hmm, neviem ako chces dosiahnut viac nez 50 % na zadku, ked predok je na pevno a zadok len pridaavas.... :-!
tak ono, ked sa minie adhezia na predku, a budu zaberat na par milisekund len zadne, bude to zase zadokolka ? 8-s
toz tak - ked pridavas 1 napravu - v tomto pripade zadnu, viac nez 50:50 nedosiahnues, pomozu uz len tie elektronicke pomocky, ktore pribrzduje potrebne predne koleso, potom maju zadne realnu sancu preniest na vozovku viac vykonu, a "vykuzlit" nejaky ten quattro driftik ;-)
PS: niekde som videl ten "ala mail von Ingolstadt"...a k tomu nemam slov - princip klasickeho medzinapravoveho diferaku, ktory je tak nastaveny pri vsetkych Audi s pozdlzne ulozenym motorom, napisat ku Audi TT - teda s motorom priecne...tak to musel byt fakt odbornik... 8-s
Jako většina dnešních "rychlejch" mainstreamovejch aut... ;-) Auta pro radost si dneska dovolí vyrábět málokdo, protože moc lidí si je nakonec nekoupí. Zaplať Bůh za auta jako Impreza nebo MX5 ;-)
Stříbrné znělo divně. Kdo ví, co to je vůbec zač. Podle předku to není TTS (černé je TTS) a zadek to má jiný, než který ukazovali (možná S line, soudě dle předku). Těžko říct, co je v tom za motor (přesto, zvláštní zvuk).