Ekonomika
Ada je zase tady
0
Je velmi dobre, ze VW nepodlehnul hloupe mode a neumistil tachometr s otackomerem do tech kelimku od piva, jak to zname od vetsiny dalsich vyrobcu. Jinak pekne, jen bych to auto trochu zvednul. A chybi tomu varianta 4 motion jako u nizkeho Golfu. Proc?
white label
0
Možná se také vrátí podobně vylepšený CrossGolf, který byl jen další variantou Golfu+, tam by bylo 4-motion logické
No neviem podla mna zakladny motor je vysmech...inak na zamyslenie ci to za tie penaze stoji..podla mna ne.. :-!
Základní motor focuse je taky výsměch ?
neříkal bych tomu rovnou výsměch, ale ani základní 1,4 z Focuse není zrovna rekordmanem...
Golf Plus konkuruje C-Maxu, ne Focusu. A do C-Maxu Ford nedává motor 1.4, až 1.6.
Není to s tím zákl. motorem obecně celkem jedno. Kdo ho nechce stejně si ho nekoupí, komu "stačí" má o jednu možnost víc...
Navíc někteří se při srovnávání ceny dvou modelů různých značek dokonce jen dívají na čem cena začíná (viz včera), takže levnější zákl. motorizace může být "opticky" cenová výhoda.
Navíc někteří se při srovnávání ceny dvou modelů různých značek dokonce jen dívají na čem cena začíná (viz včera), takže levnější zákl. motorizace může být "opticky" cenová výhoda.
Není v tabulce benzinových motorů chyba ve spotřebě "jednašestky"? Pokud ne, tak to asi bude prodejní hit 😉
nie len to. podla tych udajov osemventilova atmosfericka 1.6 so 75kW a 148Nm spravi stovku za 10,2 cize v rovnakom case ako preplnovana 1.4 s 90kW a 200Nm. kto by si pazravu, lenivu a drahsiu 1.4TSI kupoval. 😊)))))))
Nějak mi uniká smysl modelu Golf Plus...
Divil by ses, kolik lidí má rádo vzpřímenější posaz a jednodušší nastupování a nechtějí nějakou parodii na SUV, páč ji nepotřebují. Mě tohle auto dává větší smysl než právě ty růz. verze SUV nebo crossoverů, které nemají awd, tam se ptám, k čemu je to dobré.
Možná máš i pravdu. Ale když se na tohle auto podívám ze svého náhledu, přijde mi jako zbytečné. Pokud budu lovit v nižší střední a zaměřím se právě třeba na řadu Golfů - naskýtá se mi celkem široký výběr - nabízí se dva hatche (3/5 dv.), kombík, MPV (Touran), sedan (Jetta), coupé-cabrio (Eos), stylové hatch-coupé (Scirroco) a nakonec s trochou nadsázky i SUV (Tiguan). Tedy vybere si skorem každý. NAfouklý hatch s přídomkem Plus mi zde však nějak přibývá. Nicméně nepochybuji o tom, že VW ví proč a komu tahle auta nabízet...
Po tom, co jsem predminulou sobotu odpoledne zjistil, ze na elegantni, ale polozapustene lyziny meho freunda nejde bez redukce pripevnit rakev na lyze, jsem vzal za vdek sikmookym Versem a ackoliv ma mit objem kufru stejny jako olympiada...
Nikdy jsem ledabyle nenalozil tasky do kufru, detem nesklopil nezavisle sedacky jak chtely, proste lahoda. Nakonec jsem vyleceny z druheho auta, ktere ma byt do mesta ze tridy mini, a prave kompaktni MPV ma ve finale neco do sebe. A prave Golf P,lus, nebo C-Max me vychazeji jako snesitelny pudorysem a pritom dostatecne skladny.
Nikdy jsem ledabyle nenalozil tasky do kufru, detem nesklopil nezavisle sedacky jak chtely, proste lahoda. Nakonec jsem vyleceny z druheho auta, ktere ma byt do mesta ze tridy mini, a prave kompaktni MPV ma ve finale neco do sebe. A prave Golf P,lus, nebo C-Max me vychazeji jako snesitelny pudorysem a pritom dostatecne skladny.
A C-MAX má aký zmysel ty blb.
Tak nevím, buď je tento článěk RYCHLOVKA, proto obsahuje tolik technických chyb, a NEBO, je nový Golf Plus supr odlehčené auto, jak už se tu píše, u 1.6 MPI z 0-100 za 10.2s, je nereálné a neuvěřitelné 😉 Nebudu do toho šťourat, beru to jako mega překlepy.
Další věc, nechce se mi věřit, že by samotná klimatizace byla za příplatek pouhých 5700kč :-!
Fabia a Octavia = příplatek 35t.kč za klima :yes😒br />
Obyč. motor 1.4 bych do Plus nedával, místo něj bych nechal 1.6 MPI a zrovna tak i cenu na úroveň 1.4 59KW.
Mě osobně se Golf Plus velmi zamlouvá, "bral" bych ho hned - to pravé pro mě, ale bohužel, finanční politika VW je pro mě nepochopitelná a nedostupná, takže Škoda...
PS: Ty budíky, souhlasím, nevím odkud se vzala ta móda dát do přístrojovky ty "kelímky", jednou to je půlitr, někdy zas třetinka, je to šílený odpudivý desing, je to jak rakovina, již to má ibiza, superb, fiesta, tuším že i mazda 2 a jiné..
;-\
Další věc, nechce se mi věřit, že by samotná klimatizace byla za příplatek pouhých 5700kč :-!
Fabia a Octavia = příplatek 35t.kč za klima :yes😒br />
Obyč. motor 1.4 bych do Plus nedával, místo něj bych nechal 1.6 MPI a zrovna tak i cenu na úroveň 1.4 59KW.
Mě osobně se Golf Plus velmi zamlouvá, "bral" bych ho hned - to pravé pro mě, ale bohužel, finanční politika VW je pro mě nepochopitelná a nedostupná, takže Škoda...
PS: Ty budíky, souhlasím, nevím odkud se vzala ta móda dát do přístrojovky ty "kelímky", jednou to je půlitr, někdy zas třetinka, je to šílený odpudivý desing, je to jak rakovina, již to má ibiza, superb, fiesta, tuším že i mazda 2 a jiné..
;-\
Zrychlení je za 11,8 s, těch 10,2 (l) je záměna za spotřebu ve městě!
Klimatizace je sériově! To je jen přípl. za Climatronic u nás, podstatně menší než v "D" 345 Euro! Současná cenová politika VW v ČR je mnohem příznivější než bývala, dokonce lepší
i ve srovnání s ofic. cenami v Německu.
Klimatizace je sériově! To je jen přípl. za Climatronic u nás, podstatně menší než v "D" 345 Euro! Současná cenová politika VW v ČR je mnohem příznivější než bývala, dokonce lepší
i ve srovnání s ofic. cenami v Německu.