Vyšší střední třídě na českém trhu vládne Audi A6, ostatní následují s velkým odstupem. Vzhledem k nízkým počtům registrací se ale v prosinci měnily spodní příčky první desítky.
Koukám, že v autech už jsme dohonili Evropu. Neříkám, že všichni, mnozí ještě trčí po holeně v nápravách od Moskvičů, leč tabulka hovoří jasně - v autech kopírujeme Západní Evropu.
AUDI A6 boduje na zaslouženém místě a... pohleďme, poprvé v dějinách nastává historická událost, kdy bude zcela regulérně bojovat o prvenství nikoliv dvojka BMW - Mercedes-Benz, nýbrž silná (nejsilnější) trojka - ano ano, elegantně nám AUDI včlenilo do světa vyvolených svůj model. A do toho severský koník, jo, VOLVO zaslouží velkou pochvalu, je to majstrštyk roku.
Prostě, vycházej z toho, že kdo tu v této třídě dělá trojciferná čísla, to je elita silnic, liga králů. A tak to také je. Nebo se snad domníváš, že tu stačí zadýchaně mávat na svět rukou vytrčenou z okénka záručním listem?
Myslim, že byl vždy tady a ani ve střední neni. Pokud beru, že je v ostatních, tak i tak je to tedy průser, kterej si nezaslouží, nebo je přinejmenšim divnej
S60 přece právě "končí", je to "výběhový" model a cena zatím NEní výprodejová, takže si ho asi jen málo lidí koupí ..
Já bych "výše" si přála Jaguar XF - to je dle mne možná nejlepší vůz této kategorie ..
Jsou tam i jiný, co končí a chtěj za to něco přes 6 kil, což jde. Taky si myslim, že to je vč. dotaženejch aut z venku a i proto je mi to divný. Možná se v těch idiv. dovozech pletu. nevim.
Nojo, ale je to registrace, ne? Představuju si, že to sbíraj na úředech bez ohledu, kde to bylo koupený... jinak by psali, že nově prodaný... no nevim.
Je to samozřejmě včetně individuálních dovozů. Samotné prodeje (tedy rozjeté garance, abych se vyjádřil pregnantně) jednotlivých importérů se získávají jen špatně, nikdo si dobrovolně nenechá koukat do karet.. Čísla registrací se oproti interním ukazatelům dovozců (výrobce) někdy dost liší. Právě jejich brutální rozpor donutil Škodovku minulý rok tak radikálně zlevnit.. Stále tam ještě zůstal rozdíl proti cenám zejména v Německu, ale ta "pruda" s tím spojená už většinu zájemců o koupi v zahraničí odradí...
Ano, pokud byla nově registrovaná ( nerozjel jí říšskej dealer, aby splnil svůj cíl a dosáhl na bonusy) a ne žádnej bazarovej kousek z roku 2004, pak ano ;-)
Dobrá volba :yes:
To je (bych řekla) až VYNIKAJÍCí cena - to je opravdu "jiné" auto, než by si kdo myslet mohl .. Znám, jezdila jsem a občas jezdím VÝRAZNĚ dražšími vozy a "v něčem" se vyrovná i těm opravdu NEJdražším ..
Jak rikam mne tohle auto nebere takze se price for value nemuzu vyjadrit. Jinak souhlasim ze technika v nem je na vysoke urovni a komfort jizdy je take vysoky
O jednom případu vím... ;-\
Byla to právě ta stará skladovka.. kůže, bixenony, HUD, Navi.. chybělo střešní okno a zadní polohovatelná sedadla... jinak komplet. Najeto "nula", ale půl roku garance fuč.. Auto do výroby by takovou brutální slevu nedostalo. A navíc, každá šestka jde i "tam" přes fleet ;-) Reálně bych to viděl okolo toho milionu.
Jo, koukal sem na mobile u dealeru jdou od 30 litrů. Taky jde o motor... stejně, já bych za to nedal ani kilo i kdyby to lítalo. Techniku beru, ale pro mě je to odporný auto.
tak bacha na Kylie ať tě někde na přechodu nesejme >:D
jinak máš zřejmě pravdu. C6 je alternativa vůči německé prémii, od které se asi nečekají rekordy v prodeji, je to silně individuální záležitost.
Mně osobně se velice líbí a vždy když jí potkám (takže tak cca 3-4 krát do roka) na ní čučím jak na zázrak z jiné dimenze.
Samozřejmě bych raději Síída v naftě, ale ani ta C6 by nebyla špatná :-!
Já "na přechodu" budu spíše v Brumla(ovi) a jeho 1700 kg s náplněmi + mých 50 k tomu - toho NEbude až tak lehké "sejmout" ;-)
PS: Ano souhlasím, že ceed NEní špatná alternativa k octavia, já raději "zůstanu" u té C6 ("nouzově" u C5 :-) )
Mně se VELMi příjemně jezdí v ML 63 AMG a "miluji" SL 63 AMG a kdybych dost penízků měla, tak bych Brumlu (C5 V6) za C6 3.0 HDi co v září dorazí klidně "vyměnila" ;-)
Tak to já si "užívám", když jsem před časem na "velké" prohlídce a oleji atd. byla, tak JEDINÝ půjčovací vůz co tam pro mne na ten den za "V6 Exclusive 3.0 24V automat" měli bylo ... Kolín C1 1.0 ... NEvymýšlím si!!! :-)
Ja ji zkusil- proti technice nic nemam ale ten design mne do kolenou nedostal. Zato jedno z nejkrasnejcich a nejpovedenejsich aut stredni tridy v mainstreamu je pro mne C5
Ach bože... copak je na tom autě tak světoslavného? Ten zaječí pysk? Nebo snad snaha postavit citroena jako skoroaudi? To nemáš voko a nepoznáš designové mistry? Passat, C4, MB-C, BMW3. To je střednětřídní liga vkusu a dotaženosti.
Psal jsem jedno z nejpovedenejsich v mainstremu- abych to upresnil tak ti kamo napisu poradi
Mainstream
1. CC, 2. C5, 3. Mazda 6/Accord
Premie
1. C klasse,2. 9-3 SportCombi/159/Delta, 3. S60/X-Type Estate
Je to jen muj nazor nikomu ho nevnucuji ale proste takhle to vidim ja
no prémie se naopak velice povedla, možná to první místo bych trošišku posunul směrem dolů, ale jinak je vkus Vadera velice kompatibilní s mojím zvrhlým vkusem >:-[]
C Klasse jsem jel v hole 220CDi tam jsem byl zklaman hlucnosti ale pak jsem mel moznost zkusit 200K v plne palbe a byl jsem unesen- naprosto jine auto se skvelym motorem a prevodovkou
Zkusil tu 110kw ve SportCombi Linear ( ma ji kolega z prace ) - neni to zly motor ale proste k Saabu patri benzin- hlavne tak na palubce chybi budik preplnovani ;-)
tak nějak to vidím i já. i když ta výkonnější verze s dvěma turbama asi bude slušná mrška, ale to už se rozpočtově dostávám na Aero, a to se těžko přebíjí (mluvím o ojetinách)
no a do toho můj menší km nájezd je další minus pro naftu.
no ale uvidíme kam se posunou ceny barelu ropy, člověk nikdy neví... ;-\
Ježišmarjá... :-) Jak ti tam může zabloudit Mazda... to je zoufalé, nebo accord, bože. O deltě snad pietně pomlčme ;-) Jinak jo, CC, C-klasse, to jsou majstrštyky. Třeba... postav se vedle sebe CC a mazdu 6... >:D;-)
Vsak CC je prvni a Mazda/Honda az treti- neni to jenom o designu ale jak se i v tech autech citim. Nezajima mne jak se nimi da driftovat pred garazi myslim tim ergonomie, pohodli, sladeni motoru a prevodovky
8-s
Jestli máš adresu, kde se dá sehnat ten patent na pravdu, nebuď škrt a dej to do placu...
Možná pak budou ulice plné svatoduchých etalonů a jejich řidičů s "vokem", vkusem a designovým jemnocitem obecně.
vidíš vidíš Perune, ani ty hezké testy, slušné příspěvky plné rozumných argumentů ti nakonec nepomohlo - taky je z tebe jenom obyčejný designový ignorant a zoufalec :-!
makat na sobě sice můžeš, klidně se nauč třeba i svazijsky, ale nevím nevím jestli ti to k něčemu bude. Tvoje postižení nesprávným vkusem je velice silně zakořeněné a dobrý vkus je zjevně neslučitelný se životem, teda myslím tvým....
Zbývá poslední naděje - transplantace >:-[]
Víte, milá GTi, když porovnáte trakci předokolkové C5 a stejně předokolkové A4/6 budete NEmile zaskočena 8-s
PS: A vzhled - ten není moc důležitý (řekla bych já), ale ta poslední C5 NEvypadá špatně - tady jste docela "v opozici" VY (nevšimla jste si?) ;-)
Máte samozřejmě naprostou PRAVDU! Vzhled NEní důležitý, PODSTATNÉ je tu "uvnitř" :yes:
PS: A NEbojte se, že jste k tomu, milá GTi, došla při náhodném pohledu do zrcadla já NEprozradím ;-)
PPS: Ale že se tady vydáváte za chlapa - to trochu smysl dává ..
Nechtěla byste zkusit třeba depilaci? Alespoň v NĚKTERÝCH oblastech/partiích? Doporučila bych vám třeba Esthé klinik - tam by vám i tak "celkově" mohli pomoci ... odsátí (podbradku i břicha i na stehnech) a laserové odstranění chloupků (no CHLUPŮ, já vím) a zmenšení prsou a vůbec taková "kompexní" pomoc by tam dostupná byla ..
Když ona si GTi "začala" ;-) , já se jen "maličko bránila" :-)
PS: Ona je GTi naše ukrajinská služebná a já si ROKY říkala, co to nahoře v podkroví vždy celý den dělá (v pokoji s počítačem) a až NEDÁVNO jsem jí přichytila, jak zuřivě na auto.cz písmenka místo aby uklízela vyťukává! Tak jsem ji pěkně "zpucovala" a teď z obýváku z notebooku jí maličko "zabrat" dávám (i když slíbila, že si to odpracuje a celý letošní rok za poloviční plat uklízet bude ..). Ale jinak já jí za ty roky ráda mám .. (dokonce jí jednou týdně na odpoledne volno dávám), taková jsem já :-)
Já VíM, že jí "rozmazluji" a (bohužel) i VíM, že si to ta "mucha jedna nevděčná" po těch letech uvědomuje ... ;-)
PS: Ona žadonila, prosila, žebrala abych jí byť tu nejlevnější C5ku koupila, že nic takového jako jízdu v ní ještě NEzažila a tady pak "hraje" ...
Nojo, za dobrotu ... Znáte to jak to chodí ;-)
PPS: A to jsem jí ráno řekla že se oteplilo že musí uklidit i příjezdovou cestu ... NE už je zase zalezlá nahoře u počítače - místo aby uklízela (a to má navíc volno od 24:00 do 6ti ráno! asi budu muset "přitvrdit", s někým to prostě "po dobrém" NEjde) ;-)
Já tedy, když už, preferuji kalifornská vína (a bílá - třeba Chardonnay z Nappa Valey - nebo vůbec vína pana Coppoly), ale C6 bych v garáži věru chtíti měla :-)
Já jí před časem zkoušela a naprosto VÁŽNĚ o ní uvažovala ...
PS: Propad ceny je sice VELMi nepříjemný, ale na "brouzdání" evropou těžko hledat lepší vůz ... tedy pokud pořizovací suma nezačíná 1čkou a za ní nenásleduje další 5 číslic ;-)
O tomhle motoru se muzes vyzpovidat i mne a ja ti pak dam po tlame stejne- moc se mi tenhle motor nepaci ( zkousel jsem ho v X6 a byl jsem jim dost znechucen)
No, krom spotřeby se mi celkem líbí. Jen si nejsem jist, jestli je ten zátah oproti 3.0d tak zásadní, přičemž spotřebu bych v extrémech tipoval tak o 3 litry. Ještě počkám na tan 5.O
Taky se mi MOC líbí 35d a ani 23d není "k zahození" :-) , tedy jako Alpina D3 bych jí asi já "preferovala", ale narozdíl od vás po 150.000 společných kilometrech vím, že i 2.2 HDi je povedený motůrek (skupinka motorářských "břídilů a amatérů" co ani na auto.cz nepřispívají mu dva roky po sobě přiřkla Engine of the Year do 2.5 litru ;-) )
a jeho novější verze s názvem Biturbo je spolu s vámi zmiňovaným 35d jeden z VELMi mála motorů na světě co oněmi dvěma turby disponuje ... :-)
To je věru NEsmysl, že? Ale s informacemi prý NEumí pracovat 85% lidí, takže se netrapte, jste statisticky "normální", tedy "většinový" produkt/případ/model :-)
Madam tentokrat s informacemi neumite pracovat Vy jen Vas omlouva ze jste tu nova a neznate Navtecha a jeho priority- potom by jste pochopila i jeho humor
To věru JSOU (třeba ten 35d :yes:; nebo i ta D3 Alpina ..)
PS: Moc jsem zvědavá na to jaký v REÁLu bude 3.0 HDi co se tu o něm v souvislosti s Jaguar XF psalo (tedy jestli "pocitově" bude tak "famózní", jak to na papíře "vypadá" :-) )
Dostal jsem jí k projetí a vyřknutí ortelu před asi dvěma roky.. ujel jsem s ní během asi třech čtyřech dnů něco přes risíc kilometrů... Nekoupil bych jí, protože jsem k ní možná ještě nedozrál (papuče jen doma), ale své nesporné kvality má a to jako že veliké. Opravdu mi tedy vadí snad jen ten její "kufírek" :-)
Jenom doplním Peruna - v žebříčcích se objevují ta auta, která byla nově zaregistrována - tzn. dostala RZ a jsou v registru motorových vozidel. Započítávají se tam i individuální dovozy nových aut - například v přehledu značek jsem se zmiňoval i o Lotusu, který do ČR ani nemá dovozce. Samozřejmě jsou tam zahrnuta i auta dodávaná velkým zákazníkům - např. 800 octavií pro Policii ČR. Bohužel primárně vycházíme z dat SDA, údaje přímo od dovozců a prodejců nejsou k dispozici (jsou určitě přesnější).
>:D Jak tě tak čtu, docela by mě zajímalo, čemu vy tam u vás na vsi vlastně říkáte "diamantovej kovboj". Aby to nakonec nebyl tvůj kámoš Lojza z STS Chvojkovice-Brod na vytuněný corolle >:-[]:no:
Jo jo, A6, to je opravdova dama. Na jeji ladne, elegantni krivky se krasne diva i dnes (faceliftovanou verzi jsem jeste zive nevidel, ale z fotek se mi zda moc povedena ) a to uz to pritom neni zadna mladice. A co teprv v kombiku, to je umelecke dilo. Uvidime, jak s prodeji zamava prichod nove E-klasse.
Nové registrace OA v Evropě 2008:
prémie
Mercedes-Benz - 646200
BMW - 630620
Audi - 617537
Volvo - 208427
Jaguar - 35004
mainstream
Volkswagen - 1460527
Ford - 1157803
Opel - 1074459
Renault - 1043170
Peugeot - 944778
Fiat - 902568
Citroen - 802462
Je to jen pro zajímavost a neuvádím všechny značky. Pramen: ACEA Data Services
Klid, liga silných poklekne jen v jednom koleni, problémy budou u těch, co už nemohou snižovat cenu, neb by pomalu popřeli i základní zákon trhu. Jistě jsi četl, že Honda hodila v Anglii na tři měsíce do ringu rovnou ručník... Jo, počítám, že tak do půl roku se začnou někteří slabší výrobci nabízet k prodeji. Kupují silní, to je známá VWěc :yes:
Kde je ten Lexus. Akonáhle ho spatrím v Mercedese-Benz či BMW je koniec. Budem zostrelený a kadže som na zemi, spadnem, kto vie kam. Asi do lexusovkých hlbín. >:D A Audi. To je tak chabé, že ma ešte aj menšiu IMAGE. No proste, já skutočne nevidím dôvod, že ak má byť Lexus jednotkou, prečo sakra na poslednom mieste. Tam kde je špecialitka CLS. To nechápem. Tak v čom to je? A jedno mi nejde už do hlavy vôbec. Jaguar XF má omnoho väščiu IMAGE než BMW, MERCEDES-BENZ a Audi nehovoriac. Oproti interiéru sú konkurenti zúfalý. Tak čím to je, že je za všetkými uznávanými konkurentmi? ČÍM?
AUDI, to je dokonalosť. A DOKONALOSŤ nikdy neopustí zlatú priečku. AUDI. NÁSKOK VĎAKA DOKONALOSTI. :yes::yes:
Jak to tak na diskuzi pročítám, nazrál pomalu čas trhnout opět oponou a ponořit se do světa aut, do aut světa. Totiž, ty názorové rozdílné náhledy na jednotlivé karoserie aut, na auta samotná... no, budeme to muset nějak rozsortýrovat. Přitom jsem považoval tuto problematiku za uzavřenou zviditelněním věty století - JSI NEŽ TO, CO TVŮJ VŮZ. Napíši tedy na blog pojednání, resp. pokračování této základní existenciální téze. Neboť tohle jsou opravdu jinak boje než s větrnými mlýny. Blog se bude jmenovat - Jak si Viktorka narazila cépětku. Čtení jen na vlastní nebezpečí. Za infarkty nenesu odpovědnost. Jo, a konopný provazy udajně došly... naštěstí prej bazary vykupujou i automatický pračky, máš naději. No, jsou tu adepti po přečtení na rychlou, to si piš. Tak... brzyyyy ;-):yes:
Ty mi nerozumíš. Tehdy jsem psal o tom, že pokud patříš do jisté sociální skupiny, jsi vlastně nucen kupovat i jistá auta, ale nejen to, ty ta auta musíš také obměňovat. Zeptej se třeba nějakého soukromého lékaře v Německu, jestli by si mohl dovolit koupit si třeba cee´da. Ten ti to vysvětlí velmi přesvědčivě. Tohle ty jsi pokroutil a tvrdíš zde umanutě, že jsem zcela vážně zde psal, že GTI si kupuje auta kvůli sousedům :-)
A já naopak tě chválím za tu horní větu, kterou považuji za výbornej fór v kontextu k základním hodnotovým auto-postulátům a zvedám palec.
Takhle na to můžeš nazírat... ovšem nejsi tím soukromým lékařem v Německu. Kolega mi říkal, že tam musí co dva až tři roky kupovat jiný Mercedes, jinak by neudržel klientelu... má to samozřejmě i jistou finanční logiku, ale prostě tak to ve společnosti, která má ustálená hodnotová měřítka (bohužel) chodí. Umíš si představit, že přijede například JUDr. Sokol obhajovat Kulínského ve stopětce? Nechápej to nějak nuceně, těm lidem tam nečiní koupě toho meďáka problém, je prostě potřeba si umět představit, že tak jako bys nešel třeba ty na diskotéku v rozdrbanejch teplákách (pokouším se o nějaký příměr) a vybereš si ty nejlepší jeansy a košili, "musí" zase ten lékař v tom Německu jezdit po pacientech v meďáku. To je celé.
A o tom to je. Pokud je někdo profík a svůj obor umí je mi jedno v čem dorazí. U doktorů obzvláště (mudr). Právník je od toho aby škubal lidi, a tak tam platí jiná pravidla. >:D
Téčko, nějak to nechceš chápat a nutíš tady svoji teorii. Leč tvou teorii nesdílí oni, kteří ty auta obměňují z jistých důvodů. To co píše GTI je fakt. Společenské postavení = odpovídající vůz.
Jasně, ale jen do tý doby, než kolem tebe profrčim s Tatrou ve stříbrný metle... pak lehneš do tý louže ve fraku a budeš natahovat ten sajrajt za vejfukem. ;-)
Vaše věta je sice na 100% pravdivá, ale "NEdělá" se to tak, tak se to prostě "NEhraje" ..
PS: Jsou samozřejmě "výjimky", ale nepsaná pravidla jsou jinak "danná" (majitel IKEA může jet v octavia a nějaká filmová star může jít oblečena tak jak bych já do práce přijít NEmohla, ale ... jinak to "oblečení" i ta "auta" se opravdu "odvozují" od ... postavení/příjmu ;-)
Kylie mě poučovat nemusíš. Jak to chodí vím moc dobře. Já mluvím za sebe. Pro mne je důležitý poměr ceny a kvality odvedené práce. Takže bez referencí si u mě nikdo neškrtne.
Já to NEmyslela nějak "zle" a já (také) až tak NEdám (jen) na pěkný "kabátek", ale OBA (asi) víme, že když zítra příjdu do práce v jeans Kenvelo a tričku "made in pražská tržnice" tak na mne JINAK se dívat budou (totální většina!), byť mozeček si s sebou přinesu stejný ... TAK to prostě je (a jedno, jestli si zrovna my dva UVĚDOMUJEME, že to NEsmysl je - ta "pravidla" prostě "platí").
Ohledně aut je "s rozpaky" nazíráno NEjen na toho kdo výrazně LEVNĚJŠÍM (než "očekávaným") vozem přijede, ale platí to samozřejmě i NAOPAK (prostě v tu chvilku se stane "NEdůvěryhodným") - TAKHLE "inteligentní" my homo sapiens přeci jsme ;-)
PS: Já "vím" že to asi oba "víme" a za tu "chytrou horákyni" se omlouvám ... já jen že v Deutschland a Österreich (samozřejmě i všude jinde), za které "mohu" mluvit, ta "pravidla" opravdu "fungují", snad až "vyžadována" jsou ...
PPS: Připomnělo mi to příbuzné (inženýr/profesorka) doma v Deutschland ze "středněvelkého" města, oba již v "pokročilém" důchodu a loni kupovali nový vůz a strýček chvilku zvažoval zda trochu neušetřit a tu octavia nekoupit (už roky jen "obměňuje" golf) a nakonec raději pár tisíc přidal a opět golf koupil, neb ... (to je PRAVDIVÝ příběh a i když si o tom můžete(me) myslet cokoliv (a asi si víceméně to samé i myslíme) - já ho chápu a udělala bych to samé ..)
Pěkný den :-)
A cos tím krkolomným příkladem chtěl dát najevo :-) , že nepletí to, že lidé uživají taková auta, která harmonizují s jejich postavením? Opravdu tu chceš mávat tímhle jedním ředitelem? Víš, co to je 0.0001%?
promile individualit-nikoliv individui,nezamenovat-lidi co maji styl,vlastni nazor.Pridam dalsi dva z meho okoli-jeden carrera s a dalsi m6-mnichovska,ne japonska. :-) pasiky jsou dobry akorat pro drozkare a managment vaseho jzd.
TADY se vás musím "zastat" - TAK to opravdu JE! JAKÉ auto máte je trochu "odkaz/symbol" sociální skupiny/zařazení ve společnosti ... a cena vozu víceméně "koresponduje" s příjmem.
PS: A PROTO jsem vám tu C5 koupit NEchtěla ;-)
Tady to Kylie není o vlastních autech, tady je to o vlastních... hlavách. Nezapomeň, že tu píší i lidé, třeba mladí kluci, kteří auto zatím nemají a akcentováním, takříkajíc zpovědí o vlastní garáži můžeš dostávat diskuze do ne zrovna očekávaných pozic. Prostě, jak jsem tu již napsal tisíckrát, techničáky, nechávejme spát vedle monitorů...
Tady to NEní o autech? Popravdě - já si "všimla", ale "muzí" mne to ;-\
PS: Takže "mír"? Tak DOBŘE, tak já sibuji, že NEprozradím, že vy pravým jménem ..
no čo nepovieš, som lekár dokonca primár síce nie v nemecku a jazdím na šunke Alfa Romeo >:-[] MB si síce dovoliť môžem (aj ked maximálne C), ale čo ak sa mi vôbec nepáči???čo mám robiť??? >:D
Buď to anebo dobrá cesta jak si otevřít bránu na US trh dokořán. Takovej VW se marně snaží už hódně dlouho. Bez partnera to z mainstreamu zatím dokázali jen japonci a korejci.
Čítal som to už na WorldCarFans. Z tohoto jasne vychádza, že Fiat PSA-Peugeot-Citroen nebude. Ale musím uznať: FIAT-CHRYSLER. Skutočne konzistentné. :-)
myslím, že už sa tu viacerí tešili na kolaps fiatu a ten stále nie a nie sa odstaviť, dokonca si teraz pri celkovom poklese predajov v europe zvýšil trhový podiel, ale o to tu nejde...a nebudem spomínať jedného nemenovaného aj ked celkom vtipného diskutovatela, ktorý pred uvedením Fiatu 500 na trh mu tu fundovane predpovedal uplne fiasko, podobne ja GP >:-[] a nerozumiem to by ste naozaj chceli tu mať len jednu globálnu automobilku??VW?
já si nemůžu pomoct,ale mě ty přední příčky zkrátka neoslovují,ty káry mi pasují k někomu kdo bylí v loftu,má obývák 200m vymalovanej tmavě šedou,jeden kus nábytku+banq-olufsen na zdi a domu se jezdí akorát vychrápat z kanclu.Chladný,strohý,bezpohlavní...