Na dvou oficiálních videích se ukazuje nejsilnější Alfa Romeo Giulia QV v akci. Zároveň je vidět, že spodní hrana předního nárazníku se může vysouvat a ovlivňovat tak aerodynamiku vozu.
jo, je celkem úspěch, že u Alfy taky (alespoň prozatím) něco funguje >:D
Ale teď vážně, začínám o Giulii celkem vážně uvažovat, jen se pořád nějak nemůžu srovnat s tím vykuleným předkem ;-\ no, uvidíme, až nastane čas na výměnu, tak by to rudé QV mohlo být horkým kandidátem
Oproti Giuliette a Mitu o vykulenosti nemuze byt rec :-)
Jak se mi cumak Giulietty nelibi, tak s Giulii nemam vubec problem. Myslim, ze se moc povedla.
jen bude třeba dávat pozor aby to "aktivní lízátko" neukončilo svou aktivitu při prvním parkování u obrubníku. Ale ok, spíš mě zaráží, že místo Giulie se pořád díváme na Giulii QV, ukažte nám civilní verze, kakraholte, tohle je na palici. :-!
sériu by som rád videl aj ja, ale musím uznať, že to robia dobre. Tie odkazy na minulosť, šport a posvätnú dušu Alfy sú to pravé, čo môže znova nakopnúť pomaly vymierajúcu cieľovku.
Já myslim, že to není špatná taktika. Na úvod potřebují zaujmout aby si o tom "povídal" každý a vůbec věděl, že nějaká AR ještě něco produkuje. A když už někoho zaujme, tak třeba nepustí.
Ono když si člověk před autosalonem prohlíží vystavené top verze aut, jde dovnitř a zjisti, že je to drahé jak jetel, tak je často také ukecají na levnější verze, aneb "vždyť je to téměř stejné".
Další možností je, že ostatní verze nemají hotové a stíhali horko těžko představit alespoň jedno auto ;-)
Tomu všemu (stejně jako videím s pohyblivým splitterem) bych rozuměl, kdyby při uvedení vedle toho QV stála civil julča třeba s dvoulitrovým dýzlem se spotřebou již od... Pak by totiž bylo jasné, že to auto mají, takto to i vzhledem k tomu, že neukázali naživo interier, dělá dojem, že to auto není hotové. A další protahování je podle mně dost riziko, namlsáme lidi QVčkem a dalšího půl roku se můžou akorát těšit na něco, co ještě ani neviděli. Podle mně ta strategie dobrá není, ale jak jsem psal výše, snad vědí, co dělají. ;-)
Nejsem si zcela jist, že vědí co dělají, ale premíéru má mít až v září ve Frankfurtu, tak snad to stihnou v plné polní.
Tohle by jen prezentačka pro vybrané. V podstatě krom motoru ještě oficiálně neuvedli nic. ;-)
Bral bych to i tak, že kdyby před pár dny představili Giulii 1.6JTD 120k bez cingrlátek, tak půlka lidí otočí oči v sloup a po pár minutách si "půjdou" pro 316D apod.
Presne tak, ja chci videt zadokolku s tim jejich 1.8 turbo a vykonem kolem 200 koni. Petisetkonovou QV si koupi par blaznu, na normalni jezdeni to neni.
Po po počátečních velkých rozpacích jsem si už zvykl a začíná se mi libít. :yes:
Zůstává ale ve mně předsvědčení, že bude muset povinně svítit, pak vypadají ta světla velmi dobře. Zhaslá zatím nic extra, nedejbože aby ještě vyšla nějaká social verze s parabolami ;-\
Průšvih je, že italové - narozdíl od francouzů - facelifty neumějí. 90 procent faceliftovaných italských aut vypadá hůř než před tím. U frantíků naopak.
Zrovna u Alfy (narozdil od Fiatu) bych facelifty hodnotil vetsinou pozitivne - zejmena 156 i 147 po omlazeni vyrazne prokoukly a doted jsou to krasna auta.