Přesně tak. Výherce měl být ten, kdo zajede kolo v nejrychlejším čase (driftování je pro děcka >:D ). Sice by na soutěž potřebovali asi víc aut, ale vzhledem k počtu a cenám SMS by se jim ti pořad ještě vyplatilo..
Ano, tak presne takova soutez odpovida charakteru zabavniho poradu typu autosalon. Boze jak ja nemuzu vystat to tupe, vyzrane, zrzave prase co tam dela ty "testy" :no:
Bohužel to je jediný z celé party, kdo má něco aspoň vzdáleně společného s automobilovou novinařinou. Což je smutné. Ale mnohem horší mi přijde ta paní co testuje snad jen Hyundaie a vypráví tam pohádky z tiskových zpráv a pak velmi kriticky ohodnotí nějakou bezvýznamnou hloupost. On by celý autosalon potřeboval dotyk někoho z tohoto století.
Ale abych jenom nekritizoval, tak velmi dobré testy a reportáže má britské EVO a Chris Harris nebo Matt Farrah ať už jsou v jakékoliv partě.
[odkaz] Ano, Chris a Matt z Drivu. Jejich smršť videí vypadá jak útok na TopGear v počtu odběrů. A mimochodem, Chris by přesně tyhle drifty udělal i bez úprav...
Přesně, /Drive mám moc rád. Chrisovo články jsem měl rád už v autocaru a Mattovo Smoking Tire je taky moc dobrý kanál. Navíc celý drive se rychle zlepšuje, a to i vizuálně. Třeba test Porsche 918 mě chytnul trochu více od Chrise, než od Richarda Hammonda. I když to asi není úplně dobré srovnávat.
Chris dokáže driftovat se vším - když dokázal utrhnout i CLA45 AMG, tak by i tuhle astru rozhodil jako nic i bez návleků.
Je to celé blbost, o nějakém driftu nemůže být řeč. Jen se divím, že se do toho montuje někdo z CDS, ti by měli nejlíp vědět, o co v driftování jde ;-\
Navíc pokoušet se rozchodit bokem FWD s plastovýma zadníma kolama dá podle mě člověku akorát tak špatný drifterský návyky... nemyslím tím kontra ale řízení auta plynem.
Buď To chtělo RWD nebo 4x4.
Ale to je hold daň za product placement, o kterém to celé je... ;-\