Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Pěkné
| 12. 10. 2015 10:23
Parádní recenze, jen přijít s testem kabria když jsem dneska v -2°C škrábal sklo je trochu naprd, už aby bylo jaro!
Auto jsem si ve Frankfurtu oseděl a všechno se mi líbilo, ale proč má spolujezdec pod nohama hrb jak kdyby byla pod kobercem želva?
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 10:33
Entuziasticky pojatý testy, přiznaná subjektivita a alespoň jednou v týdnu opravdu atraktivní auto, jakým MX-5 je. Řídit pěkně naladěný RWD stojí prostě vždy za to! ;-) :yes:
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 10:39
:yes:

...i kdyz nema 500 koni, ze jo? ;-) :-)
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 10:48
Přesně ;-)
Avatar - woody-alien
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 11:10
Malé, lehké auto, perfektně ovladatelné i pro ty "kdo toho se zadokolkou moc nenajezdili", motor "aspoň že tak"....pro mě fun, fun, fun. Ještě jestli se do toho vejdu. Mám ještě o pár cenťáků víc než Ondra. A že mi na dlouhých rovinkách ujede nějakej hot-hatch mi nevadí. Když ho mám taky. ;-) :-)
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 11:11
Po pátku máš v zadokolce najeto víc než dost >:-[]
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 11:30
>:D >:D Bolej mě žebra. Au.
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:19
Teprve včera a dnes jsem ocenil vatovanou verzi mundůru černýho bratrance Stiga >:-[]
Avatar - Enthusiastic.driver
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:27
btw., kdo vyhrál? :-)
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:34
Figurka ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Covenant
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:35
Ale byl to o prsa indiánské ženy Pájo ;-)
Avatar - iudex
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:36
Tipujem to na paju, ako minule; okrem nesporných vodičských schopností najmenej kazí pomer výkon/hmotnosť. >:D
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:37
Kdepak, natřel mě o 0,3s. :-)
Avatar - iudex
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:43
Neviem, ako dlhá je trať v Motobydle, ak je to ale viac, ako minúta, tak 0,3s nie je rozdiel. Keď som naposledy jazdil na motokárach, poradie určovali stotiny, nie desatiny.
Každopádne je borec, keď porazil takú zostavu skúsených šoférov. :yes:
Avatar - Dinar
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:44
Paja je příliš skromný, zapomněl dodat, že se standardními kárami byl nejrychlejší, figurka (a to nijak nesnižuje jeho schopnosti) ho udělal v káře starší specifikace, která má vyšší výkon. ;-)
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:49
OK, když to vezmeš striktně optikou výkon a připočteš k němu váhu...tak by výsledky vypadaly naprosto jinak ;-)

Ale takhle jsem si sakra dlouho nezajezdil. To je závdavek na dlouhý zimní večery :-) . tak si říkám, že květen bude jasnej. Každým kolem chápeš dráhu i káru víc a víc a i přes únavu se dokážeš ke konci zlepšovat. Každej z nás jel alespoň hodinu a to se už na fyzický únavě projeví ;-)
Avatar - iudex
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:52
Hodina, to je pomaly na volenie záchranky. Kde jazdím ja sú 10-minútové bloky a po ňom som celkom spotený a potrebujem pauzu, aby som mohol pokračovať.
Avatar - Dinar
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:01
Tahle dráha je fakt extrém, rekord kolem 1:10 min s poměrně výkonnými (ve srovnání s kárami jinde) autíčky, je to na patra, výrazné převýšení, káry musejí jet. Řidičsky docela náročné, s běžnými dráhami s pěti zatáčkami kolem pneumatik nesrovnatelné, tady lítáš pár cm od trčících cihel, jsou tu pasáže které chtějí morál i techniku... super trať. Rozdíly v řádech sekund jsou naprosto běžné, borec, co tam dělá mechanika, machroval jak to jezdí běžně kolem rekordu, pak se zapojil a jezdil časy kolem prostředku naší grupy. ;-)
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:04
:yes: >:-[] >:D Dnes jsem to už dvakrát vyprávěl a při popisu tratě vypadám jako bych zežral balení viagry >:-[]
Avatar - Emel
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 16:07
Zkoušel jsem ji o víkendu malovat dětem, ale dlouho mi trvalo než jsem trefil proporce té sekce za prvním tunelem :-) . Nakonec jsem si musel sepsat zatáčky jak jdou po sobě abych dal dohromady, kolikrát se zatáčí do kopce.
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:02
Jezdili jsme po 15min blocích. Já jel 5x a poslední jízda už byla opravdu tak tak ;-)
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:07
Jen dodám, že by bylo zajímavé vidět časy ostatních, kdyby jeli shodnou káru. Pak je také otázka, jak která komu vyhovuje. Každá byla chováním trochu jiná.
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:12
Souhlasím, na jaře to dodá závodům nový rozměr :-) :yes:

To hlavní zůstane...klučičí úsměv, bolavý ruce, nohy, tělo, zapráskanej obličej, špinavý ruce, smrad jako obsluha čerpačky z dob dávno minulých a puberťácky nadšený halekání :-! >:D
Avatar - Dinar
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:21
Ano, je to tahák na jaro, posledně nám jouda ani neřekl, že tam tu starou specifikaci ještě vůbec někdy pouští, stejně jako neřekl, že rekord tratě je zajetý právě s touhle variantou a ne s těmi novými. To jediné co mě trošku mrzí, že jsem se to dozvěděl ex-post a ani si ji nezkusil. Ale jen opadnou sněhy... >:D
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:28
;-) :yes:
Avatar - Emel
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 16:11
Minule tam taky něco šteloval na těch starých, podle mě posouval ten omezovač... ty káry nikdy nebudou úplně jedna jako druhá. V prvním stintu jsem si vylepšil čas oproti minulé návštěvě hned o víc než vteřinu (na nové káře) a pak o další víc než vteřinu na staré...

PS: mám modřiny na zádech a z té staré mě bolí ruce, au au.
Avatar - iudex
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:21
To poznám, naposledy po akcii na motokárach bol najčastejší argument, že motokára X mala vyšší výkon ako motokára Y, alebo mala horšie/zodratejšie/prehriate gumy... A mám to rád, tieto nekonečné debaty. Len som sa práve dočítal, že tam, kde chodíme, nakúpili fungl nové motokáry a teda sa už nebudem môcť vyhovárať, že moja bola slabšia a preto som prehral. >:-[]
Avatar - woody-alien
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 14:58
Přesně. Ani ty nové nejsou všechny stejné. Dvojka mi třeba sedla hodně a taky jsem s ní jezdil nejrychleji. Jak pravil po prvních jízdách J.F. "Vemte si někdo to Volvo, já už v tom nejedu." >:-[]
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:45
Každopádně se všichni od minula razantně zlepšili i přes mizernou přilnavost danou chladným počasím. Opravdu velmi výrazně! Je tam jedna kára, která by měla být schopná se přiblížit k top času dráhy ;-)
Avatar - iudex
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:53
Tak sa nehanbi a pošli výsledkovú listinu do SZ. ;-)
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 14:08
Mi to prave pripada, ze prave ta mizerna prilnavost stoji za nasim uspechem. Ty kary moc neztracely vykon, kola se neustale tocila, neco na tom bude.
Mimochodem moje vysledky: 1x zasvinenej krbec = zdechlej motor, nastesti az v depu, 1x bouchla pneumatika (znam vas, tak zamerne nepisu "praskla guma"), a 1x zdechlej motor primov te dloooouhe pravotocive tesne pred zuzenim do prvniho tunelu.
Pak uz jsem radeji na motokary nesahal >:D
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 14:14
Všimni si, jak moc tě trestá spalovací motor za tvý rouhání a velebení elektroautíčka >:-[]
Avatar - Dinar
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 14:26
>:-[] >:-[] :yes:
Avatar - woody-alien
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 15:01
>:D :yes:
Avatar - Dinar
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 14:31
Jo, jo, spalovací motor je na tebe moc. V Brně u Výstaviště je dráha s elektrokárami, auta mají dokonce něco jako Kers, kolo nabíjíš, 5 sec. máš vyšší výkon, autíčka jen bzučí... >:D ;-)

P.S. ale je to docela nuda. ;-)
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 15:02
Dobre, pristi sraz bude tedy v Brne..? >:D
Avatar - woody-alien
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 15:10
OK. Ale přijedu ve Twizy. >:-[]
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 15:29
Tak s tim tam pak muzes rovnou zavodit >:D
Avatar - woody-alien
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 15:01
Zvlášť poslední série byla masakr. Jak jste se tam předháněli v lepších časech. :yes: Ale i já jsem spokojenej, od posledně zlepšení skoro o 3,5 vteřiny. Teda poté, co jsem si sundal brejle. >:-[] Zřejmě tuhle taktiku vyzkouším i v běžném provozu. >:D
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 14:13
A tys byl kde? >:D
Avatar - Dinar
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:33
Žebra mám o.k., ale boční strany zadku a stehen hrubě otlačený. >:D >:D
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:35
Jooo, Stig dress nebo letecká kombinéza mají svý klady ;-)
Avatar - Emel
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 16:12
Letecká kombinéza je v tomhle na nic, jsem omlácenej jak běženci po cestě přes Rumunsko v návěsu. Ta je akorát nehořlavá, ale na to zase nedošlo...
Avatar - Covenant
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:34
Kdyby jen žebra.....taky odřený kotník, naražený loket a trochu i zápěstí >:-[]
Avatar - woody-alien
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 15:02
To víš, to není jako sednout do moderního hot-hatche a hezky v pohodlí dělat jako že řídíš. ;-)
Avatar - woody-alien
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 14:51
Tebe žebra, mě zas kostrč. Příště, prosím, trochu s citem, když tě někdo "zdrží" v nájezdu do tunelu. >:D ;-) Myslím, že prohlídka od statika by té budově neuškodila. >:-[]
Avatar - woody-alien
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 14:52
To jo. :yes: Koukal jsem, že někteří majstri to zvládli i v protisměru. >:D
Avatar - iudex
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:44
Obávam sa, že nevojdeš. V novej generácii som nesedel, ale do starej som sa nasúkal tak, že som mal rám predného okna na úrovni nosa, teda Ty to nebudeš mať o moc lepšie.
Avatar - wakantanka
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:32
No keď som dobre videl, tak "expert Radek" má nejakých 193-196 cm? a vošiel sa dopohody bez strechy, so strechou sa mu tam vchádzalo o dosť horšie. Ale za jazdy bol skrytý úplne, dokonca ani čiapku mu to nezhadzovalo, takže v tomto smere to vidím ako výrazný posun.
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:41
známy má 190cm a sedí v tom normálně ...
Avatar - woody-alien
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 15:06
Úplně si to nemyslím. Nejde čistě jen o výšku, ale třeba i o to, jak si seřizuješ posaz, jak máš dlouhý nohy....uvidíme.
Avatar - 3_diamanty
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 10:40
mazda to skratka vie....... MX5 je dozaista lahke zabavne sikovne kompaktne a moc pekne auto...... tak nejako presne si predstavujem sportove auto... MX5 sa mi paci viac ako 2 tonove 400 konove AMG mercedesy ... MX5 je skratka genialna :yes: presne takto ma vyzerat sportove auto... mazda :yes:
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:29
a co tablet, toppere. ten Ti tady nevadi?
Avatar - Warrual
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 12:42
Tablety jsou nejhorší v MB protože sedí na nevzhledné, plastové a lacině vypadajicí stopce. V mazdách to naopak vůbec nevadí.
Avatar - wakantanka
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 13:33
jemu ale ten tablet vadí aj v Renaultoch aj vo Volve a v podstate všade >:D
Avatar - boost.
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 11:41
Přesně tak! :yes:
Avatar - woody-alien
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 15:11
Amen. A velká pochvala Ondrovi. :yes:
Avatar - Ji/Ri
Tohle chceme číst!
| 12. 10. 2015 18:21
I ty ses nám rozněžnil ;-) rád vidím, že jste se měli krásně, kluci. :-) :yes:
Dotaz
| 12. 10. 2015 11:10
Ondro, dá se vůbec napříč všemi auty na trhu najít něco podobně zábavnýho a zároveň řidičskýho? Jak by v porovnání vyzněla GT86?
Avatar - 3_diamanty
Dotaz
| 12. 10. 2015 11:22
nasiel som jedneho konkurenta... podla mna hodne blizkeho...... u nas zrejme (ne)dostupneho.... len neviem ci to tu mam napisat .... kedze nie som Ondro ;-)
Dotaz
| 12. 10. 2015 11:31
Nevadí, že nejsi Ondra, jde o to, jestli jsi jel MX-5 a GT-86...... >:D
Avatar - 3_diamanty
Dotaz
| 12. 10. 2015 11:37
to nie..... nejel.... napriek tomu ale zda sa ze existuje este zabavnejsie auto ako MX5 a to v cene tiez pod milion..... ;-) ... u nas ho ale zrejme nestretnes ... ja som ho videl v zahranici a teraz som si na neho spomenul .. ked vidim tuto bielu MX5-ku
Dotaz
| 12. 10. 2015 12:18
A který máš na mysli?
Avatar - 3_diamanty
Dotaz
| 12. 10. 2015 12:46
mal som na mysli lotus elise.... auto rozmerovo podobne mazde MX5... ale je dokonca este kusok lahsie... a vo verzii S aj kusok vykonnejsie... avsak stale relativne cenovo dostupny sportiak aj ked u nas tusim ze sa ani nepredava....

v cenach do miliona a hmotnosti do jednej tony .... takychto skvelych sportovych aut dnes uz ozaj nie je vela....
Dotaz
| 12. 10. 2015 12:52
OK, ale Miata přináší s přimhouřením oka denodenní použitelnost. Věřím, že i největší "Lotus Fan" by to o svým autě neřekl ;-)
Avatar - 3_diamanty
Dotaz
| 12. 10. 2015 12:55
to mas pravdu ... lotus je uz dost "spartansky" a asi az moc "nekompromisny"
Avatar - Bully_
Dotaz
| 12. 10. 2015 15:58
Pro lidi, povazujici dnesni HH, v klidu pouzitelne jako rodinna auta, za "nekompromisni okruhove nacini" bude uz Miata takovym pomalejsim monopostem. Na druhou stranu znam lidi, co jezdi i tou Eliskou bezne na nakupy a do prace. A nekteri s podobnym autem jezdi s malym deckem pres pul Evropy na dovolenou >:-[]
Je to o pristupu, ne o nepouzitelnosti.
Dotaz
| 12. 10. 2015 11:45
Ahoj, určitě dá, ať už GT86, Cayman či ještě bezprostřednější věci jako Elise, Caterham... Samozřejmě v dané ceně toho ale moc není, tedy spíše nic.

Co se týče GT86, tak sám nevím, jestli bych raději ji nebo Miatu, dnes se přikláním možná spíše k Miatě, má lépe naladěný motor a je ještě o kus hyperaktivnější s lepší přilnavostí na předku, taky je menší a lehčí. GT86 je zase stabilnější, méně náklonů, lepší na driftování i na suchu, ale taky umí být lehce nedotáčivá v nájezdu a má mrtvý motor ve středních otáčkách.

Takže to bude spíše o preferencích jednotlivce, obě auta jsou skvělá.
Avatar - 3_diamanty
Dotaz
| 12. 10. 2015 11:53
presne maly lotus elise som mal na mysli .... ;-)

auto za milion ( vo verzii S vazi nejakych 860kg ) ... v zahranicnych testoch prezentovane ako snad najzabavnejsie sportove auto sucasnosti :yes:

videl som biely kusok v zahranici.... a tazko toto male kompaktne sportove auticko k niecomu prirovnat... lebo vedla neho aj carrera posobi ako obrovske tazkotonazne velkokapacitne lietadlo....
Dotaz
| 12. 10. 2015 12:17
Díky za srovnání. Sám u RWD preferuju vysokou úroveň přilnavosti přední části, aby jsi se o ni mohl v zatáčce bez obav opřít. Motor GT86 dává to nej skokově až nahoře, ale člověk s tím tak nějak počítá, linearita dvoulitru mazdy (ale s jasnou výkonovou špičkou) je mu však cizí.
Miata je trefa do černýho, přeju jí hodně zákazníků, bylo by škoda nepokračovat dalšími generacemi ;-)
Avatar - iudex
Dotaz
| 12. 10. 2015 12:38
Videl som už porovnávacie video MX- vs. GT86, neviem, či to nebol autoexpress.
Btw. Toyobaru má pre mňa jednu obrovskú výhodu: na rozdiel od Miaty sa doňho vojdem. >:-[]
Dotaz
| 12. 10. 2015 12:43
Jsi taky jeden z mála lidí, co může provádět údržbu 3. patra Eiffelovky bez žebříku >:D
Avatar - iudex
Dotaz
| 12. 10. 2015 12:46
A čo Dinar či white label? ;-)
Dotaz
| 12. 10. 2015 12:50
ty ti můžou se***vat, já tak max podávat nářadí :-! >:D
Avatar - Dinar
Dotaz
| 12. 10. 2015 12:52
Nerýpej, šprčku! >:D
Dotaz
| 12. 10. 2015 13:41
:-! >:D
Avatar - Ji/Ri
Dotaz
| 12. 10. 2015 19:13
... není šprček!!! Je jen prostorově skromnější >:D >:D >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
Dotaz
| 12. 10. 2015 12:44
Je škoda, že GT86 nemá v sériové podobě možnost nastavení odklonu, kde by si každý soudruh moh nakroutit přední přilnavosti dosyta... v tomto má Miata výhodu...
Avatar - Individualita
Dotaz
| 13. 10. 2015 13:23
A ještě ten detail, že jedno je roadster a druhé coupe :-)
Avatar - Ji/Ri
Dotaz
| 12. 10. 2015 19:10
Citygo s mírně poladěnou přední nápravou a vysokooktanovou šaltpákou >:D
Avatar - euro89
Dotaz
| 12. 10. 2015 19:53
Já osobně mám u BRZ/GT86 trochu problém s designem (hlavně předku), ale jsou to auta, která se dají používat opravdu celoročně na denní ježdění. Pokud Mazda neudělá i MX-5 coupe jako v minulé generaci, tak je to auto jen na léto. Ale zatraceně dobrý auto na léto! :-)
Tohle mě baví
| 12. 10. 2015 11:40
Konečně test a vlastně článek obecně, který mě nutí něco napsat. Vlastně sice nutí, ale mohu napsat jen velmi málo. Bravo Ondro !
A nemohu si odpustit poznámku, že na současném ACZ, které je křečovitě zsmraďováno dalšími a dalšími doměnkami a konstrukcemi kolem dieselgejtu, jen aby bylo o čem psát, je tento test jako z jiného světa.
Tohle mě baví
| 12. 10. 2015 11:49
Děkuji :-)
Tohle mě baví
| 12. 10. 2015 12:06
Pane redaktore ste svetlo na konci tmaveho tunela ACZ..super clanok :yes:
Tohle mě baví
| 12. 10. 2015 12:17
:yes: Naprosto trefný! ;-)
Avatar - Dinar
Tohle mě baví
| 12. 10. 2015 12:38
Přesně tak! Chceme číst a debatovat o autech, hlavně o ježdění s nimi. :yes:
Avatar - iudex
Tohle mě baví
| 12. 10. 2015 12:48
Súhlas; toto je auto.cz, aké ho chceme, nie miliónty nevydarený pokus o "vysvetlenie" emisnej kauzy.
Ondro za šéfredaktora! >:D
Avatar - Enthusiastic.driver
Vzhůru k milionu
| 12. 10. 2015 12:36
ND je prostě trefa! Tak nějak z reakcí lidí, kteří už v ní jeli a všech přečtených a překoukaných testech tuším, že tohle je zkrátka ta nejlepší generace snoubící kouzlo starých MX-5 s možnostmi a schopnostmi moderního auta a ND prostě chci!

Mazda šlape celkově moc hezky, takže věřím, že ND bude taktéž úspěšná a miliontého historického kousku se dočkáme co nevidět :-)

Mimochodem, skyactiv 2.0 se začíná celkem běžně SW upravovat na 180k - a to je hodnota, která už z ND učiní vážně solidně rychlý roadster. Jakkoli bude ve světě absurdních výkonů dostupných hot hatchů pořád hrát druhé housle, na zabití se na okresce to je tak akorát :-)
Avatar - woody-alien
Vzhůru k milionu
| 12. 10. 2015 15:08
:yes: Jak na srazu (mimochodem, šla fáma, že dorazíš...a nic) reprodukoval debatu Mazdařů Emel: "Jasně, že se zabiješ. Ale ta jízda !!!!!" >:D :yes:
Avatar - Enthusiastic.driver
Vzhůru k milionu
| 12. 10. 2015 15:46
Sem pájovi psal, že první víkend potvrzuju účast, ale druhý mi to nemusí vyjít, a taky že nevyšlo - když vy jste dlachnili kýty, já zrovna vysedal v Krakowě ze samolotu >:D
Avatar - Emel
Vzhůru k milionu
| 12. 10. 2015 16:13
Má je tam (5*) :yes: :yes:
Avatar - iudex
Svet motorov
| 12. 10. 2015 12:49
Len malá poznámka: ak auto testuje auto.cz a Ondrej Chamilla, bolo by vhodné nedávať fotky iného redaktora polepeného logami Sveta motorov.
Avatar - lamal
miata
| 12. 10. 2015 13:58
V ostatnych testoch a dojmoch som sa docital/dopocul o tom, ze 2.0 chyba tocivost a nadsenie 1.5ky, ktora je necakane zabavna a tociva vidno to aj podla redline... no popisovana skutocnost bola tak znacna, ze nad 2,0 vyjadrili sklamanie, je to ozaj taka zdochlina nad 5000ot ? vraj sa to ani neoplati moc tocit a zmykat vsetko sa odohrava medzi 3500-5000 jak u turba...
miata
| 12. 10. 2015 14:08
Určitě není, naopak od pěti do šesti je zátah nejcitelnější a není problém ji dotočit až k omezovači. Patnáctistovka ale určitě bude točivější.
Avatar - KANKUNEN
miata
| 12. 10. 2015 15:51
To asi psal osel, který čumí akorát na křivku točivého momentu.
16v atmosféra, která by jela líp na vyšší kvalt s nižšími otáčkami není.
miata
| 12. 10. 2015 22:06
No já nevím, v testu se píše následující:

"Před červeným polem se rozjede s dosud nevídanou naléhavostí a rozhodně nezkazí žádnou srandu. Pro dokonalost bychom mohli chtít více otáček a jasnější výkonovou špičku"

Nějak moc nerozumím tomu, jak se motor před červeným může naléhavě rozjet a přitom nemá jasnou výkonovou špičku (špička je snad to, že zátah v nejvyšších otáčkách příliš neklesá). První věta říká, že špičku má a druhá, že ji nemá a vršek je trochu utlumený.

Každopádně pokud se bavíme o křivkách točivého momentu, tak papírově by 1,5ka skutečně měla být točivější s výraznější špičkou (méně slábnoucím zátahem nahoře) než ten dvoulitr. Což neznamená, že dvoulitr je mrtvý, jen by neměl mít tak výraznou špičku.
Avatar - lamal
miata
| 13. 10. 2015 13:13
nemozem uplne suhlasit, nie kazdej atmo sa chce nad 6000 pripadne nad 7000... vacsina atmo 2.0 16v aj starsich dob ci uz PSA, renault a kopec inych odovzdavali to naj medzi 5-6 a do tych 6500nebol problem, ale maloktora isla s chuti do 7 alebo vyssie... okrem tych japonskych niektorych, pokial neslo o nejake vykonnejsie verzie, ktore museli mat vykon bez turba v otackach a to som jazdil tych 16V motorov docela dost napriec rokmi
Avatar - lamal
miata
| 13. 10. 2015 13:09
medzi 5-6 to este nema tak daleko od turba, je ale pravda ze skyactiv bol robeny predovsetkym na efektivitu, tak ten zatah nad 6tis tomu mozno trocha padol za obet... to ostatne potvrdzuje aj 2,5ka sky, ta tiez nejde moc vysoko... sice i skyactiv 1,5 je detto na efektivitu, asi ma lepsie predpoklady vrtanie x zdvih a hmotnosti zotrvacnika ...
miata
| 13. 10. 2015 13:17
Tady to ani o moc více jít nemůže, omezovač zasahuje odhadem někde okolo 6700 otáček za minutu...nicméně do nějakých 6500 to jede dosti pěkně.
Avatar - lamal
miata
| 13. 10. 2015 13:30
verim tomu, ze ked sa dobre zabehne tak si este sadne a pojde to tam hore lahsie... aj ecoboosty si sadaju docela dlho aj 30 000km, ked tie motory natocia 300 000 tak tych 30tis je este ozaj take to dobre usadnutie

na 1.5ku to vraj nema v tocivosti ta ma obmedzovac niekde nad 7000 aspon tak pisali dojmy ludia co porovnali obe motorizacie a 1,5ka je este podvozkovo makksia a viacej funky ... inak 100vka za 7,3s je u 2,0 uz ozaj pouzitelna na okreske akurat aj na pomalsom okruhu na zabavu a soferovanie tak akurat... na drifty su ine auta
Avatar - Barry Lyndon
2 výhrady
| 12. 10. 2015 15:38
1. málo hezké. Myslím, že Fiat tu jejich verzi MX5 udělá hezčí

2. jsem si skoro jistý, že bych se tam nevešel (když jsem se nevešel za volant ani do Mazdy 3 minulé generace, tedy v době, kdy už měli ostatní (Golf, Astra, Megane atd. atd.) na předních sedadlech spoustu místa (myslím v podélném směru)).
Avatar - skejpa
2 výhrady
| 12. 10. 2015 16:52
Já jsem tedy seděl v M3 jen dvakrát ale problém sem tam nikdy neměl ani nejmenší. Když to srovnám s Golfem, tak mi to přišlo tak nějak podobné.
Avatar - Barry Lyndon
2 výhrady
| 12. 10. 2015 17:00
tohle byla minulá generace (u dealera někdy v roce 2012), třeba to u současné zlepšili...
Náklony
| 12. 10. 2015 15:57
Tuhle stránku Miaty jsem neznal. Z fotek to vypadá, že řidič vypadne na cestu. To by mně trošku sra...
Náklony
| 12. 10. 2015 15:59
U Miaty je to tradice...a reálně nejde o nic hrozného ani omezujícího :-)
Náklony
| 12. 10. 2015 17:57
Mně se to prostě nelíbí. Radši cvakat zubama na každém hrbolku, než tohle:)
Avatar - Bully_
Náklony
| 12. 10. 2015 18:25
Pro milovniky prkenneho nastaveni vs. citelnost auta jedno video:
[odkaz]
(znalost nemciny vyhodou :-) ).
Náklony
| 12. 10. 2015 18:48
Zůstává tím pádem prostor na ladění ;-) Ale mít jemnej podvozek je u nás výhodou. Důležitá je obecná pevnost :-)
Náklony
| 12. 10. 2015 22:19
Já potvrzuju, ale je to tradiční styl "komunikace" celé chassis MXky, NC to dělalo, ale ND ještě více. Já na drsnou jízdu bez náklonu mám jiné vozy, k MX-5 to patří a získá si to většinou i kritiky... Já se moc těším a díky za recenzi. Vozů bude zatím málo v ČR, budou až na jaře pro zákazníky... Pár kusů letos ;-) ;-)
Avatar - eXp10it
Díky
| 12. 10. 2015 16:39
Díky panu redaktorovi za pěknou recenzi, obzvlášť chválím nezaujatost recenze protože Miatu coby celosvětový gay symbol mají muži většinou problém objektivně posoudit.
Avatar - Individualita
Díky
| 13. 10. 2015 13:30
Nějak jsem si nevšiml, že by se jednalo o celosvětový gay symbol. Toto slýchávám o TT,
Mini atd. Asi to trousí chlapci bez kulek, kteří si to kompenzují za volantem velkého SUV :-!
Avatar - eXp10it
Díky
| 13. 10. 2015 20:23
No nemáš pravdu. Popírat skutečnost že Miata ve světě slouží jako otevřená pozvánka do čokodíry se mi jeví buď jako úmysl nebo jako neznalost.

Pokud si koupí TT nebo Mini singl chlap tak tady bych dal ještě prostor na to že může jít jenom o metrosexuála, ale Miata... no tak. Pokud mi nevěříš tak trochu projdi google.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Díky
| 13. 10. 2015 20:45
Nemůžu se rozhodnout,jestli ten komentář psal blb, nebo idiot:) Bohudik takoví odborníci si Miatu nekupují což je dobře
Avatar - eXp10it
Díky
| 13. 10. 2015 21:16
Kdyby už nic jiného před urážením, tak si nejprve napiš "miata gay" do google a přepni na obrázky. To žes to do teď nevěděl není nic k chlubení. Mám obavu že nejvíce sedí tenhle [odkaz]
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Díky
| 13. 10. 2015 21:40
A proc bych si to hledal? Ty nemáš svuj mozek ? Ztráta času s tebou diskutovat :no:
Avatar - eXp10it
Díky
| 13. 10. 2015 21:49
Podle téhle logiky si na sebe můžeš rovnou navléknout silonky a sukni. Proč bys měl zjišťovat kdo to nosí, máš svůj mozek a je to pohodlné ne? :no: :no:

Jen jsem se snažil pomoct a taktně tě upozornit že se pokoušíš nakoupit v nesprávném oddělení.
Avatar - white label
Díky
| 13. 10. 2015 22:34
Zjevně máš s touto (4%ní) skupinou bohaté osobní zkušenosti.
Jenom dej bacha ať někdy nenarazíš na nějakého ostřejšího týpka v MX-5, který ti místo předpokládané "čokodíry", natrhne něco úplně jiného...
Samozřejmě, že se tě pouze snažím upozornit, že se svým železným pravidlem můžeš tvrdě narazit.
A hlavně jinak, než bys mylně předpokládal.
Všechno je nutné brát s patřičnou rezervou a nadhledem, tím spíš závěry s "googlení".
Avatar - woody-alien
Díky
| 14. 10. 2015 08:07
Tomuhle ad absurdum zjednodušenému škatulkování se dá tak jedině zasmát. I kdyby byl google plnej hošanů tisknoucích se k sobě v Miatě. Už jsem to tu kdysi psal - těší mě, že můj osobnostní rejstřík je tak pestrej. Můžu (a mohl jsem) si vybrat, jestli jsem ubohá socka, špatně vydělávající milovník železniční dopravy, městskej přejížděč obrubníků, zastydlej pubescent nebo v budoucnu možná i teplej tatík. >:D
Avatar - eXp10it
Díky
| 25. 10. 2015 12:38
Jo, už to vidím. Je večer, jdu po ulici, zastaví miata a z ní vyskáče banda borců s boxerama co se zrovna vracejí z posilky za svýma holkama. A teď tu o červené karkulce.
Avatar - lamal
Díky
| 13. 10. 2015 13:43
Neviem ake celosvetove gay trendy sledujes, ale ocividne by si mal lepsie preskumat to svoje prostredie, miata je symbolom japonskej skoly a ovladatelnosti bez strechy.
Avatar - Individualita
Díky
| 13. 10. 2015 13:54
Přesně, to by člověk potom mohl říct o každém roadsteru. A proč? Že je to auto malé? Že má stahovací střechu?
Já tohle rozdělování na "***ská" a jiná auta nemám rád. Navíc je to hodně subjektivní. Měl jsem SLK a taky jsem to schytal >:D
Každopádně pokud bych měl něco někam zařadit, tak například to TT první generace vnější design a novodobá mini interiérem (ty kulaté věci, ble). Ale to je fakt subjektivní.
Avatar - lamal
Díky
| 13. 10. 2015 14:00
No jednoznacne viac SLK a Audi TT 1gen co bol sportiak pre pozerov, lebo jazdne vlastnosti tomu nenasvedcovali o com sa bohuzial pri havariach nie malo ludi presvedcilo... potom zacali montovat to aktivne zadne kridlo, lebo v zadu torzka a vykony nad 180ps to neslo moc dokopy :-)
Avatar - Individualita
Díky
| 13. 10. 2015 14:24
TT ano, ale SLK je velmi dobré auto a to mi nevymluvíš (já měl 2G 350).
Avatar - lamal
Díky
| 13. 10. 2015 15:41
SLK je v pohode, vsak to ma ovela vyspelejsi podvozok ako TT, ten sport pre pozerov to som pisal o TTcku nie o SLK
Avatar - eXp10it
Díky
| 13. 10. 2015 20:10
Stačí dát do google "miata gay".
Avatar - lamal
Díky
| 13. 10. 2015 20:57
tak gayovia asi vedia soferovat
Avatar - eXp10it
Díky
| 13. 10. 2015 21:24
Této odpovědi nerozumím.
Díky
| 14. 10. 2015 08:34
A co asi čekáš, že se ti na googlu objeví, když zadáš do vyhledávání toto. Zkus zadat "miata drivers car" a jsi jinde. Jestli se orientuješ podle googlu, tak jsem ti právě asi změnil svět. >:D
Díky
| 14. 10. 2015 19:59
řekl bych, že se tak moc nestalo, ale podle výzev k inzultaci a nadávkách bych řekl, že si to někteří berou až moc osobně... když měla mladá ještě 207cc a předtím 206cc v pohodě jsem si ho půjčoval... a bylo mi jedno kdo si co myslí...
Super test!
| 12. 10. 2015 18:52
Děkuji za parádní počteníčko - trefné, čtivé, zábavné a přitom všem odborně erudované! Ještě jednou díky, Ondřeji! :-) :yes:
Avatar - euro89
První test na auto.cz...
| 12. 10. 2015 19:51
...kdy Mazda dostala počet hvězd, který si zasloužila. :yes:
Avatar - eXp10it
První test na auto.cz...
| 12. 10. 2015 20:09
A taky že je to první mazda která si to opravdu zaslouží!
Avatar - KANKUNEN
První test na auto.cz...
| 12. 10. 2015 21:44
2,5 ka dostala taky 5 hvězd.
Avatar - Emel
První test na auto.cz...
| 12. 10. 2015 21:57
Taky jsem si na to vzpomněl... ale to co píše euro89 to nakonec nevylučuje.
Avatar - euro89
První test na auto.cz...
| 13. 10. 2015 08:35
Dvojka dostala "jen" 4,5 hvězdy, ačkoliv by si zejména v nejvyšší testované verzi pět zasloužila. I tak jsem se ale spletl, protože jsem koukal, že pět hvězd v minulosti dostala šestka s motorem 2,5l. Za mě by měla mít pět hvězd i CX-3. Budiž redakci k dobru, že jí zatím netestovali v té nejpovedenější verzi s dvoulitrem a manuální převodovkou.
Avatar - Emel
První test na auto.cz...
| 13. 10. 2015 09:09
Ale jo, a za spojku by zase 5* mělo mít Twingo, Clio, Captur, Megane, Talisman a Espace ;-)
Avatar - euro89
První test na auto.cz...
| 13. 10. 2015 10:07
?
První test na auto.cz...
| 13. 10. 2015 10:11
Asi obrana automatu u CX-3 :-) Já mám CX-3 2.0 Revolution Top s Automatem a dobré, není to tak kousavé samo jako např manuální Mazda3 165ka a jiné Mazdy, ale plní to super funkci co od toho chceme plus je to velmi elegantní a technicky výborné vozidlo (podvozek samo není typický Mazďácký, ale je to super celek, s AWD to jede lépe než verze FWD u CX-3)
MX-5 2.0 :-) Hezká...
| 12. 10. 2015 22:10
Doufám, že Mazda netestovala s tou mojí, co má přijít brzy. Přesně ta verze, bílá, 2.0 Revolution... ;-)
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
MX-5 2.0 :-) Hezká...
| 12. 10. 2015 22:14
To brzy znamená kdy? Mimo dovoz bude malej zázrak dodání do 4/2016, pokud chceš, jako já, Recara :-(
MX-5 2.0 :-) Hezká...
| 12. 10. 2015 22:22
:-) Já do 14 dnů tak snad, objednal jsem to naslepo už dávno a můj Mazda agent se strašně snažil i na nejvyšších místech ulovit kus :yes: Recara jsou boží, ale bylo to už moc drahé pak a ty systémy navíc v TOP jsem vůbec nechtěl. Tedy oželím Recara, i když v NC jsem je měl a prý jsou boží v ND. Ale což, mám RECARA v RX-8 R3 2009 a tak zde normálky (co jsou prý lepší trochu než dříve v NC).
Avatar - lamal
MX-5 2.0 :-) Hezká...
| 13. 10. 2015 13:46
´´můj Mazda agent se strašně snažil i na nejvyšších místech ulovit kus´´ - to vyzera na pruser, mazda agent urcite nebude zodpovedat ohladom QTY za nedodělek...
MX-5 2.0 :-) Hezká...
| 13. 10. 2015 19:14
Neblázni ;-) Myslím tím dealera Mazdy oficiálního kam jezdím a s kterýma hodně spolupracuji. Nebo jak jsi to myslel, QTY jako kvality nerozumím :-| ?
A celkově bylo tím myšleno, že jen pár aut pro finální zákazníky v ČR dodáno v tomto roce ještě. Nedodělky to nebudou, auta jsou, ale u nás je jich málo... Nejsme samo prioritní trh.
Avatar - lamal
MX-5 2.0 :-) Hezká...
| 13. 10. 2015 21:00
hej myslel som kvalitu... ber to s nadsazkou, mazda nie je vyroba hraciek, ale i tak principialne to obcas funguje co som pisal...
paráda
| 13. 10. 2015 22:20
auta o lidech dost prozradí. Mazdu MX5 vymysleli proto, abysme na ceste poznali znalce a fajnšmekra. ideálka jako treti auto do rodiny :-)
2.0
| 14. 10. 2015 21:44
Mazde asi zjavne nejde v europe o maximalne predaje, lebo inac si neviem vysvetlit ponuku 2.0 len v najvyssej vybave. Ak to ma byt naozaj auto pre vodica, tak nechapem ze nedaju 2.0 do najnizsej ergo najlahsej verzue s bonusom nizsej ceny.
Avatar - Individualita
2.0
| 15. 10. 2015 15:48
Chápu, ale i tak je to nejlevnější srovnatelný automobil. Takže asi tak.
redaktor při 180 cm měl téměř problém, co já se 183?
| 16. 10. 2015 21:13
Redaktor Ondra už mi napsal, že ND je narozdíl od přechozí verze dělaná na průměrně vzrostlého evropana. OK, asi se do toho budu muset někde zkusit posadit, protože já mám 183 cm a na fotce recenzenta mi přišlo, že je fakt na hraně s výškou, takže já na ní budu. Škoda toho vyššího sedadla, protože já osobně bych chtěl právě buďto revolution nebo revolution top.

Jo a díky za pěknou recenzi!
Avatar - white label
redaktor při 180 cm měl téměř problém, co já se 183?
| 16. 10. 2015 22:39
V revolution top mají být Recara s nižší sedákem a vyšším opěradlem, takže toho bych se s tvými 183 cm nebál.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku