Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Budoucnost BMW: Hlavní roli bude hrát elektromotor

13 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Lodim trvalo asi 100 let, nez presly na tento zpusob pohonu.
Tak uvidime, jak dlouho to bude trvat autum.
😉
Avatar - praděda7
praděda7
ale nemají koule se postavit ekofašistům v Bruselu... ;-\
Xylo
Já osobně to vítám. Méně zplodin a hluku určitě nezaškodí ...
IPace
kdybys nekdy zkusil jezdit s elektromobilem, tak bys sklapnul, v BMW proste pochopili ze elektromotory maji sakra vyhody a dokazou dana auta i dal posunout co se jizdnich vlastnosti tyce, zakaznici navic podobna auta chteji a chtit budou, protoze nastupujici generace ridicu proste nechce obstarozni technologii ktera se jen desitly let upravuje a je cim dal slozitejsi a slozitejsi a vice nachylna na vady

plugin-EV je proste krok kupredu a mezistupen kde si odladi co potrebuji, zlevni si vyrobu kde ceho, a vyckaji na lepsi infrastrukturu pro elektromobily bez range-extenderu
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Plug-in je prave naopak blbost. Auto ma smusl tehdy, pokud je nezavisle. Jinak muzu jezdit vlakem.
Smysl dava maly spalovaci motor, ktery vyrabi elektrinu do akumulatoru. A z toho akumulatoru se pak pohani elektromotory v kolech.
Jednodussi. Nezavisle = s dodtatecnou nadrzi tech 1000 km ujede.
😉
IPace
sak tohle je a bude smer BMW, nezavisle plugin-EV s rande extenderem, a ja otom taky pisu 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Čím dál složitější technologie jsou výrobci nuceni vyvíjet jen díky nesmyslným požadavkům ekoteroristů z Bruselu. Kdyby měli v Bruselu koule, tak by postupně vyřadili z provozu všechny automobili starší 10ti let a bylo by po problémech s emisemi.
Avatar - praděda7
praděda7
Zplodiny i hluk se dají řešit i jinou cestou, která by byla šetrnější na peněženku koncového spotřebitele. A pozor! Nad těmi zplodinami stále visí velký otazník. A hluk? V porovnání s minulým stoletím, dnešní auta žádný "hluk" nevydávají.
Xylo
Omlouvám se za ty s/zplodiny .... Jen jsem vyrazil na ranní golf, tak mi nějak došlo, že i když jsou spálené, tak asi budou se z .
Určitě by bylo fajn, kdyby nejezdily staré popelnice s děravýma výfukama. Určitě by bylo fajn, kdyby si lidé vzpomněli na co mají nohy .....
Avatar - Misfit
Misfit
přesně když čtu takovej článek sme rád že tu sou ještě auta jako Lexus RC-F, Dodge Charger/Challenger Hellcat, Cadillac CTS-V, Mercedes-Benz E/C 63 AMG,... 😄
Avatar - praděda7
praděda7
....zaplať pán Bůh.....zaplať....
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
BMW nam chce touto spravou povedat ze konci s vyvojom spalovacich motorov? To ze vacsinu aut buducnosti budu pohanat elektromotory je jasne. Ide len o to co bude zdrojom elektrickej energie - baterie urcite nie, tie budu sluzit len ako vyrovanavacie zasobniky el. energie ktora bude pochadzat bud a) z generatorov el. energie ktore budu spalovat benzin/naftu - teda pouzije Toyota motor bez hriadelu s cievkou vo valci a magnetom v pieste, alebo b) pouzije vodikove palivove clanky tak isto od Toyoty. Kym sa naplno presadia tieto zdroje el. energie tak BMW bude Toyote dodavat spalovacie motory.. to je tajna buducnost BMW motorarskej divizie? Smutne... 😒
252kW
Že by v BMW dostali rozum? Snad to nezkazí jako Chevrolet Volt a nespojí spalovací motor s koly. Spojte ho jen s generátorem hoši a odpadne Vám spojka-převodovka a spousta starostí!