Videa
Emel
1
Co je to opravdové Porsche? Bude to stejně tak Porsche jako ten Cayenne. S 2.0TDI... 😉
Když prodeje Macana(to je jméno😁D) zaplatí náklady na vývoj a umožní existenci takových skvělých aut,jako je GT3ka,GT2ka,918tka,tak přeju Porsche ať prodá Macanů hodně..
Protože bez peněz z prodeje Macanů,Cayennů a Panamer, by byly ty atmosferické speciály jako třeba GT3 RS 4.0 velmi ztrátové,nehledě na sankce eko-***ů za vysoké emise,a Porsche by je muselo přestat dělat....
Když vidím ohavný Cayenne,říkám si že i díky němu se pořád dělá GT3.Hned mám pak Cayenne radši😊))
Protože bez peněz z prodeje Macanů,Cayennů a Panamer, by byly ty atmosferické speciály jako třeba GT3 RS 4.0 velmi ztrátové,nehledě na sankce eko-***ů za vysoké emise,a Porsche by je muselo přestat dělat....
Když vidím ohavný Cayenne,říkám si že i díky němu se pořád dělá GT3.Hned mám pak Cayenne radši😊))
911 jsou ziskové. Na kus jsou nejziskovější z portfolia Porsche, pokud vím. Pokud ti to ale pomáhá strávit Cayenne, klidně ignoruj, co jsem napsal. 😉
MT:Jenže já nemyslel základní Carreru 911,kdybys pozorně četl 😄..
Základní 911 není taková vzácná a drahá na výrobu jako třeba GT3 RS 4.0,nebo 918...
Jasně že Carrera vydělává,vždyť je taky předražená,vzhledem k výkonu, jako prase,plus ty příplatky za každou kravinu..
Ale auto jako GT3 RS 4.0,nebo 918 Spyder,která jsem zmiňoval(!!), vybavené unikátní a nesdílenou speciální a závodní technologií,tak to jsou prostě ztrátová auta,to jsou čísla.. 😄
Základní 911 není taková vzácná a drahá na výrobu jako třeba GT3 RS 4.0,nebo 918...
Jasně že Carrera vydělává,vždyť je taky předražená,vzhledem k výkonu, jako prase,plus ty příplatky za každou kravinu..
Ale auto jako GT3 RS 4.0,nebo 918 Spyder,která jsem zmiňoval(!!), vybavené unikátní a nesdílenou speciální a závodní technologií,tak to jsou prostě ztrátová auta,to jsou čísla.. 😄