Technika
dewill
6
Radši pět samostatných analogových budíků, než jeden tenhle hnus velebnosti 😲
Přejít do diskuze
info o motorech bylo už před více než měsícem v té evropské prezentaci. Autor je přeborník v disciplíně jak udělat prvotřídní senzaci ze skutečnosti, že dnes ráno vyšlo slunce.
1,6 TDI 88 kW
2,0 TDI 110 kW, 140 kW, 176 kW
1,4 TSI 92 kW, ACT 110 kW
1,8 TSI 132 kW
2,0 TSI 162 kW, 206 kW
Plug-in hybrid, systémový výkon 150kW (1.4 TSI 110kW plus 75kW elektromotor), 9,9 kWh akumulátory (dojezd 50 km na baterky)
Časem bude následovat CNG (1.4 TSI 110 kW)
1,6 TDI 88 kW
2,0 TDI 110 kW, 140 kW, 176 kW
1,4 TSI 92 kW, ACT 110 kW
1,8 TSI 132 kW
2,0 TSI 162 kW, 206 kW
Plug-in hybrid, systémový výkon 150kW (1.4 TSI 110kW plus 75kW elektromotor), 9,9 kWh akumulátory (dojezd 50 km na baterky)
Časem bude následovat CNG (1.4 TSI 110 kW)
Súhlas, zbytočne bombastický nadpis a v obsahu nič prekvapivé; trúfam si povedať, že napr. info o motoroch by tu bez ďalšieho trafilo 90% prispievateľov.
Ano, a je to ofiko prezentace VW pro čínské novináře, která je skoro stejná jako prezentace pro evropské novináře snad vyjma dodatečného obrázku přístrojového štítu. Takže senzacechtivý nadpis a podtitul pana redaktora je pěkná rána vedle.
Divím se, že to české weby objevily až teď, když celá prezentace visí na webu už skoro měsíc (včetně termínů uvedení apod.): [odkaz]
Jenže tahle motorizace by se nelíbila euro-eko-fanatikům. Takové 1,9TDi 66kw, to byl neznuičitelný motor! A jezdil za 4,5 litru, klidná noha! Dnešní eko-krámy jezdí za 7 litrů a přínos DPF filtrů je velmi diskutabilní ...ale pssst, to se nesmí říkat nahlas!!! Ekofanatici to nemají rádi.
Asi tak, zatim to vypada na trochu cinske elektroniky a stavajici pohony, tedy zadny zazrak. Clovek by cekal, ze uz pri uvedeni na trh bude rec hlavne o hybridu, CNG a jine nove technice. Zatim to vsak vypada, ze bude rec prevazne u cetkach pro ksiltovkare 😉
Passat R bude představený až po nějaké době, nejdříve tak za 2 roky, takže je klidně možné, že se tam může objevit. A US Passat v nové generaci je asi také kandidát. Uvidíme.
Clovek by cekal ze u auta bude hlavne rec o motorech, zazitku z jizdy a ono se nam to presouva smerem k ohmatavani displeju a pripojovani telefonu >😁
"ve střední třídě ale určitě bude jedním z prvních, kdo nabídne po vzoru Audi TT displejový dotykový přístrojový štít."
Tak toto je dúfam len zhúlený redaktor, lebo už sa teším, ako za jazdy budú ľudia pchať ruky cez dieru vo volante. 8-s
Tak toto je dúfam len zhúlený redaktor, lebo už sa teším, ako za jazdy budú ľudia pchať ruky cez dieru vo volante. 8-s
Nevypadáš na někoho, kdo by Passatem jezdil každý den. Vyjádření "sakra žravé" je skutečně "sakra přehnané".
A není to 174 kW ale 176 kW, to si pleteš s Volvem, to má 174 kW.
A není to 174 kW ale 176 kW, to si pleteš s Volvem, to má 174 kW.
No počkej, pokud něco chybí současnému Passatu, tak je to silnější nafta... a tu dostane. 4x4, automat, silné benzíny... to všechno má už dnes, takže zbývají už jen ty "cetky".
ja mam v podstate vw rad..... to ze ho casto kritizujem je len moja zufala snaha zakryt frustraciu z toho aky je dobry voci povedzme korejcom..... vw je hodne silny super ... vlastne je to neporazitelny super ...
vw :yes: bol je a vzdy bude udavat tempo takmer v kazdej triede :yes: passat bude opat kralom
vw :yes: bol je a vzdy bude udavat tempo takmer v kazdej triede :yes: passat bude opat kralom
Věřím, že ty cirkusové imitace přístrojů budou jen v čínské verzi. Evropským zákazníkům VW by se z toho zvedal žaludek. :no: :no😒br />
Obecně VW dělá chybu, že souběžně s novým typem nevyrábí ještě "Passat Classic", jako to dělá Opel. Věřím, že i dnes by Passat B5.5 Variant 4 motion (s Torsenem) a relativně nezničitelným motorem 1,9 TDI PD 96kW našel své vděčné zákazníky. :yes:
Obecně VW dělá chybu, že souběžně s novým typem nevyrábí ještě "Passat Classic", jako to dělá Opel. Věřím, že i dnes by Passat B5.5 Variant 4 motion (s Torsenem) a relativně nezničitelným motorem 1,9 TDI PD 96kW našel své vděčné zákazníky. :yes:
...jdu na pout, zase prijeli svetsti. Spousta uplne zbytecnych cetek, nepreberny mnozstvi mastnyho jidla (neni zdravy...ale chutna) a kolotoce!
Probehnu rusky kolo, necham se vystrelit nahoru jako z luku, projedu autodrom, huba mastna od klobasy, v kazdy kapse nejakej cukrkandl a sinu si to zpatky. Aaaa posledni atrakce, prodejce VW ukazuje jak by to dopadlo, kdyby pouzil veskerou svetelnou techniku kolotocu v aute.
Vsude to blika a sviti, Startrek hadr ti rikam! No to je bomba, to se musi libit kazdymu fandovi sci-fi. I Karel s jeho Civicem by to ocenil!!!
Coze? Da se koupit? Novej Passat? Nekecej!!!
Fofr domu, pustim aspon 3 dily Star wars, zreviduju konto on-line. Zakousnu kosmickou stravu a letim do sourumu!
Na tyhle parade snad budu moc mastit PS i za jizdy! Huraa!!!
Probehnu rusky kolo, necham se vystrelit nahoru jako z luku, projedu autodrom, huba mastna od klobasy, v kazdy kapse nejakej cukrkandl a sinu si to zpatky. Aaaa posledni atrakce, prodejce VW ukazuje jak by to dopadlo, kdyby pouzil veskerou svetelnou techniku kolotocu v aute.
Vsude to blika a sviti, Startrek hadr ti rikam! No to je bomba, to se musi libit kazdymu fandovi sci-fi. I Karel s jeho Civicem by to ocenil!!!
Coze? Da se koupit? Novej Passat? Nekecej!!!
Fofr domu, pustim aspon 3 dily Star wars, zreviduju konto on-line. Zakousnu kosmickou stravu a letim do sourumu!
Na tyhle parade snad budu moc mastit PS i za jizdy! Huraa!!!
Passat musí mít 4-válce aby se proti němu mohly vymezit Audiny s 6-válci.
Na druhou stranu výkony jsou velmi dobré, spousta lidí bere výkon a běh motoru je tolik netrápí ...
Na druhou stranu výkony jsou velmi dobré, spousta lidí bere výkon a běh motoru je tolik netrápí ...
Pevně věřím, že se jen redaktor upsal. Né že bych chtěl nový passat ale bál bych se na silnici ostatních.
Takovou kravinu jako ovládací prvek v kapličce přístrojů jsem zažil jen na starém transitu, kde byl spínač výstražných světel a návrhářovi bych za to zpřelámal ruce (já si je párkrát málem zlomil).To není kravina, ale prostě obecné ohrožení.
Takovou kravinu jako ovládací prvek v kapličce přístrojů jsem zažil jen na starém transitu, kde byl spínač výstražných světel a návrhářovi bych za to zpřelámal ruce (já si je párkrát málem zlomil).To není kravina, ale prostě obecné ohrožení.
Tiež mi príde zvláštne po toľkých rokoch že Passat už nebude mať väčší motor ako R4, ale taký je jednak trend, jednak tie benzínové veľkoobjemové atmosféry už kupuje veľmi málo ľudí, súkromne v podstate nikto, manažment v súkromnej sfére jazdí na dízloch, event. na prémii a štátna správa to nevytrhne (aj to už len na východe, na západe sa snaží byť eko už aj štátna správa).
Po tom, čo o V6 príde aj Superb, tuším zostáva v mainstreame len Insignia s V6 (a aj u nej tipujem, že v novej generácii už nebude).
Po tom, čo o V6 príde aj Superb, tuším zostáva v mainstreame len Insignia s V6 (a aj u nej tipujem, že v novej generácii už nebude).
Inu, ked som v US a CAN striedal v pozicovniach auta, tak ma vzdy udivovalo, ze User Manual zacina nastavovanim Infotainment systemu.
Veci, ktore sa tykaju auta atd. boli vzdy bezpecne druhorade 😄
Veci, ktore sa tykaju auta atd. boli vzdy bezpecne druhorade 😄
Která nafta kolem 110kW má lepší spotřebu než OIII 110kW? Asi jich moc nebude.
Já vidím na spritmonitoru, že OIII TDI 110kW má lepší spotřebu než FoFo 2.0 TDCi 103kW, 1er 118d 105kW, MB-A 200CDI 100kW, 308 2.0 HDI 110kW, Megane 130dCi 96kW, Ma3 2.2 Sky 110kW. A to tam má Škodovka hromadu 4x4.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Já vidím na spritmonitoru, že OIII TDI 110kW má lepší spotřebu než FoFo 2.0 TDCi 103kW, 1er 118d 105kW, MB-A 200CDI 100kW, 308 2.0 HDI 110kW, Megane 130dCi 96kW, Ma3 2.2 Sky 110kW. A to tam má Škodovka hromadu 4x4.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Vezmi v potaz to, že Passat má být menší, uvolňuje se místo pro Phaeton ve vyšší střední, který bude zřejmě rozměrově konkurovat Mondeu... a ten asi šestiválce dostane.
Já hovořil čistě o estetické stránce věci, nikoliv o informační hodnotě, ikdyž i ta může být sporná...
Jinak z autoškoly jsem vylezl před patnácti lety (skoro na den) a i přesto občas mrknu na přístrojovku, jestli mi třeba nedochází benzín, kolik jedu, nebo jestli už je zahřátý motor...
Jinak z autoškoly jsem vylezl před patnácti lety (skoro na den) a i přesto občas mrknu na přístrojovku, jestli mi třeba nedochází benzín, kolik jedu, nebo jestli už je zahřátý motor...
predpokladám že taký skúsený řidič ako ty už nepotrebuje ani bezpečnostný pás, ESP je pre neho cesta do pekla a nám ostatným trolom zásadne smerovkami neoznámi kam sa chystá obdočiť...
Tak nevím, teď jsem četl recenzi na 110 kW L&K a spotřeba 6,5 litru a hluk, to mi jako moderna nepříjde...tobě ano v autě za mega?? Možná máš jiné priority..
Nerikam, ze to nema nejaky prinos, jako treba palubak, ale stejne pak clovek resi spise jizdu a zazitek z ni. Palubak si take clovek proklika a pak je to o nicem 😉
Hmm, a co ten uz hotovy 3,0 VR6 TSI? ( 300 Ps, 500 Nm ) o nom viem uz skoro 2 roky, nedavna studia GTI Vision tiez dokazala, ze motor existuje a da sa s nim este ist vykonovo hore - to je jasne, tak ako aj to, ze koli tej VR konstrukcii bude mat asi o cosi vacsie papierove emisie, spotrebu nez by mala klas.V6. Ale: ked nie do Passatu R, tak do coho ho planuju? Ved iba to velke SUV na MQB platforme by asi tazko ospravedlnilo vyvoj takeho motora, o to viac v dnesnej dobe... ;-\
...hmm, zeby este US Passat...?
...hmm, zeby este US Passat...?
Nový šestiválec ani neměl být atmosférický a měl být menší. Těch 206 kW mi přijde zvláštních. Je to méně než v končící generaci a přitom dvoulitr umí více. Že by pomýšleli na oživení R?
asi cez dieru v plote usli informacie uz predcasne 😉 ... ja si myslim ze automobilky to robia umyselne .... nie je mozne aby pri kazdom novom modely akejkolvek znacky sme vzdy zaznamenali "necakany" predcasny unik informacii.... uz je to moc okate a tazko uveritelne .... spociatku to bolo vtipne ked tu a tam sem tam nieco uniklo .... ale uz mi to po X-ty krat pride skor ako trapny pokus o prilakanie pozornosti
kazdopadne sa na novy passat tesim, opat bude udavat tempo v triede
kazdopadne sa na novy passat tesim, opat bude udavat tempo v triede
Je otázka, kolik toho ty "silné" čtyřválce vydrží...pokud ta nafta 174 kW vychází ze stávajícího 110 kW, tak bo bude hlučné, chrochtavé a hlavně sakra žravé....
>😁 >😁 Jo, už se těším na test nového passatu s titulkem "UFO od Volkswagenu"... a Honda bude mít po pr.deli. 😉
Tohle ale není jenom o "firemní politice" či marketingu. Opel si to s Astrami mohl po jistou dobu dovolit díky tomu, že jejich design byl mezi generacemi F,G,H opravdu nadčasový (ať si kdo chce co chce říká).
VW si to zkrátka nikdy dovolit nemohl protože jeho design rychle zaostává nejen za konkurencí ale i mezigeneračně.
Obávám se že s Astrou J na tom bude Opel stejně jako VW...
VW si to zkrátka nikdy dovolit nemohl protože jeho design rychle zaostává nejen za konkurencí ale i mezigeneračně.
Obávám se že s Astrou J na tom bude Opel stejně jako VW...
Teraz si tu ťukáme na čelo, a zakrátko príde nový Passat a budeme si na čelo ťukať zas - jak sme sa nechali nachytať. Možno na nás VW iba ušil búdu a pre Európu spravil Passata, nad ktorým budú zas všetci híkať, ochkať a zamdlievať...
Nic takového jsem nenapsal. Bezpečnostní pás tě může při nehodě zachránit od úrazu, ESP pěkně asistuje a směrovky zajistí že do tebe nikdo nenapálí. Sledování otáček motoru, ujetých km, teploty chladící kapaliny, zařazeného rychlostního stupně nebo rychlosti ti ale těžko při řízení k něčemu je, maximálně ti odvádí pozornost od řízení.
Hovořil jsi o 110 kW, najednou 125 kW, docela jiné motory. 125 kW byl průser (jako P-PD), 110 kW je generace Euro 5 bezproblémová, tichá a skutečně docela šetřivá. Nyní nastupují motory Euro 6, které budou díky SCR cca o 8% spořivější.
Byl bych v rezolutních vyjádřeních "sakra opatrný"...
Byl bych v rezolutních vyjádřeních "sakra opatrný"...
Zkušený řidič nepotřebuje budíky na nic. Chápu že pokud jste vylezl čerstvě z autoškoly tak kontrolujete otáčky motoru, rychlost, nevíte jestli vám jedou blinkry či jestli svítíte, ale chce to jen pár kilometrů a uvidíte že jsou na nic.
Ale no tak Ádo,
žiješ 18 let zpátky.
Že ty budeš takový ten Dýnosaurus, co ............ >😁 >😁 >😁
žiješ 18 let zpátky.
Že ty budeš takový ten Dýnosaurus, co ............ >😁 >😁 >😁