Tak si tak ctu vypis toho co ma auto v zakladu a co dostane s RS ultra sadou, divam se na cenu a ptam se sam sebe jestli tohle neni koupe petiletky? Ano, nejel jsem s tim, tak jako nikdo, ale predpoklady na to udelat vyborne auto ford urcite ma a za tuhle cenu (cena zakladniho golfu R, cena zakladniho civicu type R, cena o temer 500tis nizsi nez zakladni A 45 AMG)?
Forde, nezmrs to auto jizdne a ja ti tleskam. Tohle musi jit na dracku. :yes:
Veru, najmä v kontexte toho, ako Ford ČR pri predstavení nadsadil cenu ST, je toto skoro za hubičku. Skrátka kategória športových áut do milióna má papierového víťaza.
Sám by som si ho vedel predstaviť v garáži a hoci jeho exteriér je trochu expresívny, v tej novej šedej vyzerá dostatočne civilne, rozhodne menej tuzingovo, ako CTR.
CTR ma zvlastni auru. Jestli bylo nejake auto ve frankfurte zavaleno nactiletymi tak to byl prave CTR. Nikde jinde nebylo tak malo hypotek a tak mnoho bedaru (kluci prominou >:-[] ) jako u stanku hondy a konkretne prave u CTR.
Jestli to neco vypovida o tom aute nevim. :-)
EDIT: Jo a jeste nissan 370z lakal podobne jako CTR. >:D
Ad RS, ano, toto je auto ktere se snazi kricet do sveta co umi. Na druhou stranu ma o cem kricet a vzhledem k tomu ze i cena miri rozumne a relativne i na mlade lidi tak proc ne. V te modre vypada skvele. Strach bych mel jedine z tech priplatkovych recaro, vypadaji fantasticky a urcite jeste lepe funguji na trati / okresce, ale co ve meste? Co delsi cesty? Tady bych mel strach jestli toto uz trosku nezabije pointu HH, tedy rychleho auta na kazdy den.
já nevím,ale všechny tyhle rychlý káry jsou hrozně tvrdý, jel jsem cla amg a na denní ježdění si to neumím představit, možná někde na západě po normálních silnicích
Záleží, zda má nebo nemá performance podvozek a příplatková o palec větší kola. Tyto dvě věci hrají velkou roli. Bez performance podvozku CLA 45 není špatné.
Veru, nitrous blue alias bazénová modrá (copyright white label) je nevydarená, neviem, prečo nenechali tú propagačnú performance blue. Takto zostáva len šedá slate (pastelová), alebo šedá metla magnetic: [odkaz] Volil by som niektorú z tých šedých, to, že trochu stlmí tvary karosérie je len dobre.
No ja som myslel že tá slate grey je práve tá trendy betónová šedá, čo bola predstavená s faceliftovaným Focusom ST (stealth grey), len s iným názvom, ale zrejme sa mýlim.
Každopádne keď už tam nedali nejakú peknú výraznú farbu (performance blue či jedovatú zelenú ako u minulého RS, prípadne nejaký odtieň žltej či oranžovej á la Lambo), tak potom je naj práve tá bridlicová šedá.
Mě naopak vzhle RS sedi a řekl bych že je to tak akorat. Neni to usedle jako Golf R a naopak takova šilenost jako CTR. Dokonce se mi libi i ta modra mydlovka ale určitě ne na tomhle autě. RS sekne modra z fotky ale jak jsem se dival v konfiguratoru neni k dispozici. :-O
Ale áno, nie je to tak šialené ako CTR, na druhej strane auto týchto parametrov musí byť trochu výraznejšie, Golf R vyzerá ako 1,2ka s R paketom. Moje výhrady skôr smerujú k základu karosérie Focus, konkrétne k zadnej časti HB. Inak ako píšem vedel by som si F RS predstaviť doma. :-)
Jo tak....tak to ja nemam problem se zakladnimi tvary Focuse , naopak ty se mi libi. Jen RS už by bylo na mě moc a klidně bych se spokojil s polokrevnikem ST. Nicmeně cena za RS je až podezřele nizka a jak pišeš pokud Ford dobře naladi pak jednoznačně :yes:
Focus ST má len jednu reálnu vadu: nemá samosvor. Darmo je tak nominálne výkonnejší, ako GTIP, kvôli absencii samosvoru má často problém preniesť ten výkon na cestu a v reále ho na okruhoch GTIP poráža. Inak jeho charakter je fantastický, ostrý, dravý, zvukovo najlepší fúkaný štvorvalec na trhu a po facelifte aj celkom pekný.
:yes: presne tak..podla mna tiez jasny vitaz auta do milionu.Tak ako v dnesnej dobe vychvalu vsade Golf R tak budu na buduci rok budu v testoch ospevovat RS-o..350 koni,manual,4x4=funny zabava..kral je mrtvy (Evo) at zije kral! (RS)
Proč by to tím jako měli pohřbít? Kupující takového auta je ochoten zcela určitě překonat určitou vzdálenost a získat tím vyšší kvalitu prodeje a zázemí FordStore. Navíc Ford se netají tím, že v příštím roce otevře další a bude jich celkem 6 - 7 v ČR...
Kazdy jeden den sa divam na oficialne stranky Fordu na Slovensku, je az neuveritelne, ako dokaze Ford na Slovensku spat. CR a vsetky okolne staty maju cennik, konfigurator, informacie o RS uz 2 tyzdne, na Slovensku stale ani len pamiatky :-!
Možno o dva mesiace mi predajca s veľkou pompou pošle cenník s oznamom, že RS je už v predaji. >:D Aj keď predajcovia sú v tom nevinne, môžu sa snažiť ako chcú, keď Summit prdí na vec.
RS je horky kandidat na druhe auto do rodiny. Cena je pekne nastavena a na papire to vypada nejlepe z aktualni nabidky HH. Nicmene potrebuji nakoupit do konce roku a nikde zadna predvadecka. Je hezke, ze to jde objednat, ale kupovat HH bez projeti je pro me utopie. Nakonec to mozna dopadne tak, ze vezmu golfa R s peknou slevou a vyladim od MTM a budu spokojeny.
Tak do konca roka je síce ešte dlhý čas, ale ako poznám Ford, zverejniť cenník a fyzicky naskladniť autá je dosť rozdiel. Ak potrebuješ auto kúpiť teraz z daňových dôvodov, môžeš dobrovoľne zaplatiť ešte pred dodaním (čo nie je úplne rozumné); inak Ti zostáva ten G R (hoci aj ten sa nejaký ten mesiac vyrába, to by si musel nájsť skladovku).
Inak charakterovo sú to dosť odlišné autá, hoci obe super silné hotheče so 4x4, eRko je absolútne nenápadný sleeper s vizuálom 1,2ky, kdežto RS je podstatne expresívnejší, dáva najavo, čo má pod kapotou. Inak sériový FF RS vs. GR vytunený u Mayera, to bude dosť cenový rozdiel (v neprospech R).
Ano. Ford má problém uvést modely do reálného prodeje, což je skoda. Už takle mám tuarega, místo Mondea. Nejsem ochotný koupit něco, co si nemůžu projet. Věřím, že jízdne to bude super, ale co když to bude ultra tvrdé? Co kdyz to bude zrát jak stí? Atd.
Vzhledově je pro mě lepší Rko svoji nenápadnosti, ale ani RS není moc kriklave. Firma má rámcovku s VW, takže na Rko do výroby je pro me zajímavá sleva a pak zbyde i těch 2k€ na chip. Na RS díky tem dvěma prodejcům asi moc invidualni nabídka nebude i vzhledem k výborné základní ceně.
Srdce by určitě volilo RS, ale uvidíme, jestli tomu půjde Ford naproti.
Take mi to prijde nejen divne, ale i celkem nespravedilive ke stavajicim dealerum. Ale je to vec Fordu. Ale nenapada me ani, jaky prinos to ma pro zakaznika.