Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
v tejto zaujimavej farbe vyzera velmi pekne, skutocny skvost a pekne mi to ladi aj s interierom , velmi vydarene z mojho pohladu co sa tyka farby exterieru a interieru,
o dizajne tohto auta by sa dali popisat cele romany, podobne ako f type aj tu ide o dizajnovy skvost a krala vo svojej triede.. niet krajsieho SUV co si budeme hovorit, siroko daleko s naskokom velkym ako aljaska je range jasne pred ostatnym svetom z hladiska dizajnu a charizmy :yes:
chcelo by to nejake porovnanie s X5kou alebo M-kom ... urobit nejaky slusny vacsi spolocny test, rad by som totiz videl ako im to range natrie uz len tym ako vyzera a samozrejme aj v terene :yes:
o dizajne tohto auta by sa dali popisat cele romany, podobne ako f type aj tu ide o dizajnovy skvost a krala vo svojej triede.. niet krajsieho SUV co si budeme hovorit, siroko daleko s naskokom velkym ako aljaska je range jasne pred ostatnym svetom z hladiska dizajnu a charizmy :yes:
chcelo by to nejake porovnanie s X5kou alebo M-kom ... urobit nejaky slusny vacsi spolocny test, rad by som totiz videl ako im to range natrie uz len tym ako vyzera a samozrejme aj v terene :yes:
webpaja
...jsem napsal, vážně moc příjemný a vyvážený auto. Mě sedlo líp než RR...a odfiltruje i na 22", což je unikum :-)
jimmbo205
TA cena je docela ulítlá.. Pravda asi v plný palbě, ale stejně... Za 3,2M bych si radši koupil klasickej velkej Range...
Musím říct, že já ne, RRS mě sednul líp. RR je asi noblesnější, ale ovládání RRS je pořád blíž osobáku.
RRS je nadherny auto, ale pri tehle cenovce bych asi taky sahnul jinak, ja zrejme do vod Porsche Cayenne S nebo S Hybrid
to nemyslis vazne... porovnavat gycovy nacencany cayenne s tymto umeleckym dielom, to snad ani nejde.... cayenne je skor konkurent pre mamuty ako X6 X5 Q7 a podobne prisery , ale je to tvoja volba ;-)
Prosím neblábol, mluvíš o věcech, o kterých nemáš potuchy, největší gýč široko daleko jsou právě ty tvoje blazeované žblebty. :no:
Mno....mám rád legendy.... v tomto případě bych /krásně jsem si zabychařil >:D >:D >:D ) sáhnul taky po RRS... i když samotná jízda srovnatelných modelů by rozhodla. Pokud Kajen není v nějakém optipaketu tak za mě...nic moc... ;-) Nicméně, gratuluji k volbě ;-) :yes: :yes:
Předpokládám, žes ho (RRS) ani neviděl. Už mi připomínáš Nováka, který také ani neví, jak je které auto velké a na koho míří. Už to, že do toho pleteš Q7. Jen pro tvou informaci, RRS by měl nabízet alternativu právě k X5 a Cayenne (popřípadě ML). Je mezi nimi pár centimetrů (Cayenne je menší než X5 i RRS). Oproti tomu Q7 je autobus o velikosti GL.
Cayenne dýzl S je pravda za podobný peníz, a jízdní vlastnosti plus ta v8ka jsou silný argument. ;-)
[odkaz] takmer mi zle prislo , to je skutocne hnus
snad jedine co sa s tymto moze rovnat je X6 [odkaz]
range rover je uz dnes dizajnom a charizmou tam kde gycovy cayenne nebude nikdy >:D chvala panu bohu :yes:
snad jedine co sa s tymto moze rovnat je X6 [odkaz]
range rover je uz dnes dizajnom a charizmou tam kde gycovy cayenne nebude nikdy >:D chvala panu bohu :yes:
Fanoušek Randy Breckera nebude nejspíš poslouchat AC/DC, ale protože se vyzná v hudbě, nikdy je neoznačí za kýč. To je rozdíl v tom, když někdo něčemu rozumí a nebo ne... ;-)
no jo .... ok , nechal som sa uniest ;-)
kazdopadne cayenne sa mi nepaci, vobec ale vobec mi cayenne nic nehovori, to uz aj fiat panda ma viacej zaujme ked sme pritom ... neviem ci si rozumieme ako to myslim ...
ale ok, kazdy ma moznost vyberu, ja nic proti tomu nemam
kazdopadne cayenne sa mi nepaci, vobec ale vobec mi cayenne nic nehovori, to uz aj fiat panda ma viacej zaujme ked sme pritom ... neviem ci si rozumieme ako to myslim ...
ale ok, kazdy ma moznost vyberu, ja nic proti tomu nemam
O tom, čo ti auta hovorí/nehovorí zcela absolutně vypovídá tvůj nick, netřeba nic dodávat.
No neviem novým RRS som ešte nešiel, ale nemôžem povedať aby na mňa Cayenne urobil nejaký výnimočný dojem. Jasne v zákrutách to sedí, výkony v priamke tiež ohromujúce, ale komfortom nič moc pre mňa. Ono to u týchto áut jedno vylučuje / potlačuje druhé (trebárs X6 jasný príklad). Radšej nech sa to nakláňa a jemne hombe a zákrutu prejdem pomalšie ako tvrdé ako doska a o pár km rýchlejší prejazd. >:D Toť moje priority. >:D
tak pokud si se svezl s cayenne bez vzduchoveho podvozku, tak to asi bylo tvrde, ja mel to stesti ze jsem Sko mohl ridit ve vybave kde byl i onen stavitelny podvozek, a tak se to dalo nastavit od krasne tvrdeho nastaveni kde byl citit kdejakej kaminek, az po krasne mekouskej kde i na D11 u Prahy nebylo citit to desny panelovani
pocitove jsem se v Cayenne S citil jako ve vetsim kombiku (vlastnim Audi A6 Avant) nez v nejakem SUV a vzhledem k cenovce ktera byla nekde lehounce pod 3 megama to name udelalo na tu velikost fakt dojem
pocitove jsem se v Cayenne S citil jako ve vetsim kombiku (vlastnim Audi A6 Avant) nez v nejakem SUV a vzhledem k cenovce ktera byla nekde lehounce pod 3 megama to name udelalo na tu velikost fakt dojem
Vzduchový podvozok to nemalo a tvrdé to bolo jak šľak. Zrejme to nebude mať ten samý vzduchový podvozok ako Q7, lebo ten bol pre mňa sklamaním desaťročia. Ale myslím, že každý rozumný majiteľ či Cayenne alebo RRS vie prečo si ten daný model kupuje. Tento nový RRS sa mi však páči oveľa viac. >:D
To mi přijde jako říct, že nechápeš, co lidé vidí na X5, když jsi ji projel jen bez adaptive drive. Pokud má jet SUV dobře, potřebuje něco sofistikovanějšího. Jinak tě světlá výška kousne do pr... zadku. :-) Cayenne na "oceli" jsem nikdy nejel a ani to nemíním zkoušet, na rozdíl od Panamery, kde konvenční podvozek opravdu funguje a člověk ví, že by měl fungovat - pocitově je to víc Porsche než na vzduchu.
RRS zvládne být, jak bych to řekl, poddajnější. Cayenne dává celkově dojem ostřejšího auta, vždy připraveného vyrazit. To je můj dojem. Na pohodlí v Cayenne si nestěžuji. Pokud by pro mne bylo pohodlí skutečně důležité, tak budu auta poměřovat proti S-klasse.
RRS zvládne být, jak bych to řekl, poddajnější. Cayenne dává celkově dojem ostřejšího auta, vždy připraveného vyrazit. To je můj dojem. Na pohodlí v Cayenne si nestěžuji. Pokud by pro mne bylo pohodlí skutečně důležité, tak budu auta poměřovat proti S-klasse.
3,2 je nonsens, strávil jsem konfigurováním Sporta dva večery, autobiography dynamic se dá v "plné palbě" bez zbytečností ve smyslu třetí řady sedadel, kamer kolem auta a dalších zbytečností (couvací kamera stačí) napočítat za 2,5 a tam plnotučný range začíná, s výbavou odpovídající sportu za 2,5 bude Range přes 3,2, a když do něj když nacpeš všechno, tak jsi hrubě přes čtyři. ;-)
...ta cena je včetně přepravky na ježka? >:D >:D pokud ne, myslím, že webpaja bude znát kod od této fičurky.... :-)
Dost pochybujem, ze cena z cennika bude aktualna. Kazdy sa tu dusuje, ako sa u predajcov da bavit o takej a hentakej zlave a u premioveho SUV sa budeme bavit o cenniku?
Dalsia vec, u auta ako toto, by sa cena ani nemusela uvadzat. Pre vacsinu klientely je to detail druhoradeho zaujmu.
Dalsia vec, u auta ako toto, by sa cena ani nemusela uvadzat. Pre vacsinu klientely je to detail druhoradeho zaujmu.
to je pravda, takuto nadheru si kupia len skutocne hviezdy ( rychlokvaseni zbohatlici a podnikatelia tym na machrovanie pred kaufom bohate postaci aj cayenne alebo X6 ) a ako vieme skutocne hviezdy maju dizajnove skvele oko a cit pre dizajn a ceny tak tie uz vobec neriesia ;-) , toto je auto kralov a skutocnych eleganov a kapacit ktori vedia ocenit umelecke dielo a tuto nadheru, holohlavemu mafianovi spravi lepsiu sluzbu ale X6tka to je jasne...
Az tak by som ten Range Rover zas neglorifikoval. Od kazdeho SUV existuje na ceste verzia s ciernymi sklami a matnym tabulovym lakom. Ak sa bavime o remeselnom dizajne, proporcnejsi a uhladenejsi mi pride uz skor povodny Range Rover.
Ja som chcel len povedat, ze auta tejto kategorie sa nekupuju za poslednu vyplatu. A inac neviem, preco potrebujes silou mocou pausalizovat majitelov Cayenne alebo X6. Niektory z nich ti nedavno zablikal na D1ke do spatneho zrkadla?
Piati majitelia zo sto si kupia take SUV ako nahradu dlzky a uz tych ostatnych 95 ma automaticky smolu?
Ja som chcel len povedat, ze auta tejto kategorie sa nekupuju za poslednu vyplatu. A inac neviem, preco potrebujes silou mocou pausalizovat majitelov Cayenne alebo X6. Niektory z nich ti nedavno zablikal na D1ke do spatneho zrkadla?
Piati majitelia zo sto si kupia take SUV ako nahradu dlzky a uz tych ostatnych 95 ma automaticky smolu?
Prosím tě, zkus začít trochu přemýšlet, než něco napíšeš. Působíš strašně nedospěle s tím tvým "Range je boží, Cayenne na *, X6 je pro mafiány...". Koho auta baví a chce vybrat v téhle kategorii, projede si je všechny nebo aspoň většinu a pak si vybere. A cena lhostejná většinou není, lidi, co peníze poctivě vydělali svýma rukama nebo hlavou, vědí, jakou mají hodnotu. Mimochodem, skutečnými hvězdami myslíš koho, ty světáku? Třeba ty fotbalisty Premier League, kteří mají v hlavě často jen špunty od kopaček a jejich blondýny? Pro mě je "skutečnou hvězdou" každý, kdo si na Cayenne, Range apod. dokáže poctivě vydělat.
V Anglii, tedy domovine RRS, te vlastnictvi minule generace tohohle auta automaticky klasifikuje jako drogovyho dealera nebo cutalistu...
most
Mám Touarega 2012 3.0 TDI s Torsenem zde se píše, že vůz je vybaven také torsenem zajímalo by mě srovnání těchto dvou vozů na sněhu, jelikož můj Touareg (vlastinil jsem i model 2009,který projel úplně vše i na letních pneu) má problém v zimě jaksi rozdělovat sílu mezi nápravy ! V praxi to znamená, že do zatáčky do které jedu na normalní suché silnici 110 vjedu na sněhu rychlostí 60 km/h a auto dostane smyk a ESP a další pomocníci začnou blikat, až ve chvíli kdy je vůz doslova přes celou silnici a v podstatě jej zastaví, což se mi nejeví jako ideální. Tento problém se momentálně řeší v reklamaci u prodejce, který neví co s tím. Takže si dovolím jednu radu na závěr pokud vám bude prodejce u prodeje nového Touaregu tvrdit, že nepotřebujete verzi 4Xmotion tak mu nevěřte a připlaťte si, já bych to udělal hned.
Torsen je v Range Roveru Sport jen v případě, že auto nemá redukci. Jinak má mezinápravový diferenciál s vícestupňovou uzávěrkou (u V8 je to standard, u SDV6 příplatek 15 tisíc), to je i případ testovaného auta.
Moje chyba přehlédl jsem... V tom případě asi můj nový vůz, ješte si ho půjdu projet na sněhu pro jistotu
Prosím o vysvetlenie pojmu "mezinápravový diferenciál s vícestupňovou uzávěrkou".
To vypada na myslenkovy preklep...
svedeni z cesty vicestupnovou svetlosti + "uzaverkou" diferencialu. Byt teda Torsen neni cista uzaverka... to je proste diferencial s konstrukcne zvysenou svornosti.
:-!
svedeni z cesty vicestupnovou svetlosti + "uzaverkou" diferencialu. Byt teda Torsen neni cista uzaverka... to je proste diferencial s konstrukcne zvysenou svornosti.
:-!
Redakcna odpoved tradicne nula bodov, hlavne ked asi ani nevie o com je rec. Ja sa nepytam na princip, ja zistujem, kde znovu vyhrabali tento blabol.
Není to překlep, diferenciál nezná jen stav "otevřený" a "zavřený", mezi 0 a 100 % je tam více úrovní uzávěrky. Lze to sledovat i na displeji zobrazení Terrain Response.
Takze to bude problem v terminologii, kedze uzavierka sa vztahuje len k stavom "otvoreny" a "zatvoreny". Cokolvek ine medzitym je len percentualne vyjadrena miera zvysenej svornosti a to, ze je mozne mieru svornosti elektronicky riadit neznamena, ze sa jedna o uzavierku (kedze ta pozna len stavy "0%" a "100%"). Neviem, nakolko sa menil Terrain Response, ale jeho udajnych 100% bolo vzdy max. 99%. To znamena, ze diferencial nikdy nebol uplne zatvoreny, ale len v max. moznej miere "pribrzdeny". Celym tym chcem povedat asi tolko, ze vo vztahu k RR/RRS je slovo uzavierka diferaku nepatricne slovne spojenie, pretoze auto vyuziva "len" elektronicky riadeny diferencial s variabilnou svornostou.
ze tak vstupuju do rozhovoru: ale to, co popiusujete, neni dano tim Torsenem. To vazne vypada na vadu ESP nebo tak neceho... Torsen je ciste mechanicka zalezitost a nemel by se zpozdenim mit problem.
Nejsem ve svete VW uplne kovanej - tak je Torsen II nebo III?
Nejsem ve svete VW uplne kovanej - tak je Torsen II nebo III?
Nakonec se na to ESP zamerili potom co jsem jim to rekl po vasem navrhu a lehke zlepseni nastalo ovsem stale to nic a nikam nevyjede . Snehu bouhzel letos nebylo takze nebylo moc kde zkouset. Ale dnes jsem to zkousel na mokre trave v mirnem kopci a doslova se mi vybavila situace z top gearu kdyz testovali bmw x6 jako "off road" a hned vedle projel RR :D:D.
4XMotion je v zásadě stejný systém, jako měl první Touareg (jestli se nepletu). A je rozhodně schopnější. Jak už bylo napsáno, pokud není vadný, tak tohle Torsen neudělá.
lamal
Je to super kara, ale asi by som sa obaval spolahlivosti... to co vsetko dokaze je riadene zlozitou elektronikou a nemal by som istotu, ze ma niekde v tom terene na ceste za dobrodruzstvom nenecha...
Na autosalone som v nom sedel, vsetko ok, ale vodicove sedadlo uz nechcelo ist nikam inam len do zadu... sedadlo spolujazdca islo vsetkymi smermi... predajca na to povedal, ze uz je vybita bateria a to bola pravda palubny system uz hlasil vybitu bateriu, ale do zadu ide a do predu uz nema stavu? a co spolujazdcovo sedadlo, to ma mensiu spotrebu a ide vsemi smermi ?
proste nedoveryhodne.... :'-(
Na autosalone som v nom sedel, vsetko ok, ale vodicove sedadlo uz nechcelo ist nikam inam len do zadu... sedadlo spolujazdca islo vsetkymi smermi... predajca na to povedal, ze uz je vybita bateria a to bola pravda palubny system uz hlasil vybitu bateriu, ale do zadu ide a do predu uz nema stavu? a co spolujazdcovo sedadlo, to ma mensiu spotrebu a ide vsemi smermi ?
proste nedoveryhodne.... :'-(
Pořád nějak nechápu, proč se řeší spolehlivost u auta za x milionů. Když je nové, tak je záruka, třeba 5 let. Dále člověk, který na to má cash asi nebude moc řešit nějakou opravičku za 100k, prostě vytáhne peněženku a zacvaká. A když to bude na leasing, tak to zacvaká leasingovka.
Protože RR/RRS je pořád v první řadě auto, které musí sloužit.
A ono to navíc vypadá dost blbě, když visíš v odstavném pruhu s rozstřeleným diferenciálem, podvozkem spadlým do nejnižší pozice nebo za jízdy vybitou baterií...
A ono to navíc vypadá dost blbě, když visíš v odstavném pruhu s rozstřeleným diferenciálem, podvozkem spadlým do nejnižší pozice nebo za jízdy vybitou baterií...
Přesně. Jaký má smysl kupovat prémiové auto, se kterým budou často problémy? Zaplatit kolem dvou milionů za něco, co mně bude každou chvíli komplikovat život? Prémiovost přece znamená špičkový produkt a služby, kvalitní servisní zázemí a tak dále, jinými slovy platíte mimo jiné i za to, že problémů budete mít méně než s neprémiovými produkty. Vše ostatní je jen ubohá snobárna.
...to se hodně pleteš... právě u toho za x milionu tě fest naprudí to, že jsi utratil pytel zlatých a ono to je stejné jako u dačky za pár krejcárků.... věř mi... ;-)
Nejde ani tak o finance jako o to, že tě to brzy přestane bavit a bude tě to pěkně otravovat. Nad nějakou drobnou závadou sem tam člověk přimhouří oko. Ale nesmí jich být příliš. A neměl bys někde zůstat viset. Pocit, žes vyhodil hromadu peněz za kupu šrotu, ti náladu také nezlepší.
jo jo.. kdo si muze koupit auto, kterymu se u predvadecky na salone vybije baterka!
>:D
Primarne je to tupost prodejce....
A mezi nama - na dobrodruznou cestu napric divocinou FAKT nikdo nepojede RR, tim mene RR Sport.
>:-[]
>:D
Primarne je to tupost prodejce....
A mezi nama - na dobrodruznou cestu napric divocinou FAKT nikdo nepojede RR, tim mene RR Sport.
>:-[]
Sumi2000
Super auto..! :yes: :yes:
Patří k tomu nejlepšímu v této třídě!
A možná je vůbec nejlepší.. ;-)
Až na ty ceny..
Ale značka , technika i schopnosti se platí u každého super vozu.
Od Ferrari po Range Rover.
Patří k tomu nejlepšímu v této třídě!
A možná je vůbec nejlepší.. ;-)
Až na ty ceny..
Ale značka , technika i schopnosti se platí u každého super vozu.
Od Ferrari po Range Rover.
Draken257
Rozměr na zadních sedadlech h), je zde úplně stejný jako u normálního Range Roveru, přitom tady je v mínusech napsáno stísněný prostor, vysvětlí mi to někdo?
×
Sdílení komentáře
×
Souhlas..určitě lepší než čínské Volvo.. >:D >:D >:-[]
Kdybych už měl na tak drahé a krásné auto, tak by spotřeba neměla být prioritou při rozhodování, kterou motorizaci vybrat...