Ekonomika
Prosím opravte si, cituji😒br />
"....... že vedle standardního pohonu všech kol bude později pro většinu motorů dostupná také čtyřkolka, ....... "
😉
"....... že vedle standardního pohonu všech kol bude později pro většinu motorů dostupná také čtyřkolka, ....... "
😉
Gro prodeju budou tvorit dieslove motorizace a tu si Jaguar nastavil cenu docela ambiciozne. Zaklad 320d je pod 950tis, u jaguaru jsme temer o 100tis vys. a to se bavime o slabsim voze.
Inu sam jsem zvedav zda a cim si to jaguar obhaji.
A jeste dodam: verze XE S jednoduse vypada famozne. :yes:
Inu sam jsem zvedav zda a cim si to jaguar obhaji.
A jeste dodam: verze XE S jednoduse vypada famozne. :yes:
Až budou kompletní specifikace i s podrobnějším rozpisem výbavy, tak se ukáže. Jelikož základní výbava BMW 320d toho nenabízí tolik, takže dovybavit se na úroveň základu XE může stát oněch 100K. Například zmíněná automatická klimatizace je v BMW za příplatek. Jinak výkonový rozdíl 4 koně mi nepřijde tak markantní, když se bavíme o verzi 2.0 Diesel 180.
Jinak souhlasím, že vypadá moc dobře. Možná by ty zadní světla nemusela být tak velká, ale to už je jen drobnost.
Jinak souhlasím, že vypadá moc dobře. Možná by ty zadní světla nemusela být tak velká, ale to už je jen drobnost.
Do vybav zatim moc nevidime, pravda, ale ani ten popis zakladu u Jaguaru obsahujici krom te AC uz jen asistenty moc nadeji nedava (taky by slo mezi premii o raritu). Ad vykon, ten zminuju bo F30 ceka FL a s tim i odchod N47 a prichod B47 ktery je v inkarnaci 20d laden na 140kw. 10k clovek furt nepozna, ale tady uz jde o symboliku a byt drazsi a slabsi nehraje jaguaru do karet.
Navíc BMW umí ty kW obvykle dost efektivně konvertovat do reálné dynamiky...
:yes😒br />
PS: nechci říct že to Jaguar neumí, spíš jen to, že ten rozdíl co je na papíře tam nejspíš bude i v reálu.
:yes😒br />
PS: nechci říct že to Jaguar neumí, spíš jen to, že ten rozdíl co je na papíře tam nejspíš bude i v reálu.
Pravda, na tu obměnu jsem zapomněl. Na papíře to asi bude vypadat hůř, ale zase na tom stejném papíře bude nejspíš o něco málo menší spotřeba. Osobně bych si tipoval, že jako nováček(v segmentu), se Jaguar musí zkusit nabídnout něco navíc. Jméno je fajn, ale v současný pozici musí dát nějakou dobrou nabídku aby se lidi odklonili od D3. Tudíž bych u vstupního modelu čekal, dobrý poměr ceny a výkonu.
Až na trošku nehezký chod, jsou ty motory N47 fajn a trojky s nimi jezdí moc dobře. Není divu, že se s nimi prodávají tak dobře.
Až na trošku nehezký chod, jsou ty motory N47 fajn a trojky s nimi jezdí moc dobře. Není divu, že se s nimi prodávají tak dobře.
Na webe [odkaz] nájdete konfigurátor, niektoré položky ešte nie sú nacenené, ale je možné spraviť si obraz a pozrieť si jednotlivé výbavy. Ja som si už svoj poskladal, ak sa niekomu chce, porovnávajte to s D3 😄
Auto i cena mile překvapují. Motorové portfólio potvrzuje aktuální a zejména budoucí třídní status - dva litry jako prémiová norma. Fajn je, že jaguar nabízí i top model. Asi není nutno šilhat výhradně po něm, ale z kvalitativní třídní podstaty právě existence této verze potvrzuje pevné postavení Jaguaru ve střední prémiové třídě. Motorová výkonová nabídka je akceptovatelná celá. Optimální cenu (zda-li vůbec něco takového vlastně existuje) bych u daného modelu považoval někde kolem koncových jedna dva/tři. Je ovšem nutno započítat příhoz k jakémukoliv základu, to je jasné, avšak i tak lze malého jaguára nakonfigurovat k vlastní výrazné spokojenosti. A navíc, při tušené vyjednávací velkorysosti prodejce je možná těch jednadva skutečným odrazem realizovaného snu v garáži.
Když tak na XE znovu koukám, je to trefa. Zejména boční linie, to je dokonalá parádička. Ve třídě je však tvrdě konkurenčně našlapáno, nového jaguára přesto vnímám jako vizuální třídní (spolu)elitu :yes:
Když tak na XE znovu koukám, je to trefa. Zejména boční linie, to je dokonalá parádička. Ve třídě je však tvrdě konkurenčně našlapáno, nového jaguára přesto vnímám jako vizuální třídní (spolu)elitu :yes:
V konfigurátoru co linkuje kolega výše jsem si chvíli hrál a je nutné počítat dle výbavy i s příplatkem za xenony s tím LED pruhem, bez toho to není ono. Takže dostat se na těch 1,3 nebude problém ani při skromnější konfiguraci.
a svou cenu si bez problému obhájí. Auto postavené z hliníku a hořčíku jako dosud jen auta o dvě třídy výše, těžko může být, byť i jen v základní specifikaci, pod mega.
Cena podle me mela zacinat na 900k. Jasne, uz v zakladu je navi a blabla, presto Jag po dlouhy dobe v nizsi stredni. Cekal jsem dovozcovskej jemnocit, ale ten se evidentne dostavi az v showroomu.
Jedina vytecna cena je za kompresor V6.
Jedina vytecna cena je za kompresor V6.
No v nižší střední by těch 900k odpovídalo 😉
Auto postavené z hliníku ve střední třídě mi přijde v základu přes mega OK, jemnocit lze očekávat právě u těch vyšších motorizací/výbav, naopak "dole" podle mě moc prostoru nemají, to auto není výrobně levná záležitost, prostě žádná levná "plechovka". 😄
Auto postavené z hliníku ve střední třídě mi přijde v základu přes mega OK, jemnocit lze očekávat právě u těch vyšších motorizací/výbav, naopak "dole" podle mě moc prostoru nemají, to auto není výrobně levná záležitost, prostě žádná levná "plechovka". 😄
Uvidime nakolik si zachoval jizdni vlastnosti vetsich modelu a zda-li se najde dost lidi co to oceni. Uspech Ghibli ale napovida, ze se da stale jeste prorazit i pres libivej design. A ten je u XE jeste lepsi.
K autu se bohuzel nikdo realne do konce jara nedostane, pak se bude lamat chleba 😉
K autu se bohuzel nikdo realne do konce jara nedostane, pak se bude lamat chleba 😉
Nejsilnejsi motor 132kW? U sportovniho sedanu? Jeden z vubec nejslabsich vozu ve stredni tride co je v nabidce a to i kdyz zapocitam nepremiove modely. Aby byl Jaguar a zvlast s touhle cenovkou slabsi nez Peugeot 508? Opel Insignia? Staricky Ford Mondeo? Uz vubec nemluvim o Passatu s novym dvoulitrem biturbo 176kW. Hosi z Jaguaru opakuji stejnou chybu z uvedeni XF, kdy z duvodu absence pouzitelneho motoru startovali s dost trapnym 2.7HDI 150kW. Doufam, ze ted se pouci a rychle nasadi neco konkurenceschopneho.
Podivej se na motorovou paletu C-Klasse vic nez rok po uvedeni na trh...
Mercedes ma obecne dnes dost slabe motory proti konkurenci a to Ccko je dobrym prikladem, nicmene i to slabe Ccko ma diesel 150kW a k tomu jeste dieselovy hybrid 150 + 20kW. Jedinym stejne slabym autem na trhu jako Jaguar XE je Infiniti Q50, ale tam je ten diesel vyslovene doplnkovy motor pro tech par kousku co se prodaji v Evrope.
Pro někoho kdo pamatuje XJ6 v roce 1969, zní XE vybavené 2lt 4válcem jako špatný vtip 8-s
To víš no, doba se bohužel mění a zákazníci taky. Takže ten, jehožd děda měl V12 ted bude sedlat 4válec.....
Ale jde se proti tomu vzpeřít a kupovat pořád ty V8ky. "Slavná" prémie je pořád ještě dělá, kdo nechce prémie, tak japonci, korejci i američani je umí taky. A za dost zajímavé ceny...
Ale jde se proti tomu vzpeřít a kupovat pořád ty V8ky. "Slavná" prémie je pořád ještě dělá, kdo nechce prémie, tak japonci, korejci i američani je umí taky. A za dost zajímavé ceny...
Souhlas. Nejlepší doklad odhodlání je ta V8 v garáži. Žehrat, jak je současný trend špatný a zároveň mu "podlehnout" je trochu hloupé.
Souhlas. Pravda, doba se mění. Ale pro nás, motoristické enthusiasty, ne k lepšímu. V8 ještě v nabídce jsou, ale nabídka je chabá a vozy hodně drahé. Nejhorší na tom všem je, že fabriky díky tlaku politiků, kteří jsou zase pod tlakem ekolobby, do vývoje V8 již nic neinvestují. 😒
Tak za kolik bys tu V8 chtěl? Za půl mega?
To asi nebude a taky to ani nikdy tak málo nestálo, vyjma nějaké americké social krabice, kde ta V8 ale měla 150 HP....
Jinak na milion už jdou auta s V8kou pořídit a je s nima i dost zábavy......
Kdo milion nemá, nebo nechce tolik vydat, neb má třeba i další koníčky, tak sou tu pořád ojetiny, kde výběr V8ček je daleko bohatší....
Takže dnes je to je výmluva, kdo osmiválec opravdu chce, ten ho má...
To asi nebude a taky to ani nikdy tak málo nestálo, vyjma nějaké americké social krabice, kde ta V8 ale měla 150 HP....
Jinak na milion už jdou auta s V8kou pořídit a je s nima i dost zábavy......
Kdo milion nemá, nebo nechce tolik vydat, neb má třeba i další koníčky, tak sou tu pořád ojetiny, kde výběr V8ček je daleko bohatší....
Takže dnes je to je výmluva, kdo osmiválec opravdu chce, ten ho má...
Nabídka vozů s motory V8 je trhu chabá.
Americké "krabice" již v 60tých létech minulého století měly varianty V8 s 300 i více koňmi.
Vývoj motorů V8 ustrnul.
Americké "krabice" již v 60tých létech minulého století měly varianty V8 s 300 i více koňmi.
Vývoj motorů V8 ustrnul.
Jo, ale to bylo před ropnou krizí, trochu moc daleko.....
Hele tak co jde dnes namátkou koupit s V8
us pikapy
japonské pikkapy pro us
Dodge Charger , Challenger, Durango, Chrysler 300C, Jeep GrandCherokee, Lincoln Navigator, chevy tahoe a suburban, Cadillac CTS-V, Escalade, Ford Mustang, chevy camaro a corvette, BMW 5,6, 7, Audi A8, MB S klasse, porsche cayenne + další německé sportáky a suv, krom toho velké huyndai, toyota landruiser, jaguary xf, xj, f-type, bentley, rr, a mohl bych ještě pokračovat chvíli....
Jasně, dřív toho bylo víc, ale pořád je co vybírat
Hele tak co jde dnes namátkou koupit s V8
us pikapy
japonské pikkapy pro us
Dodge Charger , Challenger, Durango, Chrysler 300C, Jeep GrandCherokee, Lincoln Navigator, chevy tahoe a suburban, Cadillac CTS-V, Escalade, Ford Mustang, chevy camaro a corvette, BMW 5,6, 7, Audi A8, MB S klasse, porsche cayenne + další německé sportáky a suv, krom toho velké huyndai, toyota landruiser, jaguary xf, xj, f-type, bentley, rr, a mohl bych ještě pokračovat chvíli....
Jasně, dřív toho bylo víc, ale pořád je co vybírat
Jasný, je mě ale smutno z toho, když čtu, že do Jaguára budou cpát nějaký usraný čtyřváleček. Jo a Lexus má parádní V8 2UR-GSE. To bude momentálně asi nejmodernější V8, co se technologií týče. Škoda, že k tomu motoru nenabízí manuální převodovku.
Mercedes C Klasse začíná na 860 000
Mercedes E Klasse na 990 000.
Obojí s 6 letým servisním paketem (garančky včetně oleje zdarma).
ono tie príplatky sú sviňa.. 😄 človek by si povedal že to auto je lacnejšie ale stačí trochu výbavy a cena je niekde inde..aj mne kedysi núkali u nás fungel novú 5-ku F10 za 35 000eur. Ale čistý základ..manuál,látka a pod..dovybavil som to automatom, Mpaketom, kožou a inými serepetičkami a ani som nevedel ako bol som na 60 000..proste ten prvý dojem môže robiť svoje ale pokial chce človek také auto a chce aby bolo trochu k svetu, tak si zaplatí.. 😄