Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën chce navýšit výrobu C4 Cactus

Továrně Villaverde v Madridu hrozilo uzavření. Nyní se však díky úspěchu crossoveru C4 Cactus plánuje navýšení zdejší výroby.
Zpět na článek
22. 10. 2014 13:49
22. 10. 2014 15:00
22. 10. 2014 16:58
22. 10. 2014 19:20
22. 10. 2014 17:51
22. 10. 2014 17:55
22. 10. 2014 17:01
22. 10. 2014 20:05
22. 10. 2014 16:14
22. 10. 2014 17:02
22. 10. 2014 17:25
22. 10. 2014 17:52
22. 10. 2014 19:02
22. 10. 2014 19:27
22. 10. 2014 19:42
22. 10. 2014 17:54
22. 10. 2014 17:28
22. 10. 2014 17:50
22. 10. 2014 21:20
22. 10. 2014 15:19
22. 10. 2014 17:56
22. 10. 2014 21:21
22. 10. 2014 18:00
22. 10. 2014 19:58
22. 10. 2014 20:11
22. 10. 2014 21:22
23. 10. 2014 18:18
Avatar - Hittman
22. 10. 2014 13:49
Nerozumím
tomu, kdo by dal za takový šrot tolik peněz ;-\
Rozbalit vlákno
26
Avatar - 3_diamanty
22. 10. 2014 14:04
Re: Nerozumím
no ja co pozeram do cennika tak mi to ozaj nepride ako lacne auto.... a to si zoberme ze zaklad je nejaka smiesna 1,2ka v aute s 2,6m razvorom...... k tomu to ma to vyklopne prkinka jak miniauto a par dalsich primitivnych rieseni ( nedelitelne zadne sedacky ) ....

tento test je dost dobry [odkaz] a mas pravdu, kvalita bude asi tiez problematicka

ja myslim ze ten boom za par mesiacov pominie ( predsa len je to este novinka ) a ked sa situacia ukludni a dostane do normalu tak az potom zacne mat cactus problem....
Avatar - Hittman
22. 10. 2014 15:00
Re: Nerozumím
Vem si podvozek, sedadla, vnitřní prostor, odkládací prostory, vybavení...myslím, že za ty peníze seženeš daleko lepší. Beru to, že je to novinka, za pár měsíců po tom neštěkne ani pes a výroba půjde dolů, nastoupí masivní slevy, jak to u citronu chodí..
Avatar - Hammunasakra
22. 10. 2014 15:25
Re: Nerozumím
Tak menuj aspoň pár těch daleko lepších :-)
Avatar - maros
22. 10. 2014 16:58
Re: Nerozumím
Všechno ne Francouzké je lepší, než Citroen.
Avatar - Hammunasakra
22. 10. 2014 17:18
Re: Nerozumím
Měl by si už konečně vyzkoušet tu C6 nebo DS3 Racing. Blbě by se ti mohlo udělat i z tohohle [odkaz] [odkaz] >:-[]
Avatar - wakantanka
22. 10. 2014 18:05
Re: Nerozumím
U neho to máš marné človeče. Kedysi mal P 306 z 35 ruky ktorej život zobrali prví 3 majitelia a teraz tu len pľuve a kope ako malé decko na všetko francúzske. >:D Francuzákom po hlave by si zaslúžil aby zistil čo je to francúzske železo >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 10. 2014 19:13
Re: Nerozumím
No já právě myslel že když vyzkouší nějakej povedenej Citroen tak ho klepne >:-[]
22. 10. 2014 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PeterLuk
22. 10. 2014 17:51
Re: Nerozumím
To tvrdí ten pravý >:D Neviem ako v Bohniciach, ale tu na Slovensku je pre mňa Eurovan jedným z najlepších MPV-čok.
22. 10. 2014 17:55
Re: Nerozumím
[odkaz]
tak na tohle se radši nedívej vůbec.
Avatar - maros
22. 10. 2014 17:01
Re: Nerozumím
Bohužel máš pravdu. Osobně podobná prohlášení vidím trošku jako PR. Rychle, kupujte, je to trhák !!!

Ve skutečnosti na Citróna kálí pes. Aby to vůbec někoho zaujalo, tak to museli udělat extravagantní až za hranou. Forma nad obsahem.

Sečteno a podtrženo, Citrona si fakt dneska může koupit jenom blázen.
Avatar - PeterLuk
22. 10. 2014 20:05
Re: Nerozumím
To ich máš plný sklad čo? >:D Alebo skôr naopak, žiaden si nemal a trafil Ťa z toho šlak, čo? Neboj, Seb Loeb vie, čo je kvalita. Ja a ďalší spokojní zákazníci Citroenu tiež! ;-)
Avatar - wakantanka
22. 10. 2014 18:12
Re: Nerozumím
Nehovoril si to isté v čase príchodu 500 ? A nehovoril si to isté pri kope iných modelov od iných značiek? Našťastie nie je vás veľa čo vidíte svet rovnako. Hovorí ti niečo marketing, dopytová krivka a pod.? Myslím že aj na technike v KE sa človek také niečo dozvie. Takže keď opadne prvý ošiaľ a začnú padať predaje, padnú trochu aj ceny alebo sa spraví akčný model s výbavou "zadarmo" . Takto to funguje viacmenej u všetkých automobiliek naprieč spektrom, snáď okrem Ferarri, Lamborghini, Aston Marti, Rollce Royce, Bentley a podobných kde cena hrá až neviem akú rolu. A ja verím tomu, že sa nájde ešte dlho veľa ľudí ochotných si priplatiť za to ako tento Citrón vyzerá a odpustia mu radi všetky jeho tzv. nedostatky. Tzv. preto, lebo čo pre jedného nedostatok, inému ani nenapadne že by to potreboval alebo chcel.
22. 10. 2014 16:14
Re: Nerozumím
Třeba někdo, kdo už se s tím autem svezl a zároveň mu z vlastní serióznosti a vážnosti ještě úplně nezešedivěl mozek.
Avatar - maros
22. 10. 2014 17:02
Re: Nerozumím
Koupit Francouzké auto, vyrobené ve Španělsku.. to koupí jenom někdo, kdo už tam ten mozek nemá 8-s
22. 10. 2014 17:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 10. 2014 17:52
Re: Nerozumím
Tak s tím souhlasím. Maros by měl konečně zvednout zadek do počítače a jít se na ty auta podívat.

Na Cactus jsem také hleděl dost s despektem, než jsem se šel do Citroenu podívat na nové Grand Picasso a prodejce mě ukecal ať se mrknu na Cactus, byl zvědavý na mou reakci. Musím říct, že je to celkem šikovně udělaný auto a ideálně pro mladý řidiče.

Vypadá to hodně zajímavě - gumové doplňky na boku, vepředu i vzadu jsou fajn, stačí jen vybrat tu správnou barevnou variantu a vypadá to velmi dobře. Sedadla mě také dost překvapila, velmi pohodná a z materiálu připomínající koberec? Haha to mě dostalo.

No za odvahu má u mě Citroen palec nahoru :yes:
Avatar - grifith
22. 10. 2014 19:02
Re: Nerozumím
Ono je to těžší, maros se jednou zvedl, šel se na auta podívat a dovezl 306ku. No a tak se to s těma francouzema u něj vleče... >:-[]
22. 10. 2014 19:27
Re: Nerozumím
No hele i já měl P306 a bylo to spolehlivé auto, kupované jako 3 leté z Německa s 1.6l benzin, dobrá výbava a vydrželo další 4 roky bez problémů. Mimo běžných servisek se měnili koutoče a destičky, silentboky na přední nápravě, ve 120tis rozvody a toť vše. Tj já na ní nedám dopustit ;-)
Avatar - grifith
22. 10. 2014 19:42
Re: Nerozumím
Ono je auto a "auto". Já nehaním obecně 306ku, jen člověk musí umět vybírat ;-)
Avatar - wakantanka
23. 10. 2014 12:54
Re: Nerozumím
Patrilo by sa dodať, že tá 306 bola očividne po klinickej smrti >:D On je proste taký zadubenec ako jeden môj kamarát, ktorý si začiatkom 90-tych rokov dovliekol Golf I. GTI z r. tuším 79, údajne po prvom majiteľovi s najazdenými údajne 90 tis. km a odvtedy nechce o aute od VW ani počuť. A pritom každému kto sa len trošku rozumel autám bolo na prvý pohľad jasné že ten Golf mal minimálne 2x toľko najazdnené, o nejakom pravidelnom servise ani nechyroval a pod. veď to skoro všetci poznáme. :-)
Avatar - PeterLuk
22. 10. 2014 17:54
Re: Nerozumím
Tak to by si mal teda vlastniť celý sklad plný Cactusov. ;-) :-!
22. 10. 2014 17:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PeterLuk
22. 10. 2014 17:50
Re: Nerozumím
Tu ma máš. Jediné čo mi vadí sú nedelené sedadlá (ale zas tak často veci nevozím), vyklápacie okná (ale keď sedím vpredu tak ma to netrápi) a maloobjemové motory. Ináč? O Zľavy sa nebojím, prevodovky niesú nič hrozné, dizajn originálny... V TopGeari mu dali 8/10 bodov.
Avatar - wakantanka
22. 10. 2014 18:14
Re: Nerozumím
Ja zas nerozumiem tomu, kto si kúpi auto z kategórie A6, chodí s tým na servis do značkového servisu, ale aj tak si nechá vybrať DPF filter. 8-s
22. 10. 2014 21:20
Re: Nerozumím
Nechápu, proč pořád řešíte cenu... Pokud chcete levné auto, máte tu Dacii. Citroën byl vždy výrobcem progresivních aut a vývoj takových vozidel něco stojí. Nelze je složit z tzv. "osvědčené" (čti levné či výběhové) techniky a prodávat v akci za 179.000,--. Tleskejme mu za odvahu oživit automobilový trh a lidem, že pro takové auto našli pochopení a pomohou Citroënu žít a vyvíjet ještě lepší auta :yes:
22. 10. 2014 14:05
spanielske meranie
vytazenost na 22% ? tak tomu hovorim sila :-) ak sa bude predavat ako teple rozky, stale tam budu gringos honit susne
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
22. 10. 2014 14:24
Re: spanielske meranie
z dlhodobeho hladiska nedavam cactusu ziadnu sancu.... a ani tomu ich zavodu.... je to len platanie dier.... ktore z dlhodobeho hladiska nevedie nikam....

pamatam si ked prisiel C3 pluriel s odnimatelnymi stlpikmi ... bolo to uz davno ale pamatam si to ... a po dvoch troch rokoch uz nikto nevedel ze taketo auto vobec existuje .... podobny pripad je aj p1007..... a cactus bude dalsim do partie
22. 10. 2014 15:42
Re: spanielske meranie
Ale no tak čierne by som to nevidel.Pluriel ani 1007 sa nepredávali dobre od začiatku.Cactus má síce svoje kiksy (nedeliteľné sedadlá, nemá dobrý automat) ale ináč je to presne taký crossover aké dnes idú v EU na dračku ;-)
Avatar - maros
22. 10. 2014 17:04
Re: spanielske meranie
Fatální nespolehlivost zůstala. Takže to pořád není dobrá volba :no:
22. 10. 2014 20:02
Re: spanielske meranie
tak čo potom povieš na P306 s viac ako 380 000 najazdenými km len s bežnou údržbou?
22. 10. 2014 21:19
Re: spanielske meranie
306 je ok, ale 307 najhorsie auto dekady
22. 10. 2014 23:03
Re: spanielske meranie
Ani s tou nemám v svojom okolí zlé skúsenosti, takže neviem.Len nick Maros tu stále argumentuje 306tkou.
Avatar - wakantanka
23. 10. 2014 12:47
Re: spanielske meranie
Máš toto tvrdenie nejak štatisticky podložené? My sme na firme mali dve 307, a určite sa nevyskytovali v servise viac ako iné koncernové autá. Ak by som to riešil len z môjho pohľadu, tak najmenej bol v servise s poruchou Ford Focus I. a to u nás skončil v dobe keď mal 300 tis. + km a aj to kvôli nehode (totálka). Každý model v každej motorizácii vypáli inak. Jedno je kupovať auto nové a iné je kúpiť "auto po dôchodcovi " trebárs z Nemecka. >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 10. 2014 20:06
Re: spanielske meranie
Dej odkaz na ty budoucí statistiky poruchovosti Cactusu >:-[]
Avatar - PeterLuk
22. 10. 2014 20:14
Re: spanielske meranie
Vraví odborník! >:D
22. 10. 2014 17:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
22. 10. 2014 15:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
22. 10. 2014 17:56
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
22. 10. 2014 21:21
Re: svolávačka
Skoda nema zadne, cim to asi je. Ze by je vsechny tajili?
[odkaz]
Avatar - PeterLuk
22. 10. 2014 18:00
Redakcia
To Vám už na vašich čitateľoch vôebc nezáleží? To už úplne kašlete nato ako vyzeráte? Pred pár rokmi som Vás považoval za jeden z najlepších webov. Teraz? Človek sa mudí k článku prebiť cez niekoľko stránok reklamy, časť článkov je len prevzatá zo Sveta motorov či z iných webov, časť článkov sú rozhovory s *, ehm, s "modelkamy" a celebritami a iba časť sú seriózne kvalitné články.Na diskusie a uživateľskú ergonómiu, čo bola predtým silná stránka tohto webu ste už zjavne úplne *. Vulgarizmy, spam, nadávky, obviňovanie, urážky, spam, spam, spam... Vážne to tolerujete? Novínari, Vy si neuvedomujete že to kazí profil, obraz Vášho webu, Vás? Vážne ste klesli tak hlboko???

Toto Vám nehovorím ako obviňovanie a kritiku, ale ako dobre mienenú radu. Lebo sa tu pomaly zbieha rovnaká zberba ako v diskusiách pod Bleskom či Sme. Ľudia zrelý na ústav či materskú školu. Ľudia, ktorí o aute počuli maximálne z rozprávok.

Držím Vám palce!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
22. 10. 2014 19:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - PeterLuk
22. 10. 2014 20:11
Re: Redakcia
Ja to samozrejme viem. Ja sa nešťažujem reklamu - ale sťažujem sa na jej mieru. Nemám problém s tým, že na boku v lište či na pozadí je reklama na Renault Captur alebo načo. Ale druh ávec je, keď sa k samotnému článku musím preklikať cez niekoľko stránok reklamy, keď musím mať vypnutý zvuk aby som neotravoval okolie reklamami. Nech sa potom niekto sťažuje nato, že ľudia používajú Ad Block. A ja som to napísal - mne je to fuk. Ak sa to nezmení, tak sa z toho nezbláznim. Len som smutný, kam klesol kedysi môj oblúbený web... Motoristických médií je veľa, vyberať je z čoho.
22. 10. 2014 21:22
Re: Redakcia
Na reklamu si nainstalujte v Mozille Adblock a máte po starostech. Já žádné reklamy na netu řešit nemusím...
Avatar - PeterLuk
23. 10. 2014 18:18
Re: Redakcia
JA ho mám aj práve kvôli ACZ. Ale teraz neriešim len reklamu, ale celkovo obraz ACZ s prevzatými článkami a nečistenými diskusiami.
22. 10. 2014 18:56
Obal prodává
Citroen udělal opravdu designově šokující auto. Základní motorizace není špatná a cena je sice vyšší, ale upřímně, kde by podle vás měla být? 250? To je základ Dusteru. 270? Za takový design a přece jen vyšší kvalitu než Duster, by to bylo taky málo. 300 je podle mne fér, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že si člověk musí i něco připlatit, ale viděl bych jako rozumnou cenu tak 320 s klimou. A teď takové zamyšlení. Může se stát, že prodeje ochladnou, přesto je to více méně sázka na jistotu, vyrábět auta této karoserie. Pro automobilky je to výhodné, technicky se to moc neliší od 208 a člověk si ještě za to dost připlatí. Má sice větší auto, ale za zmiňovanou sumu, můžete mít opravdu dobře vybavenou 208, nebo jít do C4. Takže zase spíš záleží na člověku, co chce. Chápu, že pro lidi, co nechtějí mít všední auto, je to dobrá volba. Já bych osobně šel za ty prachy do C4 v pískové. :-)
Rozbalit vlákno
0