Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Mitsubishi L200 2,4 DI-D 113 kW – I muži mají své dny

28 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
takto ma terenak vyzerat :yes:

len nedavno som cital jedno porovnanicko v jednom mediu: L200 vs D-max vs Amarok a nova L200 je skratka nedostizna .. aj brodivost.. aj terenne schopnosti... pritom dost ma prekvapilo aka je udajne civilizovana a schopna jazdit aj po "beznych cestach" uz s patricnym komfortom ... samozrejme v jej pripade nejde o dychberuci dizajn a makcene plastiky ( amarok je pohladnejsi ) ... toto auto ma inu prioritu ako ohurovat dizajnom ale splni ju na 200 percent ... cize uplne dokonale... v terene si dovolim tvrdit spolu s hiluxom dnes to najlepsie na trhu pracantov pickupov :yes:

a mne sa nahodou pozdava aj ten "staromodny interier" ... takemuto typu terenneho auta pasuje urcite lepsie ako megatablet a same vlnky zblnky.... to auto je robene na vydrz nie na efekt.... takze v pohode... nova L200 to ma nasliapnute zase velmi slusne :yes: so starymi L200 mam co to uz odskusane aj v reale.. su to dodnes neznicitelne vozy... a tam kde pajero v terene konci .. L200 fakticky este len zacina ;-)
Avatar - tomtoylc
tomtoylc
úplne s tebou súhlasím Hilux a L200 su ešte poctivý pracanti aj ked s novými generáciami je auto viac a viac pohodlnejšie a vybavenejšie (a samozrejme náchylenjšie na poruchy) na úkor komfortu
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Pro těžké pracanty je diesel určitě lepší, ale i tak mi chybí nějaký benzínový motor, který má své výhody i v takovém autě. A zrovna Mitsubishi má ty benzínové 3,0 V6 moc fajn.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
prave tento typ pracovnych terennych strojov je snad jediny v automobilovej risi kde by som dizel plne chapal ..... co chces robit s L200kou v benzine... brodit sa? ... tahat prives? .... jazdit tazkym terenom? ... maximalne s nou v benzine mozes trhat dialnicne rekordy co zrovna nie je ciel tohto auta... tu je dizel plne pravom... a jedine prave tu je konecne dizel v tom spravnom ( teda pracovnom ) aute :yes:

este v "civilnejsom" pajere sa benzin da pochopit a tam by som si ho vedel predstavit ale L200 je stvorena ako pracant do terenu.. nezabudejme na to ;-)
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Pokud vím, L200 je v podstatě pickup z Pajera Sport, to benzín má taky. A benzín prostě výhody má a ano, ty vyjmenované věci s 3,0L V6 dělat jdou v pohodě. Trhat dálniční rekordy ovšem nikoliv.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
skor by som povedal ze pajero sport vzniklo z L200... ;-) .. pickup je kazdopadne pickup... cize pracovny stroj... chapem vyhody benzinu... sam som fanda benzinu a dizlove auto nechcem ...... ale v pickupoch ako L200 alebo hilux je benzin asi tak "opodstatneny" ako keby si supol dizlove tdi do sportoveho caymana...

aj podvozkovo aj interierom je pajero sport predsa len inak zamerane ako L200 hoci z nej vychadza ... s pajerom sport sa da jazdit aj po dialnici alebo kdekolvek kazdy den ako s rodinnym "offroadom" ... L200 je ale uz "nastavena" na inu misiu.... skor na pracovnu ... vyhody ist do benzinu v aute akym je L200 nevidim takmer ziadne ... a to som fanda benzinov...
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
Tak je pravda, že s mizející zimou rapidně ubývá praktických výhod benzínu >:D .
Avatar - KubikCv
KubikCv
Topper a jeho teorie >:D >:D
simson33
Už jsem měl možnost krátce vyzkoušet novou Navaru alias NP300 s novým zadním zavěšením. Nejedná se o žádné nezávislé víceprvkové zavěšení jako měl dříve třeba Pathfinder. Jde stále o klasickou tuhou nápravu, která je odpružena vinutými pružinami a pokud chce někdo trvat na něčem víceprvkovém, tak je to upevnění tuhé nápravy ke karoserii. Opakuji tedy, náprava u NP300 je stále tuhá. Neplést tedy nezávislé zavěšení kol (slangově označované jako víceprvek) s tím, co je použito na NP300. Obdobné řešení jako NP300 má už léta třeba Land Cruiser. Kdyby pouze napsali, že NP300 používá místo listových per vinuté pružiny, bylo by to daleko přesnější. Ale víceprvek zní o dost lépe...
Nic to ale nemění na tom, že pokud jde o jízdní komfort, jde v současnosti asi o nejpohodlnější pick-up. Už je to nějaká doba co jsem jezdil s Amarokem, takže to berte s rezervou, ale řekl bych, že NP300 ho z trůnu nejkomfortnějšího pick-upu sesadila. Uvidíme s čím VW přijde příští rok v rámci faceliftu, resp. kolik bude chtít do faceliftu Amaroku investovat. Zkusím si zaspekulovat, že by měly vrcholné verze vzduchové odpružení??? >:D
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

jakou verzi Navary jste zkoušel? Auto se nabízí se dvěma verzemi podvozku.
simson33
Byl to údajně nějaký předsériový kus od importéra, ale měl bi-turbo, led-světla a hlavně vzadu vinuté pružiny a ne listová pera, takže nešlo o základní model. Odpovídal tomu i komfort jízdy, který byl na poměry třídy výborný. Náprava vzadu je ale stále tuhá, nejedná se o žádné nezávislé zavěšení kol, na tom si dovolím trvat. Skutečnost, že je k autu přidělaná na více prvcích na tom nic nemění. Mezi námi, ono to při použití vinutých pružin ani jinak snad přidělat nejde... S tím víceprvkem mě tedy marketing Nissanu dostal, protože má de facto i pravdu >:-[]
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Já se u Nissanu trochu bojím záměny motorů Nissan za motory Renault. Jinak Amarok přijde s málem, fondy došly, záleží na tom jak daleko se při zavádění vylepšení dostali.
simson33
Nissan umí atmosferické benzíny, ale pokud jde o turbodiesely, tak žádná sláva. Vzpomeň na tragický čtyřválec 3.0di v Patrolu, který de facto ukončil jeho kariéru v Evropě. A ani dosluhující Navara nebyla zrovna etalonem spolehlivosti...
Avatar - JohnST
JohnST
Skarede auto ktore jasne zaspalo dobu. Je lepsie nic nevyvijat ,neinovovat nestoji to peniaze. :no: :no: :no:
samael
Tyhle auta si nekupují metrouši a zelené vdovy na machrování.V syrské poušti a na Aljašce jsou robustnost a průchodnost terénem daleko důležitějšími faktory než "krása".
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Výše uvedený přispěvatel si neuvědomil že auta se vyrábějí kvůli zisku, ne kvůli jeho modrým očím ......
Avatar - tomtoylc
tomtoylc
auto určite nie je škaredé, dokonca si hlavné rysy zachovalo z predchadzajucej generacie takže až tak moc nevyvijali ... u tohoto auta naozaj až tak na dizajne nezáleží, skôr na funkčnosti a celkovom využití auta ... na druhú stranu by som sa nesmierne rád vrátil o 15-20 rokov spiatky a kúpil jedno z tých poctivých aut čo niečo vydržali resp. vydržali viac
Avatar - happy_driver
happy_driver
Pokiaľ disponuješ príslušným obnosom peňazí, nie je to žiaden problém ani dnes.
Avatar - tomtoylc
tomtoylc
ja viem, Land Cruiser 70 alebo MB G ale to sme asi s tým výberom vlastne skončili, Defender sa dopredáva
Avatar - KubikCv
KubikCv
píšeš o TAZ 1500 ?
Avatar - KubikCv
KubikCv
Nejprve jsem četl článek...ten popis palubní desky...jímala mě hrůza...a když vidím fotky? Vypadá to skoro jak palubka ve Focusu >:D >:D Co na tom,že Mitsu dělá pickupy několik desítek let...na Amarok to prostě nemá no.... :no:
Avatar - Aoyagi
Aoyagi
O.o

Čím je Amarok tak zvláštní? Kromě toho, že nemá možnost nefoukaného motoru...
Ondřej Chamilla
Kde jsem prosím napsal, že Amarok je lepší? Tyhle dvě auta jsem záměrně nesrovnával, krom jedné zmínky o chování zadní nápravy. Jinak nevšiml jsem si, že by interiér Focusu měl ovládání ventilace z dvacet let starého auta a byl sestaven z šedých tvrdých plastů včetně výplní dveří. A to zrovna jedním Focusem jezdím.
Avatar - KubikCv
KubikCv
Ano ta zmínka ohledně chování zadní nápravy...ale prostě v tom článku je a k tomu s hypertextovým odkazem na test Amaroku :-)
A k tomu ovládání ventilace... dost přeháníte s 20 léty... viz US verze Fordu Focus [odkaz]
Rozdělení palubní desky je podobné a na to, že je Mitsu pracovní nástroj, tak rádio vypadá mnohem líp než variace na hifivěž z devadesátek od Sony v osobních Fordech.
Kritika tvrdých plastů u auta které je primárně určeno pro práci v těžších podmínkách, to je střelba docela mimo. Přijde mi, že jste to auto hodnotil z pohledu uživatele osobáku. Co takhle si do toho auta vlézt v montérkách,holínkách a s rukavicemi,nebo s promrzlými prsty....potom budete archaické ovladače ventilace a tvrdé,ale dobře slícované plasty kvitovat....
Ondřej Chamilla
Obávám se, že jsme se nepochopili - nekritizuji tvrdé plasty, to má v této třídě každé auto, ale to že jsou šedé, a celkově interiér vypadá a funguje jako u auta před 20 lety. S ovládání ventilace nepřeháním, ono je opravdu celé z dvacet let starého Lanceru.

Samozřejmě, že funkčnost je zde hlavní, ale jiní to dokážou i moderněji.
Avatar - happy_driver
happy_driver
Mitsu je vcelku OK, jazdilo u mňa pár kusov o dve-tri generácie dozadu. Navary na tom boli rovnako, z pohľadu spoľahlivosti a výdrže. O dizajne sa dá polemizovať, ale kým auto jazdí a zarába, je to takmer nepodstatné.
Pokiaľ ide o Amarok, tak by mala v 1Q/2016 pribudnúť motorizácia 3,0TDI, čo by znamenalo konečne dostatočnú rezervu kilowattov pod kapotou. Viem si predstaviť nejakú vrcholnú verziu so stálym 4x4, redukciou a automatom...
michael.snow
Fulltime 4x4 a redukci bych u Amaroku reálně neviděl, už teď nabízí právě buď parttime 4x4 + redukci a nebo Fulltime 4x4 s 8st ZF bez redukce.

Právě jediná L200 ( v minulé generaci, tuhle jsem ještě nezkoušel) měla 4x4 s mezinápravovým difem a redukcí. Sice poslední dvě generace L200 nejsou v rámci třídy nejhezčí modelky, ale systém pohonu byl a je pádný argument pro koupi L200.
_MT_
U 8 stupňových převodovek to většinou řeší velmi krátkou jedničkou. Když máš k dispozici tolik stupňů, tak se to dá. Z mého pohledu je absence redukce výhodou (když už taháš mnohastupňovou převodovku), pokud dobře zvolili převody.