Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v roce 2008: Ve vyšší střední vládne Audi, druhé za ním Volvo!

Vyšší střední třídě na českém trhu vládne Audi A6, ostatní následují s velkým odstupem. Vzhledem k nízkým počtům registrací se ale v prosinci měnily spodní příčky první desítky.
Zpět na článek
20. 1. 2009 10:23
20. 1. 2009 11:43
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 11:56
20. 1. 2009 11:57
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 11:59
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:16
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:33
20. 1. 2009 12:40
20. 1. 2009 14:33
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 12:36
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:47
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:59
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:41
20. 1. 2009 12:52
20. 1. 2009 12:45
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:50
20. 1. 2009 12:55
20. 1. 2009 12:57
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:04
20. 1. 2009 12:54
20. 1. 2009 13:02
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:19
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:30
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:16
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:31
20. 1. 2009 13:57
20. 1. 2009 14:09
20. 1. 2009 14:26
20. 1. 2009 15:53
20. 1. 2009 13:01
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:07
20. 1. 2009 13:12
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:25
20. 1. 2009 13:55
20. 1. 2009 13:58
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:28
20. 1. 2009 14:32
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:39
20. 1. 2009 14:56
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 15:17
20. 1. 2009 14:19
20. 1. 2009 14:25
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:32
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:04
20. 1. 2009 14:13
20. 1. 2009 14:17
20. 1. 2009 14:25
20. 1. 2009 14:31
20. 1. 2009 14:18
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:33
20. 1. 2009 14:33
20. 1. 2009 14:43
20. 1. 2009 14:22
20. 1. 2009 14:21
20. 1. 2009 14:23
20. 1. 2009 14:17
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:26
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:34
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:58
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 15:00
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:52
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:19
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:19
neregistrovaný "507--"
21. 1. 2009 23:55
neregistrovaný "Donovan"
20. 1. 2009 11:14
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 11:33
20. 1. 2009 11:42
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 11:45
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 11:44
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 11:46
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 11:58
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:00
20. 1. 2009 12:00
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 11:59
20. 1. 2009 12:19
neregistrovaný "RayBan"
20. 1. 2009 12:31
20. 1. 2009 14:20
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 15:06
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 17:12
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 13:07
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 13:16
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:22
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:16
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:21
20. 1. 2009 14:23
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:37
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:47
20. 1. 2009 14:52
21. 1. 2009 06:09
neregistrovaný "Pepa Fical"
20. 1. 2009 14:33
21. 1. 2009 00:49
21. 1. 2009 06:40
20. 1. 2009 17:57
20. 1. 2009 18:08
20. 1. 2009 17:55
20. 1. 2009 17:20
neregistrovaný "Pragmatic"
20. 1. 2009 15:07
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2009 15:14
neregistrovaný "507--"
21. 1. 2009 00:04
neregistrovaný "nick02"
20. 1. 2009 10:23
LIGA KRÁLŮ
Koukám, že v autech už jsme dohonili Evropu. Neříkám, že všichni, mnozí ještě trčí po holeně v nápravách od Moskvičů, leč tabulka hovoří jasně - v autech kopírujeme Západní Evropu.

AUDI A6 boduje na zaslouženém místě a... pohleďme, poprvé v dějinách nastává historická událost, kdy bude zcela regulérně bojovat o prvenství nikoliv dvojka BMW - Mercedes-Benz, nýbrž silná (nejsilnější) trojka - ano ano, elegantně nám AUDI včlenilo do světa vyvolených svůj model. A do toho severský koník, jo, VOLVO zaslouží velkou pochvalu, je to majstrštyk roku.

Prostě, vycházej z toho, že kdo tu v této třídě dělá trojciferná čísla, to je elita silnic, liga králů. A tak to také je. Nebo se snad domníváš, že tu stačí zadýchaně mávat na svět rukou vytrčenou z okénka záručním listem?

BRAVO ELITA :yes:
Rozbalit vlákno
113
20. 1. 2009 10:36
Re: LIGA KRÁLŮ
Nic novýho, klasika... spíš mě zarazilo, kde je S60.
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 11:43
Re: LIGA KRÁLŮ
S60 je stredni ne?
20. 1. 2009 11:50
Re: LIGA KRÁLŮ
Myslim, že byl vždy tady a ani ve střední neni. Pokud beru, že je v ostatních, tak i tak je to tedy průser, kterej si nezaslouží, nebo je přinejmenšim divnej
20. 1. 2009 11:56
Re: LIGA KRÁLŮ
kde jsi viděl čísla na S60? já to nějak v tomhle článku neregistroval :-(
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 11:57
Re: LIGA KRÁLŮ
Vzdycky byvalo ve stredni - asi ted ma spatny mesic- to ze si to nezaslouzi je pravda pod kterou se podepisu
20. 1. 2009 12:16
Re: LIGA KRÁLŮ
Jo, koukal sem... je ve střední a v listopadu 8 kusů
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 11:48
Re: LIGA KRÁLŮ
S60 přece právě "končí", je to "výběhový" model a cena zatím NEní výprodejová, takže si ho asi jen málo lidí koupí ..
Já bych "výše" si přála Jaguar XF - to je dle mne možná nejlepší vůz této kategorie ..
20. 1. 2009 11:55
Re: LIGA KRÁLŮ
Jsou tam i jiný, co končí a chtěj za to něco přes 6 kil, což jde. Taky si myslim, že to je vč. dotaženejch aut z venku a i proto je mi to divný. Možná se v těch idiv. dovozech pletu. nevim.
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 11:59
Re: LIGA KRÁLŮ
Urcite v tom individualni dovozi nejsou tyhle cisla dodava SDA a ten je neeviduje
20. 1. 2009 12:13
Re: LIGA KRÁLŮ
Nojo, ale je to registrace, ne? Představuju si, že to sbíraj na úředech bez ohledu, kde to bylo koupený... jinak by psali, že nově prodaný... no nevim.
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:16
Re: LIGA KRÁLŮ
Ja taky ne ale nekdo by nam to mel vysvetlit- urcite se tu na to najde nejaky odbornik ne ;-)
20. 1. 2009 12:22
Re: LIGA KRÁLŮ
Odborník mlčí... Stejně tak by mě zajímalo, proč tu nepíšou o 15 ročníku Auto roku v ČR, ale to si možná dokážu nějak vysvětlit.
20. 1. 2009 12:33
Re: LIGA KRÁLŮ
no protože vědí, že GTI a 507 tady mají rozděláno pár jiných tém, tak musí počkat na správný okamžik, aby se to téma správně vytěžilo >:-[]
20. 1. 2009 12:35
Re: LIGA KRÁLŮ
No a v ten okamžik si sem strčil pačtiku ty, co?! >:D
20. 1. 2009 12:40
Re: LIGA KRÁLŮ
co je to pačtika?

když už jseš tady ty, tak já nemůžu zůstat pozadu ;-)
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:33
Re: LIGA KRÁLŮ
>:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:36
Re: LIGA KRÁLŮ
A vysvetlis si to logicky? ;-)
20. 1. 2009 12:41
Re: LIGA KRÁLŮ
Možná nějakej střet zájmů, nebo tak nějak... co já vim ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:47
Re: LIGA KRÁLŮ
Ja spis to vidim na odmitnuti cele te ankety jako viditelne zfalsovane a neobjektivni ;-)
20. 1. 2009 12:50
Re: LIGA KRÁLŮ
15 ročník? ;-\
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:59
Re: LIGA KRÁLŮ
Urcite- kdyz to nedopadne dobre ;-)
Avatar - Perun
20. 1. 2009 12:41
Re: LIGA KRÁLŮ
Je to samozřejmě včetně individuálních dovozů. Samotné prodeje (tedy rozjeté garance, abych se vyjádřil pregnantně) jednotlivých importérů se získávají jen špatně, nikdo si dobrovolně nenechá koukat do karet.. Čísla registrací se oproti interním ukazatelům dovozců (výrobce) někdy dost liší. Právě jejich brutální rozpor donutil Škodovku minulý rok tak radikálně zlevnit.. Stále tam ještě zůstal rozdíl proti cenám zejména v Německu, ale ta "pruda" s tím spojená už většinu zájemců o koupi v zahraničí odradí...
20. 1. 2009 12:43
Re: LIGA KRÁLŮ
A hele odborník! Nojo, automoto redakce Perun a.s. já to vždycky říkal :yes:
Avatar - Perun
20. 1. 2009 12:52
Re: LIGA KRÁLŮ
Jo jo, předseda představenstva a jediný akcionář v jedné osobě >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:45
Re: LIGA KRÁLŮ
To potom znamena ze v prodejich za letosni rok je i moje S80 co jsem si dovezl z Reichu?
Avatar - Perun
20. 1. 2009 12:50
Re: LIGA KRÁLŮ
Ano, pokud byla nově registrovaná ( nerozjel jí říšskej dealer, aby splnil svůj cíl a dosáhl na bonusy) a ne žádnej bazarovej kousek z roku 2004, pak ano ;-)
Dobrá volba :yes:
20. 1. 2009 12:53
Re: LIGA KRÁLŮ
Takže ojetiny třeba rok starý už jednou registrovaný v NDR v tom nejsou? Jsem trochu pomalejší... díky.
Avatar - Perun
20. 1. 2009 12:55
Re: LIGA KRÁLŮ
Ne, jde o první registraci.. Ty to zase doženeš v levým pruhu ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:57
Re: LIGA KRÁLŮ
Takze jedna z registrovanych S80 je moje :-!
20. 1. 2009 13:04
Re: LIGA KRÁLŮ
ano, já ji vidím, je to ta třetí zprava v druhé řadě zdola

krásný kousek :yes:
20. 1. 2009 12:51
Re: LIGA KRÁLŮ
Já si myslim, že jo. Neříkej mi, že si tady někdo koupil dvě echt C6?!
Avatar - Perun
20. 1. 2009 12:54
Re: LIGA KRÁLŮ
C6 z Reichu za osm set pade v plný... někomu už to může přijít jako docela dobrej kauf.
20. 1. 2009 12:59
Re: LIGA KRÁLŮ
Aha, já myslel, že stojí dost přes jedničku.
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:02
Re: LIGA KRÁLŮ
V CR urcite, ale v Reichu bude o dost levnejsi a ve Finsku bude temer zdarma ;-)
20. 1. 2009 13:12
Re: LIGA KRÁLŮ
V CR jí už vůbec nenabízej a v reichu je ab 41.370 € , což mě na těch osum pade moc nepřipadá
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:19
Re: LIGA KRÁLŮ
Znas to ceny jsou orientacni- ja bych veril tomu ze v Reichu najdes dealera co se rv 2008 bude snazit udat v prepoctu za 850
20. 1. 2009 13:25
Re: LIGA KRÁLŮ
Nojo, ale já jak slyšim ten výraz "plná nálož", tak se mi ježí vlasy. To by potom i ten němec musel dát slevu pomalu 50%
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:30
Re: LIGA KRÁLŮ
Koukam ze se v Reichu da C6 2,7 full ( Pallas verze) sehnat za 35 tis E Coz je OK cena
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:14
Re: LIGA KRÁLŮ
To je (bych řekla) až VYNIKAJÍCí cena - to je opravdu "jiné" auto, než by si kdo myslet mohl .. Znám, jezdila jsem a občas jezdím VÝRAZNĚ dražšími vozy a "v něčem" se vyrovná i těm opravdu NEJdražším ..
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:16
Re: LIGA KRÁLŮ
Jak rikam mne tohle auto nebere takze se price for value nemuzu vyjadrit. Jinak souhlasim ze technika v nem je na vysoke urovni a komfort jizdy je take vysoky
Avatar - Perun
20. 1. 2009 13:31
Re: LIGA KRÁLŮ
O jednom případu vím... ;-\
Byla to právě ta stará skladovka.. kůže, bixenony, HUD, Navi.. chybělo střešní okno a zadní polohovatelná sedadla... jinak komplet. Najeto "nula", ale půl roku garance fuč.. Auto do výroby by takovou brutální slevu nedostalo. A navíc, každá šestka jde i "tam" přes fleet ;-) Reálně bych to viděl okolo toho milionu.
20. 1. 2009 13:35
Re: LIGA KRÁLŮ
Jo, koukal sem na mobile u dealeru jdou od 30 litrů. Taky jde o motor... stejně, já bych za to nedal ani kilo i kdyby to lítalo. Techniku beru, ale pro mě je to odporný auto.
20. 1. 2009 14:09
Re: LIGA KRÁLŮ
teda, napíšeš tady 157 příspěvků a pak si to nakonec ani nekoupíš? Chceš nás *!

>:D
20. 1. 2009 14:17
Re: LIGA KRÁLŮ
Nedovedu si představit někoho, co se mu líbí auta, jako je M5, M6, CL, nebo C63, jak skočí do C6. Snad jen čelnim oknem na přechodu :-O
20. 1. 2009 14:26
Re: LIGA KRÁLŮ
tak bacha na Kylie ať tě někde na přechodu nesejme >:D

jinak máš zřejmě pravdu. C6 je alternativa vůči německé prémii, od které se asi nečekají rekordy v prodeji, je to silně individuální záležitost.
Mně osobně se velice líbí a vždy když jí potkám (takže tak cca 3-4 krát do roka) na ní čučím jak na zázrak z jiné dimenze.
Samozřejmě bych raději Síída v naftě, ale ani ta C6 by nebyla špatná :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 15:02
Re: LIGA KRÁLŮ
Já "na přechodu" budu spíše v Brumla(ovi) a jeho 1700 kg s náplněmi + mých 50 k tomu - toho NEbude až tak lehké "sejmout" ;-)
PS: Ano souhlasím, že ceed NEní špatná alternativa k octavia, já raději "zůstanu" u té C6 ("nouzově" u C5 :-) )
20. 1. 2009 15:53
Re: LIGA KRÁLŮ
tím sídem jsem jenom chtěl zalichotit Navtechovi, on je totiž jeho tajným favoritem :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:50
Re: LIGA KRÁLŮ
Mně se VELMi příjemně jezdí v ML 63 AMG a "miluji" SL 63 AMG a kdybych dost penízků měla, tak bych Brumlu (C5 V6) za C6 3.0 HDi co v září dorazí klidně "vyměnila" ;-)
20. 1. 2009 16:01
Re: LIGA KRÁLŮ
Tak kotrmelce AMG vs. Citroen nezažívám >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 16:11
Re: LIGA KRÁLŮ
Tak to já si "užívám", když jsem před časem na "velké" prohlídce a oleji atd. byla, tak JEDINÝ půjčovací vůz co tam pro mne na ten den za "V6 Exclusive 3.0 24V automat" měli bylo ... Kolín C1 1.0 ... NEvymýšlím si!!! :-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:01
Re: LIGA KRÁLŮ
Na C6 podle meho nazoru musi byt velky excentrik s kachnim zaludkem a k tomu jeste opily cervenym vinem z Bordeax ;-)
Avatar - Perun
20. 1. 2009 13:07
Re: LIGA KRÁLŮ
Nejdřív jí zkus... dvakrát už to nenapíšeš ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:12
Re: LIGA KRÁLŮ
Ja ji zkusil- proti technice nic nemam ale ten design mne do kolenou nedostal. Zato jedno z nejkrasnejcich a nejpovedenejsich aut stredni tridy v mainstreamu je pro mne C5
20. 1. 2009 13:55
Re: LIGA KRÁLŮ
Ach bože... copak je na tom autě tak světoslavného? Ten zaječí pysk? Nebo snad snaha postavit citroena jako skoroaudi? To nemáš voko a nepoznáš designové mistry? Passat, C4, MB-C, BMW3. To je střednětřídní liga vkusu a dotaženosti.
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:58
Re: LIGA KRÁLŮ
Psal jsem jedno z nejpovedenejsich v mainstremu- abych to upresnil tak ti kamo napisu poradi
Mainstream
1. CC, 2. C5, 3. Mazda 6/Accord
Premie
1. C klasse,2. 9-3 SportCombi/159/Delta, 3. S60/X-Type Estate

Je to jen muj nazor nikomu ho nevnucuji ale proste takhle to vidim ja
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:18
Re: LIGA KRÁLŮ
S tím mainstream(em) docela souhlasím (i když to cc v čele ;-\ ), ale v té "premie" mi to příjde nějaké ... :no: (tam mi to NEsedí ;-) )
20. 1. 2009 14:28
Re: LIGA KRÁLŮ
no prémie se naopak velice povedla, možná to první místo bych trošišku posunul směrem dolů, ale jinak je vkus Vadera velice kompatibilní s mojím zvrhlým vkusem >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:32
Re: LIGA KRÁLŮ
C Klasse jsem jel v hole 220CDi tam jsem byl zklaman hlucnosti ale pak jsem mel moznost zkusit 200K v plne palbe a byl jsem unesen- naprosto jine auto se skvelym motorem a prevodovkou
20. 1. 2009 14:39
Re: LIGA KRÁLŮ
o tom nepochybuju - MB by si určitě nedovolil vypustit cokoliv co by bylo už jenom průměrné, to by Navtecha fakt * a to nebudou riskovat :-)

Vadere, prosím tě, zkusil jsi (nekamenovat prosím, jsem si vědom hříchu svého) naftu v Saabu?
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:56
Re: LIGA KRÁLŮ
Zkusil tu 110kw ve SportCombi Linear ( ma ji kolega z prace ) - neni to zly motor ale proste k Saabu patri benzin- hlavne tak na palubce chybi budik preplnovani ;-)
20. 1. 2009 15:17
Re: LIGA KRÁLŮ
tak nějak to vidím i já. i když ta výkonnější verze s dvěma turbama asi bude slušná mrška, ale to už se rozpočtově dostávám na Aero, a to se těžko přebíjí (mluvím o ojetinách)
no a do toho můj menší km nájezd je další minus pro naftu.
no ale uvidíme kam se posunou ceny barelu ropy, člověk nikdy neví... ;-\
20. 1. 2009 14:19
Re: LIGA KRÁLŮ
Ježišmarjá... :-) Jak ti tam může zabloudit Mazda... to je zoufalé, nebo accord, bože. O deltě snad pietně pomlčme ;-) Jinak jo, CC, C-klasse, to jsou majstrštyky. Třeba... postav se vedle sebe CC a mazdu 6... >:D ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:25
Re: LIGA KRÁLŮ
Vsak CC je prvni a Mazda/Honda az treti- neni to jenom o designu ale jak se i v tech autech citim. Nezajima mne jak se nimi da driftovat pred garazi myslim tim ergonomie, pohodli, sladeni motoru a prevodovky
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:32
Re: LIGA KRÁLŮ
Nuž, nie každý tu má rozum na akej takej úrovni. :no: :no:
Avatar - Perun
20. 1. 2009 14:04
Re: LIGA KRÁLŮ
8-s
Jestli máš adresu, kde se dá sehnat ten patent na pravdu, nebuď škrt a dej to do placu...
Možná pak budou ulice plné svatoduchých etalonů a jejich řidičů s "vokem", vkusem a designovým jemnocitem obecně.
20. 1. 2009 14:13
Re: LIGA KRÁLŮ
emailová schránka je na gti.blog.auto >:D

vidíš vidíš Perune, ani ty hezké testy, slušné příspěvky plné rozumných argumentů ti nakonec nepomohlo - taky je z tebe jenom obyčejný designový ignorant a zoufalec :-!
Avatar - Perun
20. 1. 2009 14:17
Re: LIGA KRÁLŮ
Nezbývá, než na sobě tvrdě makat a učit se jazyky.. A pak.. jednoho dne, možná.. :-)
Ď
20. 1. 2009 14:18
Re: LIGA KRÁLŮ
A co hadry? >:D
Avatar - Perun
20. 1. 2009 14:25
Re: LIGA KRÁLŮ
Jako na hlavu? No ty se přece fasujou vedle vrátnice v JZD u nás na vsi >:-[]
20. 1. 2009 14:31
Re: LIGA KRÁLŮ
makat na sobě sice můžeš, klidně se nauč třeba i svazijsky, ale nevím nevím jestli ti to k něčemu bude. Tvoje postižení nesprávným vkusem je velice silně zakořeněné a dobrý vkus je zjevně neslučitelný se životem, teda myslím tvým....
Zbývá poslední naděje - transplantace >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:18
Re: LIGA KRÁLŮ
Ti spadne na hlavu cihla dobrovolne si koupis Apostola ;-)
20. 1. 2009 14:33
Re: LIGA KRÁLŮ
no to by snad musela spadnout nejspíš cihelna...před expedicí... ;-)
Avatar - Perun
20. 1. 2009 14:33
Re: LIGA KRÁLŮ
Jo, odvezou mě Vunus Wagenem rovnou do Malešický spalovny :-)
20. 1. 2009 14:43
Re: LIGA KRÁLŮ
když budeš mít štígro, tak to bude hezký černý CC :-!
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:59
Re: LIGA KRÁLŮ
Snad to ještě chvíli počká - již brzy CCCombi dorazí ... :-)
20. 1. 2009 14:22
Re: LIGA KRÁLŮ
Přesně... možná... :-)
20. 1. 2009 14:21
Re: LIGA KRÁLŮ
Jenom to ne, to by pak ti s vokem nevynikali... ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:22
Re: LIGA KRÁLŮ
Víte, milá GTi, když porovnáte trakci předokolkové C5 a stejně předokolkové A4/6 budete NEmile zaskočena 8-s
PS: A vzhled - ten není moc důležitý (řekla bych já), ale ta poslední C5 NEvypadá špatně - tady jste docela "v opozici" VY (nevšimla jste si?) ;-)
20. 1. 2009 14:23
Re: LIGA KRÁLŮ
Jo, jo, jak se píše o Citroenu, musím souhlasit, vzhled není důležitý... >:D :no:
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 15:05
Re: Má milá GTi!
Máte samozřejmě naprostou PRAVDU! Vzhled NEní důležitý, PODSTATNÉ je tu "uvnitř" :yes:
PS: A NEbojte se, že jste k tomu, milá GTi, došla při náhodném pohledu do zrcadla já NEprozradím ;-)
PPS: Ale že se tady vydáváte za chlapa - to trochu smysl dává ..
Nechtěla byste zkusit třeba depilaci? Alespoň v NĚKTERÝCH oblastech/partiích? Doporučila bych vám třeba Esthé klinik - tam by vám i tak "celkově" mohli pomoci ... odsátí (podbradku i břicha i na stehnech) a laserové odstranění chloupků (no CHLUPŮ, já vím) a zmenšení prsou a vůbec taková "kompexní" pomoc by tam dostupná byla ..
20. 1. 2009 15:21
Re: Má milá GTi!
to je dobré Kylie s tím ženským rodem :yes: >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 15:35
Re: PRAVDA o mé GTi!
Když ona si GTi "začala" ;-) , já se jen "maličko bránila" :-)
PS: Ona je GTi naše ukrajinská služebná a já si ROKY říkala, co to nahoře v podkroví vždy celý den dělá (v pokoji s počítačem) a až NEDÁVNO jsem jí přichytila, jak zuřivě na auto.cz písmenka místo aby uklízela vyťukává! Tak jsem ji pěkně "zpucovala" a teď z obýváku z notebooku jí maličko "zabrat" dávám (i když slíbila, že si to odpracuje a celý letošní rok za poloviční plat uklízet bude ..). Ale jinak já jí za ty roky ráda mám .. (dokonce jí jednou týdně na odpoledne volno dávám), taková jsem já :-)
20. 1. 2009 15:48
Re: PRAVDA o mé GTi!
tak to že jí dáváté jedno odpoledne volno, to nečiníte dobře - to pak vypisuje blog >:D

teď tam právě vychvaluje vůz pro služebné, které nafasovala na nákupy - Golf s prémiovou jednaštyrkou ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 15:54
Re: PRAVDA o mé GTi!
Já VíM, že jí "rozmazluji" a (bohužel) i VíM, že si to ta "mucha jedna nevděčná" po těch letech uvědomuje ... ;-)
PS: Ona žadonila, prosila, žebrala abych jí byť tu nejlevnější C5ku koupila, že nic takového jako jízdu v ní ještě NEzažila a tady pak "hraje" ...
Nojo, za dobrotu ... Znáte to jak to chodí ;-)
PPS: A to jsem jí ráno řekla že se oteplilo že musí uklidit i příjezdovou cestu ... NE už je zase zalezlá nahoře u počítače - místo aby uklízela (a to má navíc volno od 24:00 do 6ti ráno! asi budu muset "přitvrdit", s někým to prostě "po dobrém" NEjde) ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:52
Re: PRAVDA o mé GTi!
Já tedy, když už, preferuji kalifornská vína (a bílá - třeba Chardonnay z Nappa Valey - nebo vůbec vína pana Coppoly), ale C6 bych v garáži věru chtíti měla :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:16
Re: PRAVDA o mé GTi!
Já jí před časem zkoušela a naprosto VÁŽNĚ o ní uvažovala ...
PS: Propad ceny je sice VELMi nepříjemný, ale na "brouzdání" evropou těžko hledat lepší vůz ... tedy pokud pořizovací suma nezačíná 1čkou a za ní nenásleduje další 5 číslic ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:17
Re: PRAVDA o mé GTi!
V E nebo v Kc ;-)
20. 1. 2009 14:19
Re: PRAVDA o mé GTi!
Dináry >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:26
Re: PRAVDA o mé GTi!
Vyhlizis sveho mileho ty Kluciku ;-)
20. 1. 2009 14:32
Re: PRAVDA o mé GTi!
Nojo, chci se mu vyzpovídat o 35d, ale tady mezi těma 2.2HDi bych stejně dostal po tlamě ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:34
Re: PRAVDA o mé GTi!
O tomhle motoru se muzes vyzpovidat i mne a ja ti pak dam po tlame stejne- moc se mi tenhle motor nepaci ( zkousel jsem ho v X6 a byl jsem jim dost znechucen)
20. 1. 2009 14:39
Re: PRAVDA o mé GTi!
No, krom spotřeby se mi celkem líbí. Jen si nejsem jist, jestli je ten zátah oproti 3.0d tak zásadní, přičemž spotřebu bych v extrémech tipoval tak o 3 litry. Ještě počkám na tan 5.O
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:58
Re: PRAVDA o mé GTi!
Mne ten motor zaujal- ale ten zatah byl na mne misty az moc brutalni- nekomfortni
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:46
Re: PRAVDA o mé GTi!
Taky se mi MOC líbí 35d a ani 23d není "k zahození" :-) , tedy jako Alpina D3 bych jí asi já "preferovala", ale narozdíl od vás po 150.000 společných kilometrech vím, že i 2.2 HDi je povedený motůrek (skupinka motorářských "břídilů a amatérů" co ani na auto.cz nepřispívají mu dva roky po sobě přiřkla Engine of the Year do 2.5 litru ;-) )
a jeho novější verze s názvem Biturbo je spolu s vámi zmiňovaným 35d jeden z VELMi mála motorů na světě co oněmi dvěma turby disponuje ... :-)
20. 1. 2009 14:49
Re: PRAVDA o mé GTi!
Teď už jen škoda, že ten 2.2 HDi neni v X6 >:D
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:58
Re: PRAVDA o mé GTi!
To je věru NEsmysl, že? Ale s informacemi prý NEumí pracovat 85% lidí, takže se netrapte, jste statisticky "normální", tedy "většinový" produkt/případ/model :-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 15:00
Re: PRAVDA o mé GTi!
Madam tentokrat s informacemi neumite pracovat Vy jen Vas omlouva ze jste tu nova a neznate Navtecha a jeho priority- potom by jste pochopila i jeho humor
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 14:52
Re: PRAVDA o mé GTi!
Nikdo krome par exotu netvrdi ze 2,2HDi neni spatny motor ale proste jsou i lepsi
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:55
Re: PRAVDA o mé GTi!
To věru JSOU (třeba ten 35d :yes:; nebo i ta D3 Alpina ..)
PS: Moc jsem zvědavá na to jaký v REÁLu bude 3.0 HDi co se tu o něm v souvislosti s Jaguar XF psalo (tedy jestli "pocitově" bude tak "famózní", jak to na papíře "vypadá" :-) )
Avatar - Perun
20. 1. 2009 14:22
Re: PRAVDA o mé GTi!
Dostal jsem jí k projetí a vyřknutí ortelu před asi dvěma roky.. ujel jsem s ní během asi třech čtyřech dnů něco přes risíc kilometrů... Nekoupil bych jí, protože jsem k ní možná ještě nedozrál (papuče jen doma), ale své nesporné kvality má a to jako že veliké. Opravdu mi tedy vadí snad jen ten její "kufírek" :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 14:34
Re: PRAVDA o mé GTi!
Proč ne? Já maličko "omezena" penízky, ale C6 je v reálu dost "výhodný" nákup (myšleno k "pocitu" z jízdy, NE k propadu ceny - bohužel :'-( )
20. 1. 2009 17:21
Re: PRAVDA o mé GTi!
Jenom doplním Peruna - v žebříčcích se objevují ta auta, která byla nově zaregistrována - tzn. dostala RZ a jsou v registru motorových vozidel. Započítávají se tam i individuální dovozy nových aut - například v přehledu značek jsem se zmiňoval i o Lotusu, který do ČR ani nemá dovozce. Samozřejmě jsou tam zahrnuta i auta dodávaná velkým zákazníkům - např. 800 octavií pro Policii ČR. Bohužel primárně vycházíme z dat SDA, údaje přímo od dovozců a prodejců nejsou k dispozici (jsou určitě přesnější).
20. 1. 2009 11:32
Re: PRAVDA o mé GTi!
co by za to někteří diamantoví kovbojové dali, mít tu možnost zamávat záručním listem.... :-!
20. 1. 2009 12:27
Re: PRAVDA o mé GTi!
Jo?... 8-s >:D :no:
20. 1. 2009 12:36
Re: PRAVDA o mé GTi!
Tomu věř že jo ;-)
20. 1. 2009 13:12
Re: PRAVDA o mé GTi!
>:D Jak tě tak čtu, docela by mě zajímalo, čemu vy tam u vás na vsi vlastně říkáte "diamantovej kovboj". Aby to nakonec nebyl tvůj kámoš Lojza z STS Chvojkovice-Brod na vytuněný corolle >:-[] :no:
20. 1. 2009 14:17
Re: PRAVDA o mé GTi!
no ten Lojza spíš odpovídá tvé definici, akorát za tu corollu bych dosadil Gulfa III >:D

nikdo tě nenutí číst mě, já tě taky čtu dobrovolně ;-)
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:19
Re: PRAVDA o mé GTi!
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:19
Re: PRAVDA o mé GTi!
Nerozumiem tomu. AUDI je ž pekne dlho na prvom mieste. Alebo si tým "už to není BMW vs Mercedes-Benz" ešte éru, keď si Audi IMAGE budovalo?

Volvo má to čo si zaslúži. Ale kde je LEXUS. Veď ten ich mal všetkých tak zostreliť, že mali aj popadať z tabuliek predajov. >:D
20. 1. 2009 14:43
Re: PRAVDA o mé GTi!
Jo jo, A6, to je opravdova dama. Na jeji ladne, elegantni krivky se krasne diva i dnes (faceliftovanou verzi jsem jeste zive nevidel, ale z fotek se mi zda moc povedena ) a to uz to pritom neni zadna mladice. A co teprv v kombiku, to je umelecke dilo. Uvidime, jak s prodeji zamava prichod nove E-klasse.
neregistrovaný "Donovan"
21. 1. 2009 23:55
Re: PRAVDA o mé GTi!
:yes: Souhlasím beze zbytku.
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 11:14
Evropa 2008
Nové registrace OA v Evropě 2008:
prémie
Mercedes-Benz - 646200
BMW - 630620
Audi - 617537
Volvo - 208427
Jaguar - 35004
mainstream
Volkswagen - 1460527
Ford - 1157803
Opel - 1074459
Renault - 1043170
Peugeot - 944778
Fiat - 902568
Citroen - 802462

Je to jen pro zajímavost a neuvádím všechny značky. Pramen: ACEA Data Services
Rozbalit vlákno
17
20. 1. 2009 11:21
Re: Evropa 2008
Sakra, tak to Volvo teda nic moc, to sem čekal víc. Jsou tam i SUV?
20. 1. 2009 11:33
Re: Evropa 2008
i kamiony a ty obrovské valníky co se používají v povrchových dolech ;-)
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 11:42
Re: Evropa 2008
Nee, jsou to jen OA bez LUV.
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 11:45
Re: Evropa 2008
OA vč. SUV
20. 1. 2009 11:53
Re: Evropa 2008
No tak tim hůř ;-\
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 11:44
Re: Evropa 2008
Co je premie Citroen, VW nebo Fiat?
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 11:46
Re: Evropa 2008
Máš to tam napsané prémie a pod ní mainstream. ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 11:58
Re: Evropa 2008
Jo sorry blbe jsem to precetl
20. 1. 2009 12:00
Re: Evropa 2008
ses ale lekl co? >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 12:00
Re: Evropa 2008
PS: Nebyly by cisla za 2007?
20. 1. 2009 11:59
Re: Evropa 2008
no některé modely VW jsou už prý prémií, nejspíš ty s tou legendární jednaštyrkou :-)
neregistrovaný "RayBan"
20. 1. 2009 12:19
Re: Evropa 2008
Kdepak, prémie ... to je auto s 1,2 HTP ... Burácení HTP motoru ti s přehledem v padesátce vyklidí levý pruh polňačky >:D
20. 1. 2009 12:31
Re: Evropa 2008
Dobrá čísla :yes:
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:20
Re: Evropa 2008
:yes: :yes: :yes:

P.S.: Lexus tam ani nefiguje. >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 15:06
Re: Evropa 2008
Protože v této statistice je Lexus uváděn pod značkou Toyota. ;-)
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 17:12
Re: Evropa 2008
Ďakujem, ale to potom Audi je uvádzaný pod značkou VW? To nechápem prečo.
neregistrovaný "carmik"
20. 1. 2009 13:07
Evropa 2006 a 2007
Pro zajímavost ještě přidám celkové počty z let 2006-07.
2006 / 2007
Mercedes-Benz - 725857 / 731131
BMW - 680504 / 705661
Audi - 640886 / 661676
Volvo - 243715 / 265966
Jaguar - 41265 / 33073

Volkswagen - 1688805 / 1632354
Ford - 1279192 / 1302700
Opel - 1333874 / 1343885
Renault - 1307748 / 1209662
Peugeot - 1212206 / 1106652
Fiat - 900590 / 978447
Citroen - 916935 / 943301

Celkem zajímvé srovnání posledních 3 let. :-!
Rozbalit vlákno
8
20. 1. 2009 13:09
Re: Evropa 2006 a 2007
:yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
20. 1. 2009 13:16
Re: Evropa 2006 a 2007
Takze Volvo kleslo v podstate jako vsichni- coz mi spadl kamen ze srdce
20. 1. 2009 13:24
Re: Evropa 2006 a 2007
Klid, liga silných poklekne jen v jednom koleni, problémy budou u těch, co už nemohou snižovat cenu, neb by pomalu popřeli i základní zákon trhu. Jistě jsi četl, že Honda hodila v Anglii na tři měsíce do ringu rovnou ručník... Jo, počítám, že tak do půl roku se začnou někteří slabší výrobci nabízet k prodeji. Kupují silní, to je známá VWěc :yes:
20. 1. 2009 14:19
Re: Evropa 2006 a 2007
to se nám to kupuje, když nám stát půjčuje >:-[]
20. 1. 2009 14:34
Re: Evropa 2006 a 2007
Zkus to taky... 8-s >:D
20. 1. 2009 14:45
Re: Evropa 2006 a 2007
dostaneš mě k vám do fabriky? >:D
20. 1. 2009 13:39
Re: Evropa 2006 a 2007
Ale i tak jsem přesto, že nemá tak širokou nabídku, jako jiný, čekal větší číslo.
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:22
Re: Evropa 2006 a 2007
Veď ten Jaguar je teraz na tom horšia ako predtým. Ach, taká to bola značka kedysi, takú IAMGE mala kedysi.
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:16
TAK KDE JE?
Kde je ten Lexus. Akonáhle ho spatrím v Mercedese-Benz či BMW je koniec. Budem zostrelený a kadže som na zemi, spadnem, kto vie kam. Asi do lexusovkých hlbín. >:D A Audi. To je tak chabé, že ma ešte aj menšiu IMAGE. No proste, já skutočne nevidím dôvod, že ak má byť Lexus jednotkou, prečo sakra na poslednom mieste. Tam kde je špecialitka CLS. To nechápem. Tak v čom to je? A jedno mi nejde už do hlavy vôbec. Jaguar XF má omnoho väščiu IMAGE než BMW, MERCEDES-BENZ a Audi nehovoriac. Oproti interiéru sú konkurenti zúfalý. Tak čím to je, že je za všetkými uznávanými konkurentmi? ČÍM?

AUDI, to je dokonalosť. A DOKONALOSŤ nikdy neopustí zlatú priečku. AUDI. NÁSKOK VĎAKA DOKONALOSTI. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
20. 1. 2009 14:21
Re: TAK KDE JE?
Čím to je? Prečo?

Tak o čo sa stavíme, že ti to dnes opať nikdo nebude schopný zodpovedať? ;-)
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:23
Re: TAK KDE JE?
Al veď včera nikto nijakú otázku nenapísal

P.S.: Možno, že nie. Na to sa ťažko hľadá otázka. >:D ;-)
20. 1. 2009 14:34
Re: TAK KDE JE?
Lexus je pro idividualisty
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 14:37
Re: TAK KDE JE?
UŽ TO JE JASNÉ. >:D >:D
20. 1. 2009 14:47
Re: TAK KDE JE?
pro individualisti je C6!

aha, tady je problém, máme hodně aut pro individualisti, ale těch individualistů se nám nedostává >:D
neregistrovaný "Pepa Fical"
21. 1. 2009 06:09
Re: TAK KDE JE?
Toš asi né každé kupec bude enteligent :*) Preto :-!
20. 1. 2009 14:33
BABIČKA 1.4 GTA
Jak to tak na diskuzi pročítám, nazrál pomalu čas trhnout opět oponou a ponořit se do světa aut, do aut světa. Totiž, ty názorové rozdílné náhledy na jednotlivé karoserie aut, na auta samotná... no, budeme to muset nějak rozsortýrovat. Přitom jsem považoval tuto problematiku za uzavřenou zviditelněním věty století - JSI NEŽ TO, CO TVŮJ VŮZ. Napíši tedy na blog pojednání, resp. pokračování této základní existenciální téze. Neboť tohle jsou opravdu jinak boje než s větrnými mlýny. Blog se bude jmenovat - Jak si Viktorka narazila cépětku. Čtení jen na vlastní nebezpečí. Za infarkty nenesu odpovědnost. Jo, a konopný provazy udajně došly... naštěstí prej bazary vykupujou i automatický pračky, máš naději. No, jsou tu adepti po přečtení na rychlou, to si piš. Tak... brzyyyy ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
35
20. 1. 2009 14:37
Re: BABIČKA 1.4 GTA
to ti poradili místo skupinové terapie? :no:

ale jo, vyskoušet se má všechno, když je tady alespoň malá naděje na uzdravení "věčného pacienta" >:D
20. 1. 2009 14:47
Re: BABIČKA 1.4 GTA
Hejbni s tim, večer jedu na pivo!
20. 1. 2009 15:07
Re: BABIČKA 1.4 GTA
Už jsi našel Punto? >:D
20. 1. 2009 15:58
Re: BABIČKA 1.4 GTA
Jasně, už roztálo, ale dneska jedu vlakem až do Prahé ;-)
20. 1. 2009 16:44
Re: BABIČKA 1.4 GTA
Tak si hlavně nezapomeň sbalit koláče na cestu a husu na trh.
20. 1. 2009 15:23
Re: BABIČKA 1.4 GTA
Akorát jsem to dopsal, ale musím nechat na blogu ještě vydejchat některé pangejtové kovboje pod Golfem :-)
Avatar - T613
20. 1. 2009 14:50
Re: BABIČKA 1.4 GTA
hlavně rozeber svou tezi: Jsi než to co si o tvém voze myslí tvůj soused. To se ti tenkrát povedlo :yes:
20. 1. 2009 15:24
Re: BABIČKA 1.4 GTA
Lehce jsem se tam o ní otřel. Jo, to byl tvůj výbornej příspěvek.
Avatar - T613
20. 1. 2009 16:10
Re: BABIČKA 1.4 GTA
chabé GTI chabé. To je tvůj příspěvek z jara loňského roku :-) To byl tak krásný prokec, cos tehdá udělal >:D
20. 1. 2009 17:11
Re: BABIČKA 1.4 GTA
myslíš supem do Paříže?
20. 1. 2009 17:15
Re: BABIČKA 1.4 GTA
Ty mi nerozumíš. Tehdy jsem psal o tom, že pokud patříš do jisté sociální skupiny, jsi vlastně nucen kupovat i jistá auta, ale nejen to, ty ta auta musíš také obměňovat. Zeptej se třeba nějakého soukromého lékaře v Německu, jestli by si mohl dovolit koupit si třeba cee´da. Ten ti to vysvětlí velmi přesvědčivě. Tohle ty jsi pokroutil a tvrdíš zde umanutě, že jsem zcela vážně zde psal, že GTI si kupuje auta kvůli sousedům :-)

A já naopak tě chválím za tu horní větu, kterou považuji za výbornej fór v kontextu k základním hodnotovým auto-postulátům a zvedám palec.
Avatar - T613
20. 1. 2009 17:21
Re: BABIČKA 1.4 GTA
V čem si kdo tahá zadek je mi jedno a neznám nikoho, kdo by se tím zabýval. Blbému doktorovi nepomůže ani Mercedes, dobrému neuškodí ani Ceed.
20. 1. 2009 17:48
Re: BABIČKA 1.4 GTA
Takhle na to můžeš nazírat... ovšem nejsi tím soukromým lékařem v Německu. Kolega mi říkal, že tam musí co dva až tři roky kupovat jiný Mercedes, jinak by neudržel klientelu... má to samozřejmě i jistou finanční logiku, ale prostě tak to ve společnosti, která má ustálená hodnotová měřítka (bohužel) chodí. Umíš si představit, že přijede například JUDr. Sokol obhajovat Kulínského ve stopětce? Nechápej to nějak nuceně, těm lidem tam nečiní koupě toho meďáka problém, je prostě potřeba si umět představit, že tak jako bys nešel třeba ty na diskotéku v rozdrbanejch teplákách (pokouším se o nějaký příměr) a vybereš si ty nejlepší jeansy a košili, "musí" zase ten lékař v tom Německu jezdit po pacientech v meďáku. To je celé.
Avatar - T613
20. 1. 2009 17:53
Re: BABIČKA 1.4 GTA
A o tom to je. Pokud je někdo profík a svůj obor umí je mi jedno v čem dorazí. U doktorů obzvláště (mudr). Právník je od toho aby škubal lidi, a tak tam platí jiná pravidla. >:D
20. 1. 2009 18:04
Re: BABIČKA 1.4 GTA
>:D Musím tě opravit. I ten profík ví přesně v čem má dorazit.
Avatar - T613
20. 1. 2009 18:42
Re: BABIČKA 1.4 GTA
vím v čem jezdí naše subky, a s kým jsou problémy a s kým ne ;-)
20. 1. 2009 22:15
Re: BABIČKA 1.4 GTA
Téčko, nějak to nechceš chápat a nutíš tady svoji teorii. Leč tvou teorii nesdílí oni, kteří ty auta obměňují z jistých důvodů. To co píše GTI je fakt. Společenské postavení = odpovídající vůz.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 22:36
Re: BABIČKA 1.4 GTA
Tak já jsem "společensky" Citroën C5 Exclusive (ještě v záruce)?
PS: Nu DOBRÁ, ale "cítím" se na "víc" ;-)
Avatar - T613
20. 1. 2009 23:02
Re: BABIČKA 1.4 GTA
řekl bych, že ty především nechápeš mě. Já píšu jak to mám já, ale vím jak funguje svět okolo mě. Mě nikdo autem nedojme.
Avatar - Hammunasakra
21. 1. 2009 00:30
Re: Bezva!
Ale to je "super", to je "dobře"! - já JEN, že "bojkotovat" se to až "nedá" - toť vše ;-)
PS: Dobrou noc :-)
21. 1. 2009 00:49
Re: Bezva!
Jasně, ale jen do tý doby, než kolem tebe profrčim s Tatrou ve stříbrný metle... pak lehneš do tý louže ve fraku a budeš natahovat ten sajrajt za vejfukem. ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 17:52
Re: Milý T613!
Vaše věta je sice na 100% pravdivá, ale "NEdělá" se to tak, tak se to prostě "NEhraje" ..
PS: Jsou samozřejmě "výjimky", ale nepsaná pravidla jsou jinak "danná" (majitel IKEA může jet v octavia a nějaká filmová star může jít oblečena tak jak bych já do práce přijít NEmohla, ale ... jinak to "oblečení" i ta "auta" se opravdu "odvozují" od ... postavení/příjmu ;-)
Avatar - T613
20. 1. 2009 17:57
Re: Milý T613!
Kylie mě poučovat nemusíš. Jak to chodí vím moc dobře. Já mluvím za sebe. Pro mne je důležitý poměr ceny a kvality odvedené práce. Takže bez referencí si u mě nikdo neškrtne.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 18:45
Re: Milý T613!
Já to NEmyslela nějak "zle" a já (také) až tak NEdám (jen) na pěkný "kabátek", ale OBA (asi) víme, že když zítra příjdu do práce v jeans Kenvelo a tričku "made in pražská tržnice" tak na mne JINAK se dívat budou (totální většina!), byť mozeček si s sebou přinesu stejný ... TAK to prostě je (a jedno, jestli si zrovna my dva UVĚDOMUJEME, že to NEsmysl je - ta "pravidla" prostě "platí").
Ohledně aut je "s rozpaky" nazíráno NEjen na toho kdo výrazně LEVNĚJŠÍM (než "očekávaným") vozem přijede, ale platí to samozřejmě i NAOPAK (prostě v tu chvilku se stane "NEdůvěryhodným") - TAKHLE "inteligentní" my homo sapiens přeci jsme ;-)
PS: Já "vím" že to asi oba "víme" a za tu "chytrou horákyni" se omlouvám ... já jen že v Deutschland a Österreich (samozřejmě i všude jinde), za které "mohu" mluvit, ta "pravidla" opravdu "fungují", snad až "vyžadována" jsou ...
PPS: Připomnělo mi to příbuzné (inženýr/profesorka) doma v Deutschland ze "středněvelkého" města, oba již v "pokročilém" důchodu a loni kupovali nový vůz a strýček chvilku zvažoval zda trochu neušetřit a tu octavia nekoupit (už roky jen "obměňuje" golf) a nakonec raději pár tisíc přidal a opět golf koupil, neb ... (to je PRAVDIVÝ příběh a i když si o tom můžete(me) myslet cokoliv (a asi si víceméně to samé i myslíme) - já ho chápu a udělala bych to samé ..)
Pěkný den :-)
20. 1. 2009 17:24
Re: Milý T613!
už jsem to psal jednou,zkus se zeptat šéfa ING pro ČR proč může jezdit focusem.Teda jestli umíš anglicky nebo holandsky..
20. 1. 2009 18:08
Re: Milý T613!
A cos tím krkolomným příkladem chtěl dát najevo :-) , že nepletí to, že lidé uživají taková auta, která harmonizují s jejich postavením? Opravdu tu chceš mávat tímhle jedním ředitelem? Víš, co to je 0.0001%?
20. 1. 2009 21:05
Re: Milý T613!
promile individualit-nikoliv individui,nezamenovat-lidi co maji styl,vlastni nazor.Pridam dalsi dva z meho okoli-jeden carrera s a dalsi m6-mnichovska,ne japonska. :-) pasiky jsou dobry akorat pro drozkare a managment vaseho jzd.
20. 1. 2009 17:28
Re: Milý T613!
napsal bych ti neco o doktorovi,autě,večeru,příhraniční vísce,červený lucerničce,opáleným děvčeti....ale nechci dostat ban.
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 17:48
Re: Má milá GTi!
TADY se vás musím "zastat" - TAK to opravdu JE! JAKÉ auto máte je trochu "odkaz/symbol" sociální skupiny/zařazení ve společnosti ... a cena vozu víceméně "koresponduje" s příjmem.
PS: A PROTO jsem vám tu C5 koupit NEchtěla ;-)
20. 1. 2009 17:55
Re: Má milá GTi!
Tady to Kylie není o vlastních autech, tady je to o vlastních... hlavách. Nezapomeň, že tu píší i lidé, třeba mladí kluci, kteří auto zatím nemají a akcentováním, takříkajíc zpovědí o vlastní garáži můžeš dostávat diskuze do ne zrovna očekávaných pozic. Prostě, jak jsem tu již napsal tisíckrát, techničáky, nechávejme spát vedle monitorů...

P.S. Já a C5?... no dovol :-) ;-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 19:59
Re: Můj milý GTi!
Tady to NEní o autech? Popravdě - já si "všimla", ale "muzí" mne to ;-\
PS: Takže "mír"? Tak DOBŘE, tak já sibuji, že NEprozradím, že vy pravým jménem ..

G-G-G...alina
T-T-T...atjana
i-i-i ...vanovna

Pěkný den ;-)
Avatar - ethicon
21. 1. 2009 12:50
Re: Můj milý GTi!
no čo nepovieš, som lekár dokonca primár síce nie v nemecku a jazdím na šunke Alfa Romeo >:-[] MB si síce dovoliť môžem (aj ked maximálne C), ale čo ak sa mi vôbec nepáči???čo mám robiť??? >:D
neregistrovaný "Pragmatic"
20. 1. 2009 17:20
Re: Můj milý GTi!
No, některá prémiová pračka může být (zvlášť teď) dražší auťáku. ;-)
20. 1. 2009 17:41
Re: Můj milý GTi!
:-) :yes:
20. 1. 2009 14:59
OT - Fiat a Chrysler
[odkaz]

To by mě zajímalo co od to očekávají. Že by chtěl Fiat společně s Chryslerem odejít do věčných lovišť? >:D
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "PREMDA"
20. 1. 2009 15:07
Re: OT - Fiat a Chrysler
Buď to anebo dobrá cesta jak si otevřít bránu na US trh dokořán. Takovej VW se marně snaží už hódně dlouho. Bez partnera to z mainstreamu zatím dokázali jen japonci a korejci.
20. 1. 2009 22:32
Re: OT - Fiat a Chrysler
A ty si myslíš, že když Fiat bude mít síť servisů, tak ho automaticky začnou amíci kupovat, že?

>:D
neregistrovaný "507--"
20. 1. 2009 15:14
Re: OT - Fiat a Chrysler
Čítal som to už na WorldCarFans. Z tohoto jasne vychádza, že Fiat PSA-Peugeot-Citroen nebude. Ale musím uznať: FIAT-CHRYSLER. Skutočne konzistentné. :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 1. 2009 15:19
Re: OT - Fiat a Chrysler
Fiat + Chrysler? To bych jako cestu "do propasti" viděla ...
Avatar - ethicon
21. 1. 2009 13:09
Re: OT - Fiat a Chrysler
myslím, že už sa tu viacerí tešili na kolaps fiatu a ten stále nie a nie sa odstaviť, dokonca si teraz pri celkovom poklese predajov v europe zvýšil trhový podiel, ale o to tu nejde...a nebudem spomínať jedného nemenovaného aj ked celkom vtipného diskutovatela, ktorý pred uvedením Fiatu 500 na trh mu tu fundovane predpovedal uplne fiasko, podobne ja GP >:-[] a nerozumiem to by ste naozaj chceli tu mať len jednu globálnu automobilku??VW?
20. 1. 2009 17:21
stylovky
já si nemůžu pomoct,ale mě ty přední příčky zkrátka neoslovují,ty káry mi pasují k někomu kdo bylí v loftu,má obývák 200m vymalovanej tmavě šedou,jeden kus nábytku+banq-olufsen na zdi a domu se jezdí akorát vychrápat z kanclu.Chladný,strohý,bezpohlavní...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nick02"
21. 1. 2009 00:04
Re: stylovky
metrosexualni...