Renault vypustil první oficiální fotografie praktičtější varianty modelu Talisman. Verze s přídomkem Grandtour má zavazadelník o základním objemu 572 litrů.
Je zvláštní, že se Renault uchýlil k označení Estate místo klasického Grandtour.
To drobné zvlnění spodní linky oken vzadu mi na první pohled přijde trošku zvláštní a nejsem si jistý, jak bude vypadat celkem masivní blatník s menšími koly.
Celkově ale v této barvě na těchto kolech - dost dobré, rozhodně širší špička třídy :yes:
Žiadny Renault nikdy nebol lidrom strednej triedy a ani nebude.
Motory nie sú dostačujúce lebo väčšina klientov strednej triedy chce dvojliter.
Takže zase neúspech a zlomkové predaje v porovnaní s nemeckou konkurenciou.
Mne přijde, že je to recese, protože své bojovníky tu má skoro každá značka, tak Renault mu nějak tak zbyl... přitom to, co teď dělají takovou slepou víru nepotřebuje...
Tenhle tvůj příspěvek + z minulého "Jinak tě docela lituju, já nikdy neměl dvě stejný auta po sobě a ani tak nějak celkově " - to je povedené :yes: >:D
Mně se to líbí. A nevadí mi, že je to Renault i když vzpomínky na firemní Laguny jsou opravdu černé... Pravidelné poruchy elektroniky a ve finále na vás padal uvolněný strop..
Ale jinak - prémiovky šly s kvalitu dolů, dřívější pasti zase nahoru. Postupně se to hodně vyrovnává a to je myslím tak nějak dobře...
Jestli to není spíš tím, že do toho cpou více a více elektroniky. Ta se potom zákonitě občas podělá. Staré meďoury byly bez elektroniky defakto nesmrtelné.
Design současných MB je úděsnej! :no: Disproporční, obludnej, jakoby "kaplickyózní" (asi se shlédli v jeho náčrtech Blobu apod.) a korunu tomu dává ten "klavírní lak" na středovým tunelu už téměř ve všech interiérech této značky. Snadno se poškrábe, zapatlá a je vidět na něm neustále prach. Člověk, aby to neustále votíral něčím... ;-\ Kam kráčíš MB? Snad nejhnusnějším autem pod sluncem je ta nová GLC... (blijící smajlík) :'-(:no:
Mám srovnání u BMW, poslední tři generace 3-ky. Šetří se, šetří, kvalita šla dolů, to mi nikdo nevymluví. Pořád je to prémie, ale už to nejsou rozdíly tak markantní. A právě že šla dolů i kvalita materiálů..nenápadně, tam, kde to není moc vidět, ale šla..bohužel..
A co mám info od dvou lidí zaměstnaných u MB na Chodově, říkají to samé i o jejich autech...
Souhlas, je to tristní zjištění, koupíš si za těžký prachy něco, co tomu již jaksi neodpovídá, jelikož ti, co stáli mimo se již dotahují ne-li (viz ten šerednej design MB) v něčem překonávají onu "vysněnou" prémiovou třídu a za nesrovnatelně jiný prachy než co chtějí u prémie... Moje vrzající X6 (koupená jako nová) by mohla vyprávět. ;-\ Popravdě, již nikdy více! :-! To raději starou dobrou benzínovou "z pohledu X6 chudší" Mazdu CX-7 , kterou ještě z nostalgie mám taky i když už je to 8-letej "veterán", ale šlape, jako hodinky a i po dodatečných úpravách a rozebírání interiéru tady na dílně nikde nic (z pohledu X6) nevrže... ;-)
No jak mě sedan nenadchl, protože krom těch rohlíků pod světly vypadá jakoby nějaká generace Passatu, tak kombi varianta je hergot dobrá! Z boku ta linka oken společně s blatníky vypadá ohromně, tady dostává VW těžce přes p.r.del.
Upřímně si nedělám moc iluze o jízdě, byť 4control funguje famózně, Mazdí mechanická dopiplanost má laťku strašně vysoko.
Ale jinak jsem velmi pozitivní, tomu rozmáchlému designu by akorát strašně slušel šestiválec, holt blbá doba.
Talisman Grandtour :yes:
nebudme toliko rozmlsani.. stacil by silnejsi neprilis oturbeny dvoulitr.. Okolo 220-240koni..pak bych o tomto velmi vazne uvazoval..neb design se v combi opravdu povedl.
Zatim u me tedy na spici stale zustava nova Mazda 6po FC 2,5AT combi Revo top..a to hlavne pro value for money..spolehlivost..spotrebu.. cenu a hlavne radost z rizeni..jina takove zanovni auto proste za 650tis. Kc nikde nesezenu.. Alespon zatim ne.... Ale jeste mame cca 18mesicu do koupe.. . takze uvidime co se na trhu urodi :-)
Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Francúzi vyrábali pekné auta to začiatku 90.rokov minulého storočia, potom to si ich dizajnom išla z kopca. Ale tento kombík sa im podaril. V reále vyzerá ešte lepšie ako na tej skici...
Sorry za OT.. ale to piti po obede by jsi mel pogo.. hodne omezit.. Pasika to pripomina tak na 80procent..to horsi z designu vw tam neni... na20procent mondeo.. Ale z mazdy 6 combi tu veru nic nevidim!!! :))
S tím střízlíkem to bylo myšleno jinak. Pokud ti design Renaultu a VW přijde podobný, tak diskuse nikam nepovede. Chápu však, že někomu přijdou všechna auta stejná. Stejně jako televize, telefony, baráky,...
Ale diskuze tady už zase ztratila smysl, jsouce zaplevelena individui, chodící sem útočit na ostatní, hojíce si tak vlastní mindráky... takže je lepší jít ven na sluníčko.
Nesouhlasím s tím, že se X-Tomimu nákres povedl.... Jeho mizerný talent se pozná podle toho, že nedokázal vhodně "navrhnout" tvar okna 5. dveří.
U jiných renomovaných kresličů se častěji setkáváme s tím, že jejich nákresy mohou být "vzorem" (ne jiným tankům :-) ) samotným designerům automobilek: mají elementární estetický cit a umí odhadnout, co by navrhovanému automobilu slušelo.
Tohle X-Tomi neumí. Je mi líto, ale znovu opakuji: X-Tomiho nebrat!
(Vůbec je mi divné, proč tohoto kutila zveřejňujete; v domácí stáji máte Larsona, to je třída nejvyšší úrovně! A že toho hodně ví....)
P.S.: kdo dáváte palec dolů, jdete se podívat na X-Tomi stránky. Pak možná pochopíte....
Trefa! Přeji to Renaultu, jen se modlím za víceprvek v zadu, 4x4 a silnější motorizace. Pak tu máme návrat na scénu v plne parádě a dle toho, jak vypadají dnes Reanulti interiéry tohle muže byt atak na alespoň kvalitativní a jizdni na špičku segmentu. V prodejích mu přeju ať za sebou necha alespoň Korejci a PSA. :-) Na vic má asi tezke konkurenty.
Pokud se podíváš na Espace, tak se dá celkem odhadnout co bude a co ne. Absence dvoulitru bude bolet, ale dvouturbová 1.6dCi to celkem přijatelně kompenzuje.
V prodejích je hlavní konkurent jasný - 508, kde se dá čekat spolu se stárnutím modelu mírný pokles. Podle mě by měl zaříznout i Avensis a Mazdu 6 (výhledově, po náběhu kombíku do prodeje).
Passat, Insignia, Mondeo, Superb - spíš ne, ale nechme se překvapit.
Proč by se to mělo prodávat hůř než 508? Napadá mě absence dvoulitrové nafty... ale jinak? Osobně se mi líbí Talisman víc a je novější, francouzští zákazníci podle mě dají vesměs přednost Renaultu.
Je tu absence víceprvku, je tu nějaké období tápání a odchodu věrných zákazníků ke konkurenci... ale osobně si myslím, že design prodává a pozitivní faktory převáží.
Na komfort má zásadní vliv multilink, pokud se tedy bavíme o výrobci, který ho umí naladit. Pokud zde nebude k dispozici, jen velmi těžko dosáhne na zavedenou konkurenci s víceprvkem.
Ale může to zkusit pozlátkem a cingrlátkama. Jen se obávám, že v této třídě to stačit nebude.
Budiž. Británii zřejmě vládne Insignia a sekunduje Mondeo, ne? Kolik v Británii prodá 508? Nemyslím že dost na to, aby jí to zajistilo pozici před Talismanem.
Laguna, jakožto snad jediné auto své třídy s torzkou, žádnou díru do světa neudělala.
Změní se teď něco? Dá se v této třídě fungovat s tak primitivním podvozkem a hrát o ty nejvyšší příčky?
A ty jsi jel Lagunu s 4C? Já jenom že třeba já jo, stejně jako třeba Passat, Mondeo minulé generace, Mazdu 6, 508 či C5. A ač v jiných ohledech Laguna hodně ztrácela a sám bych do ní nešel, s 4C měla famózní podvozek. Torzka netorzka.
Tudíž lze předpokládat (odpověď webpajovi), že v další generaci bude 4C fungovat podobně (lépe).
Jinak obecně souhlasím, že absence multilinku je v D segmentu faux-paux (viď, DS5), ale pokud výrobce zvolí jinou technickou cestu aby dosáhl skvělých výsledků (ano, teď myslím např. torzku+4C nebo hydropneumatiku u Citroenu), naopak tleskám a více se o vůz zajímám. Multilink není mantra.
Jediné co zamrzí je to, že 4C není standardem...
Ano... take pisu ze je to mé přání, ale myslím že bez víceprvku ve střední třídě to bude boj. Ostatne sice Espace zatím nemá moc široke možností , ale o dvoulitrech ve vývoji už padla řeč mockrat. Takže možná ne hned, ale časem přijdou. Každopádně se na Talisman tesim :-)
je to akesi stavnatejsie.... krajsie ... elegantnejsie... zaujimavejsie.... paci ta mi to tentokrat viac ako verzia sedan... aj kufor vyzera jeden z najvacsich v triede .... moc pekny je aj interier..... :yes:
Jo taky docela cumim, jak i ty nemozny kly pod svetly vypadaji na kombiku docela dobre a vubec to auto ma celkove smrnc. Rozhodne nejhezci kombik dneska. Akorat ted vidim, ze stejnou vec ma pod svetly VW XL1, takze to neni ani kdovijak hezke, ani originalni.
Renault pochopil, že design Passatu je evolučně to nejkrásnější a nejpropracovanější, co se dá vytvořit. To, že se jedná o absolutní vrchol, ke kterému je třeba se alespoň po nesmělých krůčcích přibližovat.
No nevím. .. takový Superb v lecčem Pasata překoná hlavně v karoserií liftback. Mne přijde i krasna Mazda 6 nebo Mondeo. Passat je takový ne výrazný... krásný je od vw třeba scirocco
zboku to ma liniu passatu az na ten mierne vystupujuci zadok to j pravda.. aj predne partie su z dialky povedzme ze podobne ... ale povedz mi kto dnes uz bude robit v tejto triede experimenty a hokusy pokusy..... asi nikto.... kto chce predavat a predajne rast musi zvolit istu uniformitu.... je to tak... tento renault by kludne zniesol aj logo citroenu alebo hondy ci vw .. ale tak to dnes chodi... zmier sa s tym.... to auto je kazdopadne moc pekne v kombiku ... :yes:
Teda ale Hondy? No tak to Renaultu dost křivdis. I tak si zachovává porad jistej francouzskej rukopis. Honda ac Accord se snaží držet při zemi, tak většinou dela spis UFO auta:))
je to pekne auto .... suhlasim ... isty francuzsky sarm tam urcite je..... :yes: .... neboj.. novy civic uz ziadne ufo nebude... a accord nim nebol nikdy ..... ;-) ... mozno to robi ta modra accordoidna farba ktora mi ho pripomina .... ale accord by sa mi takyto pacil v kombiku....
kazdopadne palec hore pre tento renault... po kadjarovi dalsi zastupca tejto znacky ktory tak nejak ma dokaze zaujat... pekne auto... s turbobenzinom u mna ideal :yes:
Tak mě to právě nevadí. Vzhled Passatu pro mě nemá slabé místo. Je to prostě bomba. A ano, automobilový design směřuje k tomu, že jednotlivé auta budou čím dal tím více uniformní.
Jsou zde sice pořád jistí výrobci, kteří pořád a tvrdohlavě dělají experimenty na zákaznících a hokusy pokusy, ale jejich prodeje jsou naštěstí stále nižší a nižší.
technika bude uz coskoro vsade rovnaka.... aj dizajn a dalsie vychytavky.... lisit sa budu auta v buducnosti len logami a detailami...presne tak... speje to k tomu ze za 20 rokov uz bude uplne jedno ci mas bmw alebo suzuki ci daciu .. rozdiel bude uz len v logu a cene .... dnes scifi.... za 20 rokov ale mozna realita ... a mozno za 20 rokov uz budu vsade uz len elektricke crossovery a ine eko masinky ..... uvidime
kadopadne ten talisman kombi je krasny .. tesme sa z neho kym mame este klasicke auta :yes:
Tak možná v budoucnosti,ale tenhle Renault asi ještě v něčem bude za Passatem. Silne naftové motory či adaptivni podvozek. Přitom ve sve době Laguny mivaly techniku skoro revoluni na svou dobu. Věřim ale ze třeba na poli málo objemových dieslu bude ta jednasestka nejlepsi oproti konkurenci.
Hm, vzhled, vzhled.... Dovolím si upozornit, že i přes nezpochybnitelný pokrok v oblasti designu, materiálů atd. (v bezpečnosti jsou na špičce už dlouho) Francouzská auta stále ještě ztrácejí v jednom velmi důležitém bodě: ergonomie a logika ovládání. Nechápu, proč francouzské automobilky stále podnikají kroky do slepých uliček a nabízejí řešení, jež jsou nestandardní, nepraktická a někdy přímo ke vzteku (např. ovládání audia na výčnělku z krytu tyče volantu, umatlané giga- tablety, nelogická menu ovládání nabízených funkcí, chybějící ovladače klima nebo audia....). Dokud to tak bude dál, ani já nebudu mít o Francouzská auta zájem. Koncernové vozy jsou naproti tomu vzorem logického a příjemného ovládání všeho, co se v autě nachází. A že jejich tlačítka a přepínače mají ale kvalitu.... na dotek i na poslech! V tomto bodě bych unifikaci mezi automobilkami jednoznačně uvítal.
Tak já si ti dovolím dost oponovat, protože třeba ovládání francouzských aut mi přijde velmi příjemné a intuitivní, hlavně ovládání audia pod volantem. Pokud jezdíš celý život koncernem, jistě ti více sedí, ale to neznamená, že je to hned to nejlepší... Každá automobilka má něco + a něco -. Jak VW, tak Renault.
Ne, ne... protože mám více zkušeností, m.j. také s Peugeoty a Renaulty, proto vznikl můj příspěvek. Mám jasno v tom, které řešení je lepší (mám na mysli: pro řidiče, ne pro designera). Nazývat menu ovládacího systému auta u Peugeota nebo Renaulta intuitivním chce opravdu velkou dávku odvahy....
Jak mi můžeš nutit něco, co mi nevyhovuje? Statické ovládání rádia, které je pod volantem mi sedí nejvíce, rozhodně lepší, než to na volantu, kterým otáčíš v každé zatáčce. Naopak nemusím Renaultí tempomaty na středovém tunelu. U VW mne ještě vytáčí "joystick" na ovládání zrcátek, zde u mne vede třeba Ford s kolíbkou atd.....
marosi, muzes vysvetlit kterí jsou ti "jistí výrobci, kteří pořád a tvrdohlavě dělají experimenty na zákaznících a hokusy pokusy, ale jejich prodeje jsou naštěstí stále nižší a nižší". Dokázes ty výrobce pojmenovat nebo jsi jenom ubohý zbabelec?
Toto je krásný kus automobilového umění. Podle fotek velice povedený kombik! Bez 2,0 dCi má toto auto prodejně (v Evropě) na to porazit všechny japonce, korejce a PSA a možná soupeřit s Opelem. Dejte Talismanu 2,0 dCi ve výkonech 135 - 160 kW a benzín 1,8 TCe (170 - 200 kW) a má problém celý mainstream všetně Superbu a Mondea! Jedinej, jehož pozice v maintreamu je (zatím) neotřesitelná, je Passat, ale s výše uvedenými motory by Talisman mohl reálně pomýšlet na stupně vítězů. Renaultu to přeji!
Vypadá opravdu krásně, elegantně a přitom stylově :-) Co mi ale u posledních Renaultů vadí, je zbytečně velké logo na přední masce. Vypadá to až komicky... :no:
Popravdě, přemýšlel jsem o tom podobně a to mi vadí taky... 8-s Jinak, ale jejich poslední kousky Espace a tenhle novej "Laguňák" v podstatě nemají chybu, snad kromě z mého pohledu poněkud nedostatečných (prý zatím, jelikož přijdou prý nové dvoulitry) výkonů a chybějícího 4x4 (tady prý taky zatím)... ;-)
Re: Vedle toho vypadá Skoda Superb jako popelnice...
No ja to vidim tak, ze je talisman velkym skokem pro Renault a alespon trochu priblizenim ke konkurenci. Osobne si myslim, ze k Passatu, Mondeu, Superbu a M6 jeho design prihlizi jeste z uctive vzdalenosti a vsechny vyse uvedene vozy mi prijdou o mnoho hezci, ale Renault by mel bohate stacit na to, aby pomohl vytlacit korejsky pokus o auto i40 zpet do Asie... To je asi souper, na ktereho muze Talisman cilit.
Zkus ten tvůj VW někdy dostat z hlavy. Už ho vidíš i v tom Renaultu. Přitom designový směr Renaultu je zcela jiný než VW. Je to stejné, jako by jsi tvrdil, že Clio vypadá stejně jako Polo.
Inspirace nebo zaměr vypadat jak Passat je zcela evidentni. A jak se mužeš dočist rozhodně nejsem v tom sam. A je zajimave že Renault fans ho tam nevidi. Čim to asi bude.....
A ten zbytek vlastního mozku říká, že Talisman svým designem jen navazuje na další modely nových Renaultů od VDA. Pokud znáš designový jazyk VDA, tak Talisman jinak vypadat nemohl. Ten mozek, který máš v hlavě ty, říká jen PASSAT, PASSAT,... Zkus se nad tím zamyslet. Promiň, zapomněl jsem, že není.....
Napišu ti to jinak. Z pohledu nezaujateho což neni tvuj připad je mi uplně jedno dle jakeho jazyka Talisman vznikal. Když jsem viděl posledni Clio , řekl jsem si hm novy designově povedeny Renault. U zatim posledniho Meganu jsem si řekl zajimavy Renault.
Když jsem ale viděl nastřel toho jak ma vypadat novy Megane tak mě kupodivu nenapadl žadny VW ale Citroen knk C4. A v připadě talismanu tak jak již jsem psal. A vubec jsem se v obou připadech nesnažil hledat něco jineho než to co na mě skutečně vykouklo.
Hm, ale Miromen nám přesedlal na Forda... jen tak pro informaci ;)
Vím, že on umí být hodně tvrdohlavý, zažil jsem si své, ale v kombiku to opravdu z některého úhlu, hlavně z boku trochu Passata B8 připomíná, tipl bych si, že Passat bude nižší, nebo alespoň opticky, ale nechme se překvapit.
P.s. Ještě jsem si vzpoměl na nějaké nákresy Optimy kombik, když jsem viděl poprvé tenhle render Renaultu.
Pokud se shodneme, že kombíky se liší řešením D-sloupku a 5. dveřmi, tak Talisman je zcela někde jinde než Passat.A to nebudeme řešit zcela odlišný designový styl Renaultu a VW.
[odkaz]
[odkaz]
Chválím výběr srovnatelných fotek... a právě z profilu vidím ta auta jako hodně podobná. Zezadu už je to jiné, tam Renault vymyslel hezká výrazná světla... ale z boku je celková silueta víceméně totéž a naopak se Talisman podle mě moc nepodobá ničemu co Renault kdy vytvořil - není v tom ani Megane Grandtour, ani žádná generace Laguny.
Ale jsou v tom aktuální modely. O tom jsme se však už jednou bavili. Pokud v profilu vidíš Superb, tak jsem rád, že jsi zapomněl na podobnost s Passatem.
Nevidím v tom Superb, reaguju na tvůj příspěvek kde je fotka Passatu a Talismanu, ne? Passat má to víko o maličko kolmější, ale pořád je to hodně podobné.
Kadjar v tom nevidím už vůbec. Jo, spodní linka oken, já vím... ale celkové proporce jsou úplně jinak. Aby taky ne, když je to QQ...
Mondeo má zadek kulatý asi jako Talisman. Sklon 5. dveří Superbu zase bude podobný spíš Talismanu. Z těchto aut je Passat Talismanu asi nejdál.
[odkaz]
[odkaz]
Kdyby jsi napsal, že se podobá Superbu, tak by se o tom dalo diskutovat. Ale tahat sem Passata, který zcela jinou boční linni.. Kam jsi dal oči?
[odkaz]
[odkaz]
Přední půlka profilu Passat určitě ano, zadní ani náhodou. Že bych z profilu uhodl Renault, to ne, ale kopii v tom nevidím. Je fakt, že zadní linka spodku okna (moc pěkná), je už u Kadjara, takže v pořádku, návaznost tam je.
nepovedal by som ..... mne to naopak pride krajsie strihnute ako passat.... podobnost najdeme uz vsade.... ale schopnost uputat a ocarit nema vrodenu kazdy.... talisman kombi to ale ma v sebe..... vyzera vyborne :yes:
Začlo to Capturem, Clio, Kadjar, , Espace, Twingo. Teď Talisman a potom Megane. A v budoucnu je Renault evropskou dvojkou. K tomu rostoucí Dacie. O budoucnost Renaultu nemám strach.
ale pri koleose by so ti asi nenapisal ze jo ;-) ... v pohode.... tesim sa s tebou.. toto je snad prvy renault ktory ma po dlhych desatrociach zaujal ( spolu s kadjarom ) .. uz bolo na case po tolkych rokoch neuspesnej laguny prist s niecim paradnym. konecne to stoji za to-ten kombik je ozaj moc pekny :yes:
ked bude tak paradny ako tento talisman tak to ano :yes:
ale napriklad novy espace ma vobec nezaujal... a ani talisman sedan mi nepride ako krasavec... ale tento kombik sa vydaril... tu uznavam paci sa mi to :yes:
Za me treba Espace potvrdil to, co naznacilo Clio. Ze je Renault po takrka dekade preslapovani zpatky ve hre s ucelenou a designove povedenou modelovou paletou. Btw ty crossoverove narazniky a zbytecne velka kola/gumy si mohli odpustit.
Mondeo je zbytečně nakynutý, Passat zase až příliš unylý. Konkrétně zadní partie vypadají jako nákladní vagon. Renault sice nevymyslel nic originálního, ale celkovým tvarem dokázal spojit to nejlepší z obou zmíněných konkurentů.
Na druhou stranu nemá Taliban odpověď na silnější motorizace. Otázka je taky jak se podařilo odladit podvozek...
Až na ty sice originální, ale trochu podivný mroží kly jsou tvary na 4,5* ;-)
1) Na předku Renault s chromem "zbytečně šetřil" :-)
2) Otázkou bude jak na pověst Renaultu ve střední třídě zareagují potencionální kupci. Passat a Mondeo budou nedosažitelný cíle už vzhledem ke svojí "image". Insignia je za dveřmi a pokud bude vypadat opravdu nějak takto: [odkaz] tak Talisman taky nebude stíhat v prodejích. A nejsem si jistý, jestli 4.místo ve třídě (když nebudu počítat prémii), která je v mainstreamu dost na ústupu, bude pro Renault nějaký velký úspěch.
Je tu ještě Superb, který byl loni #3 a po příchodu kombíku bude opět silným hráčem. #4 by nepochybně úspěch byl... podle mě i #5 na úkor 508, což považuju za nejpravděpodobnější výsledek.
PS: ještě by bylo potřeba vědět, kdy půjde Talisman do prodeje a podobné podružnosti...
Mně nepřijde, pokud nová Insignia bude vypadat jako "kříženec M6 a BMW", tak určitě dopadne líp než Ranaultí inspirace u Passatu.
Ono tak ani nebude záležet na pořadí, jako spíš na počtu prodaných kusů. Ale jelikož je mainstromová střední třída na ústupu, tak ty prodeje od 4. místa níž nejsou žádná hitparáda...
Je to taky prestižní záležitost. Já musím Renaultu vyseknout omluvu - jak jsem čekal, že se blýskne s Meganem a Laguna se rozloučí skromným autem bez větších ambicí, tak jsem se mýlil - minimálně co do designu je tohle plnohodnotný hráč.
mondeo je tvarovo ako nejaka prerastena velryba.... ma neskutocny vysoky ponton kasne .. je az nepekne napuchle ako keby preslo cez vosi hnizdo a cele to ma taky nejaky divny ocucany tvar ktory tazko popisat ... masku ani nekomentujem.... a na nom aj 18tky vyzeraju ako kolecka z furika..... tu vidim krok naspat voci predoslemu mondeu... voci sucasnemu mondeu je tento talisman kombi iny vesmir ... to sa neda hadam ani zrovnavat .... tu renault forda proste poraza u mna celkom jednoznacne :yes:
... nicméně musím uznat, že tohle je šmrncovní, nápadité... nebojím se říct, že dělozní. K Passatu.... čím více ho vídám, tím více ho vídat nemusím... ale je to otázka vkusu. Ale s konečným verdiktem si počkám až na finále. Ono frantíci umí tu třešinku na dort umístit nevhodně a navíc shnilou.
Zatím - padni komu padni - tohle je povedené!
U francouzských aut jsem měl pocit nevyváženosti. Buď se mi líbil předek auta, nebo zadek, nebo pohled z boku, nebo vnitřek auta.
Teď koukám a z fotek se mi líbí všude. Pokud to bude i v reálu tak mi nezbývá nic jiného než smeknout. Střední třída není mrtvá a nedožívá jen Passatem. Mondeo je staré, Mazda i když skvělá paběrkuje, takže jediným soupeřem bude Renault.
uz pri predstaveni sedanu mi jeho bocne presklenie pripominalo tvarom typicku A6. Tu je ta podoba tiez znacna, az na tu stupajucu linku ponad zadny blatnik. Zakoncenie 3 okienka, sposob ukoncenia 2. paru dveri - toto vsetko mi je ale velmi povedome a mozno aj prave preto ze su to prvky na ktore som zvyknuty a pacia sa mi u Audi, pacia sa mi aj tu. A nielen to. Niekto ma vyhrady proti "klom" v prednom narazniku...OK, 100 ludi, 100 chuti, - jasne, dalo sa zit aj bez toho, ale inac auto ako celok sa mi pozdava. ;-):yes:
Zeby po fakt pre mna uz legendarnej Lagune I dostal Renault rozum a urobil pekny a uspesny voz ? Ci uspesny, to si tvrdit nedovolim. Strasia ma tie motory - 1,6 je proste malo. :-! Bojim sa ze zakaznici to Renaultu daju dost zretelne najavo. Ci bude dostatocna jednoduchsia ( aj ked riaditelna ) zadna naprava...hmm, v tejto triede je to podla mna setrenie na nespravnom mieste. ;-\
OK, co bolo treba spomenul som, uvidime ako dopadne nejaky testik ( zaujimave, ze Renault nezavolal nejakych novinarov povozit sa zamaskovanymi prototypmi...) a uvidime nazivo...
Musím sa priznať, že aj keď som fanúšik Renaultu, bral som to pri Talismane ako model do počtu, aby sa nepovedalo. Lenže ako vidieť, také čosi sa už v dnešnej dobe neriskuje a Renault si dal fakt záležať. Talisman sedan je pekný, ale grandtour je vyslovene nádherný a je u mňa dizajnovo medzi prémiou ako napríklad už spomenutý Jag XF kombi. :yes::-)
Ikdyž fanoušek Renaultu nejsem souhlas s tebou. Až na ten Jaguar, mě se v kombajnu moc nelíbí. Zato tohle má za design jednoznačně :yes::yes::yes: Passat, Superb, 508, M6 a Mondeo má nového soupeře, se kterým budou muset počítat ;-)
Už sa teším na nejaký porovnávací test v Auto Bilde. :-)
Ale predsa len ma trochu iritujú tie zadné svetlá a to na oboch karosárskych verziách. Snáď to Mégane nepodedí.
Talisman musíte míti, pokud chcete cestovat tímhle rendlíkovským křápem. Talisman, který vás ochrání před francouzským šlendriánem a zajistí, abyste dojeli až domů! ;-)
Ádo Ádo... Tento Tvoj príspevok beriem v kontexte pokročilej hodiny v ktorú si ho písal... Minule si tu mal pár príspevkov, ktoré boli k veci a mali hlavu aj pätu. Až som mylslel že pod Tvojím nickom píše niekto iný... Mohol by si mi prosím trošku osvetliť Tvoju absolútnu antipatiu k značke Renaul? Je mi nepochopiteľná takmer rovnako, ako Tvoj schizofrenický prejav na tomto webe. Ďakujem.
Už jsi někdy vlastnil vozidlo téhle značky? A potom vozidlo nějakého jiného německého, nebo japonského výrobce? Najezdil jsi s nimi statisíce km? Tedy s tím rendlíkem ne, ten to nevydrží... Potom si můžeš odpovědět sám. Není to nic nenormálního jen pragmatický názor jednoho člověka, který najezdil s osobními vozy dohromady cca 2 miliony km. :-!
Takže: do rendlíka by sednul už jen s talismanem!
vy mozte mat tak 2 miliony hovan na hlave,vase prispevky sa uz nedaju ani citat.ked vam nevadi uz ani to,ze ste tu za miestneho debilneho primitiva,tak musite byt aj ako clovek-bez chrbtovej kosti.
Ďakujem za reakciu. K Tvojej otázke, áno. Vlastnil som Renault Megane aktuálnej generácie. A áno vlastnil som aj autá iné. Prvé moje auto bol Seat Ibiza 1.4 i. r.v. 1999. Ten vydržal 1 a pol roka a 45000km. Potom Fabia 1. generácie r.v. 2001. Ďalším bola Mazda 3, potom práve Megane a teraz Insignia. Úprimne povedané, najlepšia, čo sa poruchovosti týka bola Mazda, tam si tuším ani nespomýnam na nejakú závadu. Ale čo som chcel povedať, že Renault nijak nevybočoval z priemeru poruchovosti. Najhorší bol rozhodne seat. A insignia sa tiež celkom slušne sype, a to stála 2x toľko ako ten megane. Neviem čo si jazdil od Reanultu Ty, ale ja osobne na renaulta nespomýnam v zlom, a v pohode by som išiel doň znova (teda už nie megana lebo medzičasom mi pribudli deti, kočíky, kolobežky .... >:D
Možná bych ještě dodal jednu věc: auta zásadně kupuji nová a ročně jsem v posledních 20 letech najezdil tak 50 tisíc km. Průměrně. V takovém provozu rozdílná kvalita vozů různých značek vynikne poměrně výrazně. Banální závady ani nepočítám. Podstatným měřitelným rozdílem pro mne je, zdali s autem ráno odjedu a zdali dojedu do cíle. A jak spolehlivost auta z tohoto pohledu vypadá během prvních 200 tis km. A vedle toho ještě sleduji, jak se auta různých značek sypou v našem autoprovozu.
Pokud jsi měl na rendlíka štěstí, buď rád a přijmi jedno přátelskou radu: nezkoušej dráždit hada bosou nohou ještě jednou.
"...Už jsi někdy vlastnil vozidlo téhle značky?....Potom si můžeš odpovědět sám. " OK, nejsem SM, nevlastnil a neminim to menit. :-!
"Takže: do rendlíka by sednul už jen s talismanem! " Oh?! Ja ani s kocici prackou... :-!
přečetl jsem si zdejší diskuzi od vrchu až dolů... srovnával jsem všechny ty Passaty, Superby, Mondea a samozřejmě Mazdy... vygooglil jsem si a youtuboval co šlo... a nakonec mi na mysl přišlo slovo "úchvatné". Nejen kvůli exteriéru, ale uvědomil jsem si jakousi "součinnost" s interiérem, který mi přijde jednoduchý a působí stejně zklidněně, jako křivky karoserie... Talisman mi přijde vzácně vyvážený jako celek... umím si představit, že člověk po zasednutí za volant neutrpí "interiérový šok", jak tomu bohužel u jiných současných vozů je. Jinými slovy, žádný cirkus... opravdu úchvatný a velmi důstojně působící vůz.
Tak teda po docela dlouhé době Renault, který se mi líbí a klidně bych si ho pořídil (Grandtůru). Jasně, předek má vyboulení, které bych klidně oželel (mají to i jiná auta, asi kvůli větší ochraně chodců při střetu; nejvíc mě to odpuzuje u některých BMW). A jasně, oturbené motůrky mi do sedanu střední třídy vůbec nesedí, dvoulitr jak v naftě, tak v benzínu by autu téhle velikosti slušel víc. A na Mazdě 6, Superbu, Mondeu nebo Prassatu je vidět, že to pořád jde, dát do střední třídy dvoulitr. Ano, zastánci 12ti turbodmychadel na motorku ze sekačky se se mnou budou hádat, že je to šumák, že motor nemá objem a dohání to otáčkami a turbem. Ale až čas ukáže, co oturbené motory vydrží při normálním jezdění civilistou (ne ve firmě při 50tkm ročně). A hlavně co vydrží ty srágory, kterými jsou motory ověšené, protože jejich servis/výměny se musí do servisních nákladů taky počítat. Ale Talisman se, myslím, dost povedl. Aspoň designově. Doufejme, že to nebude technicky další průšvih jako třeba dvojková Laguna.