Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Jaguar XE: Top verze s 340 koňmi stojí 1,55 milionu Kč

39 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
zakladny jaguar XE s benzinom ( ktory je mimochodom uz hodne slusny svojim vykonom ) a 8st automatom za milion je vazne fajn.... [odkaz] hlavne ked uvazime fakt ze za milion si niekto je ochotny kupit octaviu alebo yetiho..... ktore nesiahaju charizme a imidzu jaguaru ani po naraznik....
pargi
A teď si představ, že někdo je ochoten zaplatit ještě víc (konkrétně 1,25 mio) za Hojundé Santa Fé :-!
Avatar - donPedro
donPedro
No právě >😁
Avatar - Emel
Emel
Octavia RS TSI 162kW je s příplatkem za automat do 700... jasně, můžeš ji nabušit i za mega... ale raděj nechtěj vědět, kolik můžeš utratit za příplatky u Jaguaru.
Avatar - fOE
fOE
Hrusky, jablka. Kazdemu to musi byt jasne, jen Kia-World tape 😄
Avatar - CHerokee
CHerokee
No podle mě je to hodně přehnaná, sebevědomá a likvidační cena.

Mercedes C Klasse začíná na 860 000

Mercedes E Klasse na 990 000.

Obojí s 6 letým servisním paketem (garančky včetně oleje zdarma).
mino32
no to si ani nemyslím že by to bolo nejaké prehnané..ono kúpiť XE-čko vo výbave Portfolio za nejakých 1.2-1.3mega je slušné..ono tie ceny čo uvádzaš sú zálkadné..to znamená že dostaneš motor s najmenším výkonom a základnou výbavou..niekomu ti stačí...ale zober si napr. C-čko a daj k nemu ja neviem napr. motor 350cgi(ak som to označil zle tak sorry ale nemyslim) vybav ho športovým paketom, proste vecami ktoré má aj Jaguar a myslím si že moc ďaleko od seba tie autá cenovo už potom nebudú..nehovoriac o tom že a to sa nechcem dotknúť nikoho, ale čo to šarmu, elegancie a celkového pocitu z auta sa C-čko môže na Jag len prizerať..len môj názor..

ono tie príplatky sú sviňa.. 😄 človek by si povedal že to auto je lacnejšie ale stačí trochu výbavy a cena je niekde inde..aj mne kedysi núkali u nás fungel novú 5-ku F10 za 35 000eur. Ale čistý základ..manuál,látka a pod..dovybavil som to automatom, Mpaketom, kožou a inými serepetičkami a ani som nevedel ako bol som na 60 000..proste ten prvý dojem môže robiť svoje ale pokial chce človek také auto a chce aby bolo trochu k svetu, tak si zaplatí.. 😄
Avatar - donPedro
donPedro
Prosím opravte si, cituji😒br />
"....... že vedle standardního pohonu všech kol bude později pro většinu motorů dostupná také čtyřkolka, ....... "

😉
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

díky za upozornění, už je to opraveno 😄 . Ale rozuměli jsme si, ne? >😁
Avatar - donPedro
donPedro
No baže, jen to působilo malinko neesteticky, to si ten Jag nezaslouží >😁
Avatar - fOE
fOE
Gro prodeju budou tvorit dieslove motorizace a tu si Jaguar nastavil cenu docela ambiciozne. Zaklad 320d je pod 950tis, u jaguaru jsme temer o 100tis vys. a to se bavime o slabsim voze.

Inu sam jsem zvedav zda a cim si to jaguar obhaji.

A jeste dodam: verze XE S jednoduse vypada famozne. :yes:
Avatar - EauRouge
EauRouge
Až budou kompletní specifikace i s podrobnějším rozpisem výbavy, tak se ukáže. Jelikož základní výbava BMW 320d toho nenabízí tolik, takže dovybavit se na úroveň základu XE může stát oněch 100K. Například zmíněná automatická klimatizace je v BMW za příplatek. Jinak výkonový rozdíl 4 koně mi nepřijde tak markantní, když se bavíme o verzi 2.0 Diesel 180.

Jinak souhlasím, že vypadá moc dobře. Možná by ty zadní světla nemusela být tak velká, ale to už je jen drobnost.
Avatar - fOE
fOE
Do vybav zatim moc nevidime, pravda, ale ani ten popis zakladu u Jaguaru obsahujici krom te AC uz jen asistenty moc nadeji nedava (taky by slo mezi premii o raritu). Ad vykon, ten zminuju bo F30 ceka FL a s tim i odchod N47 a prichod B47 ktery je v inkarnaci 20d laden na 140kw. 10k clovek furt nepozna, ale tady uz jde o symboliku a byt drazsi a slabsi nehraje jaguaru do karet.
Avatar - Emel
Emel
Navíc BMW umí ty kW obvykle dost efektivně konvertovat do reálné dynamiky...
:yes😒br />
PS: nechci říct že to Jaguar neumí, spíš jen to, že ten rozdíl co je na papíře tam nejspíš bude i v reálu.
Avatar - EauRouge
EauRouge
Pravda, na tu obměnu jsem zapomněl. Na papíře to asi bude vypadat hůř, ale zase na tom stejném papíře bude nejspíš o něco málo menší spotřeba. Osobně bych si tipoval, že jako nováček(v segmentu), se Jaguar musí zkusit nabídnout něco navíc. Jméno je fajn, ale v současný pozici musí dát nějakou dobrou nabídku aby se lidi odklonili od D3. Tudíž bych u vstupního modelu čekal, dobrý poměr ceny a výkonu.

Až na trošku nehezký chod, jsou ty motory N47 fajn a trojky s nimi jezdí moc dobře. Není divu, že se s nimi prodávají tak dobře.
Avatar - fOE
fOE
Ja si myslim, ze Jaguar to bude mit tezke zvlast v CR, kde mam obcas pocit, ze jde o jeste nemectejsi nemecko, ale sam doufam ze se pletu. Moc rad bych XE potkaval v co nejvetsich cislech.
Jirka B.
Jestli Ti jsou zadni svetla velky, tak si napis o mensi. V Mohelnici Ti je vyrobíme. 😄 Stejne jako vyrabime predni svetla na XE..
Avatar - Ondore
Ondore
Na webe [odkaz] nájdete konfigurátor, niektoré položky ešte nie sú nacenené, ale je možné spraviť si obraz a pozrieť si jednotlivé výbavy. Ja som si už svoj poskladal, ak sa niekomu chce, porovnávajte to s D3 😄
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
:yes:
GTI
Auto i cena mile překvapují. Motorové portfólio potvrzuje aktuální a zejména budoucí třídní status - dva litry jako prémiová norma. Fajn je, že jaguar nabízí i top model. Asi není nutno šilhat výhradně po něm, ale z kvalitativní třídní podstaty právě existence této verze potvrzuje pevné postavení Jaguaru ve střední prémiové třídě. Motorová výkonová nabídka je akceptovatelná celá. Optimální cenu (zda-li vůbec něco takového vlastně existuje) bych u daného modelu považoval někde kolem koncových jedna dva/tři. Je ovšem nutno započítat příhoz k jakémukoliv základu, to je jasné, avšak i tak lze malého jaguára nakonfigurovat k vlastní výrazné spokojenosti. A navíc, při tušené vyjednávací velkorysosti prodejce je možná těch jednadva skutečným odrazem realizovaného snu v garáži.

Když tak na XE znovu koukám, je to trefa. Zejména boční linie, to je dokonalá parádička. Ve třídě je však tvrdě konkurenčně našlapáno, nového jaguára přesto vnímám jako vizuální třídní (spolu)elitu :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
V konfigurátoru co linkuje kolega výše jsem si chvíli hrál a je nutné počítat dle výbavy i s příplatkem za xenony s tím LED pruhem, bez toho to není ono. Takže dostat se na těch 1,3 nebude problém ani při skromnější konfiguraci.
GTI
To jo. Koukal jsem se na to, ten konfigurátor je moc pěkně udělaný. A ty barvy karoserie, paráda.
Avatar - Ham.
Ham.
a svou cenu si bez problému obhájí. Auto postavené z hliníku a hořčíku jako dosud jen auta o dvě třídy výše, těžko může být, byť i jen v základní specifikaci, pod mega.
webpaja
Cena podle me mela zacinat na 900k. Jasne, uz v zakladu je navi a blabla, presto Jag po dlouhy dobe v nizsi stredni. Cekal jsem dovozcovskej jemnocit, ale ten se evidentne dostavi az v showroomu.
Jedina vytecna cena je za kompresor V6.
Avatar - Ham.
Ham.
No v nižší střední by těch 900k odpovídalo 😉
Auto postavené z hliníku ve střední třídě mi přijde v základu přes mega OK, jemnocit lze očekávat právě u těch vyšších motorizací/výbav, naopak "dole" podle mě moc prostoru nemají, to auto není výrobně levná záležitost, prostě žádná levná "plechovka". 😄
webpaja
Uvidime nakolik si zachoval jizdni vlastnosti vetsich modelu a zda-li se najde dost lidi co to oceni. Uspech Ghibli ale napovida, ze se da stale jeste prorazit i pres libivej design. A ten je u XE jeste lepsi.
K autu se bohuzel nikdo realne do konce jara nedostane, pak se bude lamat chleba 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Když jsem procházel ty pakety, tak mi přišlo, že se snad až na jeden bez nich obejít nedá a jejich cena celkem kolem 200t.
Atila_
Nejsilnejsi motor 132kW? U sportovniho sedanu? Jeden z vubec nejslabsich vozu ve stredni tride co je v nabidce a to i kdyz zapocitam nepremiove modely. Aby byl Jaguar a zvlast s touhle cenovkou slabsi nez Peugeot 508? Opel Insignia? Staricky Ford Mondeo? Uz vubec nemluvim o Passatu s novym dvoulitrem biturbo 176kW. Hosi z Jaguaru opakuji stejnou chybu z uvedeni XF, kdy z duvodu absence pouzitelneho motoru startovali s dost trapnym 2.7HDI 150kW. Doufam, ze ted se pouci a rychle nasadi neco konkurenceschopneho.
webpaja
Podivej se na motorovou paletu C-Klasse vic nez rok po uvedeni na trh...
Atila_
Mercedes ma obecne dnes dost slabe motory proti konkurenci a to Ccko je dobrym prikladem, nicmene i to slabe Ccko ma diesel 150kW a k tomu jeste dieselovy hybrid 150 + 20kW. Jedinym stejne slabym autem na trhu jako Jaguar XE je Infiniti Q50, ale tam je ten diesel vyslovene doplnkovy motor pro tech par kousku co se prodaji v Evrope.
Avatar - praděda7
praděda7
Pro někoho kdo pamatuje XJ6 v roce 1969, zní XE vybavené 2lt 4válcem jako špatný vtip 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
To víš no, doba se bohužel mění a zákazníci taky. Takže ten, jehožd děda měl V12 ted bude sedlat 4válec.....

Ale jde se proti tomu vzpeřít a kupovat pořád ty V8ky. "Slavná" prémie je pořád ještě dělá, kdo nechce prémie, tak japonci, korejci i američani je umí taky. A za dost zajímavé ceny...
figurka
Souhlas. Nejlepší doklad odhodlání je ta V8 v garáži. Žehrat, jak je současný trend špatný a zároveň mu "podlehnout" je trochu hloupé.
Avatar - praděda7
praděda7
Souhlas. Pravda, doba se mění. Ale pro nás, motoristické enthusiasty, ne k lepšímu. V8 ještě v nabídce jsou, ale nabídka je chabá a vozy hodně drahé. Nejhorší na tom všem je, že fabriky díky tlaku politiků, kteří jsou zase pod tlakem ekolobby, do vývoje V8 již nic neinvestují. 😒
Avatar - Anonym
Anonym
Tak za kolik bys tu V8 chtěl? Za půl mega?

To asi nebude a taky to ani nikdy tak málo nestálo, vyjma nějaké americké social krabice, kde ta V8 ale měla 150 HP....

Jinak na milion už jdou auta s V8kou pořídit a je s nima i dost zábavy......

Kdo milion nemá, nebo nechce tolik vydat, neb má třeba i další koníčky, tak sou tu pořád ojetiny, kde výběr V8ček je daleko bohatší....

Takže dnes je to je výmluva, kdo osmiválec opravdu chce, ten ho má...
Avatar - praděda7
praděda7
Nabídka vozů s motory V8 je trhu chabá.
Americké "krabice" již v 60tých létech minulého století měly varianty V8 s 300 i více koňmi.
Vývoj motorů V8 ustrnul.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, ale to bylo před ropnou krizí, trochu moc daleko.....

Hele tak co jde dnes namátkou koupit s V8

us pikapy
japonské pikkapy pro us
Dodge Charger , Challenger, Durango, Chrysler 300C, Jeep GrandCherokee, Lincoln Navigator, chevy tahoe a suburban, Cadillac CTS-V, Escalade, Ford Mustang, chevy camaro a corvette, BMW 5,6, 7, Audi A8, MB S klasse, porsche cayenne + další německé sportáky a suv, krom toho velké huyndai, toyota landruiser, jaguary xf, xj, f-type, bentley, rr, a mohl bych ještě pokračovat chvíli....

Jasně, dřív toho bylo víc, ale pořád je co vybírat
Avatar - praděda7
praděda7
Jasný, je mě ale smutno z toho, když čtu, že do Jaguára budou cpát nějaký usraný čtyřváleček. Jo a Lexus má parádní V8 2UR-GSE. To bude momentálně asi nejmodernější V8, co se technologií týče. Škoda, že k tomu motoru nenabízí manuální převodovku.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo je toho dost a to jsme nepočítali malosériové výrobce sportovních speciálů atd....