Videa
Za mě to je tak, že ty světla jsou pěkná - myslím tím rozložení těch OLED diod. Toď konec s plusy. K té světelné show se zkrátka musím zeptat: Kdo tu p čovinu s tím blikáním (show) u BMW má na starosti? V atelieru to vypadá pěkně, ale až za tím v noci pojedete, tak to bude jak když před vámi couvá Knightrider >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
A možná to bude v konečném důsledku odvádět pozornost. Místo, aby se řidič díval na cestu bude čumět na tu blikající nádheru.
vypadá to krásně, to zase jako jo, ale faktický přínos podobného drahého řešení nevidím. Je to zajímavé pro někoho kdo chce za každou cenu hi-tech, ale není to záležitost, o které si myslím, že yb se rozšířila. Běžné LED mají odobnou funkčnost za nesrovnatelně nižší cenu. Zvlášť když světla jsou první na raně.
Jinak... se změnou intenzity při brždění si myslím BMW (možná to bylo audi, musel bych hledat) hrálo už před nějakými 5 lety, ale co vím nějak, to utichlo a už vůbec se to nějak zásadně neuchytilo. Právě i z těch důvodů, že v tomto případě jde o jasnost, rychlost a tím i bezpečnost, nějaké složité sdělování informací je kontraproduktivní.
Takže ano... je to sdělení tohle dnes dokážeme, ale jinak jsou to mraky peněz vyhozené víceméně z praktického heldiska do koše. Ale pár lidí to nadchne. To ano.
Jinak... se změnou intenzity při brždění si myslím BMW (možná to bylo audi, musel bych hledat) hrálo už před nějakými 5 lety, ale co vím nějak, to utichlo a už vůbec se to nějak zásadně neuchytilo. Právě i z těch důvodů, že v tomto případě jde o jasnost, rychlost a tím i bezpečnost, nějaké složité sdělování informací je kontraproduktivní.
Takže ano... je to sdělení tohle dnes dokážeme, ale jinak jsou to mraky peněz vyhozené víceméně z praktického heldiska do koše. Ale pár lidí to nadchne. To ano.
Faktický přínos OLED oproti "klasickým LED" bude v tvarové různorodosti světel. Více možností.
hlavne je podstatne rici, ze kazde svetlo by v takovem pripade muselo (a ma) vlastni procesor a ridici jednotku. a vubec se nebudu ptat, kolik takove svetlo (trebas v pripade vymeny u bazaroveho vozidla) bude stat. coz z techto vozidel jakozto "levnych" bazarovych vozidel udela temer neprodejne stojaky.
Mně napadlo, jestli by do zadních světel nemělo smysl integrovat modré "majáky", které by se spouštěly automaticky při nehodě, aby bylo jasně označeno havarované vozidlo. Přeci jen, modré majáky jsou lépe viditelné, navíc s diodami by takové světlo pravděpodobně mělo být schopné fungovat i po nárazu (odolnější než žárovka), energii by po omezenou dobu (1 - 2h) dodávala baterie/kondenzátor přímo ve světle.
Jsem jediný,komu se zdá,že se z aut stává jakýsi módní doplněk? Že auta přicházejí o motory,o ruční brzdy,o kontakt s vozovkou,,že se auta zženšťují?
Samé displeje,diodky,svítící volanty,osvětlení nohou,atd....Chtěl bych auto,které stojí cca půl mega,žere 4 litry benzínu a vydrží bez oprav 500 000 km....Já vím....to je minulost...teď se vyrábějí ajfouny na kolech..
Samé displeje,diodky,svítící volanty,osvětlení nohou,atd....Chtěl bych auto,které stojí cca půl mega,žere 4 litry benzínu a vydrží bez oprav 500 000 km....Já vím....to je minulost...teď se vyrábějí ajfouny na kolech..
Auto, které žere 4 litry benzínu je stále spíš budoucnost 😉
Škoda Citigo. Tam jde s 1.0MPi reálně za 4 jet.
Stejně tak s hybridním Yarisem a při troše snahy i s Aurisem a Priusem. Jen bych chtěl vidět ta auta minulosti, co jezdila za 4 benzínu bez oprav 500 tisíc km.
Tady to možná lidé odsuzují ale v BMW dobře vědí, že když přijde reálný zákazník pro novou M4 a bude si moci vybrat takovéto parádní světla (novinka, styl,...), tak si je vezme. Ba co víc, bude se o tom psát, bude se to ukazovat atd.
Podle mě je to fajn záležitost, vypadá to pěkně, tak proč ne. Lepší než stavět Mkové SUVčka...
Podle mě je to fajn záležitost, vypadá to pěkně, tak proč ne. Lepší než stavět Mkové SUVčka...
Nikdo snad nikoho neodsuzuje. Pokud marketing firmy zakazniky presvedci, ze jim prave tohle schazelo ke stesti (stejne jako fura dalsich 3,14-ovin, ktere jsou dnes na autech), pak je to jenom dobry způsob pro vyrobce, jak vydelat dalsi penize. Neco na zpusob porad dokola pousteneho braku v radiu, co si po mesici produkce stejne zacneme nechtene sami pobrukovat.
"Teda to muselo dát příšernou práci, a přitom taková blbost, co?"
Víc než tento citát k danému tématu netřeba :-!
Víc než tento citát k danému tématu netřeba :-!
je to pěkný, ale až se to pos.ere, tak se z vašeho Báwa rázem stane jezdící vánoční stromeček blikající tak, že ti za ním nebudou vědět zdali brzdíte, odbočujete, couváte nebo třeba jen děláte "disco party" na silnici... 😉 😄
A majitelia postarsich Renaultov to predvadzaju uz dnes >😁
, ale jen na obrazovce počítače jako řekněme uvítací animace. Je načase přiznat si, kam patřím. Vím že nejsem potenciální kupec M3 a jasně si uvědomuji, kam se trh pohnul, takže to beru pouze jako logický trumf proti "dynamickým blinkrům" Audi. Prostě už nestačí prát se, kdo umí postavit lepší auto, to už neletí, o to už tady posledních dobře pět let nejde. Dneska je všechno podřízeno jen a pouze tomu, kdo udělá s autem větší divadlo a použijí se k tomu veškeré dostupné prostředky. Při tomto vývoji už je mi ABSOLUTNĚ jedno čím jezdím a jestli je to stará šunka a možná programově snad ani úplně nové auto nechci. Ekonomiku postavenou na byznysu s opičárnami tohoto druhu ven čert 😄 A budou ty organické OLED také tak přehnaně svítit nebo se nad intenzitou někdo konečně zamyslí a zajistí, aby pobyt za rozsvícenými světly vpředu jedoucího auta byl alespoň snesitelný?...
Ale můj dotaz o přínosu byl na tu radost z úpadku prémiovek.
D3 nabízí tak široký portfolio motorů, že si vybere každej...šetřílek i bonviván. Ostatní se snaží přiblížit, jak to dopadlo třeba u Lexusu je škoda. Přístup Infiniti je až na okleštěný M lepší.
a zamysliet...niekedy fakt rozmyslam, ci sa ma cim... :-!
...ale vdaka hentakym fetmenom sa mi aspon zdviha tlak - takze nemam nizky ale normalny, a nemusim si robit kavu >😁 >😁 >😁 >😁