Design
Přihlásit pro přidání komentáře
Fe
Zrejme chcú zaujať aj "veľkých" Američanov.. Ja osobne vítam, nech sa volá Pandona, či Pandonitta, alebo aj Banda.. no aj tak som za návrat klasického štýlového a bezúdržbového Punta v takom segmente, v akom bolo stálicou predtým.
+EDIT: Možno by európskym predajom pomohola nejaka retroreinkarnácia názvu a designu Fiatu UNO ako nástupca Punta vo forme jednoduchého a zbytočne nenabitého auta s cenovkou pod 8 000 eur.
+EDIT: Možno by európskym predajom pomohola nejaka retroreinkarnácia názvu a designu Fiatu UNO ako nástupca Punta vo forme jednoduchého a zbytočne nenabitého auta s cenovkou pod 8 000 eur.
Arese
Pokud Fiat nepostaví špičkový malý hatchback tradičního ražení schopný konkurovat ostatním evropským automobilkám, nelze to brát jinak než jako hození ručníku do rignu. Vždyť právě v této kategorii má (spolu s minivozy) největší tradici - stačí vzpomenout na legendy typu 127, Una i Punta. Bodejď by u současného Punta neklesaly prodeje, když se jedná o 8 let starou konstrukci! Tak proč sakra uhýbají před konkurencí vymýšlením nějakého "nového netradičního konceptu"??? Co je to proboha za blbost? A to samé prý mají v plánu u nástupce Brava, protože prý o současný model není zájem. To ale přece není proto, že by segment klasických hatchbacků skomíral, ale proto, že současné Bravo prostě není dost dobré (mizerná vnitřní prostornost, příšerné řízení, nic moc odpružení atd.). Jsou u Fiatu skutečně tak hloupí, nebo si myslí, že jsou zákazníci padlí na hlavu? Nebo jsou jen líní vyvinout špičkový model svého segmentu? Nebo už si na to netroufají?!!! Nebo už jejich degenerace dosáhla takového stupně, že toho nejsou schopni?! Opravdu smutné, kdysi to bývala špičková automobilka s největšími prodeji v Evropě... 😒 :no: :no: :no: Fiat má v segmentu malých hatchbacků udávat tón a přinášet špičkový design, a ne uhýbat mimo tuto třídu!!!
to je pravda, pokud si správně pamatuji tak Grande Punto bylo v době uvedení hodnoceno velice kladně, současné Punto není nic jiného faceliftem právě Grande Punto. S Bravem nevím, každopádně přesně jak píšeš - nechápu, že problém hledají obecně v segmentu a ne v tom, že nabízí strašně zastaralá auta.
A Fiat bez Punta? To je asi jako Renault bez Clia..
A Fiat bez Punta? To je asi jako Renault bez Clia..
Zastaralost v pripade Punta by som nevidel tragicky.
Je to ako u Golfa, 6ka bola len liftnuta 5ka a teda existovali od 2004 po 2013, 9 rokov. U Punta to vyjde do 2014 na rovnako.
Punto tiez preslo faceliftom, ma iny interier ako prve Grande, lepsie nastavenie podvozka, nove motory.... uz skor vyzera, ze sa ho sama tovaren a importer chysta utlmit.
Je skor divne, ze mu klesaju predaje, ked proti konkurencii ma stale co ponuknut.
Bravo by si vsak uz tiez po takmer 7 rokoch zasluzilo aspon nejaky facelift. I ked nie exterierovy dizajnovy, tam nie je velmi co menit.
Je to ako u Golfa, 6ka bola len liftnuta 5ka a teda existovali od 2004 po 2013, 9 rokov. U Punta to vyjde do 2014 na rovnako.
Punto tiez preslo faceliftom, ma iny interier ako prve Grande, lepsie nastavenie podvozka, nove motory.... uz skor vyzera, ze sa ho sama tovaren a importer chysta utlmit.
Je skor divne, ze mu klesaju predaje, ked proti konkurencii ma stale co ponuknut.
Bravo by si vsak uz tiez po takmer 7 rokoch zasluzilo aspon nejaky facelift. I ked nie exterierovy dizajnovy, tam nie je velmi co menit.
Souhlas!
Punto by mělo pokračovat!
A nové lepší Bravo vč. kombi.
Punto by mělo pokračovat!
A nové lepší Bravo vč. kombi.
Tak nejak. Bravo ma spickovy dizajn, ani teraz nevyzera staro.
Staci mu vylepsit vytykane problemy - priestor pozdlzne vzadu a komfort podvozka, pridat aktualne technologie, lebo v tomto sa uz zameskal, mierne zlepsit kvalitu interieru a s Fiat motormi mame top stroj. Kombi len vhodne doplni ponuku, pripadne po vzore mody spravit aj nejaku oplastovanu verziu.
Staci mu vylepsit vytykane problemy - priestor pozdlzne vzadu a komfort podvozka, pridat aktualne technologie, lebo v tomto sa uz zameskal, mierne zlepsit kvalitu interieru a s Fiat motormi mame top stroj. Kombi len vhodne doplni ponuku, pripadne po vzore mody spravit aj nejaku oplastovanu verziu.
Presne tak. A co tedy ten clanek vlastne rika? Ze punto bude krabice ve stylu Kia Soul, nebo nejake radoby MPV a bude se kanibalizovat s 500L? Ve fiatu porad blbnou a neco vymysleji, ale pritom jedine co potrebuji je ucelena modelova rada. Retro petistovka jim vysla, jako vychozi model pro vetsi auta nakonec snad taky jde pouzit a ted se vrhnout na ty "plnohodnotne" fiaty. Od znacky, ktera ma sice x modelu, ale za neco stoji pouze petistovka, si nikdo nic nekoupi.
Naprostý souhlas!!
Fiatu chybí také kombík jako nástupce Marea Weekend a Stilo Wagon..! :-!
Hodně lidí je dodnes chválí..a Bravo je jen nepodařený malý antigolf.
Bez kombi , nového Punta i Brava jsou v háji.
Kdyby nekoupili Chrysler , který dostali do zisku tak nevím..
Lancia je na tom taky bledě , Alfa Romeo jen o chlup líp.
Šlape jim jen Ferrari a Maseratti.
Měli by se rychle probrat.. 😉
Fiatu chybí také kombík jako nástupce Marea Weekend a Stilo Wagon..! :-!
Hodně lidí je dodnes chválí..a Bravo je jen nepodařený malý antigolf.
Bez kombi , nového Punta i Brava jsou v háji.
Kdyby nekoupili Chrysler , který dostali do zisku tak nevím..
Lancia je na tom taky bledě , Alfa Romeo jen o chlup líp.
Šlape jim jen Ferrari a Maseratti.
Měli by se rychle probrat.. 😉
ja by som hneď nerobil paniku na jedným článkom na blesk.auto.cz ... keď nevedia rozoznať X6 od X4 tak určite majú "overené" informácie čo bude Fiat ďalej vyrábať. To chce kľud, Sergio má určite nejaké eso v rukáve. >😁
naprostý souhlas :yes: zajímalo by mě, na čem v té fabrice jedou a hlavně na čem tam dělají, když nebyli schopní za osm let vymyslet kloudného pokračovatele. a čas běží, pro fiat teda mnohem rychleji než pro ostatní automobilky.
Dixik2
Ukončili prodej MultiAiru v ČR😒br />
[odkaz]
Buď úplně anebo bude upravený na Euro 6.
[odkaz]
Buď úplně anebo bude upravený na Euro 6.
U aut již homologovaných se přechází na Euro6 až v roce 2015. Takže nějak nevidím souvislost (proč by museli přestat nabízet). Navíc MultiAir snad nemá přímé vstřikování, ne? V tom případě v samotných limitech žádná změna není.
Byl v nabídce 1.4 MultiAir 77 KW a v tomhle ceníku už není.
no... a co takhle třeba proto, že Alfa Giuletta začíná s tímhle motorem na asi 370.000,- ... kolik by to Bravo musel stát, aby se to vyplatilo?
280 tisíc?
No ale pak by bylo levněkjší než to Punto.. že jo?
Oni možná až takový blázni nejsou, ti taliáni...
😉
280 tisíc?
No ale pak by bylo levněkjší než to Punto.. že jo?
Oni možná až takový blázni nejsou, ti taliáni...
😉
jozephko
Taliani sú rovnako ako Francúzi už úplne mimo. Kvôli tomu, že ich autá opustili princípy, vďaka ktorým boli také obľúbené, klesá ich predaj. A aké majú riešenie? Odkloňme sa od týchto princípov ešte viac!
Fiat 124, Mirafiori, Tipo, Uno či Punto - to bol kedysi pojem. Čo z toho dnes zostalo? Fiat 500 na 500 rôznych spôsobov. >😁
Fiat 124, Mirafiori, Tipo, Uno či Punto - to bol kedysi pojem. Čo z toho dnes zostalo? Fiat 500 na 500 rôznych spôsobov. >😁
chytrak1
Ani se mi tomu nechce věřit. Ale pokud info v článku je pravda, tak by měli tu firmu okamžitě zavřít. Automobilka, která po osmi letech výroby, vyrobí od jednoho modelu za rok víc jak 200.000 ks a neni schopna na tom vydělat, je naprosto k ničemu. To snad "umí" jen fiat. 😒((
a jak jsi na to přišel?!
Fiat vydělává docela slušně... a zejména na Puntu.
A jako skuoina je úplně za vodou!
Mrkni i jinam, než na podnikový portál fau vé www.auto.cz
😉
Fiat vydělává docela slušně... a zejména na Puntu.
A jako skuoina je úplně za vodou!
Mrkni i jinam, než na podnikový portál fau vé www.auto.cz
😉
Ja Prvni 123
když to shrnu😒br />
chce to nový Punto?
Chce.
Jak se liší nová Panda od původní? Jen o málo... styl zůstal. Jen je maličko prostornější, maličko vyšší a celkově lépe zpracované = vypadá o ligu lépe.
Má snad někdo něco proti tomu, aby nové Punto bylo o něco prostornější, o něco vyšší a celkově lépe zpracované?!
Já teda ne. I když ani to dnešní mi nepřijde špatný... a s motorem 1.4 ze staré školy (= rozuměj ještě s dlouhou životností) dobře jede, nevadí když se naloží a přitom má slušnou sptřebu... v čem je problém?
:-!
Chce.
Jak se liší nová Panda od původní? Jen o málo... styl zůstal. Jen je maličko prostornější, maličko vyšší a celkově lépe zpracované = vypadá o ligu lépe.
Má snad někdo něco proti tomu, aby nové Punto bylo o něco prostornější, o něco vyšší a celkově lépe zpracované?!
Já teda ne. I když ani to dnešní mi nepřijde špatný... a s motorem 1.4 ze staré školy (= rozuměj ještě s dlouhou životností) dobře jede, nevadí když se naloží a přitom má slušnou sptřebu... v čem je problém?
:-!
Mně se tedy původní Grande Punto od Giugiara líbilo (co do karoserie). Takže vyšší, krabicovější rozhodně není směr, který by mi dělal radost. Na druhou stranu, nekoupil jsem ho, ani když jsem byl cílovou skupinou. Teď ho kupovat tuplem nebudu. Co na tom tedy záleží...
Nová Panda je jen upravené jihoamerické Uno, proto taky vypadá tak divně a za předchozí generací zaostává nejen v designu. Prostě z ho*na bič neupleteš. Původní Panda byla stavěná od základu a neuvěřitelně se povedla jak technikou, tak vzhledem. Žádné opuchlé tvary bez elegance jako ta dnešní.
Původní Grande Punto od Giugiara taky bylo neskutečně nadčasové, prakticky udalo směr jakým se potom začala stavět všechna malá auta. Bohužel, dokonalé nelze vylepšit a tak designéři Fiatu původní Punto facelifty zmršili - doporučuji přímé srovnání dnes prodávaného a původní verze.
Fiat udělal největší chybu, že se pokusil opisovat po VW a stavět "hodnotnější" auta jako on. Třeba po skvělé řadě Brav👋Brava/Marea přišla variace na Golf s názvem Stilo. O ničem, komplikovaný křáp který nikdo u Fiatu nehledal a nechtěl.
Fiat musí být Fiatem, to znamená hrnout jednoduchá promyšlená auta s kvalitním "italským" designem. Když budou vypadat skvěle, dá se jim hodně odpustit. Když ale nebudou vypadat "italsky", ani nejdražší technika jim nepomůže.
Původní Grande Punto od Giugiara taky bylo neskutečně nadčasové, prakticky udalo směr jakým se potom začala stavět všechna malá auta. Bohužel, dokonalé nelze vylepšit a tak designéři Fiatu původní Punto facelifty zmršili - doporučuji přímé srovnání dnes prodávaného a původní verze.
Fiat udělal největší chybu, že se pokusil opisovat po VW a stavět "hodnotnější" auta jako on. Třeba po skvělé řadě Brav👋Brava/Marea přišla variace na Golf s názvem Stilo. O ničem, komplikovaný křáp který nikdo u Fiatu nehledal a nechtěl.
Fiat musí být Fiatem, to znamená hrnout jednoduchá promyšlená auta s kvalitním "italským" designem. Když budou vypadat skvěle, dá se jim hodně odpustit. Když ale nebudou vypadat "italsky", ani nejdražší technika jim nepomůže.
Grande bylo super zvenku... ale kulhal vnitrek. Evo spravilo vnitrek... ale zvenku seet o moc nepovedlo - proto vzapeti prislo zpatky jen Punto = dobre zveku i zevnitr. S motorem 1.4 8 ventilu asi nejlepsi auto na normalni jezdeni smrtelnika na trhu... zrovna si jedno jdu koupit. Teda jako co nevidet - do konce roku.
A co je nove Pande spatne?
A nepindej... fakta:
Nic?
No - je mala.... ale proto je to Panda. Jestli chces vetsi, kup si vetsi a nekupuj Pandu!
😉
A co je nove Pande spatne?
A nepindej... fakta:
Nic?
No - je mala.... ale proto je to Panda. Jestli chces vetsi, kup si vetsi a nekupuj Pandu!
😉
No moc se mi ten jeho kukuc nezamlouva, ale kazdy si muze vybrat, co se mu libi nebo co mu vyhovuje 😄
twistedTSD
Jak to tak čtu, trochu se obávám, aby nebyla dlouhá řada krásných a nadčasových Punt příští generací přerušena...
Dixik2
[odkaz]
no - jo, tak v Brazilii se bude pristi rok prodavat Punto jeste ve verzi Evo, s celou plejadou starsich motoru... protoze tam si s emisnima limitama nikdo hlavu nelame. A co?
A další reakce na tvůj příspěvek je zcela zbytečná. ;-\
Na západ od nás se třída malých vozů označuje jako supermini. 😉
:-!