Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Talisman Grandtour oficiálně: Zavazadelník má objem 572 litrů

Renault vypustil první oficiální fotografie praktičtější varianty modelu Talisman. Verze s přídomkem Grandtour má zavazadelník o základním objemu 572 litrů.
Zpět na článek
26. 8. 2015 15:42
26. 8. 2015 15:46
26. 8. 2015 15:48
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 8. 2015 16:31
26. 8. 2015 16:32
26. 8. 2015 15:51
26. 8. 2015 20:31
26. 8. 2015 15:52
26. 8. 2015 16:20
26. 8. 2015 16:27
26. 8. 2015 16:30
26. 8. 2015 16:47
26. 8. 2015 17:04
26. 8. 2015 17:22
26. 8. 2015 17:21
26. 8. 2015 17:39
26. 8. 2015 17:46
26. 8. 2015 17:55
26. 8. 2015 18:14
26. 8. 2015 18:26
26. 8. 2015 18:02
26. 8. 2015 18:14
26. 8. 2015 18:21
26. 8. 2015 19:32
26. 8. 2015 19:45
26. 8. 2015 23:22
26. 8. 2015 23:30
26. 8. 2015 23:32
26. 8. 2015 23:46
26. 8. 2015 16:00
26. 8. 2015 15:51
27. 8. 2015 11:33
26. 8. 2015 20:41
26. 8. 2015 20:44
26. 8. 2015 16:09
26. 8. 2015 16:13
26. 8. 2015 21:40
26. 8. 2015 16:27
26. 8. 2015 16:38
26. 8. 2015 16:42
26. 8. 2015 16:55
26. 8. 2015 17:01
26. 8. 2015 17:27
26. 8. 2015 17:46
26. 8. 2015 17:47
26. 8. 2015 17:57
26. 8. 2015 18:31
26. 8. 2015 18:35
26. 8. 2015 19:22
26. 8. 2015 19:30
26. 8. 2015 20:17
27. 8. 2015 11:55
27. 8. 2015 13:56
27. 8. 2015 18:01
26. 8. 2015 16:43
26. 8. 2015 18:41
26. 8. 2015 21:09
26. 8. 2015 16:33
26. 8. 2015 16:53
26. 8. 2015 17:05
26. 8. 2015 17:10
26. 8. 2015 17:21
26. 8. 2015 17:25
26. 8. 2015 17:27
26. 8. 2015 17:31
26. 8. 2015 17:39
26. 8. 2015 17:33
26. 8. 2015 21:29
26. 8. 2015 17:23
26. 8. 2015 17:23
26. 8. 2015 17:41
26. 8. 2015 17:45
26. 8. 2015 17:52
26. 8. 2015 18:18
26. 8. 2015 18:29
26. 8. 2015 18:34
26. 8. 2015 18:55
26. 8. 2015 17:54
26. 8. 2015 17:52
26. 8. 2015 17:58
26. 8. 2015 18:07
26. 8. 2015 18:09
26. 8. 2015 18:14
26. 8. 2015 18:24
26. 8. 2015 18:29
26. 8. 2015 18:31
26. 8. 2015 18:57
26. 8. 2015 18:59
26. 8. 2015 19:20
26. 8. 2015 19:24
27. 8. 2015 08:28
26. 8. 2015 18:23
26. 8. 2015 18:28
26. 8. 2015 18:51
26. 8. 2015 17:14
26. 8. 2015 17:36
26. 8. 2015 17:49
26. 8. 2015 21:35
26. 8. 2015 21:58
26. 8. 2015 22:11
26. 8. 2015 22:21
27. 8. 2015 12:44
Avatar - Emel
26. 8. 2015 15:42
Estate
Je zvláštní, že se Renault uchýlil k označení Estate místo klasického Grandtour.

To drobné zvlnění spodní linky oken vzadu mi na první pohled přijde trošku zvláštní a nejsem si jistý, jak bude vypadat celkem masivní blatník s menšími koly.

Celkově ale v této barvě na těchto kolech - dost dobré, rozhodně širší špička třídy :yes:
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Blue Sun
26. 8. 2015 15:46
Re: Estate
Nepoužívá označení Estate "doma"? U starších vozů to bývalo...
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
26. 8. 2015 15:48
Re: Estate
Ano, v Česku se podle našich informací dovozce s největší pravděpodobností přikloní k tradičnímu označení Grandtour.
Avatar - Emel
26. 8. 2015 16:31
Re: Estate
Vidím, že už byl článek upraven :-)
Avatar - Emel
26. 8. 2015 16:32
Re: Estate
To si nejsem jistý, ale Grandtour mi zní dost francouzsky... možná jak píše jozephko, Estate pro Anglii...
Avatar - Individualita
26. 8. 2015 15:49
Re: Estate
Nevypadá to věru zle, ale trochu mi přijde, že jen chtěli udělat zajímavější Passat...
26. 8. 2015 15:51
Re: Estate
Krásné auto s naprosto dostačujícimi motory :yes: :yes: :yes: Lídr třídy :yes:
26. 8. 2015 20:31
Re: Estate
Žiadny Renault nikdy nebol lidrom strednej triedy a ani nebude.
Motory nie sú dostačujúce lebo väčšina klientov strednej triedy chce dvojliter.
Takže zase neúspech a zlomkové predaje v porovnaní s nemeckou konkurenciou.
26. 8. 2015 15:52
Re: Estate
Krásné auto s naprosto dostačujícimi motory :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:20
Re: Estate
Ano... dostacujici... ne špičkové. Respektive má špičku jim vybírat alespoň dvoulitry.
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 16:27
Re: Estate
No, pro Spojku je Talisman i Megane už teď lídrem třídy. Tak mu to nekaz.
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:30
Re: Estate
Myslis ze spojka má, nebo alespoň mel někdy Renaulta? >:D
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 16:47
Re: Estate
A má řidičák? ;-)
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:04
Re: Estate
No... to sem se měl asi zeptat první >:D
Re: Estate
Ovsem treba takovej maros ridicák asi má ale na jeho príspevky to nemá zádný vliv. >:D
26. 8. 2015 17:22
Re: Estate
Co ty? Stále tříkolka?
26. 8. 2015 17:21
Re: Estate
Z mého pohledu jsou u něj dvě možnosti. Buď je to recesista, nebo méně podnětný jedinec dělající Renaultu takzvanou medvědí službu.
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:39
Re: Estate
Mne přijde, že je to recese, protože své bojovníky tu má skoro každá značka, tak Renault mu nějak tak zbyl... přitom to, co teď dělají takovou slepou víru nepotřebuje...
26. 8. 2015 17:46
Re: Estate
No právě. Služebník jeden...
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:55
Re: Estate
Spíš Troll, nikdy sem ho neviděl napsat nic k tématu.... to i ty se alespoň občas snažíš >:D >:-[]
26. 8. 2015 18:02
Re: Estate
Na Renaulech mám najeto cca 500000km,celkem asi 700000km,příští auto bude Megan grandtour,kterého jezdím i teď ;-) :yes: :yes: :yes:
26. 8. 2015 18:14
Re: Estate
Já myslel že pět milionů a sedm celkem. >:D

Jinak tě docela lituju, já nikdy neměl dvě stejný auta po sobě a ani tak nějak celkově. :-)
26. 8. 2015 18:21
Re: Estate
Já se prostě umím o něj starat,já měl celkem 3 značky,řidičák mám 21 let,rekord za rok 68000km ;-)
26. 8. 2015 19:32
Re: Estate
To já se o auta taky umím starat, ale nějak mi uniká podstata, proč kupovat stále tak průměrnou mainstreamovou značku a ještě ten samý model. >:D
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 19:45
Re: Estate
Tenhle tvůj příspěvek + z minulého "Jinak tě docela lituju, já nikdy neměl dvě stejný auta po sobě a ani tak nějak celkově " - to je povedené :yes: >:D
26. 8. 2015 23:22
Re: Estate
Jsem si říkal jestli ten dvojsmysl vidím jenom já..:o)))
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 23:30
Re: Estate
To nebyl dvojsmysl, jen nafoukanost. Ale ode mě to asi vypadalo jako pochvala, což ani náhodou nebyla. ;-)
Avatar - AUDIRS6
26. 8. 2015 23:32
Re: Estate
on isto nezaregistroval vasu diskusiu "vedla"... :-)
26. 8. 2015 23:46
Re: Estate
Beru diskuze hodně s nadhledem..:o) Diskuzi "vedle"jsem nečetl, ale na autu jsem 6 let...vím kdo je kdo...:o)
Avatar - jozephko
26. 8. 2015 16:00
Re: Estate
Škodovka tiež používa v Anglicku pre kombíky názov Estate:
[odkaz]
Avatar - Cuba66
26. 8. 2015 15:51
A víte co?
Mně se to líbí. A nevadí mi, že je to Renault i když vzpomínky na firemní Laguny jsou opravdu černé... Pravidelné poruchy elektroniky a ve finále na vás padal uvolněný strop..
Ale jinak - prémiovky šly s kvalitu dolů, dřívější pasti zase nahoru. Postupně se to hodně vyrovnává a to je myslím tak nějak dobře...
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Individualita
26. 8. 2015 15:57
Re: A víte co?
No nevím zda šel třeba MB C s kvalitou dolů...
26. 8. 2015 16:49
Re: A víte co?
Kvalitou interiéru, či použitých materiálů asi ne, ale spolehlivost prémie, o tom je asi řeč.
Avatar - Individualita
27. 8. 2015 09:37
Re: A víte co?
Jestli to není spíš tím, že do toho cpou více a více elektroniky. Ta se potom zákonitě občas podělá. Staré meďoury byly bez elektroniky defakto nesmrtelné.
Avatar - Blue Sun
27. 8. 2015 10:58
Re: A víte co?
Všechno staré bez elektroniky bylo nesmrtelné.
27. 8. 2015 11:33
Re: A víte co?
A kde to tedy je?
Tuším že na už dávno na šrotovišti..To je ta nesmrtelnost v praxi... ;-\
Avatar - Individualita
27. 8. 2015 12:59
Re: A víte co?
Starých MB a BMW jezdí po světě spousta. Nebo třeba Volva...
Avatar - Individualita
27. 8. 2015 12:58
Re: A víte co?
No to bych úplně netvrdil. Spousta aut hnila a rozpadala se.
Avatar - Ghostyx
26. 8. 2015 17:03
Re: A víte co?
Design současných MB je úděsnej! :no: Disproporční, obludnej, jakoby "kaplickyózní" (asi se shlédli v jeho náčrtech Blobu apod.) a korunu tomu dává ten "klavírní lak" na středovým tunelu už téměř ve všech interiérech této značky. Snadno se poškrábe, zapatlá a je vidět na něm neustále prach. Člověk, aby to neustále votíral něčím... ;-\ Kam kráčíš MB? Snad nejhnusnějším autem pod sluncem je ta nová GLC... (blijící smajlík) :'-( :no:
Avatar - lordlord
26. 8. 2015 18:33
Re: A víte co?
nechá, proč minulé éčko kopírovalo lexus těma předníma světlama
Avatar - Cuba66
26. 8. 2015 20:41
Re: A víte co?
Mám srovnání u BMW, poslední tři generace 3-ky. Šetří se, šetří, kvalita šla dolů, to mi nikdo nevymluví. Pořád je to prémie, ale už to nejsou rozdíly tak markantní. A právě že šla dolů i kvalita materiálů..nenápadně, tam, kde to není moc vidět, ale šla..bohužel..
A co mám info od dvou lidí zaměstnaných u MB na Chodově, říkají to samé i o jejich autech...
Avatar - Ghostyx
27. 8. 2015 12:28
Re: A víte co?
Souhlas, je to tristní zjištění, koupíš si za těžký prachy něco, co tomu již jaksi neodpovídá, jelikož ti, co stáli mimo se již dotahují ne-li (viz ten šerednej design MB) v něčem překonávají onu "vysněnou" prémiovou třídu a za nesrovnatelně jiný prachy než co chtějí u prémie... Moje vrzající X6 (koupená jako nová) by mohla vyprávět. ;-\ Popravdě, již nikdy více! :-! To raději starou dobrou benzínovou "z pohledu X6 chudší" Mazdu CX-7 , kterou ještě z nostalgie mám taky i když už je to 8-letej "veterán", ale šlape, jako hodinky a i po dodatečných úpravách a rozebírání interiéru tady na dílně nikde nic (z pohledu X6) nevrže... ;-)
Avatar - kosmonaut
26. 8. 2015 15:58
tak takhle ano
No jak mě sedan nenadchl, protože krom těch rohlíků pod světly vypadá jakoby nějaká generace Passatu, tak kombi varianta je hergot dobrá! Z boku ta linka oken společně s blatníky vypadá ohromně, tady dostává VW těžce přes p.r.del.
Upřímně si nedělám moc iluze o jízdě, byť 4control funguje famózně, Mazdí mechanická dopiplanost má laťku strašně vysoko.
Ale jinak jsem velmi pozitivní, tomu rozmáchlému designu by akorát strašně slušel šestiválec, holt blbá doba.
Talisman Grandtour :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PepaJ
26. 8. 2015 16:36
Re: tak takhle ano
nebudme toliko rozmlsani.. stacil by silnejsi neprilis oturbeny dvoulitr.. Okolo 220-240koni..pak bych o tomto velmi vazne uvazoval..neb design se v combi opravdu povedl.

Zatim u me tedy na spici stale zustava nova Mazda 6po FC 2,5AT combi Revo top..a to hlavne pro value for money..spolehlivost..spotrebu.. cenu a hlavne radost z rizeni..jina takove zanovni auto proste za 650tis. Kc nikde nesezenu.. Alespon zatim ne.... Ale jeste mame cca 18mesicu do koupe.. . takze uvidime co se na trhu urodi :-)
Avatar - kosmonaut
26. 8. 2015 22:13
Re: tak takhle ano
Mazda 6 ovšem rozhodně sedan. Stejně jako např. u O3, nového Supa, Mitsubishi Diamante, Hondy Accord apod.
Ale to jsou moje oči ;-)
Avatar - jozephko
26. 8. 2015 16:02
Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Francúzi vyrábali pekné auta to začiatku 90.rokov minulého storočia, potom to si ich dizajnom išla z kopca. Ale tento kombík sa im podaril. V reále vyzerá ešte lepšie ako na tej skici...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:22
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Sorry je to fakt bomba po tom co Renault tapal, libi se mi moc, ale nedám dopustit na dvojkou Lagunu , ktera je nadčasova a porad vypadá skvěle.
26. 8. 2015 16:43
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Renault nema pekne auta, ale Peugeot ano. 308 je krajsia, nez tento nosorozec.
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:45
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Ted sem jednu 308 kombi potkal... přestávám chápát, co se mi na ni dřív líbilo. . Pokud nemá Velká kola ... je takova....divna
Avatar - Emel
26. 8. 2015 16:56
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Ten natažený rozvor z toho bije do očí...
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:05
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
Ještě, když vozu chybí ližiny, tak ten kombik je opticky divně neproporční. Nízký, přerostlý zadek a malá kola.
Re: Asi najkrajšie francúzske auto tohto tisícročia...
:no:
Avatar - Ja Prvni 123
26. 8. 2015 16:05
Hmm, je to subjektivni...
Ale toho Passata mi pripomina az prilis "prvoplanove".
Coz me,zejmena vzhledem k neuveritlne negativni zkusenosti s Passatem, odrazuje.
:-(
Rozbalit vlákno
8
26. 8. 2015 16:27
Re: Hmm, je to subjektivni...
Passata Talisman připomíná asi tak stejně jako Mazda 6.
Avatar - PepaJ
26. 8. 2015 16:39
Re: Hmm, je to subjektivni...
Sorry za OT.. ale to piti po obede by jsi mel pogo.. hodne omezit.. Pasika to pripomina tak na 80procent..to horsi z designu vw tam neni... na20procent mondeo.. Ale z mazdy 6 combi tu veru nic nevidim!!! :))
26. 8. 2015 16:44
Re: Hmm, je to subjektivni...
Můžeš mně ty střízlíku napsat, čím ti Talisman (sedan a kombi) připomíná Passata?
Avatar - PepaJ
26. 8. 2015 17:17
Re: Hmm, je to subjektivni...
Tvarem a designem.. IMHO... mam pres 90kg takze me za strizlika nikdo nepovazuje.. zvlaste ti co me znaji osobne.. :))
26. 8. 2015 17:22
Re: Hmm, je to subjektivni...
S tím střízlíkem to bylo myšleno jinak. Pokud ti design Renaultu a VW přijde podobný, tak diskuse nikam nepovede. Chápu však, že někomu přijdou všechna auta stejná. Stejně jako televize, telefony, baráky,...
26. 8. 2015 16:44
Re: Hmm, je to subjektivni...
Z profilu to je skoropassat, ale nedalo jim to a tu linii museli nadzvednou nad zadnim kolem.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 8. 2015 18:36
Re: Hmm, je to subjektivni...
Jo, přesně tak to vidím i já...

Ale diskuze tady už zase ztratila smysl, jsouce zaplevelena individui, chodící sem útočit na ostatní, hojíce si tak vlastní mindráky... takže je lepší jít ven na sluníčko.

;-)
Avatar - Bubáq
26. 8. 2015 16:09
X_Tommi
Nesouhlasím s tím, že se X-Tomimu nákres povedl.... Jeho mizerný talent se pozná podle toho, že nedokázal vhodně "navrhnout" tvar okna 5. dveří.
U jiných renomovaných kresličů se častěji setkáváme s tím, že jejich nákresy mohou být "vzorem" (ne jiným tankům :-) ) samotným designerům automobilek: mají elementární estetický cit a umí odhadnout, co by navrhovanému automobilu slušelo.
Tohle X-Tomi neumí. Je mi líto, ale znovu opakuji: X-Tomiho nebrat!
(Vůbec je mi divné, proč tohoto kutila zveřejňujete; v domácí stáji máte Larsona, to je třída nejvyšší úrovně! A že toho hodně ví....)

P.S.: kdo dáváte palec dolů, jdete se podívat na X-Tomi stránky. Pak možná pochopíte....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 16:13
Kombi
Maska je na mě trochu moc velká, ale záď na obrázcích vypadá skvěle. Velmi povedené! Takhle napoprvé, z obrázků - nejhezčí mainstreamové kombi !
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
26. 8. 2015 21:40
Re: Kombi
Souhlasím , s novým Superbem a Mazdou 6 jde o asi nejpohlednější nové kombíky.. :yes:
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:27
Ano
Trefa! Přeji to Renaultu, jen se modlím za víceprvek v zadu, 4x4 a silnější motorizace. Pak tu máme návrat na scénu v plne parádě a dle toho, jak vypadají dnes Reanulti interiéry tohle muže byt atak na alespoň kvalitativní a jizdni na špičku segmentu. V prodejích mu přeju ať za sebou necha alespoň Korejci a PSA. :-) Na vic má asi tezke konkurenty.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Emel
26. 8. 2015 16:38
Re: Ano
Pokud se podíváš na Espace, tak se dá celkem odhadnout co bude a co ne. Absence dvoulitru bude bolet, ale dvouturbová 1.6dCi to celkem přijatelně kompenzuje.

V prodejích je hlavní konkurent jasný - 508, kde se dá čekat spolu se stárnutím modelu mírný pokles. Podle mě by měl zaříznout i Avensis a Mazdu 6 (výhledově, po náběhu kombíku do prodeje).

Passat, Insignia, Mondeo, Superb - spíš ne, ale nechme se překvapit.
26. 8. 2015 16:42
Re: Ano
Talisman, stejně jako Espace se nebude prodávat v Británii.S těmi prodeji bych trochu brzdil.
Avatar - Emel
26. 8. 2015 16:55
Re: Ano
Proč by se to mělo prodávat hůř než 508? Napadá mě absence dvoulitrové nafty... ale jinak? Osobně se mi líbí Talisman víc a je novější, francouzští zákazníci podle mě dají vesměs přednost Renaultu.

Je tu absence víceprvku, je tu nějaké období tápání a odchodu věrných zákazníků ke konkurenci... ale osobně si myslím, že design prodává a pozitivní faktory převáží.
26. 8. 2015 17:01
Re: Ano
Zase tam máš 4C, což je předpoklad nejlepší jízdy ve třídě. Adaptivní podvozek snad taky bude na komfortu znát.
26. 8. 2015 17:27
Re: Ano
Na komfort má zásadní vliv multilink, pokud se tedy bavíme o výrobci, který ho umí naladit. Pokud zde nebude k dispozici, jen velmi těžko dosáhne na zavedenou konkurenci s víceprvkem.
Ale může to zkusit pozlátkem a cingrlátkama. Jen se obávám, že v této třídě to stačit nebude.
Avatar - Emel
26. 8. 2015 17:46
Re: Ano
Podle mě 4C na nejlepší jízdu nestačí, ale to teď nechme stranou.

508 je aktuálně #4 ve třídě, před Superbem - zřejmě dočasně, pro Superb je zásadní kombík a ten teprve přijde. Proč by Talisman neměl stačit na 508?
26. 8. 2015 17:47
Re: Ano
Nebude se prodávat v Británii.
Avatar - Emel
26. 8. 2015 17:57
Re: Ano
Budiž. Británii zřejmě vládne Insignia a sekunduje Mondeo, ne? Kolik v Británii prodá 508? Nemyslím že dost na to, aby jí to zajistilo pozici před Talismanem.
26. 8. 2015 18:31
Re: Ano
To jsou kecy...4C je předpoklad čeho?
26. 8. 2015 18:35
Re: Ano
Třeba agility. Slovo předpoklad jsem napsal proto, že jde jen o dohady.
26. 8. 2015 19:22
Re: Ano
Nikdo z vás fandů s tím nejel, ale výkřiků je tu spousta. Soudnej fanda si tohle odpustí.

Ale předpoklad by to mohl být, stejně se dá předpokládat, že když to má kulatý kola, tak to nebude hopsat jako kdyby to stálo na kostkách ;-)
26. 8. 2015 19:30
Re: Ano
A stejnej je i předpoklad, že bez multilinku bude Talisman jízdně ztrácet.
26. 8. 2015 20:17
Re: Ano
Laguna, jakožto snad jediné auto své třídy s torzkou, žádnou díru do světa neudělala.
Změní se teď něco? Dá se v této třídě fungovat s tak primitivním podvozkem a hrát o ty nejvyšší příčky?
27. 8. 2015 11:55
Re: Ano
A ty jsi jel Lagunu s 4C? Já jenom že třeba já jo, stejně jako třeba Passat, Mondeo minulé generace, Mazdu 6, 508 či C5. A ač v jiných ohledech Laguna hodně ztrácela a sám bych do ní nešel, s 4C měla famózní podvozek. Torzka netorzka.

Tudíž lze předpokládat (odpověď webpajovi), že v další generaci bude 4C fungovat podobně (lépe).

Jinak obecně souhlasím, že absence multilinku je v D segmentu faux-paux (viď, DS5), ale pokud výrobce zvolí jinou technickou cestu aby dosáhl skvělých výsledků (ano, teď myslím např. torzku+4C nebo hydropneumatiku u Citroenu), naopak tleskám a více se o vůz zajímám. Multilink není mantra.
Jediné co zamrzí je to, že 4C není standardem...
27. 8. 2015 13:56
Re: Ano
Můj příspěvěk byl koncipován jako otázka. Proto ty otazníky.

Tys zareagoval, dokonce si odpověděl a sám udělal závěr. ;-)
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:43
Re: Ano
Ano... take pisu ze je to mé přání, ale myslím že bez víceprvku ve střední třídě to bude boj. Ostatne sice Espace zatím nemá moc široke možností , ale o dvoulitrech ve vývoji už padla řeč mockrat. Takže možná ne hned, ale časem přijdou. Každopádně se na Talisman tesim :-)
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 16:31
oproti sedanu
je to akesi stavnatejsie.... krajsie ... elegantnejsie... zaujimavejsie.... paci ta mi to tentokrat viac ako verzia sedan... aj kufor vyzera jeden z najvacsich v triede .... moc pekny je aj interier..... :yes:
Rozbalit vlákno
1
26. 8. 2015 21:09
Re: oproti sedanu
Jo taky docela cumim, jak i ty nemozny kly pod svetly vypadaji na kombiku docela dobre a vubec to auto ma celkove smrnc. Rozhodne nejhezci kombik dneska. Akorat ted vidim, ze stejnou vec ma pod svetly VW XL1, takze to neni ani kdovijak hezke, ani originalni.
Avatar - maros
26. 8. 2015 16:33
Dobrá zpráva.
Renault pochopil, že design Passatu je evolučně to nejkrásnější a nejpropracovanější, co se dá vytvořit. To, že se jedná o absolutní vrchol, ke kterému je třeba se alespoň po nesmělých krůčcích přibližovat.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:35
Re: Dobrá zpráva.
No nevím. .. takový Superb v lecčem Pasata překoná hlavně v karoserií liftback. Mne přijde i krasna Mazda 6 nebo Mondeo. Passat je takový ne výrazný... krásný je od vw třeba scirocco
27. 8. 2015 08:13
Re: Dobrá zpráva.
Zrovna Scirocco má do automobilovej krásy ďaleko.
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 16:36
Re: Dobrá zpráva.
zboku to ma liniu passatu az na ten mierne vystupujuci zadok to j pravda.. aj predne partie su z dialky povedzme ze podobne ... ale povedz mi kto dnes uz bude robit v tejto triede experimenty a hokusy pokusy..... asi nikto.... kto chce predavat a predajne rast musi zvolit istu uniformitu.... je to tak... tento renault by kludne zniesol aj logo citroenu alebo hondy ci vw .. ale tak to dnes chodi... zmier sa s tym.... to auto je kazdopadne moc pekne v kombiku ... :yes:
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:39
Re: Dobrá zpráva.
Teda ale Hondy? No tak to Renaultu dost křivdis. I tak si zachovává porad jistej francouzskej rukopis. Honda ac Accord se snaží držet při zemi, tak většinou dela spis UFO auta:))
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 16:44
Re: Dobrá zpráva.
je to pekne auto .... suhlasim ... isty francuzsky sarm tam urcite je..... :yes: .... neboj.. novy civic uz ziadne ufo nebude... a accord nim nebol nikdy ..... ;-) ... mozno to robi ta modra accordoidna farba ktora mi ho pripomina .... ale accord by sa mi takyto pacil v kombiku....

kazdopadne palec hore pre tento renault... po kadjarovi dalsi zastupca tejto znacky ktory tak nejak ma dokaze zaujat... pekne auto... s turbobenzinom u mna ideal :yes:
Avatar - maros
26. 8. 2015 16:44
Re: Dobrá zpráva.
Tak mě to právě nevadí. Vzhled Passatu pro mě nemá slabé místo. Je to prostě bomba. A ano, automobilový design směřuje k tomu, že jednotlivé auta budou čím dal tím více uniformní.

Jsou zde sice pořád jistí výrobci, kteří pořád a tvrdohlavě dělají experimenty na zákaznících a hokusy pokusy, ale jejich prodeje jsou naštěstí stále nižší a nižší.
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 16:46
Re: Dobrá zpráva.
technika bude uz coskoro vsade rovnaka.... aj dizajn a dalsie vychytavky.... lisit sa budu auta v buducnosti len logami a detailami...presne tak... speje to k tomu ze za 20 rokov uz bude uplne jedno ci mas bmw alebo suzuki ci daciu .. rozdiel bude uz len v logu a cene .... dnes scifi.... za 20 rokov ale mozna realita ... a mozno za 20 rokov uz budu vsade uz len elektricke crossovery a ine eko masinky ..... uvidime

kadopadne ten talisman kombi je krasny .. tesme sa z neho kym mame este klasicke auta :yes:
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 16:55
Re: Dobrá zpráva.
Tak možná v budoucnosti,ale tenhle Renault asi ještě v něčem bude za Passatem. Silne naftové motory či adaptivni podvozek. Přitom ve sve době Laguny mivaly techniku skoro revoluni na svou dobu. Věřim ale ze třeba na poli málo objemových dieslu bude ta jednasestka nejlepsi oproti konkurenci.
27. 8. 2015 08:41
Re: Dobrá zpráva.
Myslis, ze auta budu ako cigarety? Vsetky skatulky rovnako cierne a vzadu polepy s obrazkami rakoviny pluc? ;-\
Avatar - Bubáq
26. 8. 2015 16:56
Re: Dobrá zpráva.
Hm, vzhled, vzhled.... Dovolím si upozornit, že i přes nezpochybnitelný pokrok v oblasti designu, materiálů atd. (v bezpečnosti jsou na špičce už dlouho) Francouzská auta stále ještě ztrácejí v jednom velmi důležitém bodě: ergonomie a logika ovládání. Nechápu, proč francouzské automobilky stále podnikají kroky do slepých uliček a nabízejí řešení, jež jsou nestandardní, nepraktická a někdy přímo ke vzteku (např. ovládání audia na výčnělku z krytu tyče volantu, umatlané giga- tablety, nelogická menu ovládání nabízených funkcí, chybějící ovladače klima nebo audia....). Dokud to tak bude dál, ani já nebudu mít o Francouzská auta zájem. Koncernové vozy jsou naproti tomu vzorem logického a příjemného ovládání všeho, co se v autě nachází. A že jejich tlačítka a přepínače mají ale kvalitu.... na dotek i na poslech! V tomto bodě bych unifikaci mezi automobilkami jednoznačně uvítal.
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:07
Re: Dobrá zpráva.
Tak já si ti dovolím dost oponovat, protože třeba ovládání francouzských aut mi přijde velmi příjemné a intuitivní, hlavně ovládání audia pod volantem. Pokud jezdíš celý život koncernem, jistě ti více sedí, ale to neznamená, že je to hned to nejlepší... Každá automobilka má něco + a něco -. Jak VW, tak Renault.
Avatar - Bubáq
26. 8. 2015 17:11
Re: Dobrá zpráva.
Ne, ne... protože mám více zkušeností, m.j. také s Peugeoty a Renaulty, proto vznikl můj příspěvek. Mám jasno v tom, které řešení je lepší (mám na mysli: pro řidiče, ne pro designera). Nazývat menu ovládacího systému auta u Peugeota nebo Renaulta intuitivním chce opravdu velkou dávku odvahy....
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:15
Re: Dobrá zpráva.
Jak mi můžeš nutit něco, co mi nevyhovuje? Statické ovládání rádia, které je pod volantem mi sedí nejvíce, rozhodně lepší, než to na volantu, kterým otáčíš v každé zatáčce. Naopak nemusím Renaultí tempomaty na středovém tunelu. U VW mne ještě vytáčí "joystick" na ovládání zrcátek, zde u mne vede třeba Ford s kolíbkou atd.....

Nemůžeš někomu nutit svůj názor na ergonomii.
26. 8. 2015 17:15
Re: Dobrá zpráva.
Konkrétně. A nepleť u toho Renault a Peugeot dohromady. Jde o dvě různé automobilky.
Re: Dobrá zpráva.
marosi, muzes vysvetlit kterí jsou ti "jistí výrobci, kteří pořád a tvrdohlavě dělají experimenty na zákaznících a hokusy pokusy, ale jejich prodeje jsou naštěstí stále nižší a nižší". Dokázes ty výrobce pojmenovat nebo jsi jenom ubohý zbabelec?
27. 8. 2015 14:00
Re: Dobrá zpráva.
maros toto ti vyslo :yes: o par prispevkov hore sa pise ze nemeckym automobilkam klesaju predaje >:D
26. 8. 2015 16:51
Re: Dobrá zpráva.
Ta linka je u sedanu i kombi úplně jiná. Stejně jiná jako je design Renaultu a VW.
26. 8. 2015 16:46
Talisman Grandtour
Toto je krásný kus automobilového umění. Podle fotek velice povedený kombik! Bez 2,0 dCi má toto auto prodejně (v Evropě) na to porazit všechny japonce, korejce a PSA a možná soupeřit s Opelem. Dejte Talismanu 2,0 dCi ve výkonech 135 - 160 kW a benzín 1,8 TCe (170 - 200 kW) a má problém celý mainstream všetně Superbu a Mondea! Jedinej, jehož pozice v maintreamu je (zatím) neotřesitelná, je Passat, ale s výše uvedenými motory by Talisman mohl reálně pomýšlet na stupně vítězů. Renaultu to přeji!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ghostyx
26. 8. 2015 16:53
Jedním slovem
je to dech beroucí fantazie! :yes: :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - mango
26. 8. 2015 17:55
Re: Jedním slovem
Vypadá opravdu krásně, elegantně a přitom stylově :-) Co mi ale u posledních Renaultů vadí, je zbytečně velké logo na přední masce. Vypadá to až komicky... :no:
Avatar - Ghostyx
27. 8. 2015 12:31
Re: Jedním slovem
Popravdě, přemýšlel jsem o tom podobně a to mi vadí taky... 8-s Jinak, ale jejich poslední kousky Espace a tenhle novej "Laguňák" v podstatě nemají chybu, snad kromě z mého pohledu poněkud nedostatečných (prý zatím, jelikož přijdou prý nové dvoulitry) výkonů a chybějícího 4x4 (tady prý taky zatím)... ;-)
Avatar - MGRR
26. 8. 2015 16:54
Vedle toho vypadá Skoda Superb jako popelnice...
...nechutně předražená Skoda je pro VW, jako Dacia pro Renault.

Jen někteří Češi to přes svou legrační hrdost nikdy nepoznají...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 16:59
Re: Vedle toho vypadá Skoda Superb jako popelnice...
u superbu sa mi paci viac lift ako kombik..... ale ked to porovnam kombi vs kombi tak tentokrat talisman superba vizualne drti na celej ciare :yes:

z isteho uhla pohladu uz teraz superb vyzera ako auto ktore je zrele na poriadny facelift....
26. 8. 2015 21:18
Re: Vedle toho vypadá Skoda Superb jako popelnice...
No ja to vidim tak, ze je talisman velkym skokem pro Renault a alespon trochu priblizenim ke konkurenci. Osobne si myslim, ze k Passatu, Mondeu, Superbu a M6 jeho design prihlizi jeste z uctive vzdalenosti a vsechny vyse uvedene vozy mi prijdou o mnoho hezci, ale Renault by mel bohate stacit na to, aby pomohl vytlacit korejsky pokus o auto i40 zpet do Asie... To je asi souper, na ktereho muze Talisman cilit.
Avatar - Jaros71
26. 8. 2015 21:44
Re: Vedle toho vypadá Skoda Superb jako popelnice...
Myslím , že nový Superb designem spíš atakuje BMW než Renault či Peugeot ;-)
26. 8. 2015 16:58
vybalancovali to
práveže sa im to podarilo, má to blízko k elegancii a nekonfliktnosti passata a zároveň je to stále R, len bez prehnanej snahy o originalitu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
26. 8. 2015 17:05
Talisman ?
Meně povedeny Passat neboli Palisman. >:D
Rozbalit vlákno
40
26. 8. 2015 17:10
Re: Talisman ?
Zkus ten tvůj VW někdy dostat z hlavy. Už ho vidíš i v tom Renaultu. Přitom designový směr Renaultu je zcela jiný než VW. Je to stejné, jako by jsi tvrdil, že Clio vypadá stejně jako Polo.
Avatar - miromen
26. 8. 2015 17:21
Re: Talisman ?
Inspirace nebo zaměr vypadat jak Passat je zcela evidentni. A jak se mužeš dočist rozhodně nejsem v tom sam. A je zajimave že Renault fans ho tam nevidi. Čim to asi bude.....
26. 8. 2015 17:25
Re: Talisman ?
Asi to bude tím, že Renault fans ještě mají v hlavně poslední zbytky svého mozku.
Avatar - miromen
26. 8. 2015 17:27
Re: Talisman ?
Taky bych to tak viděl.
26. 8. 2015 17:31
Re: Talisman ?
A ten zbytek vlastního mozku říká, že Talisman svým designem jen navazuje na další modely nových Renaultů od VDA. Pokud znáš designový jazyk VDA, tak Talisman jinak vypadat nemohl. Ten mozek, který máš v hlavě ty, říká jen PASSAT, PASSAT,... Zkus se nad tím zamyslet. Promiň, zapomněl jsem, že není.....
Avatar - miromen
26. 8. 2015 17:39
Re: Talisman ?
Napišu ti to jinak. Z pohledu nezaujateho což neni tvuj připad je mi uplně jedno dle jakeho jazyka Talisman vznikal. Když jsem viděl posledni Clio , řekl jsem si hm novy designově povedeny Renault. U zatim posledniho Meganu jsem si řekl zajimavy Renault.
Když jsem ale viděl nastřel toho jak ma vypadat novy Megane tak mě kupodivu nenapadl žadny VW ale Citroen knk C4. A v připadě talismanu tak jak již jsem psal. A vubec jsem se v obou připadech nesnažil hledat něco jineho než to co na mě skutečně vykouklo.
26. 8. 2015 17:29
Re: Talisman ?
Tvá snaha je marná.
Zkus očního. Mohl by ti pomoci. ;-)
26. 8. 2015 17:33
Re: Talisman ?
Oční ti nepomůže. Obraz zpracovává mozek. I pro tebe platí odpověď pro miromena.
26. 8. 2015 17:49
Re: Talisman ?
Aneb variace na téma, všichni jsou blázni, jen já jsem letadlo. >:D :yes:
Avatar - Ji/Ri
26. 8. 2015 21:29
Re: Talisman ?
Ano, všichni jsou blázni, jen ty letadlo >:-[] >:-[] ;-)
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:41
Re: Talisman ?
Hm, ale Miromen nám přesedlal na Forda... jen tak pro informaci ;)

Vím, že on umí být hodně tvrdohlavý, zažil jsem si své, ale v kombiku to opravdu z některého úhlu, hlavně z boku trochu Passata B8 připomíná, tipl bych si, že Passat bude nižší, nebo alespoň opticky, ale nechme se překvapit.

P.s. Ještě jsem si vzpoměl na nějaké nákresy Optimy kombik, když jsem viděl poprvé tenhle render Renaultu.
26. 8. 2015 17:45
Re: Talisman ?
A proč ti to připomíná Passata? Proč ne jiné auto střední třídy?
[odkaz]
[odkaz]
26. 8. 2015 17:50
Re: Talisman ?
Máš pravdu, Passat mnohem lépe pracuje s masou plechu nad zadním kolem.

Todle je něco na styl avensisu. ;-)
Avatar - Emel
26. 8. 2015 17:52
Re: Talisman ?
Renault si tam přidal jednu trošku zvláštní kudrlinku, ale jinak... tohle je Passatu hodně blízko a Avensis tam nevidím ani náznakem.
26. 8. 2015 18:18
Re: Talisman ?
Pokud se shodneme, že kombíky se liší řešením D-sloupku a 5. dveřmi, tak Talisman je zcela někde jinde než Passat.A to nebudeme řešit zcela odlišný designový styl Renaultu a VW.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Emel
26. 8. 2015 18:29
Re: Talisman ?
Chválím výběr srovnatelných fotek... a právě z profilu vidím ta auta jako hodně podobná. Zezadu už je to jiné, tam Renault vymyslel hezká výrazná světla... ale z boku je celková silueta víceméně totéž a naopak se Talisman podle mě moc nepodobá ničemu co Renault kdy vytvořil - není v tom ani Megane Grandtour, ani žádná generace Laguny.
26. 8. 2015 18:34
Re: Talisman ?
Ale jsou v tom aktuální modely. O tom jsme se však už jednou bavili. Pokud v profilu vidíš Superb, tak jsem rád, že jsi zapomněl na podobnost s Passatem.
Avatar - Emel
26. 8. 2015 18:55
Re: Talisman ?
Nevidím v tom Superb, reaguju na tvůj příspěvek kde je fotka Passatu a Talismanu, ne? Passat má to víko o maličko kolmější, ale pořád je to hodně podobné.

Kadjar v tom nevidím už vůbec. Jo, spodní linka oken, já vím... ale celkové proporce jsou úplně jinak. Aby taky ne, když je to QQ...
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:54
Re: Talisman ?
Avensis je uplně jinde..
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 17:52
Re: Talisman ?
Linky střechy. Jaké jiné auto?

Passat

[odkaz]

Talisman

[odkaz]

Mondeo má kulatější zadek:

[odkaz]

Superb má zase víc pozvolně svažující 5. dveře

[odkaz]

A o dalších snad mluvit nemusím, třeba jako Mazda 6, Avensis a podobné?
26. 8. 2015 17:58
Re: Talisman ?
Mondeo má zadek kulatý asi jako Talisman. Sklon 5. dveří Superbu zase bude podobný spíš Talismanu. Z těchto aut je Passat Talismanu asi nejdál.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 18:07
Re: Talisman ?
Tak sem asi slepý.... ale jak říkám, já v tom vidim Passata, nebo to, co tu někdy redakce dávala jako možnou Optimu kombi

[odkaz]
26. 8. 2015 18:09
Re: Talisman ?
Tak ještě jednou.Tady už to uvidíš i ty.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Ozzman
26. 8. 2015 18:14
Re: Talisman ?
Ano, vidím Renault, který se nejvíce ze střední třídy podobá Passatu B8... velmi, velmi povedený Renault, který je na první pohled zajímavější :-)
26. 8. 2015 18:24
Re: Talisman ?
Kdyby jsi napsal, že se podobá Superbu, tak by se o tom dalo diskutovat. Ale tahat sem Passata, který zcela jinou boční linni.. Kam jsi dal oči?
[odkaz]
[odkaz]
26. 8. 2015 18:29
Re: Talisman ?
Zcela jinou? Když je přání otcem myšlenky ;-)
26. 8. 2015 18:31
Re: Talisman ?
Zcela jinou v rámci toho, že se bavíme o kombi.
26. 8. 2015 18:57
Re: Talisman ?
Tak jo, všichni jsou slepí, jen ty máš voko :-) :yes: >:-[] >:-[] >:-[]
26. 8. 2015 18:59
Re: Talisman ?
Všichni ne. Ale pár vás tady je. Možná to nebude ani tou slepotou.
26. 8. 2015 19:20
Re: Talisman ?
Tvá renaultí optika je schopna říct, že je tomu naopak... Fanatici všech značek spojte se :-)
26. 8. 2015 19:24
Re: Talisman ?
A jak to vidíš ty? Je Talisman podobný Passatu? Má stejný profil? Není profil bližší Superbu nebo jinému autu?
[odkaz]
[odkaz]
27. 8. 2015 08:20
Re: Talisman ?
Asi som blbý, ale u mňa je to z každého pohľadu - Renault Talisman.
27. 8. 2015 08:28
Re: Talisman ?
Pridal som k tomu obrazku Talisman. Snad je to teraz uz uplne jasne a ziaden mamlas nebude tarat o najvacsej podobnosti s Passatom. [odkaz]
Avatar - _Karel_
26. 8. 2015 18:23
Re: Talisman ?
Přední půlka profilu Passat určitě ano, zadní ani náhodou. Že bych z profilu uhodl Renault, to ne, ale kopii v tom nevidím. Je fakt, že zadní linka spodku okna (moc pěkná), je už u Kadjara, takže v pořádku, návaznost tam je.
26. 8. 2015 18:28
Re: Talisman ?
Neblbni. Přední půlka profilu...Tam si můžeš dát skoro co chceš a vždy to bude podobné.
26. 8. 2015 18:51
Re: Talisman ?
Vidím to stejně Karle. ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 17:11
Re: Talisman ?
nepovedal by som ..... mne to naopak pride krajsie strihnute ako passat.... podobnost najdeme uz vsade.... ale schopnost uputat a ocarit nema vrodenu kazdy.... talisman kombi to ale ma v sebe..... vyzera vyborne :yes:
26. 8. 2015 17:14
Re: Talisman ?
Podobnost tam je. Talisman sedan je sedan a Talisman kombi je zase kombík. Sedan pak vypadá jako sedat a kombi taky většinou vypadá jako kombi.
26. 8. 2015 17:36
evropská 2
Začlo to Capturem, Clio, Kadjar, , Espace, Twingo. Teď Talisman a potom Megane. A v budoucnu je Renault evropskou dvojkou. K tomu rostoucí Dacie. O budoucnost Renaultu nemám strach.
Rozbalit vlákno
0
26. 8. 2015 17:49
Motor
Ach jo, takové nádherné auto a nedají mu pořádný motor :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - moreczech
26. 8. 2015 18:17
Nemohu si pomoct...
RENAULT toujours !!!!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 19:36
Re: Nemohu si pomoct...
ale pri koleose by so ti asi nenapisal ze jo ;-) ... v pohode.... tesim sa s tebou.. toto je snad prvy renault ktory ma po dlhych desatrociach zaujal ( spolu s kadjarom ) .. uz bolo na case po tolkych rokoch neuspesnej laguny prist s niecim paradnym. konecne to stoji za to-ten kombik je ozaj moc pekny :yes:
Avatar - moreczech
26. 8. 2015 19:43
Re: Nemohu si pomoct...
Tak já myslím, že se budeme spolu v pohodě těšit i z nového Koleosu ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 20:04
Re: Nemohu si pomoct...
ked bude tak paradny ako tento talisman tak to ano :yes:

ale napriklad novy espace ma vobec nezaujal... a ani talisman sedan mi nepride ako krasavec... ale tento kombik sa vydaril... tu uznavam paci sa mi to :yes:
26. 8. 2015 21:12
Re: Nemohu si pomoct...
Za me treba Espace potvrdil to, co naznacilo Clio. Ze je Renault po takrka dekade preslapovani zpatky ve hre s ucelenou a designove povedenou modelovou paletou. Btw ty crossoverove narazniky a zbytecne velka kola/gumy si mohli odpustit.
26. 8. 2015 18:26
Zajímavější než Passat i Mondeo
Mondeo je zbytečně nakynutý, Passat zase až příliš unylý. Konkrétně zadní partie vypadají jako nákladní vagon. Renault sice nevymyslel nic originálního, ale celkovým tvarem dokázal spojit to nejlepší z obou zmíněných konkurentů.
Na druhou stranu nemá Taliban odpověď na silnější motorizace. Otázka je taky jak se podařilo odladit podvozek...
Až na ty sice originální, ale trochu podivný mroží kly jsou tvary na 4,5* ;-)
Rozbalit vlákno
8
26. 8. 2015 19:07
Re: Zajímavější než Passat i Mondeo
:yes: kromě známky, tam je to spíš na čtyřku

jen 2 dodatky:

1) Na předku Renault s chromem "zbytečně šetřil" :-)

2) Otázkou bude jak na pověst Renaultu ve střední třídě zareagují potencionální kupci. Passat a Mondeo budou nedosažitelný cíle už vzhledem ke svojí "image". Insignia je za dveřmi a pokud bude vypadat opravdu nějak takto: [odkaz] tak Talisman taky nebude stíhat v prodejích. A nejsem si jistý, jestli 4.místo ve třídě (když nebudu počítat prémii), která je v mainstreamu dost na ústupu, bude pro Renault nějaký velký úspěch.
Avatar - Emel
26. 8. 2015 19:12
Re: Zajímavější než Passat i Mondeo
Ta ilustrace Insignie je ale dost otřesná.

Je tu ještě Superb, který byl loni #3 a po příchodu kombíku bude opět silným hráčem. #4 by nepochybně úspěch byl... podle mě i #5 na úkor 508, což považuju za nejpravděpodobnější výsledek.

PS: ještě by bylo potřeba vědět, kdy půjde Talisman do prodeje a podobné podružnosti...
26. 8. 2015 23:41
Re: Zajímavější než Passat i Mondeo
Mně nepřijde, pokud nová Insignia bude vypadat jako "kříženec M6 a BMW", tak určitě dopadne líp než Ranaultí inspirace u Passatu.

Ono tak ani nebude záležet na pořadí, jako spíš na počtu prodaných kusů. Ale jelikož je mainstromová střední třída na ústupu, tak ty prodeje od 4. místa níž nejsou žádná hitparáda...
Avatar - Emel
27. 8. 2015 08:12
Re: Zajímavější než Passat i Mondeo
Je to taky prestižní záležitost. Já musím Renaultu vyseknout omluvu - jak jsem čekal, že se blýskne s Meganem a Laguna se rozloučí skromným autem bez větších ambicí, tak jsem se mýlil - minimálně co do designu je tohle plnohodnotný hráč.
26. 8. 2015 19:24
Re: Zajímavější než Passat i Mondeo
Na 4-tý to vidím taky ;-)
Avatar - 3_diamanty
26. 8. 2015 20:09
Re: Zajímavější než Passat i Mondeo
mondeo je tvarovo ako nejaka prerastena velryba.... ma neskutocny vysoky ponton kasne .. je az nepekne napuchle ako keby preslo cez vosi hnizdo a cele to ma taky nejaky divny ocucany tvar ktory tazko popisat ... masku ani nekomentujem.... a na nom aj 18tky vyzeraju ako kolecka z furika..... tu vidim krok naspat voci predoslemu mondeu... voci sucasnemu mondeu je tento talisman kombi iny vesmir ... to sa neda hadam ani zrovnavat .... tu renault forda proste poraza u mna celkom jednoznacne :yes:
Avatar - Ji/Ri
26. 8. 2015 21:30
Re: Zajímavější než Passat i Mondeo
Mě to přípomíná Jaga :yes:
Avatar - pumpkin
26. 8. 2015 21:50
Re: Zajímavější než Passat i Mondeo
Aj mne. :yes:
Avatar - Ji/Ri
26. 8. 2015 21:35
XF kombík
... nicméně musím uznat, že tohle je šmrncovní, nápadité... nebojím se říct, že dělozní. K Passatu.... čím více ho vídám, tím více ho vídat nemusím... ale je to otázka vkusu. Ale s konečným verdiktem si počkám až na finále. Ono frantíci umí tu třešinku na dort umístit nevhodně a navíc shnilou.
Zatím - padni komu padni - tohle je povedené!

Bravo Renault! :-! :yes:
Rozbalit vlákno
0
26. 8. 2015 21:46
Za mě ano
U francouzských aut jsem měl pocit nevyváženosti. Buď se mi líbil předek auta, nebo zadek, nebo pohled z boku, nebo vnitřek auta.
Teď koukám a z fotek se mi líbí všude. Pokud to bude i v reálu tak mi nezbývá nic jiného než smeknout. Střední třída není mrtvá a nedožívá jen Passatem. Mondeo je staré, Mazda i když skvělá paběrkuje, takže jediným soupeřem bude Renault.
Rozbalit vlákno
0
26. 8. 2015 21:50
Najkrajší kombík strednej triedy je tu!
BRAVO BRAVO BRAVO RENAULT!!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - AUDIRS6
26. 8. 2015 21:55
Renault "skoroA6avant"
uz pri predstaveni sedanu mi jeho bocne presklenie pripominalo tvarom typicku A6. Tu je ta podoba tiez znacna, az na tu stupajucu linku ponad zadny blatnik. Zakoncenie 3 okienka, sposob ukoncenia 2. paru dveri - toto vsetko mi je ale velmi povedome a mozno aj prave preto ze su to prvky na ktore som zvyknuty a pacia sa mi u Audi, pacia sa mi aj tu. A nielen to. Niekto ma vyhrady proti "klom" v prednom narazniku...OK, 100 ludi, 100 chuti, - jasne, dalo sa zit aj bez toho, ale inac auto ako celok sa mi pozdava. ;-) :yes:
Zeby po fakt pre mna uz legendarnej Lagune I dostal Renault rozum a urobil pekny a uspesny voz ? Ci uspesny, to si tvrdit nedovolim. Strasia ma tie motory - 1,6 je proste malo. :-! Bojim sa ze zakaznici to Renaultu daju dost zretelne najavo. Ci bude dostatocna jednoduchsia ( aj ked riaditelna ) zadna naprava...hmm, v tejto triede je to podla mna setrenie na nespravnom mieste. ;-\
OK, co bolo treba spomenul som, uvidime ako dopadne nejaky testik ( zaujimave, ze Renault nezavolal nejakych novinarov povozit sa zamaskovanymi prototypmi...) a uvidime nazivo...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
26. 8. 2015 21:58
Krása
Musím sa priznať, že aj keď som fanúšik Renaultu, bral som to pri Talismane ako model do počtu, aby sa nepovedalo. Lenže ako vidieť, také čosi sa už v dnešnej dobe neriskuje a Renault si dal fakt záležať. Talisman sedan je pekný, ale grandtour je vyslovene nádherný a je u mňa dizajnovo medzi prémiou ako napríklad už spomenutý Jag XF kombi. :yes: :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Rubb
26. 8. 2015 22:11
Re: Krása
Ikdyž fanoušek Renaultu nejsem souhlas s tebou. Až na ten Jaguar, mě se v kombajnu moc nelíbí. Zato tohle má za design jednoznačně :yes: :yes: :yes: Passat, Superb, 508, M6 a Mondeo má nového soupeře, se kterým budou muset počítat ;-)
Avatar - pumpkin
26. 8. 2015 22:21
Re: Krása
Už sa teším na nejaký porovnávací test v Auto Bilde. :-)
Ale predsa len ma trochu iritujú tie zadné svetlá a to na oboch karosárskych verziách. Snáď to Mégane nepodedí.

Taká moja menšia úprava, čo poviete?
[odkaz]
Avatar - Ghostyx
27. 8. 2015 12:44
Re: Krása
Já bych to neupravoval, je to dotažený už tak, jak to je... ;-)
Avatar - eXp10it
26. 8. 2015 22:11
Ten kosočtverec
Ten kosočtverec musí mít na výšku snad 20cm, ale auto je to krásné, povedlo se.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - _Karel_
27. 8. 2015 08:33
Re: Ten kosočtverec
Tak ze všech 4.999 zdejších diskutérů jsi poslední, od koho bych tohle čekal, ale dobrý >:D :yes:
Ostravaku.
Avatar - Emel
27. 8. 2015 10:07
Re: Ten kosočtverec
Měl bych se nad sebou zamyslet... příspěvek cenzurován :*) ... ehm, potlačen.
Avatar - AUDIRS6
27. 8. 2015 10:36
Re: Ten kosočtverec
tak ti to trochu "ušlo" noooo :*)
Su horsie situacie v zivote, kde ked ti TO trochu ujde............. >:-[]
Avatar - _Karel_
27. 8. 2015 11:41
Re: Ten kosočtverec
No, já tě nenahlásil.
Avatar - Ji/Ri
27. 8. 2015 12:10
Re: Ten kosočtverec
Co tam fouknul? >:D >:D >:D hod mi to sz ;-)
Avatar - Emel
27. 8. 2015 13:17
Re: Ten kosočtverec
Žádný špitání tady, ať nedostaneme ban všichni tři ;-)
Avatar - Ada je zase tady
27. 8. 2015 00:19
Talisman musíte míti!
Talisman musíte míti, pokud chcete cestovat tímhle rendlíkovským křápem. Talisman, který vás ochrání před francouzským šlendriánem a zajistí, abyste dojeli až domů! ;-)
Rozbalit vlákno
8
27. 8. 2015 08:53
Re: Talisman musíte míti!
"...tímhle rendlíkovským křápem." :yes: Diky, bro, cekal jsem na tento nazor a opet jsi mne nezklamal. :-! Viva la France. ;-)
27. 8. 2015 10:48
Re: Talisman musíte míti!
Ádo Ádo... Tento Tvoj príspevok beriem v kontexte pokročilej hodiny v ktorú si ho písal... Minule si tu mal pár príspevkov, ktoré boli k veci a mali hlavu aj pätu. Až som mylslel že pod Tvojím nickom píše niekto iný... Mohol by si mi prosím trošku osvetliť Tvoju absolútnu antipatiu k značke Renaul? Je mi nepochopiteľná takmer rovnako, ako Tvoj schizofrenický prejav na tomto webe. Ďakujem.
Avatar - Ada je zase tady
27. 8. 2015 18:12
Re: Talisman musíte míti!
Už jsi někdy vlastnil vozidlo téhle značky? A potom vozidlo nějakého jiného německého, nebo japonského výrobce? Najezdil jsi s nimi statisíce km? Tedy s tím rendlíkem ne, ten to nevydrží... Potom si můžeš odpovědět sám. Není to nic nenormálního jen pragmatický názor jednoho člověka, který najezdil s osobními vozy dohromady cca 2 miliony km. :-!
Takže: do rendlíka by sednul už jen s talismanem!
27. 8. 2015 20:26
Re: Talisman musíte míti!
vy mozte mat tak 2 miliony hovan na hlave,vase prispevky sa uz nedaju ani citat.ked vam nevadi uz ani to,ze ste tu za miestneho debilneho primitiva,tak musite byt aj ako clovek-bez chrbtovej kosti.
28. 8. 2015 12:50
Re: Talisman musíte míti!
"..vy mozte mat tak 2 miliony hovan na hlave" >:D Ad hominem extraordinaire! :yes:
28. 8. 2015 10:07
Re: Talisman musíte míti!
Ďakujem za reakciu. K Tvojej otázke, áno. Vlastnil som Renault Megane aktuálnej generácie. A áno vlastnil som aj autá iné. Prvé moje auto bol Seat Ibiza 1.4 i. r.v. 1999. Ten vydržal 1 a pol roka a 45000km. Potom Fabia 1. generácie r.v. 2001. Ďalším bola Mazda 3, potom práve Megane a teraz Insignia. Úprimne povedané, najlepšia, čo sa poruchovosti týka bola Mazda, tam si tuším ani nespomýnam na nejakú závadu. Ale čo som chcel povedať, že Renault nijak nevybočoval z priemeru poruchovosti. Najhorší bol rozhodne seat. A insignia sa tiež celkom slušne sype, a to stála 2x toľko ako ten megane. Neviem čo si jazdil od Reanultu Ty, ale ja osobne na renaulta nespomýnam v zlom, a v pohode by som išiel doň znova (teda už nie megana lebo medzičasom mi pribudli deti, kočíky, kolobežky .... >:D
Avatar - Ada je zase tady
28. 8. 2015 13:26
Re: Talisman musíte míti!
Možná bych ještě dodal jednu věc: auta zásadně kupuji nová a ročně jsem v posledních 20 letech najezdil tak 50 tisíc km. Průměrně. V takovém provozu rozdílná kvalita vozů různých značek vynikne poměrně výrazně. Banální závady ani nepočítám. Podstatným měřitelným rozdílem pro mne je, zdali s autem ráno odjedu a zdali dojedu do cíle. A jak spolehlivost auta z tohoto pohledu vypadá během prvních 200 tis km. A vedle toho ještě sleduji, jak se auta různých značek sypou v našem autoprovozu.
Pokud jsi měl na rendlíka štěstí, buď rád a přijmi jedno přátelskou radu: nezkoušej dráždit hada bosou nohou ještě jednou.

PS měl jsem kdysi novou R9..
28. 8. 2015 12:47
Re: Talisman musíte míti!
"...Už jsi někdy vlastnil vozidlo téhle značky?....Potom si můžeš odpovědět sám. " OK, nejsem SM, nevlastnil a neminim to menit. :-!
"Takže: do rendlíka by sednul už jen s talismanem! " Oh?! Ja ani s kocici prackou... :-!
27. 8. 2015 23:52
Úchvatné
přečetl jsem si zdejší diskuzi od vrchu až dolů... srovnával jsem všechny ty Passaty, Superby, Mondea a samozřejmě Mazdy... vygooglil jsem si a youtuboval co šlo... a nakonec mi na mysl přišlo slovo "úchvatné". Nejen kvůli exteriéru, ale uvědomil jsem si jakousi "součinnost" s interiérem, který mi přijde jednoduchý a působí stejně zklidněně, jako křivky karoserie... Talisman mi přijde vzácně vyvážený jako celek... umím si představit, že člověk po zasednutí za volant neutrpí "interiérový šok", jak tomu bohužel u jiných současných vozů je. Jinými slovy, žádný cirkus... opravdu úchvatný a velmi důstojně působící vůz.
Rozbalit vlákno
1
28. 8. 2015 12:43
Re: Úchvatné
"...Talisman mi přijde vzácně vyvážený jako celek...." Wow!
:-!
7. 1. 2016 21:02
Design za 1-
Tak teda po docela dlouhé době Renault, který se mi líbí a klidně bych si ho pořídil (Grandtůru). Jasně, předek má vyboulení, které bych klidně oželel (mají to i jiná auta, asi kvůli větší ochraně chodců při střetu; nejvíc mě to odpuzuje u některých BMW). A jasně, oturbené motůrky mi do sedanu střední třídy vůbec nesedí, dvoulitr jak v naftě, tak v benzínu by autu téhle velikosti slušel víc. A na Mazdě 6, Superbu, Mondeu nebo Prassatu je vidět, že to pořád jde, dát do střední třídy dvoulitr. Ano, zastánci 12ti turbodmychadel na motorku ze sekačky se se mnou budou hádat, že je to šumák, že motor nemá objem a dohání to otáčkami a turbem. Ale až čas ukáže, co oturbené motory vydrží při normálním jezdění civilistou (ne ve firmě při 50tkm ročně). A hlavně co vydrží ty srágory, kterými jsou motory ověšené, protože jejich servis/výměny se musí do servisních nákladů taky počítat. Ale Talisman se, myslím, dost povedl. Aspoň designově. Doufejme, že to nebude technicky další průšvih jako třeba dvojková Laguna.
Rozbalit vlákno
0