Novinky
No musím říct že z toho naskakuje husí kůže ! >😁
to jo ,úplně mě osypalo když jsem to viděl, jak je to škaredý
běž se ochladit do nového Superba...
>😒]
>😒]
dobrý nápad :yes:
Hele, že ona se ti Giulia fakt nelíbí? Ale ostatním asi jo, koukám na dyslike >😁
Jo kdepak to AR dopracovala že i v MB umi udělat pěknějši auta. Superb se opravdu povedl. Tenhle novy počin AR tedy žadna slava.
přesně tak, je to zoufalý a ubohý, lesk a sláva AR josu pryč, zůstali jenom ve starších modelech poslední hezká Alfa Romeo byla 166 2. generace a potom už nic
No hlavně na AR slušna designova "vykradačka". Tohle bych od Italu važně nečekal.
Vykrádačka? Všechno už tu jednou bylo, kola kulatý, volant taky....
V době naprosté designové unifikace působí Giulia jako zjevení.
V době naprosté designové unifikace působí Giulia jako zjevení.
Giulietta nepřipomíná nic ve své třídě, jediná podoba je s MiTo a ani to není kopírování, jsou od sebe snadno odlišitelné.
V tomhle vidím spoustu jiných aut, jen ne Alfu. Mám podezření, že 90% chtějí posílat do USA, jinak nevím, co je to popadlo.
Z praktických věcí by mě zajímalo to aktivní přední lízátko - škrábnutí o obrubník bude zase jednou o něco dražší... >😁
V tomhle vidím spoustu jiných aut, jen ne Alfu. Mám podezření, že 90% chtějí posílat do USA, jinak nevím, co je to popadlo.
Z praktických věcí by mě zajímalo to aktivní přední lízátko - škrábnutí o obrubník bude zase jednou o něco dražší... >😁
Klidně v tom každý může vidět cokoliv jiné a brát mu to nebudu. Pro Alfu bude tento model hodně podstatným pro rozvoj celé značky. A o tom jak se povedl budou rozhodovat reální zákazníci a ne miliony diskutérů po celém světě 😉
Tak tak. Já neříkám, že se mi to nelíbí, líbí... Jenom to pro mě není Alfa...
Trochu mi to připomíná první CLS v tom, že to prostě měl být Jaguar. Mercedes taky později přiznal, že ještě jako designové cvičení to bylo inspirované anglickými vozy a vylezlo z toho tak hezké auto, že šlo do výroby. Jestli tohle nevzniklo podobně, ale na co chtěli odkázat, na to se mi stále nedaří přijít...
Na prodeje jsem zvědav, určitě je AR přeju už jenom proto, že třeba Giulietta by se mi opravdu zamlouvala. Ovšem teď nemáme o čem diskutovat, protože QV je nezachrání zcela určitě a normální verze může působit dost odlišně... 😉
Trochu mi to připomíná první CLS v tom, že to prostě měl být Jaguar. Mercedes taky později přiznal, že ještě jako designové cvičení to bylo inspirované anglickými vozy a vylezlo z toho tak hezké auto, že šlo do výroby. Jestli tohle nevzniklo podobně, ale na co chtěli odkázat, na to se mi stále nedaří přijít...
Na prodeje jsem zvědav, určitě je AR přeju už jenom proto, že třeba Giulietta by se mi opravdu zamlouvala. Ovšem teď nemáme o čem diskutovat, protože QV je nezachrání zcela určitě a normální verze může působit dost odlišně... 😉
Na to jsem čekal kdo prvni přijde s tim že to ma stejny volant a kola. Takže si vitěz a to tě muže těšit.
Sundat z tehle AR ? znaky vubec by mě nenapadlo že jde o auto teto automobilky. Tohle se rozhodně Italum nepovedlo.
Sundat z tehle AR ? znaky vubec by mě nenapadlo že jde o auto teto automobilky. Tohle se rozhodně Italum nepovedlo.
Tebe obecně nenapadá více věcí, nic překvapivého. Ale tohle se rozhodně Italům zase povedlo. Holt jen na to máme jiný názor.
Jasně "zase" to mi stači. No jak se tak dočitam tak trefa do černeho stran designu to neni. :-!
Prostě si to nekoupíš a když to někdy náhodou reálně potkáš, tak si odplivneš 😉 Každý model má své příznivce a odpůrce, takže nic neobvyklého
Troufnu si tvrdit že si neodlivnu ale mrzi mě že tato AR neni sva. Přijde mi to jako globalni produkt což se da chapat ale prostě u AR to zamrzi. Takže mě nechapej že by se mi tento počin nelibil i když u AR už se povedly lepši kousky ale ja tam prostě vidim jakesi odcizeni.
Podle tebe není svá, podle mě je. Netvrdím, že by toto byla nejlepší Alfa všech dob, ale v dnešní produkci jde o opravdový originál.
Ja tam pravě postradam jak originalitu tak přislušnost. Ale je možne že soudim den před večerem a v reale to muže byt zasah. Ono je stejně duležitějši samotne auto tedy technika a jeho vlastnosti. A samozřejmě to jak ho taloši uvedou na trh.
Myslím, že první preview videa ukazují více než foto a na nich vypadá Giulia. K představení na salonech je ještě dlouhá cesta, ale moc rád si počkám a budu "hltat! každou novou informaci
Je to u každého nového auta pořád stejný. Než si lidé zvyknou, tak nadávají na design a pak se to všem líbí. To samé bylo s novou Mazdou MX-5. Každý něco očekává, ale realita je jiná. Ne horší, jen jiná. Pouze majitelé VW Golf a Porsche 911 tento pocit nikdy nezažijí 😉 .
Vykrádačka??? 20let všichni vykrádají nápady Alfa Romeo a když to pak oni použijí u svého modelu, tak říkáte že to ukradli!!!! Kola, skryté kliky, kočičí oči, podobu zadních světel a mohl bych pokračovat... BMW, FORD, VW, Škoda, Kia... všichni si něco vypučili
Vypadá to pěkně a nejspíš to i pojede, ale ted by to chtělo ještě něco co si budou kupovat normální lidi, protože tohle Alfu nad vodou neudrží.
Alfa Romeo je jedním z posledních výrobců opravdu nádherných aut! :yes:
to rozhodně NE !!!
Je to bomba ty vole :yes😒br />
Po sakra dlouhé době zase ''civilnější'' stroj, který chytne za srdce. A podle všeho to pojede jako z praku, už slyším ten ryk V6ky 😄
Teď ještě oznamte cenu QV, ať vím, kolik si mám nechat stranou.
Po sakra dlouhé době zase ''civilnější'' stroj, který chytne za srdce. A podle všeho to pojede jako z praku, už slyším ten ryk V6ky 😄
Teď ještě oznamte cenu QV, ať vím, kolik si mám nechat stranou.
No ta cena to bude asi ten hlavní problém. Jinak palec nahoru, za tímhle se otočí každý. Akorát ten přední převis mi přijde docela velký, na to, že to má být RWD. Ale ten šibalský výraz přední masky, jako by to auto tak pomrkávalo a říkalo, pojď se svézt, pojď, ten se opravdu povedl.
ukazují Julču v lepším světle než ty dosud dostupný. Je to taková pravá italská rajda...jsem zvědav na běžný verze 😉
Jen má ta rajda trochu divný oči, takže za mě 1- 😄 XE je pořád leadrem, co se týče designu.
Jakoby maličko šilhala, ale to bude po šrajtoflích zákazníků 😉 . To, že se taliáni vytasí rovnou s top verzí mě překvapilo...
Jsem rád, že je Alfa zpátky :yes:
Jsem rád, že je Alfa zpátky :yes:
XE je krásný auto, ale ten tuctovej zadek ten dojem sráží.
To máš pravdu, zadku Giulie ale dle mého názoru zase chybí trocha originality. Dovedl bych si třeba představit, že by více navázali na předchozí modely.
Přijít dnes s líbivou originalitou v tomto segmentu je prakticky nemožné. Vše tu již jednou nebo i vícekrát bylo. Ať děláš co děláš, vždy se najde nějaký designový prvek, který je podobný něčemu, co tu již bylo a nebo zrovna je... ;-\
Jsem teď olivněný jedním článkem, týkajícím se asi spíše amerického trhu, zabývajícím se právě zoufalým nedostatkem invence v zadních partiích dnešních modelů. Vytvořili tam i jednu univerzální záď pro jakoukoli značku. No a to mi Giulia hned připomněla. 😄 Když už měli problém objevovat objevené, proč nesáhnout do své vlastní minulosti? Ale to už jen tak uvažuji...Asi nejvíc mi na Giulii stejně vadí ta přední světla.
Souhlasím, k designu a celkovému vzhledu nemám žádnou zásadní výhradu. Líbí se mi a můj osobní pocit je, že jí vzhledově neuškodí ani budoucí civilnější verze. QV by sice chtěl skoro každý, ale málo kdo si ho opravdu koupí.
Zároveň na mě působí dojmem, že by po stránce designu mohla zůstat dlouho přitažlivá.
Uvidíme, jak se tomuhle po 4C dalšímu opravdu novému autu od AR bude dařit.
Zároveň na mě působí dojmem, že by po stránce designu mohla zůstat dlouho přitažlivá.
Uvidíme, jak se tomuhle po 4C dalšímu opravdu novému autu od AR bude dařit.
Italové umí a tato Alfa je toho jasný důkazem. Jen se musí chtít... QV je povedené, teď si jen počkat na civilnější verze a zveřejnění ceníku a jde se objednávat >😒]
Je to auto pro zakomplexované příznivce Fiatu 😄
Dědku, ty už vážně senilníš.... :yes:
Ale je pravdou, že tebe by od dveří dealerství hnali sviňským krokem >😁
Ale je pravdou, že tebe by od dveří dealerství hnali sviňským krokem >😁
tak porad,čo máme kúpiť?
Adolfova odpověď je jasná - cokoliv s 2,0 TDi PD >😁
Speedfred Co koupit? Můžeš si udělat jednoduchou analýzu rozhodování:
1) Rozpočet
2) Co vůz musí mít - seznam (každá věc má váhu 10 bodů)
3) Co bys rád ve voze měl - seznam (každá věc má váhu 2 body)
4) Výběr "kandidátů" (musí odpovídat rozpočtu)
5) Porovnání "kandidátů" s 2) a 3) a bodování
6) Kandidát s největším počtem bodů je tvůj vůz.
1) Rozpočet
2) Co vůz musí mít - seznam (každá věc má váhu 10 bodů)
3) Co bys rád ve voze měl - seznam (každá věc má váhu 2 body)
4) Výběr "kandidátů" (musí odpovídat rozpočtu)
5) Porovnání "kandidátů" s 2) a 3) a bodování
6) Kandidát s největším počtem bodů je tvůj vůz.
Na zveřejnění ceníku pozor. Pro slabší povahy to může být infarktové... 😉
No tak moze byt !
Sice na QV je ten spodok predneho naraznika ako nevydareny výlisok, ale jo >😁
Nie je to taka Ghibi ala mazdo-bmw hatlanina ako diskusni odbornici predpovedali, tesim sa na bezne verzie.
Bravo a vitaj 156/159 nastupca, bude to zaujimavy prirastok z italie do konkurencie.
Sice na QV je ten spodok predneho naraznika ako nevydareny výlisok, ale jo >😁
Nie je to taka Ghibi ala mazdo-bmw hatlanina ako diskusni odbornici predpovedali, tesim sa na bezne verzie.
Bravo a vitaj 156/159 nastupca, bude to zaujimavy prirastok z italie do konkurencie.
Dodge s trochou predelku od Italu, haubna a bok je jasny Dodge
No tedy, ani jsem nedoufal, že dnes nepřijde další odsunutí termínu.
Design - docela pěkné. Což je vzhledem k obrovským očekáváním a přepracovávání designu trochu zklamání. Záď na mě působí, že by se tam mohl nalepit znak Kie a nebylo by na tom nic divného. A na přídi bych čekal více dravosti, tak jak tomu bylo u některých novinářských malůvek. Zkrátka, čekal jsem, že mě okamžitě chytne za koule a nepustí. Holt 159 je 159, ale jak říkám, celkově docela pěkné.
Zajímavější bude technika, dosavadní informace vypadají velmi slibně. Jen škoda, že na nějaké jízdní dojmy si zase pěkně dlouho počkáme.
Design - docela pěkné. Což je vzhledem k obrovským očekáváním a přepracovávání designu trochu zklamání. Záď na mě působí, že by se tam mohl nalepit znak Kie a nebylo by na tom nic divného. A na přídi bych čekal více dravosti, tak jak tomu bylo u některých novinářských malůvek. Zkrátka, čekal jsem, že mě okamžitě chytne za koule a nepustí. Holt 159 je 159, ale jak říkám, celkově docela pěkné.
Zajímavější bude technika, dosavadní informace vypadají velmi slibně. Jen škoda, že na nějaké jízdní dojmy si zase pěkně dlouho počkáme.
Predni svetla trochu moc velky, na boku evidentne chybi "takovej ten zlom" co auto odlehcuje a prodluzuje, celkove je to dost buclaty a tim padem pusobi mensi, nez ve skutecnosti je. Bohuzel to spis nez na tradici alf pred 159 vcetne, navazuje na ty soucasne. Z clanku take vyplyva, ze nedostane normalni sestivalec, pouze nejakou polozavodni verzi, coz je taky skoda. Ale zatim je brzo na vynaseni soudu.
a hlavně z popisu na zahraničních webech (to co je zde uvedeno je hodně odfláklý obsah) se zdá být pořádně nadupaná technickými finesami. Tohle je skutečně úplně jiná Alfa než dosud, myslím že Marchionne si zaslouží metál za dodržení slibu. :yes:
jo, metál za zpoždění :yes:
Jakysi koncept, ale real v nafte je stale v nedohlednu.
Kdo kupuje tenhle typ aut v naftě (ano, vím, že většina), zasloužil by v ní utopit. :-!
Z jakého důvodu?
nafta je mrtvá...
Každý ať si vybere, co je mu bližší.... nafta v Evropě mrtvá není a ještě nějakou dobu nebude.
Jsem jediný, komu ten přední nárazník připadá, jak kdyby si ho nějaký garážový tuner uvařil přes víkend z laminátu? Jako člověk, který nemá rád imitace, moc dobře nerozumím těm mohutným nasávacím otvorům, které jsou i u té nejsilnější verze na víc jak polovině plochy zaslepené. To vypadá dost trapně. Pokud to auto tolik vzduchu nepotřebuje, měli ten předek udělat jinak. A mlhovky jsou kde? V hlavních světlech? Celkem škoda... Stejně tak blbě vypadá ten plastový obdélníkový výlisek v pravé části už tak falešné mřížky v nárazníku. Tohle se prostě nepovedlo. 8-s
nie si sam, ten spodok naraznika a hlavne ten plast som aj ja okomentoval ako nevydareny výlisok... des... ale nebudem sa tvarit ze to zhadzuje cele auto aj ked cakal som trocha lepsie detajly...
bezne verzie to mat nebudu to je myslim iste, tak to je hlavne
bezne verzie to mat nebudu to je myslim iste, tak to je hlavne
Ten predny plastový plot aj mne trhá oči.
Dúfam, že u základnýh verzií to bude nadizajnované citlivejsie.
Dúfam, že u základnýh verzií to bude nadizajnované citlivejsie.
napíšu jen svůj názor. Nejsem žádný milovník Alf, ale ani žádný hater. Na Giulii jsem se těšil, vážně, říkal jsem si, že této třídě by italská elegance vážně pomohla. Už dopolení úniky fotek jsem sledoval ze zájmem. Že z boku připomíná Ghibli mi vážně nevadí, jsou to dynamické a přitom velmi elegantní tvary. Zezadu úzká světla, na Alfu z neobvyklou grafikou, ale ok, vývoj nezastavíš a nemohou pořád jen bazírovat na minulosti. Agresivní difuzor připisuji především verzi QV, mě se líbí, ale je dost agresivní pro ,,obyč" verze. S napětím jsem tedy čekal na předek. Kapota hezky tvarovaná, výdechy možná malinko zbytečné, ale neurazí a možná opět patří pouze QV. Nárazník a masku snad takovou čekali všichni, tam prostě není mnoho co vymýšlet, bez toho by to prostě nebyla Alfa.Ale pardon ta přední světla? To ne, to snad vážně ne 😒 Vždyť z ladného, elegantního a šmrncovního auta udělali něco z kukučem kapustňáka. Světla vůbec nekopírují linky vozu, mají zvláštní tvar, absolutně nesouvisí s maskou a úplně zabíjejí tu tajemnost a ladnost tvarů. Těšil jsem se na jakousi evoluci výrazu 159. Nemyslím tvar, ale ten dojem z pohledu na příď vozu. Vím, že naživo to asi bude malinko lepší, ale za mě zatím je přední část jen a pouze kvůli světlům, vyslovená zklamání.
tiez som cakal vacsiu inspiraciu 159tkou a tak by to bolo podla mna spravne... moc sa mi pacil koncept ipravda.sk/…2/thumbs/alfa-ro… a cakal som, ze nieco take to aj bude... toto je kazdopadne uplne ine auto co zamrzi z pohladu historie a rodokomena, ale je a bude to myslim podarene i tak, tak zas tragicky to brat nejde...
No jak jsem říkal, toho alfáckého DNA to moc nemá, to je fakt. Já bych si přál trochu méně zaoblené a více hranaté linie a hlavně klínovitý profil s vyšší hranatou ***kou. Toto fak vypadá víc jako baby Maserati než jako Alfa. Ale hlavně, že je to auto tady! 😄 :yes:
Kdepak to ty jen špatně vidíš 😉 Tohle je přece naprosto typická Alfa Romeo, to je snad evidentní ne ?
PS: a ty světla jsou nádherné >😁
PS: a ty světla jsou nádherné >😁
ja som tiez mierne sklamany co sa tyka dizajnu...... zvlast z tohto pohladu tu nevidim alfu.... ale krasny cerveny nadupany baworacik [odkaz]
a nazivo bude este krajsia, konecne nejake pekne a zaujimave auta, tato alfa, Jaguar XE, novy XF... ale radsej by som bral Jag XFR
Toto vyvijali 15 rokov? Toto co predviedli je otrasne. Mozu sa hanbit za takyto design. Nepoucitelny v tom prednom narazniku tvar svetiel no strasne. Z boku zadna cast neforemna. Je to mix stareho BMW3 s dnesnou Mazdou. Este ze ne***i zadne vyfuky co nevedia integrovat do zadneho naraznika ale to len vdaka tomu ze zadnu cast Maserati proste prilepili k boku stareho BMW 3. No a ked toto je najvykonnejasia verzia tak som zvedavy ako bude vyzerat normalna. To bude este horsie. Mali sa radsej inspirovat skicami amaterskych designerov co boli na internete spred 10 rokov kde tie Alfy vyzerali super. A boli nadcasove aj dnes. Odkedy je tam Marchionne este ani jedno vozidlo co vyrobili ci je to Fiat Alfa Jeep atd boli otrasneeee.
klidek.. ved kazdemu sa to auto pacit nemoze .... ja tiez z toho dizajnu na zadok nepadam... vidim na tom aute aj mazdu aj infnity aj bmw ... len tu alfu tam akosi marne hladam... ale mozno je to o zvyku..... dizajn sa nam vo svete uz globalizuje a cakat nejake legendarne ozivenie 156tky by uz bola asi utopia.... alfa potrebuje prezit.... a vyuzit taky dizajn nemeckej 3ky je skvely recept ako zarobit peniazky do kasy zvlast ked si na pokraji krachu a musis ist na istotu.... :yes😒br />
popravde jaguar XE sa mi paci 100 krat viac ako tato alfa.... ale to je teraz bezpredmetne.... ak ma alfa prezit.... a toto je ten spravny dizajn .......tak kludne nech vyzera ako vyzera.... nemam nic proti :yes:
popravde jaguar XE sa mi paci 100 krat viac ako tato alfa.... ale to je teraz bezpredmetne.... ak ma alfa prezit.... a toto je ten spravny dizajn .......tak kludne nech vyzera ako vyzera.... nemam nic proti :yes:
Zajímalo by mě, kde se teď schovávají ta individua, která tady léta na Alfu házela špínu a vysmívala se Marchionnemu, že už žádná další Alfa nebude a že je jen slibotechna? >😒] >😒] >😒] P.S. Zajímalo by mě, jak se dnes bude usínat panu Piechovi... >😁 >😁 >😁
No pardon, ale já jsem byl jedním z nich. Nešlo vůbec o alfu, ale o to, že od roku 2010! Nám 3x ročně předhazovali, že příští rok přijde Alfa Giulia a zachrání Alfu Romeo z červených čísel....5 let! Vývoj nového vozu trvá, tedy teoreticky dle projektového plánu, 48 měsíců, tedy 4 roky. Přijde mi trochu málo ukázat prakticky překabátěné (i když ne ošklivě, to vůbec) Maserati po minimálně pěti letech vývoje. Nemám nic proti Alfám a úspěch jim přeji, ale malinko nižší mínění mám o jejich managementu
nespajaj si prosim ta to, ze alfa giulia moze byt dobre a pekne auto s tym co fiat prezentoval a sluboval, kazdy vie, ze mali sracky, problemy a bordel a nie, ze vyvijali 15rokov nieco >😁
oni vyvijali, ale vzdy sa to rozpadlo tak zacinali asi 5x co sedi s vyvojom 3-4 roky za tych 15 ubehnutych
pre fiat a alfu dodavame komponenty a viem velmi dobre co su zac ti taliani a aky neskutocny bordel tam maju... ale i tak ma to neodprostuje od radosti z novej giulie, radsej si to nespajam
oni vyvijali, ale vzdy sa to rozpadlo tak zacinali asi 5x co sedi s vyvojom 3-4 roky za tych 15 ubehnutych
pre fiat a alfu dodavame komponenty a viem velmi dobre co su zac ti taliani a aky neskutocny bordel tam maju... ale i tak ma to neodprostuje od radosti z novej giulie, radsej si to nespajam
S těmi Italy opatrně, jsou lépe znalostně a logicko-technicky vybaveni než kdokoliv jiný....Jen Češi je podceňují, Francouz a Němec z nich má velký respekt.To je realita. Samozřejmě není to z pohledu dělníka v továrně.
😄
Stačí si přečíst tu diskuzi tady... Piechovi to vysvětlí poradci: je to vlastně vošklivý, protože to nevypadá jako 159.. ta, co byl přešlapem?
No tak dobře.. tak jako 166!
To prý už nebyla Alfa, ale maxi Fiat...
Tak jako 75!
Ano, mělo to vypadat jako 75... a mělo to mít třívalec v naftě, se dvěma turby...
>😁
Jasně, že kecám.
😉
Stačí si přečíst tu diskuzi tady... Piechovi to vysvětlí poradci: je to vlastně vošklivý, protože to nevypadá jako 159.. ta, co byl přešlapem?
No tak dobře.. tak jako 166!
To prý už nebyla Alfa, ale maxi Fiat...
Tak jako 75!
Ano, mělo to vypadat jako 75... a mělo to mít třívalec v naftě, se dvěma turby...
>😁
Jasně, že kecám.
😉
Zadne realne auto to neni, je to jen zhmotnely slib. Bezny model pripraveny do showroomu to stale neni.
ale cakal som viacej identity .. viacej genetiky od alfy..... toto je uz taky mix roznych dizajnov inych vyrobcov... taka dobra nemecka 3ka smahnuta s japonskym infinity q50 ... hadam len ladviny tomu chybaju a napis M na kufri [odkaz] ... tie predne svetla su hodne divne .... a aj tie zadne nevyzeraju ze patria zrovna talianskej alfe... asi si bude treba kusok na tento globalny novy smer alfy zvykat ale o uspechu tohto auta nemam pochybnosti :yes: drzim palce... :yes:
Takto běžná Giulia opravdu vypadat nebude, to je jen taktika výrobce, proč odhalení začal modelem QV.
Marchionne umí. Chrysler vstal z popela, Jeep vzkvétá, Fiat se po mrtvici uzdravuje, Maserati je v rozpuku a Alfa se právě narodila. Narodila se dospělá v nejlepším obleku od Prady. Ale prodávat se bude hlavně v civilnější verzi Dolce&Gabbana. A bude to verze globální,Itálie a Evropa ji neuživí. 100tis v Evropě, 100 tis v USA a 100 tis v Číně pokud i ostatní modely podpoří tuto krásku jsou reálné. Proč? Protože auto vyvolá emoce jak uvnitř tak vně, člověk bude řídit auto a ne auto člověka a bude se usmívat u toho. Protože věřte, nebo ne pokud používáte věc, která se Vám líbí tak se usmíváte a šíříte to dál...To je Itálie a její nakažlivé prokukty na hony vzdálené sterilitě a ryzí funkčnosti. Pokud Alfa nabídne radost a techniku vedoucí k radosti má vyhráno. Mě si získala tím úsměvem při pohledu na ni. je na ní aby dokázala i to ostatní. Má reálnou naději a já ji věřím. na světe jsou nás miliardy. Určitě pár stovek tisíc řidičů stále stojí o to řídit auto s úsměvem made in Italy.
S tým Marchionnem je to ako keď si mesto s dlhodobo zlým hospodárením konečne zvolí dobrého starostu, ale nie je v jeho silách dať všetko do poriadku zo dňa na deň, hoci ľudia si to často tak predstavujú.
Sám bych to líp nenapsal, bravissimo! :yes😒br />
A hele, někdo nám tu dává palce dolů jako šílený, asi nějaký ublížený, koncernový hater. Kousněte se všichni do zadku >😁
A hele, někdo nám tu dává palce dolů jako šílený, asi nějaký ublížený, koncernový hater. Kousněte se všichni do zadku >😁
Teď už jenom chybí AR nějaký image maker, se kterým se objeví na 24hours Le Mans. BMW už prý něco chystá. Mr Marchionne doufám ví, že AR se stala světoznámá jen díky úspěchům na závodním poli... :-! Ale to už bylo dávno. Dnešní 40tníci to už nepamatují. Je třeba tu image "oprášit". :-!
Když si vezmeme italské značky a jejich účast v motorsportu, viděl bych to ideálně takto😒br />
Ferrari pryč (výhledově) z F1, přesun do LMP1 - sám LDM to avizoval. WEC je o několik tříd nad F1, už to uznávají odborníci, média, diváci i sami závodníci. Ferrari ve WEC tedy účast v LMP1, stávající účast ve třídě GTE Pro, stávající účast v sériích Blancpain GT, GT Open, atd.
Maserati možná náhrada za Ferrari v GTE Pro v budoucnu, účast v GT4 a GT3 šampionátech.
Lamborghini - možný vstup do LMP1 místo Audi nebo vstup do F1, koncernová škatulata jsou víc než možná, Lamborghini má potvrzenou aktivní účast v motorsportu v příštích několika letech.
A teď ta Alfa - viděl bych jí spíš na možný návrat do DTM nebo do WTCC, klidně by se v bláznivých představách (je to spíš můj idealismus) mohla poprat o účast v F1 s Maserati, koncern by měl formuli nadále pokrytou, Ferrari by mezitím drtilo LMP1 v královně motorsportu WEC ( a takhle bych si to představoval - žrádlo! [odkaz] )
Lancia - kdyby žila, bylo by krásné vidět jí ve WRC...
Tak a teď konej Sergio! 😉
Ferrari pryč (výhledově) z F1, přesun do LMP1 - sám LDM to avizoval. WEC je o několik tříd nad F1, už to uznávají odborníci, média, diváci i sami závodníci. Ferrari ve WEC tedy účast v LMP1, stávající účast ve třídě GTE Pro, stávající účast v sériích Blancpain GT, GT Open, atd.
Maserati možná náhrada za Ferrari v GTE Pro v budoucnu, účast v GT4 a GT3 šampionátech.
Lamborghini - možný vstup do LMP1 místo Audi nebo vstup do F1, koncernová škatulata jsou víc než možná, Lamborghini má potvrzenou aktivní účast v motorsportu v příštích několika letech.
A teď ta Alfa - viděl bych jí spíš na možný návrat do DTM nebo do WTCC, klidně by se v bláznivých představách (je to spíš můj idealismus) mohla poprat o účast v F1 s Maserati, koncern by měl formuli nadále pokrytou, Ferrari by mezitím drtilo LMP1 v královně motorsportu WEC ( a takhle bych si to představoval - žrádlo! [odkaz] )
Lancia - kdyby žila, bylo by krásné vidět jí ve WRC...
Tak a teď konej Sergio! 😉
"Marchionne umí. Chrysler vstal z popela, Jeep vzkvétá, Fiat se po mrtvici uzdravuje"
Marchionne je MBA a pravnik. Chrysler vstava z mrtvych kazdych 10-20 let (Lee Iacocca v 80-tych letech kricel jestli muzete koupit lepsi auto (nez Chrysler) , tak ho kupte -> K-car). Jeep je na life-support od WWII, a Fiat? Co to je Fiat? :-!
Marchionne je MBA a pravnik. Chrysler vstava z mrtvych kazdych 10-20 let (Lee Iacocca v 80-tych letech kricel jestli muzete koupit lepsi auto (nez Chrysler) , tak ho kupte -> K-car). Jeep je na life-support od WWII, a Fiat? Co to je Fiat? :-!
Nadupaná čtyřdvéřová Alfa s motorem od Ferrari... krásný odkaz na zlatá léta automobilky. 😄
Zlatá léta Alfy byly v dobách, kdy si nemuseli brát motor od Ferrari, ale když Ferrari poráželi na závodní dráze s vlastním vozem. :-!
ten přední nárazník je fakt trochu divnej... ale popravdě QV verze už jsem dobu trochu mimo můj vkus - vizuálně.
https😐/www.flickr.com/photos/coconutp… />
Takže věřím, že "normální" verze mi sedne mnohem víc.
😉
Popravdě i to patrně patří k tradici😒br />https😐/www.flickr.com/photos/29293417…
https😐/www.flickr.com/photos/coconutp… />
Takže věřím, že "normální" verze mi sedne mnohem víc.
😉
Popravdě i to patrně patří k tradici😒br />https😐/www.flickr.com/photos/29293417…
Krásná, silná, červená a vypadá agresivně... taková je snad stručně řečeno každá klukovská představa o vysněném autě ne? Tohle Alfa splnila na jedničku a k tou naservírovala i vrcholnou motorizaci, jakožto kladivo na prémiové emka, RSka a AMGčka, hurá!
Teď trochu do reality, já doufám v pěkné kombi, protože to je v Evropě skoro nutnost a Alfě chybí v nabídce. Nebál bych se ani interiéru, když jsem si po x letech, co jsem naposledy zkoušel 156tku sedl do aktuální Alfy (Giulieta), tak jsem si připadal opravdu někde mezi mainstreamem a prémií, moc příjemné auto... sorry, ale třeba tohle je jedno z mála aut, co na první dobrou konkuruje Golfu i v interiéru. Jak bude vypadat za x tisíc km neřeším 😄
Za mne velký palec :yes: a nebo radši dva :yes: :yes:
Teď trochu do reality, já doufám v pěkné kombi, protože to je v Evropě skoro nutnost a Alfě chybí v nabídce. Nebál bych se ani interiéru, když jsem si po x letech, co jsem naposledy zkoušel 156tku sedl do aktuální Alfy (Giulieta), tak jsem si připadal opravdu někde mezi mainstreamem a prémií, moc příjemné auto... sorry, ale třeba tohle je jedno z mála aut, co na první dobrou konkuruje Golfu i v interiéru. Jak bude vypadat za x tisíc km neřeším 😄
Za mne velký palec :yes: a nebo radši dva :yes: :yes:
Interiéry Alfa vždycky uměla, vůbec bych se nebál. S aktuální Julčou souhlas, tam interiér nemá skoro konkurenci.
Nevím proč ale při prvním pohledu se mi vybavila Alfa 155 jak jí Nanini proháněl v DTM :yes:
Nevím proč ale při prvním pohledu se mi vybavila Alfa 155 jak jí Nanini proháněl v DTM :yes:
Áno, chcem viac. Chcem k tomu aj poriadny marketing, reklamu aspoň takúto. :yes:
[odkaz]
Aj toto bolo fajn. Ale môže to byť už 8 rokov? 😲 [odkaz]
[odkaz]
Aj toto bolo fajn. Ale môže to byť už 8 rokov? 😲 [odkaz]
Trošku jsem si pohrál. Stačí opravdu jen málo, tedy zanořit ta světla a hned podle mého vypadá víc Alfinoidně. Pokud by někdo projevil zájem o mé dílko, najde ho tady: [odkaz]
Fakt super, hned bych to udělal jako brzký facelift. Ta by se tvářila krásně nasr...ě! 😄 :yes: :yes: :yes: P.S. Proč už dávno nepracuješ v Centro stile? 😄
Sikovnej :yes: Jeste kdyby ty vetla neudelali tolik vytazeny do boku a byla by to plnohodnotna alfa.
To jsem četl na facebooku jednoho zarytého Alfisty a moc se mi to líbilo.
Čtu ty reakce a nestačím se divit! Proboha bude to zadohrab, s šestiválcem, s vrcholnou verzí silnější než u konkurence! Alei civilnější verze, kdo dneska nabízí zadohrab za rozumné peníze? Jestli to teda Alfa nezabije cenou...
Jsem zvědavý na automaty, jestli dostanou ZF jako Mase. Když tak manuál. Ale i tak, tohle je prostě zjevení, když bude nějaký motůrek okolo 300 koní a cena by mohla být pod mega, to by se mi moc líbilo...
Čtu ty reakce a nestačím se divit! Proboha bude to zadohrab, s šestiválcem, s vrcholnou verzí silnější než u konkurence! Alei civilnější verze, kdo dneska nabízí zadohrab za rozumné peníze? Jestli to teda Alfa nezabije cenou...
Jsem zvědavý na automaty, jestli dostanou ZF jako Mase. Když tak manuál. Ale i tak, tohle je prostě zjevení, když bude nějaký motůrek okolo 300 koní a cena by mohla být pod mega, to by se mi moc líbilo...
Tak to zas radši, než tlačit cokoliv je lepší řídit cokoliv. Většinou má člověk totiž namířeno jinam, než do servisu. Což nemyslím vůbec proti Alfě, ale obecně. Radši bych jel v Trabantu, než tlačil Mercedes. Ale nejlepší je jet v Jaguáru...a to je i odpověď na tvou otázku, kdo nabízí zadohráb za slušné peníze 😄 (Jen těch 300k pod milion, to asi žiješ trošku v jiné dimenzi)
keby bolo 300PS pod mega,tak hned podpisujem objednávku 😄
auto je krásne ,ale ten predok by chcelo asi trošíčku upraviť-taká 159 je krásavica aj po rokoch.
ja ako bmwfan dávam alfe :yes: :yes: :yes:
auto je krásne ,ale ten predok by chcelo asi trošíčku upraviť-taká 159 je krásavica aj po rokoch.
ja ako bmwfan dávam alfe :yes: :yes: :yes:
Čert vem moje subjektivní pocity z celkového stylingu, klíčové je, že rozhodně nejde o prohřešek proti zásadám vyváženosti pohledových hmot či o samoúčelné diskutabilní prolisy komplikující aerodynamiku. Tahle Alfa nemusí nikoho o ničem přesvědčovat, je přesně taková, jak působí. A to je moc dobře včetně zadohrabu a důrazu na "atletickost postavy" (tj. hmotnost, vyváženost na nápravách a lehkost současně s pevností a trvalnivostí konstrukce). Nemám zatím všechny technické informace, ale zatím vše sedí jako zadek na hrnci. A to pěkně pekelném hrnci, když se pustí z otěží... Jinak i slabší motorizace mohou poskytnout to, co už dnes nikdo poskytnout neumí - jasnou preferenci skvělých řidičů, které to baví. Dvoutunová monstra jsou mimo hru...
No bratr přemýšlí, že vymění Accord type S za nový Civic type R. Snad ho zvyklá tahle bohyně... 😉
Těžko. Kdo jednou čuchne k Hondě, ten těžko přesedlá na něco jiného... :-!
Já mám taky Hondu a přesedlal bych 😉
Já taky přesedlal z Hondy na Mazdu. Ale to jen proto, že Honda mě neměla v roce 2008 co nabídnout. "Vajíčko" jsem bohužel nemohl a stále nemohu spolknout. Dnes je to jiné. 5DR Civic je už docela pěkné auto, i když mu toho vajíčka trochu zůstalo. No a teď CTR. Uvidíme naživo. Na obrázcích nevím nevím... 😢
Tohle pánové není žádná ledvinka na X-milionů způsobů. Tohle není žádná okroužkovaná nuda. Žádná zaprášená hvězda přelepující dodávky od renaultu. Tohle je ALFA. A dostala se přesně tam kam vždycky měla patřit. Do prémie.
Už od doby 8C a zejména 4C se dalo trošičku tušit kam si to alfička štráduje. Gulietta byl tak posledním modelem značky, který zavírá pomyslné dveře a Gulia otevírá ty nové. Krása ... tleskám. Cheš krásné auto s koulema, tou správnou barvou, tím správným místem výroby a nemáš na ferrari ... jdi k ALFĚ.
P.s: to video jsem si pustil několikrát a fakt se mi u toho zvyšuje tep. Nádhera.
Už od doby 8C a zejména 4C se dalo trošičku tušit kam si to alfička štráduje. Gulietta byl tak posledním modelem značky, který zavírá pomyslné dveře a Gulia otevírá ty nové. Krása ... tleskám. Cheš krásné auto s koulema, tou správnou barvou, tím správným místem výroby a nemáš na ferrari ... jdi k ALFĚ.
P.s: to video jsem si pustil několikrát a fakt se mi u toho zvyšuje tep. Nádhera.
https😐/www.youtube.com/watch?…… />
V bílé verzi je dokonalá....
V bílé verzi je dokonalá....
Ano, hezký Fiat. Budou to taky dělat v Polsku? 😉
Já teda nevím. Jsem zvědavý na civilnéjší verze, tohle je docela zklamání. Přední světla rozpláclá pomalu přes celý předek. Chápu, že tohle je ostrá verze, ale i tak ten přední nárazník vypadá jako tuzing z 90. let. Elegance 159 je tatam.
napodobne.... marne na tejto alfe hladam alfu .... mne to pride ako nejaky medzinarodny produkt.... japonsko nemecko korejskej spoluprace... identita alfy ako pises... je tatam..... ;-\ ... ano tie predne svetla aj mne pridu divne.... a zadne tiez nevyzeraju ako zrovna z alfy.... na tuto alfu bude potrebne si asi trosku zvyknut a nechat jej volny priebeh .... ale hadam to pojde... chce to len cas :yes😒br />
mnoho aut dneska uz nedosahuje eleganciu aut z minulosti... bohuzial toto nie je len pripad alfy
mnoho aut dneska uz nedosahuje eleganciu aut z minulosti... bohuzial toto nie je len pripad alfy
Popíšeš mi identitu Alfy Romeo? Prosím
nepopisem... a dakujem aj nabuduce :yes:
Tak se s prominutím nevyjadřuj...vidět v tom korejce, nebo japonce je fakt halucinogenní. Že vypíchneš jeden detail z celku na napíšeš, že je to Infiniti svědčí o všem. To v tom potom můžeš vidět i Ford ne?I Aston...Design auta je o celku, aby ten ladil, ne o jednotlivostech. Zadek je jasná návaznost, stačí vidět bílou verzi a krásně štíhlá světla protáhlá do boku. Předek to samé, navíc je to zkreslené bodykitem, civilverze bude elegantnější.
Bohužel naprostý souhlas, Alfy by se měla tvářit agresivněji (viz počítačový facelift našeho diskusního kolegy) a celkově vych uvítal tvrdší tvary. Toto je spíš tvarosloví Maserati kombinovaný s asijským vkusem, ne typický alfácko-italský styl... ;-\
V předním nárazníku má Giulia QV motor, který naklápí spodní karbonové přítlačné křídlo v nárazníku podle rychlosti.....
To už tady jednou bylo, u Alfy 90 a téměř okamžitě to přestalo fungovat, takže to při faceliftu zrušili...
Zepředu Hjundaj, zezadu Superblb, z dálky Jagoš. Je to všechno, jen ne vzrušující-sportovní-krása.
Muzeme hodnotit jen design a par vykonovych parametru. Pokud jde o design jsem uplne nadsen. Parada a navrat alfy ve velkem stylu. Libi se mi proporce, libi se mi lehkost, libi se mi prid, zad i profil. Tleskam.
Ted jeste pridat i 2. tretinu (interier) a nezabit to 3. tretinou, cenou.
:yes:
Ted jeste pridat i 2. tretinu (interier) a nezabit to 3. tretinou, cenou.
:yes:
...předek z toho, zadek z tamtoho... jděte se bodnout. Je tady auto co má potenciál.
Pája to nahoře popsal trefně. Je to taková italská rajda. Přesně tohle si podle mne každý přál a alfa to udělala, za což si v dnešní době zaslouží palec nahoru.
Je to přesně ta rajda, který prcíři líčí jak jí daj do těla, což ve finále končí tak, že po čísle nemohou popadnout dech, v posteli se válí jak uhnaný ztrapněný prase, zatímco tahle rajda si jde s ironickým úsměvem dát na terasu cigáro...
A tak se druhej den v hospodě, nad skleničkou nealko piva s příchutí švestky bude rozebírat, jak už ty buchty nejsou to co bejvaly driv...
Pája to nahoře popsal trefně. Je to taková italská rajda. Přesně tohle si podle mne každý přál a alfa to udělala, za což si v dnešní době zaslouží palec nahoru.
Je to přesně ta rajda, který prcíři líčí jak jí daj do těla, což ve finále končí tak, že po čísle nemohou popadnout dech, v posteli se válí jak uhnaný ztrapněný prase, zatímco tahle rajda si jde s ironickým úsměvem dát na terasu cigáro...
A tak se druhej den v hospodě, nad skleničkou nealko piva s příchutí švestky bude rozebírat, jak už ty buchty nejsou to co bejvaly driv...
Jo jo, Češi, to je národ, kterej dyzajnu rozumí! Důkazen jsou ulice plný vkusně oblečených lidí a opravdu překrásné rodinné domy co vznikají... Většina těch co jezdí v nějaký olítaný plečce (ale šetří na ten novej Hyundai) přesně ví jak by měla vypadat Alfa. To je jako když na idnes ukazujou vydesignovaný rodinný domky a každej diskutér co bydlí v paneláku nebo v břízolitovým šumperáku ví co je na tom blbě. Jen přidám jeden citát: Demokracie znamená, že každý může mít svůj názor. Neznamená, že každý svůj názor mít musí! Takže, když o něčem nemáš páru, tak prostě drž klapačku!
Čista pravda, lebo ked čitam niektore komentare tak ako keby tu boli sami odbornici a pritom su to iba obyčajni občania ktory si myslia že všetko vedia.
Takže když se mi něco subjektivně na pohled nelíbí, nesmím to napsat, protože bych tím urazil Tvůj jediný správný názor? PS: k alfě jsem se tu v diskusi nevyjádřil, jen Tvůj příspěvek mi příjde plný nabubřelého intelektuálského tlachání.
tak já myslím, že i skladník ve šroubárně si může číst Vergilia v originále a že i osoba jezdící v děsném VW Golf (já) může vidět, že výše vyobrazený výtvor je po stránce designu jako auto cca průměrný a jako Alfa Romeo naprostá blamáž. Ta obří přední světla jsou příšerná a celé to zepředu působí jakoby rebrandovali nějaký americký pekáč (jako svého času Lancia). A to se díváme na vyšperkovanou top verzi. U těch lidovějších to bude ještě horší.
Číst může každý, ale psát na dílo kritiku už zdaleka ne všichni.... chápu však, že co člověk to názor a pro 99,9% zdejších diskutujících je to auto zcela ukradené. Jen si přijít pokecat a kopnout. Jen nějak není do čeho ...
Tak jestli sis toho Golfa vybral sám a dobrovolně, tak prostě nejsi zákazník Alfy - to neznamená že jsi horší nebo lepší, ale strohý industriální design Golfu (resp. VW obecně) je úplně jiná škola než Italská designová...
Byly zveřejněny fotografie a pár technických informací jednoho z nejočekávanějších evropských modelů tohoto roku. Než bych tu fantazíroval o nesmyslech, logicky zhodnotím to, co bylo zveřejněno, tedy v první řadě fotografie a rendery vozu. Tím spíš, že je mi Alfa blízká a na Giulii jsem se těšil, asi jako spousta z nás, kdo se o auta zajímají. Názor mám a klapačku držet nebudu, nevidím k tomu důvod. Pokud nesouhlasíš s názory odlišnými od tvého, měl by ses s tím srovnat a ne nadávat na národ a řešit, kdo v čem chodí nebo bydlí. Prověrka módní policií snad podmínkou pro přispívání není (a koneckonců ani pro koupi Giulie).
Hmm, ehm ... a podle čeho se pozná, že právě ten či onen "nemá páru" a tudíž by měl "držet klapačku" a kdo to rozhoduje?
Zajímavé. Co zrovna Tebe pasuje na toho arbitra demokracie? Co Ty víš o tom, kdo o něčem má páru, nebo nemá????
A ano, třeba já jezdím olítanou plečkou a jsem na to celkem hrdý. A design Alfy sleduji už prakticky od dětství a jsem skalním fandou. Ale musím řict, že od Giulietty už to není nic moc. A Giulia - no, takovýhle exteriér by byl zkousnutelný třeba u Holdenu. Alfy byly vždy sportovní, ale i elegantní. Tady prostě elegance chybí.
A ano, třeba já jezdím olítanou plečkou a jsem na to celkem hrdý. A design Alfy sleduji už prakticky od dětství a jsem skalním fandou. Ale musím řict, že od Giulietty už to není nic moc. A Giulia - no, takovýhle exteriér by byl zkousnutelný třeba u Holdenu. Alfy byly vždy sportovní, ale i elegantní. Tady prostě elegance chybí.
Nechapem nazory že alfa niečo vykrada to je ako keby ste povedali že bmw m1 je okopirovane ferrari jednoducho nezmysel.A kludne si davajte palce dolu lebo je mi to uplne jedno.
Nejaky mistni alfista se "zakulisnim infem"? Zajima me jestli se chysta nejaka benzinova vicevalcova verze i pro plebs (neco co nepujde vykonem a zrejme i cenou proti M3)? Neco co nemusi davat 510k, ale treba 310k (doufam ze podobne vykony nebudou dolovat z 1,75)?
Omlouvám se všem zaníceným chlapcům Alfistům. Pod novým autem je třeba jedině nekriticky chválit, a pokud nechválím, pak jedině mlčet. Doufám, že i vy pod jinými značkami děláte poctivě totéž.
Nebudu cist komentare,protoze bych se asi jen rozcilil..pokud je nekdo vycakanej z audi,vw nebo bmw,tak pochopitelne se mu nebude libit zadne jine auto,jelikoz zadne jine auto neni takova konzerva..za druhe,pokud nekdo tvrdi,ze bmw m3 ma lepsi jizdni vlastnosti,tak si jenom sam sobe lze,protoze neco takove bude zkousavat jen tezko a nechce tomu verit...muzu jen rict jedno,je krasna,skvele se bude ridit a klidne si ho koupim, i kdyz vim,ze asi moc nevydrzi,ale radsi budu stat na dalnici s rozbitou alfou,nez s rozbitym bmw...
Krásná, povedený design. Jen by mě zajímalo, kam soudruzi z Itálie umístí přední RZ...
To je skvělá zpráva!
Vypadá výborně , možná víc agresivní kukuč by mít holka italská mohla , ale pod beránčím rouškem se skrývá dračice!
Jen si ji projet.... :yes:
Parametry se zdají být skvělé!
Vypadá výborně , možná víc agresivní kukuč by mít holka italská mohla , ale pod beránčím rouškem se skrývá dračice!
Jen si ji projet.... :yes:
Parametry se zdají být skvělé!
Co to kur*a jest?! Nebolo dna za posledny mesiac, kedy som bol na internete a nehladal donekonecna nejake spy photos, tesil som sa na to jak male decko. A oni dnes predstavia tento paskvil? Nech ma kludne aj 700 koni, je fakt HNUSNA! "Bez srdce bychom byli pouhe stroje" - tak sa pytam, kde je to srdce? Kde je "From Italy With Love"? Hocikedy uvidim 5rocnu Giuliettu (ten zadok!), 10 rocnu 159ku, 15rocnu 147ku alebo 8C (o ktorom Clarkson viedol filozoficku debatu "Can a car be an art?"), tak mam z toho stale ten uzasny pocit - a clovek prepaci, ze to auto sem-tam vrzga a je to s nim viacmenej talianska domacnost.
Ale toto?!? Dali do mixera Jaguar, Infiniti a AUDI a toto im vypadlo?! Dam este tomu sancu nazivo, ale dnes sa zhodneme, ze tato Julia je zial skareda... a ten napis GIULIA? Toto robili Taliani?! ;-\
Ale toto?!? Dali do mixera Jaguar, Infiniti a AUDI a toto im vypadlo?! Dam este tomu sancu nazivo, ale dnes sa zhodneme, ze tato Julia je zial skareda... a ten napis GIULIA? Toto robili Taliani?! ;-\
Doporučuji: [odkaz]
Uděláte si lepší představu o proporcích a prostorovém vzezření auta 😄
Slintal jsem u toho, do toho auta jsem se zamiloval. Jo a mírná reminiscence 156 GTA po FL z toho přeci jen znát je 😉 A jako bonus - potvrzení, že má tahle kára opravdu manuální šestikvalt!
Uděláte si lepší představu o proporcích a prostorovém vzezření auta 😄
Slintal jsem u toho, do toho auta jsem se zamiloval. Jo a mírná reminiscence 156 GTA po FL z toho přeci jen znát je 😉 A jako bonus - potvrzení, že má tahle kára opravdu manuální šestikvalt!
Ta bílá barva ji mimořádně sluší, řekl bych, že líp než ta červená. Jako Alfa to sice moc nevypadá, ale je fakt, že to prostě chce trochu zvyku. Čím déle se na to auto člověk dívá, tím více se mu líbí!
P.S. Jsem moc zvědavý, jak budou vypadal ty běžné verze na menších stříbrných kolech a taky na technické údaje. Alespoň vnější rozměry, rozvor a jednotlivé motorizace už mohli prozradit!
P.S. Jsem moc zvědavý, jak budou vypadal ty běžné verze na menších stříbrných kolech a taky na technické údaje. Alespoň vnější rozměry, rozvor a jednotlivé motorizace už mohli prozradit!
je videt ze vsude to jde a jen u skodovky je potreba kopnout do pr*dele toho zezvejkanyho slovenskyho vandraka a najmout nejakyho poradnyho designera
A hlavne jsem rad, ze nema ta silena svetla jako Giulietta :yes: Realne sice skoncim u AEgey, ale o Giulii budu snit jako pred lety o 156 😄
skoda vcelka skoda...
tak dobre to vyzeralo pokial neukazali skutocnost, ved toto ma tak 20 % z tvaru posledne zverejnenej podoby alfy...
velke sklamanie, tak som sa tesil,doslovne spatne auto....
:no:
tak dobre to vyzeralo pokial neukazali skutocnost, ved toto ma tak 20 % z tvaru posledne zverejnenej podoby alfy...
velke sklamanie, tak som sa tesil,doslovne spatne auto....
:no:
Povráva sa, že prídu až dve limitované edície. Môžete pozrieť tu😒br />
[odkaz]
Inak predok veľké sklamanie. Po tých všelijakých krásnych ilustráciách, ktoré kolovali na nete, prišli s takýmto neatraktívnym dizajnom. ;-\
[odkaz]
Inak predok veľké sklamanie. Po tých všelijakých krásnych ilustráciách, ktoré kolovali na nete, prišli s takýmto neatraktívnym dizajnom. ;-\
Proboha, co čekáte v dnešní době? Alfa Romeo představila hezký sedan, zadohrab, V6, který bude mít 500 koní a místním se to nelíbí. To vše v době kdy je trend tříválec s vypínáním válců a elektromotor. Motorové zoufalství Volva XC90 jasně ukazuje směr vývoje. ;-\
Být členem Alfa Romeo šrot klubu, tak se jenom klepu ať se to prodává a já budu mít za co vyměnit svojí 159...v naftě >😁 až se mi po dvaceti letech rozloží na šrouby.
Být členem Alfa Romeo šrot klubu, tak se jenom klepu ať se to prodává a já budu mít za co vyměnit svojí 159...v naftě >😁 až se mi po dvaceti letech rozloží na šrouby.
Nechápu, co nechápeš na té kritice - nikdo tady přece nekritizuje použitou techniku. Ta je prvotřídní. Že ale nová Giulia mohla vypadat mnohem "alfáčtěji", tedy mít agresivnější výraz přídě a trochu tvrdší a vyšší záď, na tom se tady shodla řada lidí, takže na tom asi něco bude... Je to prostě velká škoda, která zamrzí...
vypadají velmi dobře, nový rwd sedan se šestiválcem do party, která se stále zmenšuje, je trochu jako zjevení, takže potud výborný.
Naopak trochu mě s více publikovanými fotkami přechází nadšení z designu nové Gulie, na zadokolku je trochu moc "těžká" na předek (velký převis), v bílé (fotky na autoforu) s menšími koly vypadá už trochu obtloustle. Hlavně nechápu, proč nám ukazují QV verzi při představení modelu, to je jako by bmw ohlásilo novou 3er a ukázali M3. Nedává to moc smysl, ale dává naději, že civilní verze s umírněnějšími nárazníky a bez difuzoru bude vypadat lépe. Tak sem s ní. 😄
Co se mi ale líbí bez výhrad, je vnitřek, to je italský design jako víno a navíc vypadá i ergonomicky zvládnutý. :yes:
Naopak trochu mě s více publikovanými fotkami přechází nadšení z designu nové Gulie, na zadokolku je trochu moc "těžká" na předek (velký převis), v bílé (fotky na autoforu) s menšími koly vypadá už trochu obtloustle. Hlavně nechápu, proč nám ukazují QV verzi při představení modelu, to je jako by bmw ohlásilo novou 3er a ukázali M3. Nedává to moc smysl, ale dává naději, že civilní verze s umírněnějšími nárazníky a bez difuzoru bude vypadat lépe. Tak sem s ní. 😄
Co se mi ale líbí bez výhrad, je vnitřek, to je italský design jako víno a navíc vypadá i ergonomicky zvládnutý. :yes:
Vnitřek by byl O.K. pokud by ovšem byla alespoň jako volitelná položka poctivá klasická ruční brzda. To prokleté tlačítko a příšerně hučící elektromotor se k tomuto autu (které má být nejřidičtější a nejvzrušujícnější) opravdu vůbec, ale vůbec nehodí... 8-s :no:
Ruční brzda je u rwd sedanu střední třídy relikt minulosti, jedna z věcí, která mi vadí na 3er, protože kvůli ní nemá autohold, což je fce denně využitelná. Klasickou ručku bych bral max u nějaké větší předokolky, dá se jí tím v zimě pomoct do zatáčky, u rwd je klasická ručka v konfekčním autě k ničemu.
Však říkám, ať jí nabídnou alespoň jako volitelnou výbavu, já bych ji nikomu direktivně necpal!
To by bylo drahé, těch věcí spojených s rozdíly v použití buď klasické nebo elektromechanické ruční brzdy je moc.
Proboha, bavíme se o prémiovém autě, tak jak drahé?! >😁 >😁 >😁
P.S. Současné 3er si naopak nesmírně cením za to, že u parkovací brzdy nepodlehla současnému elektrickému šílenství! 😄 :yes: :yes: :yes:
P.S. Současné 3er si naopak nesmírně cením za to, že u parkovací brzdy nepodlehla současnému elektrickému šílenství! 😄 :yes: :yes: :yes:
Ptám se hloupě už podruhý, na co ručka u RWD?
Tak proč ji tam asi to trojkové (i jedničkové) BMW má, co myslíš? >😁
Protože je to levnější. Kdyby to mělo souvislost s jízdou budeš ji mít i v M5 nebo M6.
No tak když je to levnější, tak sem s tím!
Nějak ti uniká logika, vyšší třída, dražší auto, dražší řešení. A jak jsem ti psal níže, nejdražší by bylo nabízet obě varianty. To se zjevně nevyplatí nikomu.
To opravdu nevím, podle mě zbytečně. zabírá místo a řidiči nic nepřinese. Proč ji tam chceš mít ty?
Pro dobrý "aktivní" řidičský pocit a proto, že si u ní můžu rukou dávkovat míru účinku a rychlost jeho nástupu! A Giulia přece má být pro nejaktivnější řidiče - požitkáře, nebo ne?!
Od čeho máš plyn, ty dávkovači? Už jsem ti psal včera, že daleko důležitější je, zda-li se bude dát zcela vypnout stabilizace.
No jasně, vypínatelná stabilizace je samozřejmě taky důležitá, s tím naprosto souhlasím! Nedovedu si vůbec představit, že by se u Giulie nedala alespoň částečně deaktivovat!
Částečně je fajn, ale zcela vypnout je důkaz toho, že si vývojáři s podvozkem vyhráli.
Znova se ptám, popiš situaci, kdy v zadokolce stř. třídy za jízdy aktivně pracuješ s ruční brzdou.
Když couvám s károu do kopce 😉
Zrovna na to je elektromechanická lepší. 😄 😉
Na jakékoliv rozjezdy to podrží autohold ne? 😉
Autohold to buď drží na místě nebo nic. S tou ručkou se mi líp manévruje... trošku povolit ručku, popojet 15cm, zase si to tou ručkou přitáhnout, pak to nechat sjet kousek dolů... ale jako s elektrickou jsem to zažil jen jednou, třeba bych si zvykl.
Výrobně drahé, každá variace nějakého tech. řešení zvyšuje nákladovou cenu, a v tomto případě to nedává smysl, protože ty mechanické ruční brzdy by se "prodávaly" maximálně v diskusích na acz.
3er by měla mít hlavně lepší řízení, např. zůstat u hydrauliky a "nepodlehnout současnému elektrickému šílenství", za to bych si ji zas víc cenil já, ručka je pro jízdu zadokolkou nepodstatná.
3er by měla mít hlavně lepší řízení, např. zůstat u hydrauliky a "nepodlehnout současnému elektrickému šílenství", za to bych si ji zas víc cenil já, ručka je pro jízdu zadokolkou nepodstatná.
Hydraulika umřela...každej ňouma chce mít asistenty parkování, jízdní pruhy atd...
Mě je to jasný, to jen že tu je zas jeden fňukal po starých časech poctivé mechaniky a vybral si zrovna to naprosto nepodstatné. 😉
Jasně, takže do 4C dala Alfa ručku proto, aby ušetřila, a ne proto, že by tam její el. verze působila ***sky a naprosto nesportovně?!!
Proč je v 4C nevím, ale to, že ji u RWD nevyužiješ vím zcela jistě. 😉
Přesně, pro nadšené řidiče je nyní hrozná doba a bude hůř, rok od roku hůř. Jedinou možností je co nejdéle držet nějakého pěkného yongtimera... 😲
To vůbec není pravda, jsem přesvědčen o tom, že kdyby byla možnost volby (a nejlépe kdyby ta el. odpornost byla jen za příplatek), většina nových Giulíí by se prodávala s ručkou!!!! Vždyť to má být kurňa auto pro řidče-puristy, největší nadšence ze všech!!!
Možná v tvých představách, puristi žádnou automobilku v konfekčních modelech neživí, julča je prostě sedan střední třídy. V alfě to vědí, proto je taková jaká je, např. s elektromech. ruční brzdou, kterou navíc nevyužijí ani ti puristé, resp. pořád čekám na příklady, kdy ji při jízdě zadokolkou aktivně používáš.
Samozřejmě i u zadokolky lze ručkou utrhnout zadek (při vypnutém ESP, pokud to tedy lze vyponout). O to ale vůbec nejde. Tady přece nejde jen o racionalitu, ale i řidičskou emocionalitu. A čím víc je u ovládacích prvků zachováno mechaniky, tím lépe. Co je na tom proboha nepochopitelné? Navíc, jak říkám o jeden poruchový elektromotor méně a nějaké to kilčo je hnedle taky dole 😄 :yes:
Autohold - v nějaké minimalistické verzi není závislý na elektrické ručce, ne?
Já mám v BMW autohold, 6MT. Je to jak říkáš, zastavím, auto stojí, dokud nezačnu pracovat s plynem a spojkou; když nic nedělám, po několika sekundách se asistent vypne.
Z interiéru jsem nadšenej, čekal jsem nějakou evoluci sedanu z portfolia FCA a ejhle, on vypadá tak úžasně, jak nikdo z konkurence. Ještě velký sedačky a budu spokojenej.
Vnější vzhled radši budu soudit až naživo, teď jen říkám, že auto vypadá jako bestie.
Holka, kdy pod party high-end make-upem nepoznáš, jak bude vypadat ráno po probuzení. Takže se těším na fotky civilnějších verzí. 😉
Vnější vzhled radši budu soudit až naživo, teď jen říkám, že auto vypadá jako bestie.
Holka, kdy pod party high-end make-upem nepoznáš, jak bude vypadat ráno po probuzení. Takže se těším na fotky civilnějších verzí. 😉
Na druhou stranu u té bílé vypadají lépe světla, zdá se mi, že mají tmavé pozadí... tvar je pořád zvláštní, ale líbí se mi to víc.
Vnitřek uvidíme, na autoforu je jeden ubohý render a pak nějaké fotky přes sklo... a někde jsem viděl dva trošku lepší rendery... zatím to vypadá dobře.
Vnitřek uvidíme, na autoforu je jeden ubohý render a pak nějaké fotky přes sklo... a někde jsem viděl dva trošku lepší rendery... zatím to vypadá dobře.
Dinare naprosto souhlas. Mé dojmy jsou rozpačité. Bude to chtít samozřejmě setkání na živo, ale video a foto mě nepřesvědčili. Opticky mi přijde vysoká, vzhledem k představení top verze a tudíž i velkých kol mám vykřičník v hlavě u pontonu karoserie. Přitom Alfa, zadokolka, 500HP, sakra to je velká bomba z Itálie. A samozřejmě cena bude rozhodující. Nechtěl bych být v kůži product placementu/marketingu, či kdo tam o tom rozhoduje. Jsi přesvědčen, že máš super auto a chceš, aby mělo i tu image, tak prostě "nemůžeš" podstřelit cenu. Nikdo tomu neuvěří. A nebo cenu můžeš podsadit, ale přesvědčuj potom trh.
Jasný, vyhráno tou představovačkou alfa nemá, ale furt věřím, že civilní verze bude hezčí a V6 v benzinu a naftě silný argument. Cenová politika pak největší vořech. 😉
No nevím jestli cena bude hrát takovou roli. Musí to být hlavně vynikající auto bez ale. Já znám hodně lidí co básní o Alfě, ale nikoho kdo by si ji doopravdy koupil. Jak zaručíš spolehlivost a taky to stárnutí. Alfa 156 byla po 100t rozvrzaná jak po milionu. 159 jsem jen řídil a taky už to bylo povolené auto, třeba netrpěla závadama, ale jízda jak se starým autem. Třeba blbý Superb 300t a furt je takový dobře sešroubovaný.
Koukněte se na video z představení, denní světlo a proporce se v porovnání s okolím dramaticky mění, vypadá to úžasně: [odkaz]
Na tom videu už vypadá úžasně, koukám že ten design je organickej a na živo lépe vyniknou proporce. Skoro to na mě chvílemi působilo jako kdyby prezentovali nějakej novej model od Ferrari! :yes😒br />
Na fotkách nevinikly ty sexy proporce kapoty, předku a boků 😄
Na fotkách nevinikly ty sexy proporce kapoty, předku a boků 😄
Ty predni svetla bych jesne nejak prekousl, ale ten predni naraznik uz je moc. (Stejne to bylo s predfaceliftovanym Focusem.) Co to jako predstavuje. Natekle koule kocky - ko***?
Chtel bych videt ty puvodni navrhy, ktere e😜ert Sergio zamitl, aby proslo tohle. Vypada to jako cinska kopie BMW3 nebo 2 coupe.
Dnes paradoxne Japonci (Mazda) delaji lepsi dizajn, nez Italove (Fiat 500XL, Mito,...)
Technika samozrejme na jednicku, otazkou bude zase spolehlivost tak pretechnizovane koncepce.
Chtel bych videt ty puvodni navrhy, ktere e😜ert Sergio zamitl, aby proslo tohle. Vypada to jako cinska kopie BMW3 nebo 2 coupe.
Dnes paradoxne Japonci (Mazda) delaji lepsi dizajn, nez Italove (Fiat 500XL, Mito,...)
Technika samozrejme na jednicku, otazkou bude zase spolehlivost tak pretechnizovane koncepce.
Ten zamítnutý design bych taky strašně rád viděl. Odhaduju, že právě on používal ty tvrdší tvary a agresívnější kukuč, Ach jo. To, co bylo realizováno je asi návrh, primárně cílený na Ameriku a Čínu... 😒 :no😒br />
Je obrovská škoda, že to auto nemá alespoň nějaké retroprvky ze staré Giulie, jako tomu bylo u původní 156... ;-\
Nechám tomu ještě čas na setkání naživo a na představení civilní verze. Ale předek na mě působí poněkud ocucaně a buclatě. Interiér i celkové proporce OK. Tomu předku by u civilní verze podle mě prospělo klasické vodorovné žebrování alfácké masky a taky jiné nárazníky. Uvidíme.
Jinak informace o technice jsou velmi slibné a je dobře, že se Alfa rozhodla změnit koncepci pohonu, i když to trochu dlouho trvalo.
Jinak informace o technice jsou velmi slibné a je dobře, že se Alfa rozhodla změnit koncepci pohonu, i když to trochu dlouho trvalo.
Jako každého pochybujícího tě odkážu na video z Milána, odkaz na něj jsem házel výše v diskuzi 😉 Pochybuju, že po shlédnutí ještě zůstane někdo, koho ten design nechytnul za srdce.
Video jsem viděl a moje rozpaky ohledně předku to nerozptýlilo. Ale konečné soudy si nechám na pozdějc, jak jsem psal. 😉
Působí na na mně, jako by se něco tajilo. Interiér se tají, civilní motory taky a i rozměry a váha jsou neznáme. Měla to být velká premiéra, ale je to jenom ukázka jako Civic typeR a pak se ještě dva roky čekalo. Pokud do Franfurktu nepřijede hotové auto i civilní, tak AR bude pouze neseriózní hoštapler.
No tak civilní motory se dají snadno odhadnout. Základ bude 1,8 TBi z AR 4C, možná ve dvou výkonnostních variantách, Potom bude jednoturbový šestiválec kolem 350k. A je otázka jestli ještě něco mezi tím. Nafta bude R4 2.0 a V6 3.0.
Spíš jsem zvědavej, jakej bude automat. Jestli 8st ZF.
A hlavně aby bylo kombi. Sportwagon bude dělat v Evropě prodeje.
Spíš jsem zvědavej, jakej bude automat. Jestli 8st ZF.
A hlavně aby bylo kombi. Sportwagon bude dělat v Evropě prodeje.
Udělejte vyjímku na Alfy Romeo o dovolte SPZtku jen dozadu 😉
Mimochodem, zkusil jsem si včera na chvíli pustit videocast a docela jsem se pobavil...
[odkaz]
[odkaz]
Ake cenove rozpatie odhadujete?
Pre QV vzhladom na ponuku specialit, ktore byvaju obvykle v priplatkoch, zhruba 80+-5tis. Eur.
Cena "od" zhruba 32000+-2500eur.
Technickych lakadiel je dostatok, len aby to nezrusili cenou. Prvy dojem sa tazko napravi.
Pre QV vzhladom na ponuku specialit, ktore byvaju obvykle v priplatkoch, zhruba 80+-5tis. Eur.
Cena "od" zhruba 32000+-2500eur.
Technickych lakadiel je dostatok, len aby to nezrusili cenou. Prvy dojem sa tazko napravi.
Už vím! Celou dobu jsem přemýšlel, kde jsem to už viděl. Pak jsem si uvědomil, že jsou to vlastně světla z 5er E60 obrácená vnější stranou dovnitř >😁
osobne jsem prijemne prekvapen. Pro Alfu byl nastupce 159 oriskem. Ono je tezke postavit vizualne vyvazenejsi a (snad i) krasnejsi auto, nez byla prave 159. Ale Alfa se s tim poprala a za vysledek tleskam.
Ac nemam rad agresivni vzhled automobilu, italum se povedlo neco, s cim si konkurenti ze zapadniho nemecka nevedi radi. Giulia vypada agresivne, to ano....ale...v koutku "oka" ma zablesk koketnosti, flirtu... zabavy. Prave to, co chybi vsem "nemcum".
Nedelam si zadne nadeje, ze prodejne Guilia utre s Audi (velikosti M-L 😉 ) podlahu. Vzhledem (na fotkach) to ale prave udelala.
Ac nemam rad agresivni vzhled automobilu, italum se povedlo neco, s cim si konkurenti ze zapadniho nemecka nevedi radi. Giulia vypada agresivne, to ano....ale...v koutku "oka" ma zablesk koketnosti, flirtu... zabavy. Prave to, co chybi vsem "nemcum".
Nedelam si zadne nadeje, ze prodejne Guilia utre s Audi (velikosti M-L 😉 ) podlahu. Vzhledem (na fotkach) to ale prave udelala.
To opravdu ne Audi ma svuj vzhled a vypada lepe než tenhle Italsky nepodarek. Takže desing zklamani a uvidi se co dal protože u "talianu" člověk nikdy nevi.
Jasné, Audi, to je klasa, každý model se podobá jako vejce vejci a to je třeba pochválit. Aspoň se designer s každým dalším modelem nenadře....
A co to ma společneho s tim že ty "vajca" jsou z vlastni lihně ?
Zřejmě to že u Audi dělaji břidilove kteři nevědi co dělaji. Ale že jim to ti lidi žerou.
Zřejmě to že u Audi dělaji břidilove kteři nevědi co dělaji. Ale že jim to ti lidi žerou.
Stejně jako ty považuješ Giuliu za nepodarek, tak může někomu vadit tebou zmiňované Audi. Přijde nový model a člověk má zase pocit, že už to někdy viděl.
Jo tohle mi taky neni zrovna po chuti i když se mi Audiny libi. Ale dnes je to vidno u dosti automobilek a ja už rezignoval a beru to jako součastny designovy stav.
To je to, co mi na dnešní době vadí opravdu hodně. Design Audi není špatný, ale to neustálé opakování je pro mě tím "problémem". A Alfa tento "současný designový stav" dokázala nabourat. Nemusí se líbit každému, ale že by odcizila identitu značky si nemyslím.
Tak Audi je v tomle směru snad i prukopnik >😁 a osobně jsem to i před nějakym tim rokem kritizoval. Pamatuji když jsem jednou přišel na salon Audi a nebyl schopen rozeznat od sebe jednotlive modely. Jenže dnes bych musel kritizovat většinově a to i tam kde se mi libi modely vic než tam kde co kus to original.
Mas pravdu. Audi ma svuj vzhled. Je ale jen jeden. Kouknes do zpetneho zrcadka a ....hmmm...Audi. Abys poznal o jake Audi jde, musis pribrzdit a nechat to Audi predjet. Jen tak rozeznas jestli jde o Audi velikosti M, nebo L.
Smutne a neskutecne nudne, kdyz automobilka ma jen jeden vzhled.
Smutne a neskutecne nudne, kdyz automobilka ma jen jeden vzhled.
Nová Giulia je krásna.
BRAVO ALFA ROMEO BRAVO! :yes: :yes: :yes: :-!
Predok úžasne proporčne vyladený, vyjadruje dravosť, charakter, má šmrnc, eleganciu a s denným svietením dáva pocit hlboko ukrytých svietiacich očí šelmy, ktorá vrč stádom koní ukrytých v sile zadnej nápravy. Chápeme to, že tam nie sú úplne charakteristické rysy bočného profilu a zadku pre Alfu Romeo zvyknuté z modelov 156,159 a 147 s GT. Ide však o úplne nový začiatok Alfy a kde sa urobila čiara, tá sa chápe ako čiara za konštrukčne preťaženou 159 a za nezmyselnými JTS motormi a aj za pôvodným, slávnym a jedinečným designom, no je tu priestor pre nové línie, ktoré majú možnosť nadväzovať ako pre SUV, tak pre nástupcu GT.
BRAVO ALFA ROMEO. Giulia je najkrajším sedanom, ktorý vzbudzuje momentálne najviac pozornosti a zároveň nezmyselnej kritiky honelníkov. Treba ísť za svojim cieľom a Giulia tam rozhodne ide! Keby mal každý jeden možnosť previezť sa v čo i len jednej Alfe a hoc aj v Giulii, bolo by Vás tu o dosť menej korunovaných múdrosťou celého motoristického sveta odborná verejnosť.
:-!
BRAVO ALFA ROMEO BRAVO! :yes: :yes: :yes: :-!
Predok úžasne proporčne vyladený, vyjadruje dravosť, charakter, má šmrnc, eleganciu a s denným svietením dáva pocit hlboko ukrytých svietiacich očí šelmy, ktorá vrč stádom koní ukrytých v sile zadnej nápravy. Chápeme to, že tam nie sú úplne charakteristické rysy bočného profilu a zadku pre Alfu Romeo zvyknuté z modelov 156,159 a 147 s GT. Ide však o úplne nový začiatok Alfy a kde sa urobila čiara, tá sa chápe ako čiara za konštrukčne preťaženou 159 a za nezmyselnými JTS motormi a aj za pôvodným, slávnym a jedinečným designom, no je tu priestor pre nové línie, ktoré majú možnosť nadväzovať ako pre SUV, tak pre nástupcu GT.
BRAVO ALFA ROMEO. Giulia je najkrajším sedanom, ktorý vzbudzuje momentálne najviac pozornosti a zároveň nezmyselnej kritiky honelníkov. Treba ísť za svojim cieľom a Giulia tam rozhodne ide! Keby mal každý jeden možnosť previezť sa v čo i len jednej Alfe a hoc aj v Giulii, bolo by Vás tu o dosť menej korunovaných múdrosťou celého motoristického sveta odborná verejnosť.
:-!
Nová Giulia jistě není ošklivé auto, ale přiznejme si, že pokud by neměla tu trojúhelníkovou masku a typická kola, tak by člověka ani nenapadlo, že je to Alfa. A to je podle mě špatně a velká škoda. Očekával jsem designovou návaznost a nějaké odkazy na slavné předchůdkyně - Giulii, Alfettu, 75, 156... Absolutně nechápu, proč tento obrovský historický potenciál (v kategorii sportovních sedanů absolutně největší ze všech značek na trhu), pro který by jiné automobilky vraždily, nechali u Alfy leže ladem.... 😒 😲
Nevidím žádný důvod, proč by každé nové auto muselo být vydesignováno v retro stylu nebo proč by měl vzhled obsahovat nutně odkazy na slavné předchůdce (i když se tak třeba jmenují).
Jistě nikdo nebude hledat v liniích nového Superba nebo Octavie odkazy z roku 1934 resp.1959. Ani každé Lambo nevypadá jako Miura nebo Countach. Osobně považuji za velmi úspěšná i poměrně pěkná auta novou pětistovku a mini. Obě auta jsem v těch historicky původních generacích měl a s těmi současnými nemají prakticky nic moc společného i když vypadají podobně. Mají totiž zcela jiný charakter. Také dnes bych si je asi nekoupil i kdybych byl zase mladý.
Giulia se mi líbí, nevadí mi, že není retro nebo že neobsahuje, jak ty říkáš, odkazy a návaznosti. Naopak vítám, že je to konečně úplně nové auto. Jako 4C, kde mi také nevadí, že nevypadá jako duetto. Stopadesátšestka taky na nic nenavazovala, měla jen tu masku a stačilo jí to. Dnes se na ní odvoláváš.
Ctím sice tradice, ale proč se stále snažit vstupovat do stejné řeky? Vždyť to ani nejde. 😉
Jistě nikdo nebude hledat v liniích nového Superba nebo Octavie odkazy z roku 1934 resp.1959. Ani každé Lambo nevypadá jako Miura nebo Countach. Osobně považuji za velmi úspěšná i poměrně pěkná auta novou pětistovku a mini. Obě auta jsem v těch historicky původních generacích měl a s těmi současnými nemají prakticky nic moc společného i když vypadají podobně. Mají totiž zcela jiný charakter. Také dnes bych si je asi nekoupil i kdybych byl zase mladý.
Giulia se mi líbí, nevadí mi, že není retro nebo že neobsahuje, jak ty říkáš, odkazy a návaznosti. Naopak vítám, že je to konečně úplně nové auto. Jako 4C, kde mi také nevadí, že nevypadá jako duetto. Stopadesátšestka taky na nic nenavazovala, měla jen tu masku a stačilo jí to. Dnes se na ní odvoláváš.
Ctím sice tradice, ale proč se stále snažit vstupovat do stejné řeky? Vždyť to ani nejde. 😉
Právě že 156 na své přechůdce hodně navazovala, ne že ne! Byla na první pohled echt italská, kdežto nová Giulia může být s jinou maskou a koly klidně Jaguar, Lexus, nebo BMW... 😲 Jenomže, když si jdu koupit Alfu, tak právě vyžaduju ten jedinečný, italský charakter!
Jestli 156 na něco navazovala je věc názoru. Já návaznosti nevidím.
Tak se asi špatně koukáš, nebo ty předchůdce neznáš... Např. tvar světlometů (před faceliftem) sklonem svého vnitřního okraje navazoval na 75 a 155, okna v zadních dveřích bez příčky a krátkost zádě připomínali Giulii, a tvar zadních světel zase zase tu 75 a podobně to bylo i v interiéru (např. sklon řadicí páky ve stylu Giulie, vystupující kšilty rychloměru a otáčkoměru byly ve stylu Duetta atd.). Taky bylo okamžitě každému jasné, ke které značce 156 patří!
Interiér myslím akurát aj nadväzuje na históriu. Stredový tunel nakoľko v starších autách ani poriadne nebol tak ako dnes, nemá ako nadväzovať a myslím, že aj napriek tomu Giuliin športový stredový tunel je svojou jednoduchosťou atraktívny a nemusí sa na nič odvolávať. Dôkaz: [odkaz]
Rovnako ten sklon predných svetiel je zachovaný aj tuto na Giulii, stačí sa lepšie pozrieť. Mne osobne akurát výrazne vadí to, že nepoužili ukrytú kľučku zadných dverí aby vzhľad evokoval kupé a tiež že rozdelili to zadné okno priečkou. Možno je to však priestor pre Giuliu Coupé 😄
Rovnako ten sklon predných svetiel je zachovaný aj tuto na Giulii, stačí sa lepšie pozrieť. Mne osobne akurát výrazne vadí to, že nepoužili ukrytú kľučku zadných dverí aby vzhľad evokoval kupé a tiež že rozdelili to zadné okno priečkou. Možno je to však priestor pre Giuliu Coupé 😄
Já vůbec netvrdím, že nová Julča není hezká, to ani omylem. Ale pokud by neměla tu alfáckou masku a kola, mohl by to zrovna tak být Lexus, Jaguar nebo BMW, a to mě trochu mrzí.... Prostě to bez té masky a kol vůbec nepůsobí, jako italský sedan, a pokud snad trochu jo, tak zadkem jako čtyřdveřové maserati. Přitom značka AR má tak úžasný designérský potenciál díky své slavné historii, a v kategorii sportovních sedanů má tradici jako nikdy jiný... Je obrovská škoda to nevyužít! ;-\
Jak říkám, věc osobního názoru. Ty to tam vidíš takhle, někdo jiný ne.
Přesto si myslím, že není chyba udělat nové auto.
(Nemyslíš doufám vážně, že neznám předchůdce, - diskuze nějaký pátek sleduješ - to jsi mě chtěl, doufám, jenom poškádlit.) 😄
Přesto si myslím, že není chyba udělat nové auto.
(Nemyslíš doufám vážně, že neznám předchůdce, - diskuze nějaký pátek sleduješ - to jsi mě chtěl, doufám, jenom poškádlit.) 😄
najdete docela podrobně na auto.idnes, tam lze najít mnoho odpovědí, proč je to jiné a nesrovnatelné auto.
Zatím 379 komentářů,,,,,,,,,,,dobrý... :yes:
Analytici Alfě Romeo nevěří. Prý nedokáže dosáhnout svých cílů
Více na: 3xwautorevuecz/analytici-alfe-romeo-neve…
Více na: 3xwautorevuecz/analytici-alfe-romeo-neve…
Musím se smát těm příspěvkům o dyzajnu.. vesměs z toho kouká jen závist.. krom toho vzhled pro mne nebyl u auta nikdy až tak důležitý. Mám sice výhradně alfy již dvacet let, ale veřte, že moje první, Alfa 75 se mi vzhledově až tak moc nelíbila, ale když jsem se s ní projel.. nebylo co řešit... žádné cenově dostupné auto na ni nemělo...😄 Ale tahle kráska se mi opravdu líbí... a konečně opět Alfa se zadkem... nečekám že to bude prodejní trhák... němci uměli vždy lépe manipulovat ovcemi, ale o to víc se na ni těším...😄
Poslední velký hezký sedan od Alfy je 166, tohle je hnus
Tahle Alfa vypadá fakt hnusně, přední světla Alfa Ukradla Audi A6, je to smutné, ale lesk a a sláva Alfy Romeo je nadobro pryč, když Alfu tak jedině ojetou, protože ty nový nestojí za nic
BRAVO A l f a !! :yes: :yes:
Hlavne ty kecy jak neco prevzalo Audi, ty tuctove krabice >😁
[odkaz]
Přední světla jak Audi A6. Za předním blatníkem a přední dveře úplné BMW a zadek taky nic moc, světla jak Superb. Nejvíc se mi líbí partie od zadního blatníků, ale ze strany. Vím, že se dnes odlišit je opravdu těžké, ale taková A 159 byla geniální. Giulia motorově super, ale ten design respektive ten duch Alfy, tak ten tam už není, bohužel 😒