Novinky
Všem aktérům velké díky za dokonalou Pale😜ovou palbu, kterou jste nás každý den zásobovali. Tredičně včasné, tradičné kvalitně informativní, tradičně obrazově vyčerpávající.
Polo je jasné, to je dokonalá trefa, událost roku, klassE je prostě klasa, předurčuje náš estetický zenit na dalších cca sedm let, nebyl bych ovšem tolik kritický k lagondě. Ať je arogantní, dominantní až drzá, dokonalé kapkovité supersporty přece už umí kdejakej ňouma. Vizuálním zklamáním je pro mne mazda3, a naopak bych vyzdvihl tichou premiéru, ovšem s o to razantnějším záběrem - A4 ALLROAD, to je ten správnej drzek do této nesprávné doby.
Mnohé diskuzní děště přináší nová generace méganu GT, pro crossoverové pojetí zadních partií, vždyť pravověrní kombíkáři se křižují nad sklonem střechy i zadního víka. Koneckonců i ta nákladová hrana jde do extrému, v tomto případě vskutku přízemního.
No a nakonec to nejdůležitější, YETI. Po diskuzně stále otevřené Fabii, dvoj...smyslnému Superbu, konečně jednoznančné auto. Yeti je tak nějak pocitově spolu s Octavii ta... pravá Škoda.
Tak BRAVO AUTA :yes:
Polo je jasné, to je dokonalá trefa, událost roku, klassE je prostě klasa, předurčuje náš estetický zenit na dalších cca sedm let, nebyl bych ovšem tolik kritický k lagondě. Ať je arogantní, dominantní až drzá, dokonalé kapkovité supersporty přece už umí kdejakej ňouma. Vizuálním zklamáním je pro mne mazda3, a naopak bych vyzdvihl tichou premiéru, ovšem s o to razantnějším záběrem - A4 ALLROAD, to je ten správnej drzek do této nesprávné doby.
Mnohé diskuzní děště přináší nová generace méganu GT, pro crossoverové pojetí zadních partií, vždyť pravověrní kombíkáři se křižují nad sklonem střechy i zadního víka. Koneckonců i ta nákladová hrana jde do extrému, v tomto případě vskutku přízemního.
No a nakonec to nejdůležitější, YETI. Po diskuzně stále otevřené Fabii, dvoj...smyslnému Superbu, konečně jednoznančné auto. Yeti je tak nějak pocitově spolu s Octavii ta... pravá Škoda.
Tak BRAVO AUTA :yes:
Nové VW Polo sa mi páči, ale cenovú politiku budú musieť v týchto časoch, napriek tomu, že sa jedná o novinku postaviť trochu inak, pretože takto to auto nebude mať príliš veľký predajný úspech...hlavne preto, že ľúbivé je hlavne vo vyšších verziách, teda pre mňa v najvyššej Highline, no a tam je cena už samozrejme úplne inde, v plnej paľbe 22.275 € pri v súčasnosti jedinej ponúkanej motorizácii pre túto výbavu a tou je 63kW 1,4-ka, čo je zatiaľ tiež dosť málo...isto prídu silnejšie motory, ale s nimi bude "úmerne" rásť i cena, ktorá je už teraz dosti vysoko...