Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M4 GTS zajelo kolo na Ringu pod sedm a půl minuty

Je rychlejší než Koenigsegg CCX i Ferrari 458 Italia. Přitom jde o „obyčejné“ BMW. Pravda, M4 GTS zas tak úplně obyčejná není...
Zpět na článek
22. 12. 2015 18:06
22. 12. 2015 20:18
22. 12. 2015 21:13
23. 12. 2015 09:26
22. 12. 2015 21:55
23. 12. 2015 09:28
23. 12. 2015 10:53
23. 12. 2015 08:00
23. 12. 2015 09:38
Avatar - fOE
22. 12. 2015 18:06
Tak uz i BMW?
Tak uz i BMW se zapaji do toho cirkusu s NR? Skoda, a pritom tak dlouho odolavalo...
8-s :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
22. 12. 2015 20:14
Re: Tak uz i BMW?
S takovym časem se nediv
Avatar - Bully_
22. 12. 2015 20:18
Re: Tak uz i BMW?
A kdy ten skvely cas zajeli, kdyz jsou od jara na Ringu rychlostni limity? :-!
Avatar - fOE
22. 12. 2015 21:13
Re: Tak uz i BMW?
Proc pod 7:30, proc ne treba pod 7:15, anebo proc nezacit rovnou sestkou? Tahle hra bez pravidel ma nulovou vypovidaci hodnotu, zvlaste nevidim jediny duvod verit udajum ktere nam zdeli sama automobilka. ;-)
Ten cas kterym se BMW (kdokoliv) chlubi je zcela irelevantni, takze tomu ze do tohoto ringu BMW ted vstupuje po tolika letech vzdoru se divim furt stejne. :-)
Avatar - iudex
23. 12. 2015 09:26
Re: Tak uz i BMW?
Pravidlá síce nie sú, ale tie možnosti ako zraziť nejakú tú sekundu (semislicky, prelepené špáry atď.) majú všetci a skoro všetci to aj využívajú. Čiže nakoniec tie časy viac-menej porovnateľné sú.
To máš ako s normovanou spotrebou: každý vie, že Octavia RS s 2,0 TSI nebude jazdiť za udávaných 6,4 litra, ale reálne za 8, rovnako tak 2,0 TDI nebude jazdiť za papierových 4,8, ale reálne za 6. Takže stále tam relevancia porovnania je.
Avatar - boost.
22. 12. 2015 21:55
Re: Tak uz i BMW?
V posledních letech vždycky uváděli čas na NS u nových M aut, co si pamatuji.
Avatar - iudex
23. 12. 2015 09:28
Re: Tak uz i BMW?
Možno len dlho nemali čas, s ktorým by sa mohli pochváliť. >:-[]
Take it easy, ak pre Teba časy na NS nie sú vôbec podstatné, tak to nerieš. Ja si to pre zaujímavosť rád prečítam; pri výbere auta sa tým neriadim, ale ako argument na rozprúdenie debaty sa to hodí. ;-)
Avatar - fOE
23. 12. 2015 10:53
Re: Tak uz i BMW?
ad oba tve komenty
Predstav si kvalifikaci zavodu, treba formule F1. Bez kontroly kolik kdo zajede kol, bez kontrol uprav aut, jake byli pneu, jaky byl vykon, co z auta vykuchali a co pry nechali tak, v jakem rocnim obdobi to zajeli atd. atd. atd.
Tohle vsechno pak jeste protahneme marketingovym oddelenim automobilky a dostaneme cas.

Pro me to ma takovy cas hodnotu random cisla a jen proto, ze nam jej rekne BMW mu vetsi vahu nedam. To treba porovnam s random cislem od MB a pro trochu koreni si nejake cislo klidne vymyslim i sam, bude mit asi stejnou relevantnost, a muzeme nekdy u piva rozproudit debatu. Ale az tak od sesteho piva nahoru, jinak rozum nepusti >:-[] .

Btw. v tomhle byl asi nejvetsi prinos top gearu (krom toho ze to byla skvela show), nebo aktualne EVO atd. Stock auta, stejny ridic, stejny den, co je dobre, co je spatne. Tem casum a vnemum osobne prikladam 100x vetsi vahu. ;-)
23. 12. 2015 08:00
Dvacet vteřin
Jen dvacet, plus minus par vteřin dělí tenhle polozavodni special od casu "normalniho" hatchbacku. Tedy v tomto pripade nesmekam pred BMW, ale prave pred temi under8 predokolkami - Honda, Renault, Seat...
Na druhe strane je videt, jak neskutecna propast lezi mezi par vterinami na dvacetikilometrove trati.
Proste NR je fajn duvod na zamysleni, nez clovek vecer v klidu usne :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
23. 12. 2015 09:38
Re: Dvacet vteřin
Práveže 20 sekúnd je na okruhu obrovský rozdiel. Ak beriem priemernú rýchlosť 150 km/h, 20 sekúnd robí 833 metrov, teda v momente, keď M4 prejde cieľom, je hotheč skoro kilometer vzadu.
Na druhej strane máš pravdu, keď zoberieš, že taká Cupra ST má 290 koní a je to rodinný kombík, kdežto M4 CSL má 500 koní a je to skoro špeciál s vyhádzaným interiérom, tak ten rozdiel sa zase javí ako nepatrný.