Přesně tak, ty přece musíš o pošahaných věcech něco vědět, když jednu vidíš každý den v zrcadle >:D Jen otázka, jestli to je Berenika nebo Kharl, což Kharleniko? >:-[]
berenika na tebe nemá čas, odjela zas do kalifornie a na diskuze už taky nemá náladu, má ted jiný starosti. A už ti to posestý vysvetlovat nebudu. Musím ti stacit ja ;-)
Souhlasím, tahle krasavice umí uhranout. Minulý týden vize nástupce LaFerrari, teď Giulia, obojí od nezávislých designérů a obojí se mi hodně líbí, respekt pánové.
Za mě ne. Neříkám, že jako koncept je to špatné, ale není to Alfa. Ano předimenzovaná příď se při lepším zkoumání odkazuje na alfu 159, zadek je nafouklá Giulietta a profil je z Maseratti, ale jako celek to nepůsobí jako Alfa, ani jako Itálie. Asi napíšu úplnou blbost, ale působí to, jakoby zkusili ve VW nakreslit Alfu pro americký trh. Ale to je můj subjektivní dojem. Za mě skicy Alfy GTA co se zde objevily byly mnohem povedenější a jak stále nespecifikovaně konstatuji: prostě více Alfa.
Tak nevím, ta GTA, co jsi dal odkaz zase vypadá, jak kdyby Alfu dělalo BMW...tedy siluetu. Ale jinak souhlas, prostě tohle není Alfí italský design. prostě zbytečné prolisy, snaha vypadat agresivně, ale až moc okatě. Alfa má být jako Sicilský mafián. Normální člověk, často sympaťák s čertem v těle
No nad tím BMW by se dalo polemizovat, ale uvedl sem to spíše, jako lepší cestu, že se mi to více líbí a blíží se to více Alfě, než tento koncept. Alfa by měla být čistá s klasickými čistými křivkami a liniemi a nepodléhat jednotlivým trendům. Alfy většinu své historie designově vybočovaly, byly více takové... "kulatější, kypřejší", než konkurenční produkce. Když si člověk veme 8C, tak jsou to čisté, jednoduché měkké línie, které vytvářejí jedno z nejkrásnějších aut, co kdy vzniklo, ale neumějí toho potenciálu využít. Giulietta je hezká, ale mohla být lepší, protože teď spíš působí jako auto programově cílené na ženy. Stylisticky se 8C více blíží Mito, ale to nakonec působí tak nějak zdrcle. A když už se na netu objevují články, že více požitku z jízdy dostává člověk v Mazdě a k tomu nesrovnatelnou úroveň spolehlivosti, tak musí Alfa ukázat proč je Alfou a co ten pojem znamená. Protože jestli nová Giulia nebude zábavná a zároveň i spolehlivá, tak Alfa zmizí.
No, já se právě bojím, že jménu dostojí a opět to bude nádherný stroj, s úžasným charizma a duší, který budou všichni ti, co jezdí v šedi německých automobilek obdivovat, jak stojí u krajnice s otevřenou kapotou. To bych Alfě už prostě nepřál.
Myslím, že jsi trochu zaspal dobu.... ale jo, je třeba nechat odbornou veřejnost v domnění, jak nekvalitní šmejdy AR, a Italové obecně, vyrábějí ;-):yes:
Já ale nemluvím o tom, jaká alfa je, já mluvím o tom, jaké má jméno. A to se mnou musíš souhlasit, že stále je vnímána jako poruchová nekvalitní značka.
Asi takto, za poruchovou a nekvalitní značku ji považují ti, jenž o ní a technice obecně mají pouze povrchní znalosti a sázejí na hospodské povídačky. Však támhle Josef ji měl a byl strašnej křáp.... :-!
Aha...třeba celej Top Gear >:D většina motoristických novinářů z GB, DE i ČR....já ti nevím. Nemám o ní špatné mínění, ale ani dobré, prostě super design, parádní stroj, ale vždycky je tam něco odfláknutý. Většinou elektrika.
Podívej, nikomu jeho názor neberu, pouze jsou mi takoví odborníci k smíchu. Za posledních deset let není k podobným úvahám nejmenší důvod. Ale samozřejmě největší znalci Alfy jsou ti, kteří je znají z obrázků >:-[]
Btw. Šašci z Top Gearu jsou odborníci na slovo vzatí 8-s
nebereš, ale jsou ti k smíchu...co třeba trochu respektu i k jinýmu názoru. A ne, Alfu neznám jen z obrázku. Znám jí z toho, že nejde stáhnout okýnko, vydělá se startér a neustále svítí kontrolka airbagu i po vymazání chyby a kontrole všech airbagů. Ale Ok. Já se s tebou nehádám a jak píšu, tak nemluvím o tom, že Alfy nejsou poslední dobou kvalitnější, mluvím o tom, jakou mají pověst...a pověst prodává ;-)
Každý má právo na názor, to nikomu neubírám, respektovat jej však nemusím a může mi být i k smíchu, to se nevylučuje.
O pověsti jsem ti už psal, rádoby odborníků je na celém světě dost a dost... ;-)
Mozes ocurat novinarov. Alebo oni urcuju, ktore auto je spolahlive? Aj ked to tvoje potencialne AR bude spolahlive, tak na to zacnes nadavat, ze nie je?
Je zaujimave, ze pri inej znacke odide spojka, dvojhmota, vstreky, turbo a ono je to vlastne vzdy spolahlive auto, ved sa dokopy nic nestalo.
Ale Alfa ma nahodou hrdzu na podbehu a uz je to uplny srot.
Nezbývá mi než souhlasit, alfa jako taková poruchovostí nijak nevybočuje z průměru, problémem především u starších kousků je dle mého názoru cena údržby ve spojení s neochotou majitelů do auta investovat.... poruchové alfy, které jsem poznala velmi důvěrně měly jediný společný problém, lempla majitele, po změně majitele a následném odstranění problémů vzniklých tím zanedbáním pak sloužily příkladně a bezporuchově....
Jednoznačně, Alfa je auto jako každé jiné a mnohé z problémů jde opravdu na margo majitelů, kterým pravidelný a poctivý servis mnoho neříkal. Se zpřístupněním levných ojetin mládeži to mnohdy dostalo skvělou tečku.... Určitě nehodlám popírat problémy s motory TS, ale v globále lze značku označit za průměrně spolehlivou, v posledních letech bych se nebál říct i lehce nadprůměrnou značku :-)
Tak i TwinSparky při důsledné údržbě nebyly poruchové, ale to, že alfa vypustila do sériové produkce něco tak choulostivého na sebemenší zanedbání údržby, považuju za velkou chybu alfy...nízká cena starších ojetin je problém všech značek s dražší údržbou- racionálně smýšlející člověk si takové auto nepořídí a zarytých fanoušků, kteří budou starší auto udržovat v perfektním stavu je žalostně málo, tak bohužel většina aut skončí v rukou nekompetentních lidí, kteří jezdí dokud to jde a údržbu absolutně neřeší a nemusí to být jenom mládež.... já jsem alfu 156 koupila, když mi bylo 20, ale tím, že jsem fanoušek značky a mám přístup k dílům za velkoobchodní ceny a práci za hubičku (vysloveně, přítel je automechanik), tak jsem jí udržela doteď stále v perfektním stavu (mám jí 5 let), ale nemít takové možnosti, tak bych o alfě raději pouze snila do doby než bych si jí mohla dovolit, než nějakou zdemolovat prasečí údržbou...
U TS byla s rostoucím objemem větší náchylnost k problému. Znám několik dvoulitrů, které díky své konstrukci i přes pravidelnou poctivou údržbu nedopadly nejlépe. Zejména u 156tek je cena na tak nízké úrovni, že dnes plní funkci jako dříve Felicie apod.
Nulovou údržbou však rychle umoříš sebekvalitnější motor, na značce výrobce nezáleží.
Neříkám, že to není pěkný návrh, ale Giulia musí vypadat více jako sedan. Toto je jasné čtyřdveřové kupé - příliš nizká okna, příliš zakulacená střecha, příliš malé převisy atd... Kromě přídě to prostě vypadá spíš jako Maserati a ne jako Alfa ;-\ Mě osobně by se nejvíc líbilo, kdyby na karoserii byly nějaké retro prvky ze starších alfáckých sedanů - ze staré Giuliie, Alfetty, 75 atd.
na mně dojem ghibli s maskou alfy, ale měla-li být tohle cesta alfy, proč ne, hlavně z hlediska markant, horizontálně umístěná přední světla, zadní spojující současné alfy s těmi předchozími, to je o.k. Základní linka může zůstat, když ubude trochu té kupeoidní dramatičnosti, kliková manýra zadních dveří, tak by z toho mohl být pěkný alfa sedan. ;-)
...otevřu ráno zahraniční stránky a co na mě nekoukne... Zbrusu nový pětiletý plán pro AR, kde je představení Giulie (prej bude ale nakonec opět nový jméno) posunutý až na polovinu roku 2016. A další modely údajně budou následovat :-)