Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW i3 REX může být nebezpečné, hlásí Consumer Reports

BMW i3 může být vybaveno takzvaným prodlužovačem dojezdu. Podle posledních zpráv s ním však mohou být problémy.
Zpět na článek
13. 10. 2014 09:29
13. 10. 2014 09:49
13. 10. 2014 09:30
13. 10. 2014 09:38
13. 10. 2014 18:30
13. 10. 2014 19:54
13. 10. 2014 22:07
Avatar - flyboyeda
13. 10. 2014 09:29
i nesmysl
přesně tak , mít dostatečnou rezervu výkonu při určitých situacích je dobré a také to zvyušuje bezpečnost, nedostatek výkonu a nedostatek výkonové rezervy je nebezpečné, navíc nejhorší je když se tváří že výkon má a pak ho ztratí to je úplně ze všeho nejnebezpečnější, i8 je stejná blbost, všechny i od BMW jsou na prd
Rozbalit vlákno
6
13. 10. 2014 09:49
Re: i nesmysl
vykon ti klidne ztrati i benzinak a to nejspis ještě mnohem vyrazneji, tedy na nulu
13. 10. 2014 10:00
Re: BMW i3 je prdítko do města !!
jj ideální pro machry na křižovatkách
ale NA DÁLNICI S TÍM PRCKEM [odkaz] RADŠI NELEZTE !! A POŘIĎTE SI NEJSKVĚLEJŠÍ AUTO NA SVĚTĚ:
TESLA MODEL S/D [odkaz] ;-)

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Honza Mička
13. 10. 2014 10:05
Re: BMW i3 je prdítko do města !!
Náhodou, na dálnici to taky jede hezky :-) . Akorát s plně nabitým autem dojedete z Prahy akorát do Humpolce.
13. 10. 2014 23:07
Re: BMW i3 je prdítko do města !!
ale jo jede to ... Ale 180 ani 160 to na dálnici neudělá a na českých 130 kmh to stejně vytáhne líně a s dojezdem při téhle rychlosti snad pod 100km ?? někde psali ... takže zkrátka kde soudruzi z NSR udělali chybu? Ano to auto není projetované na dálnice ;-) Je to přifouklá 1dnička na baterky s imitací bambusu v interiéru snad pro mimozemšťany či londýňany zkrátka, aby se moc neprodávali a zatím jim frčeli jejich brambospaklovací popelnice - toť vše asi tak ;-) nic novýho podsluncem od bmw, leda snad náznak, že to elektro přeci jenom by možná i šlo >:D časem... >:D >:D >:D
13. 10. 2014 18:11
Re: BMW i3 je prdítko do města !!
na co kupovat přiblblý elektroauto? dojezd zoufalej, nabíjení zdlouhavý... a ekologie? stačí když tohle [odkaz] jednou vyrazí na koleje a celej "eko" přínos toho pekáče pro ovzduší je v pr*eli
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - T613
14. 10. 2014 07:11
Re: BMW i3 je prdítko do města !!
víc smajl víc názor
13. 10. 2014 09:30
Zihadlo!
"...v popsaném režimu vozu trvá zrychlení z 0-100 km/h 27 až 40 sekund..."

Tak to je teda fakt "zihadlo"! Pre porovnanie, Skoda 105 (33kW/44ps) mala zrychlenie 0-100 za 24 sekund! Predstava ze niekto si ide na baworaku za melon, a ofukne ho daky dedo na 35-rocnom "skodylaku" je fakt usmevna...
:-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - flyboyeda
13. 10. 2014 09:38
Re: Zihadlo!
a ještě ty odporné recyklované plasty uvnitř všechna i od BMW jsou FUJ
13. 10. 2014 11:15
To není vina auta, .....
....ale řidiče.

S takovým autem se přece nebudu pouštět do žádných větších akcí, zvláště když mám vybité baterky a indikaci nabití to má. Jen blázen a ignorant může očekávat, že na motůreček 650 ccm ve variantě generátor-elektromotor to pojede 200 km/h a z 0 na 100 za 5 sec.

To je stejné, jako divit se, že mi dojde benzín a auto přestane jet, když si vyjedu na německou dálnici se svítící kontrolkou a vím, že nejbližší pumpa je 200 km daleko.

...může být nebezpečné... - ? To je demagogie. Pokud dojde benzín nebo nafta právě při předjíždění kamionu na normální silnici, je úplně stejně nebezpečné.

Je také potřeba si uvědomit, k jakému účelu je ten který typ auta vhodný. Na expedici do Afriky si vyberu jiné auto než na závodění na okruhu a v jiném autě pojedu na Ples v Opeře a s jiným zase na rodinnou dovolenou do Chorvatska. Jiné auto také použiji, když budu muset denně svážet pytle brambor z pole.
Rozbalit vlákno
6
13. 10. 2014 13:25
Re: To není vina auta, .....
Nj, otázka jestli má každý doma tolik různých aut aby měl z čeho vybírat
13. 10. 2014 15:01
Re: To není vina auta, .....
Ten, kdo jezdí na expedice do Afriky zas až tak často nelítá po okruzích a ten, kdo vymetá Plesy v Opeře většinou asi nesváží brambory a zelí z pole. :-)

(Ale bylo myšleno s jistou nadsázkou.)

Chtěl jsem tím říct, že i3 nepatří svým charakterem mezi "širokopásmové univerzály".
13. 10. 2014 18:34
Re: To není vina auta, .....
podľa článku je to trochu inak. Ten problém nastal bez výraznejšieho upozornenia, to chápem tak, že auto sa tvárilo v poho a zrazu sa rozhodlo výrazne ubrať plyn (energia ešte bola). U benzínu ti klesá ručička, potom zasvieti prípadne zaškrieka rezerva a stále ide naplno až kým nepadne na hubu. Elko si asi žije svojím životom a fakt ti môže vyviesť niečo nepríjemné.
13. 10. 2014 20:16
Re: To není vina auta, .....
Chytrej amík měl vybité baterie (jinak by se mu to nepřepnulo na "prodlužovač") a pak se diví. Divil se i potom doma, když vykoupal svojí oblíbenou kočičku a dal jí usušit do mikrovlnky aby se chudinka nenastydla.
14. 10. 2014 08:47
Re: To není vina auta, .....
Jen jestli z něho neděláš idiota neoprávněně. Ten el. prodlužovač se dá zapnout už od max. nabití. Jinak se na ten udávaný dojezd ani nedostaneš. Z toho, jak ten článek chápu já, auto se rozhodlo v rámci šetření energií utnout max. výkon dříve, než to bylo nezbytné a přitom k tomu nemělo jediný důvod - REX je v podstatě jen taková rekuperace plus, do samotného pohonu nezasahuje...
14. 10. 2014 08:53
Re: To není vina auta, .....
Možná. Z článku to není zcela jasné, jak to doopravdy bylo. Tak jo, beru zpět a nakonec tam třeba pak ani tu kočičku nedal.

Mohlo to být také tak, že k testu dostal kolega M5 a on jen i3. Tak to třeba jen nestrávil. :-)
Avatar - petrumr
13. 10. 2014 18:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
13. 10. 2014 19:54
Nerozumím
tomuhle "autu" nějak nerozumím, pro koho, na co ... ani designově ... vše v takovém podivném nesouladu, jsem zvědavý za jak dlouho to stáhnou z výroby ...
Rozbalit vlákno
1
13. 10. 2014 22:07
Re: Nerozumím
... hned jak budou mít nástupce. ;-)