Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Clio RS: Čtvrté generace se vyrobilo již 5000 kusů

11 komentářů

vrkuboy
Rychlost prodeje přímo úměrná rychlosti Clia RS 😄 :yes: Nejsem zastáncem automatu, ,ale ze strany Renaultu to je evidentně dobrý krok jak nabídnout i méně zkušeným řidičům auto které je rychlé ale zároveň snadno ovladatelné. I přes to by si CRS zasloužilo manuál aby nepřišlo o skalní fanoušky... CTR tu bude co nevidět 😄
VáclavI
Tak uvidíme s čím ještě Renault přijde. Osobně nechápu strategii tří mušketýrů - Clio GT, Clio RS, Clio Gordini.

Clio RS - masovka - cílová skupina - Němčouři prohánějící se po Nordschleife.
Clio Gordini - závodníci - manuál ovšem nebude - poptávka je velmi malá.
Clio GT - ???

Jinak samozřejmě Renaultu blahopřeji. :yes:
Futurista
Tak osobně v tom rozdělení nevidím problém. GT je jen nejvyšší stupeň civilního Clia s pár úpravama a silnějším motorem. RS je prostě RS z Dieppe, a Gordini? Uvidíme, s čím nakonec Renault vyleze.
Anonym2811
Clio GT = civilní Clio s velmi dobře vyladěným podvozkem, pro mě to má větší logiku, než narvat na standardní podvozky dvojnásobek výkonu, jedno v které kategorii vozidel... 😉
Avatar - moreczech
moreczech
RENAULT toujours ! :yes:
Avatar - beibej
beibej
Dřív bylo clio RS něco výjímečného, něco hardcore a ne pro každého. A dnes? Jen obyčejná nejdražší verze. Kde je ten duch motokáry?
Futurista
Clio RS II. a III. sice byl hardcore, o tom žádná, ale mám dojem, že i v Dieppe chtěj prodávat. Clio RS IV. je furt výborná kára, a na její limit se dostane jen málokdo. A to i přesto, že CRS IV. zcivilnělo a posunulo se blíže k normálnímu řidiči... Ono vychutnat si jízdu s CRS III., a pořádně si to užít, to chtělo koule. S tou IV. holt budou vyšší prodeje.

Pokud někdo chce ten hardcore, asi už nebude problém připlatit a rovnou vzít Megana RS. Tam se asi nikdo nesplete, a bude nadmíru spokojenej.
Vencator
Jedinej hardcore u Renault Clio bylo tohle [odkaz] , samotne RS bylo jen vyborny auto pro zabavu a myslim ze i stale bude 😄
adamikos
Stále ten stejný problém. Renault dělá jedny z nejlepších sportovních verzí (mnohdy nejlepší). Ale k čemu je skvělý Clio 3 RS se skvělým atmo motorem, hardcore podvozkem a rekordama na okruzích v dané kategorii, když to lidi nekupovali!? Každej, kdo trochu rozumí motosportu ti při vyslovení Clio 3 RS souhlasně pokýve hlavou. Já to auto miluju. Ovšem musíme se na to podívat tak, že Renault je globální automobilka a chce hlavně prodávat. Proto je CRS 4.gen. civilnější a s dvojspojkou, protože si to lid žádá. Co nás může těšit, je fakt, že i přes to všechno je to stále špička ve svým segmentu, bohužel už jenom špička a né totální dominance, kde konkurence musela mnohdy hledat o třídu výš, aby se mohli s CRS 3. gen. vůbec porovnávat. Renault udělal lepší Polo GTI, a troufnu si říct, že se i líp prodává. Na základě těchto dat je jedno jisté. Megane 4. gen. pujde ve stopách Clia. Protože byť je prokazatelně rychlejší a osobitější, než např. Golf GTI, nebo FF RS, je s prodejema daleko za nima.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
Ano, ale takhle se řada zajímavě řešených aut vytrácí. Protože se prostě víc vyplatí udělat auto podobné zavedené konkurenci.
fletino1
To je jednoduchý, nemáte tu fňukat po fórech a kupovat je >😁 Dnes se hezký Clio III R.S. dá sehnat za hodně slušnej peníz, podle všeho by z něj mohla být časem raritní záležitost..