přesně tak , mít dostatečnou rezervu výkonu při určitých situacích je dobré a také to zvyušuje bezpečnost, nedostatek výkonu a nedostatek výkonové rezervy je nebezpečné, navíc nejhorší je když se tváří že výkon má a pak ho ztratí to je úplně ze všeho nejnebezpečnější, i8 je stejná blbost, všechny i od BMW jsou na prd
jj ideální pro machry na křižovatkách
ale NA DÁLNICI S TÍM PRCKEM [odkaz] RADŠI NELEZTE !! A POŘIĎTE SI NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ:
TESLA MODEL S/D [odkaz] ;-)
ale jo jede to ... Ale 180 ani 160 to na dálnici neudělá a na českých 130 kmh to stejně vytáhne líně a s dojezdem při téhle rychlosti snad pod 100km ?? někde psali ... takže zkrátka kde soudruzi z NSR udělali chybu? Ano to auto není projetované na dálnice ;-) Je to přifouklá 1dnička na baterky s imitací bambusu v interiéru snad pro mimozemšťany či londýňany zkrátka, aby se moc neprodávali a zatím jim frčeli jejich brambospaklovací popelnice - toť vše asi tak ;-) nic novýho podsluncem od bmw, leda snad náznak, že to elektro přeci jenom by možná i šlo >:D časem... >:D >:D >:D
"...v popsaném režimu vozu trvá zrychlení z 0-100 km/h 27 až 40 sekund..."
Tak to je teda fakt "zihadlo"! Pre porovnanie, Skoda 105 (33kW/44ps) mala zrychlenie 0-100 za 24 sekund! Predstava ze niekto si ide na baworaku za melon, a ofukne ho daky dedo na 35-rocnom "skodylaku" je fakt usmevna... :-)
S takovým autem se přece nebudu pouštět do žádných větších akcí, zvláště když mám vybité baterky a indikaci nabití to má. Jen blázen a ignorant může očekávat, že na motůreček 650 ccm ve variantě generátor-elektromotor to pojede 200 km/h a z 0 na 100 za 5 sec.
To je stejné, jako divit se, že mi dojde benzín a auto přestane jet, když si vyjedu na německou dálnici se svítící kontrolkou a vím, že nejbližší pumpa je 200 km daleko.
...může být nebezpečné... - ? To je demagogie. Pokud dojde benzín nebo nafta právě při předjíždění kamionu na normální silnici, je úplně stejně nebezpečné.
Je také potřeba si uvědomit, k jakému účelu je ten který typ auta vhodný. Na expedici do Afriky si vyberu jiné auto než na závodění na okruhu a v jiném autě pojedu na Ples v Opeře a s jiným zase na rodinnou dovolenou do Chorvatska. Jiné auto také použiji, když budu muset denně svážet pytle brambor z pole.
Ten, kdo jezdí na expedice do Afriky zas až tak často nelítá po okruzích a ten, kdo vymetá Plesy v Opeře většinou asi nesváží brambory a zelí z pole. :-)
(Ale bylo myšleno s jistou nadsázkou.)
Chtěl jsem tím říct, že i3 nepatří svým charakterem mezi "širokopásmové univerzály".
podľa článku je to trochu inak. Ten problém nastal bez výraznejšieho upozornenia, to chápem tak, že auto sa tvárilo v poho a zrazu sa rozhodlo výrazne ubrať plyn (energia ešte bola). U benzínu ti klesá ručička, potom zasvieti prípadne zaškrieka rezerva a stále ide naplno až kým nepadne na hubu. Elko si asi žije svojím životom a fakt ti môže vyviesť niečo nepríjemné.
Chytrej amík měl vybité baterie (jinak by se mu to nepřepnulo na "prodlužovač") a pak se diví. Divil se i potom doma, když vykoupal svojí oblíbenou kočičku a dal jí usušit do mikrovlnky aby se chudinka nenastydla.
Jen jestli z něho neděláš idiota neoprávněně. Ten el. prodlužovač se dá zapnout už od max. nabití. Jinak se na ten udávaný dojezd ani nedostaneš. Z toho, jak ten článek chápu já, auto se rozhodlo v rámci šetření energií utnout max. výkon dříve, než to bylo nezbytné a přitom k tomu nemělo jediný důvod - REX je v podstatě jen taková rekuperace plus, do samotného pohonu nezasahuje...
tomuhle "autu" nějak nerozumím, pro koho, na co ... ani designově ... vše v takovém podivném nesouladu, jsem zvědavý za jak dlouho to stáhnou z výroby ...