Novinky
vytazenost na 22% ? tak tomu hovorim sila 😄 ak sa bude predavat ako teple rozky, stale tam budu gringos honit susne
z dlhodobeho hladiska nedavam cactusu ziadnu sancu.... a ani tomu ich zavodu.... je to len platanie dier.... ktore z dlhodobeho hladiska nevedie nikam....
pamatam si ked prisiel C3 pluriel s odnimatelnymi stlpikmi ... bolo to uz davno ale pamatam si to ... a po dvoch troch rokoch uz nikto nevedel ze taketo auto vobec existuje .... podobny pripad je aj p1007..... a cactus bude dalsim do partie
pamatam si ked prisiel C3 pluriel s odnimatelnymi stlpikmi ... bolo to uz davno ale pamatam si to ... a po dvoch troch rokoch uz nikto nevedel ze taketo auto vobec existuje .... podobny pripad je aj p1007..... a cactus bude dalsim do partie
Ale no tak čierne by som to nevidel.Pluriel ani 1007 sa nepredávali dobre od začiatku.Cactus má síce svoje kiksy (nedeliteľné sedadlá, nemá dobrý automat) ale ináč je to presne taký crossover aké dnes idú v EU na dračku 😉
Fatální nespolehlivost zůstala. Takže to pořád není dobrá volba :no:
tak čo potom povieš na P306 s viac ako 380 000 najazdenými km len s bežnou údržbou?
306 je ok, ale 307 najhorsie auto dekady
Ani s tou nemám v svojom okolí zlé skúsenosti, takže neviem.Len nick Maros tu stále argumentuje 306tkou.
Máš toto tvrdenie nejak štatisticky podložené? My sme na firme mali dve 307, a určite sa nevyskytovali v servise viac ako iné koncernové autá. Ak by som to riešil len z môjho pohľadu, tak najmenej bol v servise s poruchou Ford Focus I. a to u nás skončil v dobe keď mal 300 tis. + km a aj to kvôli nehode (totálka). Každý model v každej motorizácii vypáli inak. Jedno je kupovať auto nové a iné je kúpiť "auto po dôchodcovi " trebárs z Nemecka. >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To Vám už na vašich čitateľoch vôebc nezáleží? To už úplne kašlete nato ako vyzeráte? Pred pár rokmi som Vás považoval za jeden z najlepších webov. Teraz? Človek sa mudí k článku prebiť cez niekoľko stránok reklamy, časť článkov je len prevzatá zo Sveta motorov či z iných webov, časť článkov sú rozhovory s *, ehm, s "modelkamy" a celebritami a iba časť sú seriózne kvalitné články.Na diskusie a uživateľskú ergonómiu, čo bola predtým silná stránka tohto webu ste už zjavne úplne *. Vulgarizmy, spam, nadávky, obviňovanie, urážky, spam, spam, spam... Vážne to tolerujete? Novínari, Vy si neuvedomujete že to kazí profil, obraz Vášho webu, Vás? Vážne ste klesli tak hlboko???
Toto Vám nehovorím ako obviňovanie a kritiku, ale ako dobre mienenú radu. Lebo sa tu pomaly zbieha rovnaká zberba ako v diskusiách pod Bleskom či Sme. Ľudia zrelý na ústav či materskú školu. Ľudia, ktorí o aute počuli maximálne z rozprávok.
Držím Vám palce!
Toto Vám nehovorím ako obviňovanie a kritiku, ale ako dobre mienenú radu. Lebo sa tu pomaly zbieha rovnaká zberba ako v diskusiách pod Bleskom či Sme. Ľudia zrelý na ústav či materskú školu. Ľudia, ktorí o aute počuli maximálne z rozprávok.
Držím Vám palce!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ja to samozrejme viem. Ja sa nešťažujem reklamu - ale sťažujem sa na jej mieru. Nemám problém s tým, že na boku v lište či na pozadí je reklama na Renault Captur alebo načo. Ale druh ávec je, keď sa k samotnému článku musím preklikať cez niekoľko stránok reklamy, keď musím mať vypnutý zvuk aby som neotravoval okolie reklamami. Nech sa potom niekto sťažuje nato, že ľudia používajú Ad Block. A ja som to napísal - mne je to fuk. Ak sa to nezmení, tak sa z toho nezbláznim. Len som smutný, kam klesol kedysi môj oblúbený web... Motoristických médií je veľa, vyberať je z čoho.
Citroen udělal opravdu designově šokující auto. Základní motorizace není špatná a cena je sice vyšší, ale upřímně, kde by podle vás měla být? 250? To je základ Dusteru. 270? Za takový design a přece jen vyšší kvalitu než Duster, by to bylo taky málo. 300 je podle mne fér, na druhou stranu je třeba si uvědomit, že si člověk musí i něco připlatit, ale viděl bych jako rozumnou cenu tak 320 s klimou. A teď takové zamyšlení. Může se stát, že prodeje ochladnou, přesto je to více méně sázka na jistotu, vyrábět auta této karoserie. Pro automobilky je to výhodné, technicky se to moc neliší od 208 a člověk si ještě za to dost připlatí. Má sice větší auto, ale za zmiňovanou sumu, můžete mít opravdu dobře vybavenou 208, nebo jít do C4. Takže zase spíš záleží na člověku, co chce. Chápu, že pro lidi, co nechtějí mít všední auto, je to dobrá volba. Já bych osobně šel za ty prachy do C4 v pískové. 😄
tento test je dost dobry [odkaz] a mas pravdu, kvalita bude asi tiez problematicka
ja myslim ze ten boom za par mesiacov pominie ( predsa len je to este novinka ) a ked sa situacia ukludni a dostane do normalu tak az potom zacne mat cactus problem....
tak na tohle se radši nedívej vůbec.
Ve skutečnosti na Citróna kálí pes. Aby to vůbec někoho zaujalo, tak to museli udělat extravagantní až za hranou. Forma nad obsahem.
Sečteno a podtrženo, Citrona si fakt dneska může koupit jenom blázen.
Na Cactus jsem také hleděl dost s despektem, než jsem se šel do Citroenu podívat na nové Grand Picasso a prodejce mě ukecal ať se mrknu na Cactus, byl zvědavý na mou reakci. Musím říct, že je to celkem šikovně udělaný auto a ideálně pro mladý řidiče.
Vypadá to hodně zajímavě - gumové doplňky na boku, vepředu i vzadu jsou fajn, stačí jen vybrat tu správnou barevnou variantu a vypadá to velmi dobře. Sedadla mě také dost překvapila, velmi pohodná a z materiálu připomínající koberec? Haha to mě dostalo.
No za odvahu má u mě Citroen palec nahoru :yes: