Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Prezident Hondy Takanobu Ito složil funkci kvůli skandálu s airbagy

10 komentářů

Joab
přátelé, fakt je nutný psát o 1700 úmrtí od roku 2003, když se všude píše kupříkladu "Honda Motor Co failed to notify U.S. safety regulators of 1,729 claims of injuries and deaths related to accidents in its vehicles since 2003, the automaker acknowledged on Monday".
No tááááák, nevim zda je to honba za senzací nebo neumíte číst, ale fakt je to něco jinýho. Nechci si hrát na Gilgita, ale tady fakt když každej podobnej článek dáte vyhledávat u kapku serióznějších zdrojů, minimálně v polovině případů během minuty najdete podobnou kravinu..
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dobrý den,

máte pravdu, v článku, kde byla tato informace, bylo napsáno poranění či úmrtí, což koresponduje s tím, co jste zde vykopíroval. Díky za upozornění, už jsem to doplnil.
Střelec
A nebylo by vhodnejsi napsat 1729 poraneni z toho jeden smrtak, kdyz uz to tady kolegove upresnili mnohem presneji nez vas zdroj. Preci jen 1729 poraneni ci umrti zni uplne jinak 😉
Joab
Dik. A hlidejte si to, dyk je to zbytecny..
Avatar - Stewee
Stewee
Kto bude pisat o prichadzajucich novych modeloch od Hondy, ktorych pride hned niekolko. Ved ludia aj vdaka ukonceniu predaja Accordu v Europe uz rukami zalamuju. Radsej nieco nafukneme a prilozime jej este viac, nech to ludi este viac utvrdi vo zvratenom mysleni o tejto znacke. Smutne, co dokaze jeden novinar napachat svojou (ne)odbornostou, len za cenu citanosti. Som rad, ze sa naslo par diskutujucich, ktori mu na klamlivy lep nesadli. Pozdravujem chlapi :yes:
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Nebyl to záměr, ale nepozornost, kterou jsem napravil. Fakta to jsou pravdivá, není důvod o nich nepsat.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - King
King
Nemyslím, že situace je taková, jak je líčena. Honda, stejně jako Toyota a další značky, opravdu nemohou za to, že Takata dělala (a to možná dokonce vědomě) vadné pyrotechnické nálože a následně odmítala převzít zodpovědnost. V případě Hondy a Ita šlo spíše o pomyslnou poslední kapku, z jeho křesla se stala houpací židle v okamžiku, kdy se v Japonsku objevily opakované problémy u modelů Fit a HR-V byť související většinou s 7DCT, což je skutečně problém interního rázu se zodpovědností v rámci firmy. Také je pravdou, že v posledních letech mírně přibyly svolávací akce v USA, ale to kvůli řádění NHTSA u všech značek.

Na druhou stranu je pravda, že Honda v posledních letech šla hodně po snižování nákladů a hodně tlačila na dodavatele, což mohlo (a nemuselo) mít vliv na celkový nárůst problémů s kvalitou a to jde opět na vrub Ita. Ovšem kdo to po zkušenostech s ekonomickou krizí nedělal?

Současně Honda na klíčových trzích ztratila tržní podíl - v Evropě je na polovině čísel z konce devadesátek, v Japonsku a USA sice roste, ale pomaleji, než největší konkurenti, takže je toho určitě třeba změnit více.

Každopádně to, co se děje teď, Honda vnímá jako špatné, což je pro budoucnost určitě dobré, 😄