Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

První Honda NSX se vydražila za 30 milionů korun

Michal Fokt
Diskuze (15)
První majitel NSX za vůz s VIN #001 zaplatil v aukci 1,2 milionu dolarů. Nový supersport Hondy se také objeví v reklamním spotu při Super Bowlu.

Honda už rozjela sériovou produkci supersportovního NSX a vůbec první vzniklý exemplář si to z linky s výrazným podílem ruční montáže zamířil rovnou do aukční síně Barrett-Jackson. Tam si o něj "zasoutěžili" zámožní zájemci a šťastným vlastníkem se nakonec stal Rick Hendrick, majitel stáje NASCAR a sběratel automobilů, jenž za vůz nabídl 1,2 milionu dolarů. Acuru NSX s výrobními čísly od #002 dále přitom bude možné vbrzku koupit už za 156 tisíc dolarů.

Jenže Hendrick má první vyrobená auta v oblibě, jeho kolekce zahrnuje aktuální Corvette Z06, za kterou zaplatil milion dolarů, Corvette Stingray (1,1 milionu), Camaro ZL1 (250.000 dolarů) a vlastní i naopak poslední vyrobené BMW M3 edice "30 Jahre" (700.000 dolarů). Stejně jako u předešlých nákupů, i v tomto případě budou peníze použity na dobročinné účely.

Jen pro připomenutí - hybridní NSX má dvakrát přeplňovaný V6 3,5 l a tři elektromotory, celkový výkon 582 koní, elektrické vektorování točivého momentu pro přední kola a devítistupňovou převodovku. Nový imagemaker značek Acura a Honda se také objeví v reklamní pauze při blížícím se Super Bowlu a to s následujícím klipem:

Michal Fokt
Diskuze (15)
1. 2. 2016 19:06
Re: 918 Spyder copy fail..
Pokud budeme s přivřením obou očí považovat GT-R za supersport a ne GT s fantastickými výkony, pak kdo dál?

A kromě evidentně nevědomých hospodských teoretických žvástů nemáš nic? ;-)

Btw, s názorem na V-TEC částečně souhlasím, ale vinit z toho čistě Hondu si rozhodně netroufám.
Avatar - .StenLi.
1. 2. 2016 18:03
Re: 918 Spyder copy fail..
V Plebsove asi este nepoculi napr. o mainstreamovom vyrobcovi Nissan.. odporucam pozriet, GT-R ma AWD, V6 turbo, podobny vykon (podla verzie), proste priamy konkurent za o polovicu nizsiu cenu v normalnom predaji, nie to este 12x vyssiu cenu prveho kusu. Za toto tuctove, Sennom nevyladene auto co nema s F1 nic spolocne, zvuk ma nudnejsi ako Civic R, otacky skoda spominat, s konceptom povodneho NSX ma spolocne len meno.. toto si skutocny petrohead nekupi.. ale co sa da cakat od Hondy ktora uz zabila S2000, a Civic so zivymi V-tecmi a preorientovala sa na magic seats, co najvacsi kufor bez ohladu na jazdne vlastnosti (vlecna naprava), vyrobu premiestnila z Japonska do UK a uz to nema ani kvalitu.. setrit a setrit.. takto sa nesprava automobilka co chce vyrabat legendy.. a to pre niekoho bol Civic este lepsou legendou ako NSX.. leboho nemal iba na plagate na latrine ale aj v garazi.
1. 2. 2016 17:09
Re: 918 Spyder copy fail..
U vás asi máte projetý kde co... Máš úžasnej přehled, mám radost, že se takový kapacity s námi dělí o dojmy.

U nás v Plebsově si naopak vážíme jednoho z mála mainstreamových výrobců, kteří i v dnešní době dokázali postavit a prodávají supersport. Vedle NSX pak ještě Ford a kdo další?
1. 2. 2016 17:07
Re: NSX
Myslím, že NSX v daný době pojezdila F348, takže bych byl o mnoho opatrnější.
Avatar - Romeo
1. 2. 2016 15:29
Re: NSX
presne ...Senna bol dobry marketing....ale ani v tej dobe to nebolo ziadne terno...chcelo konkurovat Ferrari.... >:D