Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 8x MPV: Které je pro rodinu nejlepší?

Ještě nikdo nevymyslel lepší rodinný vůz než MPV. V tomto srovnávacím testu, kam jsme zařadili ty nejpopulárnější zástupce kompaktní kategorie, se zaměříme především na praktickou stránku, která u víceúčelových vozů hraje prim.
Zpět na článek
25. 6. 2014 08:27
25. 6. 2014 08:46
25. 6. 2014 08:51
25. 6. 2014 09:01
25. 6. 2014 09:36
25. 6. 2014 09:15
25. 6. 2014 09:41
25. 6. 2014 11:43
25. 6. 2014 08:55
25. 6. 2014 09:04
25. 6. 2014 09:36
25. 6. 2014 09:10
25. 6. 2014 09:14
25. 6. 2014 09:17
25. 6. 2014 09:23
25. 6. 2014 09:45
25. 6. 2014 11:09
26. 6. 2014 17:35
28. 6. 2014 11:48
29. 6. 2014 18:34
25. 6. 2014 08:39
25. 6. 2014 09:04
25. 6. 2014 09:06
25. 6. 2014 09:22
25. 6. 2014 09:25
25. 6. 2014 09:36
25. 6. 2014 09:45
25. 6. 2014 15:26
29. 6. 2014 18:40
25. 6. 2014 10:24
29. 6. 2014 18:38
29. 6. 2014 20:49
25. 6. 2014 08:50
25. 6. 2014 09:12
25. 6. 2014 09:31
25. 6. 2014 09:32
25. 6. 2014 10:11
25. 6. 2014 09:35
28. 6. 2014 11:55
25. 6. 2014 09:16
25. 6. 2014 09:22
25. 6. 2014 09:26
25. 6. 2014 09:21
25. 6. 2014 09:43
25. 6. 2014 13:44
25. 6. 2014 16:15
25. 6. 2014 09:37
25. 6. 2014 10:03
26. 6. 2014 08:18
25. 6. 2014 09:33
25. 6. 2014 21:50
25. 6. 2014 09:35
25. 6. 2014 09:39
25. 6. 2014 09:57
25. 6. 2014 10:03
25. 6. 2014 10:03
25. 6. 2014 10:37
25. 6. 2014 10:42
25. 6. 2014 11:00
25. 6. 2014 12:25
25. 6. 2014 12:44
25. 6. 2014 12:50
25. 6. 2014 11:26
25. 6. 2014 11:32
28. 6. 2014 12:08
25. 6. 2014 10:26
25. 6. 2014 10:55
25. 6. 2014 11:22
25. 6. 2014 11:26
25. 6. 2014 11:31
25. 6. 2014 11:41
25. 6. 2014 12:06
25. 6. 2014 12:52
25. 6. 2014 10:27
25. 6. 2014 10:27
25. 6. 2014 10:39
25. 6. 2014 10:13
25. 6. 2014 10:56
25. 6. 2014 10:46
25. 6. 2014 11:01
25. 6. 2014 11:11
25. 6. 2014 11:12
25. 6. 2014 11:13
25. 6. 2014 11:19
25. 6. 2014 11:55
25. 6. 2014 12:43
25. 6. 2014 11:11
25. 6. 2014 11:24
25. 6. 2014 12:48
25. 6. 2014 11:13
25. 6. 2014 11:25
25. 6. 2014 11:50
25. 6. 2014 12:15
25. 6. 2014 12:29
25. 6. 2014 12:39
25. 6. 2014 12:55
25. 6. 2014 13:01
25. 6. 2014 13:13
25. 6. 2014 13:18
25. 6. 2014 11:17
25. 6. 2014 11:42
25. 6. 2014 11:49
25. 6. 2014 12:29
25. 6. 2014 14:18
25. 6. 2014 12:00
25. 6. 2014 16:14
25. 6. 2014 16:21
25. 6. 2014 20:18
25. 6. 2014 23:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 6. 2014 07:49
26. 6. 2014 09:39
26. 6. 2014 09:44
26. 6. 2014 14:03
28. 6. 2014 09:15
29. 6. 2014 18:58
25. 6. 2014 08:19
PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Aktuální testík. Materializovaná forma se nese v tradičním duchu - vynikající přehlednost, potřebná fotodokumentace, to vše s další možností zájmové projekce potenciálního vlastníka. V návaznosti je tedy nutno především připojit hodnotící kritérium v podobě kvality designu. Přepočtená tabulka je pak jasná -

1. TOURAN
2. Zafira
3. citroen

Touran souladně s testem ohromí, přes své stáří dokonale sekunduje aktuální konkurenční produkci, v obestavěném prostoru, ve své uměřenosti je dokonce stále králem. Styl do segmentu vnáší samozřejmě Zafira a nelze zapomenout ani na Citroen, ten příjemně překvapil dokonce v komplexu.

No, nelze jinak - BRAVO TEST :yes: :-!
Rozbalit vlákno
59
25. 6. 2014 08:43
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
"Věřím pouze těm statistikám, které jsem sám zfalšoval."

Sir Winston Churchill

Ps.: Dobrá práce, GTI. :yes:
25. 6. 2014 08:47
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Tak nějak.
Design se radši snad nehodnotil, protože jinak by se Touran propadl na poslední místo. Prostě krabice na kolečkách. :-)
Avatar - Snooob
25. 6. 2014 09:00
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Niekto má rád krabice, iný krabice, ktoré niekto pisadol...
Nevidím na tom nič zlé, resp. nepochopiteľné.
27. 6. 2014 09:35
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
to
je
přeci jasný [odkaz] [odkaz] ;-)

VIVÁÁÁ LAS TESLAS
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - iudex
25. 6. 2014 09:01
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
A ja by som pripojil hodnotiace kritérium kvalita jazdy, ktoré v teste z nepochopiteľných dôvodov vynechali (čo MPVčka lietajú, keď nie sú vraj podstatné jazdné vlastnosti?). Tam by sa na vrchné priečky vydriapal jednoznačne C-Max.
25. 6. 2014 09:34
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Souhlas, C-Max má nejlepší podvozek :yes:
Avatar - Bubáq
27. 6. 2014 14:32
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Pánové, pánové! Dal jsem si tu práci a všechny vozy "otestoval" z hlediska jízdních vlastností. Výsledkem? Ford zde rozhodně není nejlepší! Kraluje Zafira, která je nejen agilní, ale navíc královsky pohodlná, s vynikajícím poloměrem otáčení. C-Max má rezervy právě v poskytovaném pohodlí + odhlučnění podvozku. Na druhé místo bych umístil Mazdu, teprve pak se může uplacírovat Ford na 3. místě. Howgh!
25. 6. 2014 09:37
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Nelze ovšem první příčku osadit někým, kdo vynikne pouze v jedné sledované kategorii, musíme vidět o co v testu jde - nalézt v komplexu nejvýhodnějšího (nepíši nejlepšího, neb velkou měrou zasahuje do pořadí například délka záruky).
Avatar - iudex
25. 6. 2014 10:41
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Nehovorím len o absolutizácii jediného kritéria, naopak hovorím o jeho úplnom ignorovaní. Je jasné, že C-Max nemôže zvíťaziť, ak priestorovo nestíha, ale opomenutie kritéria, kde exceluje, ho neprávom zráža ku dnu, kam nepatrí.
25. 6. 2014 09:41
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Ale klasickej, Grand mě nenaplňuje vizuálním štěstím :-)
Avatar - Emel
25. 6. 2014 09:43
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
V tomhle je potřeba opravdu zatleskat Citroenu... :yes:
25. 6. 2014 09:48
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
tleská se však jen do momentu, kdy chcete vzadu namontovat 3 dětské sedačky, pak potlesk rychle utichá... na 2 nepotřebuju MPV - taky je nevozím pořád, ale jednou za 1-2 týdny jsou potřeba...
Avatar - iudex
25. 6. 2014 10:45
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Teba vážne oslovuje ten ufo-dizajn Citroenu či jeho uletený interiér? :-O 8-s
25. 6. 2014 10:50
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Mě třeba design Citroënu moc neoslovuje, ale je fakt, že se mi v něm na místě spolujezdce velmi pohodlně sedělo.
Jo a taky mi připadá, že aspoň z venku z té extravagance oproti předchozímu modelu (Xsara Piccaso) dost ubral, takže vypadá skoro normálně.
Avatar - Emel
25. 6. 2014 10:51
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Interiér není úplně můj šálek čaje, ale působivost mu upřít nelze. Exteriér paráda... a hlavně, to auto působí v krátké i dlouhé verzi přirozeně, jednolitě. Jasně, je to úlet... ale takový, za který bych se nestyděl, je to dotažené, nenásilné.
Avatar - Ji/Ri
25. 6. 2014 10:29
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Jestli chceš, naplním tě štěstím až po ramena >:D
Avatar - Ji/Ri
25. 6. 2014 10:28
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
souhlas.
25. 6. 2014 11:39
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Mne nevadí, že kvalitu jazdy nehodnotia, lebo pre túto kategóriu je to nepodstatné kritérium (rúhanie na takomto serveri) pre väčšinu zákazníkov. Tí, ktorým záleží na jazdných vlastnostiach, si nájdu inú porovnávačku alebo inú kategóriu áut. Ja som sa ešte nestretol s človekom, ktorý by šumel o jazdných vlastnostiach pri mpv (nehovorím, že takí nie sú). Keď som si sadol za volant turana, cítil som sa jak v autobuse a do zákruty som išiel jak baba s týždňovým vodičákom.
Avatar - Emel
25. 6. 2014 11:45
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Takže nezáleží na filtrování nerovností, aerodynamickém hluku, náklonech v zatáčkách, přesnosti řízení... ? O tom všem je jízda... to vše se nehodnotilo.
25. 6. 2014 11:55
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Ve srovnávačkách, kde se to hodnotí jsou výsledky podobné:
"V kokpitoch testovanej trojice sme jazdili po diaľnici, v meste aj na zlých vidieckych cestách. Opel sa predviedol v kvalite spracovania, Peugeot vyzerá robustne, ale jeho interiér na zlých cestách najviac vŕzgal.
Na rozdiel od nových konkurentov mal síce vyše 25000 kilometrov, ale aj jeho predná náprava už na nerovnostiach nebola stopercentná. Jedinou prekážkou, prečo nemožno považovať Grand Scénic za úplného šoférskeho víťaza, je stredový displej.
Ten pred faceliftom bol jednoduchší a krajší. Navyše mnoho motoristov na stredový displej ešte nedospelo a nevedia ho oceniť. Renaultu však táto koncepcia prináša najlepší posed vodiča s výhľadom šikmo dopredu, o akom sa môže konkurentom len snívať.
Renault Grand Scénic má najlepšie brzdy a najlepší čas dosiahol aj v slalome. Jeho podvozok je dobre zladený s elektronikou stabilizačného systému.
Renault mal na ceste číslo 66 jednoznačne najrobustnejší interiér a najlepšie odfiltrovaný podvozok. S ohľadom na šoféra by sme si jednotne vybrali Grand Scénic. Lenže kompaktné vany sa nevyrábajú ako autá pre jedného ale pre rodinu."
25. 6. 2014 14:38
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Nezáleží. Nie mne, ale cieľovke, tu má prioritu priestor, variabilita, cena a ja neviem čo, pri žiadnej inej kategórii sa tak nerezignuje na jazdné vlastnosti. Ak borec povie, že chce Cmax, dostane ko od starej, že ako tam natrepe tú skriňu od mamy aj s deckami.
Avatar - wakantanka
26. 6. 2014 17:23
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Trochu blbý príklad, lebo do tejto triedy MPV do žiadneho nenatrepeš skriňu aj s deckami na zadných sedadlách. Maximaláne tak komodu, lepšie povedané skrinku >:D Na väčšiu komodu už človek potrebuje o triedu väčšie MPV alebo rovno dodávku >:D
Avatar - Ozzman
25. 6. 2014 09:05
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Touran může být vším, může mít kvalitní materiály, dobrý vnitřní prostor, kvalitní motory, polepšenou spolehlivost.... ale rozhodně je spolu s Fordem jedno z nejošklivějších aut testu. Je to vlastně dodávka, žádné MPV a to i Transporter udělá větší parádu...

Zafira je králem, zaslouženým králem z pohledu dizajnu/výkonu i nakonec tý ceny.

:yes:

Pokud chci co nejprostornější auto, koupim Tranzita pro 6, nebo Transportera :-) MPV musí i vypadat....
25. 6. 2014 09:38
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
No otázkou je, jak má MPV vlastně vypadat. Osobně to kloním k té "krabicovitosti", a pokud má tedy jít o jisté (MPV)emoce, pak jednoznačně Fafira.
Avatar - Ozzman
25. 6. 2014 09:47
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Tak to si rozumíme... :yes:
25. 6. 2014 11:02
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
:yes:
Avatar - Stefič
25. 6. 2014 10:12
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
pokud si má MPV zachovat svoje vlastnosti na maximální využitelnost prostoru a komfortu, pak ti z toho nic jiného než krabice nevypadne.
Zadní sedačky jsou vysoko a třetí řada sedadel ještě výš. Tudiž pokud se tam mají vejít cestující alespoň do 170 cm, pak není možné zadní část vozu kosit jako u kombiků. Takže krabice.
Co se týká Opelu a tvrdého podvozku - je to čistě o naladění. Mám sice Zafiru B, ale funguje to asi tak, že pokud jedu sám, cítím i přejetí mravence. Narvu tam ženu, dvě děti a bagáž a už se to hezky příjemně pohupuje. Každopádně je pravda, že se s tím dá jezdit jako s podstatně nižším autem...
25. 6. 2014 11:02
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Jo, je to solidní kousek :yes:
25. 6. 2014 09:19
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Touran získává ještě jedno ocenění - Darwinovu cenu za nejhorší umístění obrazovky navigace. Pravda, milovníci obrazovky u kolen mi jistě vysvětlí, že obrazovka není vůbec, ale opravdu vůbec potřeba...
25. 6. 2014 09:40
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Nemusí ti to nikdo vysvětlovat, pokud jde o navigaci, jistě o tom víš své... :-)
25. 6. 2014 09:56
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Už mi to vysvětloval pan Vaverka, ale vcelku jsme se dohodli. Sám víš, ze občas je dobré na obrazovku mrknout (složitější řazení do pruhů, nějaké výjezdy z dálnice, podivné křižovatky a tak). Tam už většinou nestačí "šipečka na maxidotu", kterou mi argumentují zastánci zastarale umístěných obrazovek (zastarale, nepíšu úmyslně stupidně)
25. 6. 2014 11:03
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Jasně, o tom není sporu. Nová generace tohle jiště vylepší.
25. 6. 2014 11:09
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Bude to nejspíš nějak ve stylu Sportsvanu, proti čemuž nemám opravdu žádné námitky. Ostatně ani proti Sportsvanu jako takovému. [odkaz]
25. 6. 2014 11:25
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Souhlas.
25. 6. 2014 09:21
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Pokud bude hlavnim kriteriem cena, pak Touran skutecne patri na prvni misto.
25. 6. 2014 09:41
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Jako, že je nejdražší? No, v podmínkách tvrdého trhu platí jedna zásada, mezi nejlepšími, je nejlepší vždy a výhradně ten... nejdražší. Totiž, jde o to, že (nejen) VW prodává za nejnižší možnou cenu. Jen to vědět.
25. 6. 2014 09:54
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Predstav si, ze za cenu Touranu jsem si koupil vetsiho S-Maxe a s lepsim motorem. Proc mam utracet za mensi auto vice penez ? Nejlepsi urcite neni, vubec nicim nevynika, jen tou cenou.
25. 6. 2014 11:05
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
No, a to je právě ten problémek - ty zaměňuješ subjektivní pohled s objektivitou trhu. Tvá věta o tom, že proč máš utrácet více peněz za menší auto :-) by tu možná mohla vejít i do diskusních dějin ;-)
25. 6. 2014 11:18
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Tak jinak a polopate. Mam plus minus stejne vybavena auta, stejna cena, plus minus autobus stejne motory a jedno z nich je vetsi, druhe mensi. Pokud koukam na value for money, nevidim duvod koupit mensi auto, do ktereho se 3 autosedacky nevejdou tak pohodlne jako do toho vetsiho.
Zkus 5ti clenne rodine dat na vyber, jestli by radeji vzali Tourana vs S-Max, co mysli ze si vyberou ?
25. 6. 2014 11:27
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Ten kdo potřebuje tři dětské sedadačky musí volit ten vůz, kam se vejdou. Všechno ostatní je už jen argumentace zbytečná. Protoře bez potřeby tří sedaček by rozhodování bylo (třeba) jiné... ;-) Jinak ovšem nic proti tvé volbě, v tomhle nejsem na druhém břehu :yes:
Avatar - wakantanka
26. 6. 2014 17:29
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Hlavne tú rodinu treba previezť najprv v jednom a podom v druhom, myslím, že väačšina by nakoniec vybrala modrý ovál. Aj keď sa Touran v kvalite jazdy orpti prvej gen. zlepšil, v tomto je jak C-Max, tak S-Max stále o kúsok vpredu. >:D Nehovoriac, že u Grand-Cmaxu ja najviac oceňujem posuvné zadné dvere a to ma najviac odrádza od S-Maxu alebo Galaxy. >:D
Avatar - Emel
26. 6. 2014 22:00
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Tenhle segment obecně najetý nemám, tak se ptám... máš srovnání Ford vs. VW s adaptivním podvozkem? Grand C-Max i přes své označení vypadá jako poměrně malé auto... je to tak?

Co se posuvných dveří týče... Ford je má u C-Maxe, ale ne u S-Maxu... a VW naopak, má je u Sharana a ne u Tourana. Osobně bych řekl, že větší MPV je potřebuje víc než to menší... je širší a snad i ty dveře jsou větší. Na druhou stranu, manipulace s těma dveřma u Sharana není úplně pohodlná, pro slabší jedince.
Avatar - wakantanka
27. 6. 2014 08:47
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Mno keďže jedným MPV jazdím, dosť som si prešiel vtedy dostupné modely na trhu, od tých najväčších až po tie najmenšie so stredného segmentu. Malé MPV typu Meriva, Roomster atď. som neriešil. Niektoré som vyskúšal aj potom ako som kúpil to svoje (kamaráti, známi a pod.) VW s adaptívnym podvozkom som nemal možnosť riadiť, Touran ho nemal (ten salónový predvádzací), nový Sharan ešte nebol (s ním porovnávať nemôžem, ale kvitujem tie posuvné dvere). Ale ak porovnám štandardný podvozok u Tourana a Grand C-Max tak sa mi lepšie jazdilo s C-Maxom, nejako som si našiel polohu za volantom rýchlejšie, podľa mojej chrbtice to lepšie tlmilo za každých okolností, aj keď v zákrutách (tých ostrejšie prejdených) sa nakláňal viac. Zámerne som všetky skúšané modely vodil po rovnakej trase a snažil som sa odosobniť od predsudkov. Taký Grand Scenic mi prišiel najpohodlnejší, aj keď občas bolo čosi od kolies počuť. GP4 bol ešte v predch. generácii, ten mi pripadal také ani ani. Celkovo mi tie autá prišli zvnútra + - veľkostne rovnaké. V 7 miestnej konfiguráci posledný rad snáď ani pre deti. Napchať som sa tam napchal, ale nechcel by som tam cestovať v žiadnom. >:D Bez zadných sedadiel mi pripadal najväčší kufor v Tourane, potom v Grand Scenicu, Picasse a Ford sa mi subjektívne zdal najmenší. Interiéry a vzhľad exteriéru nehodnotím, to je subjektívny názor každého. Potom z veľkých MPV mi najlepší kompromis medzi jazdnými vlastnosťami a pohodlím prišiel práve S-Max, s min. odstupom od Galaxy (to sa aj vďaka vyššej karosérii nakláňalo viac, pričom komfort mi neprišiel lepší). Sharan a Alhambra ešte len čakali na nástupcu, tzv. Eurovan bol tiež na konci (či už po?) životnej dráhy. Espace bol zase najkomfortnejší a najštýlovejší. Ale v mixe vlastností mi prišli najlepšie Fordy. Voygaera v akt. gen. som nejazdil, u nás v meste dealer nieje. Čo sa tých posuvných dverí týka, nakoniec som kúpil kórejca Kiu Carnival. Do výberu nakoniec vstúpila jednak cena a jednak možnosť užitočného zaťaženia. Potrebujem to využívať rôznorodo a raz-dvakrát v týždni voziť ťažký tovar (krabice s vínom). Plusom sú ľahko vyberateľné sedačky (tým pádom zvýšená nosnosť).Nieje nič lepšie ako nakladať dieťa do sedačky cez posuvné dvere, prípadne tú sedačku vyberať a podobne. Aj keď nie je veľa miesta. Je to strašne návykové a namáhavé mi to nepríde o nič viac ako klas. otváranie.
Avatar - Emel
27. 6. 2014 09:21
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Sharana máme jako jedno firemní auto, s čtyřkolkou a v naftě... a je to takové auto bez chuti a bez zápachu, ovšem spíš v dobrém. Pocitově to moc nejede, ale plachtit dálnice 160 není problém a ani spotřeba není nijak vysoká. Prostě kus solidního auta, ve kterém tě ani při dlouhých cestách nic neotravuje a neštve.
Avatar - wakantanka
27. 6. 2014 11:18
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Ako som písal, súčasného som ešte nejazdil. Predchádzajúca generácia mi príde síce zvonka veľká, zvnútra o to menšia. Naviac komfort cestovania tiež nie je bohvieaký. Na kvalitných cestách problém nieje, ale na horšom povrchu uskákané a strašné šupy do chrbta :D. To môj korejec na R 15 balónoch sa cez rozbitú cestu nesie oveľa lepšie. Odhlučnenie podvozka je síce ďaleko horšie ako u konkurencie, ale zato chrbát ani zadok netrpia. >:D Hádam o rok dva ho vymním za niečo iné. Na druhej strane tým, že často jazdím aj na balkán sa nemusím báť, že mi ho niekto ukradne >:D .
25. 6. 2014 09:28
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Vybírat v týhle kategorii, asi bych sáhnul v první řadě po Zafiře. Tu jsem zkoušel a překvapila příjemně. Touran jsem jel v rámci prvního faceliftu ještě s 1,9TDI a úplně happy jsem nebyl. Francouzská nabídka mě vyjma P5008 nevoní kvůli budíkům, tohle já osobně nemůžu, ale předpokládám, že spousta dalších ano a vůbec bych jim do toho nekafral. ;-)
25. 6. 2014 09:42
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Jasně, aktuálně je Zafira na vrcholu. S peugeotem souhlas, zde akcentuji především pracoviště řidiče.
Avatar - Ji/Ri
25. 6. 2014 10:32
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
...ze Fafiry je cítit německá kvalita.... taky mi šmakuje .... a neříkej prosímtě nekafral, to je hrozné slovo 8-s >:D :-)
Avatar - Ronault.
28. 6. 2014 11:44
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Zafira nebo Scénic, jiná volba reálně moc neexistuje, i vzhledem k cenovkám.
Avatar - Ji/Ri
25. 6. 2014 10:28
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Dávám palec nahoru. Nicméně Touran je hrozný, jako služebák ano, pro rodinu.... no asi bych musel nejdříve provádět nácvik na prkenných sedačkách. Touran je už mimo ve všem. Čeká na omlazení jako na vodu.
Avatar - Emel
25. 6. 2014 10:35
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Vzadu jsem neseděl... ale vpředu jo, sedačky s alcantarou v Highline bez připomínek, běžná úroveň jako Golf...
Avatar - Ji/Ri
25. 6. 2014 10:44
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
...hm. Kolik takto pomazlených turanů si koupí rodina? ....tedy cílová skupina?
Avatar - Emel
25. 6. 2014 11:00
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Donutil jsi mě otevřít ceník :-)

Rozumně vypadá ještě Comfortline s paketem Comfort One - Bixenony, parkpilot, mlhovky, panoramatická střecha... a DCC, celkem nějakých 620 ceníkových. Tam jsou v ceně jakési "komfortní sedadla vpředu".
Avatar - Ji/Ri
25. 6. 2014 11:01
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Díky za info, až budu skládat nové, určitě se ozvu, cifršpione >:D ;-) ....mluvím o lavici vzadu....
Avatar - Emel
25. 6. 2014 11:04
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Seděl jsem jen vpředu v autě na salonu, to byl Highline... a to jen tak mimochodem, byl jsem se podívat na Golf Variant. Zadní lavice - beru na vědomí, pokud tam zase někdy budu tak to prubnu.

U Golfa jsem byl spokojený s těmi ErgoActive (vpředu).
25. 6. 2014 11:07
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Jasně, nová generace je za dveřmi, tom žádná. Ovšem i ta stávající není mimo, o tom svědčí horní test, ale i v jízdě a v technice je to stále vrchol. Samozřejmě, že nová generace bude jasnou třídní hvězdou.
26. 6. 2014 06:37
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
co to meles ty hloupy tupy omezeny hovado
26. 6. 2014 13:31
Re: PRÁZDNINOVÁ GARÁŽ
Je zajímavé, že jediný Touran má 2.0TDI/103kW, přesto nevyhrál. Proč nevzali 2l nafty i u francouzů, forda i opla? Cenově by došlo k jistému přiblížení k Touranu, nicméně pak by Tourana asi přelezl nejen Scenic a Zafira...

Zase podivný test, Freemont je MPV jak noha. Proč tam není třeba Carens nebo Verso? Zafira je jen o 8cm kratší než S-MAX, a i 10cm delší, než ostatní, to se snadno získá 100l kufru.
Test jak noha - za mě, kdo v Touranu chce na našich cestách vozit rodinu je masochista. To Zafira je jiné kafe.
Avatar - Tomas_2002
25. 6. 2014 08:27
Renault
Renault, král MPV >:D No, na obrázku a s technickými specifikacemi v ruce určitě >:D Pravda, jízdní vlastnosti, dílenské zpracování a kvalita materiálů se v testu nehodnotila, takže výsledek chápu. Papír snese všechno a v tom je Renault jednička :-)
Rozbalit vlákno
19
25. 6. 2014 08:46
Re: Renault
Řekl Tomas_2002, frajer co má Renaulty nacouváno víc než kdokoli ze zdejších diskutérů najeto...

Ps.: 2002 je rok narození?
Avatar - Tomas_2002
25. 6. 2014 08:51
Re: Renault
Vždyť to jezdí na prd i dopředu, natož s tím couvat :-) Bohatě stačí těch pár minut ročně co s Renaulty přijdu do styku ....

P.s.: Není :-)
Avatar - grifith
25. 6. 2014 09:01
Re: Renault
Myslím, že budeš další z řady odborníků, kteří Renault viděli zhruba před čtvrt stoletím. Ale chápu rozhoření těch, kteří nemohou přenést přes srdce fakt, že by něco takového mohlo reálně nějaký test vyhrát.
Avatar - pumpkin
25. 6. 2014 09:15
Re: Renault
...pár minut ročně... 8-s :no:
25. 6. 2014 09:41
Re: Renault
Najviac kecaju kraviny ti co pridu s Renaultami rocne par minut do styku.. Ludia co take auto nemali a kecaju len hospodske keci. Dielenske spracovanie nie je dokonale to je pravda, je to vyrazne lepsie ako pred rokmi ale este tomu par veci chyba, jazdne vlastnosti su dobre (zavodenie s MPV si neviem dost dobre predstavit), motor je najlepsi, s autom je pohodova neunavujuca jazda.
Btw papier znesie vsetko - v tom je kral VW co sa tyka udavanej spotreby - Golf Bluemotion s udavanou spotrebou 3,2l a na ceste do chorvatska zral 5 :-)
25. 6. 2014 11:43
Re: Renault
"Bohatě stačí těch pár minut ročně co s Renaulty přijdu do styku ...."
ked prechadzas okolo nich na parkovisku?
Niet nad vlastnu "skusenost" >:D
Avatar - maros
25. 6. 2014 08:55
Re: Renault
Má pravdu, Renault je kvalitou zpracování někde na úrovni Moskviče. Vzhledově, jako by ho někdo rozžvýkal a vyplivnul 8-s

S jejich přístupem se divim každému prodanému kusu 8-s
Avatar - grifith
25. 6. 2014 09:04
Re: Renault
Je vidět, že jsi žádný Renault už hodně dlouhou dobu neviděl... Ale tvé antipatie k francouzským značkám jsou známé.
25. 6. 2014 09:36
Re: Renault
>:-[] :yes: Buď trefné, nebo trefa. Oboje :yes:
Avatar - Ozzman
25. 6. 2014 09:10
Re: Renault
Popros tatínka ať tě veme k dealerovi a sedni si do toho Scénika, když budeš hodnej, určitě tě posadí i dopředu a prohlídni si ty materiály. Motor nevyzkoušíš, to je pravda...

Není nejhezčí, taky se mi nelíbí, ale jeho kvality mu nelze upřít.
Avatar - Tomas_2002
25. 6. 2014 09:14