Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh za prvních pět měsíců roku 2014: Škoda má stále podíl přes 30 %

Český trh pokračuje v růstu a daří se i Škodě. Ve značkách zuří boj o druhé místo a také na konci první desítky je situace velmi napínavá.
Zpět na článek
6. 6. 2014 08:59
6. 6. 2014 12:12
6. 6. 2014 08:59
Dacia
Dacia nárůst 101,6% a 1763 vozů za 5 měsíců,to jsou výborná čísla :yes: Dacia vítěz na tomto piditrhu :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
66
6. 6. 2014 09:35
Re: Dacia
aby
přestalo její hnojení rozprašováním ropnýho sajrajtu !! [odkaz] a tím likvidace civilizace [odkaz] [odkaz]
VÍTĚZ a HRDINA JE TEN KDO ZVLÁDNUL PRODUKCI ELEKTROMOBILŮ [odkaz] ostatní se řadí do kategorie sráčůazaprodanců lidskýho odpadu

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
6. 6. 2014 09:49
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
...na tvý výplody již není rozumný argumentace. Na hrubej pytel, hrubá záplata. Nicméně to redakci zřejmě vyhovuje mít v diskuzích někoho podobnýho. Tragédie...
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 09:42
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Jo Dacia šlape výborně :yes:
Avatar - Emel
6. 6. 2014 10:06
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Není to spíš smutné?
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 10:18
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Proč jako?
Avatar - Emel
6. 6. 2014 10:20
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Když to brutálně zjednoduším, pak to znamená, že se lidé mají hůř.
6. 6. 2014 10:21
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Napíše to samý a ještě si mě dovolí o pár vteřin přeskočit...wankelák! ;-)
Avatar - Emel
6. 6. 2014 10:34
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Tobě se ten Wankel nějak dostal pod kůži... ;-)
Avatar - fOE
6. 6. 2014 11:25
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
A komu ne, trochu skoda jen ze kdyz jsem sveho casu po RX8 pokukoval uz to byli spis vraky ;-\ S ohledem na to kolik 13b vydrzel nez se museli menit seals si ale zpetne gratuluju.
6. 6. 2014 10:20
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Co je dobrýho na růstu lowendu? Poukazuje to na šetření.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 10:28
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Nebo na to, že ten lowend jim nabídne za poněkud jiný prachy to, co předražená škoda. A že by byla kvalitnější co se týče spolehlivosti? no ehm, jak to říct....ANI OYMLEM!
A že na to už pár lidí prišlo.

A že se maj lidi blbě - to není novinka. To už se maj posledních 5 let.
Avatar - Emel
6. 6. 2014 10:31
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Tušil jsem, že trnem v oku bude opět předražená Škoda a Dacii tu máme jen na základě pravidla "nepřítel tvého nepřítele je tvým přítelem". Nebo že bys přece jen našel zalíbení v Sanderu nebo Loganu?
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 10:44
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Proti Sanderu, Loganu ani Dusteru nic nemam, designově to není špatné, jako náhrada aut typu Felda, favorit, jedničková fabka geniální a být to v automatu, bylo by to zajímavý přibližovadlo třeba do města (sandero).

Jo škoda roste, ted kolik tě zákazníků sou firmy, půjčovny, leasongovky, taxikáři atd. že by tak 50-60% ? Hm?
Avatar - Emel
6. 6. 2014 10:47
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Duster ok, je to sice lowend, ale nestydí se za to a má svůj styl. Sandero jako náhrada Felicie ok, ale jinak? Možná Stepway... ale je tam ta pachuť vytuněného lowendu.

Fuj, ošklivé zlé firmy... a taxíkáři jsou vůbec verbež, těm na spolehlivosti auta vůbec nezáleží a ze statistik by se měli odčítat.

PS: Nejvíce kupují nová osobní auta firmy, jejich podíl činí 64 %.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 10:53
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
No vidíš....a u škodovky ty firmy platí dvojnásob. Se podívej kolik z těch novejch aut je polepenejch reklamou nějaký firmy a v kolika dalšcíh sedí kravaták nebo slečna v kostýmku a vedle sebe má položený lejstra :o))

Sandero je Ok i jinak. Co lepšího ti nabídne Fobie v holobytu? Pojd mi to povědět, design vysoké ocucané škatule, technika víceméně z první fabky co se týče podvozku, výbava nula nula prd. Nespolehlivé TSI a srandovní HTP.
Já sem v tom jezdil, naštěstí jako spolujezdec a úplně mi to stačilo. To Sandero je daleko hezčí, jediná škoda že už v tom není atmosférická 1,6ka.
Avatar - Emel
6. 6. 2014 10:58
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Jako že 128%?

Firmy jsou lepší zákazníci než soukromé osoby - auta mění často, utrácí víc peněz, nešetří tolik na servisu, mají větší nájezd. Takže tu argumentaci ohledně firma / soukromá osoba moc nechápu, pro automobilku jsou firemní zákazníci priorita.

Jaký motor doporučuješ do toho Sandera? Že by 1.2 55kW? Pak úplně nechápu, co je na HTP tak srandovního. A mimochodem... ve Fabii můžeš mít i 1.4 63kW benzín.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 11:06
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Pro automobilku jo, ale čím více má automobilka firemních zákazníků a čím méně soukromých, tím jasnější je to ukazatal, že domů by si to pořídil málokdo. A to mívá nějaký důvod - třeba ten, že je to předražené, usedlé a bez nápadu s průměrnou technikou.

A že za stejné peníze jdou pořídit výhodnější auta.

A to rozhodně není dobrá vizitka. Ono jestli ti to neušlo, v řadě firem jiná folba než fabie a oktávka nejsou. Takže to připomíná rozhovor z totality - vyber si jaký auto chceš, můžeš škodovku. Za totality byl rozdíl v tom, že sis mohl vybrat z bílé nebo hnědé :o)))
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 11:12
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Jo a taxikáři sou výborný ukazatel - takže vlastně nejlepšé auto ameriky bez rozdílu zanček let 90-05 byl zastralý Ford Crown Victoria, protože pro taxikáře byl spolehlivý. Je to tak že?

;-) >:D

bohužel éra spolehlivých škodovek skončila s 1,9 TDI PD. Ta opravdu najede klidně 600-700 tis, sice to má zvuk připomínající něco mezi atmosférickým Transitem z počátku 90.let a traktorem John Deere z roku 1970, ale je to etalon spolehlivosti, elektrika/elektronika drží, ono kde nic není se nemůže nic rozbít, známé to heslo koncernu VW :o))
Trochu nám hnijí páté dveře, že, světla si svítí kam chtějí - 1ková oktávka, žárovky v tom praskaj o sto šest, ale jinak pohoda.

Bohužel tyhle auta už SE nedělají a moderní commonraily rozhodně spolehlivé nejsou a o TSI to jde tvrdit jen s obálkou s logem VW, která vyčuhuje z kpasy a v níž se nalézá nespecifikovaný počet bankovek :o))
Avatar - Emel
6. 6. 2014 11:26
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Měl by sis rozmyslet, co chceš vlastně říct... tedy krom toho, že chceš nadávat na Škodovku.

Prodávat auta firmám je dobré a taxikářům ještě lepší, argumenty už jsem ti napsal. Snažit se z toho udělat jakési "méněcenné" prodeje je něco co neberu.

Spolehlivost a prodeje jsou dvě témata... obecně bych řekl, že firmám na spolehlivosti záleží stejně jako soukromníkům, porouchaná auta někde na služebkách v cizině nejsou legrace.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 11:34
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Chci tím říct to, že kdyby řada lidí mohla, škodovku by si to těch firem nevybrala, stejně jako si jí nevybrali domů.

Nadávání? Jo, ale spíš napsání faktů. Ono kolik lidí chtělo za toáče škodovku a kolik žigulíka. Vid. Jasně, nakonec si jí koupilo tolik % lidí, ale to proto, že pořadník na žigula byl na 5 let a víc a že dalších 30% lidí na toho žigula nemělo a byli rádi za usmolenou 105ku.

A ojetiny žijí z legendy že to jezdí za 5 litrů, umí to spravit venca na rohu, díly sou za 5,50 a nerozbíjí se to.
To opět platí tak do jedničkový oktávky, felice a jedničkový fabie a tam to taky končí. Dál už je to jen kec který v lidech přetrvává, ale s realitou vůbec nekoresponduje.

Krom toho díly za 5,50 a jendochuhost oprav maj i další oejtiny té doby....akorát nejsou v povědomí lidí. Pravda, nejezdí za 5 litrů dehtu.
Avatar - Emel
6. 6. 2014 11:40
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Hele, auto vybírá ten, kdo za něj platí. Jestli je to firma nebo soukromník je jedno, v obou případech chtějí za své peníze dostat to nejlepší... a troufám si tvrdit, že firmy dají méně na emoce a design a více na racionální provozní argumenty. Takže bych spíše řekl, že firemní prodeje jsou o value / money více vypovídající než ty soukromé.

Srdceryvné historky o pořadníku na Žigulík komentovat nebudu, s dnešní realitou to nijak nesouvisí.

PS: co říkáš na tu Fabii 1.4? ;-)
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 12:27
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
No právě, auto vybírá ten kdo platí, protože che mít nejméně starostí s firemní flotilou popř. někde dostal obálku od prodejce za to, že odebere 200 či víc aut vid. Známe výběrový řízení v čr. Křištál sám. Že ti - co to šoférují by si vybrali často něco jinýho, to už ti neva...

Ono totiž to, že něčeho jezdí nejvíc nemusí nutně značit, že je to nejlepší. Když to vezmu ad absurdum, nejvíc se prodá párků za 150 Kč / kg ale taky nejde zrovna říct, že jsou nejchutnější a nejkvalitnější, že.

Ten pořadník na žigulík je doložený fakt, já vím že to fandové škodovek a české produkce neradi slyší no. To pro mě není novinka, ono z toho počtu zájemců, kteří v tom pořadníku byli má leckterý škodovkář trochu orosený čelo. A taky z faktu, že koncem 80. let už si 120 ku běžně koupil v každý druhý mototechně, válelo se to tam v poli za boudou, pravda jen určité barvy, ale nikdo - na to fronty narozdíl od žigulů dacie apod. nestál.

Takže ten sen národa, který se z toho dělal a dělá dostává ve světle jiného úhlu pohledu menší trhlinky, asi tkaové jako ledovce kolem anktartidy >:D
Avatar - Emel
6. 6. 2014 13:29
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Ach jo, Bariku...

Za socialismu jsi tu měl různé socialistické vozy, technicky daleko za světovou konkurencí. Wartburg, Trabant, VAZ, Škoda, Dacia, Moskvič. Opravdu máš pocit, že někdo opírá svůj dnešní názor na Škodu o to, jestli se za komančů prodávala v ČSSR líp než Žigulík?

Mlátíš se v tom ode zdi ke zdi. Snaha vysvětlit dobré prodeje Škody pomocí korupce je fakt zoufalá.

Co se týče těch tvých párků - netvrdil jsi náhodou, že Škoda je naopak drahá? Levné párky jsou spíš ta Dacia, ne? Ačkoli 150Kč / kg není úplně málo... tak já nevím co jsi vlastně chtěl říct.

Fabia 1.4 16V nic? To se poněkud nehodí do krámu, což?
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 14:12
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
No ty párky sedí - oni nejsou úplně levné, nejsou úplně drahé, ale taky nejesou nejkvalitnější a nechutnější. Přesná definice Škody, ne?

Není ani levná, ani nejkvlaitnější atd. Takový hezký půrměr vid, za lepší cenu :o)) Ale prodá se jich hodně, jako těch průměrných párků :o))

A hlavně - sou naše. Uprděný český patriot zajásá, ale když jde o čr, nehnul by pro ní prostem a třeba v anketě o tom, kolik lidí by blo chotno bránit vlast v případě konfilktu odpovědělo kaldně asi 25%.
Samý těžký patrioti tady v čr >:D

A co se týče socíku - tam nešla o to, kolik se čeho prodalo. Pointa je v tom, kolik lidí chtělo něco jiného a klidně i z ostatního soc bloku - ty jak říkáš zastaralé vehikly - raději než škodu.

Tak si to přeber znovu a já se du mezitím plácat ode zdi ke zdi :-)
Avatar - Emel
6. 6. 2014 14:31
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
To je obecně přesná definice mainstreamu, ze které Škoda nijak nevybočuje. Naopak Dacia jsou ty párky bez masa z diskontu... ale najíš se taky, nic proti. Lepší maso je prémie... a pak jsou ještě luxusní speciality.

Koupí českého auta taky něco děláš pro ČR... to tě nenapadlo?

Plácání ode zdi ke zdi ti jde dnes mimořádně dobře. Vyčítat Octavii SDI že moc nejede... ach jo. Trošku soudnosti by to chtělo.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 14:42
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Průměru musí odpovídat průměrná cena, jinak se jedná o naleštěný prd. Víme?

Ta Dacia si nehraje na něco co není, což je velmi sympatické.

Jo, když vím že něco nejede, nebudu to tam montovat. Ale koncern potřeboval vydělat na odepsané a zastaralé technice, tak to dal jako základní motor a ovce hýkaly, že je to spolehlivý a jede to za 5 litrů, to že to nejede a je to skoro nebezpečný, neb to má dnymaiku jak 30 let starý auta je vedlejší ne.....

Trošku otveřený pohled a sundat klapky z očí by to chtělo.
Avatar - Emel
6. 6. 2014 14:53
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
A nebo namontuju do auta dieslové motory 50-96kW a benzínové 55-132kW a nechám na zákazníkovi ať si vybere... možnost volby, to tě jako ovci nenapadlo? ;-)

1.9D byl v té době v kompaktech běžný motor, v Meganu měl tuším 48kW až někdy do roku 2002.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 15:13
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Ovce něměly 600 tis na motorizaci, která by jela, tak vzaly za 400 tu, co nejela.

Smutné no. Ne to že si to ovce vybraly, ale že to tam vrznul výrobce místo aby tam dal něco slušnýho. Vono u Evropy motor až na posledním místě, že.
Avatar - Emel
6. 6. 2014 15:24
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Ty jsi jak malé děcko. Výrobce tam dal něco slušného - 1.9TDI ve verzích 66, 81, 96kW, to byly výborné motory. Pak tam byly benzíny, které byly všeobecně levnější. A jen pokud někdo chtěl úspornost dieselu a nepotřeboval (nemohl si dovolit) dynamiku TDI, bylo tam jako základ 1.9SDI.

Možnost volby je vždycky pozitivum. Dneska tu u Dacie pláčeš po motoru bez turba... a to je úplně stejná situace.

PS: co ta Fabia 1.4 16V? Super motor, co ;-) ?
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 15:34
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Za motory bez turba může pošahaná EU a její papírový limity spotřeby a falešná ekologie...

Pak to nasaje jouda co to honí jak šplašenýho kozla a žere mu to o 2 litry v průměru víc, než někdo napsal do techničáku.
Ale EU je spokojená.....

Možnost volby je fajn, ale dělat to stylem gumová houska za 1 kč, pologumová za 1,90, už se to dá aspon jíst za 2,50, ještě lepší za 3,30 a konečně se to dá jíst za 4,50 po vynikající za 6 je trošku mimo...

Protože budto si nucen dát 4,50 resp. 6 anebo žvejkat odpad.....
Avatar - Emel
6. 6. 2014 15:42
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Myslíš asi motory s turbem... ta Fabia 1.4 super, co? Kéž by to měli v Dacii ;-)

Příměr s houskou úplně nesedí, i slabý motor může být pro někoho bez problémů... řekněme třeba jako slabý počítač. Zákazník je svéprávný a může se sám rozhodnout, jestli je pro něj důležitější dynamika nebo spotřeba nebo očekávaná spolehlivost nebo jestli upřednostní horší motor a lepší výbavu... a pak samozřejmě také o tom, jestli konkurence nemá lepší housky za nižší cenu.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 15:58
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Myslím za postupný konec atmosférických motorů v EU.... A že sou ty turbomotroy kvalita. Doporučujui si přečíct Dfense a tamní článek o turbomotorech BMW.

Tak sem se nějak zasmál....povzdechl si a usoudil, že na mojí tezi že mi turbo do baráku nesmí rozhodně nic měnit nehodlám. At si pošahaná EU nařizuje co chce.

Ono to bude asi jako s Iphone - kolik lidí dá na kamarády a koupí aby pak zjistilo že to není to co se z toho dělá a že cena vůbec neodpovídá tomu co to nabízí.

Jinými slovy - pokud se v autech nevyznáš, volíš sázku na jistotu a bez hodnověrných informacích skončích u toho "tak já vezmu radši horší motor, ale bude to málo žrát a servis mam za rohem a kamrádi říkali jak to jezdí super" anebo "ručitě to bude lepší jak ojetina"

Taky se pak pár lidem stalo to, že zjistili že to nějak neodpovídá tomu co se říká.

problém je, že je to trochu větší investice než 15 litrů za jabko a že to má trochu větší ztrátu hodnoty když se rozhodneš to poslat pryč z důvodu zklamání
Avatar - Emel
6. 6. 2014 16:03
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Tak co je tedy lepší - spolehlivá 1.9SDI bez turba, nebo dynamická 1.9TDI s turbem?
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 16:17
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Tak pokud chceš dehet tak v tomhle případě 1,9 turbo. Jak známo dehty bez turba nejedou....
Avatar - Emel
6. 6. 2014 16:20
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
1.2 benzín bez turba taky nijak zázračně nejede.
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2014 12:02
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Fabie ti v první řadě nabídne plnohodnotný malý vůz 21.století (byť dnes je již výběhovým modelem), kterému nekoukají úspory z každé spáry. Konkrétně o úrovni interiéru snad ani není třeba se rozepisovat.

Technika z první Fábky je snad celkem slušným základem, když vezmeš v úvahu, že podvozek byl navíc nezanedbatelně upraven prvky z platformy současné. Jízdní vlastnosti jsou tedy poměrně solidní.

Srandovní HTP? typické kecy někoho, kdo "jezdil, naštěstí jako spolujezdec". O moc "srandovnější" než 1.2 v Sanderu mi tedy nepřipadá. Což je ale stejně jedno díky zvýhodněným cenám 1.4...Čímž se dostáváme k tomu, že i to nadávání na předraženou Škodu je v jejím případě trochu mimo.

Abych byl dobře pochopen, nemám nic proti Sanderu, jakožto levnému přibližovadlu a náhradě Felicií. Jen je směšné, co se snažíš ze Sandera dělat pouze proto, že máš mindráky ze Škody.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 12:32
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
A jo,škodovka na ničem nešetří, proto neměla jedničková Fabie v základu ani světýlko v kufru. Ted bych prosil tu o Budulínkovi :o))

Nemam za potřebí řídit tříválec se zvukem vysavače a fofrklackem, to mi nepřináší skutečně žádnou radost, to si radši sednu do 20 let starýho veterána, kterej stojí sice třetinu, ale pořád je s ním mnohem větší zábava.

Ale chápu že lidem to stačí, soused ho má v jedničkový fabii sedan, an těch ejho 5tis ročně ze vsi do vsi nebo párkrát ročně do prahy mu to pravda stačí. Ale na to by mu stačilo i to Sandero. Jinak to lítá většinou jako služebáky nebo to maj důchodci, nikdo soudný si to HTP koupit enmůže, protože to nejede, po obsazení rodinkou a bágly to žere na dálnici jako 10 let stará V6ka
Avatar - _Karel_
6. 6. 2014 13:05
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Radši bych si koupil holou octu než jakoukoliv dacii v plný palbě za stejný peníze. Ale s tím šetřením u škody máš pravdu- děda měl fabii II kde kufr šel otevřít jedině po usednutí do auta,otočení klíčkem na kontrolky a zmáčknutí tlačítka. Na 21.století hanba,cena necena.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 14:01
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Jo?
Tak to je pecka, to vymyslel někdo hlavou. Koukám že škoda je nekonečný zdroj překvapení.
Ty Kufry škodě fakt nešly - bez světýlka, co jdou otevřít jen po otočení klíčku a ještě k tomu hnijou nebo do nich zatejká. Njn, hlavně že je tam ta kvalita a nikde se nešetří, LOL

To švihladla u O1 4x4 c ceně asi 600 tis, a ufo páky u auta za pům míče místo elektromorku a systému v hodnotě 2 litry na posun sedaček je proti tomu úplná nicota, odcházející turba u 1,8 jakbysmet, zrychlení asi 15 sekund u jedničkový oktávky SDI v podstatě taky (rychlejší je i 1993 Moskvič Aleko) , váhy vzduchu sou taky hadr, a šilhající světla a praskající žárovky jakbysmet.....

Ale jo, sou to dobrý auta. Díly sou na to všude a když nejsou, vymontuje to Vasil z 5ti dalších stejnech aut někde na prakovišti, brzdový kotouč na to stojí pětikilo (na Alero třeba taky, blbý co) a ještě člověk potrénuje pamět a zajistí si ostrost zraku a dobrý sluc, když musí musí mít v hlavě svojí RZ a dobře vidět a slyšet, který auto houká a bliká a je vlastně jeho z těch 6ti stříbrných oktávek najednom parkovišti.

Prostě samý výhody a pozitiva.
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2014 13:18
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Já snad napsal, že na ničem nešetří? Mám na mysli fakt, že si (minimálně ve střední výbavě) zachovává více než důstojné a různorodé materiály (ne šedý plast everywhere) a nenarazíš na takové archaismy, jako stahování okýnek na středovém panelu á la Felicia z 90. let.

Ano, nikdo soudný si HTP nekoupí na ježdění po dálnici s plným autem lidí a báglů. To souhlas - proto se tomu taky říká základní motorizace a proto je vyloženě zpřevodováno k městskému provozu a "ze vsi do vsi". A tam se hodí perfektně.

Paradoxně co se týče právě materiálů, úspor a živosti základní motorizace, bude na tom i příští generace pravděpodobně spíš hůř než lépe.
Avatar - _Karel_
6. 6. 2014 12:49
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Nejsem obdivovatel škody, ale tvrdit, že Dacia je stejně kvalitní....to je na doktora. Přešlapy koncernu ve spolehlivosti jsou hanebný, ale kvalita není jen spolehlivost.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 13:01
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Jo? A v čem je ta kvalita škody? že první Logany hnily a u felicí, 1 oktávek hnily jen pátý dveře? nebo že dvojkový fabie zatejkalo?
Ano, uričtě je lepší mít shnilý jen kus auta, místo půlky, to je nesporná výhoda.

V čem dalším je ta kvalita? Nevšiml sem si, že by renaultí motory byly nějak super nespolehlivé. Interiéry vypadaj hnusně u obou, aspon co se týče základních verzí. Ano, u FAbie si může připlatit za luxusní a u Dacie ne. Ted kolik lidí si připlatilo.

A co tam všechno šáde dala. Dyt Fabie I z roku 2006 co stála v německu v přepočtu nová 500 000 Kč (viděl sem fakturu když si to známý přitáhl z rajchu,d ali mu jí k tomu) neměla ani el. stavitelný sedadlo řidiče. Místo toho sou tam ty srandovní páky, to když sem viděl, tak sem se ale hodně smál.
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 6. 2014 13:13
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Baryku, to co vymýšlíš v tomhle vláknu je pořekadlo o psovi a holi v nějaké rekordně dlouhé verzi? >:D
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 13:46
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
To je verze když se chceš posmívat jednomu (Dacia) musíš mít zameteno před vlastním prahem (Škoda).

Pokud nemáš zameteno, jde se totiž krásně smát komukoliv, at je to škoda či BMW. Každej totiž měl v hisotrii různé minely (škoda jich má asi tak na 5 A4) a v dnešní době šetří každej.

Ale na auto.cz se samozřejmě uberwagen fans smějí jen tomu, co není české (ehm německé) produkce. O chybách ve "vlastních řadách" se mlčí. Nu tak občas bývá nutné je vytáhnout z šuplete :o))
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2014 13:26
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
No snad sem nebudeš tahat dokonce nějaký překapotovaný Favorit! A že přes 10 let starým O1 "kvetou" páté dveře mi připadá pořád menší zlo než aby "hnilo" celé auto. Ale dle gusta.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 13:40
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Jo taak. O historii se nesmí mluvit. Pardon.
Koukám že virus z italian clubu se šíří rychle - těm se taky nesmí připomenout, jaký etalon byl dehtový motor 2,5 TD od VM Motori , boxery Alfa a jakou úžasnou odolnost měly fiaty ze sovtěské ocele vůči korozi :o)))
6. 6. 2014 14:11
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Ty zase dneska perlíš...hned bych si běžel koupit nějakou emeriku. Ty podle všeho nehnijou, jsou i po porci statisíců km (sorry majlí) spolehlivý jako švýcary a našvihaný výbavou od předního nárazníku po kouli.

Ty tomu dáváš, na letní gumy v zimě to nemá, ale držíš standart! :-) :yes:
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 14:25
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Píšu tu někde o amerikách?

Koukám že lítáš ode zdi ke zdi, nejdřív se posmívá Dáčce že je to lowend, tedka zas šoufky z emeriky.
Nebyl tvuj starší brácha se rotmistr Nusle z šimkovy povídky? Co je zelené je dobré vid, pamatuješ se?
V tvém případě co je německé, pardon prémiové je dobré, co je mimo EU anebo lowend a nejdej bože francouzsko-rumunský lowend, je špatný.

Ale abych reagoval - ano i s taré ameriky hnijou. Novější (čti po roce 00) už jaksi nikoliv, pokud to nejsou blbě opravený bouračky českým stylem franto flákni do toho kladivem a dej tam tunu kitu).

Výbavou bohužel našvihaný sou - el. posuvnou sedačko mělo i Alero, což byl entry model za 5,50 v USA.
Švihalda na okna sem neměl v jediný americe, stejně jako bubnový brzdy nebo absenci klimy.

A majlí vcelku najedou hodně, ono OHV osmiválce umí zničit jen čech - tím že v něm mění olej jednou za sto let a ještě tam naleje Shell ultra super hyper 0W30 longlife, kterej tam nemá co dělat.

Ale je fakt že standart držíš dobře, neb diskuze o něčem o čem nemáš páru ti obvykle jde vcelku dobře. být tebou držel bych se prémiových uberwagenů, bo znalosti o maerikách máš asi takový jako já o pěstování růží.

Porostuduj pár inzerátů amerik na mobile.de, prostuduju výbavu a najetý majle, pak přijd, pokecáme

Míru zdar :-)
6. 6. 2014 14:37
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Nikde jsem se neposmíval Dacii za lowend, tvrdil jsem a tvrdím, že je smutný, když se nejlevnější auta na trhu dostávají před mainstreamový automobilky. Jednoduchej ukazatel, že se šetří. Věřím, že se to dá pochopit.
Nenavezl jsem se ani do amerických aut, o kterých bez pardonu nevím zhola nic. Jen to, co tu vypisuješ ty a pak je zcela jednoduchý napsat, že zřejmě nic lepšího není. Jen ti evropani to nechápou a nekupují je, když jsou tak vynikající...jak tvrdíš.
Rukama mi prošlo i pár škodovek a zrovna s nimi jsem problém neměl, neuráží mě a chápu jejich oblíbenost. Nemusím si kopnout do každýho jen proto, že nejezdí v tom v čem já. Na to jsou tu jiní agenti ;-)
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 14:57
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Bud rád že se prodávaj vůbec nějaký auta ne. Furt je lepší když se prodá o 150% víc Dacií než když bude mít trh pokles 30%.

Navíc stát zaplesá, že se omladí vozový park a šáhlý ekolog zaplesá též, že se ušštrí tolik tun Co2 (že při výrobě těch nových a likvadaci starých těch škodlivin vznikne 15x tolik jim nevadí).

Já tu o amerikách nic nepsal, pokud si dobře vzpomínám. Já tu diskutoval o Dacii a Škodě. Vš problém je, že vidíte i to co není a myslíte si že pro mě nic jinýho než ameriky není. Trošku zcestný, ale když vás to baví.....

Já mam se škodovkami taky dost zkušeností - 1000MB a 120 byly v rodině, Favority měli známý, Feldu sem i řídil, ve fabiích a oktávkách jedničkových toho mam najeto dost, něco i v minulý oktávce....

žádný pozitiva krom nízké spotřeby dané typem motoru a levných ND u starých aut sem nějak nezanamenal. Ve zbytku je to průměr, z kterýho se dělá hvězda. Přitom je to vobyčejná kára jako kdeco z evropy tý doby. Jízdní vlastnosti rozhodně záračný nejsou, mega kufr mě neoslnuje - zatím sem vše odvezl v sedanech a co neodvezl se nevejde ani do liftbacku či kombi.

Zbytek už je uznávám subjektivní, ale pro mě to nemá žádný styl, zajímavost nebo nějak nápad nebo něco čím bylo to bylo zvláštní.
O to víc, že coby domácí značka je to tuctovka. A betonový sedačky nemam v oblibě :o)
6. 6. 2014 15:07
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Však jsem si nevšiml, že by v diskuzi nahoře někdo dělal ze škodovek víc než je běžný v kategoriích, kde se prodávají. V něčem lepší, v něčem horší...celkově pak slušnej evropskej mix. Třeba japonský auta mají občas velkej problém být konkurenceschopný a není to jen o vkusu evropanů. Když si vezmu, jak vypadají prodejní tabulky v NA a uvědomím si, že těch nadprůměrných japonských aut zase tolik není, je mi záhadou, proč to třeba amíci kupují. Ale to je už jiná story.
Naprosto chápu cílovou skupinu Dacie a díky Renaultu jsou na trhu robustní a prostorný auta, který sice neoplývají fičurami jako jejich cenově dražší konkurenti (co se velikosti týká), na druhou strasnu dovolí spoustě lidí pořízení novýho auta. Přesto z tak obrovskýho prodejního růstu, kterej bude chybět jinde (třeba i Renaultu) radost nemám. Proč, jsem napsal nahoře.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 15:28
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Japonský auta měly problémy s designem a taky co se týče servisů a ND. Dost věcí sem chodilo z japanu, čekalo se na to a cenovky byly docela masakr. Takže ono to bylo spolehlivý, ono to jezdilo dobře, ale ne každýmu sedl design a když už se něco potento, stálo to za to.

V USA to se servisem a ND prakticky neplatí, tam si to nemohou dovolit vyjma nějakých okrajových modelů a rarit.

Reanult si za to může sám, kdyby se poučil z minulosti a nedlěla stejný chyby, nedělal věci typu VelSatis a podobný propadákový projekty, mohl prodávat víc aut a nemuset být vděčný za prodeje Dacie.

Navíc frantíkům globálně docela unikl asijský trh....
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2014 14:54
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
O historii si klidně mluv, ale Felicia s kořeny v totalitním ČSSR je fakt docela mimo, nemyslíš?...Zrovna ty, který si tak strašně moc zakládáš na tom, co kde kdy a kdo (ne)vyvinul...

Můžeš mi prosím říct, co považuješ za evropský low-end, když ne Dacii, která je doslova jeho symbolem? :-O
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 15:04
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Proč slovutné VW nevyvinulo úplně něco jiného místo upgrade fáčka s kořeny v totalitním čssr?
Času na to mělo spousty a peněz taky.
Proč pytlíkovali ještě 11 let po předání moci (pravý název pro revoluci) auta na bázi totalitního produktu?
Že by jim to nevadilo?

Asi ne, když mohli v mexiku dělat xy let Brouka po skončení výroby v německu, v číně bouchat 25 let starý Jetty a podobný skanzeny. Na 650x zaplacených výrobních linkách se dobře generuje zisk, že, zvlášt když je levná pracovní síla.

Tak pokud sis nevšiml, já auta zásadně nedělím na nějaké lowendy, mainstreamy a podobné ozančení - ale na dobrá a špatná a na zajímavá a nezajímavá.
6. 6. 2014 15:09
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Tohle už je úplně ulítlý. Představu nákupu obrovský fabriky s následným převedením vlastního produktu bez vývoje měl soupeř VW. Podle mě byla evoluce tak jak nastala vedena správně.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 15:16
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
co je ulítlýho na tom, vyvinout za 6 let svébytný model na nic nenavazující? S Oktávkou to šlo, proč to nešlo s nástupce Favorita? Notabene s využitím motorů a podovzkových paltforem v rámci koncernu. To by zvládl i VAZ mít na to finance...

že by VW neměl vývojové kapacity? Není možná, taková elita :o))
Avatar - Emel
6. 6. 2014 15:16
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Pokud by tě náhodou zajímala fakta... o čemž tedy začínám dost pochybovat... tak VW získal majoritní podíl ve Škodě až v roce 1994, do té doby měl jen 30% (od roku 1991). A v roce 1996 vyjela Octavia.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 15:22
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
To je hezký, ale stejně věděli že to koupit chtějí, minimálně plány, výkresovou část a makety - na tom mohli behěm let 91-94 pracovat, to nestojí tolik a přinejhroším to jde použít i pro jinou značku.

Prostě neokecáš fakt, že VW změnil jen kastli a pár detailů a věřil si, že to lidi zbaští a budou kupovat a ono mu to i vyšlo. Prachy to vygenerovalo a to bylo podstatný, za vývoj se ušetřilo a totalitní fáčko s kastlí od Bertoneho najednou nikomu neva.

Jak prostý.
Avatar - Emel
6. 6. 2014 15:33
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Chudá země si žádá obyčejné auto. Vezmi si, že veškerá západní produkce byla tehdy ve srovnání s Felicií cenově nedostupná... až pak Corsa se pustila do cenové války. Pro tuhle dobu byla Felicie ideální vůz.

V roce 1996 pak byla představená Octavia... tedy 5 let po vstupu VW do Škody a 2 roky po získání většinového podílu. To mi přijde jako solidní načasování.

Uvědom si, že tenkrát byla úplně jiná doba... tady to byl pro VW divoký východ, takže asi bylo na místě i trochu opatrnosti...
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 15:42
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Divoký východ?

To byl ráj. US a EU firmy se jen třášly na to, až padne východní blok a budou mít nové trhy pro svá odbytiště.
Nedávno sem četl studii, že USA by bez pádu východního bloku mělo už někdy kolem roku 1996 takové ekonomické problémy, že krize 09 proti tomu byla sranda.

Ty se jen telelili až sem vpadnou a začnou tu prodávat a levně skupovat firmy, co měli jakž takž perspektivu.

proč myslíš že G7 nepůjčila Gorbimu ty peníze co chtěl na udržení sojuzu? Ne že by je neměli a nemohli půjčit, ale proč by si sami škodili...jejich zájmem bylo to rozbít a získat nové trhy. Od pracího prášku po stíhačky.

Divoký východ byla pouze korupce a zmatené zákony, ale jinak jim tu větší problémy nehrozily.

Ted nemluvím konkrétně o VW, ale globálně - abys mě netahal za slovo - ale ono se jim vyplatilo někoho uplatit, protože ty úplatky co tady byly astromocický balík byly na západně směšný a za to by se tam nkdo zkorumpovat nedal.
Avatar - Emel
6. 6. 2014 15:48
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Úplatky a obecně nestabilní podnikatelské prostředí jsou dost velké riziko, protože nikdy nemáš jistotu, že ti tu tvou investici někdo nevytuneluje... podívej se třeba na Nomuru a IPB... a různých podobných scénářů bylo plno. Takže koupit za zajímavé peníze fabriku je věc jedna, nalít do ní těžké peníze věc druhá. Přesto, i to druhé se stalo... a tak můžeme sledovat, jak moc se za těch 20 let změnilo.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 16:06
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Tak jistě, určité riziko tam vždy je, ale bez rizika není zisk, nebo né v té míře co byl.

Navíc, měli jisottu že se režim měnit nebude zpět nebo do nějaké radikální formy, takže jak jednou koupili fabriku, at už legálně nebo za pomoci úplatků, dosadili svoje vedení a mohli budovat, devizou byly pozemky nabírající na hodnotě a levná a šikovná pracovní síla.

Ano, samozřejmě nevýhodou byla horší infrasktura, zastralost technologií a někdy špatný tav budov.
To vše vinou toho, že komunisti do toho od konce 70. let až na vyjimky nedali pětník - protože ho budto už neměli, nebo zkonstatělé vedení se bálo něco udělat nebo pustit něco nevyzkoušeného do výroby, protože když by to nevyšlo, mohli by soudruha ředitele taky sesadit a přesunout a do toho se nikomu nechtělo...

víme, známe, četli jsme
6. 6. 2014 10:35
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
...čekal bych od tebe něco míň jednoduššího než co jsi napsal... Tohle asi nebude pravda, při růstu Škody.
Avatar - Emel
6. 6. 2014 10:43
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Tzv. dvojité stupňování, ve stylu nejvíc nejlepší? Jednoduchý - míň jednodušší - nejmíň nejjednodušší?
6. 6. 2014 10:54
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
;-)
Avatar - Sandai
6. 6. 2014 16:22
Re: Opravdu jde redakci o podobnou úroveň příspěvků?!
Růst lowendu sám o sobě není nic špatného. Bez dalších informací to taky může znamenat, že ti co kupovali ojetiny mají na nové ;-). Ale reálně. Jaký je průměrný roční nájezd? To Dacia poslouží s přehledem a rodina ušetřené peníze použije jinak. Takže já to spíš vidím jako (konečně) racinální chování.
6. 6. 2014 09:15
A kde je Mazda ?
Nesfouknul je všechny vítr, když jsou tak lehké ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
6. 6. 2014 15:00
Re: A kde je Mazda ?
Atmosféra začíná houstnout...Člověk by dle diskusí na ACZ řekl, že nic jiného se dnes v ČR snad ani neprodává.
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 09:43
Audi se nám nějak nedaří
:o)))
Rozbalit vlákno
14
6. 6. 2014 09:49
Re: Audi se nám nějak nedaří
...v rámci worldwide? Tomu tak jistě nebude ;-)
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 09:52
Re: Audi se nám nějak nedaří
v rámci čr, samozřjemě - když je to článek o prodejích u nás :o))
6. 6. 2014 09:54
Re: Audi se nám nějak nedaří
JJ...u nás jim to poslední měsíce moc nejde.
Avatar - Emel
6. 6. 2014 10:10
Re: Audi se nám nějak nedaří
-7% není žádná tragédie. Podle mého za tím bude hlavně střední třída, A4 je evidentně za zenitem a proti novým konkurentům neobstojí.
6. 6. 2014 10:12
Re: Audi se nám nějak nedaří
Bohužel je portál SDA placenej a ACZ už nedává tabulky po segmentech, takže se dobře nedá určit jak si stojí jednotlivý modelový řady...
Avatar - fOE
6. 6. 2014 11:26
Re: Audi se nám nějak nedaří
Ani A6 pokud vim v CR netahla a ta za zenitem rozhodne jeste neni.
6. 6. 2014 11:30
Re: Audi se nám nějak nedaří
To je pro mě záhadou, je o tolik lepší než předchozí generace a F10 se vzdaluje.
Avatar - fOE
6. 6. 2014 13:46
Re: Audi se nám nějak nedaří
Napadaji me jen dve vysvetleni: 1) desing kde F10 proste boduje a A6 zda se ne, anebo 2) zastoupeni/subvencni ceny? BMW se dosovalo ze nebude trzni podil v Evrope drzet za cenu dotovanych cen, ale fakt tomu tak neni (nevidim do toho, regulerne se ptam :-) )? Neni jednoduse levnejsi?
6. 6. 2014 14:13
Re: Audi se nám nějak nedaří
Nejsou tam velký cenový rozdíly...nejlevnější mi před rokem ve srovnatelný výbavě přišlo E, F10 a A6 byly srovnatelný. A6 má hezkej design, možná až na přední LED ultrakonzervativní, ale je to takový to příjemně nenápadný, přesto hezký Audi.
Avatar - fOE
6. 6. 2014 14:26
Re: Audi se nám nějak nedaří
Dik za osvetleni.
Tak pak to bude nejspis desing, asi ultrakonzervativni (cti nova generace naposled pred 10-12 lety, od te doby jen FL) desing prestava tahnout, teda minimalne v CR. Nebudu si predstavovat, ze v tom kvantu jasne nejprodavanejsich 520d jdou zakaznici BMW jen a ciste po lepsich ridicskych zazitcich proti audi.
Ikdyz minimalne jeden takovy se nasel... :-)
6. 6. 2014 14:45
Re: Audi se nám nějak nedaří
Nemyslím, že by někdo hledal v 520d řidičskej zážitek ;-).
Avatar - fOE
6. 6. 2014 15:14
Re: Audi se nám nějak nedaří
Fakt te nikdo nenapada? >:D
6. 6. 2014 15:16
Re: Audi se nám nějak nedaří
;-)
Avatar - HitmanPB
6. 6. 2014 17:25
Re: Audi se nám nějak nedaří
>:D
6. 6. 2014 09:46
Kde na to ty lidi..
Furt sakra berou?:)
Já rozšířím v červenci řady majitelů tý japonsko-francouzko-anglický jebky, jak kamarád zcela správně nazval Nissan. Jakožto proletáře mě u Volkswagenu odradila nabídka od Škofinu, 12% úrok? To radši propiju.
Dacia dobrý a škoda Mazdy..
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Emel
6. 6. 2014 10:03
Re: Kde na to ty lidi..
Financování můžeš řešit různě, ne?
Avatar - Barrichello
6. 6. 2014 10:05
Re: Kde na to ty lidi..
Třeba něco vytunelovat >:D To bývá nejrychlejší cesta >:D
6. 6. 2014 10:06
Re: Kde na to ty lidi..
No jo, různě. Ale konkrétně u toho Volkswagenu to líp než tim Škofinem (chci 50 akontace a tři roky splátky) nějak vyřešit neumim.. Nissan má teďkonc nulový (jakože fakt) navýšení, což kvituju velice.
Avatar - Emel
6. 6. 2014 10:07
Re: Kde na to ty lidi..
Třeba spotřebitelské úvěry... i leasing ti udělají jinde než u ŠkoFinu. Samozřejmě, s nulovým jakože fakt navýšením asi ne.
Avatar - grifith
6. 6. 2014 10:14
Re: Kde na to ty lidi..
Spotřebitelské úvěry se skoro rovnají nabídce Škofinu, pod 10% se budeš dostávat horko těžko. Pak je volba jiné značky s nabídkou nulového úroku poměrně na místě.
Avatar - _Karel_
6. 6. 2014 12:55
Re: Kde na to ty lidi..
Já dostal rovnou asi 6,5%, od první leasingovky- úvěr.
Avatar - grifith
6. 6. 2014 13:16
Re: Kde na to ty lidi..
Bavil jsem se o spotřebitelském úvěru jako bankovním produktu. U leasingovek to může být jiné. Osobně jsem raději využil bezúročnou verzi úvěru s cenovým zvýhodněním při využití financování.
Avatar - _Karel_
6. 6. 2014 13:20
Re: Kde na to ty lidi..
Já taky mluvil o sú.Spotřebitelský úvěr u ČSOB leasing.Bez úroků je samo ideál, ale není dostupný na všechno.
6. 6. 2014 10:15
Re: Kde na to ty lidi..
Ale jo, ovšem tydle úvěry na tom bejvaj s úrokem ještě hůř. Nicméně to je fuk, dá bůh, že si to ještě celý rozmyslim:)
6. 6. 2014 10:19
Re: Kde na to ty lidi..
Hyundai má tuším.... méně....ale...

[odkaz]
6. 6. 2014 10:26
Re: Kde na to ty lidi..
Taky jsem na to koukal.. když já jim furt nějak nevěřim.
6. 6. 2014 10:21
Re: Kde na to ty lidi..
Většinou řeším financování přes korporátní banku a vychází to líp..
6. 6. 2014 10:38
Re: Kde na to ty lidi..
Když člověk vyhmátne nějakou akci, tak to jde zafinancovat bez navýšení, bez poplatku a bez úroku. Ovšem asi ne u automobilky, které se prodejně daří a nemusí se takhle podbízet.
6. 6. 2014 10:55
Re: Kde na to ty lidi..
Co tak trávim poslední dny prolejzánim nabídek, zdá se, že takovou akci má teď Nissan, Suzuki. Pak na některý modely třeba Toyota, Ford, Opel, bude jich víc. Samozřejmě většinou záleží na akontaci. Pak jsou ty všechny 50/50 akce a tak podobně..
6. 6. 2014 14:25
Re: Kde na to ty lidi..
Já tak pořídil u Toyoty. 50% akontace a 4 roky splátky. Bez navýšení, bez úroku, bez poplatku. Akorát + pojištění, za které bych si zaplatil tak jako tak, jeho cena ale byla beztak nižší, než co bych sehnal sám, tudíž nebylo o čem.
6. 6. 2014 11:12
Re: Kde na to ty lidi..
Já mam Golfa od Škofinu a navýšení 0%.Musel jsem složit 40% hned a zbytek na 4 roky.Mam ho teda necelý 2 roky takže buď ti o tom neřekli,nebo změnili podmínky.
6. 6. 2014 11:16
Re: Kde na to ty lidi..
Jo, ono se to furt mění - ze dne na den taky může přijít podobná akce. Nebo skončit:) Nechal jsem si to spočítat na Jarově a jak říkám, 12% úrok. Teda, sleva asi 30 z ceny v hotovosti.
6. 6. 2014 11:37
Re: Kde na to ty lidi..
To je škoda,protože u Škofinu nechtěj nic za uzavření smlouvy a žádné jiné skryté poplatky.A kdybs potřeboval auto prodat.můžeš ho doplatit kdykoli bez navýšení.12% mi přijde jako zlodějna.To bych si vybral taky jinou káru.Zrovna se jim daří,tak hned zdražej úvěry hajzlíci.
Avatar - Drevokocůr
6. 6. 2014 11:00
Opět 15 div světa!
30% na českém pidi trhu opravdu 15 div světa a nepředstavitelný zázrak! Co ale podíl na evropském trhu!? :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
6. 6. 2014 11:06
Re: Opět 15 div světa!
Cca 4% za 2013. Za 1-4/2014 má ale Škoda +20% meziročně.
Avatar - Drevokocůr
6. 6. 2014 11:19
Re: Opět 15 div světa!
Jasně prodám dnes 10ks a zítra 50ks, nárust 500%!? :yes:
6. 6. 2014 11:22
Re: Opět 15 div světa!
No, počítání ti zas tak jako úplně nejde.
Avatar - Drevokocůr
6. 6. 2014 11:29
Re: Opět 15 div světa!
Jasně 1+1=3!?
6. 6. 2014 11:31
Re: Opět 15 div světa!
No právě.
Avatar - Emel
6. 6. 2014 11:35
Re: Opět 15 div světa!
((50-10)/10)*100%, to zaprvé. A za druhé, pokud chceš mluvit konkrétně, pak tedy za 2013 je to 500.000 aut... při udržení tempa by to letos bylo 600.000.

Nechci sčítat čísla za jednotlivé značky abych ti řekl, kolik je podíl Škody na evropském trhu letos... předpokládám, že to bude třeba 5%. Všimni si, že já ta čísla nijak nehodnotil... jestli je to málo nebo hodně je otázka úhlu pohledu.

Pro srovnání, za 2013: Ford 7,5%, Peugeot 6%, Fiat 4,6%, Seat nebo Dacia 2,3%
6. 6. 2014 11:29
Re: Opět 15 div světa!
Podíl v EU roste...
Avatar - Drevokocůr
6. 6. 2014 11:31
Re: Opět 15 div světa!
Díky za každé nové ráno....!
6. 6. 2014 11:37
Re: Opět 15 div světa!
Je na tom něco špatně? ;-)
Avatar - Drevokocůr
6. 6. 2014 11:49
Re: Opět 15 div světa!
Nee, jenom díky za to! Kdyby to bylo naopak, tak se asi půjdem všichni brzy někam napást! :yes:
6. 6. 2014 11:58
Re: Opět 15 div světa!
Je to bohužel tak, diverzifikace rizik neúspěchu na ostatní odvětví vyjma automotive není úplně nejlepší.
Avatar - Drevokocůr
6. 6. 2014 12:01
Re: Opět 15 div světa!
:yes: :yes: :yes:
6. 6. 2014 12:12
DCC v SIII
[odkaz]

:yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dolfi
6. 6. 2014 20:07
Protože jsme velmi konzervativní
;-\
Rozbalit vlákno
0