Skutečně ztrácí na každém kusu, nebo jich jen nevyrábí dost na to, aby pokryl celkové náklady na vývoj a výrobu? Je zábavné, když tyhle věci počítají lidi z venku bez přístupu k interním datům, když kolikrát ani sama firma neví, co je nějaká sranda stojí. :-) A z čeho jsou počítané ty marže?
U Bugatti vyhlásili cenu a začali sbírat objednávky ale vývoj se komplikoval roky se zdržel a cena proti předpokladum neskutečně narostla. Zákazníkum který už složili i zálohy nešlo říct že auto bude stát 2x nebo spíš 4x víc. Cenu zdvojnásobili pozdějš pro verzi Super Sport ale i ta byla dle všeho nižší než reálná
Vy pořád počítáte s předpokladem, že když hnu s cenou, počet kupujících zůstane stejný, což je ale samozřejmě p*covina.
Když auto zdražíš třeba na trojnásobek, tak ho prodáš třeba 5x méně.
U Bugatti jsou asi o něco lepší počtáři než na auto.cz, a nejspíš si na základě průzkumu trhu spočítali optimální cenu, která povede k co nejmenší ztrátě.
To je otázka, kam až fyzika (nebo řidičské umění) pustí běžný automobil >:D 500 HP je nuda, kolem 800 to jezdí hezky. Zřetelně nad 1000 už myslím člověk nevyužije (trakce, okolní provoz ...), ale proč ne, když na to někdo má tak to srdíčko potěší.
A je potřeba poznamenat, že budou i tací majitelé - a kdo ví, jestli jich nebude většina -, kteří tento údaj nikdy, nikdy ani nezkusí. Ani se mu zdaleka nepřiblíží.
Automaticky určitě ne ale do týhle úrovně spíš dojdeš přes nějaký Ferrari atd. to spíš nebude tvuj první sporťák. A všechny tyhle značky a předpokládám že i Koenigsegg maj programy na školení řidičů kam tě pozvou před převzetim vozu
Asi je to zbytečná debata protože ty zdá se nebereš v potaz další souvislosti. Tohle je prostě auto bez megadotací cenově někde v půlce reálný ceny Veyronu [odkaz]
Je to zbytečná debata, nikdo, kdo vedle Veyrona staví v diskusi Koenigseggy nebo třeba Pagani vůbec nechápe pojetí a smysl toho auta.
Ten, kdo chápe, tleská, stejně jako oznámení o pokračovateli. ;-):yes:
Jojo. Dyk píšu, my bychom jim to vysvětlili, blbíkům! Co může nějaká, byť asi nejúspěšnější automobilka světa, vědět o tom, jak a proč se staví nejrychlejší auto.
S Veyronem? Bez diskuzí jo. Ten se hodně vymknul plánovaný ceně termínum i provoznim nákladum vo tom žádná :-)
Nejvíc vtipný mi přijde že když když využiješ tu rychlost tak musíš komplet přezout včetně disků což stojí 2 miliony :yes: >:-[]
Jojo, já co si takhle párkrát projel Ageru, taky si myslim, že je to mnohem lepší kchár, než Veyron SS. Taky jsi měl obé pučený na víkend z Jarova?
Víš jak, oni to jsou voli v tom VW, to je jasný.
Nejsem sice zákazník VW,ale mám velmi silný pocit,že když si někdo koupí Golf,tak neřeší,jestli jeho penězi VW dotuje Bugatti,protože na cenu toho Golfa to zřejmě moc velký vliv mít nebude.
Všichni zákazníci koncernu přispívaj na rozmařilost těch, co si Veyron pořídí :-) Chápu, že je to pro VW výkladní skříň toho, co umí, ale kdyby stál těch 100 M za který je VW vyrábí, tak by podle mýho o moc zákazníků nepřišel. Tyhle lidi maj takovejch aut plný hangáry a peníze moc neřešej. A je s podivem, že takovej Koenigsegg dokáže prodat lepší auto vyvinutý od píky za zhruba stejný peníze a ještě na tom vydělat. :yes: