Profi

Zpět na článek

Volkswagen Amarok jako ambulance

5 komentářů

mech13
To sání je výborný - pacient se sice utopí, ale motor pojede >😒]
_MT_
Vážně si myslíš, že tu nástavbu patřičně neutěsnili? Spíš mi přijde zvláštní, že má šnorchl, když zvládne jen půl metru vody.
henry.prta
U brodivosti se udava temer vzdy prujezd vodou v bezne vybave bez zvyseneho sani. pokud ho mate, neni kolikrat problem ani s dvojnasobkem. 50cm u Amaroku je sotva pod SPZ na predku auta. Vznika ovsem vodni vlna pred autem a ta muze klidne zaplavit i kapotu. na urovni predniho kola to pak muze byt 60, a dal treba i mene, jak vlna opadne. Se snorchmel bych se s tim nebal i do metru.. to bude odhadem nekam nad svetla.
napr zde bylo cca 30cm vody [odkaz]
nebo zde se snorchlem [odkaz]
Avatar - Kolouš
Kolouš
Lidi co si na offroad cvaklo snorchl a pak překvapení mlčeli u utopeneho auta v 60cm brodu znám z opravdu hodně. On snorchl v extrému toho moc neresi. Ano, suche sani je alfa a omega běžícího motoru, nesmíš ale zapomenout na agregáty, elektroinstalaci, ale třeba i na odvzdusneni kliky. To už je náročnější projekt než roura na střeše. Na proskoceni potoka, nebo louže v Hummer centru to určíte staci. Pokud chceš vic, vyplatí se izolovat, izolovat, vyvádět odvzdusneni a zase izolovat. Když se to povede, tak pak s autem zazivas o Level větší srandu
ALLSTONE
Neříkám na Amarok nic špatného,jen mi nejde do hlavy,proč je u tohoto auta jen jeden motor,navíc nízkého obsahu když: Hilux má 2,5 a 3,0 l motory.
Navara 2,5 a 3 l V6..nový potom 3,5 V6 benzín.
Isuzu 2,5
Ranger 2,5 a 3,2
atd..
Prostě si myslím,že malý motor do tohoto auta,které bude jezdit přetížené ,v extrémech,navíc jako sanitka nepatří...