Volkswagen během následujících pěti let napumpuje do své automobilové divize 84,2 miliardy eur. Peníze mají pomoci stát se do roku 2018 největším výrobcem aut na světě.
Jojo, upraví pár konstant v řídící jednotce a nová norma je splněna. :-) Neřekl bych, že nové modely smrdí méně než ty staré, obzvlášť ne u dieslů. U spalovacích motorů už nikdo nic novýho nevymyslí. To by museli zvednou rapidně účinnost, což není moc realistické. Nějaká slovensko-americká firma vyhrožovala, že má motor s vysokou účinností: "o 80 % vyššího výkonu než ostatní agregáty stejné kubatury a to při třetinové spotřebě paliva, splňuje emise bez nutnosti použít katalyzátor a absenci chladiče"
[odkaz]
Sakryš, tak kde je ten motor?
Víš guvno ale hodně toho nakecáš, kdybys místo plácání raději nastudoval, byl bys překvapen.
Rozhodně nejde o přečipování řídících jednotek ale to nemá cenu takovému zoufalci jako ty vysvětlovat.....
Když už napadáš ty diesely, od Euro se zvedl plnící tlak z 1100 bar na 2500 bar, je k tomu potřeba spousta mechaniky a elektroniky, to asi nebudou jen ty konstanty, co???
Je to vyzva tahle investice. Docela balik penez i pro vw. Zajimalo by mne, zda neco z te investice kapne i do evropy. obavam se vsak, ze primarne jde investice mimo stary kontinent.
V Evropě musí skončit hodně, pokud si má VW udržet výsadní postavení. Je tam jasně řečeno, kolik skončí v Číně, takže o ten zbytek se postará USA-Mexiko/Evropa/Jižní Amerika ............... a je to pořád pořádnej balík.