Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové BMW X1 je předokolkou, nabízí výhradně čtyřválce

Druhá generace kompaktního BMW X1 zatím nebude dostupná s tříválcovými motory. Vzhled auta se přiblížil větším SUV mnichovské značky.
Zpět na článek
3. 6. 2015 10:16
3. 6. 2015 10:20
3. 6. 2015 10:25
3. 6. 2015 10:25
3. 6. 2015 11:27
3. 6. 2015 11:32
3. 6. 2015 11:37
3. 6. 2015 11:44
3. 6. 2015 12:35
3. 6. 2015 13:22
3. 6. 2015 14:24
3. 6. 2015 17:41
3. 6. 2015 11:33
4. 6. 2015 08:01
4. 6. 2015 22:54
5. 6. 2015 09:00
3. 6. 2015 11:28
3. 6. 2015 12:15
Avatar - Machýrek
3. 6. 2015 10:16
Pecka
Konecne to dospelo. Prvni gen byla oskliva. Tohle je pecka. Jinak FWD nevadi, je to auto pro holky a tem je to asi jedno. A bila tomu fakt slusi. Vnitrek taky bomba. Akorat bych vytknul klasickou paku volice prevodovky, preferoval bych joystick.
Rozbalit vlákno
15
3. 6. 2015 10:20
Re: Pecka
Klasicka paka je tam proto, ze prevodovka je Aisin, ne ZF8Hp. Ale trci to tam hrozne...
Avatar - Machýrek
3. 6. 2015 10:25
Re: Pecka
Aha, no mohli ji udelat kratsi aspon.
Avatar - Machýrek
3. 6. 2015 10:25
Re: Pecka
Aha, no mohli ji udelat kratsi aspon.
3. 6. 2015 11:27
Re: Pecka
Aisin? Fakt? Tak to je potupa. To nechápu...
3. 6. 2015 11:32
Re: Pecka
Co nechapes?
ZF8HP neni pro pricne ulozeni, ZF9 je zatim porad jen ve fazi beta testovani, byt na zakaznicich, a Aisin je tak momntalne nejlepsi pricne ulozeny HDM automat na svete.
3. 6. 2015 11:37
Re: Pecka
Nechápu to, že devítistupňový ZF už mají jiné automobilky a v některých autech už funguje velice slušně. Tak proč ne sem? U BMW by si neporadili se sladěním softu, motoru a převodovky?
3. 6. 2015 11:44
Re: Pecka
Zatim si s tim uspokojive neporadili nikde, takze proc experimentovat, kdyz je tu hotove reseni? Proc je podle tebe Aisin potupa?
3. 6. 2015 12:35
Re: Pecka
Upřímně doznávám, že jsem s Aisinem měl zkušenosti jenom s předchozí generací, ale i tak si nemyslím, že by byl i v té nové lepší než ZF s osmi stupni. S devíti nechci srovnávat, tam mi zkušenost taky chybí.
3. 6. 2015 13:22
Re: Pecka
Ty ale mas nejak blizko k BMW, ne?
Tak si bez projet 2AT s tim 8st automatem a uvidis sam, to je ten samy Aisin.
Ale bacha - trivalcove motory maji sestikvalt dvojspojku, musis chtit ctyrvalec, idealne 18d :-)
3. 6. 2015 14:24
Re: Pecka
Blízko k BMW? Jen srdcem:)
3. 6. 2015 17:41
Re: Pecka
Podle mne jsou prakticky na stejné úrovni (podélný osmistupňový Aisin a 8HP).
Avatar - fOE
3. 6. 2015 11:33
Re: Pecka
8hp neni pro pricnou zastavbu, pro tu je 9hp a jeste jsem necetl test kde by ho vylozene chvalili, takze krok BMW mozna zvlastni, ale pokud funguje lip nez konkurence s deviti stupni? ;-)
4. 6. 2015 08:01
Re: Pecka
Naopak, z X1 sa stalo ďalšie ničím nezaujímavé SUV. Predchádzajúca generácia síce nevyzerala moc ako SUV, zato vyzerala ako BMW - dynamicky, športovo. Nová generácia vyzerá viac ako SUV, ale menej ako BMW.
Avatar - Machýrek
4. 6. 2015 22:54
Re: Pecka
No me predchozi generace pripominala spis nakynuty kombi opajcovany nevkusnyma doplnkama rado by na zpusob OOOO allroadu.
5. 6. 2015 09:00
Re: Pecka
Na mňa nie. Napuchnuto skôr pôsobí táto nová generácia. Predchádzajúca bola štíhla toto je knedlík.
3. 6. 2015 10:19
Na fotkach...
...vypada hodne dobre, dost jsem se obaval o vzhled kvuli jinemu umisteni motoru, ale na rozdil od rady 2AT/GT tohle zvladli v Mnichove mnohem lepe.
Je to sice predokolka/ctyrkolka, ale stejne ruku na srdce - kolik majitelu si koupilo X1 jako SDrive? Nemam presna cisla, ale uz jen diky akcnim paketum byla jiste drtiva vetsina ctyrkolky a tak je celkem jedno, jak je motor umisteny, tohle neni auto na prekonavani okruhovych casu. A s novou koncepci bude davat cilove skupine jiste vetsi smysl, ze zmen budou jen tezit - vetsi kufr, vice mista v interieru, lepsi cena...
Nemam z orientace BMW na "vsechno vpredu" koncepci v posledni dobe radost, ale tohle auto opravdu dava smysl.
Rozbalit vlákno
1
3. 6. 2015 17:52
Re: Na fotkach...
ČR 2014 88 % čtyřkolek.
Avatar - iudex
3. 6. 2015 10:28
Výborné, ale...
Tak za dizajn dávam novej X1 jednotku, toto je vizuálne oproti predchodcovi o ligu vyššie. Minulá generácia bola disproporčná, akoby nevedela, či chce byť SUV, kombíkom alebo len väčším hatchom: [odkaz] toto je jednoznačne SUV a auto pôsobí podstatne dospelejšie.
Prechod na predokolku ale už chváliť nemôže nikto, opäť ústupok od bavoráckej DNA. Našťastie je to SUV, takže sa očakáva najmä štvorkolka, skrátka esúvéčko bez 4x4 je nezmysel. 8-stupňový automat je síce skvelý, ale prečo ho nútiť od najslabšej motorizácie a prečo nemá zákazník na výber. Celkovo ale výrazné zlepšenie. :yes:
Rozbalit vlákno
25
3. 6. 2015 10:54
Re: Výborné, ale...
Tohle jiste nejsou vsechny motorizace, zakladni zaklady obvykle prichazeji pozdeji. A manual je obecne uz prezitek, iudexi, smir se s tim a priste uz vem taky automat ;-) :-)
Avatar - iudex
3. 6. 2015 11:01
Re: Výborné, ale...
Keď ja som taký dinosaurus, autá mám s manuálom, foťák so zrkadlom, zátky vo víne korkové... ;-)
Ale vážne, proti kvalitnému automatu v SUV nič nemám, špeciálne v kombinácii s dízlom sa to hodí. Ide skôr o tú možnosť voľby a aj cenu, keď príplatok za 8st. AT asi nebude zanedbateľný.
3. 6. 2015 11:47
Re: Výborné, ale...
Ja uz leta rikam, ze jkdyz diesel, tak automat k nemu, a je jedno, v jakem typu karoserie a s jakym pohonem to bude. Cenoveho ohledu se nebojim, BMW obvykle nabizi pakety, kde je automat jako standart a ktere je obvykle hodne vyhodne poridit a schvalne se podivej do SUV od BMW, Audi, nebo Mercedesu, kolik jich ma manual... Moznost volby je hezka, ale pokud tu volbu nikdo nechce, tak proc ji drzet v nabidce?
Avatar - fOE
3. 6. 2015 11:11
Re: Výborné, ale...
Sorry, ale nezmysel je akorat furt dokola omilat ze SUV bez 4*4 je nezmysel. Neni. :-!

K autu, vypada lip, strata BMW DNA je u takovehoto auta jen k prospechu veci, pochybuju ze se X1 prodavala pro nejake ridicske zazitky, naopak jsem si zcela jist ze s pohonem na zadek omezeny vnitrni prostor vadil spouste lidi. Tady je problem vyresen.
U SUV po pohonu na zadek nesmutnim kvuli pohonu na zadek, ale kvuli zastavbe motoru, precijen tak aktualni znamena to co je uvedeno uz v nadpise. Zadne vicevalce. Coz o to, na X1 bude 20d/25d vice nez dost, ale jistou jiskru to ztratilo.
Avatar - iudex
3. 6. 2015 11:15
Re: Výborné, ale...
Takže vlastne tvrdíš, že SUV s pohonom jednej nápravy je OK a BMW s pohonom predku tiež. OK, tiež názor.
Avatar - fOE
3. 6. 2015 11:22
Re: Výborné, ale...
To druhe si musi rozlustit kazdy sam za sebe, ja s tim osobne v autech jako X1 problem nemam. Problem s tim budu mit v 1er/2er coupe az ta doba prijde.

To prvni nesmysl je. Rozhlednu se kolem sebe a SUV potkavam nejcasteji ve mestech, kde maji nespornou vyhodu ve vyssi stavbe, ve tlumeni nerovnosti i diky balonovejsim gumam (pokud to majitel nezabije nesmyslnym rozmerem kol a pneu), v moznosti zaparkovat oprenim prednich kol o jakkoliv vysoky patnik, moznosti vyjet na jakykoliv chodnik bez strachu ze tam necham naraznik. Nekomu dalsimu muze proste jen vyhovovat vyssi stavba. Tohle vsechno ti dopreje jak SUV s 4x2 tak s 4x4. 4x4 se mi nevaze k pouziti karoserie, ale k pouziti auta jako takoveho. Planuju li s autem travit spoustu casu na horach pak ma 4x4 opodstatneni, ale to opodstatneni ma stejne v oktavii jako v yeti. Planuju li travit vetsinu casu ve meste a na rovinatych okreskach v nizine budu preferovat 4x2, a budu jej preferovat stejne v oktavii jako v yeti. Nechapu proc bych si kvuli vyssi stavbe musel automaticky priplacet i za 4x4 kdyz 4x4 nevyuziju. ;-)
3. 6. 2015 11:32
Re: Výborné, ale...
Presne tak, strasne vela ludi precenuje 4x4.

OK, vo vysokom a tazkom SUV a este so zadnym pohonom je 4x4 uzitocne, ale uz u crossoverov sa straca zmysel a o sedanoch ani nehovorim...

Dokonca ani argument Offroad neobstoji, kedze s novym drahym autom predsa nebude clovek brazdit lesy...

Je priam pozoruhodne, ako malo pragmatickosti maju poniektori pri kupe auta a hned to musi byt 4x4, SUV, automat a diesel prevazne do mesta...

Ale automobilkam tento stav maximalne vyhovuje, kedze predaju s vacsim ziskom:D
3. 6. 2015 12:09
Re: Výborné, ale...
Určitě bych jako argument pro čtyřkolku přidal problémy s trakcí obecně. Ty 25i a 25d se budou bez čtyřkolky při plném plynu hrabat i na suchu, ve městě a na letních gumách. Pokud chceš dostat všechen výkon od určité úrovně na silnici (např. rychlé připojení se z vedlejší na hlavní ze zastavení, resp, rychlý start obecně ve všech možných jízdních situacích), tak je čtyřkolka nezbytnost. Předokolka s otevřeným difem se bude při prudším rozjezdu např. do zatáčky (třeba při odbočování vlevo ze zastavení při dávání přednosti v jízdě protijedoucím) akorát hrabat a tahat za volant.
3. 6. 2015 13:29
Re: Výborné, ale...
Osobne myslim, ze 25i a 25d budou se ctyrkolkou standartne.
3. 6. 2015 18:19
Re: Výborné, ale...
"kedze s novym drahym autom predsa nebude clovek brazdit lesy..."

Proč by ne? Pro mne je v tomhle zásadní otázkou, jak často a jaké vzdálenosti v daném autě budu jezdit. Pokud potřebuji jezdit štreky přes Mm a v cíli pak jezdit v lesích, po loukách atp., tak si budu chtít koupit něco pohodlného. Ano, je škoda v lese odřít krásné auto a musíš si hlídat, abys nezničil pěkný interiér, ale to je cena za pohodlí. Možná někomu bude připadat jako lepší řešení ušetřit na autě, nechat to odřídit pomocníka a jet něčím jiným; i to je možnost. Nebo si vhodné auto půjčit na místě.
3. 6. 2015 22:06
Re: Výborné, ale...
Hm, co poznam zo päť ľudi = reprezentativna vzorka:D, co fakt potrebuju auto do terenu, lebo polnohosporadstvo, lesnici, drevo, tak iba jeden ma jedno auto na vsetko, ostatni maju staru jazdenu grand vitaru, vitaru, jimny, dustera, napr. jeden ma bmw 5 a do terenu tusim trojdverova vitara.

Ten argument s trakciou a vysokym vykonom prenasanym na kolesa - beriem, vobec mi to nenapadlo, ale offroad a drahe auto podla mna nejde dokopy, ved aj tie rozne 4x4 systemy nie su primarne urcene do terenu.

Skor je to tak, ze ked niekto nema na dve auta, tak si kupi jedno so 4x4 na univerzalne vyuzitie ako SX4 alebo dustera, ale zeby niekto vyuzival luxusne auto na brodenie terenom, s tym som sa nazivo stretol snad iba raz...
4. 6. 2015 15:42
Re: Výborné, ale...
Jenže ti pravděpodobně neobhospodařují pozemek v cizině a pokaždé v jiném státě. Takže můžou mít stálé zázemí s vhodnou technikou. Ale znám majitele velkého Range Roveru, který v něm objíždí své pozemky, přitom to není jeho jediné a ani hlavní auto, takže by klidně mohl mít něco levnějšího, méně luxusního. A pak jsou oblasti s méně rozvinutou a hůře udržovanou silniční sítí, kde běžné cestování může obsahovat dost jízdy mimo to, co bychom tu považovali za silnici.
Avatar - iudex
3. 6. 2015 11:36
Re: Výborné, ale...
Pri crossoveri to beriem, tam 4x4 nie je nutné. Lenže X1 sa aj vizuálne posunula jasne smerom k SUV, pôsobí trochu ako zmenšená X5, čo bol iste zámer a zákazníci to iste privítajú. A tam sa mi jednoznačne žiada 4x4; je možné, že v reále to majiteľ nikdy nevyužije, ale to potom platí aj pre tú X5 a iné SUV. Okrem toho v povedomí ľudí sa stále SUV spája s pohonom oboch náprav, stretávam sa s tým často, že typická otázka na majiteľa SUV je: a je to štvorkolka? Keď majiteľ povie nie, nezriedka nasleduje úškrn či poznámka, načo si potom majiteľ kupoval SUV. Samozrejme tá možnosť príplatku tu je a verím, že 90% kupujúcich X1 ju zaškrtne.
Avatar - fOE
3. 6. 2015 11:54
Re: Výborné, ale...
Uskrn nasledovat muze, ale je to podle me o nepremysleni. Pokud si nekdo mysli, ze vazne k SUV kazde velikosti a urceni musi mit automaticky 4x4 (castokrat si stejne vsugeruje ze jediny spravny motor do SUV je diesel) tak je to jeho boj. 4x4 beru jako neco co za 1) musim zaplatit pri porizeni auta, za 2) to zaplatim znovu na zvysene spotrebe a za 3) to mozna zaplatim znovu pri vyssich nakladech na servis (nemusi nastat). Tri dobre duvody abych se sam sebe zeptal jestli jej vazne potrebuju a v zavislosti na pouziti bych se klidne dopracoval i k odpovedi ne.

Se svou nastavajici sme podobny kolotoc absolvovali loni, vem si priklad pouziti: 6km do prace po meste rano, 6 km z prace po meste odpoledne, obcas ani to ne bo po ceste zaskoci do obchodu atd., celkove cca 800km za mesic z 90% jen ve meste. Crossover/SUV byli v hledacku stejne jako klasicke HB vseho druhu, nakonec padla volba na crossover proto co jsem vypsal nahore. Objektivne jednoduse maji sve vyhody + se nektere vic libili nez klasicke HB (to bylo kus od kusu). Kdyby padla volba na SUV, vazne by si nekomu takovemu doporucil jako nutnost 4*4? Nakonec slouzi, a vsadim se ze lepe, Juke s benzinem a FWD. Mista je v nem ale poskromnu, takze pokud pristi auto ma byt vetsi, teoreticky proc ne treba x1 s 20i a FWD, Q3 s FWD atd.? ;-)

Ad ty prodeje.
Docela by me zajimalo kolik lidi to vazne zaskrtne, X1 potkavam totiz nejcasteji 18d s sDrive a jestli zustane X1 rekneme takovym budgetovym baworakem, spis zakladni motorizace, spis chudsi vybava, tak bych se nedivil kdyby 4x4 byla v mensine.
Avatar - iudex
3. 6. 2015 12:12
Re: Výborné, ale...
Ako píšem, ten Juke a iné crossovery či malé autá beriem. Švagriná tiež kúpila Captur a tam by bol 4x4, ak by sa aj dal priplatiť, zbytočnosť, je to skrátka zdvihnuté Clio, ktoré sa hrá na väčšie auto (a darí sa mu to). Ale toto X1 radím predsalen niekde inde, je to klasické menšie SUV, naviac prémiové, ktoré sa nekupuje kvôli nízkej cene, takže tam by som Xdrive určite priplatil. Ale možno máš pravdu, že najviac budú behať holé verzie a štvorkoliek nakoniec bude menšina.
Avatar - fOE
3. 6. 2015 12:38
Re: Výborné, ale...
Ze je to drazsi auto, ze je vyssi, ze je vetsi... to prece nijak nezmeni to jak bude auto pouzivano. Na 6km poskakovacky po meste tak jak byli popsane nahore a jako druhe auto do domacnosti co udela max 10tis km rocne z 90% po meste by si vazne 3x priplacel za xDrive ikdyz prakticke vyuziti se blizi nule?
Priplacel by si v Italii nebo spanelsku za nezavisle topeni? Na severu norska za stresni okno? :-)
3. 6. 2015 18:40
Re: Výborné, ale...
Za střešní okna (obzvláště panoramatická) se kolikrát připlácí kvůli vzhledu a prosvětlení interiéru. To bude fungovat i ve Skandinávii. A s nezávislým topením se může zase pojit nezávislé větrání (i když v takové situaci bude zřejmě lepší ventilátor napájený solárním panelem, bohužel to nabízí ještě méně aut než tovární nezávislé topení). ;-)

Kdybych opravdu věděl, že to nevyužiji, tak bych se na to pravděpodobně vyprdnul. Ale... 1) U výkonnějších motorizací ta možnost pravděpodobně stejně nebude. 2) Přijde ten den, kdy budeš mít dvoutunové SUV, budeš potřebovat projet něco ošemetnějšího a neodvážíš se, protože v té obří krabici nemáš pohon všech kol. Nebo se ti podaří něco ještě lepšího, jako uvíznout na parkovišti.
Avatar - fOE
3. 6. 2015 18:57
Re: Výborné, ale...
Tak u X1 doufam neresime 2t SUV, ale auto hmotnosti Countrymanu, kolem 1,5t, tedy kolem hodnot kde v klidu s pohonem 4x2 funguje vetsina nizsi stredni i stredni tridy.

Pointa je v tom ze vyhlasit SUV s 4x2 za automaticky nesmysl je nesmysl. Je spousta pripadu kde to naopak smysl dava vetsi nez sebou tahat balast ve forme 4x4. Popsal jsem je vyse. Samozrejme v takovem pripade se nebavime o 200+ konovych ani vahove 2t autech, ale treba X1 18i a 20i.

Ad ty pocty xDrive u aktualni X1, ty me prekvapuji, ale uvidime co s tim udela tato nova generace. Ze sveho okoli vidim ze se lidi RWD boji, ikdyz s tim nemaji osobni skusenost tak jdou po jistote, kterou je xDrive, nebo jdou ke konkurenci. S FWD by uz tento problem mit nemuseli.
3. 6. 2015 19:59
Re: Výborné, ale...
Nepadla tu snad X5 (i tu lze koupit jako sDrive, nebo alespoň šlo, co si pamatuji) a že na velikosti/ tvaru nezáleží?

Souhlasím s tím, že ne každý, kdo má zájem o SUV, musí potřebovat pohon všech kol. Ale můj druhý odstavec platí. A je to čistě otázka pravděpodobnosti, že narazíš, a tvého přístupu k takovému riziku. Osobně si nepořídím SUV kvůli nastupování, nebo snad opírání kol o patníky (co to vůbec má být?), ale v první řadě pro prostupnost terénem. Ale chápu, že někdo radši šplhá nahoru, než se souká dolu a pomůže to s otravnými zpomalovacími prahy, zapadlými poklopy kanálů atp. Těžko říct, co bych v takové situaci dělal, protože SUV/ crossover není má první volba pro městské auto.

Lidé se RWD můžou bát, ale to jim nejprve někdo musí říct, že je to RWD. ;-)
Avatar - fOE
4. 6. 2015 10:04
Re: Výborné, ale...
Ta X5 to zene do extremu. Nikdo tu netvrdi ze KAZDE suv je vhodne na 2WD, ikdyz zrovna u x5 by 2wd byl az druhy duvod proc bych ji takto nakonfigurovanou nechtel, ten prvni a hlavni by byla absence r6. Jde mi primarne samozrejme o ty mensi, tedy o ty do kterych i ma smysl davat benzinovy motor, tedy o ty ktere ma pak smysl provozovat i hlavne po meste spolu se vsema cross-overama. Rozhodujici je pro mne jednoduse pouziti, ne kategorie aut. ;-)
4. 6. 2015 15:53
Re: Výborné, ale...
Tak do města bys šestiválec stejně nepotřeboval. ;-) A vypadá to, že sDrive/ 25d stáhli z nabídky.
Avatar - fOE
4. 6. 2015 16:01
Re: Výborné, ale...
Do mesta bych v prvni rade nepotreboval tak velke a dieslove auto. Ale X5 uz bych chte nechte resil i z pohledu pristiho prodeje. Kde u X1 jeste verim, ze by se naslo dost lidi co by ode mne FWD koupili klidne za stejnym ucelem s jakym bych ho kupoval ja, u X5 jeste s zakladnim motorom co na to sotva staci bych uz mohl mit pri prodeji problem.
4. 6. 2015 20:48
Re: Výborné, ale...
S dieselem souhlasím, ale 25i/ 28i sDrive BMW nenabídlo. A velké auto to je, ale bude také pohodlnější. I ve městě. Překvapilo by mě, kdyby tomu bylo jinak. Co se týče sotva stačí, má volba by to také nebyla, ale i 25d měl zvládnout stovku lehce přes 8 sekund. To není zase tak špatná hodnota. I odhlučnění by mělo být lepší než v nižších řadách.
3. 6. 2015 12:36
Re: Výborné, ale...
Tak to já mám vsugerováno naprosto přesně. SUV - diesel, 4x4, automat.
3. 6. 2015 18:27
Re: Výborné, ale...
Nahoře jsem to psal, v roce 2014 bylo v ČR 88 % X1 xDrive (nějakých 350 ze 400) a tedy 12 % sDrive.
3. 6. 2015 11:24
Takže už si nehrají na to,že to má
průchodnost nepříliš hrbolatou polní cestou,ale upřímně přiznávají,že je to auto ,jímž jezdí zelené vdovy do solárka,ke kadeřníkovi a do fitka. >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
3. 6. 2015 11:25
Tohle mi hlava nebere!
Tato X1 je prostě krásná.... Nechápu proto, proč má BMW v nabídce krásná auta X1, X3, 5 a 7, a pak takové designové hrůzy jako třeba 2AT, 2GT, X4, X6, 5GT, 3, 4GT.... (s X5 si nevím rady: je ještě hezká, nebo je už totálně nepovedená?)
X1 je model, který téměř postrádá designové nedostatky: příď je elegantní a nikoliv vysoká jako hradba, světelná kompozice nijak neruší pojetí přídě nebo záďě, tvar třetího bočního okna podporuje dynamiku tvarů a ani nemusí rezignovat na Hofmeisterovu křivku.... Interiér pohledný, jistě bude ergonomicky stejně dokonalý jako u všech baworáků. Jen ten středový tunel mohl být vyšší, aby podpořil sportovní vjem: takové peugeoty 3008 a 5008 ukazují velmi dokonale, jak má vypadat správná poloha řadící páky )když už správně zůstává na středovém tunelu), a navíc by vyšší stavba tunelu umožnila optimalizovat polohu výdechů klimatizace pro zadní sedadla, aby neofukovaly jen kolena cestujících...
Nu, Q3 se fakt už musí loučit a vyhlížet hodně povedeného nástupce, jinak proti X1 a GLA ztratí hodně zákazníků!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
3. 6. 2015 11:54
Re: Tohle mi hlava nebere!
suhlas... v sucasnej sirokej palete modelov bmw posobi tato X1 razom ako z ineho sveta... aj mne sa paci.... a to si uz ani nepamatam kedy ma dizajn bmw uputal a ocaril ... hadam naposledy este v minulom storoci ( stara 3ka )

konecne pekne bmw... po dlhej dobe :yes:

hlavne ze uz nespajali svetla s maskou..... a vyvazenost uz dostala prednost pred dynamikou..... stara X1 sa hrala na nizky sportiak ale to nejde..... SUV ma byt SUV.... tentokrat to uz vyslo.... takze tentokrat palec hore pre X1 :yes:
Avatar - Bubáq
3. 6. 2015 12:12
Re: Tohle mi hlava nebere!
Začal jsem se těšit na novou sedmičku: první fotka zadní lampy slibuje opravdu hodně, troufnu si tvrdit, že její design bude rafinovaný (profil boku navazující na zadní svítilnu mi přijde hodně atraktivní).
Ještě bych přál BMW odvahu k tomu, aby jako volitelné příslušenství připustili alternativní obutí k Runflatům. Jim přece o těch několik g CO2 kvůli mírně zvýšené váze nejde, jejich motory jsou ukázkově úsporné za všech režimů chodu. A protože velká část zákazníků (v ČR) mění runflaty za normální pružné obutí hned po nákupu auta, mohli by svou atraktivitu možností volby jiných pneu ještě zvýšit.
3. 6. 2015 13:26
Re: Tohle mi hlava nebere!
Na alternativni gumy zapomen.
Jednak RFT prochazeji vyvojem, ted uz je na trhu jejich treti generace a jejich chovani i hmotnost se porad priblizuji k normalnim pneu, neni daleko doba, kdy budou RFT lepsi, nez standart :-) a jednak i podvozky BMW se vyvijeji smerem k "runflat friendly" nastaveni, ktere nenuti delat kompromisy, viz moje projizdka s faceliftovanou jednickou.
Avatar - Bubáq
3. 6. 2015 14:08
Re: Tohle mi hlava nebere!
To jsou fakt dobré zprávy.
Bohužel pro mě, číst blogy nemám čas a tak mi spousta info unikne....
Avatar - fOE
3. 6. 2015 11:28
Posun
Designove je to jednoznacne posun, trochu si nejsem jisty velikosti a tvarem ledvinek z celniho pohledu, ale jinak neni moc co vytknout. Vnitrek vypada perfektne, specielne ve srovnani s vnitrkem jednicky na spickach, e90, ktery uz vazne presluhoval. Pridavam se ke kritice volice automatu, ten jediny mi tam nesedi. Ten mi dokonce nesedi ani do tohoto stoleti >:-[] ale jinak je to na dva palce hore. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
3. 6. 2015 11:43
pekne moc pekne
tentokrat sa mi to paci..... auto dostalo uz tie spravne proporcie... nizucky javecik s dlhociznym razvorom a kratkymi nozickami je uz prec... popravde stara X1 vyzerala skor ako podivny natiahnuty hatch/kombi ale vobec nie ako SUV ....

tentokrat uz proporcie su vyvazene .. pomer dlzky k vyske aj razvor... konecne je to ako ma byt.... a verim ze aj v kabine bude o hodne viacej miesta ako v starej generácii ....

tato X1 v dizajne uplne drti tie X6tky X5tk ya X4tky.... je az neskutocne ako bmw dokaze rozdielne urobit dve velkostne odlisne SUV vlastnej znacky ... ved X1 vedla X5ky posobi zrazu ako umelecke dielo

PS: chvalim predne svetlomety... a ich neprepojenie s chromovanou maskou... :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2015 12:13
zozadu...
...mi to strasne pripomina (hlavne vysokopolozenym uzkym oknom a tvarom svetiel) Mitsu ASX. v modrej je to dost fadne, no biela tomu svedci perfektne! urcite tento kusok zaradim do uzsieho vyberu pri najblizsej obmene. :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2015 12:15
X3
Krásný auto, ale s okamžikemuvedení tohoto na trh zcela postrádá smysl X3. Byť je teoreticky větší. tak realné rozdíly moc nebudou a toto je hezčí a levnější.
Rozbalit vlákno
0
3. 6. 2015 15:20
hezké a vyvážené
nabízí se otázka,proč to nešlo už dříve?Jako v případě obyč.1.řady,zprvu to udělejme nevzhledné,abychom to násl.faceliftem,(resp.novou řadou v případě X1),udělali konečně takové jaké to mělo být od počátku?Nebo to bylo dáno původní koncepcí pohonu?
Rozbalit vlákno
0