Nechápu, že je tam pustí s takovou velkou kraksnou. Šířka určitě nebude moc pod dva metry, tak jak tam s tím chtějí kličkovat okolo pelotonu? A kvůli výšce ani přes to auto nepůjde vidět z kola.
Ještě můžou vedení závodu podarovat Range Rovery a Tour se bude jezdit už jen po dálnicích.
A myslíš, že těch pár cm (nepředpokládám, že by u Jaga dělali vysoký auto - na SUV to bude mít nízkou siluetu) zhorší cyklistovi výhled takovým způsobem, že by to ohrozilo jeho kochání se krajinou???
SUV je teda jednoznačně horší, jde vidět, že jsi TDF nikdy neviděl. Větrný štít, které auto dělá a cyklisti ho nesmí využívat, bude u tohohle auta velký, jak je dále správně poznamenáno, výhled skrz auto bude bídný a auto navíc svými rozměry bude těžkopádné. Navíc to asi bude diesel, takže nic moc pro cyklisty a už vidím, jak z tak vysokého auta budou sundávat kola >:D + blbé jméno.
Musel bych do puntíku souhlasit, ale... vlastně si přišel na to, proč to nebude tak horké, ve skutečnosti to bude jinak. Právě kvůli výše zmiňovanému - v pelotonu se bude nadále používat XF Sportbrake. F-Pace se bude asi pohybovat někde vzadu v koloně, možná na časovku bude jako doprovod jezdců, asi hlavně Frooma. Loni takhle nasadili F-Type, ale také jsem ho zaregistroval jen v časovce. Kola na F-Pace by snad šla dát jen dozadu, ale nebude to asi tak pohotové, nevím, jak by je tahaly ze střechy.
EDIT: Stačí si přečíst článek - jen v první etapě.
Výška doprovodného vozidla (s výjimkou časovek) je dle pravidel UCI omezena na 1,66m. Nevím jak je na tom F-Pace, ale pokud nebude vyšší, než Evoque, tak by se jako doprovod využít dal.
Kdybys alespoň přečetl celý článek, tak víš, že tohle auto nasadí pouze k úvodní časovce. Tedy žádné kličkování v petotonu, k tomu mají XF (doufám, že to ti tolik nevadí, i když půdorysně na tom o moc líp než tahle kráva nebude :-) ).
A už zas vidím něco, co se mi nelíbí. To řešení celé té části pod maskou, otvory po stranách rozděleny. Připomíná mi to nějakou starší X5. A dále světla. Proč? Proč nemůže Jag dostat něco trochu na úrovni. Snad jedině, že by to byla nějaká základní výbava a řešení podobné konceptu představí později. Přitom Porsche používá ty 4 body, proč by Jaguar nemohl dodat taky něco více charismatického.
Je tam víc bodových LED, viz video 0:52s [odkaz]
Myslím, že se hlavní LED neliší příliš od konceptu [odkaz]
Nebuď furt nespokojenej, spolu s Macanem budou udávat tón ladnosti crossoverů ;-)
Pak se omlouvám (Jaguaru), a děkuji (webpajovi :-) ). Měl jsem za to, že v tom videu je v pohledu na přední část použit ještě koncept, ale pokud je to tedy už (před)sériový model, tak by to byla dobrá zpráva. Na těch fotkách k tomuto článku to opravdu vypadá jako nějaký skoro obyčejný reflektor. Počkejme na živý dojem, ten bude stejně nejdůležitější. Ty velké vstupy vzduchu a la koncept by mohla dostat nějaká R verze, takže nakonec to bude fajn. Zadní světla dostanou oblouk jako F-Type, asi jim to hranaté bylo moc blízko k RangeRoverům, možná ve faceliftu nám to u obou Jagů zhranatí.
EDIT: Mrkni na video k tomuhle článku 0:26 [odkaz] - "normální" světlo. Ten diodový cluster se opravdu nekoná, aspoň ne na tomhle modelu.