Jsem zvědavý jak to nakonec dopadne a jestli dojde i na slibovanou karbonovou střechu.
Lepší zadní difuzor by se hodil už proto, že jde normálnímu GTIčku příliš vidět "pod sukni" na tlumič výfuku.
Mohli by se vrátit ke koncovkám uprostřed, byť to asi je "neetické" vzhledem k tomu, že to byl znak .:R modelů. Jsem dneska koukal, že v rámci Originál Zubehör takový jeden pěkný difuzor mají, ale soudě dle prvního obrázku nevím, zda řeší tebou zmíněný "problém." Koukej: [odkaz] [odkaz]
Klidně bych si i tipnul, že to nový GTI dostane, ten difuzor je moc pěknej. Jen ti, kdož si to chtějí jako příslušenství pořídit, musej počítat s tím, že si budou muset ještě koupit nový vejfuky. A tím se to asi silně prodraží... :-/
Tak toto vyzerá zaujímavo, ak sa to dostane do série, bude to super. Ja som sa obával, aby VW nepokračoval v doterajšom postupe, keď edícia k 30. rokom GTI mala 230 koní, Edition 35 mala 235 koní, tak to mohlo logicky skončiť ako Edition 40 s 240k. To by bol ale proti sériovému GTIP nepatrný rozdiel. 265 koní je už slušná porcia (na úrovni Meganu RS), kde už odstup od GTIP bude cítiť. Plus je u náznak vydarených dizajnových riešení (spomínaný difúzor a pod.). Tak som zvedavý na budúci rok.
ano opet jeden den kdy se zase pise zase a jen o vw. nekdy mi prijde ze tento web ma na starost pr oddeleni koncernu. jinak si nedokazu tohle vysvetlit.jine automobilky asi auta nedelaji ale u yetiho se zmeni jen potahy a uz je to novy model .poprosil bych teda redakci aby zkusila psat neco zajimaveho a ne jen plky