Ekonomika
chrudoš
0
Hele, ja nevim, kdo ti co udelal, ale jaky mas duvod nekoho urazet? Vzdyt jen napsal svuj nazor. Zde je jasny dukaz, ze kdyz nekdo zacina s nadavkama, jsi to ty, tak si to zapamatuj, az zas budes priste brecet, ze ti vsichni nadavaji
Přejít do diskuze
Není to s tím zákl. motorem obecně celkem jedno. Kdo ho nechce stejně si ho nekoupí, komu "stačí" má o jednu možnost víc...
Navíc někteří se při srovnávání ceny dvou modelů různých značek dokonce jen dívají na čem cena začíná (viz včera), takže levnější zákl. motorizace může být "opticky" cenová výhoda.
Navíc někteří se při srovnávání ceny dvou modelů různých značek dokonce jen dívají na čem cena začíná (viz včera), takže levnější zákl. motorizace může být "opticky" cenová výhoda.
Po tom, co jsem predminulou sobotu odpoledne zjistil, ze na elegantni, ale polozapustene lyziny meho freunda nejde bez redukce pripevnit rakev na lyze, jsem vzal za vdek sikmookym Versem a ackoliv ma mit objem kufru stejny jako olympiada...
Nikdy jsem ledabyle nenalozil tasky do kufru, detem nesklopil nezavisle sedacky jak chtely, proste lahoda. Nakonec jsem vyleceny z druheho auta, ktere ma byt do mesta ze tridy mini, a prave kompaktni MPV ma ve finale neco do sebe. A prave Golf P,lus, nebo C-Max me vychazeji jako snesitelny pudorysem a pritom dostatecne skladny.
Nikdy jsem ledabyle nenalozil tasky do kufru, detem nesklopil nezavisle sedacky jak chtely, proste lahoda. Nakonec jsem vyleceny z druheho auta, ktere ma byt do mesta ze tridy mini, a prave kompaktni MPV ma ve finale neco do sebe. A prave Golf P,lus, nebo C-Max me vychazeji jako snesitelny pudorysem a pritom dostatecne skladny.
Zrychlení je za 11,8 s, těch 10,2 (l) je záměna za spotřebu ve městě!
Klimatizace je sériově! To je jen přípl. za Climatronic u nás, podstatně menší než v "D" 345 Euro! Současná cenová politika VW v ČR je mnohem příznivější než bývala, dokonce lepší
i ve srovnání s ofic. cenami v Německu.
Klimatizace je sériově! To je jen přípl. za Climatronic u nás, podstatně menší než v "D" 345 Euro! Současná cenová politika VW v ČR je mnohem příznivější než bývala, dokonce lepší
i ve srovnání s ofic. cenami v Německu.
Tak nevím, buď je tento článěk RYCHLOVKA, proto obsahuje tolik technických chyb, a NEBO, je nový Golf Plus supr odlehčené auto, jak už se tu píše, u 1.6 MPI z 0-100 za 10.2s, je nereálné a neuvěřitelné 😉 Nebudu do toho šťourat, beru to jako mega překlepy.
Další věc, nechce se mi věřit, že by samotná klimatizace byla za příplatek pouhých 5700kč :-!
Fabia a Octavia = příplatek 35t.kč za klima :yes😒br />
Obyč. motor 1.4 bych do Plus nedával, místo něj bych nechal 1.6 MPI a zrovna tak i cenu na úroveň 1.4 59KW.
Mě osobně se Golf Plus velmi zamlouvá, "bral" bych ho hned - to pravé pro mě, ale bohužel, finanční politika VW je pro mě nepochopitelná a nedostupná, takže Škoda...
PS: Ty budíky, souhlasím, nevím odkud se vzala ta móda dát do přístrojovky ty "kelímky", jednou to je půlitr, někdy zas třetinka, je to šílený odpudivý desing, je to jak rakovina, již to má ibiza, superb, fiesta, tuším že i mazda 2 a jiné..
;-\
Další věc, nechce se mi věřit, že by samotná klimatizace byla za příplatek pouhých 5700kč :-!
Fabia a Octavia = příplatek 35t.kč za klima :yes😒br />
Obyč. motor 1.4 bych do Plus nedával, místo něj bych nechal 1.6 MPI a zrovna tak i cenu na úroveň 1.4 59KW.
Mě osobně se Golf Plus velmi zamlouvá, "bral" bych ho hned - to pravé pro mě, ale bohužel, finanční politika VW je pro mě nepochopitelná a nedostupná, takže Škoda...
PS: Ty budíky, souhlasím, nevím odkud se vzala ta móda dát do přístrojovky ty "kelímky", jednou to je půlitr, někdy zas třetinka, je to šílený odpudivý desing, je to jak rakovina, již to má ibiza, superb, fiesta, tuším že i mazda 2 a jiné..
;-\
Možná se také vrátí podobně vylepšený CrossGolf, který byl jen další variantou Golfu+, tam by bylo 4-motion logické
tak ty hodnoty o zrychleni sou zajimave teda moc se mi to nezda!ale co se tyka spotreby tak s tou 1.6kou se da jezdit okolo 5,2 l/100km je to z mojich vlastnich zkusenosti pac vlastnim Jettu s timto motorem ale 4,6 se mi zda byt hodne prehnane
nie len to. podla tych udajov osemventilova atmosfericka 1.6 so 75kW a 148Nm spravi stovku za 10,2 cize v rovnakom case ako preplnovana 1.4 s 90kW a 200Nm. kto by si pazravu, lenivu a drahsiu 1.4TSI kupoval. 😊)))))))
Možná máš i pravdu. Ale když se na tohle auto podívám ze svého náhledu, přijde mi jako zbytečné. Pokud budu lovit v nižší střední a zaměřím se právě třeba na řadu Golfů - naskýtá se mi celkem široký výběr - nabízí se dva hatche (3/5 dv.), kombík, MPV (Touran), sedan (Jetta), coupé-cabrio (Eos), stylové hatch-coupé (Scirroco) a nakonec s trochou nadsázky i SUV (Tiguan). Tedy vybere si skorem každý. NAfouklý hatch s přídomkem Plus mi zde však nějak přibývá. Nicméně nepochybuji o tom, že VW ví proč a komu tahle auta nabízet...
Divil by ses, kolik lidí má rádo vzpřímenější posaz a jednodušší nastupování a nechtějí nějakou parodii na SUV, páč ji nepotřebují. Mě tohle auto dává větší smysl než právě ty růz. verze SUV nebo crossoverů, které nemají awd, tam se ptám, k čemu je to dobré.
Není v tabulce benzinových motorů chyba ve spotřebě "jednašestky"? Pokud ne, tak to asi bude prodejní hit 😉
No neviem podla mna zakladny motor je vysmech...inak na zamyslenie ci to za tie penaze stoji..podla mna ne.. :-!