Ekonomika
Ono je to ale do Vídně stejně daleko (časově) jako do Prahy. A tu žárovku ti v Motortecu snad ještě vymění, když ti tam to auto prodali.
Ale nemusí. Jihomoraváci to mají do Vídně vcelku kousek, stejně tam jezdí všichni pořád nakupovat 😄
lahsie sa predava diesel dalej. Ale je pravda ze na operativny leasing to nebude tvoje tak sa nestaras 😄
Ono na tom není nic zvláštního. Maserati Ghibli diesel s nejatýma 80 tkm se pořád docela slušně prodá. Kdyby tam měli limit 50 tkm na rok, bylo by to za 4 roky 200 tisíc a to už by nikdo nekoupil...
Takže se jim to každopádně vyplatí.
Takže se jim to každopádně vyplatí.
V Mistellbachu je Maserati? No to mně po....drž.
Jednou jsme jeli s kolegou po Německu, vyjeli jsme někde v nějaké totální prd.deli, ale byl tam McDonald a vedle něho autosalón Ferrari. Ta díra mohla mít tak pět tisíc obyvatel😊
Jednou jsme jeli s kolegou po Německu, vyjeli jsme někde v nějaké totální prd.deli, ale byl tam McDonald a vedle něho autosalón Ferrari. Ta díra mohla mít tak pět tisíc obyvatel😊
ale zaujal me druhy nabizeny kousek za 35k mesicne, jako to vubec neni spatna nabidka i pri tom omezeni najezdu na 80kkm za 4 roky 😄
Kecy jsou opravdu pro zasmání a co se týká obrazovky, tak z té je mi obecne na zvracení.
Obrazovky interier hyzdi v podstate nepric znackami a modely, nechapu tu zalibu zakazniku a vyrobcu v naplacnuti barevneho cirkusu do kazdeho volneho mista.
Jednak to nepusobi esteticky, nebot to hraje vsemi barvami duhy a navic to ma povetsinou tvar pravidelneho ctyruhelniku, ktery se do modernich interieru ne vzdy hodi (viz tohle Ghibli, nebo priserny tablet v jinak hezke Tesle.
Dale taky snaha zasobit ridice milionem nepodstatnych informaci pusobi kontrproduktivne a ve spojeni s tou barevnosti a umistenim do zorneho pole i rusive.
A pokud jeste nejaky inteligentni ergonom navrhne ovladani vseho jen smidlanim prstu po tomhle barevnem cirkusu s absenci odezvy, je vymalovano, jako hracka hezke, jako auto k nicemu.
Obrazovky interier hyzdi v podstate nepric znackami a modely, nechapu tu zalibu zakazniku a vyrobcu v naplacnuti barevneho cirkusu do kazdeho volneho mista.
Jednak to nepusobi esteticky, nebot to hraje vsemi barvami duhy a navic to ma povetsinou tvar pravidelneho ctyruhelniku, ktery se do modernich interieru ne vzdy hodi (viz tohle Ghibli, nebo priserny tablet v jinak hezke Tesle.
Dale taky snaha zasobit ridice milionem nepodstatnych informaci pusobi kontrproduktivne a ve spojeni s tou barevnosti a umistenim do zorneho pole i rusive.
A pokud jeste nejaky inteligentni ergonom navrhne ovladani vseho jen smidlanim prstu po tomhle barevnem cirkusu s absenci odezvy, je vymalovano, jako hracka hezke, jako auto k nicemu.
Ten infotainment ani není jejich, vzali ho od Chrysleru (má ho myslím například 200, nebo Dodge Dart). To samé montují i do Ferrari.
Maserati a operativní leasing pro soukromníky? >😁 >😁 >😁 Doba je zlá...kdy přijde Ferrari? ...pro nedočkavé
Nepamatuju si, že bych za posledních 8 let měnil žárovku. Servis mám v Praze, je to sice 350km, ale nemám s tím problém. Jednou za čas si jednoduše uděláš čas, auto tam hodíš, vezmeš náhradní a večer nebo druhej den si přebereš.
to vychází na krásných 16.80 Kč plus palivo na 1 km... :-! Praha-Brno a zpět za 8.000 Kč :-!
Servisní pokrytí Maserati je v ČR bohužel tragické. Kdo si koupí nějaké auto, když musí jet měnit žárovku do Prahy?
Mně k sobě nesedí 48 měsíců a nájezd 80 tisíc km. Jaký má smysl mít
diesel na 20 tis. ročně?
Ale cena je v pohodě😊
diesel na 20 tis. ročně?
Ale cena je v pohodě😊
No ale vyrábí ho VM Motori, tvůrce skvostů jako 2,8 CRD, který by dokázal rozklepat i Hummer. No, to co jsem chtěl říct je, že nejlepší z italského automobilového průmyslu si představuju jako Ferrari, Lamborgini, nebo Maserati, to opravdické😊
Btw. ten motor na trhu není moc dlouho a jsem zvědavý, co se o něm bude psát za pár let.
Btw. ten motor na trhu není moc dlouho a jsem zvědavý, co se o něm bude psát za pár let.
Jak se to vezme. Infotainment jako takovy je od Chrysleru, ale to by nebyl problem. Aktualni infotainmenty od Chrysleru nejsou az tak hrozne. Problem je v tom, ze se Fiat rozhodnul, ze nebude investovat do evropskych map pro Chrysler navigaci a tak v evropskych modelech je do puvodniho Chrysler infotainmentu straslivym zpusobem nabastelna barevne a graficky naprosto odlisna aftermarket navigace. Vysledek sice pusobi prisernym dojem, ale to nebrani Fiatu davat tuhle hruzu i do aut za dve mega.
no zrovna Ghibli s uprděným dieselem nebude asi nic, co by mělo charakterizovat italský "automotive"
Tyhle marketingove blafy vzdycky rozesmeji, pry "„Jako jediný oficiální zástupce automobilky Maserati v Česku jsme mohli vyjednat bezkonkurenční podmínky s renomovanými leasingovými společnostmi, jako je ALD Automotive nebo UniCredit Fleet Management,“ - uz vidim jak s firmou typu ALD, ktera rocne naleasuje desitky tisic aut domluvi "bezkonkurencni podminky" firmicka co rocne proda dvacet aut. >😁
Jinak ta navigace je fakt strasliva a dokazuje proc by Italove misto aut meli zustat u spaget. Takovouhle chybu by Nemec nebo Japonec nikdy neudelal.
Jinak ta navigace je fakt strasliva a dokazuje proc by Italove misto aut meli zustat u spaget. Takovouhle chybu by Nemec nebo Japonec nikdy neudelal.
Jen ten Diesel a Maserati mi nějak nesedí. Vůbec to k sobě nepatří.