Videa
m.z.
3
To bych netvrdil, Cayman je velice schopný i v teritoriu Subaru a na dálnici by nad 200 Cayman ujel.
Přejít do diskuze
To je zase jednou srovnání. Porsche to neuškodí a Subaru........ Ach jo - tady se srovnávají dvě auta, která jsou Legendami, každé však trochu jinak a jejich těžiště "cílových skupin" a zábavy jsou taky někde jinde. Pro šťouraly - Porsche jsem nikdy neřídil....nejsem příznivcem zážitků ze slevomatu, abych mohl tvrdit u fotky, že jsem řídil "káru".
Pokud by dali nejvyšší verzi Porsche proti této nejvyšší verzi u Subaru - mám za to, že by Subaru(a to jsem fanda této značky), dostalo jaksi na zadní křídlo.... a to pořádně.....
S každým z těch aut se asi budete bavit jinak a hlavně jinde...... Ale tak, když nic jiného, tak efekt pro plakátové jezdce z toho srovnání je no............
Pokud by dali nejvyšší verzi Porsche proti této nejvyšší verzi u Subaru - mám za to, že by Subaru(a to jsem fanda této značky), dostalo jaksi na zadní křídlo.... a to pořádně.....
S každým z těch aut se asi budete bavit jinak a hlavně jinde...... Ale tak, když nic jiného, tak efekt pro plakátové jezdce z toho srovnání je no............
fachcite si na porsche a zrazu vam nejaky nenapadny sedan ukaze svoj zadok
bezohladu na zmyselnost porovnania.....subaru :yes:
bezohladu na zmyselnost porovnania.....subaru :yes:
ano, predchadzajuce dve generacie wrx sti boli na japonskom trhu k dispozicii s 2 litrovym motorom.
pri novej generacii platí😒br /> wrx - 2 litrovy motor, manualna alebo CVT prevodovka
wrx sti - 2,5 litrovy motor, manualna prevodovka
zatial neexistuje sprava, ze by sa pod kapotou novej generacie wrx sti urcenej pre japonsky trh mal usadit 2 litrovy motor.
samozrejme, vsetky spomenute motory su preplnane.
pri novej generacii platí😒br /> wrx - 2 litrovy motor, manualna alebo CVT prevodovka
wrx sti - 2,5 litrovy motor, manualna prevodovka
zatial neexistuje sprava, ze by sa pod kapotou novej generacie wrx sti urcenej pre japonsky trh mal usadit 2 litrovy motor.
samozrejme, vsetky spomenute motory su preplnane.
vždycky to bude o řidiči , takže klidně na vlásenkách kolem berounky můžeš s caymanem STI zatopit 😉 Obě auta jsou super , co mě vadí je tohle rovinkový porovnávání aut , mám radši srovnávačky na nějakých tratích (uzavřených cestách) tam se projeví jaký to auto opravdu je .
[odkaz]
[odkaz]
ahoj 😉 . No na dálnici bezpochyby - u vlásenek někde kolem Berounky bych si až tak u Porsche nebyl jistý a na šotolině - což je pro mne revír Subaru - tak tam bych asi být noumáuní majitel Porsche asi vůbec nejezdil..... A o oturbených Foresterech v lese bych se snad už ani nezmiňoval, ale to vím, že jsme někde jinde 😄
To snad neplatí ve všech zemích, ne? Subaru moc nesleduji, ale v minulé generaci to tak, pokud vím, bylo.
Ten nejaky nenapadny sedan, ako to vidiet aj z videa ma navrh len pri starte… pocas jazdy bol Cayman rychlejsi, takze je dost nelogicke, co si napisal.
já mám oturbeného forestera - a nestalo se mi, že bych se na šotolinové cestě zahrabal - měl bych? Proč by to mělo hodit stopku? Tak rychle se ti diff nepřehřeje.......
Napis, kedy si si to vypaloval naposledy na sotoline? Leda tak hrabak na mieste, odpich a stop! 😉