Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault počítá s nástupcem Fluence. Už to ale nebude Fluence...

Mégane s tříprostorovou karoserií se naposledy prodával v druhé generaci tohoto modelu, později jej nahradil model Fluence. Nyní by se Mégane sedan mohl opět vrátit.
Zpět na článek
18. 12. 2015 13:15
18. 12. 2015 14:47
18. 12. 2015 16:51
18. 12. 2015 14:58
18. 12. 2015 10:10
Včera hrůza od X-TOMI, dnes Theophilius Chin.
Takže zase nic.

Mohl by ... nepotvrdil..... je brzo odhalit.... . Tyto argumenty příliš nepřesvědčí o vlastní hodnotě článku. Jde jen o jakousi úvahu s velmi nízkou hodnotou, korunovanou výtvorem některého z "nezávislých grafiků".

Pro mě přínos nula.
Rozbalit vlákno
16
Re: Včera hrůza od X-TOMI, dnes Theophilius Chin.
Není nad Auto.cz - nejlepsí jízdu na webu. >:D >:D >:D Ve zverejnování nesmyslných vizualizací si prímo lebedí. Vetsinou jde o to rychle sesmolit pár rádku, narvat sem jednoho Tomíka nebo Teofilka a je vymalováno, plán je splnen. Je to rychlejsí a pohodlnejsí nez pripravit porádný clánek. Nejlegracní je, ze obcas sami v textu napísí ze ta vizualizace kterou ukazují je vlastne nesmysl. Proste Auto.cz v plné síle. >:D >:D >:D

V tomto prípade sice Bures v clánku uvedl víc informací nez jenom okecávání vizualizace a presto je to pouzití Teofilka zbytecné.
18. 12. 2015 10:38
Re: Včera hrůza od X-TOMI, dnes Theophilius Chin.
Dnes se článek opravdu povedl:

...by se Mégane sedan mohl opět vrátit...
...by přitom opět mohl nést označení...
...nicméně zatím nepotvrdil...
...je zatím brzo odhalit...
...Stejně tak není jasné...
...Automobil totiž může být laděn...
...Můžeme se těšit...
...Možnou podobu...
...Pokud k přejmenování sedanu skutečně dojde...

Takže co jsme se vlastně dozvěděli s jistotou ? Já vím co. >:D
18. 12. 2015 10:41
Re: Včera hrůza od X-TOMI, dnes Theophilius Chin.
No že Gilgit je zpátky >:D
18. 12. 2015 10:44
Re: Včera hrůza od X-TOMI, dnes Theophilius Chin.
A to taky. >:D
18. 12. 2015 10:51
Re: Včera hrůza od X-TOMI, dnes Theophilius Chin.
>:D >:D >:D >:D
Re: Včera hrůza od X-TOMI, dnes Theophilius Chin.
:no: :no: :no: :no:
18. 12. 2015 12:42
Re: Včera hrůza od X-TOMI, dnes Theophilius Chin.
promiň, přišlo mi to v první chvíli legrační. Nezlob se
Re: Včera hrůza od X-TOMI, dnes Theophilius Chin.
OK
Avatar - Ji/Ri
18. 12. 2015 21:33
Re: Včera hrůza od X-TOMI, dnes Theophilius Chin.
Nebuď tak úzkoprsý ... legrační to bylo a Gilgit je takový formát, že to jako legraci i určitě vzal. ;-)
18. 12. 2015 22:17
Re: Včera hrůza od X-TOMI, dnes Theophilius Chin.
Máš pravdu . Je to divný patron >:D
19. 12. 2015 01:39
Re: Fas est et ab hoste doceri
Úzkoprsý nebo širokoprsý … o to nejde. Máme spolu „tichou dohodu o neútočení“.
Gilgit je zkrátka neúprosný kritik. A má na to právo. Pořád je mi sympatičtější tvrdá a nekompromisní kritika s určitou argumentační hodnotou, než pouhé projevy diskusní nenávisti. A říkej si co chceš, i když Gilgit občas někoho urazí, občas přestřelí, nikdy nikomu nevyhrožuje.
A upřímně, s BANem pro Gilgita jsem nesouhlasil. Nazvat někoho vypatlánkem nebo ho jiným způsobem označit za blbce není důvodem pro BAN. Mysli si třeba, že jsem přecitlivělý, ale vzhledem k mé osobní zkušenosti mi ten BAN připomněl doby nedávné, „kdy zakázali hrát a zakázali zpívat.“ Ale opravdu mě ber s rezervou, já jsem na podobné „násilné izolace“ byť třeba jen virtuální, opravdu citlivej.
Gilgit je kritik, sice netradiční, ale kritik.
Re: Fas est et ab hoste doceri
Kukuricníku, první prínosný príspevek který jsem od tebe kdy cetl. >:D >:D >:D To samozrejme nemyslím vázne. Je to blábol jaký píses vzdy.

Neco k tématu by nebylo? Nebylo, protoze na to nemás. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
18. 12. 2015 21:34
Re: Fas est et ab hoste doceri
Kukuricníku, první prínosný príspevek který jsem od tebe kdy cetl. To samozrejme nemyslím vázne. Je to blábol jaký píses vzdy.

Neco k tématu by nebylo? Nebylo, protoze na to nemás.

Na počet smajlíků jsi ho předběhl, "novináři IPO" >:D
Re: Fas est et ab hoste doceri
Takze uz zacínás kopírovat celé cizí príspevky? Je smutné ze te to postihlo zrovna o vánocích. >:D >:D >:D

Evidentne ani ty na víc nemás.
Re: Fas est et ab hoste doceri
Jiste, to más pravdu. Na druhé strane se musím autora trochu zastat, i kdyz to nekoho udiví. Informace o budoucích projektech casto nejsou oficiální. Dobrá média samozrejme mají svoje informanty, ale jejich jména vetsinou nemohou jmenovat, krome toho tyto interní informace casto není mozné potvrdit a nekdy jsou i protichudné.

Takze alternativa je uverejnovat jen to co výrobci chtejí a sami uverejní. Coz by bylo nudné.

Já Burese nepovazuji za dobrého novináre a vsechno co je v tomto clánku samozrejme opsal ale ten clánek je v podstate OK, az na tu ilustraci.

Já samozrejme mohu dodat ze turecká média písí o tom ze výroba nového sedanu má zacít v roce 2016 v turecké továrne Oyak Renault ve meste Bursa kde se i drív vyrábely sedany Mégan a potom Fluence a ze to má být oznámeno v lednu. Ovsem s jistotou to ríct nemuzu.

Pokud chces císt jen veci schválené oddeleními PR výrobcu tak potes panbuh.
18. 12. 2015 12:02
Re: Fas est et ab hoste doceri
Překvapil jsi objektivitou.

Jen těch nejistot je v článku na mě nějak moc. Obrázek by, samozřejmě, byl lepší žádný nebo jen logo. Stačilo by. Rozhodně žádné nezávislé grafiky. Mám z nich už pupínky.
18. 12. 2015 10:52
Clanek o nicem, stejne jako Renault...
...mysleno tak, ze nejake domenky a podobne. Renault me vytaci totalne tim ,ze predstavi auto pak jej daji na trh az za XXX-mesicu??? Co to je...kdyby radeji tajili, jak to delaj jini a pak predstavili a sup a prodej..takhle akorat nastvou lidi co uvazujou o koupi a chtej si pockat, ale taky cekat do nekonecna se lidem chtit nebude.
Rozbalit vlákno
4
18. 12. 2015 11:13
Re: Clanek o nicem, stejne jako Renault...
kašli na nich, kúp alfu.
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2015 11:24
Re: Clanek o nicem, stejne jako Renault...
Kteří "jiní"? Nevybavuju si teď žádnou značku aut, která by v den představení měla svůj model zároveň i v prodeji...
Avatar - Emel
18. 12. 2015 12:05
Re: Clanek o nicem, stejne jako Renault...
No u Talismana ta doba od představení po uvedení do prodeje nebyla nějak extra dlouhá, ne?
18. 12. 2015 12:43
Re: Clanek o nicem, stejne jako Renault...
a co teprvá Mazda CX-3 :-) To bylo panečku čekání
18. 12. 2015 13:15
redaktori
stoji vam za to se takto ztrapnovat verejne, jmeno a fotka a u toho clanek hodny tak nejakeho fandy do photoshopu, ja tomu pracovne rikam "profesni sebevrazda dobudoucna" , aneb ted jsem si vydelal par šušní, a dobudoucna az pujde o opravdovej balik, tak se tohle objevi a prohraju :-!

podobne se chovaji treba politici, jenze ti politici maj jednu sakra vyhodu, za jedno volebni obdobi si dokazou "nakrast" na zbytek zivota, takze predpokladam ze podobna profesni sebevrazda vam vydelava natolik dobre, ze za par let muzete s psanim seknout protoze vam to vydela na nejaky hotylek pro "lepsi" klientelu, nebo se snad mejlim? ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pumpkin
18. 12. 2015 14:47
Re: redaktori
A čo tam podľa teba majú dať, keď ešte nevieme ako bude auto v skutočnosti vyzerať? Nikde sa nepíše, že toto je nový Fluence, tak kde je problém? Je to pre čitateľa zaujímavejšie, ako keby tam dali fotku súčasnej generácie.

Čo sa článku týka, s touto správou prišli viaceré elektronické médiá, tu je zásadný problém, len v tom, že neuvádzajú odkiaľ si informácie vycucali (je to už tradične worldcarfans: [odkaz] , kde ale boli schopní uviesť zdroj: [odkaz] ).
Re: redaktori
Já bych vizualizaci jako ilustraci nepouzil pokud nevznikla na základe konkrétních informací.

Zdroj je uveden pod clánkem.
Avatar - pumpkin
18. 12. 2015 16:51
Re: redaktori
Neviem či sa také umiestnenie dá nazvať pod článkom, ale dík, už ho vidím.
Re: redaktori
Jiste, to umístení není ideální ale tak to mají nastaveno. Je fakt ze to mel uvést i pimo v textu. Ale alespon dnes zdroj udávají. Není to tak dávno co na ACZ ani ten zdroj neudávali a kradli zcela drze. Poté co jsem napsal tehdejsímu séfredaktorovi Kovaríkovi tak alespon ve vetsine prípadu zacali zdroj uvádet. To samozrejme nezajímá ze to opisování jaké se tady casto praktikuje je v porádku.
18. 12. 2015 14:58
fluence
Fluence je pekný auto .

Nojo tady je každy novinář v ČR .Toje jako s hercema .Natočí škvár jako tomu je 26 let a už jsou to panečku herci ;-)
Rozbalit vlákno
0
18. 12. 2015 15:24
Fluence - osobní zkušenost
Mám s Fluencem roční zkušenost při nájezdu přibližně 50tis km a jednoznačně dle mého názoru se jedná o absolutně nejhorší auto za posledních 10 let, čili po této zkušenosti již od Renaultu nic pozitivního neočekávám :-)
Rozbalit vlákno
6
18. 12. 2015 15:40
Re: Fluence - osobní zkušenost
A co jsi jako od Fluence při těch jeho cenách čekal? Je to auto pro chudší rodiny či důchodce, které nabízí výborný poměr cena/prostor/výkon (zejména se základní benzinovou motorizací 1,6 l). Jízdní vlastnosti a dynamika jen pro velmi málo náročné řidiče či levnější zpracování tedy od takového vozu znalec aut musí očekávat. Pokud jsi ovšem měl na autě provozní závady, je to samozřejmě úplně něco jiného a tvá kritika je plně oprávněná... :-!
P.S. Jízdní vlastnosti i kvalita zpracování běžného francouzského Méganu současně prodávané generace je mnohem, mnohem lepší než u Fluence!
Avatar - grifith
18. 12. 2015 16:42
Re: Fluence - osobní zkušenost
V ceně, za jakou se Fluence dal na českém trhu sehnat, neměl prakticky konkurenci. Chybí mu soudobá "vymoženost" - turbomotor, ale není to pro cílovku spíš výhoda?
Jízdní vlastnosti a kvalita současně prodávané generace Meganu je, pro některé bohužel, úplně stejná.
18. 12. 2015 16:55
Re: Fluence - osobní zkušenost
No ono je třeba z toho Fluence přesednout do Méganu a jen trochu zkušenější řidič rozdíl v jízdních vlastnostech (naladění řízení, pružin, tlumičů) okamžitě pozná. :-! Jinak samozřejmě souhlas, za ty ceny, co se Fluence prodával, to byla bomba, a tomu odpovídala i poptávka Čechů, vždyť na něj u nás zákaznící i řadu měsíců museli čekat. :-)
Avatar - grifith
18. 12. 2015 17:05
Re: Fluence - osobní zkušenost
Naladění pružin či tlumičů různých karosářských variant mírně odlišně není specialitou Meganu, ale najdeme ji i u mnoha dalších modelů a je to logické. Ale že bys poznal zásadně jiné jízdní vlastnosti, to opravdu ne. A rozdíl v řízení obou? Pokud sem nebudu plést GT a RS, pak jsou obě stejně "elektricky přesné".
19. 12. 2015 11:30
Re: Fluence - osobní zkušenost
Bohužel mícháš doromady různé věci. U Ménganu I a II byly hatchbacky a sedany skutečně jen odlišnou karosářskou verzí stejného auta. To ale pro v Turecku vyráběný sedan Fluence (a taky lidový Mégane III Generation, který se už nevyrábí) to ale neplatilo. Tam byl i rozdíly v konstrukci - např. karoserie něměla laserem svařovanou střechu, takže na ní měla kricí lišty) - tak tady je naladění podvozku i řízení ve srovnání s evropským Méganem zásadně odlišné - a horší. :-!
Avatar - grifith
20. 12. 2015 14:28
Re: Fluence - osobní zkušenost
Už v době Meganu druhé generace se sedany vyráběly v turecké Burse a stejně tak je to i teď. Jinak je mi jasné, že jsi aktuální Fluence opravdu neviděl, střecha je již nějaký pátek bez lišt svařována laserem jako u Meganu. Tak nevím, kde míchá různé věci dohromady... asi slabý přehled.
Pro tebe klidně mohou být naladění odlišná a nikdo ti to brát nemůže. Jen je to tvůj pocit, nic víc.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud