Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CarlosOstrava
Krasavec
| 8. 11. 2013 12:58
No nezlobil bych se, kdyby mi jednou přistál v garáži...jen možná s výkonnějším motorem ;-)
Avatar - Jaros71
Krasavec
| 9. 11. 2013 18:54
:yes:
Souhlas..určitě lepší než čínské Volvo.. >:D >:D >:-[]
Avatar - CarlosOstrava
Krasavec
| 11. 11. 2013 07:05
Nevím, jestli je to narážka na můj obrázek v nicku, ale pokud ano, tak Tě můžu ujistit, že mám ještě poctivé, Svédské... ;-)
Krasavec
| 11. 11. 2013 08:44
Pokiaľ je to možné, rád by som vedel , čo ťa vedie ku konštatovaniu, že na tomto aute by si potreboval výkonnejší motor. Ďakujem.
Avatar - CarlosOstrava
Krasavec
| 11. 11. 2013 08:47
Ne, že bych ho potřeboval, ale víš jak to je, výkonu není nikdy dost ;-)
Kdybych už měl na tak drahé a krásné auto, tak by spotřeba neměla být prioritou při rozhodování, kterou motorizaci vybrat...
Avatar - CarlosOstrava
pro redakci
| 8. 11. 2013 13:00
v Technických údajích máte výkon 115kw....
Spotřeba při 90km/h ?
| 8. 11. 2013 13:16
A jaké jsou otáčky a spotřeba při 90Km divím se že to neuvádíte v každém testu ?
Avatar - 3_diamanty
krasa
| 8. 11. 2013 13:16
v tejto zaujimavej farbe vyzera velmi pekne, skutocny skvost a pekne mi to ladi aj s interierom , velmi vydarene z mojho pohladu co sa tyka farby exterieru a interieru,

o dizajne tohto auta by sa dali popisat cele romany, podobne ako f type aj tu ide o dizajnovy skvost a krala vo svojej triede.. niet krajsieho SUV co si budeme hovorit, siroko daleko s naskokom velkym ako aljaska je range jasne pred ostatnym svetom z hladiska dizajnu a charizmy :yes:

chcelo by to nejake porovnanie s X5kou alebo M-kom ... urobit nejaky slusny vacsi spolocny test, rad by som totiz videl ako im to range natrie uz len tym ako vyzera a samozrejme aj v terene :yes:
krasa
| 8. 11. 2013 19:54
no nekecej :-)
Svý k RRS...
| 8. 11. 2013 13:36
...jsem napsal, vážně moc příjemný a vyvážený auto. Mě sedlo líp než RR...a odfiltruje i na 22", což je unikum :-)
Avatar - Ji/Ri
Svý k RRS...
| 9. 11. 2013 14:34
...líznuls plasta nebo jen standartní ošňup kantýny? :-)
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 13:39
TA cena je docela ulítlá.. Pravda asi v plný palbě, ale stejně... Za 3,2M bych si radši koupil klasickej velkej Range...
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 13:45
Musím říct, že já ne, RRS mě sednul líp. RR je asi noblesnější, ale ovládání RRS je pořád blíž osobáku.
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:08
RRS je nadherny auto, ale pri tehle cenovce bych asi taky sahnul jinak, ja zrejme do vod Porsche Cayenne S nebo S Hybrid
Avatar - 3_diamanty
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:10
to nemyslis vazne... porovnavat gycovy nacencany cayenne s tymto umeleckym dielom, to snad ani nejde.... cayenne je skor konkurent pre mamuty ako X6 X5 Q7 a podobne prisery , ale je to tvoja volba ;-)
Avatar - Dinar
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:12
Prosím neblábol, mluvíš o věcech, o kterých nemáš potuchy, největší gýč široko daleko jsou právě ty tvoje blazeované žblebty. :no:
Avatar - 3_diamanty
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:14
jasne jasne >:D :yes: :yes: :yes:

hezkej den :yes:
Avatar - Ji/Ri
cena testovacího auta?
| 9. 11. 2013 14:18
Mno....mám rád legendy.... v tomto případě bych /krásně jsem si zabychařil >:D >:D >:D ) sáhnul taky po RRS... i když samotná jízda srovnatelných modelů by rozhodla. Pokud Kajen není v nějakém optipaketu tak za mě...nic moc... ;-) Nicméně, gratuluji k volbě ;-) :yes: :yes:
cena testovacího auta?
| 10. 11. 2013 11:15
Předpokládám, žes ho (RRS) ani neviděl. Už mi připomínáš Nováka, který také ani neví, jak je které auto velké a na koho míří. Už to, že do toho pleteš Q7. Jen pro tvou informaci, RRS by měl nabízet alternativu právě k X5 a Cayenne (popřípadě ML). Je mezi nimi pár centimetrů (Cayenne je menší než X5 i RRS). Oproti tomu Q7 je autobus o velikosti GL.
Avatar - Dinar
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:13
Cayenne dýzl S je pravda za podobný peníz, a jízdní vlastnosti plus ta v8ka jsou silný argument. ;-)
Avatar - 3_diamanty
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:16
[odkaz] takmer mi zle prislo , to je skutocne hnus

snad jedine co sa s tymto moze rovnat je X6 [odkaz]

range rover je uz dnes dizajnom a charizmou tam kde gycovy cayenne nebude nikdy >:D chvala panu bohu :yes:
Avatar - Dinar
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:35
Fanoušek Randy Breckera nebude nejspíš poslouchat AC/DC, ale protože se vyzná v hudbě, nikdy je neoznačí za kýč. To je rozdíl v tom, když někdo něčemu rozumí a nebo ne... ;-)
Avatar - 3_diamanty
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:37
no jo .... ok , nechal som sa uniest ;-)

kazdopadne cayenne sa mi nepaci, vobec ale vobec mi cayenne nic nehovori, to uz aj fiat panda ma viacej zaujme ked sme pritom ... neviem ci si rozumieme ako to myslim ...

ale ok, kazdy ma moznost vyberu, ja nic proti tomu nemam
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:48
O tom, čo ti auta hovorí/nehovorí zcela absolutně vypovídá tvůj nick, netřeba nic dodávat.
Avatar - 3_diamanty
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:57
no jo dostal si ma , mam to tazke

ked ja mam rad len korejcov japoncov a britov pripadne nejaka ta terenna amerika alebo este volvo pezot mclaren ... skutocne nie je toho vela co ma zaujima :-( , ja viem ale polepsim sa :yes:
cena testovacího auta?
| 9. 11. 2013 07:27
:-)
Avatar - Ji/Ri
cena testovacího auta?
| 9. 11. 2013 14:35
....ďáble .... >:D
Avatar - Ji/Ri
cena testovacího auta?
| 9. 11. 2013 14:21
Myslím, že kdybys sednul a svezl se, tak tvé spodní prádlo ( myslím trenky) by vypadalo jako slunečnice...... kolem žluté, prostředek hnědý a sem tam semínko >:-[] >:D ;-)
cena testovacího auta?
| 10. 11. 2013 11:23
>:-[]
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:26
To bez pochyby, pak je to už o osobních preferencích. A to je prima :-)
Avatar - wakantanka
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 15:09
No neviem novým RRS som ešte nešiel, ale nemôžem povedať aby na mňa Cayenne urobil nejaký výnimočný dojem. Jasne v zákrutách to sedí, výkony v priamke tiež ohromujúce, ale komfortom nič moc pre mňa. Ono to u týchto áut jedno vylučuje / potlačuje druhé (trebárs X6 jasný príklad). Radšej nech sa to nakláňa a jemne hombe a zákrutu prejdem pomalšie ako tvrdé ako doska a o pár km rýchlejší prejazd. >:D Toť moje priority. >:D
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 17:03
tak pokud si se svezl s cayenne bez vzduchoveho podvozku, tak to asi bylo tvrde, ja mel to stesti ze jsem Sko mohl ridit ve vybave kde byl i onen stavitelny podvozek, a tak se to dalo nastavit od krasne tvrdeho nastaveni kde byl citit kdejakej kaminek, az po krasne mekouskej kde i na D11 u Prahy nebylo citit to desny panelovani

pocitove jsem se v Cayenne S citil jako ve vetsim kombiku (vlastnim Audi A6 Avant) nez v nejakem SUV a vzhledem k cenovce ktera byla nekde lehounce pod 3 megama to name udelalo na tu velikost fakt dojem
Avatar - wakantanka
cena testovacího auta?
| 9. 11. 2013 21:34
Vzduchový podvozok to nemalo a tvrdé to bolo jak šľak. Zrejme to nebude mať ten samý vzduchový podvozok ako Q7, lebo ten bol pre mňa sklamaním desaťročia. Ale myslím, že každý rozumný majiteľ či Cayenne alebo RRS vie prečo si ten daný model kupuje. Tento nový RRS sa mi však páči oveľa viac. >:D
cena testovacího auta?
| 10. 11. 2013 11:29
To mi přijde jako říct, že nechápeš, co lidé vidí na X5, když jsi ji projel jen bez adaptive drive. Pokud má jet SUV dobře, potřebuje něco sofistikovanějšího. Jinak tě světlá výška kousne do pr... zadku. :-) Cayenne na "oceli" jsem nikdy nejel a ani to nemíním zkoušet, na rozdíl od Panamery, kde konvenční podvozek opravdu funguje a člověk ví, že by měl fungovat - pocitově je to víc Porsche než na vzduchu.

RRS zvládne být, jak bych to řekl, poddajnější. Cayenne dává celkově dojem ostřejšího auta, vždy připraveného vyrazit. To je můj dojem. Na pohodlí v Cayenne si nestěžuji. Pokud by pro mne bylo pohodlí skutečně důležité, tak budu auta poměřovat proti S-klasse.
Avatar - Dinar
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 14:11
3,2 je nonsens, strávil jsem konfigurováním Sporta dva večery, autobiography dynamic se dá v "plné palbě" bez zbytečností ve smyslu třetí řady sedadel, kamer kolem auta a dalších zbytečností (couvací kamera stačí) napočítat za 2,5 a tam plnotučný range začíná, s výbavou odpovídající sportu za 2,5 bude Range přes 3,2, a když do něj když nacpeš všechno, tak jsi hrubě přes čtyři. ;-)
Avatar - Ji/Ri
cena testovacího auta?
| 9. 11. 2013 14:23
...ta cena je včetně přepravky na ježka? >:D >:D pokud ne, myslím, že webpaja bude znát kod od této fičurky.... :-)
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 15:07
Dost pochybujem, ze cena z cennika bude aktualna. Kazdy sa tu dusuje, ako sa u predajcov da bavit o takej a hentakej zlave a u premioveho SUV sa budeme bavit o cenniku?

Dalsia vec, u auta ako toto, by sa cena ani nemusela uvadzat. Pre vacsinu klientely je to detail druhoradeho zaujmu.
Avatar - 3_diamanty
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 15:13
to je pravda, takuto nadheru si kupia len skutocne hviezdy ( rychlokvaseni zbohatlici a podnikatelia tym na machrovanie pred kaufom bohate postaci aj cayenne alebo X6 ) a ako vieme skutocne hviezdy maju dizajnove skvele oko a cit pre dizajn a ceny tak tie uz vobec neriesia ;-) , toto je auto kralov a skutocnych eleganov a kapacit ktori vedia ocenit umelecke dielo a tuto nadheru, holohlavemu mafianovi spravi lepsiu sluzbu ale X6tka to je jasne...
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 15:26
Az tak by som ten Range Rover zas neglorifikoval. Od kazdeho SUV existuje na ceste verzia s ciernymi sklami a matnym tabulovym lakom. Ak sa bavime o remeselnom dizajne, proporcnejsi a uhladenejsi mi pride uz skor povodny Range Rover.

Ja som chcel len povedat, ze auta tejto kategorie sa nekupuju za poslednu vyplatu. A inac neviem, preco potrebujes silou mocou pausalizovat majitelov Cayenne alebo X6. Niektory z nich ti nedavno zablikal na D1ke do spatneho zrkadla?

Piati majitelia zo sto si kupia take SUV ako nahradu dlzky a uz tych ostatnych 95 ma automaticky smolu?
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 16:00
Prosím tě, zkus začít trochu přemýšlet, než něco napíšeš. Působíš strašně nedospěle s tím tvým "Range je boží, Cayenne na *, X6 je pro mafiány...". Koho auta baví a chce vybrat v téhle kategorii, projede si je všechny nebo aspoň většinu a pak si vybere. A cena lhostejná většinou není, lidi, co peníze poctivě vydělali svýma rukama nebo hlavou, vědí, jakou mají hodnotu. Mimochodem, skutečnými hvězdami myslíš koho, ty světáku? Třeba ty fotbalisty Premier League, kteří mají v hlavě často jen špunty od kopaček a jejich blondýny? Pro mě je "skutečnou hvězdou" každý, kdo si na Cayenne, Range apod. dokáže poctivě vydělat.
cena testovacího auta?
| 8. 11. 2013 16:50
V Anglii, tedy domovine RRS, te vlastnictvi minule generace tohohle auta automaticky klasifikuje jako drogovyho dealera nebo cutalistu...
Avatar - Snooob
cena testovacího auta?
| 9. 11. 2013 17:16
Na RR a RRS je čakacia doba niekoľko x mesiacov! Myslim 6-9! Na zľavu zabudni.
"Stálý pohon všech kol"
| 8. 11. 2013 15:50
Mám Touarega 2012 3.0 TDI s Torsenem zde se píše, že vůz je vybaven také torsenem zajímalo by mě srovnání těchto dvou vozů na sněhu, jelikož můj Touareg (vlastinil jsem i model 2009,který projel úplně vše i na letních pneu) má problém v zimě jaksi rozdělovat sílu mezi nápravy ! V praxi to znamená, že do zatáčky do které jedu na normalní suché silnici 110 vjedu na sněhu rychlostí 60 km/h a auto dostane smyk a ESP a další pomocníci začnou blikat, až ve chvíli kdy je vůz doslova přes celou silnici a v podstatě jej zastaví, což se mi nejeví jako ideální. Tento problém se momentálně řeší v reklamaci u prodejce, který neví co s tím. Takže si dovolím jednu radu na závěr pokud vám bude prodejce u prodeje nového Touaregu tvrdit, že nepotřebujete verzi 4Xmotion tak mu nevěřte a připlaťte si, já bych to udělal hned.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
"Stálý pohon všech kol"
| 8. 11. 2013 16:06
Torsen je v Range Roveru Sport jen v případě, že auto nemá redukci. Jinak má mezinápravový diferenciál s vícestupňovou uzávěrkou (u V8 je to standard, u SDV6 příplatek 15 tisíc), to je i případ testovaného auta.
"Stálý pohon všech kol"
| 8. 11. 2013 17:35
Moje chyba přehlédl jsem... V tom případě asi můj nový vůz, ješte si ho půjdu projet na sněhu pro jistotu
Avatar - happy_driver
"Stálý pohon všech kol"
| 9. 11. 2013 20:53
Prosím o vysvetlenie pojmu "mezinápravový diferenciál s vícestupňovou uzávěrkou".
"Stálý pohon všech kol"
| 9. 11. 2013 21:51
To vypada na myslenkovy preklep...
svedeni z cesty vicestupnovou svetlosti + "uzaverkou" diferencialu. Byt teda Torsen neni cista uzaverka... to je proste diferencial s konstrukcne zvysenou svornosti.
:-!
Avatar - happy_driver
"Stálý pohon všech kol"
| 10. 11. 2013 14:36
Redakcna odpoved tradicne nula bodov, hlavne ked asi ani nevie o com je rec. Ja sa nepytam na princip, ja zistujem, kde znovu vyhrabali tento blabol.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
"Stálý pohon všech kol"
| 11. 11. 2013 08:33
Není to překlep, diferenciál nezná jen stav "otevřený" a "zavřený", mezi 0 a 100 % je tam více úrovní uzávěrky. Lze to sledovat i na displeji zobrazení Terrain Response.
Avatar - happy_driver
"Stálý pohon všech kol"
| 11. 11. 2013 10:52
Takze to bude problem v terminologii, kedze uzavierka sa vztahuje len k stavom "otvoreny" a "zatvoreny". Cokolvek ine medzitym je len percentualne vyjadrena miera zvysenej svornosti a to, ze je mozne mieru svornosti elektronicky riadit neznamena, ze sa jedna o uzavierku (kedze ta pozna len stavy "0%" a "100%"). Neviem, nakolko sa menil Terrain Response, ale jeho udajnych 100% bolo vzdy max. 99%. To znamena, ze diferencial nikdy nebol uplne zatvoreny, ale len v max. moznej miere "pribrzdeny". Celym tym chcem povedat asi tolko, ze vo vztahu k RR/RRS je slovo uzavierka diferaku nepatricne slovne spojenie, pretoze auto vyuziva "len" elektronicky riadeny diferencial s variabilnou svornostou.
"Stálý pohon všech kol"
| 9. 11. 2013 20:49
ze tak vstupuju do rozhovoru: ale to, co popiusujete, neni dano tim Torsenem. To vazne vypada na vadu ESP nebo tak neceho... Torsen je ciste mechanicka zalezitost a nemel by se zpozdenim mit problem.
Nejsem ve svete VW uplne kovanej - tak je Torsen II nebo III?
"Stálý pohon všech kol"
| 20. 5. 2014 01:50
Nakonec se na to ESP zamerili potom co jsem jim to rekl po vasem navrhu a lehke zlepseni nastalo ovsem stale to nic a nikam nevyjede . Snehu bouhzel letos nebylo takze nebylo moc kde zkouset. Ale dnes jsem to zkousel na mokre trave v mirnem kopci a doslova se mi vybavila situace z top gearu kdyz testovali bmw x6 jako "off road" a hned vedle projel RR :D:D.
"Stálý pohon všech kol"
| 10. 11. 2013 11:52
4XMotion je v zásadě stejný systém, jako měl první Touareg (jestli se nepletu). A je rozhodně schopnější. Jak už bylo napsáno, pokud není vadný, tak tohle Torsen neudělá.
Avatar - lamal
Kvalita
| 8. 11. 2013 16:29
Je to super kara, ale asi by som sa obaval spolahlivosti... to co vsetko dokaze je riadene zlozitou elektronikou a nemal by som istotu, ze ma niekde v tom terene na ceste za dobrodruzstvom nenecha...

Na autosalone som v nom sedel, vsetko ok, ale vodicove sedadlo uz nechcelo ist nikam inam len do zadu... sedadlo spolujazdca islo vsetkymi smermi... predajca na to povedal, ze uz je vybita bateria a to bola pravda palubny system uz hlasil vybitu bateriu, ale do zadu ide a do predu uz nema stavu? a co spolujazdcovo sedadlo, to ma mensiu spotrebu a ide vsemi smermi ?

proste nedoveryhodne.... :'-(
Avatar - Ji/Ri
Kvalita
| 9. 11. 2013 14:26
...tak jestli byla sesle vražená pod volantem, tak se nedivím,že to išlo iba nazad >:D
Kvalita
| 9. 11. 2013 15:13
Pořád nějak nechápu, proč se řeší spolehlivost u auta za x milionů. Když je nové, tak je záruka, třeba 5 let. Dále člověk, který na to má cash asi nebude moc řešit nějakou opravičku za 100k, prostě vytáhne peněženku a zacvaká. A když to bude na leasing, tak to zacvaká leasingovka.
Kvalita
| 9. 11. 2013 16:29
Protože RR/RRS je pořád v první řadě auto, které musí sloužit.
A ono to navíc vypadá dost blbě, když visíš v odstavném pruhu s rozstřeleným diferenciálem, podvozkem spadlým do nejnižší pozice nebo za jízdy vybitou baterií...
Avatar - happy_driver
Kvalita
| 9. 11. 2013 20:55
+1
Kvalita
| 9. 11. 2013 21:27
Přesně. Jaký má smysl kupovat prémiové auto, se kterým budou často problémy? Zaplatit kolem dvou milionů za něco, co mně bude každou chvíli komplikovat život? Prémiovost přece znamená špičkový produkt a služby, kvalitní servisní zázemí a tak dále, jinými slovy platíte mimo jiné i za to, že problémů budete mít méně než s neprémiovými produkty. Vše ostatní je jen ubohá snobárna.
Avatar - Ji/Ri
Kvalita
| 9. 11. 2013 21:31
...to se hodně pleteš... právě u toho za x milionu tě fest naprudí to, že jsi utratil pytel zlatých a ono to je stejné jako u dačky za pár krejcárků.... věř mi... ;-)
Kvalita
| 10. 11. 2013 11:59
Nejde ani tak o finance jako o to, že tě to brzy přestane bavit a bude tě to pěkně otravovat. Nad nějakou drobnou závadou sem tam člověk přimhouří oko. Ale nesmí jich být příliš. A neměl bys někde zůstat viset. Pocit, žes vyhodil hromadu peněz za kupu šrotu, ti náladu také nezlepší.
Kvalita
| 9. 11. 2013 20:52
jo jo.. kdo si muze koupit auto, kterymu se u predvadecky na salone vybije baterka!
>:D
Primarne je to tupost prodejce....
A mezi nama - na dobrodruznou cestu napric divocinou FAKT nikdo nepojede RR, tim mene RR Sport.
>:-[]
Najlepšie auto sveta
| 8. 11. 2013 18:11
Vraj je tomu tak. Hocí pre mna asi nie. X5 predsa len má LED a nočné videnie :-)
Avatar - Sumi2000
Paráda!
| 10. 11. 2013 10:15
Super auto..! :yes: :yes:
Patří k tomu nejlepšímu v této třídě!
A možná je vůbec nejlepší.. ;-)
Až na ty ceny..
Ale značka , technika i schopnosti se platí u každého super vozu.
Od Ferrari po Range Rover.
Avatar - Draken257
Divné?
| 22. 6. 2014 15:47
Rozměr na zadních sedadlech h), je zde úplně stejný jako u normálního Range Roveru, přitom tady je v mínusech napsáno stísněný prostor, vysvětlí mi to někdo?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku