Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

První Honda NSX se vydražila za 30 milionů korun

15 komentářů

Avatar - Romeo
Romeo
....parada...ale stalle iba Honda...... >😁
Anonym
Jo, současná Honda je hnůj. (očekávám rekordní počet palců dolu od chlapců v kšiltovkách v Civikách s růžovými koly - je to pro mě čest)

Ale první generaci NSX pomáhal vyvíjet Ayrton Senna a nevím, jestli je to tím, ale je fakt hustá. :yes😒br />
Uvidíme, jaká bude ta nová. Snad to bude OK.
Tymkoo
No říká se to, ale kdoví do jaké hloubky ta pomoc při vývoji šla. Třeba to nakonec bylo tak, že jim pomohl lépe nastavit podvozek. Těžko jim kecal do toho, jaký typ zavěšení mají použít a pak někde v zapadlé kanceláři počítal pružiny a stabilizátory.
Avatar - Romeo
Romeo
presne ...Senna bol dobry marketing....ale ani v tej dobe to nebolo ziadne terno...chcelo konkurovat Ferrari.... >😁
webpaja
Myslím, že NSX v daný době pojezdila F348, takže bych byl o mnoho opatrnější.
Avatar - Individualita
Individualita
Jó kéž by i jiné automobilky byly "stále iba Honda" >😁
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
NSX je okopirovanie konceptu Porsche 918 Spyder, ale odobrali cool vyfuky nad hlavou motora, cool sportovy zvuk vysokootackovej V8 (zaplakali vsetci co si este pamataju vysokootackove V-Tec tociace do 9000 ot/min) poriadny kus vykonu a postavili nijak extra pekne AWD auto ktore vyraba viac hluku pnematikami a aerodynamikou (report z realnej jazdy po okruhu) ako nejakym sportovym zvukom motora/vyfuku, auto ktore chcelo byt kultom ako stare NSX ale pritom vyrobili iba pomalsiu a oooovela drahsiu verziu GT-R. Dve turba vytlacia z litra objemu iba o 10k viac ako Porsche z atmosfery.. hanba 😒 Fail, (subjektivne)skaredy, pomaly a drahy fail. :no:
Joab
Chudák Honda, je mi jasný že už jsi měl před podpisem kupní smlouvy, ale nakonec jsi teda radši šel do 918.
A víš, proč je to tak strašně špatný auto? Protože Honda je od roku 2001 chráněná dílna, komplet včetně top managementu. Málo se to ví..
Avatar - TeeJay
TeeJay
Ty jsi řízek. >😁 :yes:
webpaja
U vás asi máte projetý kde co... Máš úžasnej přehled, mám radost, že se takový kapacity s námi dělí o dojmy.

U nás v Plebsově si naopak vážíme jednoho z mála mainstreamových výrobců, kteří i v dnešní době dokázali postavit a prodávají supersport. Vedle NSX pak ještě Ford a kdo další?
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
V Plebsove asi este nepoculi napr. o mainstreamovom vyrobcovi Nissan.. odporucam pozriet, GT-R ma AWD, V6 turbo, podobny vykon (podla verzie), proste priamy konkurent za o polovicu nizsiu cenu v normalnom predaji, nie to este 12x vyssiu cenu prveho kusu. Za toto tuctove, Sennom nevyladene auto co nema s F1 nic spolocne, zvuk ma nudnejsi ako Civic R, otacky skoda spominat, s konceptom povodneho NSX ma spolocne len meno.. toto si skutocny petrohead nekupi.. ale co sa da cakat od Hondy ktora uz zabila S2000, a Civic so zivymi V-tecmi a preorientovala sa na magic seats, co najvacsi kufor bez ohladu na jazdne vlastnosti (vlecna naprava), vyrobu premiestnila z Japonska do UK a uz to nema ani kvalitu.. setrit a setrit.. takto sa nesprava automobilka co chce vyrabat legendy.. a to pre niekoho bol Civic este lepsou legendou ako NSX.. leboho nemal iba na plagate na latrine ale aj v garazi.
webpaja
Pokud budeme s přivřením obou očí považovat GT-R za supersport a ne GT s fantastickými výkony, pak kdo dál?

A kromě evidentně nevědomých hospodských teoretických žvástů nemáš nic? 😉

Btw, s názorem na V-TEC částečně souhlasím, ale vinit z toho čistě Hondu si rozhodně netroufám.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Tiez nechapem aky vyznam ma oznacenie Acura, ked Honda je ovela zvucnejsie a aj kvoli motorsportu a F1 historii hodnotenjsie meno pre NSX.
XTad
Puvodni NSX byla na americkem trhu taky Acura. Honda ma mozna meno v evrope, ale vamerice jsou to spotrebni plechovky typu civic atd.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Ano.. to nepochopenie plati pre obe NSX 😄