Masivní svolávací akce jsou fenoménem poslední doby zejména kvůli povinnosti v o nich v USA veřejně informovat. Které automobilky musely povolat do servisu nejvíce vozidel?
V USA obecně nemají povinné garanční prohlídky. Těžko můžou provádět opravy v rámci prohlídek, které neexistují. Proto se zdá, že tam svolávají auta kvůli každé pitomosti. V EU může automobilka navrhnout, že závadu odstraní právě v rámci garančky. Pokud není příliš závažná, tak to typicky patřičný orgán povolí. A nalezené závady jsou také publikovány (EU má databáze na kde co).
Určitě by mě to trápilo méně než vrzající plasty v ix35, které nevyřešíš jen tak a lepící se volant v i30 již po 10 tkm kterému ani výměna v záruce nepomohla jelikož se objevil ten samý problém. Nabízí se staré DODO dodělej doma......
Já tušil, že tu někdo vytáhne opět řetěz.
Ale vysvětlím ti to. Svolávací akce se týkají problému, který může ohrozit bezpečnost posádky.
Jestli při startu zachrastí řetěz, to na bezpečnost posádky vliv v podstatě nemá.
Můžete s tím nesouhlasit, nemusí se vám to líbit, ale to je tak to jediné, co s tím můžete dělat. ;-)
Pamatam si na prve Fabie a ich serva. Poznal som 5 majitelov, ktorym serva riadenia odisli do dvoch rokov. A to bola era so Skoda zarukou 1 rok! Vtedy mlcali vsetci - automobilka, media a samozrejme motoristicky novinari. A je to tak doteraz. :no:
o spoustě úprav na autě ani nevíte, auto dáte do servisu na roční prohlídku a oni Vám tam potřebné úkony provedou na tajňačku, vím o takových případech u jedné prémiové značky, není totiž v jejich zájmu aby majitel třímilionového auta veděl že mu něco měnili protože to nebylo bezpečné