Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lexus GS 300h: Hybrid za cenu benzinu, stojí od 1.195.000 Kč

Diskuze (22)
Lexus spustil prodej nového modelu GS 300h. Díky zaváděcí nabídce je tento hybrid zlevněný o 105 tisíc korun, stojí stejně jako šestiválec GS 250.

Zaváděcí nabídka platí do konce února. Lexus v akci nabízí nový hybridní pohon, který kombinuje elektromotor a 2,5litrový čtyřválec, za cenu 2,5litrového V6. Výkonově jsou tyto varianty podobné, šestiválec GS 250 má 154 kW, systémový výkon hybridu GS 300h je 164 kW.

Základní výbava Comfort obsahuje mimo jiné bi-xenonové světlomety, parkovací kameru a senzory, Bluetooth, multifunkční volant, tempomat, bezklíčový vstup, vyhřívání a elektrické nastavení předních sedadel, dvouzónovou klimatizaci a 17palcová kola.

Executive je dražší o 135 tisíc korun, zahrnuje kožené čalounění, odvětrávaná sedadla a navigaci s pevným diskem. Navigaci lze získat pro verzi Comfort také samostatně za 65.000 Kč.

F Sport je sportovní paket, který GS Executive obohatí o sportovní design exteriéru, sportovní sedadla, adaptivní tlumiče, 19palcová kola, bi-LED světlomety, LED mlhovky, head-up displej a další. Naproti tomu Premium má 18palcová kola ve spojení s adaptivními tlumiči, audiosystém Mark Levinson (pro F Sport +32.000 Kč), komfortní sedadla čalouněná semi-anilinovou kůží, vyhřívaný volant a vyhřívání zadních sedadel. Ani zde nechybí bi-LED světlomety nebo head-up displej.

Tabulka uvádí standardní ceny, do 28. února 2014 platí pro GS 300h ceny modelu GS 250.

Lexus GS - technická data a ceny
MotorGS 250GS 300hGS 350 AWDGS 450h
Převodovka6Ae-CVT6A 4x4e-CVT
Zdvihový objem [cm3]2500249434563456
Válce/ventily6/44/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]154/6400133/6000233/6400215/6000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]253/4800221/4200378/4800352/4500
Výkon el.motor [kW]-105-147
Celkový výkon [kW]154164233254
Max. rychlost [km/h]225190190250
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,69,26,35,9
Komb. spotřeba [l/100 km]8,94,710,25,9
Cena Comfort [Kč]1.195.000,-1.300.000,--1.510.000,-
Cena Executive [Kč]1.330.000,-1.435.000,-1.580.000,-1.645.000,-
Cena F Sport [Kč]1.585.000,-1.690.000,-1.835.000,-1.950.000,-
Cena Premium [Kč]1.640.000,-1.745.000,-1.890.000,-1.950.000,-

Diskuze (22)
4. 12. 2013 13:40
Re: Japonci jsou machri
Když chceš jezdit rychle, koupíš si GS 450h.
Když ti stačí jezdit normálně, stačí ti GS 300h - poskytne ti stejný komfort, stejně luxusní výbavu, ticho na palubě a spoustu dalších věcí, které od auta chceš. A bude o něco levnější než ta 450h. Akorát holt bude o něco pomalejší. V 90% cest to nejspíš nikomu nebude vadit.
A pozor, důležitá informace na závěr (kdyby to nebylo patrné z předchozích vět) - to, jestli je auto zoufalost, se nepozná jen podle toho, kolik jede. :-)
Ale věřím, i když mně to stojí hodně úsilí, že jsou mezi námi jedinci, kterým jde jen o to, aby to trhalo asfalt a jelo 300 - i kdyby to jinak poskytovalo komfort a výbavu starého Zetoru. :-)
3. 12. 2013 16:17
Re: lexx
Pokud vím, Ravigneaux tam není kvůli zvýšení maximální rychlosti, ale pro zvýšení účinnosti ve vysokých rychlostech.

Pokud by měl MG2 problém s rychlostí, stačí teoreticky změnit stálý převod.
Avatar - Hammunasakra
3. 12. 2013 15:48
Re: Japonci jsou machri
Plejtváš energií. Musíš dost snížit obsahovou kvalitu svýho textu, jinak s Atilou nemáš šanci >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 12. 2013 15:45
Re: lexx
Nezvládnutí? >:D >:D >:D >:-[]
3. 12. 2013 15:44
Re: Japonci jsou machri
Doporučuju se nejdřív projet.