Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus GS 300h: Hybrid za cenu benzinu, stojí od 1.195.000 Kč

Lexus spustil prodej nového modelu GS 300h. Díky zaváděcí nabídce je tento hybrid zlevněný o 105 tisíc korun, stojí stejně jako šestiválec GS 250.
Zpět na článek
3. 12. 2013 10:18
3. 12. 2013 11:08
3. 12. 2013 11:50
3. 12. 2013 13:14
3. 12. 2013 11:59
3. 12. 2013 12:26
3. 12. 2013 12:52
3. 12. 2013 16:17
3. 12. 2013 15:45
3. 12. 2013 11:23
3. 12. 2013 12:17
3. 12. 2013 12:26
3. 12. 2013 12:41
3. 12. 2013 12:46
Avatar - rimow11
3. 12. 2013 10:18
lexx
krása :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Magister
3. 12. 2013 11:08
Re: lexx
Cena 1,2 není na první pohled zlá, ale dynamika toho motoru je mizerná. ;-\ (v této třídě) . To auto je asi díky elektromotoru příliš těžké. Lepším řešením by byl výkonný diesel.
3. 12. 2013 11:50
Re: lexx
O kolik je těžší, než IS? V IS mi přijde dynamika (stejného ústrojí 300h) naprosto dostačující. Hybrid nemá být trhač asfaltu...
Avatar - Magister
3. 12. 2013 13:14
Re: lexx
0 - 100 za 9,2 a maximálka 190 je opravdu nic moc! To v konkurenci neobstojí. Alespoň z mého pohledu. Někomu to možná stačí, ale pak není třeba tak drahý vůz :-) ... a stačí BMW 5 nebo MB E se základním dieslem. A ještě to bude úspornější...
Avatar - Uživatel_5340709
3. 12. 2013 11:53
Re: lexx
300h, souhrnný výkon 164 Kw, krouťák taky není nejhorší, i kdyby to auto mělo kolem 1,6 tuny, tak mi pořád nejde do hlavy údaj z nula na sto za 9,2 s, dokonce bych si vsadil na to, že je to tisková chyba. A nebo to zabili úplně špatným automatem. >:-[] 8-s
3. 12. 2013 11:59
Re: lexx
IS má uváděné zrychlení 8,3s. Tak těch 9,2s u většího GS asi tisková chyba nebude.
Automat je tam e-CVT.
Pocitově se to ISo rozjíždí (ve sportovním módu) velmi dobře, ale nikdy jsem to neměřil. Tak jim budu věřit.
3. 12. 2013 12:26
Re: lexx
No a navíc - opět - maximálka jen 190 km/h 8-s Pro "normální" řidiče asi nejzajímavější GS350 je tímhle zabitá... U GS350 jde zjevně o nezvládnutí 4WD, proč je tímhle limitem postižená GS300vka mi není jasné - GS450h není. Ať tak či tak, dvakrát škoda super auta, o kterém neuvažujeme jen kvůli těmhle blbostem...
3. 12. 2013 12:52
Re: lexx
450h používá složitější systém převodů (dvoje planetová soukolí). 300h jednodušší, jen s jedním.
Maximální rychlost je omezená maximálními otáčkami elektromotoru. U IS to vychází na 200km/h, u GS na 190km/h.

Na mé ježdění je to teda dostačující rychlost:-). Asi nejsem "normální" řidič >:D . Navíc to funguje jako omezovač, ne jako nedostatek výkonu - tj. až do téhle rychlosti to pořád krásně akceleruje.
3. 12. 2013 16:17
Re: lexx
Pokud vím, Ravigneaux tam není kvůli zvýšení maximální rychlosti, ale pro zvýšení účinnosti ve vysokých rychlostech.

Pokud by měl MG2 problém s rychlostí, stačí teoreticky změnit stálý převod.
Avatar - Hammunasakra
3. 12. 2013 15:45
Re: lexx
Nezvládnutí? >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - Lukixe
3. 12. 2013 11:23
íííeso
Auto je hybrid tak neviem prečo by mala byť jeho slabina nižšia sila.Podľa mňa je to úplne správne,bodaj by si našlo dosť zákazníkov pretože Lexus za to stojí.Stavím 100e že do roka uvidíme u volakého kórejca niečo z jeho jedinečnosti.
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2013 12:17
Pane Vaverko...
...tu tabulku jste dělal sám?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - guze
3. 12. 2013 12:26
Režim AUTO
Režim AUTO u odvětrávání/vyhřívání sedadel? To vidím poprvé....
Rozbalit vlákno
2
3. 12. 2013 12:41
Re: Režim AUTO
To je integrovaný management klimatu - spolupráce klimatizace (až 3zónové) a vyhřívání/ventilace sedadel tak, aby na každém místě v autě bylo dosaženo takového klimatu, jaké si osoba tam sedící přeje, resp. v závislosti na tom, jestli tam vůbec někdo sedí nebo ne. Je to nejen komfortní, ještě je to taky energeticky šetrné.
Avatar - guze
3. 12. 2013 12:46
Re: Režim AUTO
Dík za vysvětlení :-)
3. 12. 2013 14:55
Japonci jsou machri
Auto za mega dveste co ma vykon a dynamiku srovnatelnou s atmosferickym dvoulitrem za ctyrista tisic a maximalku jako 1.6tka za trista. Super a pak se budou divit, ze vsichni kupuji nemecka auta a oni zase nic. :-) Jako do ameriky na tamni silnice s 65 mph limitem mozna dobry, do Evropy ktera ma neco cemu se rika dalnice docela zoufalost.
Rozbalit vlákno
6
3. 12. 2013 15:17
Re: Japonci jsou machri
Ta 1.6ka se na tu maximálku bude rozjíždět pětkrát déle a podvozek při té rychlosti dá jasně najevo, že takhle ne. Ani ten dvoulitr (v téhle ceně) nedá zrovna pocit, že těch 200km/h je příjemná a bezpečná jízda.
Tohle je pohodové auto pro pohodovou jízdu. No a když zajedete do Německa (kde jedině té maximálky dosáhnete), tak holt pojedete pohodově jen těch 190.
3. 12. 2013 15:32
Re: Japonci jsou machri
Tohle se na tu 190tku take nedostane zrovna okamzite, tedy alespon to tak vypada z dost tristkniho zrychleni 0-100, ktere odpovida tomu dvoulitru, ktery na jezdeni 190 neni zrovna zadna hitparada. To auto !!!ma stejne zrychleni 0-100 jako moje staricka Toyota!!!, ktera rozhodne neni dalnicni stihackou. U zbrusu noveho modelu ve vyssi stredni tride je to docela silena hodnota. Koupis luxusniho Lexuse za mega a kus a pak nemuzes ani ject v levem pruhu, protoze te z nej vyblika cestak v nafasovane TSIckove Octavii. 8-s
3. 12. 2013 15:44
Re: Japonci jsou machri
Doporučuju se nejdřív projet.
Avatar - Hammunasakra
3. 12. 2013 15:48
Re: Japonci jsou machri
Plejtváš energií. Musíš dost snížit obsahovou kvalitu svýho textu, jinak s Atilou nemáš šanci >:-[]
Avatar - petrumr
3. 12. 2013 17:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 12. 2013 13:40
Re: Japonci jsou machri
Když chceš jezdit rychle, koupíš si GS 450h.
Když ti stačí jezdit normálně, stačí ti GS 300h - poskytne ti stejný komfort, stejně luxusní výbavu, ticho na palubě a spoustu dalších věcí, které od auta chceš. A bude o něco levnější než ta 450h. Akorát holt bude o něco pomalejší. V 90% cest to nejspíš nikomu nebude vadit.
A pozor, důležitá informace na závěr (kdyby to nebylo patrné z předchozích vět) - to, jestli je auto zoufalost, se nepozná jen podle toho, kolik jede. :-)
Ale věřím, i když mně to stojí hodně úsilí, že jsou mezi námi jedinci, kterým jde jen o to, aby to trhalo asfalt a jelo 300 - i kdyby to jinak poskytovalo komfort a výbavu starého Zetoru. :-)