Design
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
tesne před 1989 jsem mel moznost ridit několik set km sierru a pak ještě před skolou na kulataku obhlizel scorpio. pro me to byly auta jak ze sci-fi a mel jsem z toho takovou skepsi, ze se na takovy auto nemam sanci v tom bolsevickym systemu nikdy zmost.
tehdy byl pro me snem favorit, který proti tem fordum vypadal jako drozka vedle sestisprezi.
tehdy byl pro me snem favorit, který proti tem fordum vypadal jako drozka vedle sestisprezi.
určitý vzor v tom co by tu bylo můžeme vidět v průniku techniky Rusk👋Čína/KLDR
já osobně beru těch 50let komunismu jako nutný zlo jenž se snad už nikdy nebude opakovat
já osobně beru těch 50let komunismu jako nutný zlo jenž se snad už nikdy nebude opakovat
No, opakovat se to tu snad už nebude, ale bohužel je v ČR pořád ještě spousta lidí, co by si to přála. Zkuste si přečíst diskusi pod nedávným článkem o vládní podpoře ruského automobilového průmyslu - kolik místních bolševiků a Putinovců se tam na mě sesypalo! >😁
v KLDR není žádný komunismsu, to je diktatura jednné dynastie s prvky vojenské junty.
A čínský autopůrmysl je pořád na poněkud lepší urpvni jak český, zejména co se týče počtu značek, vyráběných modelů a to zejména u nákladáků a dodávek. >😁 A taky se tam montuje poněkud více západní značek.
Co se týče Ruska, pořád je lepší Vesta za 260 v plné palbe s automatem než Fabi za 250 v holobytu >😁
A čínský autopůrmysl je pořád na poněkud lepší urpvni jak český, zejména co se týče počtu značek, vyráběných modelů a to zejména u nákladáků a dodávek. >😁 A taky se tam montuje poněkud více západní značek.
Co se týče Ruska, pořád je lepší Vesta za 260 v plné palbe s automatem než Fabi za 250 v holobytu >😁
Vzpomínám si na reklamu na favorita v novinách ještě z roku 1990, kde mezi vychvalovanými přednostmi bylo napsáno také "perspektiva výroby do roku 1998"
peterle
"Víko předního kufru se otevíralo do strany, což usnadňovalo přístup do něj."
Takže prístup z dvoch strán, je ľahší ako z troch 😉
Takže prístup z dvoch strán, je ľahší ako z troch 😉
na kufor sa vy.rať , dôležity bol prístup k motoru a ten bol zo 4 strán (+zo spodu)
Možná tím mysleli snadnější přístup než do škody 100, kde se víko otevíralo normálně, ale jen v úhlu cca. 45 stupňů. Víko na škodě 120 otvírané do boku se otvíralo až do kolmé polohy.
V téhle souvislosti musím vzpomenout na Volvo 740, které mělo geniálně vymyšlenou kapotu motoru (zavěšenou standardně na pantech u kabiny), která se dala otevřít v takovém úhlu, že se skoro opírala o čelní sklo. To Vám byl pak panečku přístup!
V téhle souvislosti musím vzpomenout na Volvo 740, které mělo geniálně vymyšlenou kapotu motoru (zavěšenou standardně na pantech u kabiny), která se dala otevřít v takovém úhlu, že se skoro opírala o čelní sklo. To Vám byl pak panečku přístup!
V podstatě se jedná tedy o slohovou rafinovanost autora, jehož způsob psaní přímo ovlivňuje kvalita popisovaného předmětu.
Pokud by tedy popisoval například žigula, použil by poměrně vzletnou italskou stylistiku obohacenou o četné rusismy.