Testy
Citroeny ma neberú, ale cactus je imidzovka do práce a po meste by som ho bral.Vyzera dobre klobúk dole.
Hodně stajliš, už jsem jich pár potkal a aspoň zvenku nemám výtky.
Ale chybějící otáčkoměr, to jsme kde, ve Favoritu? ;-\
Ale chybějící otáčkoměr, to jsme kde, ve Favoritu? ;-\
Moja mama jazdí prvým Fordom Ka, tam otáčkomer tiež nenájdeš. A myslíš že jej to chýba? >😁 Staršia generácia odchovaná na Š-120 to proste k životu nepotrebuje >😁 a niekto kto si to auto kúpi predovšetkým preto ako vyzerá to tiež riešiť nebude.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Cactus by som bral vsetkymi dvadsiatimi :yes: Nazivo vyzera velmi pritazlivo a rozhodne ak by na to boli financie, bral by som. Nie je to vsak trochu moc, ten rozdiel spotreby realnej a papierovej? Ano, auto je v zabehu, ale 8 litrov a papierovo 5,6... neviem..
pockaj jak to zacnes zmykat 😉 este budes rad aj za 8 .... ten motor mi pride trosku slaby na taketo auto na 17tkach.... nic v zlom....
ta cena je hodne mimo..... alebo je mozne ze slovenske cenniky su chybne 😉 .... alebo ...ja zle vidim 😉
ta cena je hodne mimo..... alebo je mozne ze slovenske cenniky su chybne 😉 .... alebo ...ja zle vidim 😉
Tys to jel? Já jen, že váží jak Fabie a má i podobně výkonný motor jako HTP a sám si psal, že nejezdí HTP špatně... já s tím souhlasím 😄
:yes: Přesně to jsem si říkal, u fabie no problem , dokonce i 1,0mpi, a tady...A nejen topper.
Fabia je přece jen nižší a lehčí (980 vs. 1070kg), osobně bych čekal i menší jízdní odpory.
Ohledně spotřeby, podmotorované auto je maximálně pro dva, což dokazuje i dospělými dost nepoužitelná zadní lavice (mládež asi protestovat nebude). Aerodynamika je asi necitroenovsky mizerná, takže to na dálnici hrne vzduch před sebou. Jinak si ty osmičky na sto nelze rozumně vysvětlit. Pokusím se jim pomoci se snížením spoteřby v závislosti na zátěži motoru...
Nadpis dokonale sedí. Je pekný a zaujímavý, ale toto auto si zrejme bez klímy nikto nekúpi, takže cena sa šplhá vysoko a to ešte stále s trápnym motorom s vysokou spotrebou, hlukom a biednou dynamikou. (samozrejme rátam aj diaľnicu, toto nie je typické mestské auto). Použiteľná je verzia 81 a cena je už vysoko. Tak to možno aj má byť, len tie reči o prístupnej cene sú v háji ako pri rapide.
zas e😜ert. Proč by měla být použitelná jen verze 81 kW 8-s ?? Tady zas někdo každý den jezdí slevové erzety mezi nákupními centry 8-s 8-s :no:
Medzi RZ nepatrím a patrím medzi fanúšikov kaktusu a bol by som ho schopný kúpiť (mám smart, som schopný úletu) asi preto ma trochu sklamalo, že ak sa k základnej cene pridá klíma (bez nej sa kupujú len dacie a juniory), už je to slušná suma, ale ok, ak by bola tá verzia použiteľná ako napr. leon 1,2 77kw alebo mazda 3 1,5 74 kw, ale tento základný atmotrojkáč je naozaj smutný aj podľa testu (výkon, spotreba, hluk). Ja viem, že niekomu to môže stačiť, ale mám pocit, že je proste kúsok pod mierou a je na tom vidno, že tým motorom a klímou naháňali cenu už od.
A kde si v testu stěžují na hluk či spotřebu? Spotřeba u takovýchto motorů je zcela ovlivněna řidičem a zcela přirozeně - pokud řidič začne požadovat dynamiku, kterou motor nikdy poskytnout nemůže, spotřeba se bude pohybovat klidně na úrovni dvakrát objemnějšího motoru. To ale není vadou motoru.
Takže tobě vlastně vadí cena?! Ok, ano, startovací cena je silně nadstřelená. Jenže při uvedení je to zcela běžné, stačí počkat pár měsíců a cena se usadí. Díky levným řešením si myslím, že má Cactus velký prostor na to, kam cenově padat.
Takže tobě vlastně vadí cena?! Ok, ano, startovací cena je silně nadstřelená. Jenže při uvedení je to zcela běžné, stačí počkat pár měsíců a cena se usadí. Díky levným řešením si myslím, že má Cactus velký prostor na to, kam cenově padat.
No ano vadí mi cena (pri pre mňa použiteľnej verzii) a to ešte stále nemá 6manuál, jednoducho technika ho u mňa zabíja.
Pokiaľ ide o hluk a spotrebu, tak v teste sa uvádza 8 na 100 pri 130 - to je veľa a nie je to žiadne šlapanie na krk a spomína sa aj hluk motora ak chceš trochu života (nie RZ). Ak spustia cenu, potom sa môžeme o niečom baviť, inak by som si nevedel odargumentovať, prečo nekúpiť leona 1,2 - 81 - 13000 e.
Pokiaľ ide o hluk a spotrebu, tak v teste sa uvádza 8 na 100 pri 130 - to je veľa a nie je to žiadne šlapanie na krk a spomína sa aj hluk motora ak chceš trochu života (nie RZ). Ak spustia cenu, potom sa môžeme o niečom baviť, inak by som si nevedel odargumentovať, prečo nekúpiť leona 1,2 - 81 - 13000 e.
Otazka je, preco kupit Leona, ked chces Citroen?
Leon ponuka klasicku koncepciu, nicim nie je zaujimavy. Ked chces velky priestor v malom aute a kopu zaujimavych rieseni, mas Cactus.
Toto tabulkove vyberanie auta je iracionalna tragedia.
Leon ponuka klasicku koncepciu, nicim nie je zaujimavy. Ked chces velky priestor v malom aute a kopu zaujimavych rieseni, mas Cactus.
Toto tabulkove vyberanie auta je iracionalna tragedia.
autá sa nevyberajú len racionálne. Ja som na hečbeky trieda golf (racio), ale nekupujem auto iba pre seba a keď mi niečo cvrnkne do nosa, som schopný kúpiť miesto heču trebárs kaktus, lebo vizuál a zábava mi vyváži jeho hendikepy oproti golfu. Ale momentálne je v základnej cenovej hladine motoricky, jazdne, komfortom golf, leon, mazda, astra tak vysoko nad kakusom, že to nekompenzuje ani kaktusový super zjav.
uz si s cactusom jazdil?
nejazdil a samozrejme chcel som, ale tak zle to vyskladali, že tam nevidím pre mňa použiteľnú konfiguráciu a to nepotrebujem hodinky s vodotryskom, stačí mi 6 manuál (okrem iného by poriešil trochu hluk a spotrebu pri 130), na ten základný trojhrnček tam nemusím ani sadať (neslúžil by len do mesta) a vyššie to je už drahé a ešte stále otázne.
no ale ako potom vieš, kde je nejaké auto jazdne a komfortom,keď si s ním nejazdil? To sa dá z obrázku?
jasné, že treba jazdu, ale aj bez jazdy viem, že tento základný motor je pre mňa nepoužiteľný, isté veci sa zas dajú odvodiť aj bez jazdy. Vyskúšal som mazdu 3 100 koní, 6 stupňov, vyskúšal som leon 77 kw, 6 stupňov (oba v poho) lebo tam je predpoklad, že budú v poho, a skúšať ten základ kaktus ak očakávam parametre leon mazda je fakt zbytočné, ak by som aj mal pochybnosti, tak každý test mi hovorí, že sa nemýlim. Je jasné, že kaktus nasadil základ nižšie (ok, určite si kupcov nájde), ale mňa na taký motor a prevodovku nedostanú. A nehovorím to škodoradostne, skôr naopak.
Záver: fakt ma prešla chuť na skúšobnú aj keď bez skúšobnej len teoretizujem.
Záver: fakt ma prešla chuť na skúšobnú aj keď bez skúšobnej len teoretizujem.
Ta malá atmosféra má dost nepříjemné vnitřní ztráty a navenek poskytuje hnacímu systému dost malý výkon i krouťák. Opravdu nechápu, proč s růstem otáček tak rychle začně padat výkon, ty vnitřní ztráty musí být značné. Ještě by bylo zajímavé mrknout na mapu ŘJ, vyplachování a výfuk, zda se tam neusídlil ekologický troll (zvýšená spotřeba - zvýšené emise) preferující jakýsi sterilní středootáčkový optimální režim s chudou směsí.
"vzhledem k osmilitrové spotřebě vás provoz nevyjde moc draho". není nic lepšího, než dýchavičný motor, co žere jako tank. tomu říkám nabídka >😁 :yes:
k tomu par displejov miesto normalnych budikov a tlacitiek, nedelene sedacky, vyklopne zadne prkinka miesto normalnych okien..... no nekup to 😉 .....
davam cactusu rok... potom zacne klesat tak pekne ako DS5ka
davam cactusu rok... potom zacne klesat tak pekne ako DS5ka
Zasadni chybou celeho auta je absence automaticke prevodovky, ktera u auta urceneho do mesta a prevazne pro zeny je naprosto prirozenou volbou, kterou ovsem Cactus nema. Priserneho robota, ktereho se Francouzi snazi prodavat misto rozumneho automatu, ktery nemaji neberu v potaz.
tych fatalit je tam viacej 😉 ... ale ono clovek zahladeny len na dizajn to u tohto auta lahko prehliadne.... s cim tvorcovia tohto auta rozhodne pocitaju ..... 😉
ty bys na ty tříhrnky dal ještě automat? možná tak k tomu dieslu. navíc ve francouzském pojetí by to automat výkonově už úplně zabil. ale jinak souhlas manuály jsou přežitek.
Proto jsem psal, ze nemaji automat. Samozrejme ze ty staricke Aisiny co ted montuji k vetsim motoracim by tyhle sranda motorky nezvladly. Citroenu chybi nejaka dvojspojka nebo neco takoveho efektivnejsiho i pro male motorace.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Robot v 508 je děsný, doslova.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Řidič prostě jen šlápne na plyn a pak trpí, nevím jakou chybu v tom vidíš.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dobrá automatická převodovka funguje tak, že řidič může klidně držet pedál na podlaze a automat to tam sází s kadencí kulometu. Pokud se třeba i někdo naučí minimalizovat neduhy špatné převodovky, tak to z té převodovky pořád nedělá dobrej automat.
kontroverzne vozitko, uz samotna diskusia to naznacuje.
Asi jedno z mala sucasnych aut, ktore vyzaduje osobny kontakt, kedze sprostredkovany dojem skresluje a cudzie subjektivne hodnotenie neodzrkladuje osobny vkus.
Minimalne za odvahu Citroenu uviest do produkcie inovativny produkt patri :yes😒br />
Okna a nedelene sedacky si pravdepodobne nechali pre facelift 😄
Asi jedno z mala sucasnych aut, ktore vyzaduje osobny kontakt, kedze sprostredkovany dojem skresluje a cudzie subjektivne hodnotenie neodzrkladuje osobny vkus.
Minimalne za odvahu Citroenu uviest do produkcie inovativny produkt patri :yes😒br />
Okna a nedelene sedacky si pravdepodobne nechali pre facelift 😄
Nelíbí se mi.... vadí mi přední maska, kde jsou oddělená a malinkatá světla, stejně jako u nového C4 Picasso.... to jsem si docela liboval, že nynější produkty Citroenu vypadají dobře (C5,C3,C4) a oni to zabíjí timto sci-fi. Mít vůz normální masku a boky vozidla v laku, je to určitě zajímavý crossover.... zlatý C4Aircross.
Interiér je naštěstí normálnější, ale dělená sedadla je mínus, na digitální palubku bych si asi zvykl.
Jo a na živo už jsem ho také viděl, není to lepší 😄
Interiér je naštěstí normálnější, ale dělená sedadla je mínus, na digitální palubku bych si asi zvykl.
Jo a na živo už jsem ho také viděl, není to lepší 😄
Mne sa naopak páči, že Citroen začína byť Citroenom. Teda provokatérom a inovátorom. Minimálne u súčasnej C5, C4 či C3 tento pocit nemám.
suhlas... vyzera divne... plus mnoho kiksov a failov... kde to clovek najmenej potrebuje ( spominam ich vyssie v niekolkych bodoch )
ja som prave pred chvilou prisiel .... cestou som videl tmavy jak noc ... cierny cactus ( predvadzacka polepena ) .... hrozne daco.. zadne svetla malinkate .... predok uplne tupy spodne svetla sa stracaju a nevidno ich... zeby to auto putalo pozornost neviem... v ciernej farbe isto nie..... dokonala hruza ... alebo pre batmana mozno do filmu fajn auto.... ale inak .. nic moc.... v tejto cene je 1000 krajsich a lepsich aut 😉 .... o kvalite citroena tiez radsej pomlcime....
ja som prave pred chvilou prisiel .... cestou som videl tmavy jak noc ... cierny cactus ( predvadzacka polepena ) .... hrozne daco.. zadne svetla malinkate .... predok uplne tupy spodne svetla sa stracaju a nevidno ich... zeby to auto putalo pozornost neviem... v ciernej farbe isto nie..... dokonala hruza ... alebo pre batmana mozno do filmu fajn auto.... ale inak .. nic moc.... v tejto cene je 1000 krajsich a lepsich aut 😉 .... o kvalite citroena tiez radsej pomlcime....
Tu su svetla ake? velke, male? [odkaz]
Batmana mas tu [odkaz] nad tymto si ucvrkavas.
Je neuveritelne..... ake bludy .......dokazes pisat.........ked sa.... ti principialne nejake..... auto .....nepaci.
O kvalite Citroena skutocne radsej pomlc, lebo nemas o tom ani ponatia, zase by si sa len strapnil.
Auto je proporcne uplne ok [odkaz]
Batmana mas tu [odkaz] nad tymto si ucvrkavas.
Je neuveritelne..... ake bludy .......dokazes pisat.........ked sa.... ti principialne nejake..... auto .....nepaci.
O kvalite Citroena skutocne radsej pomlc, lebo nemas o tom ani ponatia, zase by si sa len strapnil.
Auto je proporcne uplne ok [odkaz]
Může se nelíbit, může být předražený, může mít 1000 chyb. Jedno se mu ale upřít nedá - je to osobnost mezi automobily.
Už jen za to by si Cactus zasloužil titul auta roku. Dokazuje, že i s utaženým opaskem se dá vykouzlit auto, které doslova vyzařuje svojí osobitostí. Kde koncern VW předvádí jen zbabělou sázku najisto v podobě Rapidu, tak Citroen doslova srší elánem, nápaditostí a neotřelými řešeními.
Je to pro Citroen značný risk, Cactus totiž balancuje na hraně stylovosti a lowendu, což je asi stejné, jako když chcete z Brna vyjet do Bratislavy i do Prahy zároveň.
Za mě však musím smeknout i před výslednou podobou. Konzerva tohle nikdy nepochopí, ale ten ať si klidně jezdí Rapidem. Interiér je neotřelý, digitalizace v zásadě není na újmu. Přesto tu je jedna zásadní hrubka - nedělené zadní opěradlo, to si opravdu mohli odpustit. Údajně sice ušetřili dost kg, ale tímhle velmi vydatně srazili praktičnost. Ale to je snad jediná věc, která mi přijde přesmíru.
Kde podle mě autor testu střílí zcela vedle, je motorizace. Nevidím jediný důvod, proč by měla zůstávat v C1 a zde působila nepatřičně. Velmi jsem zvědavý v tomto kontextu, co autor napíše o základním litru v nové Fabii >😒] Tahle 1.2 je do města stavěná a 60 kW není na tuhle váhu zrovna málo.
Stejně tak zadní okna, která se vyklápí, nemusí taktéž nutně být na škodu. Díky tomu, že se jen vyklápí, tak ne naproti tomu možné je nechat vyklopené i u zaparkovaného auta, anyž bych měl strach o to, že se mi do vozu někdo vloupá otevřeným oknem, můžu v něm nechat psa atp. Jednoduše to má i své výhody - a pokud mám klimu, tak kdo vlastně vzadu vůbec stáhne okna, že :-!
O tom, že za vozem se zkrátka musíte otočit a nenechá vás chladným, svědčí i tenhle chodec [odkaz] .
Mě nejen že nenechává chladným, ale dokážu se s ním z valné většiny ztotožnit. Takže jen doladit cenu a hurá dobývat Evropu. Je opravdu dobře, že tohle není jen další francouzský Rapid :yes: :yes: :yes:
Už jen za to by si Cactus zasloužil titul auta roku. Dokazuje, že i s utaženým opaskem se dá vykouzlit auto, které doslova vyzařuje svojí osobitostí. Kde koncern VW předvádí jen zbabělou sázku najisto v podobě Rapidu, tak Citroen doslova srší elánem, nápaditostí a neotřelými řešeními.
Je to pro Citroen značný risk, Cactus totiž balancuje na hraně stylovosti a lowendu, což je asi stejné, jako když chcete z Brna vyjet do Bratislavy i do Prahy zároveň.
Za mě však musím smeknout i před výslednou podobou. Konzerva tohle nikdy nepochopí, ale ten ať si klidně jezdí Rapidem. Interiér je neotřelý, digitalizace v zásadě není na újmu. Přesto tu je jedna zásadní hrubka - nedělené zadní opěradlo, to si opravdu mohli odpustit. Údajně sice ušetřili dost kg, ale tímhle velmi vydatně srazili praktičnost. Ale to je snad jediná věc, která mi přijde přesmíru.
Kde podle mě autor testu střílí zcela vedle, je motorizace. Nevidím jediný důvod, proč by měla zůstávat v C1 a zde působila nepatřičně. Velmi jsem zvědavý v tomto kontextu, co autor napíše o základním litru v nové Fabii >😒] Tahle 1.2 je do města stavěná a 60 kW není na tuhle váhu zrovna málo.
Stejně tak zadní okna, která se vyklápí, nemusí taktéž nutně být na škodu. Díky tomu, že se jen vyklápí, tak ne naproti tomu možné je nechat vyklopené i u zaparkovaného auta, anyž bych měl strach o to, že se mi do vozu někdo vloupá otevřeným oknem, můžu v něm nechat psa atp. Jednoduše to má i své výhody - a pokud mám klimu, tak kdo vlastně vzadu vůbec stáhne okna, že :-!
O tom, že za vozem se zkrátka musíte otočit a nenechá vás chladným, svědčí i tenhle chodec [odkaz] .
Mě nejen že nenechává chladným, ale dokážu se s ním z valné většiny ztotožnit. Takže jen doladit cenu a hurá dobývat Evropu. Je opravdu dobře, že tohle není jen další francouzský Rapid :yes: :yes: :yes:
No teda, jak u Rapidu nešlo zadní okna ovládat od řidiče, šlo o průsšvih století, a výklopná Citroenu jsou náhle výhodou...Což o to, mě by to zas tak netrápilo, více mě zaráží věci jako chybějící otáčkoměr nebo teplota chladící kapaliny/oleje. Taková typicky francouzská "inovace" nad kterou zůstává rozum stát.
S tím vzhledem docela souhlasím. Kromě LED pásků, které podle mě k celku nějak nepasují, a nepěkného středového panelu...zajímavá stylovka. A nepřekvapí mě, pokud uspěje.
S tím vzhledem docela souhlasím. Kromě LED pásků, které podle mě k celku nějak nepasují, a nepěkného středového panelu...zajímavá stylovka. A nepřekvapí mě, pokud uspěje.
Víš, zadní okna Rapidu nešla ovládat z místa řidiče, jenže žádný další přínos to nemělo. A poslední větu 6. odstavce nesmíš vytrhávat z kontextu. Rapid se švihadlama vzadu vždy byl, je a bude podle mě v pohodě. KDYŽ už si ale připlatím i za ty zadní okna v elektrice a přesto nejdou stahovat z místa řidiče, tak TO je průser /resp. byl/.
U Cactusu to zcela přirozeně z místa řidiče nejde taktéž, resp. vůbec, jenže z druhé strany to má i ten přínos, který jsem zmiňoval. Quid pro quo. Jasné?
U Cactusu to zcela přirozeně z místa řidiče nejde taktéž, resp. vůbec, jenže z druhé strany to má i ten přínos, který jsem zmiňoval. Quid pro quo. Jasné?
Pootevřít klasické okno můžeš psovi také a ponechat delší dobu na ulici otevřené okno, ať už jakýmkoli systémem, bych si stejně nedovolil. Když si tedy vezmeš zásadní nevýhodu - nic víc než manuálně "pootevřít" v Cactusu jednoduše nejde - připadá mi přínos tohoto řešení naprosto zanedbatelný.
Vubec nechapu spojitost s Rapidem. Jo asi to že obě auda jsou lowendova tedy u Cactusu je to misty dotažene až na same dno např. vičko nadrže na kliček.
Co na tom nechápeš? Rapid je postavený na základech Fabie, přitom de facto konkuruje nižší střední. Cactus je na základech C3 a chce nabídnout alternativu k C4.
Jestli je Cactus dotažený na samé dno, pak Rapid je na tom zcela samém dnu jako Cactus. Co se nádrže na klíček týká, má jej třeba i Altea, takže možná i ta se podle tebe jednou nohou dotýká dna :-!
Jestli je Cactus dotažený na samé dno, pak Rapid je na tom zcela samém dnu jako Cactus. Co se nádrže na klíček týká, má jej třeba i Altea, takže možná i ta se podle tebe jednou nohou dotýká dna :-!
Hm pak jako uživatel ne obdivovatel prosim jednoho Rapida.
To že každy jde jinou designovou cestou ještě neznamena že Rapid je konzerva a Cactus je něco extra. A jen tak mimo nejsou ty auta tak trochu každe jineho zaměřeni ?
No a to vičko nadrže na kliček v kontrastu s digi interierem.....no je to Francouz a u nich se vždy najdou podivnosti.
To že každy jde jinou designovou cestou ještě neznamena že Rapid je konzerva a Cactus je něco extra. A jen tak mimo nejsou ty auta tak trochu každe jineho zaměřeni ?
No a to vičko nadrže na kliček v kontrastu s digi interierem.....no je to Francouz a u nich se vždy najdou podivnosti.
Ale já přeci nikde netvrdím, že je špatně, že Rapid je konzerva.
Myslím, že Rapid i Cactus cílí na stejnou skupinu, byť se zcela rozdílným vkusem. Lidový vůz nabízející na technice malého vozu kus auta navíc.
Víčko nádrže není vůbec v kontrastu s digi interiérem. Digi interiér u Cactusu je tam mmj. z toho důvodu, že je dnes jednoduše levnější ten digitální panel než klasické budíky. A hlavně - víčko nádrže na klíček se bohužel opět dostal do módy. U lowendu typu Cactus nebo Rapid se to ale dá pochopit.
Myslím, že Rapid i Cactus cílí na stejnou skupinu, byť se zcela rozdílným vkusem. Lidový vůz nabízející na technice malého vozu kus auta navíc.
Víčko nádrže není vůbec v kontrastu s digi interiérem. Digi interiér u Cactusu je tam mmj. z toho důvodu, že je dnes jednoduše levnější ten digitální panel než klasické budíky. A hlavně - víčko nádrže na klíček se bohužel opět dostal do módy. U lowendu typu Cactus nebo Rapid se to ale dá pochopit.
Pisete, ze ten trivalec nevibruje... Jsou tim mysleny vibrace prirozene pro trivalce, bez ohledu na otacky, nebo vibrovani auta pri nizsich otackach, ktere by vsak ctyrvalec jiz zvladl?
Tato parodie na auto se snaží být stylovkou, i když ji sláma z bot čouhá. Věřím však, že srdce nejednoho nagelovaného metrosexuála zaplesalo.
U kaktusu vyhrála na plné čáře forma, nad obsahem. Vzhledu se tu podřizuje vše.
Cena? >😁 Šílená. 340 zdaněných kocourkovských rupií za něco bez klimatizace a s atmosférou 1.2, ... prakticky za malé auto >😁
U kaktusu vyhrála na plné čáře forma, nad obsahem. Vzhledu se tu podřizuje vše.
Cena? >😁 Šílená. 340 zdaněných kocourkovských rupií za něco bez klimatizace a s atmosférou 1.2, ... prakticky za malé auto >😁
[odkaz]
mna odradzuje nielen kvalita.... 😉 ... nemam dovod neverit testerom z autoforumu ze to auto skutocne kvalitou ma co dohanat... uz na pohlad z toho auta citit "kvalitativnu bidu"
inak suhlas... obsah tentokrat nebol podstatny.... podstatne bolo pozlatko :yes😒br />
lebo ten obsah skutocne nestoji ani za deravy gros...
test twingaca bude kedy nevie niekto? ..... uz sa tesim na neho 😉 .... opat sa zabavime
mna odradzuje nielen kvalita.... 😉 ... nemam dovod neverit testerom z autoforumu ze to auto skutocne kvalitou ma co dohanat... uz na pohlad z toho auta citit "kvalitativnu bidu"
inak suhlas... obsah tentokrat nebol podstatny.... podstatne bolo pozlatko :yes😒br />
lebo ten obsah skutocne nestoji ani za deravy gros...
test twingaca bude kedy nevie niekto? ..... uz sa tesim na neho 😉 .... opat sa zabavime
zase to plastové onanování 8-s 8-s V porovnání s Rapidem to bude v bledě modrém to samé, takýže žádná výhra, ale při adekvátní ceně přijatelný kompromis.
Jestli má Cactus někde problém, pak v nacenění. Ale je jasné, že než Citroen stihne naskladnit Cactusy, tak bude držet vyšší cenu, aby z novinky vyždímal maximum. Dělají to všichni. Problém by nastal, pokud by Citroen s cenou nešel dolů, o což mít s ohledem na značku strach mít nemusíme :-!
Jestli má Cactus někde problém, pak v nacenění. Ale je jasné, že než Citroen stihne naskladnit Cactusy, tak bude držet vyšší cenu, aby z novinky vyždímal maximum. Dělají to všichni. Problém by nastal, pokud by Citroen s cenou nešel dolů, o což mít s ohledem na značku strach mít nemusíme :-!
Po přečtení testu na autofóru jsem z Cactusu ještě více rozpačitý. Třeba ten Rapid (sorry, jiný příklad mě nenapadá) sice šel cestou výběhové techniky a laciného interiéru, ale člověk aspoň ví, že ergonomicky je vše v pořádku. V Cactusu aby se bál, odkud na něj vyskočí některá ta francouzská úspora či inovace, která mu bude permantentně lézt na nervy. A že jich v Cactusu pár je.
Tak si kúpiš ortodoxný Rapid, každý pekne podľa svojej chuti. Ja som za C-cactus vďačný a je fajn že v dnešnej dobe ešte vznikajú takéto originálne autá. V každom aute ti môže vadiť či už menšia alebo väčšia prkotina. Nemám pocit že v kaktuse ich na teba bude číhať oveľa viac.
No, mě právě příjde, že Francouzi se chtěji lišit za každou cenu. Když dělají ostatní budíky přes volant, tak my je uděláme nad volantem. Když ostatní otáčkoměr, tak my bez. Francouzkého "inovátorství" bych se prostě bál.
no ale na rozdielnu veľkosť ľavého a pravého spätného zrkadla, ako to zaviedol VAG napr. pri Fabii, sa nechytajú. Viď test na auto.cz : "Potisící jsme si naopak zanadávali na zmenšené pravé vnější zpětné zrcátko; vidět v něm není prakticky nic a vřele doufáme, že šetřit tímto způsobem už nikdy nikoho nenapadne. "
Ergonomie Rapidu je přesně v regulích zvyklostí VW, jenže stejně tak i vzhled.
Totéž platí o Cactusu. Je dobře, že si každý může vybrat, co mu sedí. Vyrobit francouzský Rapid by možná byl 100x lehčí úkol, jenže Francouzi si opět řekli NE!
A myslím, že jim to vyšlo náramně. Zásadní chybu nikde nevidím, takže teď jen spárovat se správnou cenou.
Totéž platí o Cactusu. Je dobře, že si každý může vybrat, co mu sedí. Vyrobit francouzský Rapid by možná byl 100x lehčí úkol, jenže Francouzi si opět řekli NE!
A myslím, že jim to vyšlo náramně. Zásadní chybu nikde nevidím, takže teď jen spárovat se správnou cenou.
Kaktus podle mě spadá úplně do jiné kategorie. Konkurence je třeba Capture, 2008 a pod. Škoda zatím takové auto nemá. Yeti je male SUV. Rival Rapidu je spíše c- elysée.
Takže Francouzi řekli ANO.. jenže bohužel jako obvykle je c- elysée podstatně horší se srovnatelnou Škodou.
Takže Francouzi řekli ANO.. jenže bohužel jako obvykle je c- elysée podstatně horší se srovnatelnou Škodou.
Škodovka má predsa Roomster... papamobil.
Každý má své priority. Osobně bych asi nerozdýchal vůz, který mi nehodlá zobrazit ani základní informace o stavu motoru, což považuji za návrat do dob Felicií LX. Pokud je pro někoho přednější se odlišit, mít styl a auto má jen na přesun z A do B, dost možná bude spokojen.
No toto je uplna gycovina. Tak v tomto by som sa hanbil vozit. Bez urazky.
Katastrofa na kolesach. Dizajn katastrofa, motor uplne na *. No nekup to!!! :no: :no: :no: :-!
Katastrofa na kolesach. Dizajn katastrofa, motor uplne na *. No nekup to!!! :no: :no: :no: :-!
Touha odlišit se je super a já ji neodsuzuji, ale pokud na to nemá člověk peníze, stejně se spíš ztrapní.
Já vidím Golfa VII jako 100x lepší řešení. Pokud se vybaví Bixenony a optimálními koly, je z něho za rozumné peníze opravdu solidní auto na každý den a každou situaci.
:-!
Já vidím Golfa VII jako 100x lepší řešení. Pokud se vybaví Bixenony a optimálními koly, je z něho za rozumné peníze opravdu solidní auto na každý den a každou situaci.
:-!
S 1/3 vyssou cenou...a to sa oplati! >😒]
320 a 360tis u nás v čr neni 1/3 >😒]
S bixenonami, ktore su len v druhom stupni vybavy a 17" kolesami vychadza na min. 488tis. ...alebo nepamatas, o com si pisal o prispevok vyssie? >😁 To je dokonca o stipku viac, nez 1/3.
Jasné, ale srovnejme holý kaktus a holý G7.
Že jsem doporučil, co přikůpit, je možná zavádějící.
BTW za měsíc mi přijde Golf R a jeden z důvodů, proč jsem si ho jako denní auto zvolil, je právě jeho decentnost bez výstřelků. A MTM modul tomu dá korunu
>😁
Že jsem doporučil, co přikůpit, je možná zavádějící.
BTW za měsíc mi přijde Golf R a jeden z důvodů, proč jsem si ho jako denní auto zvolil, je právě jeho decentnost bez výstřelků. A MTM modul tomu dá korunu
>😁
Preco by mal dakto chciet Golf v zaklade, co vyzera ako social kchar pre treti svet?
Cactus uz v zaklade na ulici zaujme.
Kym Golf nie je v Highline, kope tretiu ligu, to je jeho problem, preco opticky nejde zrovnat zaklad a zaklad.
Cactus uz v zaklade na ulici zaujme.
Kym Golf nie je v Highline, kope tretiu ligu, to je jeho problem, preco opticky nejde zrovnat zaklad a zaklad.
Pokud řešíš jen, jak co vypadá a koupíš si pak technologicky zastaralou plechovku, Tvá volba. Já jsem spíš na to, co je uvnitř.
Dizajn riesis v prvom prispevku. Odhladnuc od toho, " technologicky zastaralou plechovku" je totalny blabol. Golf ponukne sirsie moznosti dokupenia individualnej vybavy, to vsak neznamena, ze je modernejsi a lepsi, omg.
Jak myslíš, zaslepený jsi dost 😄
O zaslepenosti urcite nieco vies z vybornej vlastnej skusenosti 😄
To je fuk, je hlavně potrěba si svůj fail při výběru správně odůvodnit >😒]
Vzhledem k tomu, že víš vše nejlíp, se Tě jen zeptám na jednu takovou maličkost.
Proč je VW i přes vyšší cenovou hladinu o tolik uspěšnější firma, než jakákoliv francouzská fabrika na auta a to jak co do prodaných kusů, tak ziskovosti? A předesílám, že argumenty typu "lepší reklama, vymyté mozky, nebo jakýkoliv jiný podvod" mně jen rozesmějí 😉
Vzhledem k tomu, že víš vše nejlíp, se Tě jen zeptám na jednu takovou maličkost.
Proč je VW i přes vyšší cenovou hladinu o tolik uspěšnější firma, než jakákoliv francouzská fabrika na auta a to jak co do prodaných kusů, tak ziskovosti? A předesílám, že argumenty typu "lepší reklama, vymyté mozky, nebo jakýkoliv jiný podvod" mně jen rozesmějí 😉
Neviem co chces pocut, ked ty mas v tom uplne jasno (natvrdo zaslepeno) bez ohladu na to, co sa ti napise.
Uz myslienka: "Touha odlišit se je super a já ji neodsuzuji, ale pokud na to nemá člověk peníze, stejně se spíš ztrapní. je uplna mimonska debilovina a ukazka vymytosti, ci uz reklamou, ci cimkolvek dalsim.
Ty mas VW a alternativy neexistuju.
Uz myslienka: "Touha odlišit se je super a já ji neodsuzuji, ale pokud na to nemá člověk peníze, stejně se spíš ztrapní. je uplna mimonska debilovina a ukazka vymytosti, ci uz reklamou, ci cimkolvek dalsim.
Ty mas VW a alternativy neexistuju.
Já mám Nissan GT-R, 435xi M performance a čekám na Golfa R navíc od MTM. V čem jsem zaslepen?
Rencka jsem kdysi měl a byla to chyba.
Asi ale i přes to Tvé mé zaslepení tajně chápeš, proč do mé garáže francouz nesmí...
Btw, ten Golf má plnit funkci everyday káry a věř mi, že míň problémové auto s podobnými parametry a v této cenové relaci nenajdeš. Navíc 5ti letá záruka za 4100Kč to jen pečetí :-!
Rencka jsem kdysi měl a byla to chyba.
Asi ale i přes to Tvé mé zaslepení tajně chápeš, proč do mé garáže francouz nesmí...
Btw, ten Golf má plnit funkci everyday káry a věř mi, že míň problémové auto s podobnými parametry a v této cenové relaci nenajdeš. Navíc 5ti letá záruka za 4100Kč to jen pečetí :-!
"Asi ale i přes to Tvé mé zaslepení tajně chápeš, proč do mé garáže francouz nesmí..." ...a sme doma.
Mozes mat doma aj Zondu, mne je to egal.
Dosli sme k jadru pudla a averziu to vysvetluje. Ked ich principialne za zaklade XY rokov starej skusenosti nemas rad, este to neznamena, ze su zle, detto Kaktusss.
Mozes mat doma aj Zondu, mne je to egal.
Dosli sme k jadru pudla a averziu to vysvetluje. Ked ich principialne za zaklade XY rokov starej skusenosti nemas rad, este to neznamena, ze su zle, detto Kaktusss.
Kdybys jen tušil, co je EGAL mně :-!
Mimochodem, averze je silné slovo. Prostě mně tihle frantíci nezajímají stejně jako ***até a fousaté baby, ale proti gustu... >😁
Mimochodem, averze je silné slovo. Prostě mně tihle frantíci nezajímají stejně jako ***até a fousaté baby, ale proti gustu... >😁
nerozumiem, prečo niekto, komu sú francúzske autá egal, ako sám píše, príde diskutovať pod článok o francúzskom aute.
No koneec >😁
Tak som práve zistil, že ty si Hufnágl >😁 Žijúca legenda na pôvodnom okrovo žltom auto.cz! A ja som si fakt myslel, že si tunil a tunil, až si nakoniec niečo obmotal okolo stromu. Tak vitaj medzi živými :yes:
Tak som práve zistil, že ty si Hufnágl >😁 Žijúca legenda na pôvodnom okrovo žltom auto.cz! A ja som si fakt myslel, že si tunil a tunil, až si nakoniec niečo obmotal okolo stromu. Tak vitaj medzi živými :yes:
Přesně tak. On už ten Rapid ktery je tu zmiňen je vic auto natož G7. A pokud jsem chlap ktery rad auta tak se rozhodně nebudu řidit tim že se musim lišit za každou cenu.
Bohužel většina se rozhoduje podle vzhledu a nějake vlastnosti auta moc neřeši. Navic Cactus se mi muže v realu velmi libit ale jako chlap bych v tomle opravdu jezdit nechtěl.
Bohužel většina se rozhoduje podle vzhledu a nějake vlastnosti auta moc neřeši. Navic Cactus se mi muže v realu velmi libit ale jako chlap bych v tomle opravdu jezdit nechtěl.
Pokial mas problem soferovat nejake auto, lebo narusuje tvoju "chlapsku integritu", to nie si vobec chlap >😁
I když vlastně souhlasím s makovníkem, miromena se musím zastat.
Auto mimo jiné hlavní parametry umí plnit jakýsi obraz o majiteli a je dobré vybírat také podle toho, co o Tobě vůz vypovídá. Tím nemyslím pozérství, ale poselství.
Když jsem měl Juke 1.6 Dig-T, kašlal jsem na to, jak v něm vypadám, ale znovu už bych to neudělal >😁
Auto mimo jiné hlavní parametry umí plnit jakýsi obraz o majiteli a je dobré vybírat také podle toho, co o Tobě vůz vypovídá. Tím nemyslím pozérství, ale poselství.
Když jsem měl Juke 1.6 Dig-T, kašlal jsem na to, jak v něm vypadám, ale znovu už bych to neudělal >😁
je jedna z mála věcí, které u auta vyžaduji. Ok, dá se jezdit bez, ale to předpokládá mít vypnutý rádio, jinak není slyšet motor. Nebo mít automat - klasický nebo dvouspojku, roboty jsou úplně nanic.
Citroenu se daří prodávat jako novinku něco, co bylo dřív defakto běžné - dnes bohužel boční a nárazníkové otěrové lišty z aut zmizely, asi kvůli designu. Airbump možná bude za pár let průšvih - UV záření ve spojení s vodou, solí, chemií dokáže s většinou měkkých porézních plastů dost zacvičit.
Mám rád auta, kde jsou nějaké funkční inovace ale Cactus je stavěný spíš na efekt. Koncept SUV si přímo říká o stavitelný hydro podvozek, který dřív Citroen uměl dávat i do menších aut a mohl by jím ospravedlnit vysokou cenu. Na dálnici by SUV sedělo nízko a snižovalo (hodně vysokou) spotřebu, ve městě by bylo auto vysoko kvůli přehledu. To by mělo smysl. Takhle je to jen drahý módní doplněk pro metrosexuály. Ostatní vezmou ze stejné kategorie třeba Duster - stojí 249 tisíc s lepším motorem, za 324 tisíc může mít klidně 125 koní a hodně solidní výbavu včetně klimy.
Citroenu se daří prodávat jako novinku něco, co bylo dřív defakto běžné - dnes bohužel boční a nárazníkové otěrové lišty z aut zmizely, asi kvůli designu. Airbump možná bude za pár let průšvih - UV záření ve spojení s vodou, solí, chemií dokáže s většinou měkkých porézních plastů dost zacvičit.
Mám rád auta, kde jsou nějaké funkční inovace ale Cactus je stavěný spíš na efekt. Koncept SUV si přímo říká o stavitelný hydro podvozek, který dřív Citroen uměl dávat i do menších aut a mohl by jím ospravedlnit vysokou cenu. Na dálnici by SUV sedělo nízko a snižovalo (hodně vysokou) spotřebu, ve městě by bylo auto vysoko kvůli přehledu. To by mělo smysl. Takhle je to jen drahý módní doplněk pro metrosexuály. Ostatní vezmou ze stejné kategorie třeba Duster - stojí 249 tisíc s lepším motorem, za 324 tisíc může mít klidně 125 koní a hodně solidní výbavu včetně klimy.
Kolko si s Dusterom najazdil? Ved to je kostitras. V 130 na dialnici nepočuješ spolujazdca, lebo všetko drnčí, to je snad z bakelitu ten interiér. Kolko by za to mali pytat? A toto ani nekomentujem: [odkaz]
Podle testu je na dálnici hluk i v předraženém Cactusu. Prostě na dálnici není vysoké auto s mizernou aerodynamikou vhodné, k tomu nejsou SUV určená. Tak v čem je Cactus o tolik lepší? Žere podobně, je malý, má slabší základní motor, nemá otáčkoměr. Odkazovaný test je nesmysl - v Něměcku prostě Dacii nesnáší, takže zničit standardní převodovku asi nebyl problém. Víme jak se jim podařilo převrátit Logan... Mám najeto něco s Loganem MCV - motor 1.6, tahá často těžký karavan. Až neuvěřitelně málo s tím karavanem žere. Porucha jen jedna hned po koupi - vyskočilo chybně namontované lanko plynu, opraveno, od té doby bez poruchy, jen běžná údržba. Za cenu Cactusu bych si raději vzal Duster 4x4.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Odpad? A co je potom předražený Rapid z výběhových dílů? Není tady přání otcem myšlenky? Jasně, v Dusteru 1,6 žere, ale asi ne víc než ten poddimenzovaný motor v Cactusu. Prostě vysoké auto bude žrát vždy. U Dacie se to dá řešit levnou tovární zástavbou LPG. Ani diesel už tolik nepomůže - díky DPF šla spotřeba dieselů prudce nahoru ať už se oficiálně tvrdí cokoliv. V tom MCV ani ta 1.6 nežere moc, protože je to dlouhé, celkem nízké auto. Jestli myslíš 1,6 VTi co je v C4, tak to souhlas, C4 měl otec jako služebku a fakt si brala málo na to jak jela.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hranatý volant, to je inovace 😄 Stejně jako laciný displej z mobilu místo výrobně drahých analogových ukazatelů. Prý když se zasekne, stačí zaráz zmáčknout pravý blinkr, klakson a naplno plyn, potom se restartuje 😄 Zlevnit výrobu a ještě to prodat jako něco exkluzivního za vyšší cenu, to je snem všech e😜ertů na "katování kostů". Podobně je to třeba s LED v denním svícení a zadních světlech - dnes už je výrobní cena na úrovni světel se žárovkami, dokonce se díky menšímu příkonu trochu ušetří, ale stejně jsou LED vydávány za cosi exkluzivního a tím pádem neúměrně drahého...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
LEDky skutocne su drahsie na vyrobu, pozri si kolko stoji automotive cip LED. To nie su led, co si kupis u radioamatera. [odkaz]
Auto LED su drahsie, nez bezna ziarovka za 30centov, ci 9Kc [odkaz]
Navyse maju narocnejsiu optiku kvoli malej svietivej ploche a potrebuju aj chladit.
Vyrobit 6" LCD panel pre podmienky v aute, ktore su narocnejsie nez tie pre telefon, stoji cca 20-25USD. Co myslis, kolko stoji kus plastu klasickeho budika a dva mini krokove motory?
Auto LED su drahsie, nez bezna ziarovka za 30centov, ci 9Kc [odkaz]
Navyse maju narocnejsiu optiku kvoli malej svietivej ploche a potrebuju aj chladit.
Vyrobit 6" LCD panel pre podmienky v aute, ktore su narocnejsie nez tie pre telefon, stoji cca 20-25USD. Co myslis, kolko stoji kus plastu klasickeho budika a dva mini krokove motory?
Nesmíš se dívat na ceny pro běžné koncáky nebo maloodběratele co najdeš oficiálně na webu, brácha dělá v osvětlovací LED technice, jsou i oficiální dovozci a nákupka z Číny je tak směšná, že jen na marži při prodeji v EU dělají ročně zisk ve *milionech. Stejné je to s těmi oficiálně "drahými" auto ledkami, pro výrobce s odběrem v milionech kusů jsou skoro zadarmo. Vylisovat optiku pro žárovku nebo LEDku je prašť jak uhoď. A většina se uchladí v pohodě tišťákem - kvůli životnosti stejně nemůžou valit na maximální výkon aby se hned nevypálily a na nižší se zdaleka tolik nehřejí.
Stejně IPS LCD nebo OLED panely. Jsou technicky stejné jako v mobilech, protože pro auta prostě žádná "speciální" technologie displejů není, akorát napájecí část musí být jinak navržená, s odolnějšími a jinak rozmístěnými součástkami kvůli vysokým teplotám. I tak to bude asi zdroj problémů - bude hodně záležet na kvalitě návrhů desek.
Stejně IPS LCD nebo OLED panely. Jsou technicky stejné jako v mobilech, protože pro auta prostě žádná "speciální" technologie displejů není, akorát napájecí část musí být jinak navržená, s odolnějšími a jinak rozmístěnými součástkami kvůli vysokým teplotám. I tak to bude asi zdroj problémů - bude hodně záležet na kvalitě návrhů desek.
Ked poznas len LED pasiky na podsvietenie interieru, ci vymenu par ziarovociek v interieri a tuningove veci, tak sa necudujem, ze sa ti to zda lacne.
Vykonove LED v hlavnych svetlometoch su napajane prudovym zdrojom s prudom cca 1-2A podla typu, pricom napatie je ca 14-19V, zase podla typu. Ked ich zapojis len s holym PCB, zasvietia a hned zadymia.
Su chladene hlinikovym chladicom a ventilatorom.
Navyse v spojitosti s LED sa pouziva natacanie a aktivne clony na prepinanie a smerovanie svetelneho luca, kde jednak potrebujes elektroniku a tiez motory na klapky.
Zadne LED potrebuju tiez pasiv, inak by uhoreli.
LED nie je napajana znizenym napatim >😁 nema dostatocnu svietivost. Kazda je napajana norminalnym napatim.
Napr. takyto obycajny pasik [odkaz] napajany s 9.5V moze svietit len par sekund, lebo sa zahrieva. Na dlhodobe svietenie potrebuje chladic aspon velkosti vlastneho PCB a 2cm hruby, na nominalne napatie potrebuje asi 3x taky velky chladic.
Vykonove LED v hlavnych svetlometoch su napajane prudovym zdrojom s prudom cca 1-2A podla typu, pricom napatie je ca 14-19V, zase podla typu. Ked ich zapojis len s holym PCB, zasvietia a hned zadymia.
Su chladene hlinikovym chladicom a ventilatorom.
Navyse v spojitosti s LED sa pouziva natacanie a aktivne clony na prepinanie a smerovanie svetelneho luca, kde jednak potrebujes elektroniku a tiez motory na klapky.
Zadne LED potrebuju tiez pasiv, inak by uhoreli.
LED nie je napajana znizenym napatim >😁 nema dostatocnu svietivost. Kazda je napajana norminalnym napatim.
Napr. takyto obycajny pasik [odkaz] napajany s 9.5V moze svietit len par sekund, lebo sa zahrieva. Na dlhodobe svietenie potrebuje chladic aspon velkosti vlastneho PCB a 2cm hruby, na nominalne napatie potrebuje asi 3x taky velky chladic.
Nepíšu o LED předních potkávačkách, to je výkonově něco úplně jiného než LED pro denní svícení a LED světla vzadu. Zatížením LED ovlivňuješ její životnost, tak to prostě je. A jestli změníš napětí nebo LED rychle cyklicky bliká na vyšším napětí, to už je celkem jedno. Další věc je, že záleží i na kvalitě polovodiče - horší polovodič, vetší zahřívání. V praxi se potom vybere finančně nejvhodnější kombinace - buď víc slabších LED nebo méně silnějších líp chlazených a celkově se potom dosáhne požadovaného světelného toku. Nákupka LED ve velkém počtu velkoobchodně přímo od výrobce je skutečně hodně nízká, takže rozšíření LED světel pro denní svícení a zadní svítilny nic nebrání. Resp. brání tomu snaha výrobců dělat z toho něco "exkluzivního" za co si budou moct říct o hodně peněz navíc, nebo možná hloupost jejich nákupčích, kteří se nedokážou dohodnout přímo s výrobcem a kupují od prostředníků.
tohle je jedno z opravdu mala aut co me v posledni dobe nadchlo.. krasny design a spoustu zajimavych reseni co asi maji potencial(vaha=cesta k usporam, dobre vyuzite misto), airbag na strese, nekomu vadi ze to ma vzadu vyklopna okna jen? no a? mam tridverak kde vzadu okna otevrit nejdou vubec a ziju a v dnesni dobe klimatizaci stejne vetsina lidi podle me ani nevetra. co by mi vadilo je nedelene zadni operadlo, to bude v cechach asi problem a otackomer, ve spouste aut co jsem mel taky nebyl ale otazka jak je motor odhlucnen takze neumim rici jestli bych se s tim zil. myslim ze cena spadna o hodne nize az bude starsi.. no pral bych si abych jich potkaval hodne.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Konecne auto, ktere ma napad a neni to jenom kus plechu. Mozna je trochu drazsi nez bych cekal, ale pokud importer vypise akci aspon 20-30 tis. Slevu, tak by to bylo OK.
Dělená sedadla budou od roku 2015.
[odkaz]
Škoda, že to nebylo uvedeno v článku, když je to zmíněno jako negativum 😉
[odkaz]
Škoda, že to nebylo uvedeno v článku, když je to zmíněno jako negativum 😉
Cactus je v dnešní automobilové šedi jako doušek živé vody 😄 :yes: Výrobce by ale měl co nejrychleji začít nabízet (alespoň na přání) dělené zadní sedadlo, otáčkoměr a poctivou automatickou převodovkou nebo dvouspojku. Jinak design hodnotím jako mimořádně extravagantní, ale zdařilý, nestahovatelná zadní boční okna jsem ochoten zkousnout. Cena je ale (doufejme že jen zatím) dost přestřelená. Základ by měl začínat těsně pod 300 000 Kč, ale to je asi stejně jen otázka času 😉
Dělená sedadla jen překážejí a jsou na draka. Nikdy jsem je nevyužil a vždy na ně pořádně nadávám, když je demontuji a montuji, když potřebuji převážet např. kola. Podle mě stačí mít otevíratelné okno u řidiče, max. spolujezdce. Venku je špína, smrad, hluk aj., tak proč jezdit s otevřenými okny. Prostor v Kaktusu je pocitově daleko větší než třeba v Oktávii, kdo nevěří, ať [odkaz]
Mám 2 m a neměl jsem problém, a to ani jako v Oktávii, kdy se často snažím zapnout pás do úchytu spolujezdce, protože ten můj mám jaksi pod zadkem. Cena Kaktusu je nižší než u Fábie nebo Oktávie a je možno ji snížit až o 40.000 Kč, jako u každého Citroenu. Kdo zná škodovky, při zkušební jízdě v Kaktusu si bude myslet, že ohluchl. Radím, vykašlat se na pomluvy na www.autoškoda.cz a využít odkaz nahoře.
Mám 2 m a neměl jsem problém, a to ani jako v Oktávii, kdy se často snažím zapnout pás do úchytu spolujezdce, protože ten můj mám jaksi pod zadkem. Cena Kaktusu je nižší než u Fábie nebo Oktávie a je možno ji snížit až o 40.000 Kč, jako u každého Citroenu. Kdo zná škodovky, při zkušební jízdě v Kaktusu si bude myslet, že ohluchl. Radím, vykašlat se na pomluvy na www.autoškoda.cz a využít odkaz nahoře.
Taky jsem si říkal, ale když jsem ho v pondělí projel, můj názor je, že Fabia II za stejnou cenu nemá proti Cactusu kupujícímu moc co nabídnout.
329 je opravdové holátko, bez klimatizace atd. U Cactusu vidím jako takřka nutnost 1.2T, jenže to je v základu přes 400... pořád s pětikvaltem...
Fabia asi nabídne lepší jízdní vlastnosti, lepší ergonomii a více dynamiky. Ale když ho miluješ...
SK: Stile 12,290 € / biela Banquise 0€ / žltá Hello 300€ / čierna perleť Obsidien 500€ / biela perleť Nacré 680€ / AC 900 €
CZ: Stile 329.900 Kč / biela 5.000 Kč / žltá 0 Kč / čp 13.500 Kč /bp 18.000 Kč / AC 20.000 Kč
😱 Stile 15.140€ / biela 0€ / žltá 250€ / čp 500€ / bp 700€ / AC 990€
A: Stile 13.490€ / biela 0€ / žltá 258€ / čp 510€ / bp 689€/ AC 984 €
F: Live 15.200€ / biela 0€ / žltá 300€ / čp 550€ / bp 730€ / AC 1000€
E: Live 15.900€ / biela 150€ / žltá 400€ / čp 400€ / bp 550€ / AC + Bluetooth 1200€
P: Live 17.357€ / biela 150€ / žltá 0€ / čp 400€ / bp 600€ / AC + Bluetooth 1070€
NL: Live 16.240€ / biela 0€ / žltá 250€ / čp 590€ / bp nie je / AC 1.300€
I: Feel 17.000€ / biela 300€ / žltá 300€ / čp 600€ / bp 800€ / AC 0€
Celkom sranda, na to že sme vlastne jedna Európa, nie?
Mimochodem, nedávno jsem po delší době potkal Káčko... je škoda že jich nejezdí víc, to auto má něco do sebe.
Plus je to polovičná "911-tka" 😉
1. chybajuci otackomer
2. vysoka cena za relativne slabe auto
3. pochybne kratkozivotnostne displeje miesto budikov
4. rozporuplny dizajn ( nepisem ze zkaredy... ale do krasy ma tiez daleko )
5. vyduchy ventilacie na konzole kdesi pod volantom pri kolene
6. nedelene zadne sedacky ( u rodinneho auta fatalita )
7. len vyklopne zadne okna miesto klasickych okien ( hodne velky kiks zrovna u rodinneho auta kde vzadu budu deti )
urcite sa najde viac veci.... to len tak narychlo.......
kaktusa som uz videl.... mna osobne nezaujal... rozhodne by som sa v podobnej cene poobzeral skor po nissane juke alebo kii soul..... alebo na rodinne ucely moze byt zaujamvy aj fiat 500L ... je tiez pekny napadity... ale cactus by v mojom vybere rozhodne nebol.... moj pohlad
Nedelené sedadlá, to beriem, tam nemuseli šetriť.
Kratka zivotnost displejov je blud. Ked mas nahodou stary telefon s LCD, ci starsi LCD monitor, mozno by si to vedel.
Vyduchy ventilacie pri kolenach su tiez OK, ventilacia nema dut priamo do ksichtu.
Vyklopne okna v spojitosti s detmi su tiez OK, nemozu vypadnut za ziadnych okolnosti, ked napr. zabudnes zamknut otvaranie okien, nehovoriac o svihadlach, ktore zamknut nejde.
1. máš tam asistenta radenia, mnohými ľuďom aj tak otáčkomer nič nehovorí
2. je to novinka, čochvíľa padne dole
3. o dispejoch si to môžeš myslieť, ale určite nie sú z vietnamskej tržnice, takže určite zvládnu široký teplotný rozsah, inak by tam neboli
4. každému sa páči niečo iné, to je v poriadku
5. designový prvok, ak budú funkčné nie je čo riešiť. Ja bez tak preferujem, tzv. americké riešenie kedy na teba nefúka priamo studený alebo teplý vzduch. Ak to majú poriešené takto prečo nie?
6. Mno toto je uhol pohľadu, poznám mnohých ľudí, ktorí si za delené zadné sedačky dokonca priplatili ale sklopené oddelene ich mali len keď nahadzovali/zhadzovali poťahy >😁 U nákupnej tašky do mesta to ako veľký problém nevidím.
7. Čo ty máš stále s tými zadnými oknami? Deti nemáš, takže toto radšej nekomentuj. Vieš aké sú deti? Ak majú možnosť tak to budú chcieť stále sťahovať a vyťahovať, poprípade skúšať sa vzkláňať najlepšie za jazdy z okna , takže nakoniec tam na svojich dverách stlačíš taký gombík a budeš všetky okná ovládať sám, prípadne pri kľučkových modeloch ich rovno odmontuješ >😁 Deti potrebujú hlavne sedieť vyššie a vidieť von, otváranie je pre ne len hračka. >😁