Novinky
Uživatel_5340709
5
Moje řeč, poslední evropská verze accordu s 2,4 benzínem je hodně povedené auto, ale v Evropě dost nedoceněné.
Přejít do diskuze
zavidim severoamerickym zakaznikom tieto paradne masiny ake tam maju :yes: to mi v eu im mozeme taketo vozy len ticho zavidiet ( aj chrysler 200 je krasny )
urcite by som takyto accord uprednostil pred 3kou s tromi valcami ci nejakym jej naslapanym zaprdenym dizlom .... accord je krasne charizmaticke auto, proste ikona, z toho auta fakt nieco vyzaruje, accord :yes:
urcite by som takyto accord uprednostil pred 3kou s tromi valcami ci nejakym jej naslapanym zaprdenym dizlom .... accord je krasne charizmaticke auto, proste ikona, z toho auta fakt nieco vyzaruje, accord :yes:
Ta 2,4litrová super atmosféra se tady prodává minimálně deset let... teda prodávala. Samozřejmě, je to výborný motor, protože Honda motory umí. Ale trošku mi to připomíná Ivetu Bartošovou. Až zmizela, začala po ní teprve být sháňka...
Zrovnani je legitivme, lebo kym sa k bmw prepracujes k stvorvalcu a naledne velkemu objemu, stoji to 2x tolko... a v tom pripade uz ide o prestiz, nie o auto ako take.
Ta americka 2.4-litrova atmosfera v accorde musi byt super zvazenie, skoda, ze su u nas ine zvyky...
Ta americka 2.4-litrova atmosfera v accorde musi byt super zvazenie, skoda, ze su u nas ine zvyky...
Přesně tak. Akorát ten nový předek pro Ameriku mi zatím nějak nejde pod nos. Jinak supr kára jako vždy :yes:
Accord se tu prodával, a nikdo ho moc nechtěl, tak s ním skončili. Nevím, jestli je co závidět. A jestli je Accord ikona a trojka šunt, tak je naprosto jasné, že tady máme odborníka.
Tady na auto.cz dvakrát testovali Accord s tímhle motorem. Můžeš si to přečíst ty "iné zvyky"😊
suhlas, manzelka nim jazdi a zatial jedina navsteva servisu bola pri 100 tisic km, kde sme uz museli menit original pneu z fabriky a popritom brzdove dosticky. Inak absolutna spokojnost. Spotreba tak okolo 9 az 10 litrov, ale manzelka ma dost razantny styl jazdy, takze podla mna adekvatne objemu a vykonu.
Hlavne sa honda netrafila cenotvorbou a bohuzial si u nas dost vela ludi mysli, ze ked to ma nad dva litre v benzine, zerie to aj travu pri ceste... ;-\
Tak rozhodne radsej accord 2.4 alebo V6 ako BMW trojvalec 1.5 litra benzin resp. maly diesel...
Amici a australcania ocenuju ine veci ako znak na kapote a trojvalec, prip. skrabku...
Amici a australcania ocenuju ine veci ako znak na kapote a trojvalec, prip. skrabku...
Neboj, V6ky atmo v trilitru nejsou ve spodu zase tak ostre motory, spis prijemni beránci. Těch 300 HP je dost vysoko, takže to resi rozumne dávkování plynu a nějaký ten el. asistent.
Stávající končící Accord je pro mě asi nejhezčí Honda, v podstatě bez výhrad, opravdu krásný auto. Ovšem jestli tohle je facelift, pak pro mě asi nejhorší vůbec. Nedovedu si představit, že by to krásný auto šlo víc zkazit. 😢
EU politics (ochrana evropských automobilek), co si budeme povídat... :-! A právě, že to Japoncům v minulosti šlo, EU dostala strach a ty regule byly nutné. EU si dobře spočítalo, co to bude Japonce stát a jak daleko bylo potřeba jít, aby Japonce odstavili. Co si budeme povídat. Zrovna tak jak EU nastavila "ochranu" domácího EU trhu s hovězím masem...co si budeme povídat.....politika...politika...politi… trh šel stranou...:-!
Americkým regulím (a nejen těm) se přizpůsobit dokázali, a když to šlo v Evropě před 25 - 30 lety, může to jít i dnes... a v některých případech to relativně jde i dnes.
S USA ve válce byli a amíci jejich káry kupují o sto šest. takže v tom problém zřejmě nebude...
prehovoril Europan, no v USA urcite daju prednost Accordu ako mala trojka... mozno vokajsimi rozmermi nie je az tak mala, ale vnutorne je to neporovnatelne!!! A to amici dobre vedia... skus sa ich na to popytat... prides k zaujimavym zisteniam, kde je ta tvoja "trojka" v porovnani s Accordom
tak trošku si to prepalil pri všetkej úcte, Accord porovnavať k malej 3ke od BMW, hadam k 5tke by sa patrilo.
Proč furt máš pocit, že čím víc koní u FWD, tak to tahá víc za volant? V tom není přímá úměra. Když už chceš něco u FWD řešit, tak spíš trakci, ne?
o cr-v a 2.4 neviem a ani som nikde netvrdil, ze viem, nechapem, o com tocis...
takovych aut tu jedzi plno? 2.4 bol k vyssim vybavam tusim, ledva stretnes nejaky ten accord, ak to je nahodou benzin, skor to bude 2.0...
Nejdem sa hadat, kludne maj pravdu, je uzasne, ako vies, co si myslim 😉
takovych aut tu jedzi plno? 2.4 bol k vyssim vybavam tusim, ledva stretnes nejaky ten accord, ak to je nahodou benzin, skor to bude 2.0...
Nejdem sa hadat, kludne maj pravdu, je uzasne, ako vies, co si myslim 😉
Nevsuvaj mi cudzie slova😒br />
- accord s atmosférou sa u nas uz nepredava
- nesiel som na nej, iba na starom diesli, preto "musi byt"
- chces snad povedat, ze je to slovenska atmosfera???
Zaujimave ako vies, co si myslim, nechces ist za vestca?
- nesiel som na nej, iba na starom diesli, preto "musi byt"
- chces snad povedat, ze je to slovenska atmosfera???
Zaujimave ako vies, co si myslim, nechces ist za vestca?
Ono je to tak, ze accord si tam kupuji lide, kteri chteji auto jako pouhy dopravni prostredek, zatimco acura cili na narocnrjsi klientelu a s tim se poji i lepsi design. Evropsky accord se tam prodava v kategorii compact, ale ekvivalent toho americkeho ma acura taky (TLX) a to je nadherne auto.
Kdysi jsem měl ve předku na AR GTV 250k a dalo se s tím žít, nebyl problém s dávkováním plynu, akorát samo ta přední náprava dost odcházela, dokonce zrychlení bylo taky 6,5 s.
[odkaz]
výkonově nastejno s 530i, zrychlení plus mínus stejné. mít ty koně na předku bude nepochybně velmi znatelné, ve volantu.
výkonově nastejno s 530i, zrychlení plus mínus stejné. mít ty koně na předku bude nepochybně velmi znatelné, ve volantu.
tak tento dizajn by mal väčšiu šancu v eu, je taký passatovejší, normálne svetlá vpredu, vzadu, celkovo kultúrny. Predná maska vyzerá premotivovaná, ale inak ok.
No nevím. Podobný motor má Toyota Camry a nějak jsem nechápal, co je dobrého na tom mít -+ 300 HP na předních kolech.... bez samosvoru.
Ano, ale válka s tím nemá nic společného...
Hlavně byly doby kdy měli v Evropě velké úspěchy, zrovna právě Honda byla jednou z velmi úspěšných jap. automobilek na evropském trhu, a že už tomu dnes zdaleka tak není je především její problém. Takže na obyvatele Evropy bych to obecně rozhodně nesváděl.
Hlavně byly doby kdy měli v Evropě velké úspěchy, zrovna právě Honda byla jednou z velmi úspěšných jap. automobilek na evropském trhu, a že už tomu dnes zdaleka tak není je především její problém. Takže na obyvatele Evropy bych to obecně rozhodně nesváděl.
neužijeme čeho? benzínových šestiválců? tady pohání povětšinou zadní nápravu a to se mi zdá lepší...
Napsal jsi
Ta americka 2.4-litrova atmosfera v accorde musi byt super zvazenie, skoda, ze su u nas ine zvyky...
z čehož evidentně vyplývá, že nevíš, že se ten motor tady prodával v CR-V i v Accordu mnoho let, takže "musi byt super zvazenie" bys určitě nenapsal, kdybys věděl, že takových aut tady jezdí plno...
Ta americka 2.4-litrova atmosfera v accorde musi byt super zvazenie, skoda, ze su u nas ine zvyky...
z čehož evidentně vyplývá, že nevíš, že se ten motor tady prodával v CR-V i v Accordu mnoho let, takže "musi byt super zvazenie" bys určitě nenapsal, kdybys věděl, že takových aut tady jezdí plno...
Amíci mají divnej vkus. S designem aut pro Evropu/USA je to zřejmě podobný jako s kvalitou Coca-Coly pro Čr /Německo.