Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën chce navýšit výrobu C4 Cactus

David Bureš
Diskuze (47)
Továrně Villaverde v Madridu hrozilo uzavření. Nyní se však díky úspěchu crossoveru C4 Cactus plánuje navýšení zdejší výroby.

Extravagantní crossover Citroën C4 Cactus si zatím nachází spoustu zájemců. Francouzská automobilka proto plánuje navýšení jeho výroby, aby uspokojila tento zájem. Informoval o tom španělský server La Tribuna de Automocion.

S odvoláním na zdroje z automobilky španělský server píše, že výroba C4 Cactus v továrně Villaverde bude probíhat i během čtyř listopadových sobot. Sám Citroën tuto zprávu nijak oficiálně nekomentoval.

C4 Cactus teprve postupně vstupuje na jednotlivé trhy, na tom českém se vůz prodává od 5. září. Až se bude automobil prodávat v celé Evropě, má jeho denní produkce vzrůst o pětinu. Tvrdí to alespoň výkonný ředitel madridského závodu Villaverde Jose Carlos Robredo.

Analytici předpokládají, že se ročně bude prodávat 50.000 až 100.000 exemplářů C4 Cactus. Kapacita závodu Villaverde činí 200.000 vozů ročně. Využití továrny nadále není vysoké, je však vyšší než v minulosti. Třeba loni byl tento závod využit jen z 22 % své výrobní kapacity, i proto mu před dvěma lety hrozilo uzavření.

I díky prozatímnímu úspěchu C4 Cactus francouzský výrobce neplánuje v Evropě prodávat podobně veliký model C3-XR primárně určený pro čínské zákazníky. Automobilka si myslí, že C4 Cactus splňuje požadavky evropských klientů lépe než C3-XR.

Nabídku crossoverů by Citroën přesto mohl rozšířit – letos v Paříži automobilka prezentovala koncept C1 Urban Ride, což je zvýšená a oplastovaná verze minivozu vyráběného v Kolíně.

David Bureš
Diskuze (47)
Avatar - PeterLuk
23. 10. 2014 18:18
Re: Redakcia
JA ho mám aj práve kvôli ACZ. Ale teraz neriešim len reklamu, ale celkovo obraz ACZ s prevzatými článkami a nečistenými diskusiami.
Avatar - wakantanka
23. 10. 2014 12:54
Re: Nerozumím
Patrilo by sa dodať, že tá 306 bola očividne po klinickej smrti >:D On je proste taký zadubenec ako jeden môj kamarát, ktorý si začiatkom 90-tych rokov dovliekol Golf I. GTI z r. tuším 79, údajne po prvom majiteľovi s najazdenými údajne 90 tis. km a odvtedy nechce o aute od VW ani počuť. A pritom každému kto sa len trošku rozumel autám bolo na prvý pohľad jasné že ten Golf mal minimálne 2x toľko najazdnené, o nejakom pravidelnom servise ani nechyroval a pod. veď to skoro všetci poznáme. :-)
Avatar - wakantanka
23. 10. 2014 12:47
Re: spanielske meranie
Máš toto tvrdenie nejak štatisticky podložené? My sme na firme mali dve 307, a určite sa nevyskytovali v servise viac ako iné koncernové autá. Ak by som to riešil len z môjho pohľadu, tak najmenej bol v servise s poruchou Ford Focus I. a to u nás skončil v dobe keď mal 300 tis. + km a aj to kvôli nehode (totálka). Každý model v každej motorizácii vypáli inak. Jedno je kupovať auto nové a iné je kúpiť "auto po dôchodcovi " trebárs z Nemecka. >:D
22. 10. 2014 23:03
Re: spanielske meranie
Ani s tou nemám v svojom okolí zlé skúsenosti, takže neviem.Len nick Maros tu stále argumentuje 306tkou.
22. 10. 2014 21:22
Re: Redakcia
Na reklamu si nainstalujte v Mozille Adblock a máte po starostech. Já žádné reklamy na netu řešit nemusím...