Testy
diskuzí jsem se těšil jako na tuhle 😄
Bude záležet na tom, jak se k testu redaktoři postaví. Sám jsem už se nemůžu dočkat, jestli budou redaktoři v tomto testu hledat na autě pozitiva nebo negativa.
Hlavně že "zle otevřít kufr podkopnutím" 😁😁😁😁
Stane se. Nebo že by skrytá pravda? 😄 Zajímalo by mě, zda jde i zavřít podkopnutím... Snad jo, jinak by to postrádalo smysl.
nepostrádalo, po naložení tašiek alebo mŕtvoly to s prázdnymi rukami môžeš poctivo manuálne zatvoriť.
Po pravdě, ani mě nenapadlo, že bych měl chtít, aby tak kufr šel i zavřít. Vždy jsem řešil nakládání s plnýma rukama (pak mám ruce volné a mohu stisknout tlačítko), ne vykládání. 😄 Překvapilo by mě, kdyby to nějaké auto umělo.
Přijde mi to jako polovičatý řešení. Takovej wow efekt. Že to jako auto umí. Ale praktičnost končí s nakládkou.
Tohle otevírání mají i jiná auta (nejprve se to objevilo u kombi možná pět let zpět, dnes to mají i sedany a kupé) a nepamatuji si, že by tak u nějakého šel kufr i zavřít (nevšiml jsem si toho v manuálu, žádném z testů, neřekl mi to prodejce/ zástupce a ani mě to nenapadlo). Ale možné to je, nikdy jsem to nevyzkoušel.
U Octavie jde kufr na dálku pouze otevřít. Zavření je nutné povolit přes diagnostiku.
Tohle není otevírání dálkovým ovládáním, ale nohou.
Jasně, ale čekám, že by to mohlo být podobné... podkopnutím pouze otevření... ale nevidím důvod, proč by to nemělo umět i zavření.
Zavírání je podstatně nebezpečnější operace, než otevírání. Pokud to lze zavřít i dálkově, bývá to vybaveno výstražnou zvukovou signalizací při zavírání víka/dveří kufru.
Když do něčeho narazí, mělo by se zastavit. Bylo by vtipné, kdybys s něčím přišel ke kufru a jak by sis stoupl k nárazníku (strčil nohu pod něj), interpretovalo by to jako příkaz k zavření a vzalo tě víkem po hlavě/ hřbetu (lépe řečeno, ty bys vrazil do klesajícího víka). 😄 I když v tu chvíli by ti to asi vtipné nepřipadalo.
Myslim si ze to pojde aj pri zatvarani. Nebolo by to prve auto ktore by to malo. Ak sa nemylim tak to tak ma napr ford kuga alebo bmw x6. A mam pocit ze to ma aj Audi a MB. Podla mna by to takto bolo len polovicne riesenie keby to slo len otvorit.
Nemáte náhodou do úterní desáté hodiny embargo poskytovat informace o testování v Toskánsku? >😁
Ptal jsem se už jako OT pod jinou diskuzi, ale zkusim to tady když je to víc k tématu. Kdo (které periodikum) si vymohlo embargo pro ostatni novináře kteří dělají video testy do úterý 10:00(viz Meziplyn) - [odkaz] - byli jste to vy? Má to souvislost s nějakým napojením vašeho vydavatelství na marketingove oddělení Škodovky? A má to smysl když v UK už tyto první dojmy vyšly minulý týden (autocar, topgear, ...)? A to nemluvím o tom, že jste zase dali nadpis pro co nejvíc kliků který značí, že už jsou tu první jízdní dojmy a pak nám tam s klidem sdělíte, že jste na test teprve dorazili...co bude následovat příště za nadpis? Bomba, v kufru nového Yetiho s námi jezdí urna Ivaty Bartošové! ? Moc se mi tyto novinářské praktiky nelíbí - dělají ze čtenářů klikající ovce. Díky za odpověď!
Myslíš nadstandartní vztahy mezi dasAuto.CZ a Škoda Auto, jak sám jednou přiznal i sám pan VWavwerka? Nic takovýho přece není, a objektivita a nezaujatost z těchto stránek jen čiší. 😄 A s tou urnou jsi mě pobavil. :yes:
Já mám škodovku rád, ale tohle mi fakt vadí...jestli si vyjednají embargo pro ostatní novináře do zítřka, pak dají takovejhle nadpis, do něho nám napíšou, že UŽ jsou teda v tom Toskansku!!! a pak zase nic...to už opravdu k nadpisu z Blesku nemá vůbec daleko...a je to humus... :no:
Na Autobilde.de som to cital uz 29.4.... :-! - jej "Fahrbericht".
ak to niekoho zaujima😒br /> [odkaz]
ak to niekoho zaujima😒br /> [odkaz]
Kdo (které periodikum), to opravdu upřímně nevím, ale Auto.cz rozhodně ne. Já o této skutečnosti vím od včerejška a není příjemná ani nám, protože i naši redaktoři tvoří video posádku.
Nejedeme do Florencie jenom "nacvakat pár fotek a vstřebat dojmy zpoza volantu", i my zde budeme natáčet videa, dokonce hned několik videí, takže i pro nás je tato situace velmi prekérní. Připravovali jsme se na tyto dva dny velmi důkladně, aby všechno klaplo.
Pokud kolega Hans píše, že na sestřih videa bude mít dva tři dny, tak my na něco podobného budeme mít jenom několik hodin. A teď vůbec nesrovnávám jeho a naše video...
A my rozhodně start neulejeme, nicméně od redaktorů z Florencie mám trochu jiné informace.
Nejedeme do Florencie jenom "nacvakat pár fotek a vstřebat dojmy zpoza volantu", i my zde budeme natáčet videa, dokonce hned několik videí, takže i pro nás je tato situace velmi prekérní. Připravovali jsme se na tyto dva dny velmi důkladně, aby všechno klaplo.
Pokud kolega Hans píše, že na sestřih videa bude mít dva tři dny, tak my na něco podobného budeme mít jenom několik hodin. A teď vůbec nesrovnávám jeho a naše video...
A my rozhodně start neulejeme, nicméně od redaktorů z Florencie mám trochu jiné informace.
Diky za odpověď. Můžete říct, že to nebyl ani Auto Tip ani Svět motorů?
Nahoře v diskuzi navíc tvrdíte, že žádné embargo není, tady zase přiznáváte, že je - tak jak to tedy ve skutečnosti je?
A jaké jiné informace máte od kolegů z Florencie? Kdo uleje start?
Prosím také o vysvětlení nadpisu který výslovně zmiňuje první jízdní dojmy a pak tam je jen nějaké zhrnutí toho, co už všichni víme plus to, že redaktoři jsou ve Florencii...ten nadpis je minimálně zavádějící, nezdá se Vám?
Co se týká kvalit videí na Auto.cz a Meziplynu na streamu tak tam asi není potřeba diskutovat - to že na tom meziplyn tráví zřejmě víc času je vidět ve všech směrech...
Nahoře v diskuzi navíc tvrdíte, že žádné embargo není, tady zase přiznáváte, že je - tak jak to tedy ve skutečnosti je?
A jaké jiné informace máte od kolegů z Florencie? Kdo uleje start?
Prosím také o vysvětlení nadpisu který výslovně zmiňuje první jízdní dojmy a pak tam je jen nějaké zhrnutí toho, co už všichni víme plus to, že redaktoři jsou ve Florencii...ten nadpis je minimálně zavádějící, nezdá se Vám?
Co se týká kvalit videí na Auto.cz a Meziplynu na streamu tak tam asi není potřeba diskutovat - to že na tom meziplyn tráví zřejmě víc času je vidět ve všech směrech...
Ano, to můžu: rozhodně nebyly, tohle si řídí Škodovka pochopitelně sama. Navíc, jakou výhodu (podle vás) by tím zmíněná periodika získala, když Svět motorů vyšel dnes (4.5.) a další číslo vychází v pondělí 11.5., a Auto Tip vyšel dnes (4.5.) a další číslo vychází v pondělí 18.5.? Termín, o kterém vy píšete, je zítřek 5.5.
Nahoře v diskuzi jsem tvrdil, že ani já jsem do včerejšího dne nevěděl nic o nějakém embargu na tuhle akci, a tomu jsme také podřídili interní plánování. Nicméně, není to žádná zvláštnost ze strany Škodovky, tohle dělají zcela běžně všechny automobilky. Jedeme na prezentaci do zahraničí a někdy již dopředu, jindy během akce, nebo dokonce po samotném návratu se dozvíme, že automobilka uvalila na informace z prezentace embargo. Čili s tímhle my se tady potkáváme poměrně často.
Nevím, kdo uleje start, my to ale rozhodně v žádném případě nebudeme. Článek s videem vydáme přesně ve chvíli, kdy to bude povolené. Kdy to bude samozřejmě vím již nyní, ale uznejte, že z pochopitelných důvodů vám to nesdělím.
Jízdní dojmy přineseme, jakmile to bude možné/bez embarga. Měli jsme v plánu je standardně přidat do tohoto typu článku, tak jak to děláme, nicméně věc se změnila a i my na to reagujeme průběžně. Titulek se v tomto smyslu bude průběžně měnit, ani to není nic neobvyklého.
Psal jsem, že nesrovnávám videa Auto.cz a Honzy Koubka. Ale i o tom to je - máme mnohem méně času na výsledný render, z čehož se pak odvíjí nejen délka videa.
Nahoře v diskuzi jsem tvrdil, že ani já jsem do včerejšího dne nevěděl nic o nějakém embargu na tuhle akci, a tomu jsme také podřídili interní plánování. Nicméně, není to žádná zvláštnost ze strany Škodovky, tohle dělají zcela běžně všechny automobilky. Jedeme na prezentaci do zahraničí a někdy již dopředu, jindy během akce, nebo dokonce po samotném návratu se dozvíme, že automobilka uvalila na informace z prezentace embargo. Čili s tímhle my se tady potkáváme poměrně často.
Nevím, kdo uleje start, my to ale rozhodně v žádném případě nebudeme. Článek s videem vydáme přesně ve chvíli, kdy to bude povolené. Kdy to bude samozřejmě vím již nyní, ale uznejte, že z pochopitelných důvodů vám to nesdělím.
Jízdní dojmy přineseme, jakmile to bude možné/bez embarga. Měli jsme v plánu je standardně přidat do tohoto typu článku, tak jak to děláme, nicméně věc se změnila a i my na to reagujeme průběžně. Titulek se v tomto smyslu bude průběžně měnit, ani to není nic neobvyklého.
Psal jsem, že nesrovnávám videa Auto.cz a Honzy Koubka. Ale i o tom to je - máme mnohem méně času na výsledný render, z čehož se pak odvíjí nejen délka videa.
Diky za odpovědi - narážel jsem na to, že Svět Motorů i Auto Tip jsou ze stejného vydavatelství jako auto.cz - takže teoreticky mohl tyto podmínky domluvit někdo jiný pro vaše vydavatelství než někdo z auto.cz. Pokud ale říkáte, že si to nastavila sama škodovka pak ok, díky za objasnění. Smysl to sice nedává vzhledem k tomu, že znalost angličtiny už je dnes běžná věc a jak jsem psal Autocar [odkaz] nebo Topgear [odkaz] vydali své první jízdní dojmy už v dubnu, nemluvě o tom co píše Honza Koubek - dávalo by to smysl u odhalení nového modelu, ale o tohle v případě Superbu nejde a tak přemýšlím pro koho jsou tyto embarga výhodná...
Za změnu titulku z prvních jízdních dojmů na privní dojmy opravdu, ale opravdu :yes: 😉 Pokud jste ale o embargu věděli dopředu, měl být ten titulek dopředu jiný, ne?
Za změnu titulku z prvních jízdních dojmů na privní dojmy opravdu, ale opravdu :yes: 😉 Pokud jste ale o embargu věděli dopředu, měl být ten titulek dopředu jiný, ne?
Není zač, na slušně položené dotazy vždycky a rád odpovím a stejně tak redaktoři Auto.cz.
Nejen Auto Tip a Svět motorů, ale i spousta dalších periodik a webů patří do společného vydavatelství CNC. A právě z těch důvodů co vy uvádíte jsme nepočítali s nějakým embargem, v tomhle případě opravdu pozbývá smyslu. Nicméně stalo se a my na to museli operativně reagovat.
Nejen Auto Tip a Svět motorů, ale i spousta dalších periodik a webů patří do společného vydavatelství CNC. A právě z těch důvodů co vy uvádíte jsme nepočítali s nějakým embargem, v tomhle případě opravdu pozbývá smyslu. Nicméně stalo se a my na to museli operativně reagovat.
tej prilisnej uniformity ... starsi superb mi prisiel akysi krajsi ... jedinecnejsi... ale to nie je problem len skody.... vseobecne som sklamany z mnohych znaciek a ich sposobu preferovania jedneho a toho isteho face-u na vsetkych svojich modeloch .... asi sme zase pri peniazoch... tak ok.... vratme sa radsej k autu.......
opat napisem to co minule... z noveho superbu na mna nedycha nic.... akosi ta jeho sterilna koncernova aura na mna jednoducho nefunguje ( ale uznavam ze je to individualne ) ... to uz aj sucasna nie moc uspesna laguna mi pride zaujimavejsia... samozrejme o kvalitach superbu vobec nepochybujem... auto to bude dokonale ( taka predlzena octavia... a ta je predsa najlepsie auto sveta ) .... ovsem verim tomu ze nie som sam ktoremu tato koncernova dokonalost proste akosi nesedi a obzeral by sa po niecom inom ..... a kludne napriklad aj po tej spominanej "nedokonalejsej" lagune alebo ta 508 po facelifte je vazne moc pekna a jedinecna.....
inak zase mi pride superb akysi zvlastny proporcne ked sa na neho lepsie pozriem.... stale mam pocit ze vyzera uzko a moc natiahnuto..... ale mozno je to len dojem ktory robi ta uzka maska akoby z fabie
opat napisem to co minule... z noveho superbu na mna nedycha nic.... akosi ta jeho sterilna koncernova aura na mna jednoducho nefunguje ( ale uznavam ze je to individualne ) ... to uz aj sucasna nie moc uspesna laguna mi pride zaujimavejsia... samozrejme o kvalitach superbu vobec nepochybujem... auto to bude dokonale ( taka predlzena octavia... a ta je predsa najlepsie auto sveta ) .... ovsem verim tomu ze nie som sam ktoremu tato koncernova dokonalost proste akosi nesedi a obzeral by sa po niecom inom ..... a kludne napriklad aj po tej spominanej "nedokonalejsej" lagune alebo ta 508 po facelifte je vazne moc pekna a jedinecna.....
inak zase mi pride superb akysi zvlastny proporcne ked sa na neho lepsie pozriem.... stale mam pocit ze vyzera uzko a moc natiahnuto..... ale mozno je to len dojem ktory robi ta uzka maska akoby z fabie
Mezi superbem 1 a octavii1 byl velký rozdíl...Měl jsem obě tyto auta.. O1 za 550 000,- a S1 850 000,-
octavia 81 kw Ambiente 5 q
superb 120 kw 6ti válec !! Ambiente 5 q automat,šibr,xenony..
rozdíl 300 000kč...
Dnes je superb o 250 000 kč dražší Octavka,bez 6ti válce,takže ztrácí smysl....pro mě..
octavia 81 kw Ambiente 5 q
superb 120 kw 6ti válec !! Ambiente 5 q automat,šibr,xenony..
rozdíl 300 000kč...
Dnes je superb o 250 000 kč dražší Octavka,bez 6ti válce,takže ztrácí smysl....pro mě..
V tomhle musím souhlasit. Ať si marketing snaží sebevíc s hlásáním hesel "střídmý, nenápadně elegantní", tak pro mě je Superb nudný a tuctový. V koncernu mezi asi mezi posledními. Cena podle mě není v pořádku. Pokud to srovnám např s Mazdou 6, tak mi nabídne mnohem víc a za méně. "Důležité novinky" bych nazval spíše "co je nového", protože to vyznívá jako by to bylo výhodou. Rozhodně nevidím vstřikování močoviny jako výhodu, podkopnutí je takový bonus asi jako deštník ve dveřích (za tučný příplatek). Lamelové žaluzie - to je přece konstrukční věc, stejně jako řešení celkové aerodynamiky, řidiči bude záležet na spotřebě a ne zda má nějaké lamely nebo ne. A adaptivní podvozek? Opět, spíše mě zajímají reálné jízdní vlastnosti, protože to je drahé a systém obsahuje další ku*vítka navíc. Mazda - full led, Superb - xenony a to dokonce jednodušší než minulá generace. Head up diplej nemá. Když jsem konfiguroval, tak by Superb dražší a hůře vybavený...
Mazda 6 skutecna full led svetla nema, navic u Mazdy se jedna o levnejsi reseni, ktere nedosahuje ani 2000 lumenu. Konstrukcne dobre zvladnuty bezny bixenon osvetli vozovku lepe.
Přesnou techniku neznám, ale na svítivost si v testech a nebo uživatelé nestěžují. Mazda uvádí, že je o plnohodnotné LED včetně mlhovek a umějí vykrývat protijedoucí vozidla.
S Mazdou 6 jsem srovnával, mé osobní preference (benzín + manuál) Mazda bohužel moc neumí, ale ani obecně nevidím žádnou velkou výhodu na straně Mazdy. O adaptivním podvozku nepochybuju, je to jeden z příplatků který bych určitě nevynechal.
Co moc neumí? Jinak právě TSI bych v případě koncernu vynechal. Zajímalo by mě, zda Mazda po faceliftu vyřešila problém Skyactive dieslů, kdy poruchy mohly skončit fatálně 😒
Obecně neumí nabídnout moc kombinací benzín + manuál... můj ideál by byl něco jako 2.5G MT Attraction, nebo aspoň 2.0G 121kW Attraction... to druhé ale už je kompromis.
Mazda benzín umí, pokud jste zvyklý na atmosférické motory. 😉
Jsem, ale chci od nich nějakou dynamiku, alespoň na úrovni základní motorizace v Superbu, což je u Mazdy dejme tomu 2.0G 121kW. Jenže ten motor jde koupit v manuálu jen v nejvyšší výbavě. Ideálně bych chtěl ještě něco lepšího... jenže smůla, 2.5G je pouze automat a pouze nejvyšší výbava.
Mně nevadí atmosféra, vadí mi přístup automobilek, pro které je atmosféra s objemem nad dva litry už exklusivní zboží.
Mně nevadí atmosféra, vadí mi přístup automobilek, pro které je atmosféra s objemem nad dva litry už exklusivní zboží.
Videl si noveho Supa na zivo?Jedno z mala aut co ma zaujalo v poslednej dobe,a to skodofku moc nemusim.V Zeneve ma dostal,aj ked kolesa+ farba robia svoje.
uvidime ako bude vyzerat v ciernej alebo striebornej... snad ho z dialky od audi rozozname.... ja tento krabicovy koncernovy styl zvany uniforma nemusim.... viac sa mi paci povedzme p508 optima alebo mazda 6 alebo nejaka amerika .... chrysler 200 je dizajnom uzasny a aj v interieri .... ..... ale je to individualne.... niekoho prave laka takato dizajnova uniforma ... v pohode ... 😉 ... kazdy si dnes moze vybrat za svoje peniaze co chce... ja by som superba obisiel oblukom... ale priznavam ze passat sa mi paci .. ten ma vazne zasiahol tam kde som to necakal....
se zvětšila. To je dobře, konec jezevčíka. Doufám.
Rozhodně, proporčně je to mnohem lepší... s troškou nadsázky... vzpomněl jsem si na A7.
jj, taky jsem si vzpomnel, minimalne ten predek z profilu... :yes:
Ale proč nadsázka? Myslím, že Škodovka má nyní vzhledově k Audi blíže, než kdy dřív a myslím, že i nejblíže z koncernu 😄 Viděl sem minulý týden Rapida spaceback v plné výbavě na pěkných kolech a troufnu si říct, že by se Audi stydět nemuselo.. Fakt mu to slušelo... sice to nekoresponduje s většinou prodaných vozů u nás, ale v cizině takové vozy jezdí a sluší jim to.
A7 má vedle sebe ještě A6 a tak si může dovolit jít s profilem víc do extrému, tj. nižší a širší auto... a samozřejmě, řešení detailů taky ctí koncernovou hierarchii.
Nedávno jsem si důkladně prohlédl a prolezl Spaceback Monte Carlo. Paráda - zaujal mě víc než nová Fabia, která mě původně zajímala více. Přitom v základu je Spaceback taková šedá myška. :yes:
Mne Spaceback přijde opravdu hezké auto. Opomenu-li prvotní naštvání, kdy novináři zbytečně vynáší interiéry koncernu do nebes a konkurenci haní a to i v případě, že tahle auta jsou cleá z bakelitu musím uznat, že to auto je povedené a lepší barva a kola umí klamat tělem a tipl bys dražší vůz, než je 😄
Mimo jízdních dojmů budou i informace od kterého týdne nabíhá motorizace 2.0 TSI 206 KW 4x4 DSG do výroby ? Já slyšel o 37KT/15.
Ale co mě teda dostalo jsou zas ty deštníky.
Uvádět to jako technickou novinku je už vážně docela síla. Byly v zadních dveřích.. a teď jsou nově v předních!
A až se objeví v kufru, tak to bude čtvrtá generace superba?
Copak to auto na sobě fakt nemá nic zajímavějšího?
:-!
Uvádět to jako technickou novinku je už vážně docela síla. Byly v zadních dveřích.. a teď jsou nově v předních!
A až se objeví v kufru, tak to bude čtvrtá generace superba?
Copak to auto na sobě fakt nemá nic zajímavějšího?
:-!
Nepochopil jsem to embargo, pac videa a info o superbu uz jsou na youtube nejaky 3 dny. Takze nevim, proc to neslo vcera...
>😁
ved uz niekolko testov z Talianska su na youtube...
A za druhé, Škodovka vydala informační embargo na jízdní dojmy, ale rozhodně nikoli do úterý 10:00, v tomto směru jsou vaše informace špatné.
Ano, na tohle video se nevztahuje.
Jízdní dojmy vám přineseme opravdu na minutu přesně ve chvíli, kdy skončí embarbo od Škodovky.
Rád si přečtu o Superbu. Těším se na objektivní jízdní test.
Den dopředu vyjde článek "jsme ve Florencii, a brzy,neřeknem kdy, napíšem článek" a k němu video "jsme ve Florencii a brzy, neřeknem kdy,otestujeme Superba".
Povedená taškařice.
Toto je tema, z ktorej bude zit auto.cz niekolko dni.
Auto.cz z tohohle rozhodně nebude žít několik dní, jak tvrdíte, pokud si znovu přečtete text, dozvíte se, že redaktoři Auto.cz jsou na mezinárodní prezentaci Superbu dnes a zítra. Tím je myslím řečeno vše.