Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prezident Hondy Takanobu Ito složil funkci kvůli skandálu s airbagy

Problém s airbagy externího dodavatele donutil prezidenta Hondy vzdát se své pozice. Z pozice odstupuje po šesti letech.
Zpět na článek
23. 2. 2015 15:23
23. 2. 2015 16:02
23. 2. 2015 18:58
24. 2. 2015 10:35
23. 2. 2015 15:23
Ale no tak..
přátelé, fakt je nutný psát o 1700 úmrtí od roku 2003, když se všude píše kupříkladu "Honda Motor Co failed to notify U.S. safety regulators of 1,729 claims of injuries and deaths related to accidents in its vehicles since 2003, the automaker acknowledged on Monday".
No tááááák, nevim zda je to honba za senzací nebo neumíte číst, ale fakt je to něco jinýho. Nechci si hrát na Gilgita, ale tady fakt když každej podobnej článek dáte vyhledávat u kapku serióznějších zdrojů, minimálně v polovině případů během minuty najdete podobnou kravinu..
Rozbalit vlákno
5
23. 2. 2015 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 2. 2015 16:02
Re: Ale no tak..
Haha, tak ono to je ještě lepší. Z těch 1729 nenahlášenejch incidentů byl přesně jeden smrťák. Pokud teda chce někdo víc věřit Washington Postu, než auto.cz:)
"Instead of reporting all 2,873 claims involving deaths or injury over the 11-year period, the audit found that Honda told NHTSA only about claims that had been denied. The 1,729 it failed to report were those it paid and counted as warranty claims. One of the incidents involved a death."
Avatar - Honza Mička
23. 2. 2015 16:32
Re: Ale no tak..
Dobrý den,

máte pravdu, v článku, kde byla tato informace, bylo napsáno poranění či úmrtí, což koresponduje s tím, co jste zde vykopíroval. Díky za upozornění, už jsem to doplnil.
23. 2. 2015 17:19
Re: Ale no tak..
A nebylo by vhodnejsi napsat 1729 poraneni z toho jeden smrtak, kdyz uz to tady kolegove upresnili mnohem presneji nez vas zdroj. Preci jen 1729 poraneni ci umrti zni uplne jinak ;-)
23. 2. 2015 18:58
Re: Ale no tak..
Dik. A hlidejte si to, dyk je to zbytecny..
Avatar - Stewee
23. 2. 2015 18:01
dnešná novinar-ština
Kto bude pisat o prichadzajucich novych modeloch od Hondy, ktorych pride hned niekolko. Ved ludia aj vdaka ukonceniu predaja Accordu v Europe uz rukami zalamuju. Radsej nieco nafukneme a prilozime jej este viac, nech to ludi este viac utvrdi vo zvratenom mysleni o tejto znacke. Smutne, co dokaze jeden novinar napachat svojou (ne)odbornostou, len za cenu citanosti. Som rad, ze sa naslo par diskutujucich, ktori mu na klamlivy lep nesadli. Pozdravujem chlapi :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Honza Mička
23. 2. 2015 18:15
Re: dnešná novinar-ština
Nebyl to záměr, ale nepozornost, kterou jsem napravil. Fakta to jsou pravdivá, není důvod o nich nepsat.
23. 2. 2015 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - King
24. 2. 2015 10:35
Nejsem si jistý
Nemyslím, že situace je taková, jak je líčena. Honda, stejně jako Toyota a další značky, opravdu nemohou za to, že Takata dělala (a to možná dokonce vědomě) vadné pyrotechnické nálože a následně odmítala převzít zodpovědnost. V případě Hondy a Ita šlo spíše o pomyslnou poslední kapku, z jeho křesla se stala houpací židle v okamžiku, kdy se v Japonsku objevily opakované problémy u modelů Fit a HR-V byť související většinou s 7DCT, což je skutečně problém interního rázu se zodpovědností v rámci firmy. Také je pravdou, že v posledních letech mírně přibyly svolávací akce v USA, ale to kvůli řádění NHTSA u všech značek.

Na druhou stranu je pravda, že Honda v posledních letech šla hodně po snižování nákladů a hodně tlačila na dodavatele, což mohlo (a nemuselo) mít vliv na celkový nárůst problémů s kvalitou a to jde opět na vrub Ita. Ovšem kdo to po zkušenostech s ekonomickou krizí nedělal?

Současně Honda na klíčových trzích ztratila tržní podíl - v Evropě je na polovině čísel z konce devadesátek, v Japonsku a USA sice roste, ale pomaleji, než největší konkurenti, takže je toho určitě třeba změnit více.

Každopádně to, co se děje teď, Honda vnímá jako špatné, což je pro budoucnost určitě dobré, :-)
Rozbalit vlákno
0