Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Fabia Combi Tour – To nejlepší nakonec?

Druhé generaci Škody Fabia již pomalu zvoní umíráček, v říjnu vyjede její nástupce. Na sklonku života se však model stále snaží zaujmout. Třeba atraktivnějším vzhledem a výbavou za zvýhodněnou cenu.
Zpět na článek
4. 6. 2014 09:54
4. 6. 2014 10:02
4. 6. 2014 10:49
4. 6. 2014 10:57
4. 6. 2014 11:03
4. 6. 2014 13:54
4. 6. 2014 16:11
4. 6. 2014 11:07
4. 6. 2014 18:44
4. 6. 2014 20:45
4. 6. 2014 22:24
5. 6. 2014 08:57
5. 6. 2014 09:09
5. 6. 2014 09:07
4. 6. 2014 13:53
4. 6. 2014 11:06
4. 6. 2014 11:36
4. 6. 2014 11:45
4. 6. 2014 16:15
4. 6. 2014 22:40
4. 6. 2014 11:43
4. 6. 2014 11:47
4. 6. 2014 12:03
4. 6. 2014 12:04
4. 6. 2014 13:25
4. 6. 2014 13:56
4. 6. 2014 14:38
4. 6. 2014 17:09
4. 6. 2014 18:53
4. 6. 2014 13:56
4. 6. 2014 14:10
4. 6. 2014 14:37
4. 6. 2014 14:51
4. 6. 2014 14:59
4. 6. 2014 20:49
6. 6. 2014 20:13
4. 6. 2014 11:55
4. 6. 2014 13:52
5. 6. 2014 10:00
5. 6. 2014 11:39
5. 6. 2014 11:55
5. 6. 2014 12:15
6. 6. 2014 20:14
4. 6. 2014 10:55
4. 6. 2014 11:14
4. 6. 2014 11:25
4. 6. 2014 11:28
4. 6. 2014 12:09
4. 6. 2014 13:32
4. 6. 2014 13:43
4. 6. 2014 13:52
4. 6. 2014 14:01
4. 6. 2014 14:04
4. 6. 2014 14:06
4. 6. 2014 14:18
4. 6. 2014 20:32
4. 6. 2014 21:36
4. 6. 2014 22:41
4. 6. 2014 20:54
4. 6. 2014 20:54
4. 6. 2014 14:16
4. 6. 2014 14:30
4. 6. 2014 14:38
4. 6. 2014 16:44
4. 6. 2014 17:38
4. 6. 2014 20:55
5. 6. 2014 16:29
5. 6. 2014 16:31
4. 6. 2014 20:50
4. 6. 2014 21:02
5. 6. 2014 14:09
10. 6. 2014 10:13
neregistrovaný "SR20"
Avatar - Flai
4. 6. 2014 09:54
1.4
Nad tímto autem uvažuji spolu s Logan MCV ,ideálně kombi s 1.4 63 kw
Rozbalit vlákno
44
Avatar - wakantanka
4. 6. 2014 10:02
Re: 1.4
Záleži čo od toho auta očakávaš a načo ho potrebuješ. Fakt je ten, že MCV je o kus väčšie auto, pre Fábiu hrá čas, teda vychytané muchy a teraz veľmi zaujímavá cena.
4. 6. 2014 10:49
Re: 1.4
Zdravím,

Já, jakožto nenáročný 24letý synek, jsem si začal pohrávat s myšlenkou výměny stávajícího auta Peugeot 407 1.8l 92kw sedan, a protože uvažuji nad koupí nového vozu, řekněme něčeho na pohodu, tak jsem vybíral taky z této dvojice.

Dacia logan MCV - auto subjektivně o třídu větší než Fábie, ale motor 1.2. je tragedie. zpracování interiéru mě nijak neurazilo, plasty jsou slabé, ale za tu cenu... - až na ten plech v kufru (né že by mi na něm až tolik záleželo). 0.9tci - cena dorovná Fabii s TSI

Fabia, auto které dobře znám-byt v hatchi. Není tak prostorná jako MCV, ale pořád je mi bližší (ne cenou), ale když bych si měl něco vzít šel bych do ní, jezdím prakticky sám, max ve dvou, a kdyby přišlo na třetí, tak jsme s kombi připraven. Já jsem jeden z těch komu ani posmívání se HTP netrhá žíly, zní to jako vysavač, ale odveze mě to, a za 5.5, nebo i za 5 když je potřeba. Ale motor, který jsem zkoušel byl 1.2tsi 63kw, a myslím že to je to pravé ořechové co bych si nechal líbit. pohodově za 6, nebo i míň. Interiér je i po těch letech vyspělejší, až na otlačenou pravou nohu. A co se jízdy týče - vím co si sní můžu dovolit, podvozek tvrdší (s 15´), ale vyhovující.

Mít víc financí, nebo víc našetřeno jdo do Fabie combi, +pro mě je to výběhovka, a počítám že tam problémy nebudou (dosud jsme doma s 6 Fabiema HTP problém neměli) Pravda MCV je taky postaveno z vyzkoušeného.
Avatar - Flai
4. 6. 2014 10:57
Re: 1.4
právě z toho motoru 1.2 mám obavu ,vzal bych to ještě s LPG ... v Chevroletu Aveo 1.2 16V je problém hlavně rozjezd,potom už se to dá. Škoda že nedávají 1.4 16V to až Doker má 1.6
Avatar - Flai
4. 6. 2014 11:03
Re: 1.4
měl jsem teďkom možnost jezdit 14 dní s VW Golf plus jako náhradní vozidlo, mělo to tu základní 1.4 63kw a na to jak jsem všude četl že už na krátký Golf je 1.4 slabá tak já s tím neměl žádný problém.
4. 6. 2014 13:54
Re: 1.4
Sám vidíš, jak hodně je každé hodnocení subjektivní, každému vyhovuje něco jiného a není nad osobní zkušenost. Za mě Fabia :yes:
4. 6. 2014 16:11
Re: 1.4
To si vskutku velmi nenarocny a pohodovy sofer.
4. 6. 2014 11:05
Re: 1.4
jj
FÁBKA na CNG [odkaz] [odkaz]

1) je celkem čistý, do města vás pustí
2) letos jezdí za polovic, za třetinu příští rok (benzin se zdraží na 60 a €jro na 50)
3) je v souladu s vwagón philosophy, doklepat spalováky [odkaz] [odkaz] [odkaz]

;-)

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
4. 6. 2014 11:07
Re: 1.4
opravdu jsem byl z 1.2 16v v MCV zděšený, ten projev nestál za nic, nad 2500ot/min, se tomu nechtělo ( nazajetý cca1000km motor ), dokonce tam ukazuje kontrolka asi u 2000ot/min aby se přeřadilo, dle všeho spotřeba kolem 7l, nevím jak chevy.... ale dokker co jsem koukal tak ta 1.6 je prý taky poměrně nenažraná 8+ /100km, ale nemám osobní zkušenosti. věřím že MCV s 0.9tci bude zajímavější, ale tam se smaže rozdíl ceny.

1.4l 63kw ve fabii s rozumnou jízdou je taky kolem 6l spíš 7l, ale dynamikou zaostává za 1.2tsi, ale beru že ta 1.4l atmo bude pracant a držák
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2014 18:44
Re: 1.4
no a co Citroen Elysee?
;-)
4. 6. 2014 20:45
Re: 1.4
Ten mi přijde hodně voholenej >:-[] Tam se šetřilo snad úplně na všem, jen ten design docela ujde >:D
4. 6. 2014 22:24
Re: 1.4
elysee, alebo P301by som nebral koli tym zadnym opierkam, predne pasy sa nedaju nastavovat ani za priplatok, a ludia co to maju, sa stazuju na dost velky hluk od zadnych kolies na peugeot fore
5. 6. 2014 08:57
Re: 1.4
brachové P301 C-elyss vypadájí vskutku pěkně co se vnějšího designu týče, (lehce asijsky, ale mi to nevadí).

P301 jsme projížděl v rámci výběru další varianty, 1.6l nebyl špatný-i poměrně úsporný, s nezajetým motorem, studeným a odjetých cca 8km ,jsem měl na PP 6l/100km, věřím že pod 6 bych s ním dal v pohodě, a stejně tak věřím, že něco vydrží. Ale co mi vadilo tak to kupodivu nebyly vnitřní materiály, ale celkové odhlučnění auta, bylo to jako kdybych jel s otevřenými okny... stejně tak nebyl vycentrovaný volant z výroby. Jinak posez poměrně vysoko, ale pro přehled dění kolem vozu to bylo fajn. Jen cena s 1.6l prudce atakovala 300t. A to nejsem ochotný dát-páč tolik nemám. A 1.2. jsem neprojížděl, tak nevím
5. 6. 2014 09:09
Re: 1.4
Pak si ještě spočítej za kolik prodáš po 5-6 letech tu Fabku a za kolik Citrouše.
5. 6. 2014 09:07
Re: 1.4
Už bych se ho nebál. Škodovka už ten svůj konstrukční problém, který zbaběle nikdy nepřiznala, v tichosti vyřešila, takže teď ty motory budou už normálně fungovat.
4. 6. 2014 13:53
Re: 1.4
Zvol Fabii a budeš v pohodě :yes:
Avatar - 3_diamanty
4. 6. 2014 11:06
Re: 1.4
kamarat ma 4 rocne polo prave s tymto motorom 1,4 63 kw ... a nestazuje sa.... vraj spolahlive dostatocne svizne male auto... tiez si myslim ze pre male auto vhodnejsia volba ako nejake male turbo ... ale rozhodnut sa musis sam... viem ze ta 1,4 63 kw dokonca isty cas nebola ani v ofabii ale uz je v ponuke opat... ale tusim v pole uz tento motor dlhsie nekupis.... co sa mi zda dost skoda... osobne ale ibiza kombik s tymto motorom by bola parada ... v ibize kombi tento motor je ( teda u nas urcite, neviem ako u vas )..... nezvazoval si ibizu? je sirsia na novsej plosine a je aj podla mna vzhladovo atraktivnejsia.... aj ked ma trosku mensi kufor ako fabia
4. 6. 2014 11:36
Re: 1.4
A co zatím vyhrává? Fabia, nebo Logan? Nad čím uvažuješ nejvíc?
Avatar - Flai
4. 6. 2014 11:45
Re: 1.4
no zatím ten logan ... ale jak říkám ten motor 1,2 jestli není málo. Logan se dá s 1.2 LPG a nějakou vybavou sehnat za 250tis. Fabia má více možnosti konfigurace ,třeba paket pro špatné cesty ... ale u fabie pokud bych dokoupil ještě plyn za 30 tis. tak už cena blíží ke 300tis.
4. 6. 2014 16:15
Re: 1.4
Paket na zle cesty sposobuje, ze auto este trochu viac drnca, nez so standardnym podvozkom. Treba zvazit, ci pocet jazd mimo spevnenych ciest vyvazi tuto nevyhodu.
4. 6. 2014 22:40
Re: 1.4
Zdravím Tě,

mám fabii 1.4, předělával jsem ji úplně novou na pohon LPG a ceny se docela šnížily, komplet mne to vyšlo na 23 000Kč.
Avatar - Dzakobo
4. 6. 2014 11:43
Re: 1.4
JJ malé kombíky jsou skvělá auta, Renaultu a hlavně Dacii bych se vyhnul (u Dačky opravdu mizerná kvalita a velký propad hodnoty) u koncernu VW pokud jde o nová auta, myslím, že řetězy v TSi jsou již pár let kvalitní, ale podrobné info o výrobních sériích nemám. 1,4 MPi je lenivá a víc žere, takže se příplatek 10000 Kč časem vrátí, ale oproti 1,4 je TSi super. Kdo parkuje často ve stísněných prostorách, je Fabia lepší, kdo chce širší vůz, je tu Ibiza. Za mne Fabia Kombi 1,2 TSi (a to Škodu 2x nemusím), ne ani tak kvůli snadnosti parkování, ale docela pohlednému interiéru. TSi je třeba po cca 150000 km prodat, jinak se není možné vyhnout problémům s turbem. 5° převodovka je OK - méně řazení, všechny ovládací prvky jsou příjemné. Asi bych nahrál chip o cca 110k. Jediné mínus je tuctovost a vyšší riziko krádeže, ale vždy je něco za něco. ;-)
Avatar - Flai
4. 6. 2014 11:47
Re: 1.4
opravdu je ta ibiza až tak široká ?
Avatar - wakantanka
4. 6. 2014 12:03
Re: 1.4
No jednoznačne o pár čísiel širšia je od súčasnej Fabie. Nová generácia tento deficit zmaže. Mám však pocit, že dacia je ešte širšia (nechce sa mi to hľadať). Musíš si hlavne sám zadefinovať pre koľko ľudí, na ako dlho a na aké trasy to predovšetkým potrebuješ. Motkať sa hlavne po mesta so žiadnym turbom nie je žiadna výhra, tam sa jeho výhody pri poskakovaní na semoforoch skoro strácajú. Ak to mude jazdiť viac mimo mesta tak nie je o čom. Ale na presúvanie z domu do práce a naspäť v meste, bohate postačí aj atmosféra. A ak vyrazíš raz dvakrát do roka niekam na dovolenku, ideš na dovču nie na preteky nie? >:D
4. 6. 2014 12:04
Re: 1.4
za mě fabia combi 1.2tsi (popř 1.4.), bez plynu, nevěřím v návratnost, počty nejsou všechno....

o tom seatu se mi to moc nezda - pravda neseděl jsem v tom ,ale ten rozdíl tam prece nemuze být tak markantni, a stejne tak nesleduju ceny seatu, takze nevim jestli náhodou skutecne nevyjde lépe,

ale já bych jako ostatní od dacie upustil
4. 6. 2014 13:25
Re: 1.4
no vcera som si bol po logana mcv s lpg, nezabehnuta 1,2 - mam zatial nabehane cca 120 km, zatial som spokojny, ak prechadzas zo z 1,8 100kw motora na 1,2 55 kw, tak je jasne, ze vsetko bude pre teba lenive, moj nazor, ze idealne pre teba by bol chevrolet orlando 1,8, cista atmo, bez turba
4. 6. 2014 13:56
Re: 1.4
nene nechápejte mě špatně. aktuálně mám 1.8l 92kw, cca 1470kg cca 50tkm vlastních

mnohem více mám odježděno právě na firemní fabii 1 combi 1.2htp 200tkm, a na domácích x fabiích (obou generací / různých karoserií) dalších cca 70tkm

jsou dvě vysvětlení - buďto jsem s fabií natolik sžitý - a jak říkám nemám problém ani s HTP 47kw / 51kw (krom zvukového projevu) , a sám uvažuju nad soukromou fabii 1.2tsi i 1.4 obojí 63kw

druhá varianta je, že mě opravdu tak strašně nemile ta 1.2. 16v překvapila...nejde jen o ,,zátah" ale o ochotu pracovat, v plynu si to představit moc neumím, ale na obranu - byl to nezajetý motor.

K tomu chevymu, tento motor neznám (nejel jsem ho) ale mám za to že to bude z dílny opel, tudíž tomu bych se nebránil. jen chevy se stahuje s vyjímkou camara a někde tuším i corvetty, a chevy bych si i kvůli zůstatkové hodnotě nepořídil. Vždyť oni vyklízejí pole (s tím že servis by měl být zachován )

u chevroletu jsem pokukoval po cruzovi, taktéž s 1.8l (ale ani jsme ho neprojel), máme firemní cruze sedan v naftě, ale ten interiér se mi moc nelíbí... resp ty materiály, a volant oloupaný už po 30tkm - detail ale nepotěší. Ve své době jsme koukal i po HHR, to auto má podle mě prostě něco do sebe
4. 6. 2014 14:38
Re: 1.4
sorka, nepostrehol som, kolko mas na fabiach najazdene, ja som logana bral koli priestoru, kedze mam 2 male deti a ak by nahodou prislo tretie, do logana vlozim tretiu sedacku + tovarenske lpg

inac benzinova 1,2 a 1,2 na lpg verzia maju inac poskladane prevody na 1 a 2 stupen,
to len aby si mal viacej info, ked tak skus vyskusat este logana benzinovu 0,9, neskusal som, ale mal by tahat lepsie, ako klasicka vw 1,4 - nikde som nepostrehol, zeby mala take problemy s rozvodmi, ako 1,2 tsi od vw /resp. este nikto sa nepochvalil/, tu 0,9 vies kupit aj
s prerabkou na lpg, kedze to nie je priamovstrek a zarukou priamo od nejakeho predajcu, treba pogooglit
4. 6. 2014 17:09
Re: 1.4
Je pravda že jsem svobodný a bez dětí, třeba bych preference upravil.
0.9 jsem se Opavského u zasoupení Renault/Dacie , ke zkušební jízdě nedočkal.....snad se někdy dočkám.
4. 6. 2014 18:53
Re: 1.4
to lpg do 0,9 som myslel tak, ze to neurobi dacia, ale priamo predajca dacie, v CR je jeden taky, pricom pri takej prerabke da na to aj zaruku
4. 6. 2014 13:56
Re: 1.4
Souhlasím, taky bych nevsadil na smysluplnou návratnost ani korunu :no:
4. 6. 2014 14:10
Re: 1.4
zeron: "nevěřím v návratnost, počty nejsou všechno"

Hm. Tak jak tedy spočítáš návratnost, když nechceš počítat?
4. 6. 2014 14:37
Re: 1.4
Tahám do toho i subjektivní hodnocení porovnávaných aut.

Vše následující je s velkou mírou nadsázky, tak to prosím netahejte do případně další debaty jako argumenty:

Samozřejmě ten kdo těžce kalkuluje, ten bude brát jen fakta a hru čísel. Tak tomu opravdu bude stačit papír a znalosti matematiky ze základní školy

Skutečně vyjde o tolik lépe MCV + plyn, + zřejmě malý nájezd, než Fabie?

a jestli vyjde, tak o kolik, a stojí to za to jezdit opravdu tím nejnižším co se dá na 4kolech koupit, přitom nenabídne ani lepší spotřebu(beru to tak že se to v této třídě řeší) ani lepší lepší svezení, ani lepší výbavu, ani zpracování,ani zázemí, které nabídne domácí automobilka...
.

Teď zcela vážně, nejsem až tak na peníze abych si upřednostil dacii, před fabii.
Ale dávám do toho srdce. Tedy pouze můj osobní názor, a mé preference
4. 6. 2014 14:51
Re: 1.4
Ajo. No já spíš mířil na rozdíl mezi LPG a benzínem. Tam je ta návratnost od určitého počtu km prostě fakt...

MCV kromě větší prostornosti (interiér, kufr) a vyšší světlé výšky nemá proti fabii moc co nabídnout. Možná tak cena některé příplatkové výbavy...(verze arctica je už rozumně vybavená).
4. 6. 2014 14:59
Re: 1.4
Jojo určitě máš pravdu, toto porovnání LPG vs. benzín je na papíru nezpochybnitelné (byť s LPG nemám vlastní zkušenosti zkušenosti)

Jo to byla ta věc, která se mi vyloženě líbila stejně jako u Peugeotu 301 - světlá výška.

Jinak nový design dacie je líbivý, auto je to prostorné. Ale pořád to (pro mě) nestačí.
4. 6. 2014 20:49
Re: 1.4
Chtěl tím zřejmě vyjádřit, že LPG není jeho favorit. Já plyn taky nemusím. >:-[]
Avatar - dolfi
6. 6. 2014 20:13
Re: 1.4
Taky nemám rád plyny >:D
4. 6. 2014 11:55
Re: 1.4
Pokud nepotřebuješ více místa, tak by ti měla stačit fabia. MCV už spíše míří velikostně na octavii (šířka interiéru, velikost kufru). Pokud jsi nenáročný řidič a chceš jezdit za málo (třeba delší denní dojíždění do práce), stojí za úvahu třeba MCV Artica LPG 1.2 za cca 250 tis (ale bude to šnek...). Dacia má i docela "fajn" financování.
Výbava a parametry se dají docela dobře porovnat tady:
[odkaz]

Ale to asi znáš...
4. 6. 2014 13:52
Re: 1.4
Z těch dvou bych já radši volil Fabii, přeci jenom je léty vychytanější a vyzrálejší. ;-)
4. 6. 2014 18:23
Re: 1.4
Osobně bych vzal v potas i levnější nižší střední - Megane, C4... rozdíl v kufru není až tak propastný(na vybermiauto naměřené hodnoty 425 fabie, 375 megane), zato v interiéru bude velký. Jako malé auto bych šel do C3 picasso s 1.6 120hp, je v doprodeji a dá se sehnat za stejné peníze jako testovaná fabie. Při koupi auta srazíte ze standardní ceny Škoda 2%, Dacia 0-3%, Renault 3-12%, Kia 3-15%.. pak se dostanete i s lepšími auty pod 300 tis.
5. 6. 2014 10:00
Re: 1.4
1.4 som mal, primerna spotreba 6.8 a ten motor vobec nemal silu do kopca potiahnut Fabiu s 2ma ludmi nepomoze ani podradenie o 2 stupne, len to viac huci, ale ziadne zrychlenie, auto len udrzi svoju pomalu rychlost.
1.2TSI 77kw - je iny vesmir, co do vykonu, pri rovnakej spotrebe 6.6 litra. Samozrejme, nie je to nejaky supersport, len akoze 1.6ka, ale oproti 1.4ke je to ina liga. Minimalna spotreba je tam 4,4litra eko jazdy na okreske a 5 litrov pri plynulej normalnej jazde, takze asi ziadna velka slava.
5. 6. 2014 11:39
Re: 1.4
Byla to opravdu verze s 63 kW? Existovala totiž i 1.4 s 44 kW a to byla chcíplotina.
Avatar - miromen
5. 6. 2014 11:55
Re: 1.4
Zde s Nicco souhlasim. Je to prostě atmo 1.4 ktera prostě "nejede" ani v tak malem autě. Když jede pouze řidiš tak se to s přimhouřenim oči ještě da ale jakmile jsou na palubě 3 osoby tak už je to z meho pohledu "mrtvola".
5. 6. 2014 12:15
Re: 1.4
JJ Fabie 2, temer plna polni (vybava) a ta silnejsi 1.4. Mimochodem po nastartovani mela zvuk jak TDI.
Avatar - dolfi
6. 6. 2014 20:14
Re: 1.4
Vykašli se na oba a kup si Veyrona >:-[]
4. 6. 2014 10:15
Menší šířka karoserie?
...kdepak jako nevýhoda! S fabií se dá zaparkovat i do úzký garáže nebo obecně užších parkovacích míst ;-)
Rozbalit vlákno
29
4. 6. 2014 10:20
Re: Menší šířka karoserie?
Jistě, každá mince má dvě strany, tohle by se jistě dalo považovat za výhodu. :yes:

S pozdravem, Ondřej Chamilla :-)
4. 6. 2014 11:35
Re: Menší šířka karoserie?
:yes: :yes: :yes:
Avatar - iudex
4. 6. 2014 11:43
Re: Menší šířka karoserie?
Tú narážku si zrejme nemohol pochopiť, keďže mierila na výrok Lukáša Vaverku, Tvojho predchodcu v redakcii. ;-)
4. 6. 2014 12:17
Re: Menší šířka karoserie?
;-) Modří vědí
4. 6. 2014 13:57
Re: Menší šířka karoserie?
>:-[] :yes:
4. 6. 2014 13:57
Re: Menší šířka karoserie?
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - fOE
4. 6. 2014 10:27
Re: Menší šířka karoserie?
pamet slouzi :yes: >:D
4. 6. 2014 12:17
Re: Menší šířka karoserie?
:-)
4. 6. 2014 10:37
Re: Menší šířka karoserie?
Na druhou stranu tři dozadu jen těžko posadíš. ;-\
4. 6. 2014 10:38
Re: Menší šířka karoserie?
No ono u jiných vozů této třídy to nebude jiný >:-[]
4. 6. 2014 11:15
Re: Menší šířka karoserie?
Je vás tolik, že sedíte dva vepředu, a tří vzadu?

řekl bych že právě většina aut je spíše koncipována jako čtyřmístná, a páté je opravdu nouzovka.....

ale 95% času stejně jezdí člověk sám
4. 6. 2014 11:35
Re: Menší šířka karoserie?
Já jezdím většinou ve dvou, občas ve třech, z tohoto pohledu by mi Fabia stačila. Na parkování tak akorát.
Avatar - Dzakobo
4. 6. 2014 11:19
Re: Menší šířka karoserie?
Mám přesně stejný názor, Fabia je na městské poskakování (a parkování) ideální vozidlo, kdo chce víc šířky, ať jezdí Ibizou.
4. 6. 2014 11:28
Re: Menší šířka karoserie?
Třeba mezi dvě esklády >:D
4. 6. 2014 12:18
Re: Menší šířka karoserie?
No ja! Takovej tradiční parking :-)
4. 6. 2014 13:41
Re: Menší šířka karoserie?
A někteří to dávaj na ručku, takže: Smrt elektrickým ručkám! >:D
4. 6. 2014 13:44
Re: Menší šířka karoserie?
>:-[] Ano!
Avatar - petrumr
8. 6. 2014 08:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2014 13:58
Re: Menší šířka karoserie?
>:-[] >:-[] >:-[]
4. 6. 2014 12:26
Re: Menší šířka karoserie?
Třeba ve vlákně nahoře berou 5kvalt taky jako výhodu, méně řazení >:D
4. 6. 2014 13:45
Re: Menší šířka karoserie?
To je taky fakt! ;-)
Avatar - Dzakobo
4. 6. 2014 18:36
Re: Menší šířka karoserie?
Jasná věc, turbobenzín má velký rozsah otáček, tam se nemusí furt kvedlat jak u ropy >:D
Pětikvalt má samo větší rozestupy, ale pořád je to v pohodě. To takový 1,6 tdi - tomu říkám přeskoky >:-[] - jak Velká Pardubická
4. 6. 2014 20:52
Re: Menší šířka karoserie?
>:-[]
5. 6. 2014 06:33
Re: Menší šířka karoserie?
Většina turbobenzínů dnes funguje podobně jako ropák. Většina aut ti v klidu jede 1500-4000rpm, moc kvedlat nemusíš.
Avatar - Dzakobo
5. 6. 2014 10:03
Re: Menší šířka karoserie?
Samozřejmě je dnes situace u dieselu lepší, když vzpomenu na 1,9 PD - pod 1500 nejel, nad 2000 řval ;-\
Ale na mnou často jezděné trase, kde se střídá 70 s 90 km/h, tak na 6. RS 2,0 TFSi má v 70 okolo 1700 ot/min - OK, 2,0 TDi 1250 - KO. Nad volnoběhem dobře jedou biturba 2,0 CDTi a 25d od BMW.
4. 6. 2014 13:36
Re: Menší šířka karoserie?
>:-[]
4. 6. 2014 13:45
Re: Menší šířka karoserie?
...jako sloni...s pamětí >:D
4. 6. 2014 20:52
Re: Menší šířka karoserie?
>:-[] :yes:
Avatar - _Karel_
5. 6. 2014 06:56
Re: Menší šířka karoserie?
jestli to myslíš vážně, tak je pak nejlepší jízdní kolo.To zaparkuje ještě líp. Nemyslím, že by několik centimetrů na šířku tolik ztížilo parkování,jako je nepříjemné při jízdě ve dvou.
Avatar - Iv8
4. 6. 2014 10:55
Vzhled
Mě teda atraktivnějším vzhladem nezaujala. Podle mne je druhá generace Fábie krok špatným (designovým) směrem a žádné kudrlinky ani ceny za design to nespraví. Snad nová generace naváže na tu první a druhou přeskočí nebo alespoň obejde velmi širokým obloukem.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - 3_diamanty
4. 6. 2014 11:14
Re: Vzhled
myslim ze nova fabia III bude dizajnom a vzhladom blizsie k starsej fabii I ako k terajsej fabii II .... suhlas... ten dizajn dvojky nabral divny smer.... a mozno ani nie tak samotny dizajn ako celkove proporcie fabie II sli divnym smerom....

na FIII sa tesim... :yes:
Avatar - grifith
4. 6. 2014 11:25
Re: Vzhled
Podle všech náhodně vyfocených maskovaných "prototypů" bude návaznost na stávající generaci relativně zřetelná. Osobně bych také řekl: bohužel. Uvidíme co s modelem udělá RapidněOctaviánský čumák... Ale nějaký designový skvost bych nečekával.
Avatar - 3_diamanty
4. 6. 2014 11:28
Re: Vzhled
predpokladam ze plosina bude z terajsieho pola takze uz bude fabia konecne sirsia .... alebo bude uz nova plosina? ale asi nie , tu dostane asi az nove polo podla mna
Avatar - grifith
4. 6. 2014 12:09
Re: Vzhled
O moc větší šířku nová Fabia mít nebude, vzhledem k existenci o něco výšepsotavené modelové řady Rapid, by celkové zvětšení Fabie bylo spíše kontraproduktivní. O něco málo se zvětšit může, důležitější pro vzhled bude menší výška karoserie, jenž vzhledovou disproporci "rozbije".
4. 6. 2014 13:32
Re: Vzhled
Podle původního vyjádření ŠA by cílovka Fabie mělo být jiná než u Rapidu. To je klasický auto do města, Rapid je podle mě co největší auto za co nejmíň peněz.
Avatar - grifith
4. 6. 2014 13:43
Re: Vzhled
Lidé nekupují auta na základě vyjádření jednotlivých automobilek, ale podle reálných čísel a pocitů. Domnívám se, že pokud by rozměrově Fabia (zejména verze kombi) přerostla řadu Rapid, značka by tímto slušně zařízla produkt stávající nabídky.
4. 6. 2014 13:52
Re: Vzhled
Ani ne, Fabka je plnohodnotný supermini, který by mělo být bez kompromisů, pokud chce uspět v konkurenci. Rapid je opět postavenej nějak mezi, kdo bude chtít malý auto, nepůjde do něj.
Avatar - grifith
4. 6. 2014 14:01
Re: Vzhled
Hádat se nebudu, já tvrdím, že ano.
Jen pokud je řada Fabia dle tebe jako plnohodnoté supermini, za co považuješ Citigo?
4. 6. 2014 14:04
Re: Vzhled
......Citigo - paradoxně širší než fabia II - alespoň uvnitř
4. 6. 2014 14:06
Re: Vzhled
To beru jako mini ;-) Co se týče Rapidu, podívej jaký jsou jeho prodeje a prodeje konkurence, docela se jim povedl vymést rybník. Prodeje Fabie podle mě kleasly hlavně z důvodu neatraktivního vzhledu.
Avatar - grifith
4. 6. 2014 14:18
Re: Vzhled
Fabia supermini a Citigo mini, to si zapamatuju >:D
Porovnávat prodeje Rapidu a modelu, jenž se zatím ani oficiálně neukázal, nebudu. U nás Rapid možná zabodoval, proti stávající generaci Fabie to až takový problém nebyl, pokud rozměrově Fabia combi vyroste, pak bude mít stávající Rapid problém.
4. 6. 2014 20:32
Re: Vzhled
Super x mini.
Ono to zas tak nelogické není. Stačí znát význam slova.

Obecně se ale označení supermini používá spíše v Anglii, tady máme klasicky označení jako segment B.
Avatar - grifith
4. 6. 2014 21:36
Re: Vzhled
V pořádku, ať si v Anglii označují třídy dle svého, tady jsme v ČR a tak je rozdělení vcelku jasně dané. ;-)
4. 6. 2014 22:41
Re: Vzhled
Obé znamená to samé. Jde o synonyma.
Blok může být leda ve vlastní hlavě, nikoliv ve významu slov, ten je jasně dán.
4. 6. 2014 20:54
Re: Vzhled
Teď si se ale dost seknul :no: S tou Fabií a Citigo jsi to dozajista myslel obráceně, že? >:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2014 14:16
Re: Vzhled
Hranice mezi Rapidem SB a Fabií Combi tvoří hodně tenký led. Už dnes Rapid SB docela parazituje na Fabii Combi a je otázkou, kam plánují posunout kombi, pokud vůbec přijde...

Podle mě Fabia III bude méně prostorná a více stylová. Kombi od Fabie naopak možná přihodí ober-kufr, aby se odlišil od Rapidu SB. Pokud budeš chtít kufr, tak Fabii, pokud celkovou prostorovou vyváženost, tak Rapid SB. Takto by to mohlo docela fungovat, aniž by na sobě modely parazitovaly.
4. 6. 2014 14:30
Re: Vzhled
FIII kombi bezesporu bude a čekám, že ne s méně než 100 litry v kufru navíc proti SB. Na druhou stranu je otázka prostoru na zadních sedadlech a pak už hurá vybírat podle potřeb.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2014 14:38
Re: Vzhled
objem zavazadelníku u Fabie Combi III by měl jít navrch, minimálně na papíře. Pokud přijde, tak očekávám kolem 540 l. Vzadu naopak podle mě Fabia tolik jako Rapid nenabídne. Takto rozdané karty by mi přišly ok.
4. 6. 2014 16:44
Re: Vzhled
540 podle mě mít nebude, to by tam nedostali....
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2014 17:38
Re: Vzhled
vč. rezervy samozřejmě, tedy reálně cca -40 l.
Avatar - SCHROJF
5. 6. 2014 16:29
Re: Vzhled
A hlavne podla vysky svojho budgetu...
Avatar - grifith
5. 6. 2014 16:31
Re: Vzhled
Samozřejmě budget je většinou jedním z prvních "cutových" kritérií při výběru ;-)
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2014 13:50
Opravdu výhodná?
Cenově jsou příplatky sice levné, jenže postupným přihazováním se poněkud dostáváme do vod nižší střední třídy. A u Fabia přplácím za věci, které jsou v nižší střední často již běžné...

Vedle Fabie Combi tu ale především je Rapid Spaceback a zde bych velmi opatrně vážil, jestli je Fabia Combi opravdu tou lepší volbou. Rapid je uvnitř prakticky o 10 cm širší a je to hodně znát.

Stejně tak kufr, Rapid SB má 415 l vs. 505 u kombi. 90 l už není nijak drastický rozdíl, i když je pravda, že Rapid SB má hodně skolněné 5. dveře.

Jenže dále tu je jízda a pokud článek nelže, tak Rapid SB bude odladěn lépe než Fabia, i díky kritice, kterou sklidil klasický Rapid.

Fabia však nebyla uvařena podle chudého receptu a v mnohém tak může působit dotaženěji. Jenže nakonec to stejně skončí u vzhledu, a Fabia kombi je vše, jen ne hezká. Zadní část se prostě k předku nehodila, nehodí a nikdy ani hodit nebude. Fabia I je dodnes pohledný kousek, Fabia Combi II je dodnes neforemné prasátko.

Prostornost je ovšem hlavní devizou Fabie Combi a v tomto je prakticky bez konkurence. I Ibiza ST je o hodně míň prostorná a Clio Grandtour šlo úplně jinou cestou.

RS nárazník a zatmavená světla podle mého dělají víc škody než užitku, ale to je o osobním názoru. Faktem je, že Fabia Combi II nikdy nebyla výhodnější a je otázkou, jestli vůbec bude nástupce a pokud bude, tak jakou cestou se vůbec vydá.

S rozumnou výbavou ale Fabia Combi aktuálně tvoří velmi zajímavou nabídku. Český reálný rodinný sen, který má šanci na úspěch :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
4. 6. 2014 13:59
Re: Opravdu výhodná?
Dobře jsi to rozebral :yes:
4. 6. 2014 20:58
Re: Opravdu výhodná?
Souhlasím s tebou, Rapid bude pro FIII hodně nepříjemný soupeř. Lidi budou srovnávat ceníky, dealeři se předhánět se slevama. Ve spoustě případů člověk, který si přijde pro FIII, možná po "masáži" prodejce odejde s klíčema od Rapidu. Tak to vidím já.
4. 6. 2014 15:56
Robite si kozy?
Alebo je tester trpaslik?
"Potěší však dostatek prostoru na předních i zadních sedadlech, tedy pokud se bavíme o prostoru pro nohy a hlavu. "

Bezne stavany clovek vysky 180cm sa na mieste sofera citi ako v motokare, ako ho vsetky casti interieru obklopuju zo vsetkych stran a relativne dost miesta na dlzku pre nohy je len za sedadlom spolujazdcom vdaka vyrezanemu kastliku spolujazdca.
Rozbalit vlákno
14
4. 6. 2014 16:18
Re: Robite si kozy?
jenže to bohužel tak mají už dneska všechny auta, to si vůbec nevybereš. V pátek jsem jel v té nové BMW 3 a překvapilo mě, jak málo míst pro řidiče tam je, to v E90 bylo daleko více místa. To je bohužel takový trend, vždyť i v superbu to není zrovna žádná sláva, co se místa týče. Je fakt, že třeba nejvíce místa pro řidiče jsem cítil ve své octavii I, tam bylo místa jednoznačně nejvíc, ve dvojce už jsem se taky cítil ztísněně.
4. 6. 2014 16:25
Re: Robite si kozy?
Tak testni O3, ma znacne viac miesta pre sofera ako O2.
FII je este mimo trendu, kedze ma 7 rokov, ale hovorit o vela mieste pre kohokolvek je z rise rozpravok a tam asi tento test mieri.

Malo miesta moze sposobovat aj velkost palubovky, posed a pod., ale pokial nic netlaci a tapericung sa nedotyka vodica, je vsetko OK. Vo FII sa ma vsak dotykaju aj dvere, aj stredova konzola.
4. 6. 2014 16:36
Re: Robite si kozy?
nevím, já mám 193 cm, takže já to vnímám dost. přiznám se, že fabii II jsem zatím seděl jen jednou, uvidím, až ji táta přiveze, jak se tam budu cítit, ale když jsem kupoval roomster, tak jsem bál té středové konzoly, že mě bude tlačit do kolena, ale je zvláštní, že se jím vůbec nedotknu, ale v OI ano...nechápu...a dveří se taky nedotýkám...

Jojo, OIII je pro řidiče daleko lepší, pamatuju si, jak jsem ji měl loni půjčenou, že to bylo hodně dobrý,
4. 6. 2014 17:39
Re: Robite si kozy?
Do FII se vlezou čtyři dospělí lidi, což v dané třídě rozhodně není samozřejmostí. Mám 187 cm a na místě řidiče se tam v pohodě uvelebím. To o předchůdci (FI) rozhodně říct nejde.
Na druhou stranu ... je to za cenu kruté daně v podobě vysoké nevzhledné karoserie.
5. 6. 2014 09:13
Re: Robite si kozy?
FI mala akurat otrasne sedacky, z ktorych ma vzdy boleli krize a neskor aj krk. Inak interier celkom v pohode, stredova konzola zdaleka bez sance na kontakt.

FII ma tesny interier a je to snad jedine auto, kde som pravidelne stovky km vkuse nadaval. Za seba sa posadim v hociakom aute. Fabia 2 ma akurat naoko viac miesta na nohy vzadu, lebo predne sedacky su zozadu maximalne vykrojene, kde ine auta zvyknu mat len rovno umiestnene textilne calunenie, ktore je vsak bez konstrukcie za nim a nie je problem tam zaborit kolena. Fabiacke sedacky uz vsak maju za vykrojenim tvrdu konstrukciu operadla. Sedadlo samotne vyzera ako invalid [odkaz]
Napr. tu je operadlo rovne [odkaz] [odkaz] [odkaz] .
Cely efekt miesta na dlzku je teda len carovanie so sedadlami, nie realne viac miesta na dlzku v aute, co znamena, ze 4 dospelych posadis kamkolvek.
Avatar - twistedTSD
5. 6. 2014 13:21
Re: Robite si kozy?
No a? Ve výsledku je na nohy místa více.
7. 6. 2014 14:18
Re: Robite si kozy?
Blbost, iba opticky klam, realne nie je. Je rovnako, ci dokonca menej. Textil sa podda, ale ked soferovi kopes do krizov, uz sa nepodda nic.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2014 17:44
Re: Robite si kozy?
Ano, tohle je v testu naprosto přesně popsáno. Na Nohy a hlavu je ve Fabii opravdu až nečekaně dost místa, v podstatě se nebojím místo přirovnat třeba Focusu III nebo novému P308. Příčná prostornost je samozřejmě zcela o něčem jiném, z toho ten pocit stísněnosti.

Fabia je snad jediné auto své třídy, u kterého se pohodlně posadím (=mám kam dát nohy a hlavu) sám za sebe. Tedy ještě i20 a pravděpodobně i Rio (v tom jsem neseděl). Jinak Fiesta, Polo, Corsa, Ibiza, Clio, ... všechno je o dost míň prostorné - sedí se prostě níž a tím nezbývá místo na nohy.
5. 6. 2014 08:45
Re: Robite si kozy?
Ked mas 170-175cm, preco nie. Posadis sa v pohode.
Porovnanie s Focusom ci 308 je dobre akurat ako vtip.
Avatar - rohYpnol
5. 6. 2014 18:45
Re: Robite si kozy?
Fabia II
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 880 / 1090
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 600 / 850

Focus III
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 840 / 1050
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 630 / 880

Fabia má tedy vzadu jen o pouhé 3 cm méně než Focus. jenže vepředu má o cca 5 cm víc, jinak řečeno, prostornost zcela obdobná. Teď tu začni tahat moudra >:-[] :-!
7. 6. 2014 14:22
Re: Robite si kozy?
Tie cisla z tabuliek o nicom nehovoria, neviem ako ich nameriavaju. Skor vypovedaju o moznosti posuvu sedadla.
Pozri cisla napr. Mondea:
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 830 / 1020
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 670 / 940

Aha, ono ma vpredu menej miesta ako Fabia a Focus?? asi ne, ze.

Tu mas ine auto B segmentu:
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 930 / 1130
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 610 / 860
Vpredu ma miesta ako kamion.

Ked dofajcis, tak porozmyslaj, aku hovadinu si napisal.
Avatar - rohYpnol
7. 6. 2014 17:27
Re: Robite si kozy?
čísla nelžou, pokud jsou změřená. A 1000x se můžeš stavět na hlavu.

Ve Fabii se prostě sedí výš a z toho těží. Proto je na svoje rozměry až neuvěřitelně prostorná.
12. 6. 2014 12:29
Re: Robite si kozy?
Toto je Kizashi
g) podélný prostor vpředu min/max (mm): 870 / 1090
h) podélný prostor vzadu min/max (mm): 600 / 870

Veris tomu, ze ma iba tolko miesta vzadu ako fabia?
Blbost, ne? uz len ked sa pozries na foto [odkaz]
A toto su tvoje ohurujuce cisla.
4. 6. 2014 16:21
jednoznačně
mě ta fabie překvapila. Dokonce i táta se včera rozhodl, že ji v kombiku vymění za svojí octavii I, objedná ji v 1,4, protože choulostivé TSI na něj není, to jsem mu rozmluvil, protože jezdí pořád krátký vzdálenosti a já TSi mám, sice spokojený, ale já toho najezdím daleko více. Jednoznačně to není vůbec špatná cena a snad i něco u nás u prodejce přihodí, když tam jezdíme prakticky 14 let na servis a kupoval tam dvě octavie....tak uvidíme. Osobně si myslím, že to je ideální koupě.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2014 18:02
Re: jednoznačně
Nová Fabia bude rozhodně lacinější (což neznamená levnější). To, co vydržela Fabia I, Fabia II nedá. A stejný trend bude nepochybně (bohužel) i nadále.

Podobně je to s Octaviema. Octavia II vydrží méně než I, o té III raději ani nemluvím. Auta, co vydrží v pohodě 300 000 km už prostě Škoda nepotřebuje.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2014 20:45
Re: jednoznačně
a proto bych v této cenové hladině a velikosti šel pro Elysee, tedy Citroena.
S 1.6 "starým" motorem.. asi poslení auto ze staré školy.
;-)

Já osobně bych asi šel pro 500L s benzínovým motorem bez turba - ale to už je přece jen dražší a je to trochu "mpv".
Klasika je prostě klasika.
:-!

Ale proti Fabce v kombi úplně v pohodě: Pop Air je základně vybavenej včetně klima - a stojí 289tis proti 283tis Fábky... a za těch 6 tis je to přece jen o hodně prostornější..
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2014 21:06
Re: jednoznačně
Elysee je v určitých věcech prostě "odfláknutý", resp. šetřilo se i na nesprávných místech. Tenké zadní pružiny budí pochybnosti, stejně myslím absence izolačního plechu nad výfukovým vedením, absence zadních opěrek hlavy (tohle mi vadí nejvíc), nebo nečalouněné víko kufru.
I tyhle věci má Logan zmáklé, proto bych si zřejmě raději vzal Rumuna. Tím spíš, že existuje MCV. Pravda, povedená a věčná 1.6 atmosféra tam chybí a celkoé zpracování má lepší přecijen francouz.

Pro dva bych Elysee klidně vzal. Pro 4 ne, kvůli těm zadním opěrkám.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 6. 2014 21:15
Re: jednoznačně
opěrky asi jo... jinak je ten podvozek bytelnej!
Byl jsem pod ním.
;-)
Plechový víko mi nevadí... to mi vadí o hodně víc stříkání Rumuna bez povrchové úpravy plechu.
;-)
Ale chápu, že to přes barvu není vidět.
4. 6. 2014 22:08
Re: jednoznačně
Ja Prvni 123: "to mi vadí o hodně víc stříkání Rumuna bez povrchové úpravy plechu"

Časy se mění...:
[odkaz]
5. 6. 2014 20:12
Re: jednoznačně
Já bych se teda raději šel poptat na C4ku. ;-) Je klidně možné že dostane nabídku v lepší ceně, než je ta Fabia.
5. 6. 2014 06:35
Re: jednoznačně
Nikdo je nepotřebuje, ale pořád to není problém. Mechanika většinou drží, elektro fičury mohou odcházet dřív.
4. 6. 2014 21:03
Re: jednoznačně
:yes: :yes: :yes:
4. 6. 2014 20:50
Výběh FII
FII HB:

31KT/14-Scout
44KT/14-Monte Carlo
52KT/14-ukončení výroby FII HB

FIIC:

31KT/14-ukončení výroby FIIC
Rozbalit vlákno
1
4. 6. 2014 21:02
???
Jak je to stará technika tahle Fábia? Taky už nějaký rok zpět co. No nevím, pro nenáročný lidi snad ano, ale za ty peníze, kdy se z aut stává technika alá výpočetní a auta stárnou daleko rychleji.

Když jsem tu zaslechl o MCV 1.2,......taky ho máme u domu, napsal jsem tu na něj recenzi, za ty prachy aspoň pro mě dost dobrý auto.

Osobně bych si Fábii nekoupil ani za nic, mnoho let jsem trávil v koncernových autech a už se mi ten vnitřek prostě přejedl, všechno na jedno kopyto. Přesto, posl OCT se mi libí ze všech stran, ale ty starý modely, všechno stejný.
Rozbalit vlákno
0
5. 6. 2014 14:09
koupě vozu
Ahoj :-) akční nabídka Fabie mě hodně láká, ale bohužel nemám dost financí na její koupi. Koukal jsem na různé nabídky půjček a nejvíc mě zaujala autopůjčka od Equabank. Přijde mi výhodnější než Škofin apod. Máte s tím někdo zkušenosti prosím? díky
Rozbalit vlákno
9
Avatar - grifith
5. 6. 2014 14:21
Re: koupě vozu
Osobně bych uvažoval o nějakém "značkovém" úvěru, kde při jeho využití dostaneš slevu a financování tak může být srovnatelné s platbou v hotovosti - osobní zkušenost s Renaultem.
Co se EB půjčky týká, záleží jak moc peněz máš nebo nemáš. Od určitě částky může být třeba Airbank lepší.
5. 6. 2014 15:56
Re: koupě vozu
První dotaz a hned na konkrétní produkt. No, to trochu zavání reklamou...

Nicméně jsem se včera právě díval na financování fabie:
[odkaz]

Kalkulačka je to vespod stránky a jeví se mi to docela výhodné (ovládání výpočtu je trochu vachrlaté - třeba změna modelu). Na splátky jsem zaplatil 251 tis. v hotovosti 235 tis. Tedy za 3 roky přeplatek 16 tis. včetně pojištění. Je tam 30 tis. odečet... To se mi jeví supervýhodné (doufám, že jsem si nespletl desetinnou čárku...).
Avatar - grifith
5. 6. 2014 16:12
Re: koupě vozu
Co se ti zdá jako reklama netuším a je mi to prakticky jedno...
Pokud neznáme vstupní parametry, tak se o výhodnosti nabídky dá pouze spekulovat.
5. 6. 2014 16:22
Re: koupě vozu
Vstupní parametry si musí (každý kdo má o koupi zájem) zadat sám (každý je má rozdílné) a posoudit výhodnost sám.

PS. S tou reklamou jsem reagoval na Lukyho...
Avatar - grifith
5. 6. 2014 16:29
Re: koupě vozu
Určitě souhlasím, právě o tom píšu ;-)
S tou reklamou jsem to nepochopil z důvodu reakce na můj příspěvek.
6. 6. 2014 06:07
Re: koupě vozu
splatky su super atd., ale pri kazdej kupe cez financovanie havarijne poistenie sa vynkuluje v prospech toho, co ti pozicia peniaze, cize asi tak
5. 6. 2014 18:48
Re: koupě vozu
já jo, já roomstra bral přes škofin a v pohodě, nabídka dobrá, já moc rád úvěry nemám, takže bych si něco nakukat nenechal a hlavně nerad nerad něco přeplácím. A je fakt, že jsem to využil jen proto, že mám ten úvěr bez úročný, protože jsem dával 60% a zbytek ve 24 splátkách, navíšení tam tehdy bylo za 0 kč jen byla podmínka mít havarijní a povinné od české nebo kooperativy, tak jsem se bál, že v tom byl háček a přišlo mi to v pohodě, vycházelo to dohromady na 9600 ročně a kdybych si to pojištění dělal sám, tak bych se dostal maximálně na 8500, takže těch 1100 za rok zkousnu...ale je fakt, že já to bral jako podnikatel, jestli ten škofin dělá to samé i pro soukromé osoby, to fakt nevím.
11. 6. 2014 08:52
Re: koupě vozu
Souhlasím. Pracovníci škofinu chodí do práce naprosto zadarmo, protože to je jejich hobby, jejich šéfové místo miliónových odměn nosí peníze do práce, aby bylo na budovy, topení, elektřinu, vodu luxusní vybavení, počítače atd. Zaměstnanci nemají žádné benefity, služební auta, telefony... Škofin je výbornou leasingovou společností, ostatně i jako ostatní leasigovky.
11. 6. 2014 16:02
Re: koupě vozu
to ne, žádná leasingovka není výborná, naopak je každá na *. Já jen napsal svojí zkušenost. Ale je fakt, že jako normální člověk, kdybych to neměl na firmu, tak by mi to nedali, což je sviňárna.
neregistrovaný "SR20"
10. 6. 2014 10:13
LOL kvalitka
Nebudem pisat znova, takze iba copy/paste:

Nie je to celkom o mojej Fabii, tentokrát o kolegovej 63kW TSI. Má 93000km.
K rozvodom, ktore su znova hlučné, podotýkam, že boli menené pri 60tisíc sa pridala prevodovka. Presakuje olej, na boku je prasklina. Po rozobratí sa našiel voľne poletujúci pružný kolík, ktorý vypadol z obežného kola diferenciálu a vydral drážku do boku prevodovky.
Škoda servis robí mŕtveho chrobáka, auto je po záruke, má dvaapol roka.

P.S.

Vacsina malych sluzobakov boli Fabie, teda 7 kusov, prve MPI, potom silnejsie HTP. Vsetky sa viacmenej bez podstatnejsich poruch dozili 200tisic km. Tato TSI je oproti nim katastrofa.
Rozbalit vlákno
0
11. 6. 2014 08:36
Žádné auto
není v dnešní době není investiční, ale k běžnému životu je třeba, na vesnici vzhledem trendu veřejné dopravy naprostou nutností. Nejlepší je podle mě kupovat auta formou "tři vejce do skla" s přihlédnutím na praktičnost, provozní náklady, záruku, četnost nutných servisních prohlídek... Mnoho lidí je ale jiného názoru a kupuje škodivky, např. takovou Fóbie Tour kombík. Jen blbec při srovnání Fóbie např. s i30 CW, Peugotu aj nepochopí, které auto se mu vyplatí a které ne. Proto, když vidím škodivkáře, je mi jasné, kdo to je - buď extravagantní dolarový milionář, nebo finančně negramotný blbec.
Rozbalit vlákno
2
11. 6. 2014 16:14
Re: Žádné auto
Vždycky se mi líbí, když má někdo patent na to, že on ví vše nejlépe a všichni co jednají jinak jsou prostě blbci.

Ono je těžké pochopit, že třeba je někdo na škodovku zvyklý, že s jejími modely jezdí celý život, tak chce i novou, i když je třeba dražší, že naopak někdo má averzi vůči korejcům. nebo se mu peugeot nelíbí a nebo má daleko autorizovaný servis, kam jezdí na prohlídky a úplně nejvíc těžko pochopitelné pro Tebe je, že má prostě každý právo výběru...to chápeš asi těžko.
11. 6. 2014 20:23
Re: Žádné auto
Když jezdí celý život s dražšími a technologicky staršími škodivkami, tak to je opravdu blbec. Korejci mi nevadí a kdyby nebylo www.auto.cz,, byly by hodně oblíbené a trhaly prodejní rekordy. Momentálně jsou Korejci skoro ve všem jedničky, ať Samsung v mobilech, v televizích a vlastně v celé elektronice, která se uplatňuje dnes už ve všem. Samsung, popř. LG jsou i jedničky v tepelných čerpadlech a klimatizacích, které už dávno překonaly totálně zastaralé švédské IVT (obdoba se škodivkami) a jiné super značky. Evropské zkostnatělé značky jsou již teď v podstatě na odpis, např. super špičkové Saaby aj.. Přečti si např. test super drahých tužkových batérií super značek se super králičkem ve srovnání s levnými Korejci nebo Číňany! Evropa se zabývá křivou zeleninou, žárovkami, pomazánkovým máslem, tuzemským rumem, upředňostňováním nepřízpůsobyvých cikánů, vychvalováním svých zastaralých výrobků apod, a vlak ji už dávno ujel a zbývaj ji už akorát ti cikáni. To už není žádným tajemstvím, poprok a bohatství se prostě přelilo na východ.
8. 4. 2015 11:54
Motor není bez chyb
U tohoto motoru je potřeba si dávat pozor například na závady regulace plnícího tlaku a již známého problému s rozvody...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0