Testy
maros
1
.. nevíte, příjde to i v CNG?
Tak teď chci slyšet názory místních odborníků na všechno 😒br />
GTI-co říkáš na design /brawo nebo nebraw👋
Antidiesel- jak to je s emisema
Kankunen- jak to je s technikou
KIA-World- proč to nekupovat a koupit nějakej čínskej křáp
Emel- proč to je horší než koncern
webpaja-jen tak všeobecně rozumbrada pro všechno
ten německej fírer-proč to není v naftě
Jo a ještě ten z redakce, plešatej, krpatej pro kterého je nejlepším autem na světě Škoda Rapid, Vaverka nebo tak nějak.Unesl ho fantomas.
Chci slyšet názory odborníků co to auto viděli jen tak na obrázku.
Díky, zdraví českej Pepík z hospody.
GTI-co říkáš na design /brawo nebo nebraw👋
Antidiesel- jak to je s emisema
Kankunen- jak to je s technikou
KIA-World- proč to nekupovat a koupit nějakej čínskej křáp
Emel- proč to je horší než koncern
webpaja-jen tak všeobecně rozumbrada pro všechno
ten německej fírer-proč to není v naftě
Jo a ještě ten z redakce, plešatej, krpatej pro kterého je nejlepším autem na světě Škoda Rapid, Vaverka nebo tak nějak.Unesl ho fantomas.
Chci slyšet názory odborníků co to auto viděli jen tak na obrázku.
Díky, zdraví českej Pepík z hospody.
Místní "odborníci" už pilně klikají mínusy.Mně třeba klikali i když jsem napsal jen informativní větu o Ferrari,které stálo vedle Lamba.Klikání zdejší znalci milují i když se tu náhodou objeví nějaká diskuze o jejich milovaném putinstánu,kde zítra už bylo předevčírem.Golf,oktávka a Putin,svatá trojice,jejíž kritika se zde nenosí. >😁
Ty musíš mít hrozný dojezdy 😄 Myslím, že nejvíc klikají týpci jako ty, většinu normálních jak ty říkáš místních odborníků palce nezajímají.
jak nezajímají? co nezajímají? počkej?! -mrknu se - uff - zatím mám všechny štyší....Blbě by se mi chodilo a uchopovalo.... A ty si klidně napíšeš, že nezajímají...... 😉
...to přesně sedí Pepík z hospody 😉 až někde budu psát o jízdních dojmech z obrázku, dej mi vědět ty pilote půllitrů 😄
Já bych si zase rád přečetl tvůj názor.
Už jsi s tím jel?
A s koncernem?
A s Rapidem?
A s čínským křápem?
A s Fantomasem?
Raději zůstaň u tý hospody, ty rozumbrado >😁
Už jsi s tím jel?
A s koncernem?
A s Rapidem?
A s čínským křápem?
A s Fantomasem?
Raději zůstaň u tý hospody, ty rozumbrado >😁
ja nikde nepreferujem cinanov... si trosku mimo 😉
nemam nic proti volvu ani proti toyote ale ani proti jeepu... nebranim sa autam z akejkolvek casti sveta 😉 .. to ze mi par znaciek nesedi to je normalne... tebe sa isto tiez nepacia vsetky znacky 😉 budme ferovi :yes:
nemam nic proti volvu ani proti toyote ale ani proti jeepu... nebranim sa autam z akejkolvek casti sveta 😉 .. to ze mi par znaciek nesedi to je normalne... tebe sa isto tiez nepacia vsetky znacky 😉 budme ferovi :yes:
toto je článok o novej WRX, tak by nebolo na škodu sa v diskusii vyjadrovať k tomu, o čom článok je, nie tu zbytočne vyvolávať nezmyselné konverzácie o tom, kto sa ako vyjadruje v diskusiách, či je niekto Fantomas alebo či má niekto trochu odlišné názory. Každý názor je názorom a keď si niekto zastáva stále napr.Škodu, tak to proste treba brať s rezervou(napr. inak sa ani nedal brať test Oktávky vs. BMW 3 ale čo už... >😁 >😁)
Pretože keď si to tak všímam, keď tu pribudne článok o nejakom aute, 60% diskusie je o urážkach a hádkach o tom, aký je kto blbý..
preto by som bol rád keby sa aspoň trochu zvýšila úroveň fóra a začalo sa písať k veci a k téme, nie k črtám diskutérov.
Ako sem tam sa s niekým chytím aj ja ale robiť to stále a vedome je už fakt na smiech..
Pretože keď si to tak všímam, keď tu pribudne článok o nejakom aute, 60% diskusie je o urážkach a hádkach o tom, aký je kto blbý..
preto by som bol rád keby sa aspoň trochu zvýšila úroveň fóra a začalo sa písať k veci a k téme, nie k črtám diskutérov.
Ako sem tam sa s niekým chytím aj ja ale robiť to stále a vedome je už fakt na smiech..
Jenže to by museli dodržovat hlavně ti,o kterých jsem psal.Krásným příkladem byla diskuze pod recenzí na Nissan GT-R.Nejdřív majitele vyprovokovali blbými kydy o tom,jakou že si to vlastně koupil kraksnu,že jejich dvoulitrové bavoráky jsou mnohem zábavnější atd. a pak mu nadávali,že neumí diskutovat.Nakonec se na to vyprd a recenzi stáhl.Přitom to bylo jedno z nejzajímavějších aut na MACZ.
no tak ja som mal GT-R tiež a rozmýšlal som aj nad recenziou ale neodhodlal som sa pretože je pravda, že málokto to ocení recenziu o takom aute a niektorí neprajní exoti budú vehementne tvrdiť že s ich Fabkou 1.2 HTP je väčšia zábava,,, proste ja mám taký pocit že na tomto fóre ja naozaj pár normálnych diskutérov ale taktiež mi nedá nepovedať že úroveň tohto fóra dosť klesla. ;-\ ;-\
Kdybys dal recenzi na MACZ.tak by ses dočkal z drtivé většiny jen komentářů odsuzujících GT-R a vlastně i tebe.Já jen nevěřícně zíral na to,jaké kraviny dokážou zdejší "skuteční řidiči" napsat.Nejvíc mě dostal jakýsi šílenec,který tam napsal,že jeho ani ne dvousetkoňové BMW je prostě LEPŠÍ a ZÁBAVNĚJŠÍ než ten japonský plejstejšn.Někteří lidé prostě naprosto postrádají soudnost.
no asi tak...ono ale to je tak, keď niekto namiesto toho aby sa normálne vyjadril, radšej auto odsúdi a len preto že on si nemôže dovoliť GT-R ale napr. BMW v základe s látkovými sedačkami a manuálom, tak bude NIssan radšej urážať..no ale tak čo už...treba sa asi nad to mierne povzniesť i keď by som bol naozaj rád, keby úroveň fóra stúpala, a nie klesala..
Tak som sa tešil na dojmy z jazdy a dostal som čo? Z 13 odstavov je väčšina o technických veciach a výbave, na čo mi stačí katalóg; potom mám subjektívne úvahy o preferenciách autora a nakoniec zostanú dva strohé odstavce o dojmoch z jazdy. Nehnevajte sa na mňa, takto si ja článok o dojmoch z ultimatívnej drivers machine, legende a snom mnohých diskutérov nepredstavujem.
Nerád predhadzujem konkurenciu, ale oveľa väčšiu výpovednú hodnotu má video z AF, kde ukazujú zrýchlenie a pružnosť motora.
Tak verím, že redakcia to napraví v plnohodnotnom teste, lebo toto je bieda. 8-s
Nerád predhadzujem konkurenciu, ale oveľa väčšiu výpovednú hodnotu má video z AF, kde ukazujú zrýchlenie a pružnosť motora.
Tak verím, že redakcia to napraví v plnohodnotnom teste, lebo toto je bieda. 8-s
..a co by si ocakaval od 3 kol na okruhu a z toho jedneho zavadzajuceho???Mne tento clanok max vyhovoval ,lebo nepatrim medzi ludi co sedia nad tabulkami a hladaju hodnoty a ktore je auto lepsie ako minula generacia.Pochybujem,ze niekto moze po 3 kolach objektivne zhodnotit vlastnosti auta,ale to najpodstatnejsie co ma pri STI zaujimalo som sa dozvedel na konci,ze auto je aj po nejakej dalsej nezmyselnej elektronickej vychytavke stale nedotacive (co mna osobne dost zaujima) a ze sa chysta tyzdnovy redakcny test kde sa dozvieme viac...
Iudexi, naprosto s vámi souhlasím, mně by také takovýto článek také nestačil, ale stejně jako vy, i já jen přijdu k hotovému. Problém je v s odprezentováním odpovídajícím způsobem. Ušetřit pár tisícovek za okruh je asi v tomto případě kontraproduktivní, tři kola v takové Sosnové by o autě řekla mnohem více, natož pak třeba kol pět...
V tomto případě jsem se tedy omezil na to, co bylo možné v dané situaci "nasát" a daleko zajímavější mi přišlo seznámení s provedenými inovacemi, které, myslím, v katalogu nenajdete, ale mohu se mýlit. Berte to spíše jako ochutnávku testu na příští týden.
Pokud ovšem pro vás má větší výpovědní hodnotu video se zrychlením a pružností, které se (na rozdíl od šasi a řízení), mezigeneračně nijak poznatelně nezměnilo, to je pak těžká pomoc. 😉
V tomto případě jsem se tedy omezil na to, co bylo možné v dané situaci "nasát" a daleko zajímavější mi přišlo seznámení s provedenými inovacemi, které, myslím, v katalogu nenajdete, ale mohu se mýlit. Berte to spíše jako ochutnávku testu na příští týden.
Pokud ovšem pro vás má větší výpovědní hodnotu video se zrychlením a pružností, které se (na rozdíl od šasi a řízení), mezigeneračně nijak poznatelně nezměnilo, to je pak těžká pomoc. 😉
OK Michale, asi som to so svojím spravodlivým rozhorčením trochu prehnal. 😉 Len som čakal viac dojmov, ale chápem, že z párminútového zvezenia sa veľa vydolovať nedá a radšej teda akceptujem stručné dojmy, než by si mal variť z vody a vymýšľať si. Súhlasím, že importér by takéto auto mohol predstaviť novinárom vhodnejším spôsobom. Dúfam, že v teste to vykompenzuješ sa rozpíšeš poriadne.
Ad AF a ich dynamické merania: myslím, že nielen pre mňa je to zaujímavé, hlavne pre možnosť porovnania viacerých testovaných áut (sám píšeš, že doteraz sa STičku vytýkal "dodvestovkový" charakter, tak na tom AF je vidieť, ako plynule STi zrýchľuje až do 257 kmh).
Ad AF a ich dynamické merania: myslím, že nielen pre mňa je to zaujímavé, hlavne pre možnosť porovnania viacerých testovaných áut (sám píšeš, že doteraz sa STičku vytýkal "dodvestovkový" charakter, tak na tom AF je vidieť, ako plynule STi zrýchľuje až do 257 kmh).
Moc dobře si pamatuji jízdu s předváděčkou předpředchozí a předchozí generace STI - adrenalin až .... a ještě dál a pocit - "to musím mít....." i kdybych měl prodat vlastní tchyni Arabům....... Pak přišlo střízlivění a Vojta Štajf mi ukázal, že můj dojem, že jsem dobrý řidič a "umím to", je pouze dojem puberťáka, co si myslí, že mu leží u nohou celá autodráha....
Asi takhle - beru dojmy z testů, jako dojmy - nic víc - navíc ovlivněné tím, že člověk je z toho auta svým způsobem nadšen, protože je to "něco jiného". Skutečný test a něco odborného si rád přečtu v recenzích toho, kdo to bude vlastnit, či s tím nalítá přes pět, deset, patnáct tisíc kilometrů.
Při redakčním ježdění můžete odhalit něco z charakteru vozu, zkušení testeři snad ještě něco víc(nic proti testerům), ale skutečnou povahu a vlastnosti auta do mrtě - to ne....
Za mne - z těch předchozích generací jsem měl ohromný respekt, protože vím - a v mém věku už mi to nedělá egoproblém, že moje schopnosti jsou daleko daleko před první nálepkou "tady to se mnou začíná být fakt sranda".
Vůbec nepochybuji, že tohle auto bude klenot pro toho, kdo to dokáže skutečně ocenit a vítaným pozlátkem pro toho, kdo se chce blýsknout v přímém směru....
Asi takhle - beru dojmy z testů, jako dojmy - nic víc - navíc ovlivněné tím, že člověk je z toho auta svým způsobem nadšen, protože je to "něco jiného". Skutečný test a něco odborného si rád přečtu v recenzích toho, kdo to bude vlastnit, či s tím nalítá přes pět, deset, patnáct tisíc kilometrů.
Při redakčním ježdění můžete odhalit něco z charakteru vozu, zkušení testeři snad ještě něco víc(nic proti testerům), ale skutečnou povahu a vlastnosti auta do mrtě - to ne....
Za mne - z těch předchozích generací jsem měl ohromný respekt, protože vím - a v mém věku už mi to nedělá egoproblém, že moje schopnosti jsou daleko daleko před první nálepkou "tady to se mnou začíná být fakt sranda".
Vůbec nepochybuji, že tohle auto bude klenot pro toho, kdo to dokáže skutečně ocenit a vítaným pozlátkem pro toho, kdo se chce blýsknout v přímém směru....
Technická: Na blýsknutí se v přímém směru ti bude stačit i levnější a rychlejší Golf R 😉
Tobě to STI nějak leží v krku 😄 Proč by někomu mělo stačit levnější eRko? Třeba se chce právě blýsknout v autě, které na první pohled vzbudí větší emoce a obdiv než ten Golf.
A když už jsi zmínil R, tak ses měl prvně zeptat zeptat, v jakým smyslu to blýsknutí myslel. Jestli ve zrychlení z 0 na 100 nebo z 50 na 150 nebo maximální rychlost? A pak porovnat s vlastními zkušenostmi nebo nějakým testem.
Ale tobě asi stačí se podívat do papírů na jediný údaj ve zrychlení z 0 na 100 a máš hned jasno, kdo je rychlejší 😉
A když už jsi zmínil R, tak ses měl prvně zeptat zeptat, v jakým smyslu to blýsknutí myslel. Jestli ve zrychlení z 0 na 100 nebo z 50 na 150 nebo maximální rychlost? A pak porovnat s vlastními zkušenostmi nebo nějakým testem.
Ale tobě asi stačí se podívat do papírů na jediný údaj ve zrychlení z 0 na 100 a máš hned jasno, kdo je rychlejší 😉
STI mi v krku rozhodně neleží, nevím, jak jsi na to přišel...
R má lepší zrychlení 0-100, jestli je lepší i v pružnosti nevím a je mi to v podstatě jedno, pokud to, co jsem napsal bereš jako hozenou rukavici, tak bys měl přidat trošku nadhledu. Chápu, že STi je subaristů modla, ostatně nic jiného už jim na tom světě nezbývá, jestli se tě dotklo, že i VW dělá stejně rychlé, ne-li rychlejší, auto, adresuj svůj žal do Japonska, nebo Německa, ne ke mně 😉
R má lepší zrychlení 0-100, jestli je lepší i v pružnosti nevím a je mi to v podstatě jedno, pokud to, co jsem napsal bereš jako hozenou rukavici, tak bys měl přidat trošku nadhledu. Chápu, že STi je subaristů modla, ostatně nic jiného už jim na tom světě nezbývá, jestli se tě dotklo, že i VW dělá stejně rychlé, ne-li rychlejší, auto, adresuj svůj žal do Japonska, nebo Německa, ne ke mně 😉
Jakmile se objeví článek o STI, tak hned v diskuzi u něj zmiňuješ eRko, tak proto mě to jen napadlo...asi nějakej komplex.
Ano, zrychlení na papíře (jen u DSG u eRka), což nemusí kolikrát odpovídat realitě. Tvůj příspěvěk se mi nijak nedotkl, jen se musím takovým blábolům smát, když víš, který auto je rychlejší jen na základě papírového zrychlení z 0 na 100...tímto se řadíš na úroveň Toppera apod. Ale chápu, když na víc nemáš... 😉
Ano, zrychlení na papíře (jen u DSG u eRka), což nemusí kolikrát odpovídat realitě. Tvůj příspěvěk se mi nijak nedotkl, jen se musím takovým blábolům smát, když víš, který auto je rychlejší jen na základě papírového zrychlení z 0 na 100...tímto se řadíš na úroveň Toppera apod. Ale chápu, když na víc nemáš... 😉
Nezmiňuju R vždy, obvykle o něm začínají jiní, tady jsem jen utrousil malou - a pravdivou - poznámku a tys hned vyletěl jak čertík Bertík z krabičky, asi nějakej komplex...
Já toho vím z papíru úplně stejně jako ty, takže pokud se ti chce urážet, oukej, ale ty na to nemáš o nic víc, než já.
WRX a Golf R jsou si papírově podobná až moc, na cestě bys ale těžko hledal rozdílnější auta, vzájemně si nekonkurují, spíš se perfektně doplňují. Blábolům se klidně směj, ale začni u svých vlastních.
Já toho vím z papíru úplně stejně jako ty, takže pokud se ti chce urážet, oukej, ale ty na to nemáš o nic víc, než já.
WRX a Golf R jsou si papírově podobná až moc, na cestě bys ale těžko hledal rozdílnější auta, vzájemně si nekonkurují, spíš se perfektně doplňují. Blábolům se klidně směj, ale začni u svých vlastních.
Jakmile ovšem přijdou náročné zátáčky,tak se zase blýskne STi,které je na rozdíl od Golfu ostrým sportovním vozem.
...a kurnik zase to samé. Po desáté, nebo po kolikáté už? Jasně, chápu, naklání se míň, než M3, jo, ale které? To současné, které ještě mnoha testy nestihlo projít (jak to tedy ověřovali?), nebo to předchozí? A je to vlastně dobře, že se naklání, nebo to je špatně? A když už srovnáváme s těmi aktuálními novinkami na trhu, jako jsou MX-5, nebo RX-8, tak co tam třeba přihodit ještě třeba...Toyotu 2000 GT? >😁
Sorry, ten výčet změn a vylepšení je rozhodně impozantní a opravdu to působí dojmem, že na tom autě pracovali, ale z mého laického pohledu je to pořád to samé. Kdo je majitel některé z předchozích generací, nemá důvod měnit, kdo chce BRZ, nebude asi koukat po o 25% dražším WRX STi a kdo chce BMW M3, tomu je "nějaké" Subaru volné.
Design?
To je ve spojení s tímto autem už po generace snad vtip, nejlépe vypadala první generace, pokud možno s Prodrive paketem. To je paradox, co? Italská studia padaj na hubu jedno po druhém a tady je k dispozici technika snů, na kterou šije kabát barvoslepý designér s obrnou všech končetin.
Jen si to zkuste představit: Kdyby tak tahle (nesporně skvělá) technika měla stejný designový náboj, jako třeba...Alfa 156? Dělo, co?
Sorry, ten výčet změn a vylepšení je rozhodně impozantní a opravdu to působí dojmem, že na tom autě pracovali, ale z mého laického pohledu je to pořád to samé. Kdo je majitel některé z předchozích generací, nemá důvod měnit, kdo chce BRZ, nebude asi koukat po o 25% dražším WRX STi a kdo chce BMW M3, tomu je "nějaké" Subaru volné.
Design?
To je ve spojení s tímto autem už po generace snad vtip, nejlépe vypadala první generace, pokud možno s Prodrive paketem. To je paradox, co? Italská studia padaj na hubu jedno po druhém a tady je k dispozici technika snů, na kterou šije kabát barvoslepý designér s obrnou všech končetin.
Jen si to zkuste představit: Kdyby tak tahle (nesporně skvělá) technika měla stejný designový náboj, jako třeba...Alfa 156? Dělo, co?
Ono by ani nebolo treba najímať talianskych dizajnérov, aj štúdia pred uvedením tejto série bola výborná, len potom v Subaru vždy zaspätkujú a do série uvedú oveľa bezpohlavnejšie auto.
Ale myslím, že teraz nejaká prehnaná kritika nie je na mieste, je to najkrajšia "Impreza" od prvej generácie a vonkajší dizajn by ma už rozhodne neodradil. A možno jedného dňa... 😄
Ale myslím, že teraz nejaká prehnaná kritika nie je na mieste, je to najkrajšia "Impreza" od prvej generácie a vonkajší dizajn by ma už rozhodne neodradil. A možno jedného dňa... 😄