....tady se pleteš. Ale jinak pokud narážíš na asx and brothers nebo na out a brothers tak zejména v té druhé skupině jednoznačně mitsu. .... ale tohle je krasavec, co ado? ...by ses v tom šponoval jak guma od podprdy staré Blažkové >:D
Nic proti ale tohle má i moje C4 a je to úplně v pohodě ;-) popravdě na ty čísla ani nekoukám protože uprostřed je digi ukazatel rychlosti, takže ikdyby tam ty čísla vůbec nebyly tak by to v podstatě nechybělo :-)
Ok :-! vzhledem ke čtení jeho příspěvků jsem nepočítal s tím že na něj ještě někdo bude reagovat, takže jsem to vzal "vážne" a vzhledem k místní anti franti náladě sem to chtěl trošku bránit... ono i mě to zezačátku trošku vadilo, ale tak rychle jsem si na to zvykl, že opravdu čísla by mohly být vzhůru nohama a já bych si toho už dneska prostě ani nevšiml >:D
Hele, čísla vzhůru nohama mi nikdy problém nedělaly >:D Interiér se mi moc líbí, pokud bude takový hezký i v reálu, je to zatím nejhezčí Francouzský interiér poslední doby :-)
Ja to tiez povazujem za problem ze citron nerobi 4kolky. Taky C5 crosstourer by si to zasluzil, Hydro III je sice super, ale nenahradza plnohodnotne 4x4
Bylo úplně normální, že světové novinky v automobilismu se objeví nejprve v Americe, Evropě nebo Japonsku. To už zdá se neplatí. Kdo neuvede svoji novinku v Číně, jako by nebyl. Co dalšího se změnilo? Třeba i to, že některé fakt povedené modely se do Evropy asi ani nepodívají. Ne proto, že by se málo prodávaly, ale v říši středu se jich prodá zatraceně více. Asi se mi budete smát, ale Evropa je asi v úpadku ( tady mě napadá paralela římskou říši ). Nebo jen jsme ve špatném období, které pomine.
Ono je to spise o tom, ze v Evrope je trh premiovych aut rozebrany a zadny Frantik na nem nema nadeji jak ukazala minula dekada. Tak zkousi Citroen proniknout v teto kategorii na nepoznamenany trh, kde ma sanci zaujmout nejake pozice nez je obsadi D3.
Je těžké proniknout v Evropě mezi německou prémii, ale nemožné to přece není. Navíc modely DS přeci nejsou konkurenti něm. prémii. Tedy pole působnosti tady je a nemyslím, že je malé. Pokud zůstanu u DS, tak to jsou vozy v cenové kategorii 500 000 Kč až jeden mega. Ale samozřejmě chápu nutnost rozvoje v Číně.
Tak, PSA nemá v evropě co dělat,.. tady nemají nejmenší šanci. Bojím se, že je brzo kopnou do sedacích svalů i v Číně. Jen co odhalí, co to jsou za popelnice.
Tak dlouho jsem se už fakt nesmál jak u tohoto příspěvku
I klasický citroen interiér poráží naši Škodu a VW na všech frontách a v řadě DS může Škoda a VW jen brečet
Spolehlivost DS3 v s třeba Mini Cooper hraje velké plus pro citroen a mínus pro Mini
Čínský trh je náročný trh, kolikrát je ťaman mnohem horší než pupkatej němčour v salónu Mercesedu v dojčlandu, takže zase posuzuješ nesmyslné
Kdo dnes neprodává v Číně jako by nebyl a luxusní limuzíny, GT a SUV prodaný v číně zachraňují německou D3