Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Talisman Grandtour oficiálně: Zavazadelník má objem 572 litrů

Renault vypustil první oficiální fotografie praktičtější varianty modelu Talisman. Verze s přídomkem Grandtour má zavazadelník o základním objemu 572 litrů.
Zpět na článek
26. 8. 2015 15:42
26. 8. 2015 15:46
26. 8. 2015 15:48
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 8. 2015 16:31
26. 8. 2015 16:32
26. 8. 2015 15:51
26. 8. 2015 20:31
26. 8. 2015 15:52
26. 8. 2015 16:20
26. 8. 2015 16:27
26. 8. 2015 16:30
26. 8. 2015 16:47
26. 8. 2015 17:04
26. 8. 2015 17:22
26. 8. 2015 17:21
26. 8. 2015 17:39
26. 8. 2015 17:46
26. 8. 2015 17:55
26. 8. 2015 18:14
26. 8. 2015 18:26
26. 8. 2015 18:02
26. 8. 2015 18:14
26. 8. 2015 18:21
26. 8. 2015 19:32
26. 8. 2015 19:45
26. 8. 2015 23:22
26. 8. 2015 23:30
26. 8. 2015 23:32
26. 8. 2015 23:46
26. 8. 2015 16:00
26. 8. 2015 15:51
27. 8. 2015 11:33
26. 8. 2015 20:41
26. 8. 2015 20:44
26. 8. 2015 16:09
26. 8. 2015 16:13
26. 8. 2015 21:40
26. 8. 2015 16:27
26. 8. 2015 16:38
26. 8. 2015 16:42
26. 8. 2015 16:55
26. 8. 2015 17:01
26. 8. 2015 17:27
26. 8. 2015 17:46
26. 8. 2015 17:47
26. 8. 2015 17:57
26. 8. 2015 18:31
26. 8. 2015 18:35
26. 8. 2015 19:22
26. 8. 2015 19:30
26. 8. 2015 20:17
27. 8. 2015 11:55
27. 8. 2015 13:56
27. 8. 2015 18:01
26. 8. 2015 16:43
26. 8. 2015 18:41
26. 8. 2015 21:09
26. 8. 2015 16:33
26. 8. 2015 16:53
26. 8. 2015 17:05
26. 8. 2015 17:10
26. 8. 2015 17:21
26. 8. 2015 17:25
26. 8. 2015 17:27
26. 8. 2015 17:31
26. 8. 2015 17:39
26. 8. 2015 17:33
26. 8. 2015 21:29
26. 8. 2015 17:23
26. 8. 2015 17:23
26. 8. 2015 17:41
26. 8. 2015 17:45
26. 8. 2015 17:52
26. 8. 2015 18:18
26. 8. 2015 18:29
26. 8. 2015 18:34
26. 8. 2015 18:55
26. 8. 2015 17:54
26. 8. 2015 17:52
26. 8. 2015 17:58
26. 8. 2015 18:07
26. 8. 2015 18:09
26. 8. 2015 18:14
26. 8. 2015 18:24
26. 8. 2015 18:29
26. 8. 2015 18:31
26. 8. 2015 18:57
26. 8. 2015 18:59
26. 8. 2015 19:20
26. 8. 2015 19:24
27. 8. 2015 08:28
26. 8. 2015 18:23
26. 8. 2015 18:28
26. 8. 2015 18:51
26. 8. 2015 17:14
26. 8. 2015 17:36
26. 8. 2015 17:49
26. 8. 2015 21:35
26. 8. 2015 21:58
26. 8. 2015 22:11
26. 8. 2015 22:21
27. 8. 2015 12:44
Avatar - Emel
26. 8. 2015 15:42
Estate
Je zvláštní, že se Renault uchýlil k označení Estate místo klasického Grandtour.

To drobné zvlnění spodní linky oken vzadu mi na první pohled přijde trošku zvláštní a nejsem si jistý, jak bude vypadat celkem masivní blatník s menšími koly.

Celkově ale v této barvě na těchto kolech - dost dobré, rozhodně širší špička třídy :yes:
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Blue Sun
26. 8. 2015 15:46
Re: Estate
Nepoužívá označení Estate "doma"? U starších vozů to bývalo...
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 8. 2015 15:48
Re: Estate
Ano, v Česku se podle našich informací dovozce s největší pravděpodobností přikloní k tradičnímu označení Grandtour.
Avatar - Emel
26. 8. 2015 16:31
Re: Estate
Vidím, že už byl článek upraven :-)
Avatar - Emel
26. 8. 2015 16:32
Re: Estate
To si nejsem jistý, ale Grandtour mi zní dost francouzsky... možná jak píše jozephko, Estate pro Anglii...
Avatar - Individualita
26. 8. 2015 15:49
Re: Estate
Nevypadá to věru zle, ale trochu mi přijde, že jen chtěli udělat zajímavější Passat...
26. 8. 2015 15:51
Re: Estate
Krásné auto s naprosto dostačujícimi motory :yes: :yes: :yes: Lídr třídy :yes:
26. 8. 2015 20:31
Re: Estate
Žiadny Renault nikdy nebol lidrom strednej triedy a ani nebude.
Motory nie sú dostačujúce lebo väčšina klientov strednej triedy chce dvojliter.
Takže zase neúspech a zlomkové predaje v porovnaní s nemeckou konkurenciou.
26. 8. 2015 15:52
Re: Estate
Krásné auto s naprosto dostačujícimi motory :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:20
Re: Estate
Ano... dostacujici... ne špičkové. Respektive má špičku jim vybírat alespoň dvoulitry.
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 16:27
Re: Estate
No, pro Spojku je Talisman i Megane už teď lídrem třídy. Tak mu to nekaz.
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:30
Re: Estate
Myslis ze spojka má, nebo alespoň mel někdy Renaulta? >:D
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:04
Re: Estate
No... to sem se měl asi zeptat první >:D
Re: Estate
Ovsem treba takovej maros ridicák asi má ale na jeho príspevky to nemá zádný vliv. >:D
26. 8. 2015 17:22
Re: Estate
Co ty? Stále tříkolka?
26. 8. 2015 17:21
Re: Estate
Z mého pohledu jsou u něj dvě možnosti. Buď je to recesista, nebo méně podnětný jedinec dělající Renaultu takzvanou medvědí službu.
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:39
Re: Estate
Mne přijde, že je to recese, protože své bojovníky tu má skoro každá značka, tak Renault mu nějak tak zbyl... přitom to, co teď dělají takovou slepou víru nepotřebuje...
26. 8. 2015 17:46
Re: Estate
No právě. Služebník jeden...
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:55
Re: Estate
Spíš Troll, nikdy sem ho neviděl napsat nic k tématu.... to i ty se alespoň občas snažíš >:D >:-[]
26. 8. 2015 18:02
Re: Estate
Na Renaulech mám najeto cca 500000km,celkem asi 700000km,příští auto bude Megan grandtour,kterého jezdím i teď ;-) :yes: :yes: :yes:
26. 8. 2015 18:14
Re: Estate
Já myslel že pět milionů a sedm celkem. >:D

Jinak tě docela lituju, já nikdy neměl dvě stejný auta po sobě a ani tak nějak celkově. :-)
26. 8. 2015 18:21
Re: Estate
Já se prostě umím o něj starat,já měl celkem 3 značky,řidičák mám 21 let,rekord za rok 68000km ;-)
26. 8. 2015 19:32
Re: Estate
To já se o auta taky umím starat, ale nějak mi uniká podstata, proč kupovat stále tak průměrnou mainstreamovou značku a ještě ten samý model. >:D
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 19:45
Re: Estate
Tenhle tvůj příspěvek + z minulého "Jinak tě docela lituju, já nikdy neměl dvě stejný auta po sobě a ani tak nějak celkově " - to je povedené :yes: >:D
26. 8. 2015 23:22
Re: Estate
Jsem si říkal jestli ten dvojsmysl vidím jenom já..:o)))
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 23:30
Re: Estate
To nebyl dvojsmysl, jen nafoukanost. Ale ode mě to asi vypadalo jako pochvala, což ani náhodou nebyla. ;-)
Avatar - AUDIRS6
26. 8. 2015 23:32
Re: Estate
on isto nezaregistroval vasu diskusiu "vedla"... :-)
26. 8. 2015 23:46
Re: Estate
Beru diskuze hodně s nadhledem..:o) Diskuzi "vedle"jsem nečetl, ale na autu jsem 6 let...vím kdo je kdo...:o)
26. 8. 2015 16:00
Re: Estate
Škodovka tiež používa v Anglicku pre kombíky názov Estate:
[odkaz]
Avatar - Cuba66
26. 8. 2015 15:51
A víte co?
Mně se to líbí. A nevadí mi, že je to Renault i když vzpomínky na firemní Laguny jsou opravdu černé... Pravidelné poruchy elektroniky a ve finále na vás padal uvolněný strop..
Ale jinak - prémiovky šly s kvalitu dolů, dřívější pasti zase nahoru. Postupně se to hodně vyrovnává a to je myslím tak nějak dobře...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Individualita
26. 8. 2015 15:57
Re: A víte co?
No nevím zda šel třeba MB C s kvalitou dolů...
26. 8. 2015 16:49
Re: A víte co?
Kvalitou interiéru, či použitých materiálů asi ne, ale spolehlivost prémie, o tom je asi řeč.
Avatar - Individualita
27. 8. 2015 09:37
Re: A víte co?
Jestli to není spíš tím, že do toho cpou více a více elektroniky. Ta se potom zákonitě občas podělá. Staré meďoury byly bez elektroniky defakto nesmrtelné.
Avatar - Blue Sun
27. 8. 2015 10:58
Re: A víte co?
Všechno staré bez elektroniky bylo nesmrtelné.
27. 8. 2015 11:33
Re: A víte co?
A kde to tedy je?
Tuším že na už dávno na šrotovišti..To je ta nesmrtelnost v praxi... ;-\
Avatar - Individualita
27. 8. 2015 12:59
Re: A víte co?
Starých MB a BMW jezdí po světě spousta. Nebo třeba Volva...
Avatar - Individualita
27. 8. 2015 12:58
Re: A víte co?
No to bych úplně netvrdil. Spousta aut hnila a rozpadala se.
Avatar - Ghostyx
26. 8. 2015 17:03
Re: A víte co?
Design současných MB je úděsnej! :no: Disproporční, obludnej, jakoby "kaplickyózní" (asi se shlédli v jeho náčrtech Blobu apod.) a korunu tomu dává ten "klavírní lak" na středovým tunelu už téměř ve všech interiérech této značky. Snadno se poškrábe, zapatlá a je vidět na něm neustále prach. Člověk, aby to neustále votíral něčím... ;-\ Kam kráčíš MB? Snad nejhnusnějším autem pod sluncem je ta nová GLC... (blijící smajlík) :'-( :no:
Avatar - lordlord
26. 8. 2015 18:33
Re: A víte co?
nechá, proč minulé éčko kopírovalo lexus těma předníma světlama
Avatar - Cuba66
26. 8. 2015 20:41
Re: A víte co?
Mám srovnání u BMW, poslední tři generace 3-ky. Šetří se, šetří, kvalita šla dolů, to mi nikdo nevymluví. Pořád je to prémie, ale už to nejsou rozdíly tak markantní. A právě že šla dolů i kvalita materiálů..nenápadně, tam, kde to není moc vidět, ale šla..bohužel..
A co mám info od dvou lidí zaměstnaných u MB na Chodově, říkají to samé i o jejich autech...
Avatar - Ghostyx
27. 8. 2015 12:28
Re: A víte co?
Souhlas, je to tristní zjištění, koupíš si za těžký prachy něco, co tomu již jaksi neodpovídá, jelikož ti, co stáli mimo se již dotahují ne-li (viz ten šerednej design MB) v něčem překonávají onu "vysněnou" prémiovou třídu a za nesrovnatelně jiný prachy než co chtějí u prémie... Moje vrzající X6 (koupená jako nová) by mohla vyprávět. ;-\ Popravdě, již nikdy více! :-! To raději starou dobrou benzínovou "z pohledu X6 chudší" Mazdu CX-7 , kterou ještě z nostalgie mám taky i když už je to 8-letej "veterán", ale šlape, jako hodinky a i po dodatečných úpravách a rozebírání interiéru tady na dílně nikde nic (z pohledu X6) nevrže... ;-)
Avatar - kosmonaut
26. 8. 2015 15:58
tak takhle ano
No jak mě sedan nenadchl, protože krom těch rohlíků pod světly vypadá jakoby nějaká generace Passatu, tak kombi varianta je hergot dobrá! Z boku ta linka oken společně s blatníky vypadá ohromně, tady dostává VW těžce přes p.r.del.
Upřímně si nedělám moc iluze o jízdě, byť 4control funguje famózně, Mazdí mechanická dopiplanost má laťku strašně vysoko.
Ale jinak jsem velmi pozitivní, tomu rozmáchlému designu by akorát strašně slušel šestiválec, holt blbá doba.
Talisman Grandtour :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PepaJ
26. 8. 2015 16:36
Re: tak takhle ano
nebudme toliko rozmlsani.. stacil by silnejsi neprilis oturbeny dvoulitr.. Okolo 220-240koni..pak bych o tomto velmi vazne uvazoval..neb design se v combi opravdu povedl.

Zatim u me tedy na spici stale zustava nova Mazda 6po FC 2,5AT combi Revo top..a to hlavne pro value for money..spolehlivost..spotrebu.. cenu a hlavne radost z rizeni..jina takove zanovni auto proste za 650tis. Kc nikde nesezenu.. Alespon zatim ne.... Ale jeste mame cca 18mesicu do koupe.. . takze uvidime co se na trhu urodi :-)
Avatar - kosmonaut
26. 8. 2015 22:13
Re: tak takhle ano
Mazda 6 ovšem rozhodně sedan. Stejně jako např. u O3, nového Supa, Mitsubishi Diamante, Hondy Accord apod.
Ale to jsou moje oči ;-)
26. 8. 2015 16:02
Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Francúzi vyrábali pekné auta to začiatku 90.rokov minulého storočia, potom to si ich dizajnom išla z kopca. Ale tento kombík sa im podaril. V reále vyzerá ešte lepšie ako na tej skici...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:22
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Sorry je to fakt bomba po tom co Renault tapal, libi se mi moc, ale nedám dopustit na dvojkou Lagunu , ktera je nadčasova a porad vypadá skvěle.
26. 8. 2015 16:43
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Renault nema pekne auta, ale Peugeot ano. 308 je krajsia, nez tento nosorozec.
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:45
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Ted sem jednu 308 kombi potkal... přestávám chápát, co se mi na ni dřív líbilo. . Pokud nemá Velká kola ... je takova....divna
Avatar - Emel
26. 8. 2015 16:56
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Ten natažený rozvor z toho bije do očí...
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:05
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Ještě, když vozu chybí ližiny, tak ten kombik je opticky divně neproporční. Nízký, přerostlý zadek a malá kola.
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
:no:
Avatar - Ja Prvni 123
26. 8. 2015 16:05
Hmm, je to subjektivni...
Ale toho Passata mi pripomina az prilis "prvoplanove".
Coz me,zejmena vzhledem k neuveritlne negativni zkusenosti s Passatem, odrazuje.
:-(
Rozbalit vlákno
8
26. 8. 2015 16:27
Re: Hmm, je to subjektivni...
Passata Talisman připomíná asi tak stejně jako Mazda 6.
Avatar - PepaJ
26. 8. 2015 16:39
Re: Hmm, je to subjektivni...
Sorry za OT.. ale to piti po obede by jsi mel pogo.. hodne omezit.. Pasika to pripomina tak na 80procent..to horsi z designu vw tam neni... na20procent mondeo.. Ale z mazdy 6 combi tu veru nic nevidim!!! :))
26. 8. 2015 16:44
Re: Hmm, je to subjektivni...
Můžeš mně ty střízlíku napsat, čím ti Talisman (sedan a kombi) připomíná Passata?
Avatar - PepaJ
26. 8. 2015 17:17
Re: Hmm, je to subjektivni...
Tvarem a designem.. IMHO... mam pres 90kg takze me za strizlika nikdo nepovazuje.. zvlaste ti co me znaji osobne.. :))
26. 8. 2015 17:22
Re: Hmm, je to subjektivni...
S tím střízlíkem to bylo myšleno jinak. Pokud ti design Renaultu a VW přijde podobný, tak diskuse nikam nepovede. Chápu však, že někomu přijdou všechna auta stejná. Stejně jako televize, telefony, baráky,...
26. 8. 2015 16:44
Re: Hmm, je to subjektivni...
Z profilu to je skoropassat, ale nedalo jim to a tu linii museli nadzvednou nad zadnim kolem.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 8. 2015 18:36
Re: Hmm, je to subjektivni...
Jo, přesně tak to vidím i já...

Ale diskuze tady už zase ztratila smysl, jsouce zaplevelena individui, chodící sem útočit na ostatní, hojíce si tak vlastní mindráky... takže je lepší jít ven na sluníčko.

;-)
Avatar - Bubáq
26. 8. 2015 16:09
X_Tommi
Nesouhlasím s tím, že se X-Tomimu nákres povedl.... Jeho mizerný talent se pozná podle toho, že nedokázal vhodně "navrhnout" tvar okna 5. dveří.
U jiných renomovaných kresličů se častěji setkáváme s tím, že jejich nákresy mohou být "vzorem" (ne jiným tankům :-) ) samotným designerům automobilek: mají elementární estetický cit a umí odhadnout, co by navrhovanému automobilu slušelo.
Tohle X-Tomi neumí. Je mi líto, ale znovu opakuji: X-Tomiho nebrat!
(Vůbec je mi divné, proč tohoto kutila zveřejňujete; v domácí stáji máte Larsona, to je třída nejvyšší úrovně! A že toho hodně ví....)

P.S.: kdo dáváte palec dolů, jdete se podívat na X-Tomi stránky. Pak možná pochopíte....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 16:13
Kombi
Maska je na mě trochu moc velká, ale záď na obrázcích vypadá skvěle. Velmi povedené! Takhle napoprvé, z obrázků - nejhezčí mainstreamové kombi !
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
26. 8. 2015 21:40
Re: Kombi
Souhlasím , s novým Superbem a Mazdou 6 jde o asi nejpohlednější nové kombíky.. :yes:
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:27
Ano
Trefa! Přeji to Renaultu, jen se modlím za víceprvek v zadu, 4x4 a silnější motorizace. Pak tu máme návrat na scénu v plne parádě a dle toho, jak vypadají dnes Reanulti interiéry tohle muže byt atak na alespoň kvalitativní a jizdni na špičku segmentu. V prodejích mu přeju ať za sebou necha alespoň Korejci a PSA. :-) Na vic má asi tezke konkurenty.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Emel
26. 8. 2015 16:38
Re: Ano
Pokud se podíváš na Espace, tak se dá celkem odhadnout co bude a co ne. Absence dvoulitru bude bolet, ale dvouturbová 1.6dCi to celkem přijatelně kompenzuje.

V prodejích je hlavní konkurent jasný - 508, kde se dá čekat spolu se stárnutím modelu mírný pokles. Podle mě by měl zaříznout i Avensis a Mazdu 6 (výhledově, po náběhu kombíku do prodeje).

Passat, Insignia, Mondeo, Superb - spíš ne, ale nechme se překvapit.
26. 8. 2015 16:42
Re: Ano
Talisman, stejně jako Espace se nebude prodávat v Británii.S těmi prodeji bych trochu brzdil.
Avatar - Emel
26. 8. 2015 16:55
Re: Ano
Proč by se to mělo prodávat hůř než 508? Napadá mě absence dvoulitrové nafty... ale jinak? Osobně se mi líbí Talisman víc a je novější, francouzští zákazníci podle mě dají vesměs přednost Renaultu.

Je tu absence víceprvku, je tu nějaké období tápání a odchodu věrných zákazníků ke konkurenci... ale osobně si myslím, že design prodává a pozitivní faktory převáží.
26. 8. 2015 17:01
Re: Ano
Zase tam máš 4C, což je předpoklad nejlepší jízdy ve třídě. Adaptivní podvozek snad taky bude na komfortu znát.
26. 8. 2015 17:27
Re: Ano
Na komfort má zásadní vliv multilink, pokud se tedy bavíme o výrobci, který ho umí naladit. Pokud zde nebude k dispozici, jen velmi těžko dosáhne na zavedenou konkurenci s víceprvkem.
Ale může to zkusit pozlátkem a cingrlátkama. Jen se obávám, že v této třídě to stačit nebude.
Avatar - Emel
26. 8. 2015 17:46
Re: Ano
Podle mě 4C na nejlepší jízdu nestačí, ale to teď nechme stranou.

508 je aktuálně #4 ve třídě, před Superbem - zřejmě dočasně, pro Superb je zásadní kombík a ten teprve přijde. Proč by Talisman neměl stačit na 508?
26. 8. 2015 17:47
Re: Ano
Nebude se prodávat v Británii.
Avatar - Emel
26. 8. 2015 17:57
Re: Ano
Budiž. Británii zřejmě vládne Insignia a sekunduje Mondeo, ne? Kolik v Británii prodá 508? Nemyslím že dost na to, aby jí to zajistilo pozici před Talismanem.
26. 8. 2015 18:31
Re: Ano
To jsou kecy...4C je předpoklad čeho?
26. 8. 2015 18:35
Re: Ano
Třeba agility. Slovo předpoklad jsem napsal proto, že jde jen o dohady.
26. 8. 2015 19:22
Re: Ano
Nikdo z vás fandů s tím nejel, ale výkřiků je tu spousta. Soudnej fanda si tohle odpustí.

Ale předpoklad by to mohl být, stejně se dá předpokládat, že když to má kulatý kola, tak to nebude hopsat jako kdyby to stálo na kostkách ;-)
26. 8. 2015 19:30
Re: Ano
A stejnej je i předpoklad, že bez multilinku bude Talisman jízdně ztrácet.
26. 8. 2015 20:17
Re: Ano
Laguna, jakožto snad jediné auto své třídy s torzkou, žádnou díru do světa neudělala.
Změní se teď něco? Dá se v této třídě fungovat s tak primitivním podvozkem a hrát o ty nejvyšší příčky?
27. 8. 2015 11:55
Re: Ano
A ty jsi jel Lagunu s 4C? Já jenom že třeba já jo, stejně jako třeba Passat, Mondeo minulé generace, Mazdu 6, 508 či C5. A ač v jiných ohledech Laguna hodně ztrácela a sám bych do ní nešel, s 4C měla famózní podvozek. Torzka netorzka.

Tudíž lze předpokládat (odpověď webpajovi), že v další generaci bude 4C fungovat podobně (lépe).

Jinak obecně souhlasím, že absence multilinku je v D segmentu faux-paux (viď, DS5), ale pokud výrobce zvolí jinou technickou cestu aby dosáhl skvělých výsledků (ano, teď myslím např. torzku+4C nebo hydropneumatiku u Citroenu), naopak tleskám a více se o vůz zajímám. Multilink není mantra.
Jediné co zamrzí je to, že 4C není standardem...
27. 8. 2015 13:56
Re: Ano
Můj příspěvěk byl koncipován jako otázka. Proto ty otazníky.

Tys zareagoval, dokonce si odpověděl a sám udělal závěr. ;-)
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:43
Re: Ano
Ano... take pisu ze je to mé přání, ale myslím že bez víceprvku ve střední třídě to bude boj. Ostatne sice Espace zatím nemá moc široke možností , ale o dvoulitrech ve vývoji už padla řeč mockrat. Takže možná ne hned, ale časem přijdou. Každopádně se na Talisman tesim :-)
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 16:31
oproti sedanu
je to akesi stavnatejsie.... krajsie ... elegantnejsie... zaujimavejsie.... paci ta mi to tentokrat viac ako verzia sedan... aj kufor vyzera jeden z najvacsich v triede .... moc pekny je aj interier..... :yes:
Rozbalit vlákno
1
26. 8. 2015 21:09
Re: oproti sedanu
Jo taky docela cumim, jak i ty nemozny kly pod svetly vypadaji na kombiku docela dobre a vubec to auto ma celkove smrnc. Rozhodne nejhezci kombik dneska. Akorat ted vidim, ze stejnou vec ma pod svetly VW XL1, takze to neni ani kdovijak hezke, ani originalni.
Avatar - maros
26. 8. 2015 16:33
Dobrá zpráva.
Renault pochopil, že design Passatu je evolučně to nejkrásnější a nejpropracovanější, co se dá vytvořit. To, že se jedná o absolutní vrchol, ke kterému je třeba se alespoň po nesmělých krůčcích přibližovat.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:35
Re: Dobrá zpráva.
No nevím. .. takový Superb v lecčem Pasata překoná hlavně v karoserií liftback. Mne přijde i krasna Mazda 6 nebo Mondeo. Passat je takový ne výrazný... krásný je od vw třeba scirocco
27. 8. 2015 08:13
Re: Dobrá zpráva.
Zrovna Scirocco má do automobilovej krásy ďaleko.
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 16:36
Re: Dobrá zpráva.
zboku to ma liniu passatu az na ten mierne vystupujuci zadok to j pravda.. aj predne partie su z dialky povedzme ze podobne ... ale povedz mi kto dnes uz bude robit v tejto triede experimenty a hokusy pokusy..... asi nikto.... kto chce predavat a predajne rast musi zvolit istu uniformitu.... je to tak... tento renault by kludne zniesol aj logo citroenu alebo hondy ci vw .. ale tak to dnes chodi... zmier sa s tym.... to auto je kazdopadne moc pekne v kombiku ... :yes:
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:39
Re: Dobrá zpráva.
Teda ale Hondy? No tak to Renaultu dost křivdis. I tak si zachovává porad jistej francouzskej rukopis. Honda ac Accord se snaží držet při zemi, tak většinou dela spis UFO auta:))
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 16:44
Re: Dobrá zpráva.
je to pekne auto .... suhlasim ... isty francuzsky sarm tam urcite je..... :yes: .... neboj.. novy civic uz ziadne ufo nebude... a accord nim nebol nikdy ..... ;-) ... mozno to robi ta modra accordoidna farba ktora mi ho pripomina .... ale accord by sa mi takyto pacil v kombiku....

kazdopadne palec hore pre tento renault... po kadjarovi dalsi zastupca tejto znacky ktory tak nejak ma dokaze zaujat... pekne auto... s turbobenzinom u mna ideal :yes:
Avatar - maros
26. 8. 2015 16:44
Re: Dobrá zpráva.
Tak mě to právě nevadí. Vzhled Passatu pro mě nemá slabé místo. Je to prostě bomba. A ano, automobilový design směřuje k tomu, že jednotlivé auta budou čím dal tím více uniformní.

Jsou zde sice pořád jistí výrobci, kteří pořád a tvrdohlavě dělají experimenty na zákaznících a hokusy pokusy, ale jejich prodeje jsou naštěstí stále nižší a nižší.
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 16:46
Re: Dobrá zpráva.
technika bude uz coskoro vsade rovnaka.... aj dizajn a dalsie vychytavky.... lisit sa budu auta v buducnosti len logami a detailami...presne tak... speje to k tomu ze za 20 rokov uz bude uplne jedno ci mas bmw alebo suzuki ci daciu .. rozdiel bude uz len v logu a cene .... dnes scifi.... za 20 rokov ale mozna realita ... a mozno za 20 rokov uz budu vsade uz len elektricke crossovery a ine eko masinky ..... uvidime

kadopadne ten talisman kombi je krasny .. tesme sa z neho kym mame este klasicke auta :yes:
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:55
Re: Dobrá zpráva.
Tak možná v budoucnosti,ale tenhle Renault asi ještě v něčem bude za Passatem. Silne naftové motory či adaptivni podvozek. Přitom ve sve době Laguny mivaly techniku skoro revoluni na svou dobu. Věřim ale ze třeba na poli málo objemových dieslu bude ta jednasestka nejlepsi oproti konkurenci.
27. 8. 2015 08:41
Re: Dobrá zpráva.
Myslis, ze auta budu ako cigarety? Vsetky skatulky rovnako cierne a vzadu polepy s obrazkami rakoviny pluc? ;-\
Avatar - Bubáq
26. 8. 2015 16:56
Re: Dobrá zpráva.
Hm, vzhled, vzhled.... Dovolím si upozornit, že i přes nezpochybnitelný pokrok v oblasti designu, materiálů atd. (v bezpečnosti jsou na špičce už dlouho) Francouzská auta stále ještě ztrácejí v jednom velmi důležitém bodě: ergonomie a logika ovládání. Nechápu, proč francouzské automobilky stále podnikají kroky do slepých uliček a nabízejí řešení, jež jsou nestandardní, nepraktická a někdy přímo ke vzteku (např. ovládání audia na výčnělku z krytu tyče volantu, umatlané giga- tablety, nelogická menu ovládání nabízených funkcí, chybějící ovladače klima nebo audia....). Dokud to tak bude dál, ani já nebudu mít o Francouzská auta zájem. Koncernové vozy jsou naproti tomu vzorem logického a příjemného ovládání všeho, co se v autě nachází. A že jejich tlačítka a přepínače mají ale kvalitu.... na dotek i na poslech! V tomto bodě bych unifikaci mezi automobilkami jednoznačně uvítal.
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:07
Re: Dobrá zpráva.
Tak já si ti dovolím dost oponovat, protože třeba ovládání francouzských aut mi přijde velmi příjemné a intuitivní, hlavně ovládání audia pod volantem. Pokud jezdíš celý život koncernem, jistě ti více sedí, ale to neznamená, že je to hned to nejlepší... Každá automobilka má něco + a něco -. Jak VW, tak Renault.
Avatar - Bubáq
26. 8. 2015 17:11
Re: Dobrá zpráva.
Ne, ne... protože mám více zkušeností, m.j. také s Peugeoty a Renaulty, proto vznikl můj příspěvek. Mám jasno v tom, které řešení je lepší (mám na mysli: pro řidiče, ne pro designera). Nazývat menu ovládacího systému auta u Peugeota nebo Renaulta intuitivním chce opravdu velkou dávku odvahy....
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:15
Re: Dobrá zpráva.
Jak mi můžeš nutit něco, co mi nevyhovuje? Statické ovládání rádia, které je pod volantem mi sedí nejvíce, rozhodně lepší, než to na volantu, kterým otáčíš v každé zatáčce. Naopak nemusím Renaultí tempomaty na středovém tunelu. U VW mne ještě vytáčí "joystick" na ovládání zrcátek, zde u mne vede třeba Ford s kolíbkou atd.....

Nemůžeš někomu nutit svůj názor na ergonomii.
26. 8. 2015 17:15
Re: Dobrá zpráva.
Konkrétně. A nepleť u toho Renault a Peugeot dohromady. Jde o dvě různé automobilky.
Re: Dobrá zpráva.
marosi, muzes vysvetlit kterí jsou ti "jistí výrobci, kteří pořád a tvrdohlavě dělají experimenty na zákaznících a hokusy pokusy, ale jejich prodeje jsou naštěstí stále nižší a nižší". Dokázes ty výrobce pojmenovat nebo jsi jenom ubohý zbabelec?
27. 8. 2015 14:00
Re: Dobrá zpráva.
maros toto ti vyslo :yes: o par prispevkov hore sa pise ze nemeckym automobilkam klesaju predaje >:D
26. 8. 2015 16:51
Re: Dobrá zpráva.
Ta linka je u sedanu i kombi úplně jiná. Stejně jiná jako je design Renaultu a VW.
26. 8. 2015 16:46
Talisman Grandtour
Toto je krásný kus automobilového umění. Podle fotek velice povedený kombik! Bez 2,0 dCi má toto auto prodejně (v Evropě) na to porazit všechny japonce, korejce a PSA a možná soupeřit s Opelem. Dejte Talismanu 2,0 dCi ve výkonech 135 - 160 kW a benzín 1,8 TCe (170 - 200 kW) a má problém celý mainstream všetně Superbu a Mondea! Jedinej, jehož pozice v maintreamu je (zatím) neotřesitelná, je Passat, ale s výše uvedenými motory by Talisman mohl reálně pomýšlet na stupně vítězů. Renaultu to přeji!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ghostyx
26. 8. 2015 16:53
Jedním slovem
je to dech beroucí fantazie! :yes: :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - mango
26. 8. 2015 17:55
Re: Jedním slovem
Vypadá opravdu krásně, elegantně a přitom stylově :-) Co mi ale u posledních Renaultů vadí, je zbytečně velké logo na přední masce. Vypadá to až komicky... :no:
Avatar - Ghostyx
27. 8. 2015 12:31
Re: Jedním slovem
Popravdě, přemýšlel jsem o tom podobně a to mi vadí taky... 8-s Jinak, ale jejich poslední kousky Espace a tenhle novej "Laguňák" v podstatě nemají chybu, snad kromě z mého pohledu poněkud nedostatečných (prý zatím, jelikož přijdou prý nové dvoulitry) výkonů a chybějícího 4x4 (tady prý taky zatím)... ;-)
Avatar - MGRR
26. 8. 2015 16:54
Vedle toho vypadá Skoda Superb jako popelnice...
...nechutně předražená Skoda je pro VW, jako Dacia pro Renault.

Jen někteří Češi to přes svou legrační hrdost nikdy nepoznají...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 16:59
Re: Vedle toho vypadá Skoda Superb jako popelnice...
u superbu sa mi paci viac lift ako kombik..... ale ked to porovnam kombi vs kombi tak tentokrat talisman superba vizualne drti na celej ciare :yes:

z isteho uhla pohladu uz teraz superb vyzera ako auto ktore je zrele na poriadny facelift....
26. 8. 2015 21:18
Re: Vedle toho vypadá Skoda Superb jako popelnice...
No ja to vidim tak, ze je talisman velkym skokem pro Renault a alespon trochu priblizenim ke konkurenci. Osobne si myslim, ze k Passatu, Mondeu, Superbu a M6 jeho design prihlizi jeste z uctive vzdalenosti a vsechny vyse uvedene vozy mi prijdou o mnoho hezci, ale Renault by mel bohate stacit na to, aby pomohl vytlacit korejsky pokus o auto i40 zpet do Asie... To je asi souper, na ktereho muze Talisman cilit.