Videa
Klaudius                    
        0
    
        Zdá sa, že tradícia v dnešnom svete znamená stále menej...
Xawier                    
        0
    
        Chce se mi brečet. Dle mého názoru z krátkodobého hlediska vzroste zisk, ale z dlouhodobého je to pro BMW sebevražda... Přední pohon, tříválec 1,5l napříč.... OMG!
bigsoul                    
        0
    
        Co kecáš aká sebevražda? Zabil predný pohon nejakú automobilko? Napríklad Mercedes?
        co chce zákazník, pokud by to nedělali zákazník přejde ke konkurenci. 
Jinak je mi bližší motor Renault v MB, než amputovaný BMW.
Nakonec až se udělá test spotřeby, tak to teprve ukáže pravdu
Jinak je mi bližší motor Renault v MB, než amputovaný BMW.
Nakonec až se udělá test spotřeby, tak to teprve ukáže pravdu
        Jedná se spíš o městskej crossover. tam přední náhon u základních verzí nevidím jako nevýhodu. Náročnější klient zvolí 😁rive.
        Ano, a kdo chce "pravé" BMW, klidně si ho bude moct koupit i tak.
        jj,přesně takhle mluvili před 20 lety manageři u SAABu...  :no:
        ostatne pri malych modeloch ako bmw1 je zadny nahon zbytocny luxus, ktory ubera mega miesta. 
pri BMWX1 vsak nechapem, vychadza z 3 rady, vnutri je dost velky, vzadu je kopec miesta a zadnokolka bola specialitka.
Je vsak pravda, ze lepsie mat SUV s prednym nahonom ako len zadnym. Hlavne kvoli zenskym, ktore su hlavna cielovka pre tieto SUVcka, 😄
pri BMWX1 vsak nechapem, vychadza z 3 rady, vnutri je dost velky, vzadu je kopec miesta a zadnokolka bola specialitka.
Je vsak pravda, ze lepsie mat SUV s prednym nahonom ako len zadnym. Hlavne kvoli zenskym, ktore su hlavna cielovka pre tieto SUVcka, 😄