No říká se to, ale kdoví do jaké hloubky ta pomoc při vývoji šla. Třeba to nakonec bylo tak, že jim pomohl lépe nastavit podvozek. Těžko jim kecal do toho, jaký typ zavěšení mají použít a pak někde v zapadlé kanceláři počítal pružiny a stabilizátory.
NSX je okopirovanie konceptu Porsche 918 Spyder, ale odobrali cool vyfuky nad hlavou motora, cool sportovy zvuk vysokootackovej V8 (zaplakali vsetci co si este pamataju vysokootackove V-Tec tociace do 9000 ot/min) poriadny kus vykonu a postavili nijak extra pekne AWD auto ktore vyraba viac hluku pnematikami a aerodynamikou (report z realnej jazdy po okruhu) ako nejakym sportovym zvukom motora/vyfuku, auto ktore chcelo byt kultom ako stare NSX ale pritom vyrobili iba pomalsiu a oooovela drahsiu verziu GT-R. Dve turba vytlacia z litra objemu iba o 10k viac ako Porsche z atmosfery.. hanba :-( Fail, (subjektivne)skaredy, pomaly a drahy fail. :no:
Chudák Honda, je mi jasný že už jsi měl před podpisem kupní smlouvy, ale nakonec jsi teda radši šel do 918.
A víš, proč je to tak strašně špatný auto? Protože Honda je od roku 2001 chráněná dílna, komplet včetně top managementu. Málo se to ví..
U vás asi máte projetý kde co... Máš úžasnej přehled, mám radost, že se takový kapacity s námi dělí o dojmy.
U nás v Plebsově si naopak vážíme jednoho z mála mainstreamových výrobců, kteří i v dnešní době dokázali postavit a prodávají supersport. Vedle NSX pak ještě Ford a kdo další?
V Plebsove asi este nepoculi napr. o mainstreamovom vyrobcovi Nissan.. odporucam pozriet, GT-R ma AWD, V6 turbo, podobny vykon (podla verzie), proste priamy konkurent za o polovicu nizsiu cenu v normalnom predaji, nie to este 12x vyssiu cenu prveho kusu. Za toto tuctove, Sennom nevyladene auto co nema s F1 nic spolocne, zvuk ma nudnejsi ako Civic R, otacky skoda spominat, s konceptom povodneho NSX ma spolocne len meno.. toto si skutocny petrohead nekupi.. ale co sa da cakat od Hondy ktora uz zabila S2000, a Civic so zivymi V-tecmi a preorientovala sa na magic seats, co najvacsi kufor bez ohladu na jazdne vlastnosti (vlecna naprava), vyrobu premiestnila z Japonska do UK a uz to nema ani kvalitu.. setrit a setrit.. takto sa nesprava automobilka co chce vyrabat legendy.. a to pre niekoho bol Civic este lepsou legendou ako NSX.. leboho nemal iba na plagate na latrine ale aj v garazi.